Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα !

αγόρασα πρόσφατα ένα renault clio του 2015 μοντέλο (εισαγωγής), dynamic εκδοσh (με όλα τα εξτρά <<υποτίθεται>>).  Καλό χρυσό αμάξι αλλά όταν πας να ακούσεις λίγη μουσική ξενερώνεις αμέσως! Το punto του 2008 που είχα πριν είχα πριν είχε πολύ καλύτερα ηχεία.. Από τα μέσα της έντασης αρχίζουν να τρίζουν τα ηχεία, ενώ για μπάσα να μη το συζητήσω καθόλου! Γενικά πολύ απαράδεκτο ηχοσυστημα ενώ στο παρελθόν είχε πέσει πολύ διαφήμιση για αυτά (bass reflex λέγονται και ήταν διαθέσιμα στην dynamic έκδοση)

Για να μην πολυλογώ, έψαξα λιγάκι στο ιντερνέτ γενικά για αλλαγή ηχείων. Πρώτα απ όλα,  ενώ υπάρχουν τρύπες για tweeters στο ταμπλό, δεν υπάρχουν ηχεία εκεί! Παρά μόνο για διακοσμητικά τα έβαλαν αυτά! (δεν το περίμενα να πω την αλήθεια..). Επομένως δεν υπάρχει ούτε καλωδίωση για tweeters πίσω από το ταμπλό....

Όσων αφορα τα ηχεια, όλα έχουν την ίδια διάμετρο, 5,25 ιντσες ή αλλιώς 13 εκατοστα. Τα μπροστινά όμως είναι τοποθετημένα σε ένα πλαστικό καλούπι, όπως θα δείτε και στην παρακάτω εικόνα:

Renault Clio 2018 Review - Devoted to Renault Automobiles

HXEIO ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΟΡΤΑΣ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΗ RENAULT CLIO K9K 2013-2016

Έκει που είναι η τρύπα, είναι και καλα για να βγαίνει ο αέρας, κατι τέτοιο δεν είμαι ειδικός σε αυτά.

Πάντως αυτό μπορεί να φύγει εντελώς, και να μπει στην θέση του μια βάση σαν κι αυτη:

https://www.skroutz.gr/s/15055339/OEM-12558-Βάσεις-ηχείων-Renault-Clio-IV.html

OEM 12558 Βάσεις ηχείων Renault Clio ’IV

Είναι η μόνη που έχω βρει εδω στην Ελλάδα, και μπορεί να χωρέσει ηχεία 6.5 ινστών, μεγαλύτερα δηλαδη απο τα εργοστασιακά. 

 

Τώρα όσων αφορά τα πίσω ηχεία.. 

Right rear speaker not working (Clio mk4 5 door) | Independent ...

Renault Megane 3 III Front Right Door Speaker MON2 | eBay

όπως βλέπετε και στις εικόνες η πορτα έχει μόνο 3 τρύπες.. και δεν γινεται να τοποθετηθεί μεγαλύτερης διάστασης ηχείο.. επομένως η αλλαγή των πίσω δεν είναι εφικτή λογικά.. 

 

Οπότε λοιπόν αφού ανέφερα τα όσα έχω βρεί για το ηχοσύστημα του οχήματος μου, παραθέτω τα ερώτήματά μου. 

1. Θεωρείτε ευκολή ή δύσκολη την τοποθέτηση καλωδίωσης πίσω απο το ταμπλό προκειμένου να τοποθετηθούν tweeters ; 

2. Η ακομή, θεωρείτε αναγκαία η παραπάνω τοποθέτηση;

3. Η πηγή του οχήματος μου παράγει 4x35 ή4χ45watts. Επομένως αν προβω σε οποιαδήποτε αλλαγή ηχειων, χωρις ενισχυτή, θα δω κάποια διαφορά στην ένταση ή έστω στην ποιότητα του ήχου; 

 

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, και χίλια συγνώμη για το πολύ μπλα μπλα. 

 

Υ.Γ. Οποιαδήποτε τοποθέτηση γίνει στο όχημα θα γίνει απο φίλο ηλεκτρολόγο όστωσο θα ήθελα να πάρω και μια δεύτερη άποψη εδώ, 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν θες να κάνεις σοβαρή δουλειά δες για μπροστά διαιρούμενα και πίσω ομοαξονικά.

