suffocater Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Γνωρίζει κάποιος ποιά είναι η αρμόδια αρχή που πρέπει να απευθυνθώ για παράπονα που αφορούν δημόσια υπηρεσία,πχ οαεδ? Τις τελευταίες 3 μέρες,έχω πάρει μετρημένα πάνω από 120 τηλέφωνα σε κάποιο κατάστημα και δεν εχουν απαντήσει ΠΟΤΕ. Δεν ήλπιζα φυσικά οτι θα τους βρω με την πρώτη,αλλά κυριολεκτικά οι τύποι 3 μέρες δεν εχουν σηκώσει τηλέφωνο.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Συνήγορος του Πολίτη Ζήτα από τον πάροχό σου ανάλυση κλήσεων και ας αποδείξουν αυτοί ότι υπήρξε τεχνική βλάβη
Βασίλης_29 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Αν δεν το σηκώνουν με 120 τηλέφωνα τότε είτε απουσιάζει συνεχώς ο υπάλληλος νόμιμα η παρατυπα είτε έχουνε κλείσει τον ήχο του τηλεφώνου είτε δεν υπάρχει καν συνδεμένη τηλεφωνική συσκευή. Μου είχε συμβεί με μια γραμμή της ΔΕΗ για τις μετρήσεις.
suffocater Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 τα 120 ειναι μοιρασμένα σε διαφορετικά τηλέφωνα του ίδιου καταστήματος,και σε εύρος 3 ημερών. Εξάλλου,το οτι λείπει κάποιος δεν μου λέει πολλά.Ας το σηκώσει ο διπλανός του. Δηλ,τι θα γίνει,αν κάνει πχ εισαγωγή σε νοσοκομείο ένας υπάλληλος θα το κλείσουμε το μαγαζί? Απαράδεκτοι. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Αν καταφέρεις φίλε και πάρεις αποζημίωση για τις εργατοώρες που έχασες στο τηλέφωνο, θα σε κεράσω μια μπριζόλα έτσι γιατι έχει παραγινει το κακό σε αυτή τη χώρα
suffocater Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δεν θέλω αποζημίωση,θελω ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΩ. Το επόμενο βήμα ειναι να πάω στο κτίριο,να βρω ποια είναι τα τηλέφωνα που βαράνε,και ενώ εχω οπτική επαφή με τους ξύστες,να πάρω απο το κινητό για να δω τι κάνουν. Κ μετά να γίνει χαμούλης 5
vamvakoolas Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2020 16 λεπτά πριν, suffocater είπε Δεν θέλω αποζημίωση,θελω ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΩ. Το επόμενο βήμα ειναι να πάω στο κτίριο,να βρω ποια είναι τα τηλέφωνα που βαράνε,και ενώ εχω οπτική επαφή με τους ξύστες,να πάρω απο το κινητό για να δω τι κάνουν. Κ μετά να γίνει χαμούλης το πιο απλο: πηγαινε και ζητα το προισταμενο της υπηρεσιας για το χαλι. Αν εχεις καποια αποδειξη για τις κλησεις ή παρεις τηλ επιτοπου και αποδειχθει θα πανε υπηρεσιακα. Αν δε πιασει (π.χ δε σου λενε που ειναι ο προισταμενος ή ο ιδιος το παιζει τρελιτσα) email στο υπουργειο/αρχη που υπαγονται. 1
rubadub Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Στις 12/6/2020 στις 2:59 ΜΜ, vamvakoolas είπε το πιο απλο: πηγαινε και ζητα το προισταμενο της υπηρεσιας για το χαλι. Αν εχεις καποια αποδειξη για τις κλησεις ή παρεις τηλ επιτοπου και αποδειχθει θα πανε υπηρεσιακα. Αν δε πιασει (π.χ δε σου λενε που ειναι ο προισταμενος ή ο ιδιος το παιζει τρελιτσα) email στο υπουργειο/αρχη που υπαγονται. Καλά τα λες, αλλά χασε ώρες απο την ζωή σου για το αυτονόητο! Πήγα να καταθέσω πιστοποιητικό ΥΔΕ στον δεδδηε μεταμόρφωσης, κλειστό λόγω convid (όλοι οι υπόλοιποι που δουλεύουν είναι απλά ηλίθιοι) και στείλε το μας με courrier( 5€) . Eννοείται ότι οι εργαζόμενοι στην εξυπηρέτηση είναι σε άλλο level, βάζουν μάσκες παντού, δεν βγαίνουν έξω ούτε για σούπερ, ποτά κτλ.... Ντρέπομαι που το γράφω, αυτά μόνο εδώ γίνονται.....
vamvakoolas Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 25 λεπτά πριν, rubadub είπε Καλά τα λες, αλλά χασε ώρες απο την ζωή σου για το αυτονόητο! Πήγα να καταθέσω πιστοποιητικό ΥΔΕ στον δεδδηε μεταμόρφωσης, κλειστό λόγω convid (όλοι οι υπόλοιποι που δουλεύουν είναι απλά ηλίθιοι) και στείλε το μας με courrier( 5€) . Eννοείται ότι οι εργαζόμενοι στην εξυπηρέτηση είναι σε άλλο level, βάζουν μάσκες παντού, δεν βγαίνουν έξω ούτε για σούπερ, ποτά κτλ.... Ντρέπομαι που το γράφω, αυτά μόνο εδώ γίνονται..... βασικα εγω ειχα αντιθετη εμπειρια: τους πηρα τηλ τη προηγουμενη εβδομαδα και με εξυπηρετησαν. Για το δικο σου προβλημα θα μπορουσες να τους τηλ και να βρεις ενα καταστημα που ειναι ανοικτο ή να σου κλεισουν ραντεβου. Κλειστα αποκλειεται μιας και εχει βγει ΦΕΚ που εχουν ανοιξει ολες οι υπηρεσιες εδω και περιπου 10 ημερες αν θυμαμαι
The_Judas Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Για το ότι δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Μόνο παράπονο το οποίο δεν θα οδηγήσει πουθενά. Καταγγελία μπορείς να κάνεις αν δεν εξυπηρετείσαι ή αν καθυστερούν υπερβολικά να απαντήσουν σε ερώτημά σου, το οποίο το έχουν παραλάβει και πρωτοκολλήσει. Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2020 από The_Judas
rubadub Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 48 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε βασικα εγω ειχα αντιθετη εμπειρια: τους πηρα τηλ τη προηγουμενη εβδομαδα και με εξυπηρετησαν. Για το δικο σου προβλημα θα μπορουσες να τους τηλ και να βρεις ενα καταστημα που ειναι ανοικτο ή να σου κλεισουν ραντεβου. Κλειστα αποκλειεται μιας και εχει βγει ΦΕΚ που εχουν ανοιξει ολες οι υπηρεσιες εδω και περιπου 10 ημερες αν θυμαμαι αυτό το "αποκλείεται" μου αρέσει πολύ, θα μας πείς και ρεαλιστικά απο που πηγάζει? γιατί το δικό μου πηγάζει απο την αναμονή της παρασκευής 12/6 και της δευτέρας 15/6 εξω απο τα γραφεία Μεταμόρφωσης που ΔΕΝ εξυπηρετήθηκα όπως και πολλοί άλλοι που περιμέναμε, και μιλήσαμε τελικά με την security (λες και μας εφταιγε...) Το αίτημα της αποστολής του ΥΔΕ με courier το έχω και εγγράφως με ονοματεπώνυμο φίλος, ίσως είναι η μόμη επιχείρηση που δεν σώνεται ούτε ώς ιδιωτική....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα