Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοιταζοντας καποια καινουρια μοντελα, θα ηθελα τη γνωμη σας για το ποιο θεωρειτε καλυτερο μεγεθος ζαντας και υψος ελαστικου για ανεση στους δρομους της Αθηνας και γενικοτερα Ελλαδας απο την εμπειρια σας.

  • Like 1
  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατι με ερπύστρια κοίτα , σε οποιοδήποτε νούμερο νομίζω θα κάνει δουλειά . 😅

Πέρα απο την πλάκα .. Ας πούμε ότι είναι "καινούργιο" το δικό μου .. μοντέλο του '12 εχει απο την μανα του 18' ιντσών ζάντα με 50αρι ύψος .. κάνει άνετο γενικά ταξιδι , και δεν χτυπάει πολυ .. όποτε θα πρέπει να κοιτάξεις απο αυτο το υψος λάστιχου και ανω και ιδανικά απο 15 - 16 ιντσων ζάντα  .

Ας πει και κάποιος που ξερει καλύτερα  ;) 

 

Επεξ/σία από Mr^Robot
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελπίζω να μην αγοράζεις αυτοκίνητο με πρώτο γνώμονα το μέγεθος ζάντας...

Την διαφορά θα την δεις στο πόσο μεγάλο είναι το τοίχωμα του ελαστικού και το ελαστικό το ίδιο.
Δηλαδή αν ένα αυτοκίνητο μπορεί να δεχτεί  215/65R17 ή 225/55R18, προτιμάς την 17άρα καθώς θα έχει ένα παραπάνω ποσοστό πλαϊνού τοιχώματος το οποίο αποφορά τους κραδασμούς. Ελαστικό σε ελαστικό έχουν μεγάλες διαφορές πάλι, κάποια είναι καλύτερα στην βροχή, κάποια πιο αθόρυβα, κάποια πιο άνετα. Δεν υπάρχει κάτι που να τα κάνει όλα.

Όπως και να έχει υπάρχουν εκατοντάδες παράγοντες στην άνεση της κίνησης και το μέγεθος της ζάντας είναι χαμηλά στην λίστα.

Επεξ/σία από Cell_7
  • Like 7
Δημοσ.

Κατά γενική ομολογία αν αναζητάς την άνεση πας σε όσο γίνεται μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού ,σε συνδυασμό με όσο γίνεται μικρότερη ζάντα με βάση τις επιλογές που σου δίνει ο κατασκευαστής προφανώς.

Νομίζω το όριο είναι το 45αρι προφίλ ,πιο κάτω μπαίνεις στην περιοχή των low profile tyres με λιγότερη άνεση και ταυτόχρονα μεγάλο κίνδυνο για ζημιές στις ζάντες.

 

Δημοσ.

Το ιδανικο ειναι προδιαγραφες εργαστασιου,περα απο αυτο πιθανον σε καποιο ατυχημα να βρεθεις ανασφαλιστος γιατι μπορει να βρεθεις υπευθυνος.Στο δικο μου πχ αναγραφεται στανταρ διασταση στη αδεια κυκλοφοριας

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Cell_7 είπε

Ελπίζω να μην αγοράζεις αυτοκίνητο με πρώτο γνώμονα το μέγεθος ζάντας...

Την διαφορά θα την δεις στο πόσο μεγάλο είναι το τοίχωμα του ελαστικού και το ελαστικό το ίδιο.
Δηλαδή αν ένα αυτοκίνητο μπορεί να δεχτεί  215/65R17 ή 225/55R18, προτιμάς την 17άρα καθώς θα έχει ένα παραπάνω ποσοστό πλαϊνού τοιχώματος το οποίο αποφορά τους κραδασμούς. Ελαστικό σε ελαστικό έχουν μεγάλες διαφορές πάλι, κάποια είναι καλύτερα στην βροχή, κάποια πιο αθόρυβα, κάποια πιο άνετα. Δεν υπάρχει κάτι που να τα κάνει όλα.

Όπως και να έχει υπάρχουν εκατοντάδες παράγοντες στην άνεση της κίνησης και το μέγεθος της ζάντας είναι χαμηλά στην λίστα.

Πολυ σωστα. Και εγω νομιζω οτι για "καθημερινα" αυτοκινητα μεχρι 17αρα, οτιδηποτε παραπανω θα χτυπαει και ειναι πλεονασμος (ασχετα εαν φαινεται καλυτερα στο ματι)

 

Δημοσ.

Την 10ετια του 90α οι 13αρες ήταν σύνηθες για τα μικρά και η 14αρες για τα μεσαία, από το 2000 μεγάλωσαν και αυτές με τις 15αρες για μικρά και τις 16αρες για μεσαία. Πλέον το απλό 500 έρχεται με 15αρες και το ποιο σπορτίφ με 16αρες. 
Για την άνεση στον δρόμο δεν παίζει ρόλο η ζάντα (εκτός και είναι 18αρα +) αλλά το ύψος του ελαστικού, για παράδειγμα το 55αρι είναι το ιδανικό για 16αρα ζάντα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το προφίλ του ελαστικού είναι το ποσοστό του φάρδους του. Από μόνο δεν λέει κάτι. Για παράδειγμα ένα ελαστικό 185/50 δεν είναι πιο άνετο από ένα 215/45. Για αυτό το προφίλ πρέπει να το συνδυάζεις με το φάρδος του ελαστικού. Επιπλέον παίζει ρόλο και το υλικό της ζάντας. Μια σιδερένια ζάντα είναι αρκετά πιο βαριά από μια από κράμα αλουμινίου, και επιπλέον προσθέτει βάρος το οποίο στις λακούβες κάνει την ανάρτηση να κοπανάει περισσότερο. Η καλύτερη λύση είναι ο συνδυασμός όλων των παραπάνω, και επιπλέον μια δέουσα προσοχή όταν περνάς από λακούβες.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανως και δεν ψαχνω αμαξι με  κυριο γνώμονα τη ζαντα, αλλα εχεις πολλες επιλογες απο μαμα ζαντα 15αρα ως 18 σε καποια αυτοκινητα. Φυσικα μεταβαλλοντας και το προφιλ του ελαστικου; Δηλ λετε 17 ή 16αρα με μεγαλυτερο προφιλ;

