Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

μετά την κρίση του κορονοϊού σας την κάνω δώρο την Σουηδία... σκέτη αποτυχία και μάλιστα με επίσημη παραδοχή τους!

Δημοσ.
12 minutes ago, purespyros said:

μετά την κρίση του κορονοϊού σας την κάνω δώρο την Σουηδία... σκέτη αποτυχία και μάλιστα με επίσημη παραδοχή τους!

Οι Σουηδοι εχουν υποδομες, προγραμματισμο και πανω απο ολα κοινη λογικη. 

Για αυτα και για πολλα αλλα ειναι σταθερα για χρονια και θα συνεχισουν να ειναι απο τις πρωτες χωρες στον κοσμο.

Οποτε ασε τι κανουν αυτοι εκει πανω γιατι μπορει να μην τα ξερουν ολα αλλα αυτα που ξερουν τα ξερουν καλα.

Το προβλημα ειναι εδω και κοιταξτε τι θα κανουμε εμεις. Σε διαβεβαιω απο πρωτο χερι πως οι Σουηδοι δεν εχουν την παραμικρη αναγκη απο κανεναν μας.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Που τα είδες τα εφάμιλλα ρε συ; Δες euro 4 και στα 2. Ειδικά υδρογονάνθρακες είναι 70% πάνω.

Εγώ δεν μίλησα ποτέ για δίχρονα. Πάντως το ότι δεν τα αγοράζε κανείς πλέον δεν σημαίνει ότι κυκλοφορούν και λίγα.

Όσο για τις Euro 4, βγήκαν το 2017. Πόσες να κυκλοφορούν από αυτές; Άσε που το euro 4 στις μηχανές έχει αρκετά μεγαλύτερα όρια από τα αυτοκίνητα. Ειδικά υδρογονάνθρακες είναι 70% επάνω. Δεν είμαι κατά των μηχανών. Θεωρώ ότι είναι το πιο κατάλληλο μέσο για την κίνηση στην πόλη, αλλά επίσης είναι και το πιο εύκολο να γίνει ηλεκτροκίνητο.

ναι αλλα μια μηχανη θα χει τη μιση καταναλωση και θα κανει και το μισο χρονο μια διαδρομη αν ειναι σε πυκνοκατοικημενη περιοχη χωρις αρκετες θεσεις για παρκαρισμα, οποτε και παλι λιγοτερο θα μολυνει. εγω σου λεω για το euro4 γιατι δεν ειναι τα μπουρια που πεταγαν καρκινο οπως παλιοτερα. υπαρχουν πολυ περισσοτερα κακοσυντηρημενα αμαξια παρα μηχανες. τα παπακια ειναι μια εξαιρεση, αλλα ειναι παπακια, δε καινε τιποτα οποτε και ολο ακαυτο να το πεταξουν παλι η μολυνση δεν ειναι τοσο δραματικη οσο πχ ενας ταριφας που αφηνει πισω του οσο 50 παπια

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, purespyros είπε

μετά την κρίση του κορονοϊού σας την κάνω δώρο την Σουηδία... σκέτη αποτυχία και μάλιστα με επίσημη παραδοχή τους!

Δεν υπάρχει επίσημη παραδοχή. Τράβα διάβασε τι ακριβώς είπε ο υπουργός τους. Τα Δυτικά ΜΜΕ το διαστρεβλωσαν πλήρως.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Sanjuro είπε

Πολύ συνηθισμένη προσέγγιση έχεις πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. π.χ. Ένας παράγοντας που κατανοούν εντελώς στρεβλά πολλοί είναι το οικονομικό της υπόθεσης. Δεν ισχύει πως οι φουλ λοκνταουνίστες ήταν φανταστικοί ανθρωπιστές και έβαλαν τις ανθρώπινες ζωες πάνω από την οικονομία. Η οικονομία εφ όσων συνέχιζε να υπάρχει ο ιος ήταν ξοφλημένη. Όσων αφορά τον υποτιθέμενο ανθρωπισμό τους η προσέγγιση τους είχε (και θα συνεχίσει να έχει) αμέτρητα αρνητικά για την κοινωνία και τους ανθρώπους που ζουν σε αυτή, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτά τα αγνοούμε εντελώς και εστιάζουμε μόνο στον αριθμό των νεκρών.

