Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να τα λεμε ολα. Οι θυρες micro-usb παντα εβγαζαν προβληματα (με οξειδωση και χωρις οξειδωση). Σε ολες τις εταιρειες και σε ολα σχεδον τα κινητα. Καποια στιγμη σταματουσαν να δουλευουν. Ουτε θελει να εχει πεσει υγρασια για να οξειδωθουν. Μπορει να γινει ανετα κατι τετοιο ζωντας απλα σε μια παραλιακη Πολη πχ. Δεν ειναι μονωμενες ειναι το πιο εκτεθημενο εξαρτημα απο ολα τα εσωτερικα. Επειδη ειναι γνωστο το προβλημα με αυτες τις θυρες και η επισκευη ειναι ευκολη και φθηνη οι εταιρειες συνηθως τις επισκευαζουν σε κινητα εντος εγγυησης. Ακομη και στην περιπτωση του φιλου μας εαν το υπολοιπο κινητο δεν ειχε σημαδια οξειδωσης πουθενα αλλου θα το πιστευα οντως οτι ουτε στην θυρα usb επεσε νερο. Γι αυτο δεν τις χωνεψα ποτε αυτες τις θυρες. Σε ΟΛΕΣ ανεξαιρετως τις συσκευες τις δικες μου εβγαλαν καποια στιγμη προβλημα φορτισης. Απο τοτε που βγηκαν οι USB-C αρνουμαι να αγορασω συσκευη με micro USB. 

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Υγρασία δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχει πάρει νερό η συσκευή, μπορεί να υπάρχει θέμα και με τον ιδρώτα. Η smartec όντως είναι από τις σοβαρότερες εταιρείες στην Ελλάδα και από τον τόνο της απάντησης που σου έδωσαν φαίνεται ότι μάλλον τους μίλησες λίγο "γαλλικά".

Επίσης έχω μία απορία, πώς είναι ένα κινητό που έχει ανοιχθεί για επισκευή; Πρέπει να λείπει κάτι για να φαίνεται ότι ανοίχθηκε; Εγώ πάντως θα το ήθελα ακριβώς όπως είναι ένα καινούργιο.

Δημοσ.

Λοιπόν θα σας απαντησω έναν έναν ξεχωριστά, όπως αρμόζει στον καθένα.

Στις 13/6/2020 στις 10:29 ΜΜ, takkouk4 είπε

Φίλτατε παρότι μπαίνω πολλά χρόνια στο Insomnia ποτέ δεν είχα την ανάγκη να γράψω με αποτέλεσμα να μην έχω φτιάξει και λογαριασμό.  Πήρα το θάρρος να  γράψω καθώς είμαι στο χώρο των ηλεκτρονικών πολλά χρόνια, συγκεκριμένα στο service. Ίσως απο τότε που πήγαινες σχολείο  ή ακόμη δεν είχε γεννηθεί. Τέσπα βλέπω ότι αναφέρεις γνωστό πρόβλημα για την εν λόγω συσκευή χωρίς να μας δίνεις λεπτομέρειες παρα μόνο αερολογίες. Λέω αερολογίες και με συγχωρείς γιατι δεν μας δίνεις ένα λινκ κάτι... 

Όπως ανέφερα και παραπάνω είμαι στον χώρο πολλά χρόνια στο service γνωστής εταιρίας Laptop οπότε καταλαβαίνεις έχω αντιμετωπίσει πολλές συσκευές, αλλα και πολλούς δυσαρεστημένους πελάτες που τα τελευταία χρόνια όλοι έχουν γίνει τεχνικοί. Άλλωστε στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι.

Η εν λόγω εταιρία που αναφέρεις απο μία γρήγορη έρευνα που έκανα είναι απλά ένα εξουσιοδοτημένο service και τίποτα άλλο. Σκέψου ότι πληρώνεται απο τις επισκευές που κάνει, με μία απλή λογική 3 χρονου δεν την συμφέρει να μην φτιάχνεται μία συσκευή . Πολλές φορές καλύτερα να πληρώνεται απο την εγγύηση παρά απο τον πελάτη. Όπως καταλαβαίνεις ο κόσμος δεν έχει λεφτά. πχ στα λαπτοπ ποιος θα φτιάξει με τέτοια κόστολόγια;

1ο Στην προκειμένη περίπτωση δεν νομίζω καμία εταιρία για 100€ να έκανε κάτι τέτοιο... και ειδικά εξουσιοδοτημένή. 

Στο τεχνικό κομμάτι τωρα , υποστηρίζεις ότι η συσκευή φαίνεται σαν να μην την έχει ανοιξει κανείς δηλαδή το αυτονόητο. Εκει διαφοροποιήται το εξουσιοδοτημένο service απο του κυρ μήτσου που τα ανοίγει με λοστό.

2ο απο την φωτογραφία αν καταλαβαίνω σωστά είναι το κύκλωμα που φόρτιζει, θα σου πρότεινα να μην το φορτίζεις.  Στα λάπτοπ τέτοια με υγρασία στο συγκεκριμένο κύκλωμα υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξης.

3ο Μιλάω πάντα για λάπτοπ αλλα όλα τα ηλεκτρονικά είναι ίδια λίγο πολύ. Μία συσκευή όπου υπάρχει οξείδωση μπορεί μία να δουλεύει σωστά και μία όχι  Randomly.

4o και σοβαρότερο λες άψογη κατάσταση με θήκη κτλ και; Άλλο μέσα και άλλο έξω....To νερό θα βρεί πάντα τον δρόμο του...

Τέλος επειδή στην Ελλαδίτσα που είμαστε όπως λες και ο καθένας δηλώνει και λέει ότι θέλει πχ με ένα λάπτοπ ή ενα κινητό ή ακόμη  ενα αυτοκίνητο που ανοίγει, δηλώνει τεχνικός. Επίσης ποτέ δεν παρεχόμαστε τίποτα, δεν έχει πέσει νερο στο laptop και έχει ψαράκια μέσα , δεν έκατσα πάνω...και το βλέπεις S.

Μπορείς να το πας στον μπαρμα μήτσο να στο μπαλώσει να στο καθαρήσει, να δουλεύει αλλά για πόσο; Αξίζει τα λεφτά που θα δώσεις; 

Όλα τα παραπάνω τα γράφω χωρίς να θέλω να προσβάλω ούτε τους πελάτες απο την Ελλαδίτσα όπως λες αλλά ούτε και τους τεχνικαραδες ... 

με εκτίμηση ένας τεχνικός

Φίλτατε θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Εγω ασχολούμαι ταυτόχρονα με την μελισσοκομία εδώ και κάποια χρόνια. Ξεκίνησα με 5 μελισσακια, αυτή την στιγμή εχω 22. Δεν ειμαι επαγγελματιας μελισσοκόμος. Αλλα δεν αλλάζει το γεγονός οτι είμαι μελισσοκόμος. Και εγω με τα 22 μελίσσια είμαι μελισσοκόμος, και ο άλλος με τα 1500 μελίσσια είναι μελισσοκόμος. Όπως επίσης εσυ αν έχεις 40 χρονιά συνεργείο αυτοκίνητων και εισαι μηχανικός, και αυτός που άνοιξε τα 2 τελευταία χρονιά συνεργείο και αυτός μηχανικός είναι. Δεν έχει σχέση ούτε η εμπειρία, ούτε το επίπεδο στο τι δηλώνεις. Το οτι είμαι τεχνικός δεν σημαίνει ότι έχω εργαστήριο και εξοπλισμό της NASA απαραίτητα, ούτε σημαίνει οτι εχω την εμπειρία την δικιά σου που μπορεί να εισαι στον χώρο 40 χρόνια ασχέτως οτι δεν γνωρίζεις την  δική μου ηλικία. Είμαι τεχνικός μέχρι εκει που με παίρνει, μέχρι εκει που φτάνουν οι γνώσεις μου και οι δυνατότητες μου. Το ποιος είναι ο "κάλος τεχνικός" και ποιος "κακός τεχνικός" είναι μια άλλη συζήτηση που αν θέλεις μπορουμε να την κάνουμε. Το πρόβλημα αρχικά με τις συγκεκριμενες συσκευές μου το επιβεβαίωσαν δυο γνωστοί τεχνικοί απο Αθήνα που συνεργάζομαι, και οι δυο έχουν γνώστες ιστοσελίδες, ο ένας γνωστό κανάλι στο youtube και άριστες αξιολογήσεις πάνω στην δουλειά τους εδώ και χρονιά. Αν υπαρχει αμφιβολία μπορώ σε pm να σου στειλω τα στοιχειά τους. Θα σου δώσω επίσης και λινκ για να μην λεω μονο "αερολογίες"

http://letmegooglethat.com/?q=j6%2B+charging+problem

https://www.youtube.com/results?search_query=j6%2B+charging+problem

1. Η συγκεκριμένη εταιρία όπως μου είπε ακολουθεί τις εντολές της μητρικής εταιρίας Samsung. Αν είπε η εταιρία οτι δεν μας συμφέρει, ριξ' το σε αυτόν αυτοί κάνουν τουμπεκί και εκτελούν, και ας είναι το καλύτερο σέρβις στον πλανήτη. 138 ευρώ μου ζήτησαν, το κάνουν όλες σχεδόν η εταιρίες τόσα χρόνια στον χώρο έπρεπε να το ξέρεις. Εταιρίες είναι όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα, πάνω απ ολα το κέρδος. Πάρε παράδειγμα την arvato. Εμένα προσωπικά μια φορά που εστειλα συσκευή εντός εγγύησης στην arvato με εξυπηρέτησαν άριστα! Αυτο δεν σημαίνει πως επειδή εγώ ημουν "τυχερός" οτι δεν γινεται χαμός απο καταγγελίες στο ίντερνετ για την εν λόγω εταιρία εδώ και χρονιά... Εγω προσωπικά πότε δεν εχω πάρει συσκευή απο σέρβις που να εχει επισκευαστεί και να μην φαίνεται πάνω κάτι,έστω μια δαχτυλιά, έστω κάτι που απλά δεν κούμπωσε τέλεια. Ιδικά στην συγκεκριμένη συσκευή που ολα είναι με κόλες...

2. - 3.  - 4. Δεν θα διαφωνήσω. Αν όντως ειναι πραγματικά απο την δικιά μου συσκευή ναι υπαρχει πρόβλημα. Όπως θα δεις κα ισε παρακάτω σχόλια μου ομως πολλές φορές οι φωτογραφίες που στέλνουν δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα  .

Το κινητό είναι της μητέρας μου το οποίο το έχει για απλή χρήση κυρίως, είναι ειλικρινέστατο   άνθρωπος ο οποίος παραδέχεται τα πάντα και ιδικά κάτι τέτοιο και το έχει κάνει στο παρελθόν.

Δεν έχει κανενας το δικιώμα να την αμφισβητεί και να την κρίνει εδω μεσα ούτε εκείνη, ούτε έμενα, ούτε κανέναν εδω μεσα πισω απο το πληκτρολόγιό.

Στις 14/6/2020 στις 1:05 ΠΜ, johnkou77 είπε

Σε παρομοιο προβλημα σε j4+ που οταν εβαζες φορτιστη εδειχνε την ενδειξη,αλλα δεν ανεβαινε το ποσοστο φορτισης και αφου ρωτησα συναδερφο ηλεκτρονικο που ασχολειται με σερβις κινητων σταλθηκε Θεσσαλονικη με δωρεαν μεταφορικα οπου αλλαχτηκε η θυρα φορτισης στην εγγυηση κανονικα.Αν θυμαμαι καλα την επομενη μερα της παραλαβης το επισκευασαν και με πηραν τηλεφωνο να με ενημερωσουν τι εφτιαξαν και οτι θα το εστελναν την ιδια μερα.

Έτσι ακριβώς όπως έπρεπε να είχε γινει και στην δική μου περίπτωση κανονικά, αλλά δεν... Βλέπεις σοβαρό σέρβις λένε τα παιδιά...

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 14/6/2020 στις 2:49 ΠΜ, Fulgore είπε

α)Αρα τοση ωρα μιλαμε για συσκευη η οποια ειναι δευτερο χερι.Τα περι αψογης καταστασης λοιπον ειναι να ειχαμε να λεγαμε.

β)ειναι δυνατον να δηλωνεις τεχνικος και να κατηγορεις μια εταιρεια για εξαπατηση χωρις να εχεις στοιχεια στα χερια σου που να πατανε σε αυτο?

Η απαντηση που σου δωσανε παραπανω πραγματικα με κανει να απορω τι ακριβως τους ειπες στην επικοινωνια.

Το θεμα το χειριστηκες παρα πολυ λαθος ακομα και τα πραγματα να εγιναν ετσι ακριβως οπως τα λες και δυστηχως προσεξε μηπως βρεις και τον μπελα σου απο πανω.

Τελος φιλικη συμβουλη αλλα οταν αγοραζεις ενα κινητο κατω απο 200ευρω,το να καθεσαι και να μιλας για χαμηλης ποιοτητας υλικων(ειδικα οταν δηλωνεις και τεχνικος)ειναι το λιγοτερο αστεια.

Προφανως και θα ειναι χαμηλη η ποιοτητα των υλικων στα φθηνοτερα κινητα της Samsung,το J6 αγορασες οχι το S20 ultra.

α)Τι δεύτερο χέρι ρε φίλε απ το μυαλό σου τα βγάζεις? Το κινητό είναι της μητέρας μου, όπως είπα παραπάνω το κινητό είναι της μητέρας μου το οποίο το έχει για απλή χρήση κυρίως, είναι ειλικρινέστατος άνθρωπος ο οποίος παραδέχεται τα πάντα και ιδικά κάτι τέτοιο και το έχει κάνει στο παρελθόν. Δεν έχει κανενας το δικαιώμα να την αμφισβητεί και να την κρίνει εδω μέσα ούτε εκείνη, ούτε έμενα, ούτε κανέναν πίσω απο το πληκτρολόγιό...

β)

http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/148355-samsung-και-εξυπηρέτηση-πελατών/

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=315068&page=665

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9962
«καλα οκ... smartec και πρασινα αλογα...
μετα απο 3 (τρεις) μερες που τους επαιρνα τηλεφωνο ΜΟΝΟ εγω, με ενημερωσαν οτι εχει οξειδωση η πλακετα...
γελανε τα τσιμεντα... το κινητο δεν ειχε επαφη ΠΟΤΕ με ΚΑΝΕΝΑ υγρο και υγρασια στο σπιτι ή στην δουλεια ΔΕΝ υπαρχει...
θα παω να το παρω και θα στειλω παραπονο στην Samsung και σε οποιον φορεα ειναι αρμοδιος για τετοια κοροιδια...
εχουν λεει φωτογραφιες... και γιατι κυρια μου κανετε τρεις (3) μερες να με ενημερωσετε οτι το κινητο εχει προβλημα που δεν το καλυπτει η εγγυηση???
180 ευρω λεει μετα η επισκευη... χχααχαχααχχαχαχαχαα!!! 100 ευρω κανει μεταχειρισμενο το κινητο της λεω...
αστειοτητες και συμπεριφορα που δεν αρμοζει σε οσα ειχα διαβασει για το service...
κριμα...»

27 Νοέ. 2014, 19:06 σχολιο #9963
«Το έχουν κάνει και σε φίλο, του έδειξαν άλλες φωτογραφίες και αρνούνταν να του αλλάξουν τη usb θύρα. Ήθελαν όλη τη πλακέτα. Ίδιο κόστος. Τελικά το πήρε πίσω, το ανοίξαμε, είδαμε ότι δεν είχε σχέση με τις φωτογραφίες και με 5 ευρώ πήραμε θύρα usb και τη βάλαμε και από τότε έχει περάσει ένας χρόνος χωρίς πρόβλημα.»

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9964
«Από εμπειρία λέω ότι η smartek είναι χειρότερη πλέον από την arvato... Πλέον ακόμα και module κάμερας να έχει πρόβλημα σου αλλάζουν πλακέτα "λόγω οξείδωσης" παρόλο που τα χαρτάκια ανίχνευσης υγρασίας δεν δείχνουν και τέτοιο αποσκοπώντας να αποκτήσουν κέρδος μέσω σέρβις... Μακράν το καλύτερο σέρβις εδώ στην Ελλάδα είναι η procordia (LG) με δεύτερη την arvato με την προϋπόθεση να έχεις ελληνικής εισαγωγής συσκευή... Για εμένα η smartek έβαλε την ταφόπλακα για πιθανή επιλογή Samsung συσκευής...»
Και ακολουθούν ανάλογα σχόλια παρακάτω…

https://avclub.gr/forum/archive/index.php/t-116747-p-3.html

https://www.adslgr.com/forum/archive/index.php/t-738682-p-2.html

https://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=432872&page=148
 

Αυτά στα γρήγορα, και σου στέλνω και ενα sceenshot από μερικά σχόλια από δικο μου θέμα στο facebook, και είναι πολλά... Σου φτάνουν η θέλεις κ άλλα??

Αν κάνεις τον κόπο και δεις τις αξιολογήσεις μου εδώ μέσα θα καταλάβεις σίγουρα το τι άνθρωπος είμαι. Την ευγένεια και την υπομονή που με διακατέχει. Στα πολλά τηλεφωνήματα που ειχα και με την εταιρία και με την samsung, ημουν ευγενέστατος και συνεργάσιμος στο έπακρο. Αφού να φανταστείς τους "παρακάλεσα" να συνεργαστουμε για να μην φτάσουμε σε τέτοια σημεία, και είχα ολη την καλή διάθεση. Αντιθέτως η κοπέλα απο το σέρβις ειχε πάντοτε έντονο ύφος, και καμια διάθεση συνεργασίας, μου λέει 138 θέλεις? αν οχι πακέτο και στο στελνω όπως είναι.

Οσο για το τελευταιο κομματι τι σχέση εχει αυτο που λες? Προφανώς και δεν περιμένω να πάρω μια premium συσκευή με 150 ευρω, αυτο δεν αναιρεί το γεγονος οτι εχω 2 χρονια εγγύηση και να μου ζητάνε 138 ευρώ για επισκευή κινητού που κοστιζε 150-200 ευρώ και είναι εντός εγγύησης. Ακόμη και συσκευές με 70 ευρώ εχουν 2 χρονιά εγγυση, τελος. Σε οποίον αρέσει. Πρέπει να εφαρμόζεται και να το διεκδικούμε και οχι να δεχόμαστε ετσι απλά αθέμιτες πρακτικές την καθε εταιρίας.

3.jpg

Στις 14/6/2020 στις 3:32 ΠΜ, djuan1988 είπε

Επίσης η Smartec είναι ίσως η σοβαρότερη εταιρεία service στην Ελλάδα και γενικά δεν έχουν ακουστεί παρόμοια θέματα.

Τι μας είπες ρε φιλε τώρα? Η τρολαρεις, η δουλεύεις εκεί δεν υπαρχει άλλη περίπτωση.

http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/148355-samsung-και-εξυπηρέτηση-πελατών/

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=315068&page=665

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9962
«καλα οκ... smartec και πρασινα αλογα...
μετα απο 3 (τρεις) μερες που τους επαιρνα τηλεφωνο ΜΟΝΟ εγω, με ενημερωσαν οτι εχει οξειδωση η πλακετα...
γελανε τα τσιμεντα... το κινητο δεν ειχε επαφη ΠΟΤΕ με ΚΑΝΕΝΑ υγρο και υγρασια στο σπιτι ή στην δουλεια ΔΕΝ υπαρχει...
θα παω να το παρω και θα στειλω παραπονο στην Samsung και σε οποιον φορεα ειναι αρμοδιος για τετοια κοροιδια...
εχουν λεει φωτογραφιες... και γιατι κυρια μου κανετε τρεις (3) μερες να με ενημερωσετε οτι το κινητο εχει προβλημα που δεν το καλυπτει η εγγυηση???
180 ευρω λεει μετα η επισκευη... χχααχαχααχχαχαχαχαα!!! 100 ευρω κανει μεταχειρισμενο το κινητο της λεω...
αστειοτητες και συμπεριφορα που δεν αρμοζει σε οσα ειχα διαβασει για το service...
κριμα...»

27 Νοέ. 2014, 19:06 σχολιο #9963
«Το έχουν κάνει και σε φίλο, του έδειξαν άλλες φωτογραφίες και αρνούνταν να του αλλάξουν τη usb θύρα. Ήθελαν όλη τη πλακέτα. Ίδιο κόστος. Τελικά το πήρε πίσω, το ανοίξαμε, είδαμε ότι δεν είχε σχέση με τις φωτογραφίες και με 5 ευρώ πήραμε θύρα usb και τη βάλαμε και από τότε έχει περάσει ένας χρόνος χωρίς πρόβλημα.»

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9964
«Από εμπειρία λέω ότι η smartek είναι χειρότερη πλέον από την arvato... Πλέον ακόμα και module κάμερας να έχει πρόβλημα σου αλλάζουν πλακέτα "λόγω οξείδωσης" παρόλο που τα χαρτάκια ανίχνευσης υγρασίας δεν δείχνουν και τέτοιο αποσκοπώντας να αποκτήσουν κέρδος μέσω σέρβις... Μακράν το καλύτερο σέρβις εδώ στην Ελλάδα είναι η procordia (LG) με δεύτερη την arvato με την προϋπόθεση να έχεις ελληνικής εισαγωγής συσκευή... Για εμένα η smartek έβαλε την ταφόπλακα για πιθανή επιλογή Samsung συσκευής...»
Και ακολουθούν ανάλογα σχόλια παρακάτω…

https://avclub.gr/forum/archive/index.php/t-116747-p-3.html

https://www.adslgr.com/forum/archive/index.php/t-738682-p-2.html

https://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=432872&page=148
 

Επίσης δες το screenshot που ανέβασα σε παραπάνω σχόλιο. Κανε και τον κόπο να ψάξεις, ειναι γεμάτο το διαδίκτυο. Έρευνα πριν πούμε κάτι, οχι αερολογίες. Και εμένα όπως λέω παραπάνω η arvato μια φορά που την  χρειάστηκα ήταν άψογη! Ναι μεν αλλα..

Στις 14/6/2020 στις 4:06 ΠΜ, AntiCambeR είπε

Δηλαδή επειδή η "υπερπροσεκτική" κυρία έριξε νερό στο κινητό θα τραβηχτείς στα δικαστήρια για 150-200€;Πως γνωρίζεις πως και αν το πρόσεχε, είχες πάνω της κάμερα;

Αφού γνώριζες οτι το J6+ έχει πρόβλημα με την φόρτιση γιατί το πήρες;

Πλέον όλα τα φώτα και οι κάμερες της δημοσιότητας είναι στραμμένα πάνω σου.

Μάλλον έχεις αρκετό χρόνο για χάσιμο...

Η υπερπροσεκτική κυρία που λες φιλε μου είναι η μητέρα μου. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κρίνεις κανέναν, ούτε για την εγκυρότητα όσων λεει ουτε για την ειλικρίνεια του από την στιγμή που δεν τον ξερεις προσωπικά. Το αν γνωρίζω αν το πρόσεχε και το πως το αναφέρω πιο πανω, και ειναι δικο μου θέμα. Προφανώς και δεν το γνωριζα και το ανακάλυψα τώρα, και προφανώς το οτι μερικά εξ αυτων παρουσίασαν το πρόβλημα δεν σημαίνει οτι θα το βγάλουν ολα. Όλες οι συσκευές ανεξαιρέτως κάπου βγάζουν κουσούρι ολων των κατασκευαστών. Δεν εχω καθόλου χρόνο για χάσιμο, απλά πακεταρισα ενα κινητό και το εστειλα για επισκευή. Δεν ειχα ουτε τον χρόνο ουτε την διάθεση για οτιδήποτε, απλα προέκυψε, και απλα το αναφέρω.

Στις 14/6/2020 στις 7:03 ΠΜ, doa5 είπε

Αυτα ακριβως ηθελα να γραψω πανω κατω και εγω...μιλας για συσκευη (η οποια εαν δεν κανω λαθος ειχε 200κατι ευρω ~ 140κατι στα τελειωματα) και τους κατηγορεις για υλικα χαμηλης ποιοτητας, οταν εν γνωση σου το εχεις αγορασει, καθως οπως γραφεις εισαι τεχνικος αρα γνωριζες οτι, η σειρα J ειναι η ποιο οικονομικη με οτι αυτο συνεπαγεται σε χαμηλες προσδοκιες απο αποψη υλικων-επιδοσεων καθως δεν ειναι ουτε η Α ποσο μαλλον η S και ΝΟΤΕ.

Χωρις να θελω να σε στεναχωρησω ή να στην "πω", πραγματικα με την απαντηση που σου εδωσαν δεν μπορω να φανταστω τι μπορει να τους ειπες ποσο μαλλον με τι "υφος" και "τονο", δεν τους υπερασπιζομαι, αλλα νομιζω οτι το "πηγες" με λαθος τροπο, συνηθως η ευγενεια κερδιζει ποσο μαλλον με τη smartec που και εγω απο φιλους εχω ακουσει τα καλυτερα!!

Σου παραθέτω τα 2 σχόλια που έκανα παραπάνω:

"Αν κάνεις τον κόπο και δεις τις αξιολογήσεις μου εδώ μέσα θα καταλάβεις σίγουρα το τι άνθρωπος είμαι. Την ευγένεια και την υπομονή που με διακατέχει. Στα πολλά τηλεφωνήματα που ειχα και με την εταιρία και με την samsung, ημουν ευγενέστατος και συνεργάσιμος στο έπακρο. Αφού να φανταστείς τους "παρακάλεσα" να συνεργαστουμε για να μην φτάσουμε σε τέτοια σημεία, και είχα ολη την καλή διάθεση. Αντιθέτως η κοπέλα απο το σέρβις ειχε πάντοτε έντονο ύφος, και καμια διάθεση συνεργασίας, μου λέει 138 θέλεις? αν οχι πακέτο και στο στελνω όπως είναι."

"Προφανώς και δεν περιμένω να πάρω μια premium συσκευή με 150 ευρω, αυτο δεν αναιρεί το γεγονος οτι εχω 2 χρονια εγγύηση και να μου ζητάνε 138 ευρώ για επισκευή κινητού που "=κοστιζε 150-200 ευρώ και είναι εντός εγγύησης. Ακόμη και συσκευές με 70 ευρώ εχουν 2 χρονιά εγγυση, τελος. Σε οποίον αρέσει. Πρέπει να εφαρμόζεται και να το διεκδικούμε και οχι να δεχόμαστε ετσι απλά αθέμιτες πρακτικές την καθε εταιρίας."

Μακάρι να με γνώριζες, θα είχες αντίθετη άποψη για την ευγένεια που με διακατέχει και για με τι άνθρωπο μιλάς γενικότερα. Δες τις αξιολογήσεις μου. Απεχθάνομαι και το ύφος και τους τόνους και τα πάντα, είμαι πολυ χαμηλών τόνων. Ισως εχεις ακούσει τα καλύτερα σαν σέρβις στο τεχνικό κομματι. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.

Στις 14/6/2020 στις 7:53 ΠΜ, SeNNinhA είπε

Να τα λεμε ολα. Οι θυρες micro-usb παντα εβγαζαν προβληματα (με οξειδωση και χωρις οξειδωση). Σε ολες τις εταιρειες και σε ολα σχεδον τα κινητα. Καποια στιγμη σταματουσαν να δουλευουν. Ουτε θελει να εχει πεσει υγρασια για να οξειδωθουν. Μπορει να γινει ανετα κατι τετοιο ζωντας απλα σε μια παραλιακη Πολη πχ. Δεν ειναι μονωμενες ειναι το πιο εκτεθημενο εξαρτημα απο ολα τα εσωτερικα. Επειδη ειναι γνωστο το προβλημα με αυτες τις θυρες και η επισκευη ειναι ευκολη και φθηνη οι εταιρειες συνηθως τις επισκευαζουν σε κινητα εντος εγγυησης. Ακομη και στην περιπτωση του φιλου μας εαν το υπολοιπο κινητο δεν ειχε σημαδια οξειδωσης πουθενα αλλου θα το πιστευα οντως οτι ουτε στην θυρα usb επεσε νερο. Γι αυτο δεν τις χωνεψα ποτε αυτες τις θυρες. Σε ΟΛΕΣ ανεξαιρετως τις συσκευες τις δικες μου εβγαλαν καποια στιγμη προβλημα φορτισης. Απο τοτε που βγηκαν οι USB-C αρνουμαι να αγορασω συσκευη με micro USB. 

Να και εινα νορμάλ σχόλιο.... Συμφωνώ απόλυτα.

Στις 14/6/2020 στις 10:07 ΠΜ, dkmaster είπε

Υγρασία δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχει πάρει νερό η συσκευή, μπορεί να υπάρχει θέμα και με τον ιδρώτα. Η smartec όντως είναι από τις σοβαρότερες εταιρείες στην Ελλάδα και από τον τόνο της απάντησης που σου έδωσαν φαίνεται ότι μάλλον τους μίλησες λίγο "γαλλικά".

Επίσης έχω μία απορία, πώς είναι ένα κινητό που έχει ανοιχθεί για επισκευή; Πρέπει να λείπει κάτι για να φαίνεται ότι ανοίχθηκε; Εγώ πάντως θα το ήθελα ακριβώς όπως είναι ένα καινούργιο.

Συμφωνώ. Κινητές συσκευές είναι, μπορεί απο οτιδήποτε να πάρει υγρασια. Όταν μιλάμε για τέτοια μικρά ποσοστά που μπορεί φυσιολογικά να γίνει στην καθημερινότητα είναι χρέος του κατασκευαστή να το προβλέψει και να πράξει ανάλογα. Εξαλλου το συγκεκριμένο κινητό διαφημίζεται οτι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε βροχή σε ξένα μέσα. Όπως γράφω και παραπάνω ήμουν ευγενικοτατος στο έπακρο μεχρι αυτο το σημείο και ειχα ολη την καλη διάθεση για συνεργασία. Δεν τους μίλησα καθόλου "γαλλικα" απλα ειμουν ξεκάθαρος....

Παιδιά, μην βγάζετε την χολή σας και μην βιάζεστε να κρίνετε οποιαδήποτε κατάσταση. Και πάνω απ όλα να μην δέχεστε οποιοιδήποτε αθεμιτη πρακτική οποιασδήποτε εταιρίας τουλάχιστον εδω στην Ελλάδα γιατί μετά βρίσκουν και καλά μας κάνουν. Ναι ίσως το χειριστικά λάθος το θέμα, αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι ολοι είμαστε ψεύτες και απατεώνες και οτι αυτό που περιγράφω είναι παπατζες. Δεν εχω κανέναν σκοπό να δημοτικίζω κανέναν στα καλα καθούμενα. Ευχαριστω.

  • Like 1
Δημοσ.

 

1 ώρα πριν, flogerakos είπε

 

Συμφωνώ. Κινητές συσκευές είναι, μπορεί απο οτιδήποτε να πάρει υγρασια. Όταν μιλάμε για τέτοια μικρά ποσοστά που μπορεί φυσιολογικά να γίνει στην καθημερινότητα είναι χρέος του κατασκευαστή να το προβλέψει και να πράξει ανάλογα. Εξαλλου το συγκεκριμένο κινητό διαφημίζεται οτι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε βροχή σε ξένα μέσα. Όπως γράφω και παραπάνω ήμουν ευγενικοτατος στο έπακρο μεχρι αυτο το σημείο και ειχα ολη την καλη διάθεση για συνεργασία.

το κινητο αυτο δεν διαφημιζεται για την αδιαβροχοποιηση πουθενα γιατι δεν εχει καμια τετοια πιστοποιηση......

https://www.91mobiles.com/samsung-galaxy-j6-plus-price-in-india

https://www.samsung.com/gr/business/smartphones/galaxy-j6plus-j610/sm-j610fzaneur/

 

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Παρέλαβα την συσκευή η οποια, πρώτων, δεν εχει το παραμικρό σημαδάκι πως ανοίχτηκε, ξεκόλλησε, οτι έγινε έστω κάποια τεχνική εργασία πάνω.

Θα σταθώ σε αυτό το κομμάτι και μόνο.

Αν έβλεπες κάποιο σημάδι επισκευής, δεν θα ζητούσες κάλυψη και ότι δεν το έστειλες έτσι;

πόσο φυσιολογικό θεωρείς οτι πρέπει να υπάρξει φθορά στην συσκευή για να ανοιχτεί;

Οι συσκευές ανοίγονται με ειδικά εργαλεία στα επίσημα σέρβις τουλάχιστον και όχι όπως βλέπεις στο youtube με το χέρι, με κάτι αντίστοιχο

Σκέψου λοιπόν, αν οχι στο j6+ αλλά στο S20 που έχεις δώσει 1000αρικάκι, να δεις φθορά επισκευής, τι φασαρία έχει να γίνει.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι συζητάμε τώρα....

Εδω σε συσκευες με πιστοποιημενη αδιαβροχοποίηση (πχ IP68) οι οποιες διαφημίζονται και ως τετοιες απο τις ιδιες τις εταιρείες, δεν καλύπτει η εγγυηση την εισροη νερού σε αυτές ούτε μετα απο μόλις 1 ημέρα χρήσης και χωρίς κανένα απολύτως σημάδι κακοποίησης (υπαρχουν απειρα παραδειγματα).

Δηλαδή αγοραζεις πχ το Samsung S10 με πιστοποίηση IP68 και εαν τυχει να σου πεσει ενα ποτηρι νερο εκει που επινες καφε και το πας στην αντιπροσωπια μια ημερα μετα, η επισημη Samsung (και καθε αλλη εταιρεια) σου λεει οτι δεν σου καλυπτω την εγγυηση για ενα "πιστοποιοημενο" χαρακτηριστικο της συσκευής που στην πλειονοτητα των περιπτωσεων δεν ευθυνεται ο χρηστης για την δυσλειτουργια του!!!

Μια σχετικη μυνηση για εξαπατηση. Μεταξυ αλλων ενω το κινητό έχει εννοειται IP68 ..."Samsung uses the term ‘water-resistance’ and not ‘water-proofing’, indicating that dust and water damage to its devices will not be covered under warranty".

https://wccftech.com/galaxy-s10-water-resistance-samsung-sued/

Οποτε το τι δηλωνει και ειναι διατεθημενη η καθε εταιρεια να καλύψει στην εγγυηση της δεν σημαινει απαραιτητως ότι ειναι αυτο που κατα το νομο θα επρεπε να καλύπτει απλα και μονο επειδη η ιδια ετσι το θελει.

Τεραστι γνωστοτατο παραδειγμα οι Τραπεζες και του κατασχρηστικους ορους στα δανεια. Μπορει να το γραφουν και να το υπογραφεις δεν σημαινει ομως ότι ειναι και νομιμοι ολοι οι οροι τους καθε φορα.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

το κινητο αυτο δεν διαφημιζεται για την αδιαβροχοποιηση πουθενα γιατι δεν εχει καμια τετοια πιστοποιηση......

https://www.91mobiles.com/samsung-galaxy-j6-plus-price-in-india

https://www.samsung.com/gr/business/smartphones/galaxy-j6plus-j610/sm-j610fzaneur/

Το ξέρω, δεν ανέφερα πουθενά οτι εχει αδιαβροχοποιηση η πιστοποίηση, εξαλλου δεν  βράχηκε ποτέ το κινητό,  αλλά η samsung λέει:

Can you use the device in rainy conditions Yes
1 ώρα πριν, Xristaras12 είπε

Θα σταθώ σε αυτό το κομμάτι και μόνο.

Αν έβλεπες κάποιο σημάδι επισκευής, δεν θα ζητούσες κάλυψη και ότι δεν το έστειλες έτσι;

πόσο φυσιολογικό θεωρείς οτι πρέπει να υπάρξει φθορά στην συσκευή για να ανοιχτεί;

Οι συσκευές ανοίγονται με ειδικά εργαλεία στα επίσημα σέρβις τουλάχιστον και όχι όπως βλέπεις στο youtube με το χέρι, με κάτι αντίστοιχο

Σκέψου λοιπόν, αν οχι στο j6+ αλλά στο S20 που έχεις δώσει 1000αρικάκι, να δεις φθορά επισκευής, τι φασαρία έχει να γίνει.

Συμφωνώ σε αυτό το σημείο ίσως έχω άδικο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε

 

Spoiler

 

Η μεγαλη διαφορα ειναι οτι στην μια περιπτωση,μπορεις να το κυνηγησεις το θεμα οπως εχουν κανει στο εξωτερικο γιατι ειχαν γινει και σχετικες διαφημισεις πανω στην αδιαβροχοποιηση για κινητα που την υποστηριζουν.

https://www.theverge.com/2017/8/22/16186052/sony-xperia-class-action-lawsuit-refunds-waterproof-claims

https://www.bbc.com/news/technology-48866148#:~:text=Samsung is being sued by,phones while swimming and surfing.

Εδω ομως το συγκεκριμενο κινητο δεν εχει καμια απολυτως πιστοποιηση για water resistant και τα σχετικα.

 

22 λεπτά πριν, flogerakos είπε


Συμφωνώ σε αυτό το σημείο ίσως έχω άδικο.

Οπως και να εχει,ακρη απο εδω δεν προκειται να βρεις. Αν οντως θες να το κυνηγήσεις και οτι γινει,μιλησε με αρμοδιους φορεις οπως ΓΓΚ και συνηγορο μηπως βγαλεις ακρη. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Fulgore είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Η μεγαλη διαφορα ειναι οτι στην μια περιπτωση,μπορεις να το κυνηγησεις το θεμα οπως εχουν κανει στο εξωτερικο γιατι ειχαν γινει και σχετικες διαφημισεις πανω στην αδιαβροχοποιηση για κινητα που την υποστηριζουν.

https://www.theverge.com/2017/8/22/16186052/sony-xperia-class-action-lawsuit-refunds-waterproof-claims

https://www.bbc.com/news/technology-48866148#:~:text=Samsung is being sued by,phones while swimming and surfing.

