Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν, δεν θα σας κουράσω πολύ θα προσπαθήσω να είμαι οσο πιο συνοπτικός γινεται. Συσκευή J6+ άψογη με θήκη, τζαμακι απο την πρώτη μέρα και ειλικρινα με χρήστη υπέρ προσεκτικό παρουσιάζει πρόβλημα με την φόρτιση εντελως ξαφνικά. Δεν φορτίζει, συνδέεται ο φορτιστης κανονικά αλλά δεν ανεβαίνει πότε το ποσοστό. Το πρόβλημα αυτό ακριβως κάθε αυτού ειναι κοινό σε j6/j6+, με μια γρήγορη αναζήτηση διαπιστώνεται εύκολα. Κινητό εντός εγγύησης. Επικοινωνία με samsung και μετά απο την απαραίτητη καθοδήγηση αποστέλλετε στο επίσημο servise την smartec. Το κινητό σε κατάσταση βιτρίνας. Παραλαμβάνει η smartec, αναφέρω λεπτομερώς το πρόβλημα και οτι το γνωρίζω ως τεχνικός επειδή ειναι κοινό στα συγκεκριμένα μοντέλα. Μου λενε θα το δουν οι τεχνικοί και θα σας ενημερώσουμε. Με ξαναπερνούν την επόμενη ημέρα. Κλασική smartec, στην ελλαδιτσα ολα τα service εχει ξεχειλώσει η κατάσταση, κλασική δικαιολογία "εχει πάρει υγρασία, υπαρχει σοβαρη οξείδωση στην πλακέτα, δεν επιδιορθωνεται, βγαίνει εκτός εγγύησης, και αν επιθυμώ επισκευή, αλλαγή πλακέτας με κόστος 138 ευρω." Μου έστειλαν και φώτο.

Τους λέω ήρεμα και ευγενικά οτι ειμαι τεχνικός, το κινητό ηταν σε άψογη κατάσταση, οτι δεν έπεσε ποτέ υγρό πάνω, οτι το γνωρίζω το πρόβλημα στην συγκεκριμένη σειρά και οτι το πρόβλημα ειναι στο συγκεκριμένο σημείο και και. Και μου υψώνει την φωνή η κυρία και μου λεει εχει πάρει νερό, υγρασία, δεν φτιάχνεται, ειναι υπαιτιότητα μου κτλ Τους λέω οτι δεν το δέχομαι και οτι θα κανω καταγγελια γιατι το ξέρω οτι είναι κοινή τακτική τους και οτι ειναι γεμάτο το ίντερνετ απο 10αδες περιπτώσεις που λενε σαν δικαιολογία υγρασια/οξείδωση. Μου λενε κάντε οτι νομίζεται. Με πηρε ο υπευθυνος να με πείσει, με πήρε η samsung ξανα να με πείσει, ο ενας μου λεει ακολουθούμε της οδηγίες της εταιρίας, ο άλλος οτι πει το service αφου το service λεει ετσι ετσι είναι κτλ. Τους εστειλα email αι τους εξήγησα αναλυτικά το πρόβλημα, πως προέρχεται, οτι δεν υπήρξε ποτέ υγρασια, πως γνωρίζω οτι πρόκειται για κοινή τακτική τους αυτη η δικαιολογία και οτι θα τους κάνω καταγγελια. Αυτοί απτόητοι  μου είπαν συγκεκριμένα

"Όσο αφορά την συσκευή σας, η διαπίστωση υγρασίας αποτελεί τεχνικό εύρημα και όχι υπόθεση ή εικασία, όπως προσβλητικά αναφέρετε, η οποία (υπόθεση ή εικασία) δήθεν εντάσσεται, σύμφωνα με τους βαρύτατα προσβλητικούς  ισχυρισμούς σας , σε "κοινές τακτικές" μας! Σημειώστε ότι, ήδη πριν από εσάς,  η εταιρεία μας είχε, κατά την εφαρμοζόμενη διαδικασία, ενημερώσει την Samsung όπως την ενημέρωσε και για την επιστολή σας που είναι προσβλητική και γι' αυτήν (χαμηλή ποιότητα υλικών κλπ)  και τήρησε, και στην δική σας περίπτωση, τις οδηγίες της τελευταίας στο ακέραιο.

Η όποια πεποίθησή σας ότι αδικηθήκατε, αν υπάρχει τέτοια, δεν σας δίνει το δικαίωμα να συκοφαντείτε την εταιρεία μας ή αβάσιμα να επικαλείσθε, διαδικτυακά ή όχι, ότι ενεργούμε με "υποθέσεις" ή "εικασίες" με "κοινές τακτικές". Απεναντίας οι προσβλητικοί και συκοφαντικοί ισχυρισμοί σας δίνουν στην εταιρεία μας το δικαίωμα να ζητήσει δικαστική προστασία και προς τούτο επιφυλάσσεται ρητά.

Σε κάθε περίπτωση η Samsung αποφάσισε όπως ήδη γνωρίζετε από την ενημέρωση που σας πραγματοποιήθηκε ότι δεν κάνει αποδεκτό το κατ εξαίρεση αίτημα σας για επισκευή εντός εγγύησης και αντ’ αυτού κατηγορείτε εμάς που συμμορφωθήκαμε με την σύμβαση μας με αυτήν και τις οδηγίες της σχετικά με την εφαρμογή των εν λόγω όρων.

Ως εκ τούτου η συσκευή σας επιστρέφεται σήμερα ανεπισκεύαστη χωρίς χρέωση με την ACS courier και αριθμό αποστολής (voucher) *******"

Παρέλαβα την συσκευή η οποια, πρώτων, δεν εχει το παραμικρό σημαδάκι πως ανοίχτηκε, ξεκόλλησε, οτι έγινε έστω κάποια τεχνική εργασία πάνω. Το κινητό παρόλο την "ανεπανόρθωτη ζημιά από υγρασια" όπως είπε η υπάλληλος που δεν επισκευαζεται, ήρθε φορτισμένο 100% και εξακολουθεί να φορτίζει κανονικά για κάποιον λόγο...Η ερώτηση μου είναι. Αν ξεκινήσω δημόσια μια ψηφοφορία και καταφέρω να συγκεντρώσω με επιχειρηματα, τις 10αδες περιπτώσεις που η συγκεκριμένη εταιρία εχει χρησιμοποιήσει παρόμοια τεχνάσματα σε βάρος άλλων καταναλωτών, με σκοπό να την χρησιμοποιήσω στην καταγγελια μου, αν την πάρει χαμπάρι η εταιρία μπορεί να με κυνηγήσει νομικά? ακόμη και αν όντως υπάρξουν πολλές περιπτώσεις?Την συσκευή μου την δουλεύω κανονικά  καθ όλη την διάρκεια της καταγγελίας? Και αν παλι σταματήσει να φορτίζει η συσκευή τι κανω? Καποια στιγμή θα σταματήσει γιατί το πρόβλημα ειναι στο chipaki της διαχείρισης ενεργείας σε αυτές τισς συσκευές.

