leoy Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Είμαι στα πρόθυρα αγοράς αυτοκινήτου και έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα: Skoda Kodiaq 2.0 diesel automatic 150hp ->28000 ( στα + το diesel + automato) Seat Tarraco 1.5TSI manual 150hp ->25200 (sta + i timi + kalytera eksoplismeno ( fwta led, virtual cockpit, 3zwniko klimatismo) Οι επιλογες ειναι αυτές για λόγους χώρων ( 2 παιδια, 2 σκυλιά). Υπάρχει και ο παράγοντας κοστος καυσίμου, αλλα δεν τον υπολογίζω καθώς κανω 10000χλμ το χρόνο και μου βγαίνει μια ή άλλη με τον φόρο πολυτελείας του 2λιτρου. Το diesel ειναι 340nm Ροπης στο kodiaq ενω το βενζινη ειναι 250nm. Δεν θελω να κανω προσπεραση με το σταυρο στο χερι αν χρειαστεί. Ερχομαι και απο diesel opel astra me 320nm(136hp) και φοβαμαι μη μου κακοφανει ο tsi. Το αμάξι έχει ορίζοντα 4ετίας αυστηρά, και leasing δεν με ενδιαφερει λογω αυξημένου κόστους. Στα 3-4 χρονια το πολυ θελω να το πουλήσω και να παω σε ηλεκτρικό. Ποιο θα πέρνατε οσον αφορά κινητήρα, σε θέμα μεταπώλησης? Στα δικά μου μάτια αν μπορεσω να πουλήσω 15000 το seat και 18000 το skoda σε 4 χρονια μου φτάνει. Λογω 2λιτρου θα είναι πιο δύσκολα να πουλήσω το Skoda? και αν ναι θα πάρω την διαφορά σε σχέση με το seat (3000 peripou) ή θα χάσω περισσότερα πιστεύετε? Οποια άποψη καλοδεχούμενη! Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2020 από leoy
turbat0s Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δύσκολα αυτοκίνητα και τα 2. Το πρώτο το παντρεύεσαι μόνιμα λόγω όγκου και κυβισμού και το δεύτερο λόγω όγκου και μικρής εμπορικότητας.
sargus Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Μόνος σου απαντάς στο ερώτημα σου. Το Seat θα προτιμήσεις φυσικά. Άντε να βρεις να πουλήσεις σε 4 χρόνια δίλιτρο (και σήμερα είναι πολύ δύσκολο) και ντίζελ. Θα είναι άθλος! 1
tutuyo Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Αντιλαμβάνομαι ότι το κύριο μέλημα είναι η πώληση στην 4ετια, δλδ οικονομικοί λόγοι. Θα κοιτάξεις να αγοράσεις το φτηνότερο για να έχεις και την λιγότερη χασουρα. Επίσης το seat θα είναι πιστεύω περισσότερο ευπωλητο, ο διλιτρος του Σκόντα θα είναι αποτρεπτικός Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι δεν σου αρέσει κάποιο περισσότερο από το άλλο, καθαρά θέμα χρημάτων
Haldol Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Ξεκάθατα το TSI. Το δίλιτρο diesel θα σου μείνει μέχρι να σαπίσει. Ή θα το σκοτώσεις (υπερβολικά πολύ). Άσε που, θα το ευχαριστηθείς πιο πολύ. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2020 από Haldol
leoy Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όλων. Το θέμα ότι ο TSI θα είναι μικρός κινητήρας σε ροπές για ένα τέτοιο μεγάλο αμάξι δεν είναι αποτρεπτικό? Το seat θα το κάνω test drive την Δευτέρα οπότε θα δω και από κοντά.
achilles_g_ Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Kι εγώ ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα για τον κινητήρα και τελικά προτίμησα τον TSI. Για τα δίλιτρα και τα diesel δεν ξέρω τι μας επιφυλάσσει σε αυτή την χώρα.
BufferOverflow Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Απο τα ερωτηματα που θετεις, σε συμφερει το Seat.
Ukforthemoment Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, leoy είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όλων. Το θέμα ότι ο TSI θα είναι μικρός κινητήρας σε ροπές για ένα τέτοιο μεγάλο αμάξι δεν είναι αποτρεπτικό? Το seat θα το κάνω test drive την Δευτέρα οπότε θα δω και από κοντά. Τι εννοείς μικρός;
leoy Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 21 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Τι εννοείς μικρός; Το diesel ειναι 340nm Ροπης στο kodiaq ενω το βενζινη ειναι 250nm. Δεν θελω να κανω προσπεραση με το σταυρο στο χερι αν χρειαστεί. Ερχομαι και απο diesel opel astra me 320nm(136hp) και φοβαμαι μη μου κακοφανει ο tsi.
NickTG Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Μήπως με τη χρήση που έχεις στο μυαλό σου σε συμφέρει να δεις κάποιο μεταχειρισμένο? Λιγότερη χασούρα και ίσως περισσότερες επιλογές. Επίσης κοιτάς μόνο στην κατηγορία αυτή? Για παράδειγμα από άποψη χώρου και κινητήρα και κάτι τέτοιο θα σε κάλυπτε: https://www.car.gr/28585496-opel-insignia-2-0-turbo-195hp-155
leoy Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 6 λεπτά πριν, NickTG είπε Μήπως με τη χρήση που έχεις στο μυαλό σου σε συμφέρει να δεις κάποιο μεταχειρισμένο? Λιγότερη χασούρα και ίσως περισσότερες επιλογές. Επίσης κοιτάς μόνο στην κατηγορία αυτή? Για παράδειγμα από άποψη χώρου και κινητήρα και κάτι τέτοιο θα σε κάλυπτε: https://www.car.gr/28585496-opel-insignia-2-0-turbo-195hp-155 Ναι κατι τετοιο θα με κάλυπτε αλλα: θελω να μεταπηδησω σε κατηγορια suv Μεταχειρισμενα στην κατηγορια που ψάχνω η τιμες που τα πουλανε ειναι αστείες, πας καρφι για καινουργειο θελω κατα προτιμηση εγγυηση για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Δεν θα αγοραζα μεταχεισμενο με τοσα χλμ.
margaritagr Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Μόνη λύση για να σου φυγει η ιδέα να πας να κανεις ενα test drive τον 150
ikaruga24 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 7 ώρες πριν, leoy είπε Το diesel ειναι 340nm Ροπης στο kodiaq ενω το βενζινη ειναι 250nm. Δεν θελω να κανω προσπεραση με το σταυρο στο χερι αν χρειαστεί. Ερχομαι και απο diesel opel astra me 320nm(136hp) και φοβαμαι μη μου κακοφανει ο tsi. Μια χαρά είναι και τα 250nm ροπής. Το βασικό σου πρόβλημα είναι ότι αν πάρεις το πετρέλαιο πάει το παντρεύτηκες καθώς δεν πρόκειται να το αγοράσει κανείς. Αν είσαι οκ με αυτό το γεγονός τότε μπορείς να το κοιτάξεις αλλιώς ξέχασε το. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα