Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι στα πρόθυρα αγοράς αυτοκινήτου και έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα:

  1. Skoda Kodiaq 2.0 diesel automatic 150hp ->28000 ( στα + το diesel + automato)
  2. Seat Tarraco 1.5TSI manual 150hp ->25200 (sta + i timi + kalytera eksoplismeno ( fwta led, virtual cockpit, 3zwniko klimatismo)

Οι επιλογες ειναι αυτές για λόγους χώρων ( 2 παιδια, 2 σκυλιά).
Υπάρχει και ο παράγοντας κοστος καυσίμου, αλλα δεν τον υπολογίζω καθώς κανω 10000χλμ το χρόνο και μου βγαίνει μια ή άλλη με τον φόρο πολυτελείας του 2λιτρου.

Το diesel ειναι 340nm Ροπης στο kodiaq ενω το βενζινη ειναι 250nm. Δεν θελω να κανω προσπεραση με το σταυρο στο χερι αν χρειαστεί.
Ερχομαι και απο diesel opel astra me 320nm(136hp) και φοβαμαι μη μου κακοφανει ο tsi.
Το αμάξι έχει ορίζοντα 4ετίας αυστηρά, και leasing δεν με ενδιαφερει λογω αυξημένου κόστους.
Στα 3-4 χρονια το πολυ θελω να το πουλήσω και να παω σε ηλεκτρικό.

Ποιο θα πέρνατε οσον αφορά κινητήρα, σε θέμα μεταπώλησης?
Στα δικά μου μάτια αν μπορεσω να πουλήσω 15000 το seat και 18000 το skoda σε 4 χρονια μου φτάνει.
Λογω 2λιτρου θα είναι πιο δύσκολα να πουλήσω το Skoda? και αν ναι θα πάρω την διαφορά σε σχέση με το seat  (3000 peripou) ή θα χάσω περισσότερα πιστεύετε?
Οποια άποψη καλοδεχούμενη!

Επεξ/σία από leoy
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δύσκολα αυτοκίνητα και τα 2.

Το πρώτο το παντρεύεσαι μόνιμα λόγω όγκου και κυβισμού και το δεύτερο λόγω όγκου και μικρής εμπορικότητας.

Δημοσ.

Μόνος σου απαντάς στο ερώτημα σου.

Το Seat θα προτιμήσεις φυσικά.

Άντε να βρεις να πουλήσεις σε 4 χρόνια δίλιτρο (και σήμερα είναι πολύ δύσκολο) και ντίζελ. Θα είναι άθλος!

 

  • Like 1
Δημοσ.

Αντιλαμβάνομαι ότι το κύριο μέλημα είναι η πώληση στην 4ετια, δλδ οικονομικοί λόγοι. Θα κοιτάξεις να αγοράσεις το φτηνότερο για να έχεις και την λιγότερη χασουρα.

Επίσης το seat θα είναι πιστεύω περισσότερο ευπωλητο, ο διλιτρος του Σκόντα θα είναι αποτρεπτικός

Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι δεν σου αρέσει κάποιο περισσότερο από το άλλο, καθαρά θέμα χρημάτων

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεκάθατα το TSI. Το δίλιτρο diesel θα σου μείνει μέχρι να σαπίσει. Ή θα το σκοτώσεις (υπερβολικά πολύ).

Άσε που, θα το ευχαριστηθείς πιο πολύ. 

Επεξ/σία από Haldol
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όλων. Το θέμα ότι ο TSI θα είναι μικρός κινητήρας σε ροπές για ένα τέτοιο μεγάλο αμάξι δεν είναι αποτρεπτικό? Το seat θα το κάνω test drive την Δευτέρα οπότε θα δω και από κοντά.

Δημοσ.

Kι εγώ ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα για τον κινητήρα και τελικά προτίμησα τον TSI. Για τα δίλιτρα και τα diesel δεν ξέρω τι μας επιφυλάσσει σε αυτή την χώρα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, leoy είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όλων. Το θέμα ότι ο TSI θα είναι μικρός κινητήρας σε ροπές για ένα τέτοιο μεγάλο αμάξι δεν είναι αποτρεπτικό? Το seat θα το κάνω test drive την Δευτέρα οπότε θα δω και από κοντά.

Τι εννοείς μικρός; 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τι εννοείς μικρός; 

Το diesel ειναι 340nm Ροπης στο kodiaq ενω το βενζινη ειναι 250nm. Δεν θελω να κανω προσπεραση με το σταυρο στο χερι αν χρειαστεί.
Ερχομαι και απο diesel opel astra me 320nm(136hp) και φοβαμαι μη μου κακοφανει ο tsi.

Δημοσ.

Μήπως με τη χρήση που έχεις στο μυαλό σου σε συμφέρει να δεις κάποιο μεταχειρισμένο? 

Λιγότερη χασούρα και ίσως περισσότερες επιλογές. 

Επίσης κοιτάς μόνο στην κατηγορία αυτή? 

Για παράδειγμα από άποψη χώρου και κινητήρα και κάτι τέτοιο θα σε κάλυπτε:

https://www.car.gr/28585496-opel-insignia-2-0-turbo-195hp-155

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, NickTG είπε

Μήπως με τη χρήση που έχεις στο μυαλό σου σε συμφέρει να δεις κάποιο μεταχειρισμένο? 

Λιγότερη χασούρα και ίσως περισσότερες επιλογές. 

Επίσης κοιτάς μόνο στην κατηγορία αυτή? 

Για παράδειγμα από άποψη χώρου και κινητήρα και κάτι τέτοιο θα σε κάλυπτε:

https://www.car.gr/28585496-opel-insignia-2-0-turbo-195hp-155

Ναι κατι τετοιο θα με κάλυπτε αλλα:

  1.  θελω να μεταπηδησω σε κατηγορια suv
  2. Μεταχειρισμενα στην κατηγορια που ψάχνω η τιμες που τα πουλανε ειναι αστείες, πας καρφι για καινουργειο
  3. θελω κατα προτιμηση εγγυηση για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.
  4. Δεν θα αγοραζα μεταχεισμενο με τοσα χλμ.
Δημοσ.
7 ώρες πριν, leoy είπε

Το diesel ειναι 340nm Ροπης στο kodiaq ενω το βενζινη ειναι 250nm. Δεν θελω να κανω προσπεραση με το σταυρο στο χερι αν χρειαστεί.
Ερχομαι και απο diesel opel astra me 320nm(136hp) και φοβαμαι μη μου κακοφανει ο tsi.

Μια χαρά είναι και τα 250nm ροπής. Το βασικό σου πρόβλημα είναι ότι αν πάρεις το πετρέλαιο πάει το παντρεύτηκες καθώς δεν πρόκειται να το αγοράσει κανείς. Αν είσαι οκ με αυτό το γεγονός τότε μπορείς να το κοιτάξεις αλλιώς ξέχασε το. 

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...