Υ.Γ. Η φώτο δεν αποδεικνύει τίποτα, και σε αλλες περιπτώσεις ίδιες οι χρήστες αναφέρουν πως οταν τα παρέλαβαν οι φωτο δεν ειχαν σχέση με το πραγματικό εξάρτημα της συσκευής.

Πως την χειρίζομαι την κατάσταση απο εδω και περα? Ευχαριστω.

4444.jpg

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

εντελως φιλικα και χωρις να θελω να σε στενοχωρησω, οι εταιριες και ειδικα οι μεγαλες εχουνε την δυνατοτητα να αμυνθουν απο πασης φυσεως επιθεσεις.

ειτε ειναι δικαιολογημενες ειτε οχι. και καμια φορα πεφτεις σε κανεναν που θελει να περασει κανενα γαλονι και σε ταραζει.

διοτι να εχεις παντα στο πισω μερος του μυαλου σου αυτοι δεν εχουνε να χασουνε τιποτα.

δεν θελω να σε κουρασω αλλο , απλα σου λεω αν το κινητο σου δουλευει δουλεψετο και ξεχνα τους.

 

Δημοσ.

Απλά δεν ξανά αγοράζεις σαβούρες Samsung και βρίσκεις την υγειά σου, να νε καλά τα xiaomi που προσφέρουν τα πάντα και σε προσιτή τιμή. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, flogerakos είπε

Λοιπόν, δεν θα σας κουράσω πολύ θα προσπαθήσω να είμαι οσο πιο συνοπτικός γινεται. Συσκευή J6+ άψογη με θήκη, τζαμακι απο την πρώτη μέρα και ειλικρινα με χρήστη υπέρ προσεκτικό παρουσιάζει πρόβλημα με την φόρτιση εντελως ξαφνικά. Δεν φορτίζει, συνδέεται ο φορτιστης κανονικά αλλά δεν ανεβαίνει πότε το ποσοστό. Το πρόβλημα αυτό ακριβως κάθε αυτού ειναι κοινό σε j6/j6+, με μια γρήγορη αναζήτηση διαπιστώνεται εύκολα. Κινητό εντός εγγύησης. Επικοινωνία με samsung και μετά απο την απαραίτητη καθοδήγηση αποστέλλετε στο επίσημο servise την smartec. Το κινητό σε κατάσταση βιτρίνας. Παραλαμβάνει η smartec, αναφέρω λεπτομερώς το πρόβλημα και οτι το γνωρίζω ως τεχνικός επειδή ειναι κοινό στα συγκεκριμένα μοντέλα. Μου λενε θα το δουν οι τεχνικοί και θα σας ενημερώσουμε. Με ξαναπερνούν την επόμενη ημέρα. Κλασική smartec, στην ελλαδιτσα ολα τα service εχει ξεχειλώσει η κατάσταση, κλασική δικαιολογία "εχει πάρει υγρασία, υπαρχει σοβαρη οξείδωση στην πλακέτα, δεν επιδιορθωνεται, βγαίνει εκτός εγγύησης, και αν επιθυμώ επισκευή, αλλαγή πλακέτας με κόστος 138 ευρω." Μου έστειλαν και φώτο.

Τους λέω ήρεμα και ευγενικά οτι ειμαι τεχνικός, το κινητό ηταν σε άψογη κατάσταση, οτι δεν έπεσε ποτέ υγρό πάνω, οτι το γνωρίζω το πρόβλημα στην συγκεκριμένη σειρά και οτι το πρόβλημα ειναι στο συγκεκριμένο σημείο και και. Και μου υψώνει την φωνή η κυρία και μου λεει εχει πάρει νερό, υγρασία, δεν φτιάχνεται, ειναι υπαιτιότητα μου κτλ Τους λέω οτι δεν το δέχομαι και οτι θα κανω καταγγελια γιατι το ξέρω οτι είναι κοινή τακτική τους και οτι ειναι γεμάτο το ίντερνετ απο 10αδες περιπτώσεις που λενε σαν δικαιολογία υγρασια/οξείδωση. Μου λενε κάντε οτι νομίζεται. Με πηρε ο υπευθυνος να με πείσει, με πήρε η samsung ξανα να με πείσει, ο ενας μου λεει ακολουθούμε της οδηγίες της εταιρίας, ο άλλος οτι πει το service αφου το service λεει ετσι ετσι είναι κτλ. Τους εστειλα email αι τους εξήγησα αναλυτικά το πρόβλημα, πως προέρχεται, οτι δεν υπήρξε ποτέ υγρασια, πως γνωρίζω οτι πρόκειται για κοινή τακτική τους αυτη η δικαιολογία και οτι θα τους κάνω καταγγελια. Αυτοί απτόητοι  μου είπαν συγκεκριμένα

"Όσο αφορά την συσκευή σας, η διαπίστωση υγρασίας αποτελεί τεχνικό εύρημα και όχι υπόθεση ή εικασία, όπως προσβλητικά αναφέρετε, η οποία (υπόθεση ή εικασία) δήθεν εντάσσεται, σύμφωνα με τους βαρύτατα προσβλητικούς  ισχυρισμούς σας , σε "κοινές τακτικές" μας! Σημειώστε ότι, ήδη πριν από εσάς,  η εταιρεία μας είχε, κατά την εφαρμοζόμενη διαδικασία, ενημερώσει την Samsung όπως την ενημέρωσε και για την επιστολή σας που είναι προσβλητική και γι' αυτήν (χαμηλή ποιότητα υλικών κλπ)  και τήρησε, και στην δική σας περίπτωση, τις οδηγίες της τελευταίας στο ακέραιο.

Η όποια πεποίθησή σας ότι αδικηθήκατε, αν υπάρχει τέτοια, δεν σας δίνει το δικαίωμα να συκοφαντείτε την εταιρεία μας ή αβάσιμα να επικαλείσθε, διαδικτυακά ή όχι, ότι ενεργούμε με "υποθέσεις" ή "εικασίες" με "κοινές τακτικές". Απεναντίας οι προσβλητικοί και συκοφαντικοί ισχυρισμοί σας δίνουν στην εταιρεία μας το δικαίωμα να ζητήσει δικαστική προστασία και προς τούτο επιφυλάσσεται ρητά.

Σε κάθε περίπτωση η Samsung αποφάσισε όπως ήδη γνωρίζετε από την ενημέρωση που σας πραγματοποιήθηκε ότι δεν κάνει αποδεκτό το κατ εξαίρεση αίτημα σας για επισκευή εντός εγγύησης και αντ’ αυτού κατηγορείτε εμάς που συμμορφωθήκαμε με την σύμβαση μας με αυτήν και τις οδηγίες της σχετικά με την εφαρμογή των εν λόγω όρων.

