Προς το περιεχόμενο

Χρησιμότητα proficiency στην ιδιωτική αγορά εργασίας


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Είμαι φοιτητής πληροφορικής και έχω το lower αλλά σκέφτομαι το ενδεχόμενο να δώσω για proficiency. Ωστόσο υπάρχει το οικονομικό θέμα και ο χρόνος που απαιτείται για την προετοιμασία.


Θεωρώ ότι ξέρω πολύ καλά αγγλικά και είναι υπεραρκετά για τον τομέα μου. Δυστυχώς όμως φοβάμαι μήπως κάποιος με proficiency έχει περισσότερες ευκαιρίες να περαστεί από συνέντευξη. Προφανώς λοιπόν σκέφτομαι ότι ίσως ωφελήσει το πιστοποιητικό, άσχετα με την ουσιαστική γνώση της γλώσσας.

 

Καμία γνώμη; Είναι κανείς που δεν έχει πάρει το proficiency ή μόνο εγώ δεν το έχω πάρει ακόμα;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Συνειδητά έκανα την επιλογή να μην το δώσω ποτέ. Όταν ήρθε η ώρα να πάω για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό, έδωσα IELTS και τελείωσε το θέμα. Νομίζω μόνο στην Ελλάδα υπάρχει εμμονή με τέτοιες πιστοποιήσεις. Σε ότι δουλειά και να κανείς αίτηση δεν σου ζητάει κανείς φωτοτυπία του πιστοποιητικού. Σε ρωτάνε ποσό καλά μιλάς και αν πραγματικά τους νοιάζει θα κάνουν την συνέντευξη απευθείας στα αγγλικά. 
περαν αυτού, εφόσον όπως λες έχεις άριστη γνώση της γλώσσας και ντε και καλά θες μια πιστοποίηση υπάρχουν διάφορες με σαφώς χαμηλότερο κόστος από του Cambridge η του Michigan 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, marmagia είπε

Συνειδητά έκανα την επιλογή να μην το δώσω ποτέ. Όταν ήρθε η ώρα να πάω για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό, έδωσα IELTS και τελείωσε το θέμα. Νομίζω μόνο στην Ελλάδα υπάρχει εμμονή με τέτοιες πιστοποιήσεις. Σε ότι δουλειά και να κανείς αίτηση δεν σου ζητάει κανείς φωτοτυπία του πιστοποιητικού. Σε ρωτάνε ποσό καλά μιλάς και αν πραγματικά τους νοιάζει θα κάνουν την συνέντευξη απευθείας στα αγγλικά.