 Θεωρητικα θα απορροφαει καλυτερα καθως θα εχει μεγαλυτερο υψος το ελαστικο.Νομιζω οτι τα λαστιχα 16’ ειναι πιο οικονομικα απο τα 17’

Επεξ/σία από bjj-p
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, sixfeetunder είπε

Το ιδανικο ειναι προδιαγραφες εργαστασιου,περα απο αυτο πιθανον σε καποιο ατυχημα να βρεθεις ανασφαλιστος γιατι μπορει να βρεθεις υπευθυνος.Στο δικο μου πχ αναγραφεται στανταρ διασταση στη αδεια κυκλοφοριας

 

c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b-342.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, sixfeetunder είπε

Το ιδανικο ειναι προδιαγραφες εργαστασιου,περα απο αυτο πιθανον σε καποιο ατυχημα να βρεθεις ανασφαλιστος γιατι μπορει να βρεθεις υπευθυνος.Στο δικο μου πχ αναγραφεται στανταρ διασταση στη αδεια κυκλοφοριας

Προδιαγραφες εργοστασιου εχει μεγαλη γκαμα για καθε μοντελο.

Αν εννοεις να ειναι μεσα στις διαστασεις που δινει στις διαφορες εκδοσεις, νομιζω ειναι ταρζανια να βαλεις μη υποστηριζομενη διασταση. Συνηθως παιζεις μεταξυ των διαθεσιμων.

αυτο που σιγουρα μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις λιγο διαφορετικη διασταση λαστιχου. Εκει δεν ξερω τι γινεται με την ασφαλιστικη, ουτε εχω ακουσει καποιον να του εχει τυχει. Εμενα δεν γραφει η αδεια μεγεθος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bjj-p είπε

Κοιταζοντας καποια καινουρια μοντελα, θα ηθελα τη γνωμη σας για το ποιο θεωρειτε καλυτερο μεγεθος ζαντας και υψος ελαστικου για ανεση στους δρομους της Αθηνας και γενικοτερα Ελλαδας απο την εμπειρια σας.

Με γνώμονα την καλύτερη άνεση πας σε μικρή ζάντα (16-) με μεγάλο προφίλ (50+) ελαστικού.

Αν ήθελες καλύτερες επιδόσεις θα πήγαινες σε μεγάλη ζάντα (17+) με μικρό προφίλ (45-) ελαστικού.

1 ώρα πριν, sixfeetunder είπε

Το ιδανικο ειναι προδιαγραφες εργαστασιου,περα απο αυτο πιθανον σε καποιο ατυχημα να βρεθεις ανασφαλιστος γιατι μπορει να βρεθεις υπευθυνος.Στο δικο μου πχ αναγραφεται στανταρ διασταση στη αδεια κυκλοφοριας

Υπήρξε περίπτωση που ασφαλιστική δεν κάλυψε τον πελάτη της επειδή δεν είχε εργοστασιακή διάσταση ζάντας/ελαστικού ή είναι αστικός μύθος;

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπήρξε περίπτωση που ασφαλιστική δεν κάλυψε τον πελάτη της επειδή δεν είχε εργοστασιακή διάσταση ζάντας/ελαστικού ή είναι αστικός μύθος;

Δεν θα το ρισκαρα,μπορει να πιαστουνε απο το οτιδηποτε προκειμενου να γλυτωσουν χρηματα.Το συνηθες ειναι σε ατυχηματα ειναι αν ειναι ολα μεσα στα νομιμα πλαισια συμπεριλαμβανομενου  και του οχηματος.

Επεξ/σία από sixfeetunder
Δημοσ.
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Με γνώμονα την καλύτερη άνεση πας σε μικρή ζάντα (16-) με μεγάλο προφίλ (50+) ελαστικού.

Αν ήθελες καλύτερες επιδόσεις θα πήγαινες σε μεγάλη ζάντα (17+) με μικρό προφίλ (45-) ελαστικού.

Υπήρξε περίπτωση που ασφαλιστική δεν κάλυψε τον πελάτη της επειδή δεν είχε εργοστασιακή διάσταση ζάντας/ελαστικού ή είναι αστικός μύθος;

δηλ 17 με 50 προφιλ ελαστικου ειναι απαγορευτικη;

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, bjj-p είπε

δηλ 17 με 50 προφιλ ελαστικου ειναι απαγορευτικη;

...εννοείται πως όχι. 225/50/17 φοράω εγώ και είναι η προτεινόμενη 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...