Με 5,25" ηχεία μπάσο της προκοπής δεν πρόκειται να ακούσεις οπότε θα χρειαστεί να τα συνοδέψεις με κάποιο sub-woofer.

Τέλος αν θες να εκμεταλευτείς πλήρως τα ηχεία θα χρειαστείς και ενισχυτή (ή ενισχυτές εφόσον το sub-woofer δεν είναι ενεργό).

Πολυδοκιμασμένες μάρκες είναι: Focal, Jbl, Hertz και Audison.

Φυσικά υπάρχουν κι άλλες...

ΥΓ. Υπάρχει και επίσημο κιτ αναβάθμισης από τη Renault σε συνεργασία με την Focal αλλά όπως όλα τα εργοστασιακά "τσιμπάει" στην τιμή.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

αυτο με το εργοοστασιακο δεν το ειχα ακουσει.. θα ρωτησω σε αντιπροσωπο να δω τι θα μου πουν ! ευχαριστω παντως για την απαντηση! 

Δημοσ.
Στις 11/6/2020 στις 5:05 ΜΜ, Alex-ios είπε

καλησπέρα !

αγόρασα πρόσφατα ένα renault clio του 2015 μοντέλο (εισαγωγής), dynamic εκδοσh (με όλα τα εξτρά <<υποτίθεται>>).  Καλό χρυσό αμάξι αλλά όταν πας να ακούσεις λίγη μουσική ξενερώνεις αμέσως! Το punto του 2008 που είχα πριν είχα πριν είχε πολύ καλύτερα ηχεία.. Από τα μέσα της έντασης αρχίζουν να τρίζουν τα ηχεία, ενώ για μπάσα να μη το συζητήσω καθόλου! Γενικά πολύ απαράδεκτο ηχοσυστημα ενώ στο παρελθόν είχε πέσει πολύ διαφήμιση για αυτά (bass reflex λέγονται και ήταν διαθέσιμα στην dynamic έκδοση)

Για να μην πολυλογώ, έψαξα λιγάκι στο ιντερνέτ γενικά για αλλαγή ηχείων. Πρώτα απ όλα,  ενώ υπάρχουν τρύπες για tweeters στο ταμπλό, δεν υπάρχουν ηχεία εκεί! Παρά μόνο για διακοσμητικά τα έβαλαν αυτά! (δεν το περίμενα να πω την αλήθεια..). Επομένως δεν υπάρχει ούτε καλωδίωση για tweeters πίσω από το ταμπλό....

Όσων αφορα τα ηχεια, όλα έχουν την ίδια διάμετρο, 5,25 ιντσες ή αλλιώς 13 εκατοστα. Τα μπροστινά όμως είναι τοποθετημένα σε ένα πλαστικό καλούπι, όπως θα δείτε και στην παρακάτω εικόνα:

Renault Clio 2018 Review - Devoted to Renault Automobiles

HXEIO ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΟΡΤΑΣ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΗ RENAULT CLIO K9K 2013-2016

Έκει που είναι η τρύπα, είναι και καλα για να βγαίνει ο αέρας, κατι τέτοιο δεν είμαι ειδικός σε αυτά.

Πάντως αυτό μπορεί να φύγει εντελώς, και να μπει στην θέση του μια βάση σαν κι αυτη:

https://www.skroutz.gr/s/15055339/OEM-12558-Βάσεις-ηχείων-Renault-Clio-IV.html

OEM 12558 Βάσεις ηχείων Renault Clio ’IV

Είναι η μόνη που έχω βρει εδω στην Ελλάδα, και μπορεί να χωρέσει ηχεία 6.5 ινστών, μεγαλύτερα δηλαδη απο τα εργοστασιακά. 

Τώρα όσων αφορά τα πίσω ηχεία.. 

Right rear speaker not working (Clio mk4 5 door) | Independent ...

Renault Megane 3 III Front Right Door Speaker MON2 | eBay

όπως βλέπετε και στις εικόνες η πορτα έχει μόνο 3 τρύπες.. και δεν γινεται να τοποθετηθεί μεγαλύτερης διάστασης ηχείο.. επομένως η αλλαγή των πίσω δεν είναι εφικτή λογικά.. 

Οπότε λοιπόν αφού ανέφερα τα όσα έχω βρεί για το ηχοσύστημα του οχήματος μου, παραθέτω τα ερώτήματά μου. 

1. Θεωρείτε ευκολή ή δύσκολη την τοποθέτηση καλωδίωσης πίσω απο το ταμπλό προκειμένου να τοποθετηθούν tweeters ; 

2. Η ακομή, θεωρείτε αναγκαία η παραπάνω τοποθέτηση;

3. Η πηγή του οχήματος μου παράγει 4x35 ή4χ45watts. Επομένως αν προβω σε οποιαδήποτε αλλαγή ηχειων, χωρις ενισχυτή, θα δω κάποια διαφορά στην ένταση ή έστω στην ποιότητα του ήχου; 

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, και χίλια συγνώμη για το πολύ μπλα μπλα. 

Υ.Γ. Οποιαδήποτε τοποθέτηση γίνει στο όχημα θα γίνει απο φίλο ηλεκτρολόγο όστωσο θα ήθελα να πάρω και μια δεύτερη άποψη εδώ, 

lockquote widget καλησπέρα κάτοχος ακριβός του ίδιου αυτοκινήτου ψαχνομαι και εγώ για αλλαγή ηχείων μπροστά.αυτα που έμαθα εγώ από άνθρωπο που κάνει εγκαταστάσεις είναι ότι τα εργοστασιακά είναι Χάρτινα γι'αυτό τρίζουν επειδή προφανώς έχουν σκιστεί.το καλο με τα χάρτινα ηχεία είναι ότι βγάζουν ζεστό ήχο και καλό μπάσο.εγω κοιτάω να βάλω hertz dsk 165.3 εχω δει καλες αξιολογήσεις και είναι και στα χρήματα που ψάχνω.μου είπε ο μάστορας ότι ίσως απογοητευτω από το μπάσο που θα βγάζουν ίσως να είναι χειρότερο από αυτό που βγάζουν τα εργοστασιακά..κατά τα άλλα ο ήχος θα είναι πολύ καλύτερος σε μεσαία, πρίμα ,ποιότητα κλπ,επίσης σίγουρα θα πρέπει να μπουν αυτές οι βάσεις που δειχνεις στις φωτογραφίες.ξέρεις αν τα πίσω ηχεία είναι και αυτά 16.5;

Δημοσ.

Καταρχην καμια εταιρεια δεν βαζει τρυπες για tweeter αν δεν χρησιμοποιουνται. Προφανως σε καποια εκδοση (Ευρωπη - Αμερικη - Ασια) το Renault αυτο ερχεται με συστημα που εχει tweeter.

Περα απο αυτο ολα εχουν να κανουν με το budget σου. Χαρτινα ηχεια ειναι φτηνα, μετα ανεβαινεις σε πλαστικες μεμβρανες, διαφορα υλικα μαζι με χαρτι, κεβλαρ και μετα τζαμι (η καλυτερα ενα υλικο με τζαμι μεσα). Εγω το 2005 που ειχα σκασει 5 χιλιαρικα για ηχοσυστημα ειχα βαλει μπροστα και πισω ηχεια με κεβλαρ, 2 ενισχυτες, 15αρι sub και καποια γυρω γυρω (οπως πυκνωτη μεγαλης χωριτηκοτητας για να δουλευει καλυτερα το μπασο). Αν δεν εχεις σκοπο να βαλεις ενισχυτη τοτε μην βαλεις ηχεια που θα ειναι πολυ πανω σε Watt σε σχεση με το στερεο σου γιατι αφενος τσαμπα θα τα βαλεις (και θα τα σκασεις) και αφετερου επειδη θα ειναι σχεδιασμενα για μεγαλυτερη ισχυ ΔΕΝ θα δουλευουν καλα.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 25/6/2020 στις 2:20 ΜΜ, Klosnic είπε