Ας πάμε όμως στο κυρίως θέμα: την ηλεκτροκίνηση... προφανώς είναι ημίμετρο. Το θέμα της μετακίνησης στις πόλεις, αν σκεφτόμαστε το περιβάλλον, λύνεται κυρίως με ΠΟΛΥ καλύτερες συγκοινωνίες (δηλαδή αν η είδηση έλεγε π.χ. πως διπλασιάζει τα λεωφορεία, τραμ κλπ της τότε όντως θα ήταν πολύ καλή) ή/και με τεράστιες αλλαγές στην δομή των πόλεων. (Καλά, το δεύτερο είναι τεράστιο ζήτημα) Όμως προφανώς όλα αυτά δεν θα είναι ιδιαίτερα προσοδοφόρα για σειρά από βιομηχανίες που θα πρέπει σχεδόν να βάλουν λουκέτο για να σωθούμε συλλογικά ως είδος.

σορυ αλλα τι να κανεις τα τραμ κλπ οταν δεν εχεις καταλληλους δρομους? παει το λεωφορειο μπροστα και σταματαει καθε 300 μετρα και απο πισω μαζευονται ουρες τα αμαξια.

το μονο καλο μεσο ειναι το μετρο, τα υπολοιπα που χρησιμοποιουν τις ιδιες οδους με την υπολοιπη κυκλοφορια μονο χειροτερη κανει τη κατασταση. για να μη συζητησουμε τι πεταει απο πισω οι αρχαιολογιες που εχουμε

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Σκέψου και μόνος σου. Θες για 300 cc / 250 κιλά 8 ευρώ και για αυτοκίνητο 1200 κιλά και 1400 cc, 15. Καταλαβαίνει πόσο πιο efficient είναι η μηχανή του αυτοκινήτου; 

Το μηχανάκι και όχι μια 1000άρα μηχανή είναι πιο καλό στο περιβάλλον τελεία. Οι λόγοι πολλοί. Απορώ πως γίνεται ακόμα να το συζητάμε.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

σορυ αλλα τι να κανεις τα τραμ κλπ οταν δεν εχεις καταλληλους δρομους? παει το λεωφορειο μπροστα και σταματαει καθε 300 μετρα και απο πισω μαζευονται ουρες τα αμαξια.

Νιώθω πως δεν καταλαβαίνεις γιατί θέλουμε περισσότερα μμμ.  Επίσης από αυτά που έχω διαβάσει από συγκοινωνιολόγους τα τραμ είναι το πιο φθηνό, εύκολο να κατασκευαστεί κλπ μέσο. Το ιδανικότερο κατά την γνώμη τους. Στην Ελλάδα επειδή για κάποιο λόγο (μην μπούμε στα πολιτικά της υπόθεσης αλλά έχω διαβάσει απόψεις) τα ξήλωσαν και αμέσως μετά έκαναν προπαγάνδα πως δεν ήταν καλό μέσο. Προπαγάνδα που ακούω από γιαγιάδες και παπούδες σε στυλ χαλασμένο τηλέφωνο ακόμα και σήμερα. Η κλασσική δικαιολογία είναι αυτή που γράφεις, "δεν χωράγανε παιδάκι μου τα τραμ". 

Όσων αφορά την κυκλοφορία, μα το θέμα είναι πως δεν θέλουμε τον κόσμο να θέλει να οδηγάει αμάξι μέσα στην πόλη. Έτσι θα προκύψει η οικολογία του θέματος. Απο'κει που έχουμε πολλούς να οδηγούν όχημα μόνοι ή με άλλο ένα άτομο θα τους έχουμε σε ένα τραμ με άλλους 20-40. Αυτό είναι το θέμα. Γι'αυτό θέλουμε περισσότερες και καλύτερες συγκοινωνίες. Δεν θα οδηγάει σχεδόν καθόλου ο κόσμος αν έχει καλή συγκοινωνία οπότε δεν υπάρχει καν το ζήτημα που αναφέρεις.

Επεξ/σία από Sanjuro
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Sanjuro είπε

Νιώθω πως απαντάς στην ένσταση σου. Επίσης από αυτά που έχω διαβάσει από συγκοινωνιολόγους τα τραμ είναι το πιο φθηνό, εύκολο να κατασκευαστεί κλπ μέσο. Στην Ελλάδα επειδή για κάποιο λόγο (μην μπούμε στα πολιτικά της υπόθεσης αλλά έχω διαβάσει απόψεις) τα ξήλωσαν και αμέσως μετά έκαναν προπαγάνδα πως δεν ήταν καλό μέσο. Προπαγάνδα που ακούω από γιαγιάδες και παπούδες σε στυλ χαλασμένο τηλέφωνο ακόμα και σήμερα.

στα λογια ολα ωραια ειναι, οι δρομοι ομως δε μπορουν να φτιαχτουν, δεν υπαρχει χωρος. και αν υπαρχει γιατι να κοτσαρω μια μαλακια που μου δημιουργει μποτιλιαρισμα? αυριο  να εξαφανιστουν τα λεοφορεια δε θα καταλαβεις διαφορα ουτε στη κινηση ουτε στους ρυπους. οποτε κρατα πως το μονο καλο μεσο ειναι το μετρο και τα αλλα ειναι για να τσιμπανε καμια επιδοτηση κατω απ το τραπεζι.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

στα λογια ολα ωραια ειναι, οι δρομοι ομως δε μπορουν να φτιαχτουν, δεν υπαρχει χωρος. και αν υπαρχει γιατι να κοτσαρω μια μαλακια που μου δημιουργει μποτιλιαρισμα καθε μερικα μετρα? αυριο  να εξαφανιστουν τα λεοφορεια δε θα καταλαβεις διαφορα ουτε στη κινηση ουτε στους ρυπους. οποτε κρατα πως το μονο καλο μεσο ειναι το μετρο και τα αλλα ειναι για να τσιμπανε καμια επιδοτηση κατω απ το τραπεζι.

Δεν διάβασες την τελευταία παράγραφο;; Αυτό που λες περί λεωφορείων είναι αστείο που κανένας επιστήμονας δεν υποστηρίζει. Πολλοί απ'αυτούς που παίρνουν λεωφωρείο θα καταλήξουν να παίρνουν αμάξι. Όσων αφορά την διαφθορά είναι εντελώς άλλο ζήτημα. Όμως μάλλον απλά πετάς ο,τι σου κατέβει, ποιος ξέρει τον λόγο.

Επεξ/σία από Sanjuro
Δημοσ.
1 ώρα πριν, momentum είπε

Οι Σουηδοι εχουν υποδομες, προγραμματισμο και πανω απο ολα κοινη λογικη. 

Για αυτα και για πολλα αλλα ειναι σταθερα για χρονια και θα συνεχισουν να ειναι απο τις πρωτες χωρες στον κοσμο.

Οποτε ασε τι κανουν αυτοι εκει πανω γιατι μπορει να μην τα ξερουν ολα αλλα αυτα που ξερουν τα ξερουν καλα.

Το προβλημα ειναι εδω και κοιταξτε τι θα κανουμε εμεις. Σε διαβεβαιω απο πρωτο χερι πως οι Σουηδοι δεν εχουν την παραμικρη αναγκη απο κανεναν μας.

μα δεν είπα εγω ότι έχουν ανάγκη την Ελλάδα ή κάποιο άλλο κράτος, αλλά δεν είναι όλα χρήμα και προγραμματισμός. Στην προκειμένη περίπτωση και πάντα με όσα έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό πάνω στο θέμα του κορονοιού απέτυχαν όπως απέτυχαν και άλλα κράτη που δεν περίμενες ότι θα αποτύχουν. Αν με ρωτούσε κάποιος πριν χρόνια δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω σύγκριση αλλά θεωρώ ότι τα πήγαμε καλύτερα. Βέβαια τώρα, ξεκινήσαμε τις βλακείες λόγω τουρισμού αλλά υπάρχει πολύς κόσμος πίσω από όλο αυτό και που ζει από τον κλάδο.

19 λεπτά πριν, Sanjuro είπε

Δεν υπάρχει επίσημη παραδοχή. Τράβα διάβασε τι ακριβώς είπε ο υπουργός τους. Τα Δυτικά ΜΜΕ το διαστρεβλωσαν πλήρως.

ένα μέρος όσων μπορείς να βρεις στο ιντερνετ απο τα "δυτικά" μέσα:

«Δεν καταφέραμε να προστατεύσουμε τους πιο ευάλωτους ανθρώπους, τους πιο ηλικιωμένους, παρά τις καλές μας προθέσεις», δήλωσε πριν από λίγες ημέρες ο πρωθυπουργός της χώρας, Στεφάν Λεβέν, προχωρώντας σε μία παραδοχή που αντικατοπτρίζει την αποτυχία του μοντέλου που επέλεξε να εφαρμόσει η κυβέρνησή του για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Τη δήλωσή του, εξάλλου, επικυρώνουν και τα στοιχεία της Δημόσιας Υπηρεσίας Υγείας, η οποία ανέφερε στο BBC ότι το 48.9% των θανάτων από κορονοϊό στη χώρα μέχρι και τις 14 Μαϊου αφορά σε ηλικιωμένους που διέμεναν σε οίκους ευγηρίας.

Υπόψιν αυτό ισχύει και για άλλα κράτη όπως η Ιταλία, που πέθαναν τόσοι ηλικιωμένοι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, purespyros είπε

ένα μέρος όσων μπορείς να βρεις στο ιντερνετ απο τα "δυτικά" μέσα:

«Δεν καταφέραμε να προστατεύσουμε τους πιο ευάλωτους ανθρώπους, τους πιο ηλικιωμένους, παρά τις καλές μας προθέσεις», δήλωσε πριν από λίγες ημέρες ο πρωθυπουργός της χώρας, Στεφάν Λεβέν, προχωρώντας σε μία παραδοχή που αντικατοπτρίζει την αποτυχία του μοντέλου που επέλεξε να εφαρμόσει η κυβέρνησή του για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Τη δήλωσή του, εξάλλου, επικυρώνουν και τα στοιχεία της Δημόσιας Υπηρεσίας Υγείας, η οποία ανέφερε στο BBC ότι το 48.9% των θανάτων από κορονοϊό στη χώρα μέχρι και τις 14 Μαϊου αφορά σε ηλικιωμένους που διέμεναν σε οίκους ευγηρίας.

Υπόψιν αυτό ισχύει και για άλλα κράτη όπως η Ιταλία, που πέθαναν τόσοι ηλικιωμένοι.

"Τράβα διάβασε τι ακριβώς είπε ο υπουργός" γράφεις και σου παραθέτει ένα άρθρο που έχει ένα μικρό απόσπασμα πάνω στο οποίο κάνει ανάλυση μισή σελίδα. Τι να πεις, πόσο τύφλωση;;

Βέβαια τα Δυτικά ΜΜΕ είναι ακόμα περισσότερο γενικά και διαστρεβλωτικά στην συγκεκριμένη υπόθεση. Αυτό που παίρνει τουλάχιστον μια (1) γραμμή απ'αυτά που είπε είναι σχετικά (με όλα τα άλλα τα μμε) καλό. Τόσο τρελή προπαγάνδα έχει πέσει.

Ναι, έκαναν λάθος με τους οικούς ευγηρίας (Όχι, δεν ήταν αυτό το πρόβλημα της Ιταλίας αυτό είναι υπεραπλοποίηση απ'την πλευρά σου) και το παραδέχθηκαν ανάμεσα σε μια σειρά δηλώσεων των οποίων το ζουμί ήταν πως "Τα πήγαμε μια χαρά, μια δυο αλλαγούλες να κάναμε και όλα θα ήταν τζιζι".

Επεξ/σία από Sanjuro
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Sanjuro είπε

Δεν διάβασες την τελευταία παράγραφο.

μετα την εβαλες, δεν ειμαι μεντιουμ..

και σου ξαναλεω μια τελευταια φορα γιατι ολο λεμε τα ιδια. οταν ΔΕΝ εχεις δρομους και ΔΕΝ προκειται να εχεις δρομους, και πας και μου βαζεις τραμ και μαμ μεσα στο πηξημο που υπαρχει τα κανουν ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. οι καταστασεις που ονειρευεσαι απαιτουν και τις καταλληλες υποδομες. η διαφορα μας δεν ειναι μονο οτι εχουν παραπανω ΜΜΜ (στο ελλαδισταν δε θα κατσω να βασιστω στο λεοφορειο που θα περασει μια φορα στην ωρα για να παω στη δουλεια μου) αλλα εχουν και καταλληλους δρομους, καλη οδηγικη παιδεια (πολλοι λενε πως φοβουνται τα προστιμα, εγω δεν ειδα κατι τετοιο και αν θες να στο αναπτυξω τι εννοω) και καλυτερες τιμες σε σχεση με το μισθο/υπηρεσιες (διοτι τα 30 ευρω που ζητανε οι δικοι μας οι ξυπνιοι εγω με το μηχανακι μου με τα ιδια χρηματα παω πιο συντομα και χωρις αναμονες και χωρις να ειμαι σα σαρδελα), και παρ αυτα εχουν ΚΑΙ μεγαλυτερα μετρο (ή οπως τα ονομαζει ο καθενας τους υπογειους του)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

ΔΕΝ εχεις δρομους και ΔΕΝ προκειται να εχεις δρομους, και πας και μου βαζεις τραμ και μαμ μεσα στο πηξημο που υπαρχει τα κανουν ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. οι καταστασεις που ονειρευεσαι απαιτουν και τις καταλληλες υποδομες.

Δεν θα υπάρχει πήξιμο, γι'αυτό θέλουμε τα τραμ και τα μμμ. Θα έμπαινα στην διαδικασία να βγάλω βιβλία απ'την βιβλιοθήκη μου, να βρω τα σωστά αποσπάσματα και να ανεβάσω φωτογραφίες από κείμενα Ελλήνων συγκοινωνιολόγων που λένε ακριβώς αυτό που έγραψα αλλά δεν νιώθω πως υπάρχει ιδιαίτερο νόημα. Άσε που δεν έχω τον χρόνο.

Επεξ/σία από Sanjuro

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...