Προς το περιεχόμενο

Τεράστιο πρόβλημα με τεχνική υποστηριξη της nova


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο Φόρουμ 

Εδώ και 15 μέρες αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την nova. Το Σάββατο 30/5 Παίρνω τηλέφωνο στην Nova γιατί είχα πρόβλημα με το internet. Μου λένε δε συγχρονίζει το router κ ότι θα πρέπει να έρθει τεχνικός. Μου λένε θα σας καλέσει εντός 36ωρων. Μέχρι σήμερα δεν με έχει καλέσει κάνεις τεχνικός κ έχουν περάσει 14 μέρες. Τους παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και Κάθε μέρα έχω την ίδια απάντηση. Θα επισπεύσω την διαδικασία να σας  καλέσει αύριο. Το έχω αναλάβει προσωπικά. Το ίδιο πράγμα κάθε μερα. 

Επειδή δεν μπορώ να βγάλω άκρη καλώ Το εμπορικό τμήμα και τους λέω ότι θέλω να κάνω διακοπή, αλλά αυτοί μου λένε ότι έχω ρήτρα 250 € Αν διακόψω τη σύνδεση. Το κακό είναι ότι ανανέωσα πριν ένα μήνα. 

Έχω εξαντλήσει όλες τις επιλογές μου. Υπάρχει κάποιος που να έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα  να μου πει πως το έλυσε?

Να τονίσω ότι η γυναίκα μου δουλεύει από το σπίτι οπότε καταλαβαίνετε Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
 

 

Επεξ/σία από tomvrs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάθε  μερα επιβεβαιώνω τα 3 κινητά κ το ένα σταθερό που έχω δώσει για επικοινωνία.

δυστυχως οι άνθρωποι με κοροϊδεύουν 

Επεξ/σία από tomvrs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε καταγγελία ΕΕΤΤ και συνήγορο καταναλωτή. Διάβασε και το συμβόλαιο σου για τις περιπτώσεις όπου προκύπτει τεχνικό πρόβλημα και τι ευθύνη έχει ο πάροχος. Σε εμένα θυμάμαι στη wind κάποια στιγμή, μου είχαν αφαιρέσει 5 μέρες απο το λογαριασμό όταν είχα πρόβλημα. Και μου είχαν δώσει και 3g usb με 50gb free.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το διάβασα το συμβόλαιο Κ το μόνο που λέει είναι μετά την πάροδο 6 μηνών μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση εφόσον αποδείξω ότι έπαθα ζημιά από τις υπηρεσίες που δεν μου παρείχαν.

Στην ΕΕΤΤ παιρνω τηλέφωνο αλλά 3 μέρες δεν το σηκώνουν.

Όλες οι εταιρίες δίνουν στικάκι η δωρεάν mb στο κινητό εαν υπαρχει τεχνικό πρόβλημα. Η nova είναι η μόνη εταιρία που δεν δίνει τιποτα. 
 

Εννοειται ότι η nova έχει τελειώσει για μένα. Θα πάω σε εταίριες που δίνουν gb όσο διαρκεί το πρόβλημα. Σκέψου ότι σε 15 μέρες έχω χαλάσει 50 ευρώ για αγορά πακέτων δεδομένων
 

 

Επεξ/σία από tomvrs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, tomvrs είπε

Το διάβασα το συμβόλαιο Κ το μόνο που λέει είναι μετά την πάροδο 6 μηνών μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση εφόσον αποδείξω ότι έπαθα ζημιά από τις υπηρεσίες που δεν μου παρείχαν.

Στην ΕΕΤΤ παιρνω τηλέφωνο αλλά 3 μέρες δεν το σηκώνουν.

Όλες οι εταιρίες δίνουν στικάκι η δωρεάν mb στο κινητό εαν υπαρχει τεχνικό πρόβλημα. Η nova είναι η μόνη εταιρία που δεν δίνει τιποτα. 
 

Εννοειται ότι η nova έχει τελειώσει για μένα. Θα πάω σε εταίριες που δίνουν gb όσο διαρκεί το πρόβλημα. Σκέψου ότι σε 15 μέρες έχω χαλάσει 50 ευρώ για αγορά πακέτων δεδομένων
 

Δεν είναι λύση να σου δώσουν gb τσάμπα. Λύση είναι να έχεις σχετικά άμεση τεχνική υποστήριξη και όχι να παρακαλάς 14 ημέρες. Η forthnet γενικά είναι σε στάδιο μεταπώλησης οπότε ίσως και τα συμβόλαια με τις εταιρίες των τεχνικών να είναι σε παύση. Δεν ξέρω τι κατάσταση επικρατεί.

Καλύτερα στείλε ένα email με κοινοποίηση ΕΕΤΤ και συνήγορο καταναλωτή και προσπάθησε να συμπεριλάβεις όλα τα στοιχεία. Συνήθως απαντάνε την επόμενη εργάσιμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά εννοείται ότι δεν είναι λύση τα gb.