lockquote widget καλησπέρα κάτοχος ακριβός του ίδιου αυτοκινήτου ψαχνομαι και εγώ για αλλαγή ηχείων μπροστά.αυτα που έμαθα εγώ από άνθρωπο που κάνει εγκαταστάσεις είναι ότι τα εργοστασιακά είναι Χάρτινα γι'αυτό τρίζουν επειδή προφανώς έχουν σκιστεί.το καλο με τα χάρτινα ηχεία είναι ότι βγάζουν ζεστό ήχο και καλό μπάσο.εγω κοιτάω να βάλω hertz dsk 165.3 εχω δει καλες αξιολογήσεις και είναι και στα χρήματα που ψάχνω.μου είπε ο μάστορας ότι ίσως απογοητευτω από το μπάσο που θα βγάζουν ίσως να είναι χειρότερο από αυτό που βγάζουν τα εργοστασιακά..κατά τα άλλα ο ήχος θα είναι πολύ καλύτερος σε μεσαία, πρίμα ,ποιότητα κλπ,επίσης σίγουρα θα πρέπει να μπουν αυτές οι βάσεις που δειχνεις στις φωτογραφίες.ξέρεις αν τα πίσω ηχεία είναι και αυτά 16.5;

Καλησπέρα! 

Με συγχωρείς για την καθυστέρηση ενός μήνα αλλά έτρεχα με δουλειές και τα σχετικά και έτσι αυτό το θέμα το έβαλα εντελώς στην άκρη!! 

Τα πίσω ηχεία είναι 5.25 ίντσες, όπως και τα μπροστινά! Αλλά είναι τοποθετημένα σε περίεργο καλούπι κι έτσι για να βάλεις καινούρια απ ότι κατάλαβα θα πρέπει να κάνεις τρύπες στην πόρτα του αυτοκινήτου! 

Αν ισχύει αυτό με τα χάρτινα είναι μεγάλη βλακεια! Εγώ δηλαδή κάποιες φορές θέλω να ακούγεται και καλό μπάσο ειδικά σε τραγούδια που έχουν αρκετό... Αν και πιστεύω ότι καλύτερα να έχεις καλύτερη ποιότητα ήχου και ένταση πάρα μπάσο.. Εξ άλλου και τώρα με τα εργοστασιακά, τις ρυθμίσεις για το μπάσο τις έχω στο -4 ενώ φα υπόλοιπα στο +1!

Βέβαια τα εργοστασιακά του ηχεία παράγουν πράγματι αρκετό μπάσο, αν και τέρμα ψεύτικο αφού τρίζουν με το παραμικρό!

Αμάν ρε renault τι ηχεία πας και βάζεις! 

Στις 25/6/2020 στις 2:30 ΜΜ, Salvation81 είπε

Καταρχην καμια εταιρεια δεν βαζει τρυπες για tweeter αν δεν χρησιμοποιουνται. Προφανως σε καποια εκδοση (Ευρωπη - Αμερικη - Ασια) το Renault αυτο ερχεται με συστημα που εχει tweeter.

Περα απο αυτο ολα εχουν να κανουν με το budget σου. Χαρτινα ηχεια ειναι φτηνα, μετα ανεβαινεις σε πλαστικες μεμβρανες, διαφορα υλικα μαζι με χαρτι, κεβλαρ και μετα τζαμι (η καλυτερα ενα υλικο με τζαμι μεσα). Εγω το 2005 που ειχα σκασει 5 χιλιαρικα για ηχοσυστημα ειχα βαλει μπροστα και πισω ηχεια με κεβλαρ, 2 ενισχυτες, 15αρι sub και καποια γυρω γυρω (οπως πυκνωτη μεγαλης χωριτηκοτητας για να δουλευει καλυτερα το μπασο). Αν δεν εχεις σκοπο να βαλεις ενισχυτη τοτε μην βαλεις ηχεια που θα ειναι πολυ πανω σε Watt σε σχεση με το στερεο σου γιατι αφενος τσαμπα θα τα βαλεις (και θα τα σκασεις) και αφετερου επειδη θα ειναι σχεδιασμενα για μεγαλυτερη ισχυ ΔΕΝ θα δουλευουν καλα.

Οι τρύπες για τα tweeters απ ότι κατάλαβα είναι για το Bose ήχοσύστημα που ήταν διαθέσιμο στο clio έναντι 500-700 ευρώ! 

Άμα σου πω ότι δεν είχα ιδέα για όλους αυτούς τους τύπους ηχείων;;; χαχαχαχ! Πάντως αυτά τα 5 χιλιάρικα ελπίζω να έπιασαν τόπο!!!! 🧐 

Πάντως η εργασιακή πηγή, θέλημα Θεού είναι να βγάζει 20-40w ×4 (δεν θυμάμαι ποσο ακριβώς!!) οπότε το να πάρω ηχεία μεγαλυτερης απόδοσης όντως σπατάλη χρημάτων θα είναι. Συν ότι δεν θα έμπαινα στην διαδικασία τοποθέτησης ενισχυτή κλπ κλπ! Πέρα απο τον κόπο και τα σχετικά, δεν μου αρέσουν όλες αυτές οι αλλαγές! 

Με βλέπω να το πουλάω έτσι όπως και να παίρνω τίποτα άλλο χαχαχαχ! Αλλά είναι φοβερό το άτιμο... Από εκεί που ήθελα 80+ ευρώ βενζίνη την εβδομάδα τώρα θέλω 20 ευρώ και κάποιες φορές με κρατάει και παραπάνω! Όπως και να χει το πετρέλαιο είναι αλλιώς κι ας μην το εκτιμούν πολλοί! 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Alex-ios είπε

Από εκεί που ήθελα 80+ ευρώ βενζίνη την εβδομάδα τώρα θέλω 20 ευρώ και κάποιες φορές με κρατάει

Δηλαδή έχεις μειώσει την κατανάλωση 4 φορές? 

Τί είχες πριν? Πόσα χλμ κάνεις?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Δηλαδή έχεις μειώσει την κατανάλωση 4 φορές? 

Τί είχες πριν? Πόσα χλμ κάνεις?

Πριν είχε βενζίνη, τώρα πετρέλαιο. Πριν 80 ευρώ με βενζίνη και τώρα 20 με πετρέλαιο.

 

Και το πιο σημαντικό, πριν είχε μπάσο, τώρα όχι. Το μπάσο αυξάνει την κατανάλωση

Επεξ/σία από supermanbee
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από τα 80 στα 60,άντε και στα 50 να το καταλάβω. Αλλά 20?

μάλλον το Clio καμπυλώνει και τον χωροχρόνο

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.
9 ώρες πριν, turbat0s είπε

Δηλαδή έχεις μειώσει την κατανάλωση 4 φορές? 

Τί είχες πριν? Πόσα χλμ κάνεις?

Fiat Grande Punto T Jet 1.4!

Έκαιγε τα κέρατα του!! Έβλεπα κάτι 7.5-8.5 μέση κατανάλωση... Βέβαια χειμώνα καλοκαίρι το A/C λειτουργούσε ασταμάτητα! Σχετικά με τα χλμ κάνω σχεδόν 20-30 τη μέρα... Βέβαια αυτό το 20αρικο είναι με το πετρέλαιο στα 1.10 το λίτρο και λιγότερο! Οπότε λιγο άδικη η σύγκριση! Πάντως παρ όλα αυτά καμία σχέση η κατανάλωση του ενος με το αλλού!

ΥΓ το clio μου δείχνει 5.1 μέση αλλά να πω την αλήθεια δεν το πατάω σε σχέση με το Fiat που γούσταρες να πατάς γκάζι.. Αν και επειδή είχα συνηθίσει σε βενζίνη καμία φορά αλλάζω ταχύτητα στις 3.000+ στροφές αλλά που θα πάει θα το κόψω! 

9 ώρες πριν, supermanbee είπε

Πριν είχε βενζίνη, τώρα πετρέλαιο. Πριν 80 ευρώ με βενζίνη και τώρα 20 με πετρέλαιο.

Και το πιο σημαντικό, πριν είχε μπάσο, τώρα όχι. Το μπάσο αυξάνει την κατανάλωση

Βγάζει νόημα πάντως χαχαχαχ! 

Παίζετε με τον πόνο μου αυτό έχω να πω! Πλήρωσα για να αμάξι και ήχοσύστημα μάπα! Αι σιχτιρ πια! Και τα πόδια καλά είναι στην τελική για μεταφορικό μέσο! 😂😂

Δημοσ.

Βάλε ένα δυνατό μικρό subwoofer 8-10" σε κλειστή κούτα με ένα καλό monoblock για να χεις ελεγχόμενο και γρήγορο μπάσο, ένα ζεύγος tweeters στις εργοστασιακές θέσεις που έχεις είσαι κομπλέ

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...