Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα τα επιμεληθεί στο μεγαλύτερο κομμάτι τους η Volvo με κάποια από αυτά ήδη να βρίσκονται στους δρόμους.

Η Σουηδική πόλη Γιένσεπινκ επενδύει στις καθαρές μεταφορές και επεκτείνει το οικολογικό της προφίλ, αντικαθιστώντας δεκάδες παλιά λεωφορεία με κινητήρες ντίζελ, με νέα ηλεκτροκίνητα. Το επόμενο έτος, η πόλη θα βάλει στην κυκλοφορία 49 ηλεκτρικά λεωφορεία, κατασκευασμένα από τη Volvo, με την εκτίμηση της ιστοσελίδας Electric Cars, να κάνει λόγο για το καλοκαίρι του 2021.

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία Volvo 7900 θα μπορούν να μεταφέρουν έως και 120 επιβάτες ενώ κάθε ένα από αυτά θα διαθέτει μεγάλη μπαταρία 396kWh, δηλαδή περίπου πέντε φορές μεγαλύτερη από αυτή ενός Tesla. Θα υποστηρίζουν λειτουργία ταχείας φόρτισης ενώ θα υπάρχουν ειδικοί φορτιστές τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος κάθε διαδρομής. Μετά το πέρας των τελευταίων δρομολογίων, τα λεωφορεία θα φορτίζουν καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας ενώ θα υπάρχει δυνατότητα φόρτισης ακόμη κι όταν οι οδηγοί κάνουν το μεσημεριανό τους διάλλειμα για φαγητό.

Τα λεωφορεία όμως θα μπορούν να φορτίσουν ακόμη και κατά τη διάρκεια της διαδρομής με ειδικούς φορτιστές, οι οποίοι θα υψώνονται πάνω από το όχημα. Το λεωφορείο θα συνδέεται με φορτιστές που θα υπάρχουν στη διαδρομή, με ηλεκτρικές επαφές παρόμοιες με αυτές που έχουν τα τραμ. Πολύ χρήσιμη λειτουργία φόρτισης, ειδικά αν τα λεωφορεία κάνουν ολιγόλεπτες στάσεις κατά τη διάρκεια των διαδρομών.

Δεν είναι όμως μόνο η πόλη Γιένσεπινκ που έχει παραγγείλει ηλεκτρικά λεωφορεία, αφού κι άλλες Σουηδικές πόλεις βρίσκονται στη διαδικασία μετατροπής του στόλου τους σε ηλεκτρικά οχήματα. Ήδη από τον Δεκέμβριο του 2018 το Μάλμε χρησιμοποιεί 13 ηλεκτρικά λεωφορεία ενώ παρήγγειλε άλλα 60 νωρίτερα φέτος. Η μικρή πόλη Ουντεβάλα επίσης έχει 4 ηλεκτρικά λεωφορεία ενώ το Γκέτεμποργκ παράγγειλε 157 οχήματα, τα οποία θα κυκλοφορήσουν φέτος. Αυτή μάλιστα είναι και η μεγαλύτερη παραγγελία που έχει δοθεί φέτος στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με μία άλλη αναφορά, η εταιρία λεωφορείων Nobina, έχει παραγγείλει ακόμη 13 ηλεκτρικά οχήματα από την BYD στην Κίνα, τον αντίπαλο της Volvo. Οχήματα τα οποία αναμένονται να παραδοθούν το καλοκαίρι του 2021.

Σίγουρα, οι περισσότερες ανακοινώσεις αφορούν παραγγελίες οι οποίες ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί. Αν όμως υποθέσουμε ότι όλες αυτές θα προχωρήσουν όπως έχουν προγραμματιστεί τους επόμενους 18 μήνες, η Σουηδία θα κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά για να προσφέρει καθαρότερες δημόσιες μεταφορές σε κάποιες από τις βασικές πόλεις της.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

ωραία η κοπέλα , να φανταστώ ότι η σχέση της με την είδηση είναι ότι πιθανόν θα είναι μελλοντική επιβάτιδα των ηλεκτρικών VOLVO Bus ε ;

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, devilaki είπε

ωραία η κοπέλα , να φανταστώ ότι η σχέση της με την είδηση είναι ότι πιθανόν θα είναι μελλοντική επιβάτιδα των ηλεκτρικών VOLVO Bus ε ;

Ειναι Βολβιοτισα και αυτη 

  • Like 1
Δημοσ.

Σε μία 10ετια αφού θα πανε για αναβαθμιση θα τα πάρουμε εμείς κοψοχρονιά και με καμάρι ο υπουργός θα μας μπάσει στην νέα εποχή,όλε.

  • Like 3
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Νιώστε λίγο Ελλάδα ρε βελανιδοφάγοι.

ΕΛVOLVO turbodiesel 5.000.000km still going strong.

IMG_20200611_213625.jpg.34b5e09e1604fff890d8c31b20718971.jpg

Μην ξεχνάς την άπλα και τις ράμπο γιαγιάδες μέσα στα λεωφορεία, εκπαίδευση λοκατζήδων έχουμε κάνει εμείς που τα χρησιμοποιούμε καθημερινά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμείς εδώ έχουμε πρόβλημα με τα ταξί. Ειδικά στο δακτύλιο τα μισά αυτοκίνητα είναι ταξί κακοσυντηρημένα που βγάζουν το μισό πετρέλαιο άκαυστο από πίσω. Μετά έχουμε τα μηχανάκια που ρυπαίνουν πολύ περισσότερο από τα ταξί και τα ΙΧ (https://www.google.com/search?q=πόσο+ρυπαίνουν+τα+μηχανάκια) σε συνδυασμό με την σηκωμένη εξάτμιση που σου σκάει τα καυσαέρια στα μούτρα, και τέλος έρχονται τα λεωφορεία.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

μεγάλη μπαταρία 396kWh

 

τιιιι, ηλεκτρικαααά;;; αυτά του Σατανά;;;

3+6+9 = 18

6+6+6 = 18

άρα 369 = 666 = το χάραγμα

kWh = kill <--WEALTH--> hell, δηλαδή ο πλούτος θα μας οδηγήσει σε θανάτους και στην κόλαση

Αναφορά σε κείμενο

παράγγειλε 157 οχήματα

 

157 -> 1 5 7

7 = G

άρα 1 5 7 = 1 5G = όλα θα ξεκινήσουν (1 = η αρχή) με το 5G

Αναφορά σε κείμενο

από την BYD στην Κίνα

 

BYD = Be Your Death, άρα η Κίνα θα είναι ο θάνατος μας... Κορονοιός, τυχαίο, ε;;;1;

θέλετε κ άλλες αποδείξεις;

 

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Εμείς εδώ έχουμε πρόβλημα με τα ταξί. Ειδικά στο δακτύλιο τα μισά αυτοκίνητα είναι ταξί κακοσυντηρημένα που βγάζουν το μισό πετρέλαιο άκαυστο από πίσω. Μετά έχουμε τα μηχανάκια που ρυπαίνουν πολύ περισσότερο από τα ταξί και τα ΙΧ (https://www.google.com/search?q=πόσο+ρυπαίνουν+τα+μηχανάκια) σε συνδυασμό με την σηκωμένη εξάτμιση που σου σκάει τα καυσαέρια στα μούτρα, και τέλος έρχονται τα λεωφορεία.

Που τα ξεθάψεις τα διχρονα;;; Έχουν πάψει να είναι mainstream τουλάχιστον μία 20ετια.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, primeragt είπε

Που τα ξεθάψεις τα διχρονα;;; Έχουν πάψει να είναι mainstream τουλάχιστον μία 20ετια.

