poulinos Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 Δημοσ. 26 Μαΐου 2023 On 25/05/2023 at 20:06, dimkati said: Τα προβλήματα με τη Νova τεράστια. Δύο μήνες είμαι χωρίς σταθερό. 'Εχω χάσει μέρες δουλειάς, έχουν σπάσει τα νεύρα μου και άκρη δεν έχει βγει. 3 επισκέψεις τεχνικών επανέλαβαν ότι πρόβλημα στη γραμμή. Ο ΟΤΕ λέει ότι η ταχύτητα ίντερνετ που μου έδωσαν (100) δεν είναι κατάλληλη για τα παλιά χάλκινα καλώδια. Η τεχνική υπηρεσία χαοτική ή καθυστερεί. Καμία λύση στο πρόβλημά μου. Στο μεταξύ πληρώνω το λογαριασμό. Εάν ξέρει κανείς τί να κάνω, παρακαλώ πείτε μου. Ο ΕΕΤΤ ζητά για καταγγελία γραπτή επικοινωνία. 'Εχουν φροντίσει να μην υπάρχει. Εmail δεν έχουν. Τα μηνύματα στη φόρμα επικοινωνίας εξαφανίζονται χωρίς να μπορείς να κρατήσεις στοιχεία. 'Απειρα δε τηλεφωνήματα χωρίς ίχνος καταγραφής από πλευράς μου. η καταγγελια στην EETT γινεται γραπτα παντα και λογικο γιατι θα μεταβιβαστει στον παροχο για να απαντησει. οι λογαριασμοι θα πιστωθουν οταν παιξει. εχεις internet αλλα δεν εχεις τηλεφωνο? η τηλεφωνια σου πρεπει να ειναι voip πλεον.
CHRISpros Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Βρήκε κανείς λύση σε αυτό τελικά? Η ΕΕΤΤ αναφέρει "συνιστάται να επικοινωνήσετε με την εταιρεία, σχετικά με το πρόβλημα. Εάν αυτό δεν επιλυθεί, θα πρέπει να υποβάλετε γραπτή καταγγελία στην εταιρεία. Η εταιρεία αποδίδει στην καταγγελία σας έναν «μοναδικό αριθμό αναφοράς» (αριθμός ταυτοποίησης)" Πως θα λάβουμε αριθμό ταυτοποίηση αφού η φόρμα επικοινωνίας της NOVA δεν δίνει αριθμό αιτήματος?
stamka Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) On 13/06/2020 at 11:06, tomvrs said: Καλησπέρα στο Φόρουμ Εδώ και 15 μέρες αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την nova. Το Σάββατο 30/5 Παίρνω τηλέφωνο στην Nova γιατί είχα πρόβλημα με το internet. Μου λένε δε συγχρονίζει το router κ ότι θα πρέπει να έρθει τεχνικός. Μου λένε θα σας καλέσει εντός 36ωρων. Μέχρι σήμερα δεν με έχει καλέσει κάνεις τεχνικός κ έχουν περάσει 14 μέρες. Τους παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και Κάθε μέρα έχω την ίδια απάντηση. Θα επισπεύσω την διαδικασία να σας καλέσει αύριο. Το έχω αναλάβει προσωπικά. Το ίδιο πράγμα κάθε μερα. Επειδή δεν μπορώ να βγάλω άκρη καλώ Το εμπορικό τμήμα και τους λέω ότι θέλω να κάνω διακοπή, αλλά αυτοί μου λένε ότι έχω ρήτρα 250 € Αν διακόψω τη σύνδεση. Το κακό είναι ότι ανανέωσα πριν ένα μήνα. Έχω εξαντλήσει όλες τις επιλογές μου. Υπάρχει κάποιος που να έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα να μου πει πως το έλυσε? Να τονίσω ότι η γυναίκα μου δουλεύει από το σπίτι οπότε καταλαβαίνετε Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. μου εχει τυχη ... 