Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, aromeo said:

Τα μόνα που είναι φθηνά σε όλα είναι τα παπιά. 

Tα οποια κανουν και τον περισσοτερο θορυβο και στην πλειοψηφια τους ειναι χαρβαλα με ροδες. 

11 minutes ago, aromeo said:

Το ότι τα μηχανάκια παρέχουν ευκολία και μειώνουν δραματικά το χρόνο μετακίνησης όλων (και του αναβάτη και του αυτοκινήτου που περιμένει στην κίνηση) είναι δεδομένο και δε νομίζω οτι χρειάζεται παραπάνω συζήτηση. 

Ισως και να ειναι αυτο το προβλημα, γιατι η δικη σου η ευκολια μπορει να ειναι η δικη μου η δυσκολια. Γιατι ο καθενας σκεφτεται πως θα βολευτει και οι υπολοιποι στα παπαρια μας. 

Αυτο ακριβως θα σου πουν και οι πιτσιρικαδες με το βασικο δεικτης νοημοσυνης που περνανε μερα-νυχτα απεξω απο το σπιτι μου και του καθενος με ενα σαραβαλο που κοστιζει 200-300€ και κανει 100+db θορυβου. Ασε που αν το μετρησεις για καυσαερια παει αυτοφωρο κατευθειαν.

Επεξ/σία από momentum
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, momentum είπε

Tα οποια κανουν και τον περισσοτερο θορυβο και στην πλειοψηφια τους ειναι χαρβαλα με ροδες. 

Ισως και να ειναι αυτο το προβλημα, γιατι η δικη σου η ευκολια μπορει να ειναι η δικη μου η δυσκολια. Γιατι ο καθενας σκεφτεται πως θα βολευτει και οι υπολοιποι στα παπαρια μας. 

Αυτο ακριβως θα σου πουν και οι πιτσιρικαδες με το βασικο δεικτης νοημοσυνης που περνανε μερα-νυχτα απεξω απο το σπιτι μου και του καθενος με ενα σαραβαλο που κοστιζει 200-300€ και κανει 100+db θορυβου. Ασε που αν το μετρησεις για καυσαερια παει αυτοφωρο κατευθειαν.

Μα αυτό δεν είναι θέμα του μέσου. Αν είναι παπάρας ο άλλος ακόμα και ποδήλατο να έχει θα τον προσέξεις γιατί κάτι θα βρει να σε εκνευρίσει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, momentum είπε

Tα οποια κανουν και τον περισσοτερο θορυβο και στην πλειοψηφια τους ειναι χαρβαλα με ροδες. 

Κανένα παπί δεν κάνει θόρυβο από το εργοστάσιο. Ίσως είναι τα πιο αθόρυβα μηχανάκια που κυκλοφορούν μετά τα ηλεκτρικά.

16 λεπτά πριν, momentum είπε

Ισως και να ειναι αυτο το προβλημα, γιατι η δικη σου η ευκολια μπορει να ειναι η δικη μου η δυσκολια. Γιατι ο καθενας σκεφτεται πως θα βολευτει και οι υπολοιποι στα παπαρια μας. 

Παρατηρώ ένα μικρό κόμπλεξ προς τα μηχανάκια. Σου έφαγε τη γκόμενα κανένας εκκολαπτόμενος Αλέξης Γεωργούλης με τον τάφο το Monster; Και εγώ θα στράβωνα, σε καταλαβαίνω. 

Πάντως, μεγαλύτερο "στα παπάρια μας" από ένα κουτί με 4 θέσεις ελέυθερες που μεταφέρει αποκλειστικά ένα άτομο δεν μπορώ να βρω εκεί έξω.

16 λεπτά πριν, momentum είπε

Αυτο ακριβως θα σου πουν και οι πιτσιρικαδες με το βασικο δεικτης νοημοσυνης που περνανε μερα-νυχτα απεξω απο το σπιτι μου και του καθενος με ενα σαραβαλο που κοστιζει 200-300€ και κανει 100+db θορυβου. 

Τώρα εξηγείται το πρόβλημα σου. Επειδή σου σπάνε τα Rx: τα GLX της γειτονιάς (όπως σε όλους μας), αυτόματα όλα τα μηχανάκια σε "δυσκολεύουν" και όλοι οι αναβάτες είναι μαλάκες. Καλό το τσουβάλιασμα, θα σε καλέσω για συγκομιδή ελαίων.

Επίσης, να φανταστώ αν περάσει ένα Golf των 15χιλιάδων ευρώ με 40άρη οδηγό και μια 3076 να ξεσηκώνει τον τόπο δεν θα υπάρχει πρόβλημα ε;

Επεξ/σία από aromeo
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Oscar_Mike είπε

τιιιι, ηλεκτρικαααά;;; αυτά του Σατανά;;;

3+6+9 = 18

6+6+6 = 18

άρα 369 = 666 = το χάραγμα

kWh = kill <--WEALTH--> hell, δηλαδή ο πλούτος θα μας οδηγήσει σε θανάτους και στην κόλαση

157 -> 1 5 7

7 = G

άρα 1 5 7 = 1 5G = όλα θα ξεκινήσουν (1 = η αρχή) με το 5G

BYD = Be Your Death, άρα η Κίνα θα είναι ο θάνατος μας... Κορονοιός, τυχαίο, ε;;;1;

θέλετε κ άλλες αποδείξεις;

ΔΗΑΔΟΣΤΕΤΟ!!!!!!!!1111ενα

Επισκέπτης
Δημοσ.

Δεν ξερω τι λετε για τις μηχανες αλλα η ηχορυπανση ειναι μεγαλο θεμα. Καθε γειτονια εχει το μπουρτζοβλαχο με το χιλιαρι που θα μαρσαρει στις 1 το βραδυ για να δηλωσει οτι εφτασε σπιτι.

ΕΙδικα αν μενεις κοντα σε οδο που εχει μια υποτυπωδη ευθεια τον ηπιες με τους wannabe valentino rossi.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, momentum είπε

Οι υποβαθμισμενες περιοχες συνιστουν χαμηλοτερο βιοτικο επιπεδο και κατ΄ επεκταση φτωχοτερους κατοικους. Το μηχανακι επιλεχθηκε για το χαμηλοτερο κοστος του και οχι για να μην επιβαρυνθει η κυκλοφοριακη κινηση.

Αρα, αφου δεν εχει σχεση με την κινηση, γιατι το αναφερεις;

2 ώρες πριν, momentum είπε

Αν για παράδειγμα δεις υποβαθμισμένες χώρες από μόλυνση και ηχορύπανση όπως για παράδειγμα η Ινδία και το Πακιστάν αλλά και ανατολικότερα, το κύριο μέσο μετακίνησης είναι το μηχανάκι και μιλάμε για χαοτική κίνηση.

 

 

Τελος, η ερωτηση παραμενει:

2 ώρες πριν, haHa είπε

Οποτε αν ειχαν αυτοκινητα αντι για μηχανακια στην Ινδια, η κινηση θα μειωνοταν;

 

Δημοσ.
54 minutes ago, aromeo said:

Κανένα παπί δεν κάνει θόρυβο από το εργοστάσιο. Ίσως είναι τα πιο αθόρυβα μηχανάκια που κυκλοφορούν μετά τα ηλεκτρικά.

Συμφωνουμε, οπως και συμφωνουμε πως κανενα παπι δεν εχει μεινει πλεον οπως ηταν απο το εργοστασιο. 

55 minutes ago, aromeo said:

Παρατηρώ ένα μικρό κόμπλεξ προς τα μηχανάκια. Σου έφαγε τη γκόμενα κανένας εκκολαπτόμενος Αλέξης Γεωργούλης με τον τάφο το Monster; Και εγώ θα στράβωνα, σε καταλαβαίνω. 

χαχαχα γραφικος το λιγοτερο!

56 minutes ago, aromeo said:

Πάντως, μεγαλύτερο "στα παπάρια μας" από ένα κουτί με 4 θέσεις ελέυθερες που μεταφέρει αποκλειστικά ένα άτομο δεν μπορώ να βρω εκεί έξω.

Μη μου τα λες εμενα εγω οντας επι σειρα ετων οδηγος και ιδιοκτητης πολλων διαφορετικων αυτοκινητων απο τζιπ μεχρι πισταδικα, εδω και χρονια δεν εχω αυτοκινητο και ουτε και θελω.

59 minutes ago, aromeo said:

 Καλό το τσουβάλιασμα, θα σε καλέσω για συγκομιδή ελαίων.

Οποτε θελεις.

1 hour ago, aromeo said:

Επίσης, να φανταστώ αν περάσει ένα Golf των 15χιλιάδων ευρώ με 40άρη οδηγό και μια 3076 να ξεσηκώνει τον τόπο δεν θα υπάρχει πρόβλημα ε;

Τα πηγαινες καλα και μου τα χαλας στο τελος. Ελα δεν πειραζει, ξαναπροσπαθησε.

33 minutes ago, haHa said:

 

Σβηνω το quote σου γιατι οπως και αλλες φορες πρακτικα δεν λες κατι, απλα ανακατευεις τις κουβεντες.

Στην ινδια θα μειωνοταν η κινηση εαν υπηρχαν και πολλα αλλα πραγματα οπως στοιχειωδες οδικο δικτυο , φαναρια, σηματα, αστυνομευση, κτλ. Δεν ειναι η φαση αυτοκινητο vs μηχανακι.

Δεν καταλαβαινω που μπερδευεσαι, το τι ισχυει σε μια περιοχη/χωρα δεν ισχυει κατ' αναγκη και σε μια αλλη, επισης πολλα πραγματα δεν αναιρουν απαραιτητα καποια αλλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, momentum είπε

Σβηνω το quote σου γιατι οπως και αλλες φορες πρακτικα δεν λες κατι, απλα ανακατευεις τις κουβεντες.

Στην ινδια θα μειωνοταν η κινηση εαν υπηρχαν και πολλα αλλα πραγματα οπως στοιχειωδες οδικο δικτυο , φαναρια, σηματα, αστυνομευση, κτλ. Δεν ειναι η φαση αυτοκινητο vs μηχανακι.

Δεν καταλαβαινω που μπερδευεσαι, το τι ισχυει σε μια περιοχη/χωρα δεν ισχυει κατ' αναγκη και σε μια αλλη, επισης πολλα πραγματα δεν αναιρουν απαραιτητα καποια αλλα.

Kαι εγω αυτο λεω, γιατι μπερδευεσαι και αναφερεις ακαιρα παραδειγματα:

3 ώρες πριν, momentum είπε

Αν για παράδειγμα δεις υποβαθμισμένες χώρες από μόλυνση και ηχορύπανση όπως για παράδειγμα η Ινδία και το Πακιστάν αλλά και ανατολικότερα, το κύριο μέσο μετακίνησης είναι το μηχανάκι και μιλάμε για χαοτική κίνηση.

Συνεχιζεις να ανακατευεις τις κουβεντες.

Πιστευεις πως οτι τα μηχανακια επιδεινωνουν την κινηση και αν αντι για μηχανακια υπηρχαν αυτοκινητα στην θεση τους, θα μειωνοταν η κινηση;

Κατι μου λεει οτι θα υπεκφυγεις για 3η φορα και θα ανακατεψεις τις κουβεντες.

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
2 minutes ago, haHa said:

Kαι εγω αυτο λεω, γιατι μπερδευεσαι και αναφερεις ακαιρα παραδειγματα:

Ειναι ενα ακραιο αλλα και χαρακτηριστικο παραδειγμα, γιατι ενοχλεισαι?

Απαντουσα στο επιχειρημα οτι το μηχανακι ειναι λυση στην κινηση, απλα και μονο επειδη πιανει λιγοτερο χωρο.

Προφανως και λεω οτι δεν ισχυει αυτο απαραιτητα, με χαρακτηριστικο παραδειγμα αυτο της Ινδιας. 

11 minutes ago, haHa said:

Πιστευεις πως οτι τα μηχανακια επιδεινωνουν την κινηση και αν αντι για μηχανακια υπηρχαν αυτοκινητα στην θεση τους, θα μειωνοταν η κινηση;

Κατι μου λεει οτι θα υπεκφυγεις για 3η φορα και θα ανακατεψεις τις κουβεντες.

Εχω απαντησει ηδη

20 minutes ago, momentum said:

Στην ινδια θα μειωνοταν η κινηση εαν υπηρχαν και πολλα αλλα πραγματα οπως στοιχειωδες οδικο δικτυο , φαναρια, σηματα, αστυνομευση, κτλ. Δεν ειναι η φαση αυτοκινητο vs μηχανακι.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, momentum είπε

Ειναι ενα ακραιο αλλα και χαρακτηριστικο παραδειγμα, γιατι ενοχλεισαι?

Απαντουσα στο επιχειρημα οτι το μηχανακι ειναι λυση στην κινηση, απλα και μονο επειδη πιανει λιγοτερο χωρο.

Προφανως και λεω οτι δεν ισχυει αυτο απαραιτητα, με χαρακτηριστικο παραδειγμα αυτο της Ινδιας. 

(Το παραδειγμα δεν ηταν ακραιο, ηταν ακαιρο, οχι σχετικο )
Δεν ενοχλουμαι καθολου. Απλα ρωταγα αν θεωρεις οτι το μηχανακι εκανε χειροτερη την κινηση στην Ινδια και αν τελικως ειχαν αυτοκινητα αντι για μηχανακι, η κινηση θα ηταν μικροτερη.

Λες λοιπον οτι αν στην Ινδια ειχαν αυτοκινητα αντι για μηχανακια, θα ειχαν λιγοτερη κινηση.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
5 minutes ago, haHa said:

Λες λοιπον οτι αν στην Ινδια ειχαν αυτοκινητα αντι για μηχανακια, θα ειχαν λιγοτερη κινηση.

Δεν θυμαμαι να ειπα πουθενα αυτο που λες και επισης δεν καταλαβαινω γιατι επιμενεις σε κατι που δεν ειπα.

Αυτο που ειπα ειναι οτι η κινηση σε καθε περιπτωση θα μειωνονταν αν υπηρχαν και λιγοτερα μηχανακια και λιγοτερα αυτοκινητα επειδη και τα δυο μεσα ειναι αναποτελεσματικα κατα του κυκλοφοριακου οπως εχει αποδειχθει επι σειρα ετων.

Το χεις?

11 minutes ago, haHa said:

(Το παραδειγμα δεν ηταν ακραιο, ηταν ακαιρο, οχι σχετικο )

Για μενα ηταν ακραιο για εσενα ακαιρο, το ενα δεν αναιρει το αλλο. (αυτο που λεγαμε παραπανω)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, momentum είπε

Δεν θυμαμαι να ειπα πουθενα αυτο που λες και επισης δεν καταλαβαινω γιατι επιμενεις σε κατι που δεν ειπα.

Ειπες χαρακτηριστικα οτι ειναι πολυ σχετικο οτι τα δικυκλα προσφερουν μειωση κινησης και ανεφερες καποια ακαιρα παραδειγματα.

Οπως και να εχει, μπορει να μην το καταλαβα καλα. χαιρομαι που συμφωνουμε οτι τα δικυκλα προσφερουν μειωση κινησης σε σχεση με τα αυτοκινητα.

1 ώρα πριν, momentum είπε

Για μενα ηταν ακραιο για εσενα ακαιρο, το ενα δεν αναιρει το αλλο. (αυτο που λεγαμε παραπανω)

Τωρα τα αλλαζεις. Προηγουμενως εσυ ειπες οτι στο παραδειγμα σου με τα μηχανακια στην Ινδια δεν εχει σχεση η κινηση, αλλα επιλεχθηκαν για το χαμηλοτερο κοστος. 
Κοινως, συμφωνα με εσενα ειναι ακαιρο παραδειγμα οσον αφορα την κινηση. 

4 ώρες πριν, momentum είπε

Οι υποβαθμισμενες περιοχες συνιστουν χαμηλοτερο βιοτικο επιπεδο και κατ΄ επεκταση φτωχοτερους κατοικους. Το μηχανακι επιλεχθηκε για το χαμηλοτερο κοστος του και οχι για να μην επιβαρυνθει η κυκλοφοριακη κινηση.

---------------------------------------------

1 ώρα πριν, momentum είπε

Αυτο που ειπα ειναι οτι η κινηση σε καθε περιπτωση θα μειωνονταν αν υπηρχαν και λιγοτερα μηχανακια και λιγοτερα αυτοκινητα επειδη και τα δυο μεσα ειναι αναποτελεσματικα κατα του κυκλοφοριακου οπως εχει αποδειχθει επι σειρα ετων.

Προφανως μειωνεται η κινηση οταν υπαρχουν λιγοτερα ιδιωτικα μεσα μεταφορας(μηχανακια, αυτοκινητα), ειναι αυταποδεικτο.

Η συζητηση γινοταν για το αν τα δικυκλα μειωνουν την κινηση σε σχεση με το να υπηρχαν στην θεση τους αυτοκινητα. Και οπως ξερουμε, φυσικα και την μειωνουν.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
2 ώρες πριν, primeragt είπε

Και χίλιοι δυο άλλοι που δεν τους παιρνεις χαμπάρι γιατί δεν έχουν καγκουροεξατμησεις και περνάνε απαρατήρητοι.  Εκτός και αν έχεις βιονικα αυτιά και ακούς όλα τα σκουτερακια που περνάνε απαρατήρητα καθημερινά γύρω σου. Τους παπάρες τους ακούς μια χαρά είτε έχουν μηχανες-μυχανακια είτε αυτοκίνητα είτε πατίνια. Δεν είναι πρόβλημα του μέσου αλλά του εκάστοτε βλάκα χρήστη του.

Αναφέρομαι για Σουηδία και Δανία.

Οι μηχανές που συναντάς ανά εβδομάδα το φθινόπωρο-χειμώνα  είναι μετρημένες στο ένα χέρι. Εκτός των ασιατών (και των σκούτερ των) σχεδόν κανείς άλλος δεν τα χρησιμοποιεί πέρα Άνοιξης/καλοκαίρι. Απλά δεν ακούς/βλέπεις μηχανές. Όσοι θέλουν όχημα για να πάνε κάπου κοντά (~5-10χλμ) σε αστική ή ημι-αστική περιοχή πάνε με ποδήλατο.

Αφήνω έξω τις biker gangs γιατί δεν είναι νορμάλ χρήστες και δεν συχνάζουν ή απαντιούνται παντού.

Αυτοί που τις βγάζουν εποχιακά είναι οι εδώ κάγκουρες.

Μεγάλη ειρωνεία είναι ότι μεγάλο μέρος είναι μπαρμπα-κάγκουρες που αντί για κάμπβριο αγόρασαν μηχανή μεγάλου κυβισμού ή τσόπερ. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, LongTom είπε

Αναφέρομαι για Σουηδία και Δανία.

Οι μηχανές που συναντάς ανά εβδομάδα το φθινόπωρο-χειμώνα  είναι μετρημένες στο ένα χέρι. Εκτός των ασιατών (και των σκούτερ των) σχεδόν κανείς άλλος δεν τα χρησιμοποιεί πέρα Άνοιξης/καλοκαίρι. Απλά δεν ακούς/βλέπεις μηχανές. Όσοι θέλουν όχημα για να πάνε κάπου κοντά (~5-10χλμ) σε αστική ή ημι-αστική περιοχή πάνε με ποδήλατο.

Αφήνω έξω τις biker gangs γιατί δεν είναι νορμάλ χρήστες και δεν συχνάζουν ή απαντιούνται παντού.

Αυτοί που τις βγάζουν εποχιακά είναι οι εδώ κάγκουρες.

Μεγάλη ειρωνεία είναι ότι μεγάλο μέρος είναι μπαρμπα-κάγκουρες που αντί για κάμπβριο αγόρασαν μηχανή μεγάλου κυβισμού ή τσόπερ. 

Καλά λογικό για βόρειες χώρες οπουδήποτε λόγο καιρικών συνθηκών καθαρά. Εκεί ούτε μικρά μηχανάκια δεν θα βλέπεις σχεδόν όλες θα είναι μεσαίου μεγάλου κυβισμού .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, primeragt είπε

Καλά λογικό για βόρειες χώρες οπουδήποτε λόγο καιρικών συνθηκών καθαρά. Εκεί ούτε μικρά μηχανάκια δεν θα βλέπεις σχεδόν όλες θα είναι μεσαίου μεγάλου κυβισμού .

+1

Σε αυτο να προστεθει το γεγονος οτι δεν ειναι και πυκνοκατοικημενες, οποτε δεν εχουν ιδιαιτερο προβλημα κινησης. Για αυτο αλλωστε εχουν και μεγαλυτερα αυτοκινητα.
--------------------------------------

Επισης στην Ελλαδα, η περιοχη με το μεγαλυτερο κατα κεφαλη εισοδημα ειναι η Αττικη, αλλα ταυτοχρονα ειναι και η περιοχη με τα περισσοτερα μηχανακια αναλογικα και τα περισσοτερα μικρα αυτοκινητα. Η επιλογη δεν γινεται λογω κοστους, αλλα λογω πρακτικοτητας.

--------------------------------------

Με λιγα λογια, τοσο οι καιρικες συνθηκες οσο και η πυκνοτητα πληθυσμου μιας περιοχης(και κατ επεκταση η κινηση), επηρεαζουν πολυ την επιλογη μεσου μεταφορας.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...