Δεν είναι μόνο τα δίχρονα. Γενικά οι μοτοσυκλέτες έχουν χειρότερη καύση και μικρότερο καταλύτη από ένα αυτοκίνητο. Η καλύτερη λύση είναι να γίνουν κάποια στιγμή όλες ηλεκτροκίνητες.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν είναι μόνο τα δίχρονα. Γενικά οι μοτοσυκλέτες έχουν χειρότερη καύση και μικρότερο καταλύτη από ένα αυτοκίνητο. Η καλύτερη λύση είναι να γίνουν κάποια στιγμή όλες ηλεκτροκίνητες.

ο αντίκτυπος που έχουν οι μοτοσυκλέτες στο περιβάλλον είναι σταγόνα στον ωκεανό. Ακομα δεν έχουμε καταφέρει να περιορίσουμε το πλαστικό. Απόβλητα πάνε στον υδροφόρο ορίζοντα και κάποιοι καλλιτέχνες πετάνε ελενίτ σε γκρεμούς μαζί με μπάζα. Οι μοτο έχουν μπει σε πρόγραμμα euro όπως και τα αυτοκίνητα και ειναι πολύ καθαρές πλέον. Οι μελέτες αυτές που τις βγάζουν βρόμικες ειναι παντα βολικά στοχευμένες και ξεχνάνε οτι δεν ψάχνεις να παρκάρεις καίγοντας καύσιμο, δεν έχεις την ίδια κατανάλωση με ενα ιχ κτλ.

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ο αντίκτυπος που έχουν οι μοτοσυκλέτες στο περιβάλλον είναι σταγόνα στον ωκεανό. Ακομα δεν έχουμε καταφέρει να περιορίσουμε το πλαστικό. Απόβλητα πάνε στον υδροφόρο ορίζοντα και κάποιοι καλλιτέχνες πετάνε ελενίτ σε γκρεμούς μαζί με μπάζα. Οι μοτο έχουν μπει σε πρόγραμμα euro όπως και τα αυτοκίνητα και ειναι πολύ καθαρές πλέον. Οι μελέτες αυτές που τις βγάζουν βρόμικες ειναι παντα βολικά στοχευμένες και ξεχνάνε οτι δεν ψάχνεις να παρκάρεις καίγοντας καύσιμο, δεν έχεις την ίδια κατανάλωση με ενα ιχ κτλ.

Έχεις μηχανάκι;

Επεξ/σία από Retromaniac
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Εμείς εδώ έχουμε πρόβλημα με τα ταξί. Ειδικά στο δακτύλιο τα μισά αυτοκίνητα είναι ταξί κακοσυντηρημένα που βγάζουν το μισό πετρέλαιο άκαυστο από πίσω. Μετά έχουμε τα μηχανάκια που ρυπαίνουν πολύ περισσότερο από τα ταξί και τα ΙΧ (https://www.google.com/search?q=πόσο+ρυπαίνουν+τα+μηχανάκια) σε συνδυασμό με την σηκωμένη εξάτμιση που σου σκάει τα καυσαέρια στα μούτρα, και τέλος έρχονται τα λεωφορεία.

 

Τα δίχρονα είναι είδος προς εξαφάνιση. Καίνε παραπάνω, πιο ιδιότροπα στην συντήρηση, καίνε λάδι (κυριολεκτικά) ενώ επιπλέον βρωμάνε και έχουν ενοχλητικά εκκωφαντικό θόρυβο ακόμη και στα 50cc. 

Πλέον με τα Euro4 τετράχρονα που κυκλοφορούν χρόνια δεν υπάρχει θέμα. Το ζήτημα είναι τα παλιά επαγγελματικά πετρελαιοκίνητα ιδιωτών και δημόσιου που αφήνουν πίσω τους ντουμάνι καπνιάς και ρύπων, ορατών κι αοράτων, βρωμερών και δύσοσμων καυσαερίων. Και πολλοί με ντιζελοκινητα που για λόγους οικονομίας δεν έχουν αλλάξει  καταλύτη/φίλτρο σωματιδίων.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...