25 μερες μου ελεγα μπλα μπλα να ξερεις οτι Νοβα δεν εχει τεχνικη υπηρεσια ουσιαστικα Οσοι μιλας ειναι απλα τηλεφωνητες που δεν εχουν καν προσβαση σε βασικα. Για να φτασει μια υποθεση σε πραγματικο τεχνικο που ειναι ελαχιστοι εχει σειρα προτεραιότητας ... Δεν υπαρχει καν η υποθεση σου Η υποθεση παιρνει σειρα οταν παει η καταγγελια απο ΕΕΤΤ Δε τους κανει κανεις τιποτα οποτε κανουν οτι θελουν Απο την στιγμη που σε εδεσε με το συμβολαιο για 2 χρονια μπορει να σε γραφει κανονικα Τι θα κανεις ? Ειναι τραγικη εταιρια Αν σου τυχη προβλημα την πάτησες ασαχημα Δεν υπαρχει κανεις Απλα περιμενεις οτι και να κανεις ΑΣου γινεται μαθημα και δεν ξαναπατας εκει αλλιως φταις εσυ με τη επιλογη σου Στα λεω σαν παθόν ... Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2023 από stamka
CHRISpros Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Aκριβώς έτσι. Εμένα για 2 εβδομάδες δεν μου έδινε κανείς σημασια. Εκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τότε ξαφνικά με πήρε ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ τεχνικός της Nova, μου είπε πως βρήκε τελικά το πρόβλημα και ζητά συγνώμη για την ταλαιπωρία. Τώρα βέβαια αναμένω και να λυθεί. Ζήτησε 2 εργάσιμες για να το λύσει!
stamka Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 5 hours ago, CHRISpros said: Aκριβώς έτσι. Εμένα για 2 εβδομάδες δεν μου έδινε κανείς σημασια. Εκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τότε ξαφνικά με πήρε ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ τεχνικός της Nova, μου είπε πως βρήκε τελικά το πρόβλημα και ζητά συγνώμη για την ταλαιπωρία. Τώρα βέβαια αναμένω και να λυθεί. Ζήτησε 2 εργάσιμες για να το λύσει! μπορεις να φυγεις αν θελεις χωρις να πληρωσεις πεναλτι οποτε θες συμφωνα με το νεο νομο που ισχυει απο 1/10/2023 και εφαρμοζουν ολοι οι παροχοι ο παροχος υποχρεωτικα πρεπει να επιρεπει στο πελατη να εχει δικο του ρουτερ οποιο θελει απο οποιοδηποτε κατασκευαστη Αυτο σημαινει οτι Νοβα ειναι υπορωμενη να δωσει κωδικους voip ΔΕΝ τους δινει σου λεει σηκω φυγε χωρις πεναλτι και χωρις καν καταγγελια Αν κανεις και καταγγελια στη ΕΕΤΤ ακομα καλυτερα το βαζεις στο πεδιο για επιλυση προβληματος
poulinos Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2023 On 25/09/2023 at 12:01, CHRISpros said: Βρήκε κανείς λύση σε αυτό τελικά? Η ΕΕΤΤ αναφέρει "συνιστάται να επικοινωνήσετε με την εταιρεία, σχετικά με το πρόβλημα. Εάν αυτό δεν επιλυθεί, θα πρέπει να υποβάλετε γραπτή καταγγελία στην εταιρεία. Η εταιρεία αποδίδει στην καταγγελία σας έναν «μοναδικό αριθμό αναφοράς» (αριθμός ταυτοποίησης)" Πως θα λάβουμε αριθμό ταυτοποίηση αφού η φόρμα επικοινωνίας της NOVA δεν δίνει αριθμό αιτήματος? κατι δεν μου κολλαει. η καταγγελια θα γινει για τον χ παροχο σε φορμα της εεττ. η φορμα αυτη θα παρει καποιο αριθμο πρωτοκολλου. απο τον παροχο αυτο που υπαρχει ειναι ενα Service request ή και πολλα που αναφερουν το προβλημα σου και τις ενεργειες που εγιναν.οτι προγραμμα και αν χρησιμοποιει ο παροχος παντα υπαρχει ενα νουμερο που ας το πουμε Service request. δεν ξερω αν οταν η καταγγελια φτασει στον παροχο παιρνει και αλλο αριθμο.αλλα κατι σαν αριθμο πρωτοκολλου θεωρητικα πρεπει να δωσει η εεττ.δεν εχω κανει ποτε καταγγελια αλλα υποθετω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα