Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, leoy είπε

Το diesel ειναι 340nm Ροπης στο kodiaq ενω το βενζινη ειναι 250nm. Δεν θελω να κανω προσπεραση με το σταυρο στο χερι αν χρειαστεί.
Ερχομαι και απο diesel opel astra me 320nm(136hp) και φοβαμαι μη μου κακοφανει ο tsi.

Πως έβαλες στην ίδια πρόταση τα "250 Nm / 150 PS" και το "προσπέραση με το σταυρό στο χέρι", ένας θεός ξέρει. :P

 

  • Like 1
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, leoy είπε

Το diesel ειναι 340nm Ροπης στο kodiaq ενω το βενζινη ειναι 250nm. Δεν θελω να κανω προσπεραση με το σταυρο στο χερι αν χρειαστεί.
Ερχομαι και απο diesel opel astra me 320nm(136hp) και φοβαμαι μη μου κακοφανει ο tsi.

Θα σου κακοφανεί λόγω κατανάλωσης σίγουρα...

18 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Μια χαρά είναι και τα 250nm ροπής. Το βασικό σου πρόβλημα είναι ότι αν πάρεις το πετρέλαιο πάει το παντρεύτηκες καθώς δεν πρόκειται να το αγοράσει κανείς. Αν είσαι οκ με αυτό το γεγονός τότε μπορείς να το κοιτάξεις αλλιώς ξέχασε το. 

Το λες επειδή είναι δίλιτρο;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

..

Το λες επειδή είναι δίλιτρο;

2 λίτρα και πετρέλαιο που πολλοί θεωρούν το μέλλον τους αβέβαιο την επόμενη 5ετία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, NT1G είπε

2 λίτρα και πετρέλαιο που πολλοί θεωρούν το μέλλον τους αβέβαιο την επόμενη 5ετία.

Εικασίες...

ΥΓ. Εκτός αν πιστεύουν «πολλοί» οτι σε 5 χρόνια (ειδικά στην Ελλάδα) θα κυκλοφορούμε όλοι με Tesla!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 3
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Θα σου κακοφανεί λόγω κατανάλωσης σίγουρα...

Το λες επειδή είναι δίλιτρo

Για τα χιλιόμετρα που κάνω τον χρόνο δεν με πειράζει τόσο η κατανάλωση μιας και το διλιτρο έχει φόρο πολυτελείας Οπότε μου έρχεται μια η άλλη με το tsi. Σίγουρα από το άστρα θα έχω αρκετή αύξηση κόστους, αυτό δεν το γλυτωνω όμως.

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Πως έβαλες στην ίδια πρόταση τα "250 Nm / 150 PS" και το "προσπέραση με το σταυρό στο χέρι", ένας θεός ξέρει. :P

Μάλλον έχω καλομαθει με το άστρα που σε προσπέραση η ροπή του κάνει αισθητή την παρουσία της. Από την άλλη με έχει κουράσει και η κακοτραχαλη λειτουργια του diesel με το βαρύ συμπλέκτη, και θα εκτιμήσω ένα βενζίνη για την αθόρυβη λειτουργία του και το πούπουλο συμπλέκτη που συνήθως έχουν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Θα σου κακοφανεί λόγω κατανάλωσης σίγουρα...

Το λες επειδή είναι δίλιτρο;

Ναι επειδή είναι 2.0 και επειδή είναι και πετρέλαιο που είναι άγνωστο το πως θα πάει η αγορά τα επόμενα χρόνια. Δεν έχει να κάνει με το αν θα κυκλοφορούμε με tesla ή όχι αλλά επειδή όλος ο πλανήτης θέλει να καταργήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και το πρώτο τσεκούρι θα πέσει στα diesel. Ηδη θα πληρώνει κερατάδες επειδή είναι 2.0 σε ασφάλειες, τέλη και λοιπούς φόρους. Αν του χρόνου βγει νέο νομοσχέδιο που θα ρίξει επιπλέον φόρους στα diesel ή αν απαγορευτούν σε πόλη ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο μπορεί να κατεβάσει η κούτρα τους τότε δεν το θες στα χέρια σου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Ναι επειδή είναι 2.0 και επειδή είναι και πετρέλαιο που είναι άγνωστο το πως θα πάει η αγορά τα επόμενα χρόνια. Δεν έχει να κάνει με το αν θα κυκλοφορούμε με tesla ή όχι αλλά επειδή όλος ο πλανήτης θέλει να καταργήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και το πρώτο τσεκούρι θα πέσει στα diesel. Ηδη θα πληρώνει κερατάδες επειδή είναι 2.0 σε ασφάλειες, τέλη και λοιπούς φόρους. Αν του χρόνου βγει νέο νομοσχέδιο που θα ρίξει επιπλέον φόρους στα diesel ή αν απαγορευτούν σε πόλη ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο μπορεί να κατεβάσει η κούτρα τους τότε δεν το θες στα χέρια σου. 

Γενικά «συμφέρει» οι φόροι να πιάνουν την μάζα οπότε σήμερα είναι έτσι αύριο θα είναι αλλιώς...

Και η μάζα στην Ελλάδα δεν έχει diesel!

ΥΓ. Τα περί απαγόρευσης και λοιπές υπερβολές δεν τα σχολιάζω καν...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Αν του χρόνου βγει νέο νομοσχέδιο που θα ρίξει επιπλέον φόρους στα diesel ή αν απαγορευτούν σε πόλη ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο μπορεί να κατεβάσει η κούτρα τους τότε δεν το θες στα χέρια σου. 

αυτο ακριβώς. Δεν ξερεις τι σου ξημερώνει με τα diesel , δεν θα μπορείς να το ξεφορτωθείς μετά. Βενζίνη απο εμένα...

Και τι εννοείς οτι φοβάσαι την ροπή , οτι δεν θα μπορείς να προσπεράσεις με τον σταυρό στο χέρι ??? ferrari θα προσπερνάς ?? με 2 παιδιά μέσα δεν θα κάνεις και τόοοοσες προσπεράσεις ;)

 

Επεξ/σία από sstratos
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

ό,τι να ναι διαβάζουμε γι ακόμα μια φορά.

Μερικοί θέλουν 500 άλογα για να κάνουν προσπέραση (κι άλλη τόση ροπή)

Παλαιότερα δηλαδή (<2000) που η πλειοψηφία είχε με το ζόρι 100 άλογα, δε κάναμε προσπεράσεις.

Αλλά τι να πεις, εδώ άλλος ζητάει να πάρει μηχανάκι για πόλη και του λένε τουλάχιστον 300cc (αλλιώς δε τραβάει).

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Γενικά «συμφέρει» οι φόροι να πιάνουν την μάζα οπότε σήμερα είναι έτσι αύριο θα είναι αλλιώς...

Και η μάζα στην Ελλάδα δεν έχει diesel!

ΥΓ. Τα περί απαγόρευσης και λοιπές υπερβολές δεν τα σχολιάζω καν...

Μόνο που το diesel γενικά στην Ευρώπη είναι στοχοποιημένο. Ηδη στις μεγάλες χώρες όπως Γερμανία και Η.Β. υπάρχει πρόγραμμα scrap το πετρέλαιο σου για κάτι άλλο. Η διαφορά είναι ότι σε αυτές τις χώρες εύκολα αλλάζεις αυτοκίνητο ανά 3-4 χρόνια οπότε και καινούργιο diesel να πάρεις σήμερα δεν φοβάσαι για μετά. Στην Ελλάδα όμως δεν είναι έτσι. Αν μπει ευρωπαϊκός νόμος φορολόγησης του diesel τότε η Ελλάδα δεν θα κάνει κάτι διαφορετικό και αυτό θα πάει έξτρα με ότι άλλο πληρώνεις. Για την απαγόρευση δεν μιλάω για καθολική απαγόρευση αλλά π.χ. δακτύλιο. 

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Γιαούρτι είπε

ό,τι να ναι διαβάζουμε γι ακόμα μια φορά.

Μερικοί θέλουν 500 άλογα για να κάνουν προσπέραση (κι άλλη τόση ροπή)

Παλαιότερα δηλαδή (<2000) που η πλειοψηφία είχε με το ζόρι 100 άλογα, δε κάναμε προσπεράσεις.

Αλλά τι να πεις, εδώ άλλος ζητάει να πάρει μηχανάκι για πόλη και του λένε τουλάχιστον 300cc (αλλιώς δε τραβάει).

Φιλε αν δεν σου αρεσει ο προβληματισμος μου , που μάλιστα τον επιχειρηματολόγησα, τοτε μην απαντάς σε παρακαλώ. 
Αν πιστεύεις οτι για ενα τοσο μεγάλο αμάξι ειναι μια χαρα αυτο το μοτέρ, τοτε απλα πες αυτο και τα υπολοιπα σχολια ειναι περριτα.

Δημοσ.

Μονο ενας τυφλος δεν βλεπει οτι καποιου ειδους παρεμβαση θα γινει στα ντιζελοκινητα στο μελλον.

Το παρελθον δειχνει το μελλον, οταν εχεις εφαρμοσει ηδη μια απαγορευση σε Euro 5, εχεις ανοιξει τον δρομο σε προσθετες παρεμβασεις σε αυτη την κατηγορια.

Προσωπικα πιστευω οτι τα ορια θα αυστηροποιηθουν κι αλλο με αποτελεσμα να χρειαζεσαι οπωσδηποτε hybrid λυσεις με βενζινη για να τα πιασεις.

Αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι μειωνεται η οικονομια χρησης ενος ντιζελ για ανθρωπους που κανουν πολλα χλμ. Σημαινει ομως οτι σιγουρα θα επηρεαστει η αξια αποτιμησης του αυτοκινητου

Δημοσ.

Μια χαρά θα είναι ο κινητήρας του seat. Μην έχεις την παραμικρή αμφιβολία.

(Και μη μπλέκεις με τη ροπή. Τα άλογα είναι αυτά που μετράνε. Μάθανε όλοι οι πωλητές τη ροπή για να πουλάνε ντίζελ πριν 7-8 χρόνια που ήταν ψοφια και χρυσώναν το χάπι στον κάθε ανίδεο λέγοντας του "δεν έχει άλογα αλλά έχει πολλή ροπή που είναι το ίδιο κ μπλα μπλα". Τα άλογα δείχνουν τη δύναμη του κινητήρα - ή το έργο που μπορεί να παράξει. Για να το πούμε απλά, όποιο αμάξι έχει περισσότερα άλογα, είναι και πιο γρήγορο.)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Μόνο που το diesel γενικά στην Ευρώπη είναι στοχοποιημένο. Ηδη στις μεγάλες χώρες όπως Γερμανία και Η.Β. υπάρχει πρόγραμμα scrap το πετρέλαιο σου για κάτι άλλο. Η διαφορά είναι ότι σε αυτές τις χώρες εύκολα αλλάζεις αυτοκίνητο ανά 3-4 χρόνια οπότε και καινούργιο diesel να πάρεις σήμερα δεν φοβάσαι για μετά. Στην Ελλάδα όμως δεν είναι έτσι. Αν μπει ευρωπαϊκός νόμος φορολόγησης του diesel τότε η Ελλάδα δεν θα κάνει κάτι διαφορετικό και αυτό θα πάει έξτρα με ότι άλλο πληρώνεις. Για την απαγόρευση δεν μιλάω για καθολική απαγόρευση αλλά π.χ. δακτύλιο. 

Στοχοποιημένο στα λόγια γιατί στην πράξη βλέπω όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να πουλάνε diesel αβέρτα (μέσα σε αυτές και της Γερμανίας/Η.Β. φυσικά).

Το diesel παραμένει το πιο αποδοτικό καύσιμο και αυτό δεν φαίνεται να αλλάζει σύντομα.

Ίσως να γίνουν κάποιες κινήσεις για τις εντυπώσεις (όπως οι δακτύλιοι που λες) όμως κατ’ ουσίαν απέχουμε αρκετά χρόνια (για να μην πω δεκαετίες) από μια απαγόρευση του diesel.

Φυσικά από «φήμες» να φάνε και οι κότες...

ΥΓ. Εγώ αυτό που φοβάμαι είναι μην σκάσει κανένα περιβαλοντικό τέλος για όσους έχουν οχήματα με ΜΕΚ προκειμένου να χρηματοδοτηθούν-επιδοτηθούν οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/6/2020 στις 5:30 ΜΜ, leoy είπε

Στα 3-4 χρονια το πολυ θελω να το πουλήσω και να παω σε ηλεκτρικό.

Αν θες ηλεκτρικό πάρε τώρα που παίζουν επιδοτήσεις. Τη χασούρα που θα έχεις πουλώντας ένα αμάξι στην 3 ετία ,δες την σαν επιπλέον επιδότηση.

Μπορώ να γράψω πολλούς λόγους που δε συμφέρει (ηλεκτρικό) , να αναφέρω και CNG ή LPG  ,αλλά φαντάζομαι για να θες ηλεκτρικό τα έχεις σκεφτεί αναλυτικά .

 

 

 

Επεξ/σία από korakios

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...