Εδω ομως το συγκεκριμενο κινητο δεν εχει καμια απολυτως πιστοποιηση για water resistant και τα σχετικα.

Οπως και να εχει,ακρη απο εδω δεν προκειται να βρεις. Αν οντως θες να το κυνηγήσεις και οτι γινει,μιλησε με αρμοδιους φορεις οπως ΓΓΚ και συνηγορο μηπως βγαλεις ακρη. 

Εχω κανει ηδη καταγγελια και στους δυο φορείς....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, flogerakos είπε

α)Τι δεύτερο χέρι ρε φίλε απ το μυαλό σου τα βγάζεις? Το κινητό είναι της μητέρας μου, όπως είπα παραπάνω το κινητό είναι της μητέρας μου το οποίο το έχει για απλή χρήση κυρίως, είναι ειλικρινέστατος άνθρωπος ο οποίος παραδέχεται τα πάντα και ιδικά κάτι τέτοιο και το έχει κάνει στο παρελθόν. Δεν έχει κανενας το δικαιώμα να την αμφισβητεί και να την κρίνει εδω μέσα ούτε εκείνη, ούτε έμενα, ούτε κανέναν πίσω απο το πληκτρολόγιό...

β)

http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/148355-samsung-και-εξυπηρέτηση-πελατών/

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=315068&page=665

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9962
«καλα οκ... smartec και πρασινα αλογα...
μετα απο 3 (τρεις) μερες που τους επαιρνα τηλεφωνο ΜΟΝΟ εγω, με ενημερωσαν οτι εχει οξειδωση η πλακετα...
γελανε τα τσιμεντα... το κινητο δεν ειχε επαφη ΠΟΤΕ με ΚΑΝΕΝΑ υγρο και υγρασια στο σπιτι ή στην δουλεια ΔΕΝ υπαρχει...
θα παω να το παρω και θα στειλω παραπονο στην Samsung και σε οποιον φορεα ειναι αρμοδιος για τετοια κοροιδια...
εχουν λεει φωτογραφιες... και γιατι κυρια μου κανετε τρεις (3) μερες να με ενημερωσετε οτι το κινητο εχει προβλημα που δεν το καλυπτει η εγγυηση???
180 ευρω λεει μετα η επισκευη... χχααχαχααχχαχαχαχαα!!! 100 ευρω κανει μεταχειρισμενο το κινητο της λεω...
αστειοτητες και συμπεριφορα που δεν αρμοζει σε οσα ειχα διαβασει για το service...
κριμα...»

27 Νοέ. 2014, 19:06 σχολιο #9963
«Το έχουν κάνει και σε φίλο, του έδειξαν άλλες φωτογραφίες και αρνούνταν να του αλλάξουν τη usb θύρα. Ήθελαν όλη τη πλακέτα. Ίδιο κόστος. Τελικά το πήρε πίσω, το ανοίξαμε, είδαμε ότι δεν είχε σχέση με τις φωτογραφίες και με 5 ευρώ πήραμε θύρα usb και τη βάλαμε και από τότε έχει περάσει ένας χρόνος χωρίς πρόβλημα.»

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9964
«Από εμπειρία λέω ότι η smartek είναι χειρότερη πλέον από την arvato... Πλέον ακόμα και module κάμερας να έχει πρόβλημα σου αλλάζουν πλακέτα "λόγω οξείδωσης" παρόλο που τα χαρτάκια ανίχνευσης υγρασίας δεν δείχνουν και τέτοιο αποσκοπώντας να αποκτήσουν κέρδος μέσω σέρβις... Μακράν το καλύτερο σέρβις εδώ στην Ελλάδα είναι η procordia (LG) με δεύτερη την arvato με την προϋπόθεση να έχεις ελληνικής εισαγωγής συσκευή... Για εμένα η smartek έβαλε την ταφόπλακα για πιθανή επιλογή Samsung συσκευής...»
Και ακολουθούν ανάλογα σχόλια παρακάτω…

https://avclub.gr/forum/archive/index.php/t-116747-p-3.html

https://www.adslgr.com/forum/archive/index.php/t-738682-p-2.html

https://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=432872&page=148
 

Αυτά στα γρήγορα, και σου στέλνω και ενα sceenshot από μερικά σχόλια από δικο μου θέμα στο facebook, και είναι πολλά... Σου φτάνουν η θέλεις κ άλλα??

Αν κάνεις τον κόπο και δεις τις αξιολογήσεις μου εδώ μέσα θα καταλάβεις σίγουρα το τι άνθρωπος είμαι. Την ευγένεια και την υπομονή που με διακατέχει. Στα πολλά τηλεφωνήματα που ειχα και με την εταιρία και με την samsung, ημουν ευγενέστατος και συνεργάσιμος στο έπακρο. Αφού να φανταστείς τους "παρακάλεσα" να συνεργαστουμε για να μην φτάσουμε σε τέτοια σημεία, και είχα ολη την καλή διάθεση. Αντιθέτως η κοπέλα απο το σέρβις ειχε πάντοτε έντονο ύφος, και καμια διάθεση συνεργασίας, μου λέει 138 θέλεις? αν οχι πακέτο και στο στελνω όπως είναι.

Οσο για το τελευταιο κομματι τι σχέση εχει αυτο που λες? Προφανώς και δεν περιμένω να πάρω μια premium συσκευή με 150 ευρω, αυτο δεν αναιρεί το γεγονος οτι εχω 2 χρονια εγγύηση και να μου ζητάνε 138 ευρώ για επισκευή κινητού που κοστιζε 150-200 ευρώ και είναι εντός εγγύησης. Ακόμη και συσκευές με 70 ευρώ εχουν 2 χρονιά εγγυση, τελος. Σε οποίον αρέσει. Πρέπει να εφαρμόζεται και να το διεκδικούμε και οχι να δεχόμαστε ετσι απλά αθέμιτες πρακτικές την καθε εταιρίας.

3.jpg

Τι μας είπες ρε φιλε τώρα? Η τρολαρεις, η δουλεύεις εκεί δεν υπαρχει άλλη περίπτωση.

http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/148355-samsung-και-εξυπηρέτηση-πελατών/

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=315068&page=665

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9962
«καλα οκ... smartec και πρασινα αλογα...
μετα απο 3 (τρεις) μερες που τους επαιρνα τηλεφωνο ΜΟΝΟ εγω, με ενημερωσαν οτι εχει οξειδωση η πλακετα...
γελανε τα τσιμεντα... το κινητο δεν ειχε επαφη ΠΟΤΕ με ΚΑΝΕΝΑ υγρο και υγρασια στο σπιτι ή στην δουλεια ΔΕΝ υπαρχει...
θα παω να το παρω και θα στειλω παραπονο στην Samsung και σε οποιον φορεα ειναι αρμοδιος για τετοια κοροιδια...
εχουν λεει φωτογραφιες... και γιατι κυρια μου κανετε τρεις (3) μερες να με ενημερωσετε οτι το κινητο εχει προβλημα που δεν το καλυπτει η εγγυηση???
180 ευρω λεει μετα η επισκευη... χχααχαχααχχαχαχαχαα!!! 100 ευρω κανει μεταχειρισμενο το κινητο της λεω...
αστειοτητες και συμπεριφορα που δεν αρμοζει σε οσα ειχα διαβασει για το service...
κριμα...»

27 Νοέ. 2014, 19:06 σχολιο #9963
«Το έχουν κάνει και σε φίλο, του έδειξαν άλλες φωτογραφίες και αρνούνταν να του αλλάξουν τη usb θύρα. Ήθελαν όλη τη πλακέτα. Ίδιο κόστος. Τελικά το πήρε πίσω, το ανοίξαμε, είδαμε ότι δεν είχε σχέση με τις φωτογραφίες και με 5 ευρώ πήραμε θύρα usb και τη βάλαμε και από τότε έχει περάσει ένας χρόνος χωρίς πρόβλημα.»

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9964
«Από εμπειρία λέω ότι η smartek είναι χειρότερη πλέον από την arvato... Πλέον ακόμα και module κάμερας να έχει πρόβλημα σου αλλάζουν πλακέτα "λόγω οξείδωσης" παρόλο που τα χαρτάκια ανίχνευσης υγρασίας δεν δείχνουν και τέτοιο αποσκοπώντας να αποκτήσουν κέρδος μέσω σέρβις... Μακράν το καλύτερο σέρβις εδώ στην Ελλάδα είναι η procordia (LG) με δεύτερη την arvato με την προϋπόθεση να έχεις ελληνικής εισαγωγής συσκευή... Για εμένα η smartek έβαλε την ταφόπλακα για πιθανή επιλογή Samsung συσκευής...»
Και ακολουθούν ανάλογα σχόλια παρακάτω…

https://avclub.gr/forum/archive/index.php/t-116747-p-3.html

https://www.adslgr.com/forum/archive/index.php/t-738682-p-2.html

https://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=432872&page=148
 

Επίσης δες το screenshot που ανέβασα σε παραπάνω σχόλιο. Κανε και τον κόπο να ψάξεις, ειναι γεμάτο το διαδίκτυο. Έρευνα πριν πούμε κάτι, οχι αερολογίες. Και εμένα όπως λέω παραπάνω η arvato μια φορά που την  χρειάστηκα ήταν άψογη! Ναι μεν αλλα..

Η υπερπροσεκτική κυρία που λες φιλε μου είναι η μητέρα μου. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κρίνεις κανέναν, ούτε για την εγκυρότητα όσων λεει ουτε για την ειλικρίνεια του από την στιγμή που δεν τον ξερεις προσωπικά. Το αν γνωρίζω αν το πρόσεχε και το πως το αναφέρω πιο πανω, και ειναι δικο μου θέμα. Προφανώς και δεν το γνωριζα και το ανακάλυψα τώρα, και προφανώς το οτι μερικά εξ αυτων παρουσίασαν το πρόβλημα δεν σημαίνει οτι θα το βγάλουν ολα. Όλες οι συσκευές ανεξαιρέτως κάπου βγάζουν κουσούρι ολων των κατασκευαστών. Δεν εχω καθόλου χρόνο για χάσιμο, απλά πακεταρισα ενα κινητό και το εστειλα για επισκευή. Δεν ειχα ουτε τον χρόνο ουτε την διάθεση για οτιδήποτε, απλα προέκυψε, και απλα το αναφέρω.

Σου παραθέτω τα 2 σχόλια που έκανα παραπάνω:

"Αν κάνεις τον κόπο και δεις τις αξιολογήσεις μου εδώ μέσα θα καταλάβεις σίγουρα το τι άνθρωπος είμαι. Την ευγένεια και την υπομονή που με διακατέχει. Στα πολλά τηλεφωνήματα που ειχα και με την εταιρία και με την samsung, ημουν ευγενέστατος και συνεργάσιμος στο έπακρο. Αφού να φανταστείς τους "παρακάλεσα" να συνεργαστουμε για να μην φτάσουμε σε τέτοια σημεία, και είχα ολη την καλή διάθεση. Αντιθέτως η κοπέλα απο το σέρβις ειχε πάντοτε έντονο ύφος, και καμια διάθεση συνεργασίας, μου λέει 138 θέλεις? αν οχι πακέτο και στο στελνω όπως είναι."

"Προφανώς και δεν περιμένω να πάρω μια premium συσκευή με 150 ευρω, αυτο δεν αναιρεί το γεγονος οτι εχω 2 χρονια εγγύηση και να μου ζητάνε 138 ευρώ για επισκευή κινητού που "=κοστιζε 150-200 ευρώ και είναι εντός εγγύησης. Ακόμη και συσκευές με 70 ευρώ εχουν 2 χρονιά εγγυση, τελος. Σε οποίον αρέσει. Πρέπει να εφαρμόζεται και να το διεκδικούμε και οχι να δεχόμαστε ετσι απλά αθέμιτες πρακτικές την καθε εταιρίας."

Μακάρι να με γνώριζες, θα είχες αντίθετη άποψη για την ευγένεια που με διακατέχει και για με τι άνθρωπο μιλάς γενικότερα. Δες τις αξιολογήσεις μου. Απεχθάνομαι και το ύφος και τους τόνους και τα πάντα, είμαι πολυ χαμηλών τόνων. Ισως εχεις ακούσει τα καλύτερα σαν σέρβις στο τεχνικό κομματι. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.

Να και εινα νορμάλ σχόλιο.... Συμφωνώ απόλυτα.

Συμφωνώ. Κινητές συσκευές είναι, μπορεί απο οτιδήποτε να πάρει υγρασια. Όταν μιλάμε για τέτοια μικρά ποσοστά που μπορεί φυσιολογικά να γίνει στην καθημερινότητα είναι χρέος του κατασκευαστή να το προβλέψει και να πράξει ανάλογα. Εξαλλου το συγκεκριμένο κινητό διαφημίζεται οτι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε βροχή σε ξένα μέσα. Όπως γράφω και παραπάνω ήμουν ευγενικοτατος στο έπακρο μεχρι αυτο το σημείο και ειχα ολη την καλη διάθεση για συνεργασία. Δεν τους μίλησα καθόλου "γαλλικα" απλα ειμουν ξεκάθαρος....

Παιδιά, μην βγάζετε την χολή σας και μην βιάζεστε να κρίνετε οποιαδήποτε κατάσταση. Και πάνω απ όλα να μην δέχεστε οποιοιδήποτε αθεμιτη πρακτική οποιασδήποτε εταιρίας τουλάχιστον εδω στην Ελλάδα γιατί μετά βρίσκουν και καλά μας κάνουν. Ναι ίσως το χειριστικά λάθος το θέμα, αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι ολοι είμαστε ψεύτες και απατεώνες και οτι αυτό που περιγράφω είναι παπατζες. Δεν εχω κανέναν σκοπό να δημοτικίζω κανέναν στα καλα καθούμενα. Ευχαριστω.

Ούτε τρολάρω ούτε δουλεύω εκεί. Λίγο δύσκολο κιόλας γιατί μας χωρίζουν και 12.000 χιλιόμετρα. Δε νομίζω επίσης να σου μίλησα με τέτοιο ύφος. Λόγω δουλειάς έχω συνεργαστεί πολλές φορές με τη smartec όπως και πολλοί πρώην πελάτες μου. Το ό,τι μας δίνεις 6 χρόνια πριν σχόλια δε μου λέει κάτι. Πολλά αλλάζουν σε 6 χρόνια. 

Επίσης, δε σου είπα ότι λες ψέματα ή οτιδήποτε άλλο για να αρπάζεσαι. Εφόσον πιστεύεις ότι σε κοροϊδεύουν μπορείς να κάνεις μήνυση με τις αποδείξεις που έχεις. Καλό θα ήταν να μιλάς καλύτερα από τη στιγμή που ζητάς βοήθεια ή γνώμες σε ένα φόρουμ.

Τέλος, ποτέ από κανένα σοβαρό service δε θα πάρεις συσκευή που να φαίνεται ότι έχει ανοιχτεί. Αν όντως παραλάβεις συσκευή και φαίνεται οτι ανοίχτηκε τότε το σερβις είναι για τα πανηγύρια.

Επεξ/σία από dkmaster
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Η αληθεια ειναι πως η  Smartec φημιζεται για την καλη ποιοτητα του service της. Προσωπικα εχω 3 περιστατικα τα τελευταια δυο χρονια που μου επιβεβαιωνουν κατι τετοιο. 

Διχως να θελω να αξιολογησω την ολη υποθεση, θα πω απλα πως προφανως ΔΕΝ πρεπει να φαινεται στον χρηστη οτι ανοιχθηκε η συσκευη. Αυτο ειναι στα υπερ ενος καλου service και οχι στα κατα.

Δημοσ.
Στις 16/6/2020 στις 2:23 ΜΜ, flogerakos είπε

Λοιπόν θα σας απαντησω έναν έναν ξεχωριστά, όπως αρμόζει στον καθένα.

Φίλτατε θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Εγω ασχολούμαι ταυτόχρονα με την μελισσοκομία εδώ και κάποια χρόνια. Ξεκίνησα με 5 μελισσακια, αυτή την στιγμή εχω 22. Δεν ειμαι επαγγελματιας μελισσοκόμος. Αλλα δεν αλλάζει το γεγονός οτι είμαι μελισσοκόμος. Και εγω με τα 22 μελίσσια είμαι μελισσοκόμος, και ο άλλος με τα 1500 μελίσσια είναι μελισσοκόμος. Όπως επίσης εσυ αν έχεις 40 χρονιά συνεργείο αυτοκίνητων και εισαι μηχανικός, και αυτός που άνοιξε τα 2 τελευταία χρονιά συνεργείο και αυτός μηχανικός είναι. Δεν έχει σχέση ούτε η εμπειρία, ούτε το επίπεδο στο τι δηλώνεις. Το οτι είμαι τεχνικός δεν σημαίνει ότι έχω εργαστήριο και εξοπλισμό της NASA απαραίτητα, ούτε σημαίνει οτι εχω την εμπειρία την δικιά σου που μπορεί να εισαι στον χώρο 40 χρόνια ασχέτως οτι δεν γνωρίζεις την  δική μου ηλικία. Είμαι τεχνικός μέχρι εκει που με παίρνει, μέχρι εκει που φτάνουν οι γνώσεις μου και οι δυνατότητες μου. Το ποιος είναι ο "κάλος τεχνικός" και ποιος "κακός τεχνικός" είναι μια άλλη συζήτηση που αν θέλεις μπορουμε να την κάνουμε. Το πρόβλημα αρχικά με τις συγκεκριμενες συσκευές μου το επιβεβαίωσαν δυο γνωστοί τεχνικοί απο Αθήνα που συνεργάζομαι, και οι δυο έχουν γνώστες ιστοσελίδες, ο ένας γνωστό κανάλι στο youtube και άριστες αξιολογήσεις πάνω στην δουλειά τους εδώ και χρονιά. Αν υπαρχει αμφιβολία μπορώ σε pm να σου στειλω τα στοιχειά τους. Θα σου δώσω επίσης και λινκ για να μην λεω μονο "αερολογίες"

http://letmegooglethat.com/?q=j6%2B+charging+problem

https://www.youtube.com/results?search_query=j6%2B+charging+problem

1. Η συγκεκριμένη εταιρία όπως μου είπε ακολουθεί τις εντολές της μητρικής εταιρίας Samsung. Αν είπε η εταιρία οτι δεν μας συμφέρει, ριξ' το σε αυτόν αυτοί κάνουν τουμπεκί και εκτελούν, και ας είναι το καλύτερο σέρβις στον πλανήτη. 138 ευρώ μου ζήτησαν, το κάνουν όλες σχεδόν η εταιρίες τόσα χρόνια στον χώρο έπρεπε να το ξέρεις. Εταιρίες είναι όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα, πάνω απ ολα το κέρδος. Πάρε παράδειγμα την arvato. Εμένα προσωπικά μια φορά που εστειλα συσκευή εντός εγγύησης στην arvato με εξυπηρέτησαν άριστα! Αυτο δεν σημαίνει πως επειδή εγώ ημουν "τυχερός" οτι δεν γινεται χαμός απο καταγγελίες στο ίντερνετ για την εν λόγω εταιρία εδώ και χρονιά... Εγω προσωπικά πότε δεν εχω πάρει συσκευή απο σέρβις που να εχει επισκευαστεί και να μην φαίνεται πάνω κάτι,έστω μια δαχτυλιά, έστω κάτι που απλά δεν κούμπωσε τέλεια. Ιδικά στην συγκεκριμένη συσκευή που ολα είναι με κόλες...

2. - 3.  - 4. Δεν θα διαφωνήσω. Αν όντως ειναι πραγματικά απο την δικιά μου συσκευή ναι υπαρχει πρόβλημα. Όπως θα δεις κα ισε παρακάτω σχόλια μου ομως πολλές φορές οι φωτογραφίες που στέλνουν δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα  .

Το κινητό είναι της μητέρας μου το οποίο το έχει για απλή χρήση κυρίως, είναι ειλικρινέστατο   άνθρωπος ο οποίος παραδέχεται τα πάντα και ιδικά κάτι τέτοιο και το έχει κάνει στο παρελθόν.

Δεν έχει κανενας το δικιώμα να την αμφισβητεί και να την κρίνει εδω μεσα ούτε εκείνη, ούτε έμενα, ούτε κανέναν εδω μεσα πισω απο το πληκτρολόγιό.

Φίλε μου τα link που δείχνεις είναι

Έτσι ακριβώς όπως έπρεπε να είχε γινει και στην δική μου περίπτωση κανονικά, αλλά δεν... Βλέπεις σοβαρό σέρβις λένε τα παιδιά...

Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω ασχολήσου με τα μελίσσια και άσε όλα τα άλλα... Φυσικά και κάνει την διαφορά αν έχεις 5 ή 22 ή 1500.. ο επαγγελματίας δεν θα ασχοληθεί με ένα  ένα κιλό μέλι που μπορεί να χάσει ο ερασιτέχνης θα ασχοληθεί...

Η μητέρα σου μπορεί να είναι ειλικρινέστατο άτομο όπως αναφέρεις και δεν αμφιβάλω  όμως μπορεί να το έχει βρέξει χωρίς να το έχει πάρει χαμπάρι... αυτο το αμφισβητείς;;;; Να σου δώσω στοιχεία που έλεγαν ότι δεν έβρεξα το λάπτοπ και πηγαίναμε στο δικαστήριο (σαν εταιρία παντα ) και το λάπτοπ  σάπιο. Με αποτέλεσμα ο πελάτης να έτρωγε ακόμη και τα έξοδα του δικαστηρίου..

Βλέπω γνωρίζεις και έχει άποψη και με άλλες εταιρίες του χώρου ... γνώστης. 

Τα λινκ που αναφέρεις δείχνουν τον τρόπο επισκευής ηλεκτρονικού κυκλώματος .. στην δική σου περίπτωση η υγρασία ήταν στον βύσμα της φόρτισης -- μην μπερδεύεσαι.

΄΄Οπως ανέφερα είμαι του χώρου απλά σε άλλο αντικείμενο.. έχω δει πολλά ... αλλα κατασκευαστες να κάνου ν τέτοια σπάνια. Το πιθανότερο είναι να βαρεθούνε να ασχολούνται μαζί σου και να στο φτιάξουν ή να συνεχίσουν την καταγγελία σου και να κινηθούν νομικά εναντίον σου.

Η εταιρία που διαχειρίζομαι στο υπογράφω ότι θα κινούταν δικαστικά εναντίον σου μόνο και μόνο που έχεις δημιουργήσει το θέμα αυτό ... δυσφήμηση..

 

 

 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/6/2020 στις 3:28 ΜΜ, flogerakos είπε

α)Τι δεύτερο χέρι ρε φίλε απ το μυαλό σου τα βγάζεις? Το κινητό είναι της μητέρας μου, όπως είπα παραπάνω το κινητό είναι της μητέρας μου το οποίο το έχει για απλή χρήση κυρίως, είναι ειλικρινέστατος άνθρωπος ο οποίος παραδέχεται τα πάντα και ιδικά κάτι τέτοιο και το έχει κάνει στο παρελθόν. Δεν έχει κανενας το δικαιώμα να την αμφισβητεί και να την κρίνει εδω μέσα ούτε εκείνη, ούτε έμενα, ούτε κανέναν πίσω απο το πληκτρολόγιό...

β) http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/148355-samsung-και-εξυπηρέτηση-πελατών/

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=315068&page=665

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9962
«καλα οκ... smartec και πρασινα αλογα...
μετα απο 3 (τρεις) μερες που τους επαιρνα τηλεφωνο ΜΟΝΟ εγω, με ενημερωσαν οτι εχει οξειδωση η πλακετα...
γελανε τα τσιμεντα... το κινητο δεν ειχε επαφη ΠΟΤΕ με ΚΑΝΕΝΑ υγρο και υγρασια στο σπιτι ή στην δουλεια ΔΕΝ υπαρχει...
θα παω να το παρω και θα στειλω παραπονο στην Samsung και σε οποιον φορεα ειναι αρμοδιος για τετοια κοροιδια...
εχουν λεει φωτογραφιες... και γιατι κυρια μου κανετε τρεις (3) μερες να με ενημερωσετε οτι το κινητο εχει προβλημα που δεν το καλυπτει η εγγυηση???
180 ευρω λεει μετα η επισκευη... χχααχαχααχχαχαχαχαα!!! 100 ευρω κανει μεταχειρισμενο το κινητο της λεω...
αστειοτητες και συμπεριφορα που δεν αρμοζει σε οσα ειχα διαβασει για το service...
κριμα...»

27 Νοέ. 2014, 19:06 σχολιο #9963
«Το έχουν κάνει και σε φίλο, του έδειξαν άλλες φωτογραφίες και αρνούνταν να του αλλάξουν τη usb θύρα. Ήθελαν όλη τη πλακέτα. Ίδιο κόστος. Τελικά το πήρε πίσω, το ανοίξαμε, είδαμε ότι δεν είχε σχέση με τις φωτογραφίες και με 5 ευρώ πήραμε θύρα usb και τη βάλαμε και από τότε έχει περάσει ένας χρόνος χωρίς πρόβλημα.»

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9964
«Από εμπειρία λέω ότι η smartek είναι χειρότερη πλέον από την arvato... Πλέον ακόμα και module κάμερας να έχει πρόβλημα σου αλλάζουν πλακέτα "λόγω οξείδωσης" παρόλο που τα χαρτάκια ανίχνευσης υγρασίας δεν δείχνουν και τέτοιο αποσκοπώντας να αποκτήσουν κέρδος μέσω σέρβις... Μακράν το καλύτερο σέρβις εδώ στην Ελλάδα είναι η procordia (LG) με δεύτερη την arvato με την προϋπόθεση να έχεις ελληνικής εισαγωγής συσκευή... Για εμένα η smartek έβαλε την ταφόπλακα για πιθανή επιλογή Samsung συσκευής...»
Και ακολουθούν ανάλογα σχόλια παρακάτω…

https://avclub.gr/forum/archive/index.php/t-116747-p-3.html

https://www.adslgr.com/forum/archive/index.php/t-738682-p-2.html

https://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=432872&page=148
 

Αυτά στα γρήγορα, και σου στέλνω και ενα sceenshot από μερικά σχόλια από δικο μου θέμα στο facebook, και είναι πολλά... Σου φτάνουν η θέλεις κ άλλα??

Αν κάνεις τον κόπο και δεις τις αξιολογήσεις μου εδώ μέσα θα καταλάβεις σίγουρα το τι άνθρωπος είμαι. Την ευγένεια και την υπομονή που με διακατέχει. Στα πολλά τηλεφωνήματα που ειχα και με την εταιρία και με την samsung, ημουν ευγενέστατος και συνεργάσιμος στο έπακρο. Αφού να φανταστείς τους "παρακάλεσα" να συνεργαστουμε για να μην φτάσουμε σε τέτοια σημεία, και είχα ολη την καλή διάθεση. Αντιθέτως η κοπέλα απο το σέρβις ειχε πάντοτε έντονο ύφος, και καμια διάθεση συνεργασίας, μου λέει 138 θέλεις? αν οχι πακέτο και στο στελνω όπως είναι.

Οσο για το τελευταιο κομματι τι σχέση εχει αυτο που λες? Προφανώς και δεν περιμένω να πάρω μια premium συσκευή με 150 ευρω, αυτο δεν αναιρεί το γεγονος οτι εχω 2 χρονια εγγύηση και να μου ζητάνε 138 ευρώ για επισκευή κινητού που κοστιζε 150-200 ευρώ και είναι εντός εγγύησης. Ακόμη και συσκευές με 70 ευρώ εχουν 2 χρονιά εγγυση, τελος. Σε οποίον αρέσει. Πρέπει να εφαρμόζεται και να το διεκδικούμε και οχι να δεχόμαστε ετσι απλά αθέμιτες πρακτικές την καθε εταιρίας.

3.jpg

Τι μας είπες ρε φιλε τώρα? Η τρολαρεις, η δουλεύεις εκεί δεν υπαρχει άλλη περίπτωση.

http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/148355-samsung-και-εξυπηρέτηση-πελατών/

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=315068&page=665

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9962
«καλα οκ... smartec και πρασινα αλογα...
μετα απο 3 (τρεις) μερες που τους επαιρνα τηλεφωνο ΜΟΝΟ εγω, με ενημερωσαν οτι εχει οξειδωση η πλακετα...
γελανε τα τσιμεντα... το κινητο δεν ειχε επαφη ΠΟΤΕ με ΚΑΝΕΝΑ υγρο και υγρασια στο σπιτι ή στην δουλεια ΔΕΝ υπαρχει...
θα παω να το παρω και θα στειλω παραπονο στην Samsung και σε οποιον φορεα ειναι αρμοδιος για τετοια κοροιδια...
εχουν λεει φωτογραφιες... και γιατι κυρια μου κανετε τρεις (3) μερες να με ενημερωσετε οτι το κινητο εχει προβλημα που δεν το καλυπτει η εγγυηση???
180 ευρω λεει μετα η επισκευη... χχααχαχααχχαχαχαχαα!!! 100 ευρω κανει μεταχειρισμενο το κινητο της λεω...
αστειοτητες και συμπεριφορα που δεν αρμοζει σε οσα ειχα διαβασει για το service...
κριμα...»

27 Νοέ. 2014, 19:06 σχολιο #9963
«Το έχουν κάνει και σε φίλο, του έδειξαν άλλες φωτογραφίες και αρνούνταν να του αλλάξουν τη usb θύρα. Ήθελαν όλη τη πλακέτα. Ίδιο κόστος. Τελικά το πήρε πίσω, το ανοίξαμε, είδαμε ότι δεν είχε σχέση με τις φωτογραφίες και με 5 ευρώ πήραμε θύρα usb και τη βάλαμε και από τότε έχει περάσει ένας χρόνος χωρίς πρόβλημα.»

27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9964
«Από εμπειρία λέω ότι η smartek είναι χειρότερη πλέον από την arvato... Πλέον ακόμα και module κάμερας να έχει πρόβλημα σου αλλάζουν πλακέτα "λόγω οξείδωσης" παρόλο που τα χαρτάκια ανίχνευσης υγρασίας δεν δείχνουν και τέτοιο αποσκοπώντας να αποκτήσουν κέρδος μέσω σέρβις... Μακράν το καλύτερο σέρβις εδώ στην Ελλάδα είναι η procordia (LG) με δεύτερη την arvato με την προϋπόθεση να έχεις ελληνικής εισαγωγής συσκευή... Για εμένα η smartek έβαλε την ταφόπλακα για πιθανή επιλογή Samsung συσκευής...»
Και ακολουθούν ανάλογα σχόλια παρακάτω…

https://avclub.gr/forum/archive/index.php/t-116747-p-3.html

https://www.adslgr.com/forum/archive/index.php/t-738682-p-2.html

https://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=432872&page=148
 

Επίσης δες το screenshot που ανέβασα σε παραπάνω σχόλιο. Κανε και τον κόπο να ψάξεις, ειναι γεμάτο το διαδίκτυο. Έρευνα πριν πούμε κάτι, οχι αερολογίες. Και εμένα όπως λέω παραπάνω η arvato μια φορά που την  χρειάστηκα ήταν άψογη! Ναι μεν αλλα..

Η υπερπροσεκτική κυρία που λες φιλε μου είναι η μητέρα μου. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κρίνεις κανέναν, ούτε για την εγκυρότητα όσων λεει ουτε για την ειλικρίνεια του από την στιγμή που δεν τον ξερεις προσωπικά. Το αν γνωρίζω αν το πρόσεχε και το πως το αναφέρω πιο πανω, και ειναι δικο μου θέμα. Προφανώς και δεν το γνωριζα και το ανακάλυψα τώρα, και προφανώς το οτι μερικά εξ αυτων παρουσίασαν το πρόβλημα δεν σημαίνει οτι θα το βγάλουν ολα. Όλες οι συσκευές ανεξαιρέτως κάπου βγάζουν κουσούρι ολων των κατασκευαστών. Δεν εχω καθόλου χρόνο για χάσιμο, απλά πακεταρισα ενα κινητό και το εστειλα για επισκευή. Δεν ειχα ουτε τον χρόνο ουτε την διάθεση για οτιδήποτε, απλα προέκυψε, και απλα το αναφέρω.

Σου παραθέτω τα 2 σχόλια που έκανα παραπάνω:

"Αν κάνεις τον κόπο και δεις τις αξιολογήσεις μου εδώ μέσα θα καταλάβεις σίγουρα το τι άνθρωπος είμαι. Την ευγένεια και την υπομονή που με διακατέχει. Στα πολλά τηλεφωνήματα που ειχα και με την εταιρία και με την samsung, ημουν ευγενέστατος και συνεργάσιμος στο έπακρο. Αφού να φανταστείς τους "παρακάλεσα" να συνεργαστουμε για να μην φτάσουμε σε τέτοια σημεία, και είχα ολη την καλή διάθεση. Αντιθέτως η κοπέλα απο το σέρβις ειχε πάντοτε έντονο ύφος, και καμια διάθεση συνεργασίας, μου λέει 138 θέλεις? αν οχι πακέτο και στο στελνω όπως είναι."

"Προφανώς και δεν περιμένω να πάρω μια premium συσκευή με 150 ευρω, αυτο δεν αναιρεί το γεγονος οτι εχω 2 χρονια εγγύηση και να μου ζητάνε 138 ευρώ για επισκευή κινητού που "=κοστιζε 150-200 ευρώ και είναι εντός εγγύησης. Ακόμη και συσκευές με 70 ευρώ εχουν 2 χρονιά εγγυση, τελος. Σε οποίον αρέσει. Πρέπει να εφαρμόζεται και να το διεκδικούμε και οχι να δεχόμαστε ετσι απλά αθέμιτες πρακτικές την καθε εταιρίας."

Μακάρι να με γνώριζες, θα είχες αντίθετη άποψη για την ευγένεια που με διακατέχει και για με τι άνθρωπο μιλάς γενικότερα. Δες τις αξιολογήσεις μου. Απεχθάνομαι και το ύφος και τους τόνους και τα πάντα, είμαι πολυ χαμηλών τόνων. Ισως εχεις ακούσει τα καλύτερα σαν σέρβις στο τεχνικό κομματι. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.

Να και εινα νορμάλ σχόλιο.... Συμφωνώ απόλυτα.

Συμφωνώ. Κινητές συσκευές είναι, μπορεί απο οτιδήποτε να πάρει υγρασια. Όταν μιλάμε για τέτοια μικρά ποσοστά που μπορεί φυσιολογικά να γίνει στην καθημερινότητα είναι χρέος του κατασκευαστή να το προβλέψει και να πράξει ανάλογα. Εξαλλου το συγκεκριμένο κινητό διαφημίζεται οτι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε βροχή σε ξένα μέσα. Όπως γράφω και παραπάνω ήμουν ευγενικοτατος στο έπακρο μεχρι αυτο το σημείο και ειχα ολη την καλη διάθεση για συνεργασία. Δεν τους μίλησα καθόλου "γαλλικα" απλα ειμουν ξεκάθαρος....

Παιδιά, μην βγάζετε την χολή σας και μην βιάζεστε να κρίνετε οποιαδήποτε κατάσταση. Και πάνω απ όλα να μην δέχεστε οποιοιδήποτε αθεμιτη πρακτική οποιασδήποτε εταιρίας τουλάχιστον εδω στην Ελλάδα γιατί μετά βρίσκουν και καλά μας κάνουν. Ναι ίσως το χειριστικά λάθος το θέμα, αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι ολοι είμαστε ψεύτες και απατεώνες και οτι αυτό που περιγράφω είναι παπατζες. Δεν εχω κανέναν σκοπό να δημοτικίζω κανέναν στα καλα καθούμενα. Ευχαριστω.

Post του 2014???? Φίλε μου απο όρους εγγύησης ξ'ερεις;;; υγρασία για ποιον λόγο να σου καλύψει ο εκάστοτε κατασκευαστής; Τους όρους εγγύησης του διάβασες όταν πήρες το προι'ον; Αν οχι δικό σου το πρόβλημα. Να ζητάμε και να διεκδικούμαι τα δικαιώματα μας αλλά να ξέρουμε και τις υποχρεώσεις μας.

Εξαγριώνομαι με αυτά που διαβάζω ... ορισμένοι νομίζουν ότι είναι μονά ζυγά δικά τους...

 

Τέλος θα θελα να δω την αντίδραση του νομικού τμήματος της εταιρίας... Να το προωθήσω;  Αν έχουν άδικο όπως λες .... αν έχουν δίκιο όμως έχασες... Θα χει ενδιαφέρον..

Επεξ/σία από takkouk4
Δημοσ.

Από smartec έχω τρεις καλές εμπειρίες, με εξυπηρέτησανε σε ζητήματα που αλλού μόνο με φασαρία θα εβγαινε αποτέλεσμα. Επίσης δεν υπήρχε κανένα ίχνος ανοίγματος της συσκευής παρόλο που αλλαχτηκαν, πλακέτες και μπαταρίες. Από τότε δεν ξαναπήρα ποτέ Samsung, ακόμα και s7 που είχα πάλι πρόβλημα.

Συσκευές xiaomi και OnePlus δεν χαμπαριαζουν ούτε από τουμπες, ούτε από ομιχλες υδρατμων όταν κάνω μπάνιο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...