Ως εκ τούτου η συσκευή σας επιστρέφεται σήμερα ανεπισκεύαστη χωρίς χρέωση με την ACS courier και αριθμό αποστολής (voucher) *******"

Παρέλαβα την συσκευή η οποια, πρώτων, δεν εχει το παραμικρό σημαδάκι πως ανοίχτηκε, ξεκόλλησε, οτι έγινε έστω κάποια τεχνική εργασία πάνω. Το κινητό παρόλο την "ανεπανόρθωτη ζημιά από υγρασια" όπως είπε η υπάλληλος που δεν επισκευαζεται, ήρθε φορτισμένο 100% και εξακολουθεί να φορτίζει κανονικά για κάποιον λόγο...Η ερώτηση μου είναι. Αν ξεκινήσω δημόσια μια ψηφοφορία και καταφέρω να συγκεντρώσω με επιχειρηματα, τις 10αδες περιπτώσεις που η συγκεκριμένη εταιρία εχει χρησιμοποιήσει παρόμοια τεχνάσματα σε βάρος άλλων καταναλωτών, με σκοπό να την χρησιμοποιήσω στην καταγγελια μου, αν την πάρει χαμπάρι η εταιρία μπορεί να με κυνηγήσει νομικά? ακόμη και αν όντως υπάρξουν πολλές περιπτώσεις?Την συσκευή μου την δουλεύω κανονικά  καθ όλη την διάρκεια της καταγγελίας? Και αν παλι σταματήσει να φορτίζει η συσκευή τι κανω? Καποια στιγμή θα σταματήσει γιατί το πρόβλημα ειναι στο chipaki της διαχείρισης ενεργείας σε αυτές τισς συσκευές.

Υ.Γ. Η φώτο δεν αποδεικνύει τίποτα, και σε αλλες περιπτώσεις ίδιες οι χρήστες αναφέρουν πως οταν τα παρέλαβαν οι φωτο δεν ειχαν σχέση με το πραγματικό εξάρτημα της συσκευής.

Πως την χειρίζομαι την κατάσταση απο εδω και περα? Ευχαριστω.

4444.jpg

Ειναι πολύ πιθανο η φωτογραφια να μην αντιστοιχει στο πραγματικο εξαρτημα του κινητου σου. Η συγκεκριμενη φωτο δεν μπορει να γινει αποδεκτη σε μια δικαστικη διαμαχη μιας και δεν διακρινεται καποιου ειδους κωδικος εξαρτηματος σε αυτη και δεν μπορει να ταυτοποιηθει με την συσκευη σου.

Το μονο που μπορεις να κανεις και να εχει νοημα σε τετοιες περιπτωσεις ειναι ομαδικη καταγγελια. Τετοιες συνηθως γινονται ομως στις USA για τον απλουστατο λογο ότι εκει υπαρχουν δικηγοροι και δικηγορικα γραφεία στα οποια είτε απευθυνεσαι εσυ είτε σε παρακαλάνε πολλες φορες απο μονοι τους και οι οποιοι αναλαμβάνουν τετοιες Hot υποθεσεις χωρις δικο σου κοστος σε κοπο και χρημα με συμφωνία αμοιβής επι ποσοστου της αποζημιωσης που θα εκδικαστει (εαν κεδισουν την υποθεση). Το συνολικο ποσο επειδη ακριβως ειναι ομαδικες υποθεσεις πολλαπλασιαζεται και ειναι win-win υποθεση.

Στην Ελλαδα δεν βλεπω να μπορεις να κανεις κατι τετοιο. Μονο εαν μπεις και εσυ σε καποια ομαδικη καταγγελια αλλης χωρας.

 

Υ.Γ.

Με τα πολλα πολλα τελικα με καποιον τροπο σου επισκευασαν την συσκευή σου (εστω και προσωρινα ισως).

Ειναι οντως η ιδια? Ξερεις το IMEI και το τσεκαρες με την συσκευη που παρελαβες?

Μου κανει περιεργο το γεγονος οτι δεν εκαναν full reset της συσκευης κατα τον ελεγχο κατι που νομιζω ειναι στην στανταρ διαδικασια καθε εταιρειας και γι αυτο σου ζητουν να κανεις backup (μπορει να κανω και λαθος).

Εαν σου ξαναχαλασει απλα το πετας και παιρνεις κατι πολυ καλυτερο με λιγοτερα χρηματα. Ουτως η αλλως η Samsung ειναι υπερτιμημενη στις entry level 7 middle level συσκευες της.

Δημοσ.

Ωραία παιδιά όλα αυτά που λέτε, το θέμα όμως δεν είναι να το πετάξω να τους ξεχάσω και να πάρω άλλο κινητό. Το κινητό είναι κυρίας το οποίο το είχε για απλή χρήση, είναι ένα κινητό σε υπέρ άψογη κατάσταση το οποίο αποκτήθηκε καταβάλλοντας ενα σεβαστό ποσό και ουτε χρόνο δεν κράτησε έβγαλε πρόβλημα. Δεν είναι λύση απλα να πεταχτεί και να ξεχαστεί, από την στιγμή που καλύπτετε απο 2 χρόνια εγγύηση πρέπει να τηρηθεί. Δεν μπορεί η κάθε smartec, και οι λοιπές εταιριουλες (οποίος θυμάται για παράδειγμα την arvato) να πετάνε μια δικαιολογία υγρασια/οξείδωση και να ζητάνε και απο πανω αστρονομικά ποσα για την επισκευή εις βάρος του καταναλωτή. Εγω το γνωρίζω το πρόβλημα και αντιδράω. Κάποιος ομως που δεν εχει σχέση μπορει να το πληρώσει η απλα να το πετάξει και να πάρει αλλο. Αυτο θεωρείται σωστό για να καταλάβω? Δεν πρέπει να γινει κατι με αυτές τις εταιριουλες που το εχουν ξεχειλώσει εδω στην Ελλάδα? Πριν 4 μηνες είχαμε τα ιδια με λαπτοπ Lenovo και την CPI και δικαιωθήκαμε, αποδείχθηκε οτι μας κορόιδευαν και το φτιάξανε. Δηλαδή πρεπει να περνάει ο καταναλωτής ολο αυτο το βάρος, να κάνει καταγγελίες σε γραμματείες και συνηγόρους, να μπαίνει σε τρελες διαδικασίες και να στερείτε την συσκευή του ισως κια για μήνες? Ήμαρτον με αυτη την κατάσταση στην Ελλάδα, πρέπει να υπαρξει ενα τελος και πρέπει να γινει μια αρχη μαζικά να τελειώνει αυτη η κατάσταση.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, flogerakos είπε

Ωραία παιδιά όλα αυτά που λέτε, το θέμα όμως δεν είναι να το πετάξω να τους ξεχάσω και να πάρω άλλο κινητό. Το κινητό είναι κυρίας το οποίο το είχε για απλή χρήση, είναι ένα κινητό σε υπέρ άψογη κατάσταση το οποίο αποκτήθηκε καταβάλλοντας ενα σεβαστό ποσό και ουτε χρόνο δεν κράτησε έβγαλε πρόβλημα. Δεν είναι λύση απλα να πεταχτεί και να ξεχαστεί, από την στιγμή που καλύπτετε απο 2 χρόνια εγγύηση πρέπει να τηρηθεί. Δεν μπορεί η κάθε smartec, και οι λοιπές εταιριουλες (οποίος θυμάται για παράδειγμα την arvato) να πετάνε μια δικαιολογία υγρασια/οξείδωση και να ζητάνε και απο πανω αστρονομικά ποσα για την επισκευή εις βάρος του καταναλωτή. Εγω το γνωρίζω το πρόβλημα και αντιδράω. Κάποιος ομως που δεν εχει σχέση μπορει να το πληρώσει η απλα να το πετάξει και να πάρει αλλο. Αυτο θεωρείται σωστό για να καταλάβω? Δεν πρέπει να γινει κατι με αυτές τις εταιριουλες που το εχουν ξεχειλώσει εδω στην Ελλάδα? Πριν 4 μηνες είχαμε τα ιδια με λαπτοπ Lenovo και την CPI και δικαιωθήκαμε, αποδείχθηκε οτι μας κορόιδευαν και το φτιάξανε. Δηλαδή πρεπει να περνάει ο καταναλωτής ολο αυτο το βάρος, να κάνει καταγγελίες σε γραμματείες και συνηγόρους, να μπαίνει σε τρελες διαδικασίες και να στερείτε την συσκευή του ισως κια για μήνες? Ήμαρτον με αυτη την κατάσταση στην Ελλάδα, πρέπει να υπαρξει ενα τελος και πρέπει να γινει μια αρχη μαζικά να τελειώνει αυτη η κατάσταση.

Δεν διαφωνεί κανένας μαζί σου. Απλά ο μοναδικός τρόπος είναι μια μεγάλη δικαστική διαμάχη. Κοστίζει σε χρόνο και κόπο. Γνωρίζεις κανένα άλλο;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SeNNinhA είπε

Δεν διαφωνεί κανένας μαζί σου. Απλά ο μοναδικός τρόπος είναι μια μεγάλη δικαστική διαμάχη. Κοστίζει σε χρόνο και κόπο. Γνωρίζεις κανένα άλλο;

Οχι δεν γνωρίζω, γνωρίζω διαδικτυακα ατομα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε κλειστή ομάδα που μου απάντησαν πως ειχαν το ιδιο θέμα. Το πρόβλημα μου ειναι πως αν να ανοίξω δημοσιά κάποιο θεμα που αφορά το συγκεκριμένο πρόβλημα και βγουν και οι υπόλοιποι που την πάτησαν και γινει ντόρος μην μου κάνουν καμια μήνυση αυτοι και τρέχω...

Δημοσ.
Στις 11/6/2020 στις 9:52 ΜΜ, flogerakos είπε

Λοιπόν, δεν θα σας κουράσω πολύ θα προσπαθήσω να είμαι οσο πιο συνοπτικός γινεται. Συσκευή J6+ άψογη με θήκη, τζαμακι απο την πρώτη μέρα και ειλικρινα με χρήστη υπέρ προσεκτικό παρουσιάζει πρόβλημα με την φόρτιση εντελως ξαφνικά. Δεν φορτίζει, συνδέεται ο φορτιστης κανονικά αλλά δεν ανεβαίνει πότε το ποσοστό. Το πρόβλημα αυτό ακριβως κάθε αυτού ειναι κοινό σε j6/j6+, με μια γρήγορη αναζήτηση διαπιστώνεται εύκολα. Κινητό εντός εγγύησης. Επικοινωνία με samsung και μετά απο την απαραίτητη καθοδήγηση αποστέλλετε στο επίσημο servise την smartec. Το κινητό σε κατάσταση βιτρίνας. Παραλαμβάνει η smartec, αναφέρω λεπτομερώς το πρόβλημα και οτι το γνωρίζω ως τεχνικός επειδή ειναι κοινό στα συγκεκριμένα μοντέλα. Μου λενε θα το δουν οι τεχνικοί και θα σας ενημερώσουμε. Με ξαναπερνούν την επόμενη ημέρα. Κλασική smartec, στην ελλαδιτσα ολα τα service εχει ξεχειλώσει η κατάσταση, κλασική δικαιολογία "εχει πάρει υγρασία, υπαρχει σοβαρη οξείδωση στην πλακέτα, δεν επιδιορθωνεται, βγαίνει εκτός εγγύησης, και αν επιθυμώ επισκευή, αλλαγή πλακέτας με κόστος 138 ευρω." Μου έστειλαν και φώτο.

Τους λέω ήρεμα και ευγενικά οτι ειμαι τεχνικός, το κινητό ηταν σε άψογη κατάσταση, οτι δεν έπεσε ποτέ υγρό πάνω, οτι το γνωρίζω το πρόβλημα στην συγκεκριμένη σειρά και οτι το πρόβλημα ειναι στο συγκεκριμένο σημείο και και. Και μου υψώνει την φωνή η κυρία και μου λεει εχει πάρει νερό, υγρασία, δεν φτιάχνεται, ειναι υπαιτιότητα μου κτλ Τους λέω οτι δεν το δέχομαι και οτι θα κανω καταγγελια γιατι το ξέρω οτι είναι κοινή τακτική τους και οτι ειναι γεμάτο το ίντερνετ απο 10αδες περιπτώσεις που λενε σαν δικαιολογία υγρασια/οξείδωση. Μου λενε κάντε οτι νομίζεται. Με πηρε ο υπευθυνος να με πείσει, με πήρε η samsung ξανα να με πείσει, ο ενας μου λεει ακολουθούμε της οδηγίες της εταιρίας, ο άλλος οτι πει το service αφου το service λεει ετσι ετσι είναι κτλ. Τους εστειλα email αι τους εξήγησα αναλυτικά το πρόβλημα, πως προέρχεται, οτι δεν υπήρξε ποτέ υγρασια, πως γνωρίζω οτι πρόκειται για κοινή τακτική τους αυτη η δικαιολογία και οτι θα τους κάνω καταγγελια. Αυτοί απτόητοι  μου είπαν συγκεκριμένα

"Όσο αφορά την συσκευή σας, η διαπίστωση υγρασίας αποτελεί τεχνικό εύρημα και όχι υπόθεση ή εικασία, όπως προσβλητικά αναφέρετε, η οποία (υπόθεση ή εικασία) δήθεν εντάσσεται, σύμφωνα με τους βαρύτατα προσβλητικούς  ισχυρισμούς σας , σε "κοινές τακτικές" μας! Σημειώστε ότι, ήδη πριν από εσάς,  η εταιρεία μας είχε, κατά την εφαρμοζόμενη διαδικασία, ενημερώσει την Samsung όπως την ενημέρωσε και για την επιστολή σας που είναι προσβλητική και γι' αυτήν (χαμηλή ποιότητα υλικών κλπ)  και τήρησε, και στην δική σας περίπτωση, τις οδηγίες της τελευταίας στο ακέραιο.

Η όποια πεποίθησή σας ότι αδικηθήκατε, αν υπάρχει τέτοια, δεν σας δίνει το δικαίωμα να συκοφαντείτε την εταιρεία μας ή αβάσιμα να επικαλείσθε, διαδικτυακά ή όχι, ότι ενεργούμε με "υποθέσεις" ή "εικασίες" με "κοινές τακτικές". Απεναντίας οι προσβλητικοί και συκοφαντικοί ισχυρισμοί σας δίνουν στην εταιρεία μας το δικαίωμα να ζητήσει δικαστική προστασία και προς τούτο επιφυλάσσεται ρητά.

Σε κάθε περίπτωση η Samsung αποφάσισε όπως ήδη γνωρίζετε από την ενημέρωση που σας πραγματοποιήθηκε ότι δεν κάνει αποδεκτό το κατ εξαίρεση αίτημα σας για επισκευή εντός εγγύησης και αντ’ αυτού κατηγορείτε εμάς που συμμορφωθήκαμε με την σύμβαση μας με αυτήν και τις οδηγίες της σχετικά με την εφαρμογή των εν λόγω όρων.

Ως εκ τούτου η συσκευή σας επιστρέφεται σήμερα ανεπισκεύαστη χωρίς χρέωση με την ACS courier και αριθμό αποστολής (voucher) *******"

Παρέλαβα την συσκευή η οποια, πρώτων, δεν εχει το παραμικρό σημαδάκι πως ανοίχτηκε, ξεκόλλησε, οτι έγινε έστω κάποια τεχνική εργασία πάνω. Το κινητό παρόλο την "ανεπανόρθωτη ζημιά από υγρασια" όπως είπε η υπάλληλος που δεν επισκευαζεται, ήρθε φορτισμένο 100% και εξακολουθεί να φορτίζει κανονικά για κάποιον λόγο...Η ερώτηση μου είναι. Αν ξεκινήσω δημόσια μια ψηφοφορία και καταφέρω να συγκεντρώσω με επιχειρηματα, τις 10αδες περιπτώσεις που η συγκεκριμένη εταιρία εχει χρησιμοποιήσει παρόμοια τεχνάσματα σε βάρος άλλων καταναλωτών, με σκοπό να την χρησιμοποιήσω στην καταγγελια μου, αν την πάρει χαμπάρι η εταιρία μπορεί να με κυνηγήσει νομικά? ακόμη και αν όντως υπάρξουν πολλές περιπτώσεις?Την συσκευή μου την δουλεύω κανονικά  καθ όλη την διάρκεια της καταγγελίας? Και αν παλι σταματήσει να φορτίζει η συσκευή τι κανω? Καποια στιγμή θα σταματήσει γιατί το πρόβλημα ειναι στο chipaki της διαχείρισης ενεργείας σε αυτές τισς συσκευές.

Υ.Γ. Η φώτο δεν αποδεικνύει τίποτα, και σε αλλες περιπτώσεις ίδιες οι χρήστες αναφέρουν πως οταν τα παρέλαβαν οι φωτο δεν ειχαν σχέση με το πραγματικό εξάρτημα της συσκευής.

Πως την χειρίζομαι την κατάσταση απο εδω και περα? Ευχαριστω.

4444.jpg

Θα το ανοιγα μονος μου για να κανω ταυτοποιηση της φωτο... ευκολα ομως ..μονο και μονο με την υποψια οτι πανε να με πιασουν κοτσο. 

Δημοσ.
Στις 11/6/2020 στις 9:52 ΜΜ, flogerakos είπε

Λοιπόν, δεν θα σας κουράσω πολύ θα προσπαθήσω να είμαι οσο πιο συνοπτικός γινεται. Συσκευή J6+ άψογη με θήκη, τζαμακι απο την πρώτη μέρα και ειλικρινα με χρήστη υπέρ προσεκτικό παρουσιάζει πρόβλημα με την φόρτιση εντελως ξαφνικά. Δεν φορτίζει, συνδέεται ο φορτιστης κανονικά αλλά δεν ανεβαίνει πότε το ποσοστό. Το πρόβλημα αυτό ακριβως κάθε αυτού ειναι κοινό σε j6/j6+, με μια γρήγορη αναζήτηση διαπιστώνεται εύκολα. Κινητό εντός εγγύησης. Επικοινωνία με samsung και μετά απο την απαραίτητη καθοδήγηση αποστέλλετε στο επίσημο servise την smartec. Το κινητό σε κατάσταση βιτρίνας. Παραλαμβάνει η smartec, αναφέρω λεπτομερώς το πρόβλημα και οτι το γνωρίζω ως τεχνικός επειδή ειναι κοινό στα συγκεκριμένα μοντέλα. Μου λενε θα το δουν οι τεχνικοί και θα σας ενημερώσουμε. Με ξαναπερνούν την επόμενη ημέρα. Κλασική smartec, στην ελλαδιτσα ολα τα service εχει ξεχειλώσει η κατάσταση, κλασική δικαιολογία "εχει πάρει υγρασία, υπαρχει σοβαρη οξείδωση στην πλακέτα, δεν επιδιορθωνεται, βγαίνει εκτός εγγύησης, και αν επιθυμώ επισκευή, αλλαγή πλακέτας με κόστος 138 ευρω." Μου έστειλαν και φώτο.

Τους λέω ήρεμα και ευγενικά οτι ειμαι τεχνικός, το κινητό ηταν σε άψογη κατάσταση, οτι δεν έπεσε ποτέ υγρό πάνω, οτι το γνωρίζω το πρόβλημα στην συγκεκριμένη σειρά και οτι το πρόβλημα ειναι στο συγκεκριμένο σημείο και και. Και μου υψώνει την φωνή η κυρία και μου λεει εχει πάρει νερό, υγρασία, δεν φτιάχνεται, ειναι υπαιτιότητα μου κτλ Τους λέω οτι δεν το δέχομαι και οτι θα κανω καταγγελια γιατι το ξέρω οτι είναι κοινή τακτική τους και οτι ειναι γεμάτο το ίντερνετ απο 10αδες περιπτώσεις που λενε σαν δικαιολογία υγρασια/οξείδωση. Μου λενε κάντε οτι νομίζεται. Με πηρε ο υπευθυνος να με πείσει, με πήρε η samsung ξανα να με πείσει, ο ενας μου λεει ακολουθούμε της οδηγίες της εταιρίας, ο άλλος οτι πει το service αφου το service λεει ετσι ετσι είναι κτλ. Τους εστειλα email αι τους εξήγησα αναλυτικά το πρόβλημα, πως προέρχεται, οτι δεν υπήρξε ποτέ υγρασια, πως γνωρίζω οτι πρόκειται για κοινή τακτική τους αυτη η δικαιολογία και οτι θα τους κάνω καταγγελια. Αυτοί απτόητοι  μου είπαν συγκεκριμένα

"Όσο αφορά την συσκευή σας, η διαπίστωση υγρασίας αποτελεί τεχνικό εύρημα και όχι υπόθεση ή εικασία, όπως προσβλητικά αναφέρετε, η οποία (υπόθεση ή εικασία) δήθεν εντάσσεται, σύμφωνα με τους βαρύτατα προσβλητικούς  ισχυρισμούς σας , σε "κοινές τακτικές" μας! Σημειώστε ότι, ήδη πριν από εσάς,  η εταιρεία μας είχε, κατά την εφαρμοζόμενη διαδικασία, ενημερώσει την Samsung όπως την ενημέρωσε και για την επιστολή σας που είναι προσβλητική και γι' αυτήν (χαμηλή ποιότητα υλικών κλπ)  και τήρησε, και στην δική σας περίπτωση, τις οδηγίες της τελευταίας στο ακέραιο.

Η όποια πεποίθησή σας ότι αδικηθήκατε, αν υπάρχει τέτοια, δεν σας δίνει το δικαίωμα να συκοφαντείτε την εταιρεία μας ή αβάσιμα να επικαλείσθε, διαδικτυακά ή όχι, ότι ενεργούμε με "υποθέσεις" ή "εικασίες" με "κοινές τακτικές". Απεναντίας οι προσβλητικοί και συκοφαντικοί ισχυρισμοί σας δίνουν στην εταιρεία μας το δικαίωμα να ζητήσει δικαστική προστασία και προς τούτο επιφυλάσσεται ρητά.

Σε κάθε περίπτωση η Samsung αποφάσισε όπως ήδη γνωρίζετε από την ενημέρωση που σας πραγματοποιήθηκε ότι δεν κάνει αποδεκτό το κατ εξαίρεση αίτημα σας για επισκευή εντός εγγύησης και αντ’ αυτού κατηγορείτε εμάς που συμμορφωθήκαμε με την σύμβαση μας με αυτήν και τις οδηγίες της σχετικά με την εφαρμογή των εν λόγω όρων.

Ως εκ τούτου η συσκευή σας επιστρέφεται σήμερα ανεπισκεύαστη χωρίς χρέωση με την ACS courier και αριθμό αποστολής (voucher) *******"

Παρέλαβα την συσκευή η οποια, πρώτων, δεν εχει το παραμικρό σημαδάκι πως ανοίχτηκε, ξεκόλλησε, οτι έγινε έστω κάποια τεχνική εργασία πάνω. Το κινητό παρόλο την "ανεπανόρθωτη ζημιά από υγρασια" όπως είπε η υπάλληλος που δεν επισκευαζεται, ήρθε φορτισμένο 100% και εξακολουθεί να φορτίζει κανονικά για κάποιον λόγο...Η ερώτηση μου είναι. Αν ξεκινήσω δημόσια μια ψηφοφορία και καταφέρω να συγκεντρώσω με επιχειρηματα, τις 10αδες περιπτώσεις που η συγκεκριμένη εταιρία εχει χρησιμοποιήσει παρόμοια τεχνάσματα σε βάρος άλλων καταναλωτών, με σκοπό να την χρησιμοποιήσω στην καταγγελια μου, αν την πάρει χαμπάρι η εταιρία μπορεί να με κυνηγήσει νομικά? ακόμη και αν όντως υπάρξουν πολλές περιπτώσεις?Την συσκευή μου την δουλεύω κανονικά  καθ όλη την διάρκεια της καταγγελίας? Και αν παλι σταματήσει να φορτίζει η συσκευή τι κανω? Καποια στιγμή θα σταματήσει γιατί το πρόβλημα ειναι στο chipaki της διαχείρισης ενεργείας σε αυτές τισς συσκευές.

Υ.Γ. Η φώτο δεν αποδεικνύει τίποτα, και σε αλλες περιπτώσεις ίδιες οι χρήστες αναφέρουν πως οταν τα παρέλαβαν οι φωτο δεν ειχαν σχέση με το πραγματικό εξάρτημα της συσκευής.

Πως την χειρίζομαι την κατάσταση απο εδω και περα? Ευχαριστω.

4444.jpg

Φίλτατε παρότι μπαίνω πολλά χρόνια στο Insomnia ποτέ δεν είχα την ανάγκη να γράψω με αποτέλεσμα να μην έχω φτιάξει και λογαριασμό.  Πήρα το θάρρος να  γράψω καθώς είμαι στο χώρο των ηλεκτρονικών πολλά χρόνια, συγκεκριμένα στο service. Ίσως απο τότε που πήγαινες σχολείο  ή ακόμη δεν είχε γεννηθεί. Τέσπα βλέπω ότι αναφέρεις γνωστό πρόβλημα για την εν λόγω συσκευή χωρίς να μας δίνεις λεπτομέρειες παρα μόνο αερολογίες. Λέω αερολογίες και με συγχωρείς γιατι δεν μας δίνεις ένα λινκ κάτι... 

Όπως ανέφερα και παραπάνω είμαι στον χώρο πολλά χρόνια στο service γνωστής εταιρίας Laptop οπότε καταλαβαίνεις έχω αντιμετωπίσει πολλές συσκευές, αλλα και πολλούς δυσαρεστημένους πελάτες που τα τελευταία χρόνια όλοι έχουν γίνει τεχνικοί. Άλλωστε στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι.

Η εν λόγω εταιρία που αναφέρεις απο μία γρήγορη έρευνα που έκανα είναι απλά ένα εξουσιοδοτημένο service και τίποτα άλλο. Σκέψου ότι πληρώνεται απο τις επισκευές που κάνει, με μία απλή λογική 3 χρονου δεν την συμφέρει να μην φτιάχνεται μία συσκευή . Πολλές φορές καλύτερα να πληρώνεται απο την εγγύηση παρά απο τον πελάτη. Όπως καταλαβαίνεις ο κόσμος δεν έχει λεφτά. πχ στα λαπτοπ ποιος θα φτιάξει με τέτοια κόστολόγια;

1ο Στην προκειμένη περίπτωση δεν νομίζω καμία εταιρία για 100€ να έκανε κάτι τέτοιο... και ειδικά εξουσιοδοτημένή. 

Στο τεχνικό κομμάτι τωρα , υποστηρίζεις ότι η συσκευή φαίνεται σαν να μην την έχει ανοιξει κανείς δηλαδή το αυτονόητο. Εκει διαφοροποιήται το εξουσιοδοτημένο service απο του κυρ μήτσου που τα ανοίγει με λοστό.

2ο απο την φωτογραφία αν καταλαβαίνω σωστά είναι το κύκλωμα που φόρτιζει, θα σου πρότεινα να μην το φορτίζεις.  Στα λάπτοπ τέτοια με υγρασία στο συγκεκριμένο κύκλωμα υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξης.

3ο Μιλάω πάντα για λάπτοπ αλλα όλα τα ηλεκτρονικά είναι ίδια λίγο πολύ. Μία συσκευή όπου υπάρχει οξείδωση μπορεί μία να δουλεύει σωστά και μία όχι  Randomly.

4o και σοβαρότερο λες άψογη κατάσταση με θήκη κτλ και; Άλλο μέσα και άλλο έξω....To νερό θα βρεί πάντα τον δρόμο του...

Τέλος επειδή στην Ελλαδίτσα που είμαστε όπως λες και ο καθένας δηλώνει και λέει ότι θέλει πχ με ένα λάπτοπ ή ενα κινητό ή ακόμη  ενα αυτοκίνητο που ανοίγει, δηλώνει τεχνικός. Επίσης ποτέ δεν παρεχόμαστε τίποτα, δεν έχει πέσει νερο στο laptop και έχει ψαράκια μέσα , δεν έκατσα πάνω...και το βλέπεις S.

Μπορείς να το πας στον μπαρμα μήτσο να στο μπαλώσει να στο καθαρήσει, να δουλεύει αλλά για πόσο; Αξίζει τα λεφτά που θα δώσεις; 

Όλα τα παραπάνω τα γράφω χωρίς να θέλω να προσβάλω ούτε τους πελάτες απο την Ελλαδίτσα όπως λες αλλά ούτε και τους τεχνικαραδες ... 

με εκτίμηση ένας τεχνικός

 

  • Like 3
Δημοσ.

Σε παρομοιο προβλημα σε j4+ που οταν εβαζες φορτιστη εδειχνε την ενδειξη,αλλα δεν ανεβαινε το ποσοστο φορτισης και αφου ρωτησα συναδερφο ηλεκτρονικο που ασχολειται με σερβις κινητων σταλθηκε Θεσσαλονικη με δωρεαν μεταφορικα οπου αλλαχτηκε η θυρα φορτισης στην εγγυηση κανονικα.Αν θυμαμαι καλα την επομενη μερα της παραλαβης το επισκευασαν και με πηραν τηλεφωνο να με ενημερωσουν τι εφτιαξαν και οτι θα το εστελναν την ιδια μερα.

Δημοσ.

 

Στις 12/6/2020 στις 8:07 ΜΜ, flogerakos είπε

Το κινητό είναι κυρίας το οποίο το είχε για απλή χρήση, είναι ένα κινητό σε υπέρ άψογη κατάσταση το οποίο αποκτήθηκε καταβάλλοντας ενα σεβαστό ποσό και ουτε χρόνο δεν κράτησε έβγαλε πρόβλημα.

Δεν είναι λύση απλα να πεταχτεί και να ξεχαστεί, από την στιγμή που καλύπτετε απο 2 χρόνια εγγύηση πρέπει να τηρηθεί. 

α)Αρα τοση ωρα μιλαμε για συσκευη η οποια ειναι δευτερο χερι.Τα περι αψογης καταστασης λοιπον ειναι να ειχαμε να λεγαμε.

β)ειναι δυνατον να δηλωνεις τεχνικος και να κατηγορεις μια εταιρεια για εξαπατηση χωρις να εχεις στοιχεια στα χερια σου που να πατανε σε αυτο?

Η απαντηση που σου δωσανε παραπανω πραγματικα με κανει να απορω τι ακριβως τους ειπες στην επικοινωνια.

Το θεμα το χειριστηκες παρα πολυ λαθος ακομα και τα πραγματα να εγιναν ετσι ακριβως οπως τα λες και δυστηχως προσεξε μηπως βρεις και τον μπελα σου απο πανω.

Τελος φιλικη συμβουλη αλλα οταν αγοραζεις ενα κινητο κατω απο 200ευρω,το να καθεσαι και να μιλας για χαμηλης ποιοτητας υλικων(ειδικα οταν δηλωνεις και τεχνικος)ειναι το λιγοτερο αστεια.

Προφανως και θα ειναι χαμηλη η ποιοτητα των υλικων στα φθηνοτερα κινητα της Samsung,το J6 αγορασες οχι το S20 ultra.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 11/6/2020 στις 9:52 ΜΜ, flogerakos είπε

Λοιπόν, δεν θα σας κουράσω πολύ θα προσπαθήσω να είμαι οσο πιο συνοπτικός γινεται. Συσκευή J6+ άψογη με θήκη, τζαμακι απο την πρώτη μέρα και ειλικρινα με χρήστη υπέρ προσεκτικό παρουσιάζει πρόβλημα με την φόρτιση εντελως ξαφνικά. Δεν φορτίζει, συνδέεται ο φορτιστης κανονικά αλλά δεν ανεβαίνει πότε το ποσοστό. Το πρόβλημα αυτό ακριβως κάθε αυτού ειναι κοινό σε j6/j6+, με μια γρήγορη αναζήτηση διαπιστώνεται εύκολα. Κινητό εντός εγγύησης. Επικοινωνία με samsung και μετά απο την απαραίτητη καθοδήγηση αποστέλλετε στο επίσημο servise την smartec. Το κινητό σε κατάσταση βιτρίνας. Παραλαμβάνει η smartec, αναφέρω λεπτομερώς το πρόβλημα και οτι το γνωρίζω ως τεχνικός επειδή ειναι κοινό στα συγκεκριμένα μοντέλα. Μου λενε θα το δουν οι τεχνικοί και θα σας ενημερώσουμε. Με ξαναπερνούν την επόμενη ημέρα. Κλασική smartec, στην ελλαδιτσα ολα τα service εχει ξεχειλώσει η κατάσταση, κλασική δικαιολογία "εχει πάρει υγρασία, υπαρχει σοβαρη οξείδωση στην πλακέτα, δεν επιδιορθωνεται, βγαίνει εκτός εγγύησης, και αν επιθυμώ επισκευή, αλλαγή πλακέτας με κόστος 138 ευρω." Μου έστειλαν και φώτο.

Τους λέω ήρεμα και ευγενικά οτι ειμαι τεχνικός, το κινητό ηταν σε άψογη κατάσταση, οτι δεν έπεσε ποτέ υγρό πάνω, οτι το γνωρίζω το πρόβλημα στην συγκεκριμένη σειρά και οτι το πρόβλημα ειναι στο συγκεκριμένο σημείο και και. Και μου υψώνει την φωνή η κυρία και μου λεει εχει πάρει νερό, υγρασία, δεν φτιάχνεται, ειναι υπαιτιότητα μου κτλ Τους λέω οτι δεν το δέχομαι και οτι θα κανω καταγγελια γιατι το ξέρω οτι είναι κοινή τακτική τους και οτι ειναι γεμάτο το ίντερνετ απο 10αδες περιπτώσεις που λενε σαν δικαιολογία υγρασια/οξείδωση. Μου λενε κάντε οτι νομίζεται. Με πηρε ο υπευθυνος να με πείσει, με πήρε η samsung ξανα να με πείσει, ο ενας μου λεει ακολουθούμε της οδηγίες της εταιρίας, ο άλλος οτι πει το service αφου το service λεει ετσι ετσι είναι κτλ. Τους εστειλα email αι τους εξήγησα αναλυτικά το πρόβλημα, πως προέρχεται, οτι δεν υπήρξε ποτέ υγρασια, πως γνωρίζω οτι πρόκειται για κοινή τακτική τους αυτη η δικαιολογία και οτι θα τους κάνω καταγγελια. Αυτοί απτόητοι  μου είπαν συγκεκριμένα

"Όσο αφορά την συσκευή σας, η διαπίστωση υγρασίας αποτελεί τεχνικό εύρημα και όχι υπόθεση ή εικασία, όπως προσβλητικά αναφέρετε, η οποία (υπόθεση ή εικασία) δήθεν εντάσσεται, σύμφωνα με τους βαρύτατα προσβλητικούς  ισχυρισμούς σας , σε "κοινές τακτικές" μας! Σημειώστε ότι, ήδη πριν από εσάς,  η εταιρεία μας είχε, κατά την εφαρμοζόμενη διαδικασία, ενημερώσει την Samsung όπως την ενημέρωσε και για την επιστολή σας που είναι προσβλητική και γι' αυτήν (χαμηλή ποιότητα υλικών κλπ)  και τήρησε, και στην δική σας περίπτωση, τις οδηγίες της τελευταίας στο ακέραιο.

Η όποια πεποίθησή σας ότι αδικηθήκατε, αν υπάρχει τέτοια, δεν σας δίνει το δικαίωμα να συκοφαντείτε την εταιρεία μας ή αβάσιμα να επικαλείσθε, διαδικτυακά ή όχι, ότι ενεργούμε με "υποθέσεις" ή "εικασίες" με "κοινές τακτικές". Απεναντίας οι προσβλητικοί και συκοφαντικοί ισχυρισμοί σας δίνουν στην εταιρεία μας το δικαίωμα να ζητήσει δικαστική προστασία και προς τούτο επιφυλάσσεται ρητά.

Σε κάθε περίπτωση η Samsung αποφάσισε όπως ήδη γνωρίζετε από την ενημέρωση που σας πραγματοποιήθηκε ότι δεν κάνει αποδεκτό το κατ εξαίρεση αίτημα σας για επισκευή εντός εγγύησης και αντ’ αυτού κατηγορείτε εμάς που συμμορφωθήκαμε με την σύμβαση μας με αυτήν και τις οδηγίες της σχετικά με την εφαρμογή των εν λόγω όρων.

Ως εκ τούτου η συσκευή σας επιστρέφεται σήμερα ανεπισκεύαστη χωρίς χρέωση με την ACS courier και αριθμό αποστολής (voucher) *******"

Παρέλαβα την συσκευή η οποια, πρώτων, δεν εχει το παραμικρό σημαδάκι πως ανοίχτηκε, ξεκόλλησε, οτι έγινε έστω κάποια τεχνική εργασία πάνω. Το κινητό παρόλο την "ανεπανόρθωτη ζημιά από υγρασια" όπως είπε η υπάλληλος που δεν επισκευαζεται, ήρθε φορτισμένο 100% και εξακολουθεί να φορτίζει κανονικά για κάποιον λόγο...Η ερώτηση μου είναι. Αν ξεκινήσω δημόσια μια ψηφοφορία και καταφέρω να συγκεντρώσω με επιχειρηματα, τις 10αδες περιπτώσεις που η συγκεκριμένη εταιρία εχει χρησιμοποιήσει παρόμοια τεχνάσματα σε βάρος άλλων καταναλωτών, με σκοπό να την χρησιμοποιήσω στην καταγγελια μου, αν την πάρει χαμπάρι η εταιρία μπορεί να με κυνηγήσει νομικά? ακόμη και αν όντως υπάρξουν πολλές περιπτώσεις?Την συσκευή μου την δουλεύω κανονικά  καθ όλη την διάρκεια της καταγγελίας? Και αν παλι σταματήσει να φορτίζει η συσκευή τι κανω? Καποια στιγμή θα σταματήσει γιατί το πρόβλημα ειναι στο chipaki της διαχείρισης ενεργείας σε αυτές τισς συσκευές.

Υ.Γ. Η φώτο δεν αποδεικνύει τίποτα, και σε αλλες περιπτώσεις ίδιες οι χρήστες αναφέρουν πως οταν τα παρέλαβαν οι φωτο δεν ειχαν σχέση με το πραγματικό εξάρτημα της συσκευής.

Πως την χειρίζομαι την κατάσταση απο εδω και περα? Ευχαριστω.

4444.jpg

Δηλαδή επειδή η "υπερπροσεκτική" κυρία έριξε νερό στο κινητό θα τραβηχτείς στα δικαστήρια για 150-200€;Πως γνωρίζεις πως και αν το πρόσεχε, είχες πάνω της κάμερα;

Αφού γνώριζες οτι το J6+ έχει πρόβλημα με την φόρτιση γιατί το πήρες;

Πλέον όλα τα φώτα και οι κάμερες της δημοσιότητας είναι στραμμένα πάνω σου.

Μάλλον έχεις αρκετό χρόνο για χάσιμο...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Fulgore είπε

α)Αρα τοση ωρα μιλαμε για συσκευη η οποια ειναι δευτερο χερι.Τα περι αψογης καταστασης λοιπον ειναι να ειχαμε να λεγαμε.

β)ειναι δυνατον να δηλωνεις τεχνικος και να κατηγορεις μια εταιρεια για εξαπατηση χωρις να εχεις στοιχεια στα χερια σου που να πατανε σε αυτο?

Η απαντηση που σου δωσανε παραπανω πραγματικα με κανει να απορω τι ακριβως τους ειπες στην επικοινωνια.

Το θεμα το χειριστηκες παρα πολυ λαθος ακομα και τα πραγματα να εγιναν ετσι ακριβως οπως τα λες και δυστηχως προσεξε μηπως βρεις και τον μπελα σου απο πανω.

Τελος φιλικη συμβουλη αλλα οταν αγοραζεις ενα κινητο κατω απο 200ευρω,το να καθεσαι και να μιλας για χαμηλης ποιοτητας υλικων(ειδικα οταν δηλωνεις και τεχνικος)ειναι το λιγοτερο αστεια.

Προφανως και θα ειναι χαμηλη η ποιοτητα των υλικων στα φθηνοτερα κινητα της Samsung,το J6 αγορασες οχι το S20 ultra.

 

4 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Επίσης η Smartec είναι ίσως η σοβαρότερη εταιρεία service στην Ελλάδα και γενικά δεν έχουν ακουστεί παρόμοια θέματα.

 

4 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Δηλαδή επειδή η "υπερπροσεκτική" κυρία έριξε νερό στο κινητό θα τραβηχτείς στα δικαστήρια για 150-200€;Πως γνωρίζεις πως και αν το πρόσεχε, είχες πάνω της κάμερα;

Αφού γνώριζες οτι το J6+ έχει πρόβλημα με την φόρτιση γιατί το πήρες;

Πλέον όλα τα φώτα και οι κάμερες της δημοσιότητας είναι στραμμένα πάνω σου.

Μάλλον έχεις αρκετό χρόνο για χάσιμο...

Αυτα ακριβως ηθελα να γραψω πανω κατω και εγω...μιλας για συσκευη (η οποια εαν δεν κανω λαθος ειχε 200κατι ευρω ~ 140κατι στα τελειωματα) και τους κατηγορεις για υλικα χαμηλης ποιοτητας, οταν εν γνωση σου το εχεις αγορασει, καθως οπως γραφεις εισαι τεχνικος αρα γνωριζες οτι, η σειρα J ειναι η ποιο οικονομικη με οτι αυτο συνεπαγεται σε χαμηλες προσδοκιες απο αποψη υλικων-επιδοσεων καθως δεν ειναι ουτε η Α ποσο μαλλον η S και ΝΟΤΕ.

Χωρις να θελω να σε στεναχωρησω ή να στην "πω", πραγματικα με την απαντηση που σου εδωσαν δεν μπορω να φανταστω τι μπορει να τους ειπες ποσο μαλλον με τι "υφος" και "τονο", δεν τους υπερασπιζομαι, αλλα νομιζω οτι το "πηγες" με λαθος τροπο, συνηθως η ευγενεια κερδιζει ποσο μαλλον με τη smartec που και εγω απο φιλους εχω ακουσει τα καλυτερα!!

Επεξ/σία από doa5
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...