Τουλάχιστον Θα ήταν μια προσωρινή λύση να κάνω την δουλειά μου μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη. Τώρα πληρώνω κ την νόβα και την κινητή για έξτρα δεδομένα 

Θα επικοινωνήσω με ΕΕΤΤ κ συνήγορο του καταναλωτή 

Η αλήθεια είναι ότι παγιδευτικα κ δεν βλέπω να υπάρχει άμεσα λύση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε στείλε εδώ(Έντυπο Αναφοράς) και εδώ στην εεττ καταγγελία

Η nova δεν δίνει gb διότι δεν έχει κινητή είπαν θα βγάλουν αλλά δεν ξέρω τι έγινε 

Δοκίμασες να κάνεις κάποια βήματα μόνος σου ώστε να βγεί το ενδεχόμενο εσωτερικής καλωδίωσης κτλ ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλεσε την ΕΕΤΤ και θα σου πουν να  στειλεις ενα μηνυμα μεσω του site νομιζω. Εγω ταλαιπωηθηκα επι 25 μερες τον Νοεμβριο. Μετα την καταγγελια σε 2 ημερες δουλευαν ολα. Το λαθος δεν ηταν της forthnet αλλα του ΟΤΕ, ο οποιος ειχε ερθει ηδη 2 φορες και δηλωνε οτι ολα ηταν ενταξει....... τελικα την 3η το εφτιαξε. Ειναι ξεκαθαρο οτι ο οτε το κανει επιτηδες, αλλα εμενα τι με  νοιαζει? θα επρεπε η forthnet να τους πιεζει περισσοτερο, αλλα ειναι στα παπ.....α τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Η μόνη λύση, απ' ότι βλέπω, είναι η καταγγελια στην ΕΕΤΤ κ στον συνήγορο του καταναλωτή. 

Το πρόβλημα μου είναι ότι κανείς από την forthnet-nova δεν επικοινωνεί μαζί μου για να κλείσω ένα ραντεβού να έρθει τεχνικος. έχω ήδη από τις 30/5. Έχω δώσει 5 τηλέφωνα επικοινωνίας τα 2 σταθερά  κ μου λένε  σας κάλεσαν κ δεν σας  βρήκε. Αν ειναι δυνατον να σε κοροϊδεύουν κατάμουτρα .  Φαντάζομαι τι θα γίνει εάν δεν λύσει το πρόβλημα ο τεχνικός κ πρέπει να συνεργαστεί με τον οτε. Αναρωτιέμαι πόσο καιρό θα κάνει. 

Είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά τους

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω ταλαιπωρουμαι αυτες τις μερες πολυ με το ιντερνετ... 2 φορες την εβδομαδα χανει την IP και αναγκαζομαι να κανω επανεκινηση απο πλευρας μου γιατι δεν στρωνει μονο του (Στην εξυπηρετηση βεβαια αυτο φαινεται φυσιολογικο...). Τους κυνηγαω εδω και εναν μηνα. Μου εχουν στειλει 2 τεχνικους, που και ασχετοι να ηταν περισσοτερες γνωσεις στο αντικειμενο θα ειχαν. Συχνη απωλεια πακετων, κοβεται το τηλεφωνο σε ακυρες στιγμες (και δεν επανερχεται μεχρι να κανω επανεκινηση) και επιρεαζει ακομα και την δουλεια μου (απο το σπιτι). Απο αυριο θα αρχισω και εγω διαδικασια με συνηγορο (αν ποτε τους βρω) γιατι εχει κουρασει... Και εμενα οι τεχνικοι δεν ερχοντουσαν ποτε, αλλα με πολλη επιμονη στο τηλεφωνο (με καθε προβλημα τους καλουσα και τους εκραζα) ηρθαν τελικα και ας μην βοηθησαν... Τωρα ειμαι σε διαδικασια για αλλαγη ρουτερ και θελουν να κρατησουν το παλιο για περιπου μια ημερα γιατι εχουν δουλεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Τα προβλήματα με τη Νova τεράστια.  Δύο μήνες είμαι χωρίς σταθερό.  'Εχω χάσει μέρες δουλειάς, έχουν σπάσει τα νεύρα μου και άκρη δεν έχει βγει.  3 επισκέψεις τεχνικών επανέλαβαν ότι πρόβλημα στη γραμμή. Ο ΟΤΕ λέει ότι η ταχύτητα ίντερνετ που μου έδωσαν (100) δεν είναι κατάλληλη για τα παλιά χάλκινα καλώδια.   Η τεχνική υπηρεσία χαοτική ή καθυστερεί.  Καμία λύση στο πρόβλημά μου. Στο μεταξύ πληρώνω το λογαριασμό.  Εάν ξέρει κανείς τί να κάνω, παρακαλώ πείτε μου. Ο ΕΕΤΤ ζητά για καταγγελία γραπτή επικοινωνία.  'Εχουν φροντίσει να μην υπάρχει. Εmail δεν έχουν.  Τα μηνύματα στη φόρμα επικοινωνίας εξαφανίζονται χωρίς να μπορείς να κρατήσεις στοιχεία.  'Απειρα δε τηλεφωνήματα χωρίς ίχνος καταγραφής από πλευράς μου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...