Προς το περιεχόμενο

WD store πρόβλημα παραγγελίας

xtrmsnpr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας,

το βράδυ έκανα μια παραγγελία μέσα από το site της WD ένα δίσκο, WD Blue PC Mobile Hard Drive, μιας και είχα ένα κουπόνι -15% λόγω ότι είμαι φοιτητής, έβγαινε πολύ πιο φθηνά από κάποιο μαγαζί στο skroutz.

To θέμα ποιο είναι, ότι ενώ πάτησα να πληρωθεί η παραγγελία μέσω paypal, και πήγε μέχρι τέλους. Η σελίδα της WD με έκανε redirect στο Αμερικάνικο store, παίρνοντας σαν σφάλμα ότι η εσωτερική σελίδα δεν υπάρχει. Γυρίζω πάλι στο ελληνικό store και δεν υπάρχει πουθενά η παραγγελία στο ιστορικό(ούτε στο Αμερικάνικο τμήμα), παρά βρίσκεται μέσα στο καλάθι μου. Την βλέπω σαν pending (αλλά δεν μπορώ να την ακυρώσω) μέσα στο paypal.
Έχει ανύπαρκτο support απότι είδα, ειδικά για Ελλάδα-ενώ έχει store- πήγα στο chat support, αλλά αυτό είναι μόνο για Αμερική, μου έδωσαν απλώς αυτό το τηλέφωνο 0031-880062100 να επικοινωνήσω, όμως αυτός ο αριθμός είναι θυρίδα για την Ευρώπη απότι κατάλαβα.

(Βλέπω ότι η πολιτική τους είναι αυστηρή, και δεν ακυρώνουν παραγγελίες παρά ταύτα.)

Μήπως υπάρχει ελληνικό τμήμα να μιλήσω και δεν το βλέπω κάπου;

Σας ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάλεσα στον αριθμό που σας είπα, βγάλαμε άκρη αρκετά γρήγορα. Με εκπρόσωπο από Αγγλία έγινε η κλήση..
Η παραγγελία μου δεν πέρασε ποτέ στο site της WD, την έβλεπαν ακόμα στο καλάθι όπως και γω. Ζήτησαν συγνώμη γιατί δεν ήξεραν γιατί έγινε αυτό.
Και ανέλαβαν να μιλήσουν με την paypal οι ίδιοι και να μου γίνει refund και να περιμένω 5 μέρες μέχρι να με καλέσουν να με ειδοποιήσουν για την εξέλιξη της κατάστασης.

Στο μεταξύ, έκανα εκ νέου την παραγγελία και πλήρωσα απευθείας με την πιστωτική κάρτα και πέρασε μια χαρά και περιμένω τον δίσκο.
(δεν ξέρω αν επηρέασε αλλά την 2η φορά χρησιμοποίησα τον chrome αντί του firefox)