Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tarantules είπε

Την έχουν πατήσει πάρα πολλοί και νομίζουν οτι οι φυσιολογικές αλλαγές λαδιών είναι στα 15.000 ή και 20.000km αλλά εαν διαβάσουν καλά το βιβλιαράκι των service , τα παραπάνω χιλιόμετρα προυποθέτουν να τα έχεις κάνει σε πολύ ιδανικές συνθήκες , πράγμα που στην Ελλάδα δεν ισχύει.Μάλιστα σε πολλά user manual θα δείτε να τα διαχωρίζουν σε 2 κατηγορίες : Α) Normal Maintenance Schedule και Β) Maintenance under severe conditions.

Στην Β περίπτωση περιλαμβάνονται τα εξής :

1) Repeatedly driving sort distance of less that 8km in normal temperatures or less than 16km in freezing temperatures. (Σύνηθες για αρκετούς)

2) Extensive engine idling or low speed driving for long distances.

3) Driving on rough,dusty,muddy,unpaved,graveled or salt-spread roads.

4) Driving in heavy dusty conditions

5) Driving in heavy traffic (Πολύ σύνηθες στην Αθήνα ειδικά)

6) Frequently driving in stop-and-go conditions (Πολύ σύνηθες στην Αθήνα ειδικά)

Εαν είσαι στη Β κατηγορία , σου λέει να αλλάζεις τα λάδια στα 6.000km και όχι στα 12.000 ή στα 15.000.

Η αντιπροσωπεία λοιπόν, εαν εσύ τους πεις οτι ήσουν τυπικότατος στις αλλαγές λαδιών υπό φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης , και σου παρουσίασε πρόβλημα ο κινητήρας , θα σου πει μεγάλε εδώ στο βιβλιαράκι λέει άλλα.Δεν είναι φυσιολογικές συνθήκες πχ η οδήγηση μέσα στην Αθήνα.Έπρεπε να το γνωρίζεις και να κάνεις πιο συχνά αλλαγές.Πολλοί καμαρώνουν σαν σκεπάρνια όταν παίρνουν καινούριο αμάξι και λένε στις παρέες το κλασικό οτι το αμάξι που αγόρασαν δεν τους ζητάει κυριολεκτικά τίποτα από θέμα service.Αλλάζουν λάδια κάθε 2 ή και 3 χρόνια όσοι δεν το πολυκινούν και ουσιαστικά καταστρέφουν τον κινητήρα.Όταν το πάρουν πρέφα τι έχουν κάνει είναι πλέον πολύ αργά.

Δεν είχα διαβάσει ποτέ κάτι αντίστοιχο

Ευτυχώς δλδ που εγώ κάνω 5.000 τον χρόνο και τυχαίνει πάνω στο έτος και τα αλλάζω

  • Like 1
  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν το αυτοκίνητό σου σε βολεύει σε όλα τα άλλα, φτιάξ' το βρες έναν καλό μηχανικό και φτιάξε τον κινητήρα που ήδη έχεις. Το να αλλάξεις κινητήρα δεν είναι σίγουρη λύση εκτός αν σου δίνουν εγγύηση. Και μεταχειρισμένο αυτοκίνητο να πάρεις όπως λες, πάλι δεν ξέρεις τι πρόβλημα θα παρουσιάσει. Φίλος μου είχε το ίδιο σχεδόν πρόβλημα (1λιτρο στα 700-900χμ) με 320.000χμ στο κοντέρ, επισκεύασε τον κινητήρα και 2 χρόνια τώρα δεν του καιει σταγόνα.

Επεξ/σία από konpat
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσοι αλλαζαν λαδια καθε 7500 σε αυτο το μοτερ(σχεδον το 5 με 10%)  δεν ειχαν προβλημα με καψιμο.Οι υπολοιποι 15αριδες  ειχαν.Απο λιγο που εψαξα, δημιουργουνταν επικαθησεις στα ελλατηρια των πιστονιων και κολλουσαν, με αποτελεσμα να περναει λαδι.Δεν στεγανοποιουσαν καλα.Οχι ολες οι παρτιδες.Νομιζω απο ενα σημειο και μετα το φτιαξαν.Επισης μονο στην αρχη εβαζα toyotoλαδο.Μετα εβαζα επωνυμες καλες μαρκες.Δεν μου καθονται καλα τα λαδια  με την επωνυμια των κατασκευαστων.Παντα εβαζα τις προτεινομενες προδιαγραφες απo castrol-motul-total κτλ.

Στο yaris το 87αρι μπαινουν λιπαντικα επωνυμα του εμποριου.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ.

O κινητήρας αν δεν ανοιχτεί δεν μπορείς να ξέρεις αν συμφέρει να φτιαχτεί.Πχ αν απο το ότι έμενε απο λάδια έχει ανάψει  ο στρόφαλος  ή έχει γδάρει τα χιτώνια απο κολλημένα ελατήρια δεν συμφέρει να τον φτιάξεις.Βρίσκεις άλλον και τον ελέγχεις.

Δημοσ.

καταρχην καιει λαδι η χανει λαδι ? γιατι εχει διαφορα... αλλο να καιει η μηχανι και αλλο να καιει απο καμια φλατζουλα .. (εχει τυχη απο ατ πλαγια στο ψευτοκαπακο να δακριζει και ηθελε απλα αλλαγη η φλατζοκολα)

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

καταρχην καιει λαδι η χανει λαδι ? γιατι εχει διαφορα... αλλο να καιει η μηχανι και αλλο να καιει απο καμια φλατζουλα .. (εχει τυχη απο ατ πλαγια στο ψευτοκαπακο να δακριζει και ηθελε απλα αλλαγη η φλατζοκολα)

βάζει ένα λίτρο κάθε 300χλμ.Αν δεν το καίει τότε αφήνει γραμμές στον δρόμο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι το αμάξι εκτός του κινητήρα σε καλή κατάσταση; Σε ικανοποιεί σε χώρους κατανάλωση κλπ; Αν ναι τότε κρίνοντας από την τεράστια κατανάλωση λαδιού (λογικά πρέπει να βγάζει ντουμάνια μπλε καπνού) πας σε ολικό ρεκτιφιέ κινητήρα ~ 1000€ - 1200€. Αν ο μάστορας είναι καλός τότε έχεις "καινούργιο" κινητήρα. Η άλλη περίπτωση που την θεωρώ μεγαλύτερο ρίσκο είναι αγορά μεταχειρισμένου κινητήρα. Αν έχεις γνωστό που να φέρνει μηχανές από Γερμανία τότε το ρίσκο μειώνεται. 

 

Επεξ/σία από liakinen
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

O κινητήρας αν δεν ανοιχτεί δεν μπορείς να ξέρεις αν συμφέρει να φτιαχτεί.Πχ αν απο το ότι έμενε απο λάδια έχει ανάψει  ο στρόφαλος  ή έχει γδάρει τα χιτώνια απο κολλημένα ελατήρια δεν συμφέρει να τον φτιάξεις.Βρίσκεις άλλον και τον ελέγχεις.

Και το στροφαλο και τα χιτωνια του αλλου κινητηρα πως θα τα ελεγχεις;Ειμαι υπερ τις επισκευης, σε σωστο μαστορα που ξερει.Απο πεταμενα μοτερ σε μαντραδες εχω ασχημες γνωμες, απο ολους τους γνωστους-φιλους σε ολες τις μαρκες-μοντελα.Παιρνεις γουρουνι στο σακκι.Και η επισκευη εχει ρισκο, αλλα φτιαχνεις το δικο σου μοτερ που ξερεις.Π.χ Μπορει να χρειαζεται ενα σετ πιστονια-ελλατηρια και  να ειναι πενα.Ο μαστορας ειναι το θεμα.Να μην παει σε Ταλιμπαν.Γιατι στην επαρχια, σε αρκετους, το δυναμοκλειδο θεωρηται εξωτικο εργαλειο.Εξωγηινο.Σφιγγουν βαση εμπειριας  και αναλογως τις μπυρες και τα τσιπουρα.

Δημοσ.

πολύ άπλα χρειάζεσαι ένα άλλο αμάξι. απ τη στιγμή που έχουν αλλάξει οι ανάγκες σου για μετακινήσεις και διανύεις  μεγάλες αποστάσεις και εφόσον ζεις σε επαρχία πλέον είναι μονόδρομος να αγοράσεις ένα diesel να κάνεις τη δουλειά σου.

είναι πλέον ένα όχημα 11 ετών με ότι αυτό συνεπάγεται  εγώ στη θέση σου θα το έβαζα αγγελία σε χαμηλή τιμή εάν ενδιαφερθεί να το πάρει κάνεις να το επισκευάσει.

 

Δημοσ.

Φιλος, εφοσον υπαρχει οδηγια της τογιοτα για να γινετε "επισκευη-διορθωση" του προβληματος κατα το σερβις σε συγκεκριμενο μοντελα και εφοσον εχεις τα στοιχεια οτι ολα τα σερβις τα εκανες προβλεπομενα και σε επισημη αντιπροσωπια, μπορεις να δοκιμασεις να στειλεις τα στοιχεια στην τογιοτα Ευρωπης και να τους ζητησεις να αναλαβουν την ζημια, αφου μαλλον δεν σε καλυψαν.

Μιλαμε για πολυ longshot αλλα ισως σε λυπηθουν. Οπως και να εχει πρεπει να λυθει το μοτερ για να φανει η βλαβη, εαν οντως ειναι για το γνωστο προβλημα και οτι δεν εχει γινει καμια απο αυτες τις "διορθωτικες κινησεις" της αντιπροσωπιας. Φυσικα αυτα πρεπει να γινουν σε επισημο η αξιοπιστο μηχανικο με γνωσεις, για να βγαλει φωτογραφιες και να βρει κωδικους ανταλακτικων και λοιπα. Πολυ τρεξιμο και μικρο περιθωριο επιτυχιας αλλα αν εχεις χρονο, δεν εχεις να χασεις κατι.

Το αστειο ειναι οτι τετοιες ιστοριες υπαρχουν παμπολλες , αλλα ολοι οι ιαπωνολατρες σε βγαζουν τρελο με το "δεν σπαει δεν χαλαει" και λοιπες μπουρδες. Προχθες ειχαμε διαφωνιες σε θεμα εδω στο insomnia παλι...

Περαστικα και καλα ξεμπερδεματα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Miaou7 είπε

Φιλος, εφοσον υπαρχει οδηγια της τογιοτα για να γινετε "επισκευη-διορθωση" του προβληματος κατα το σερβις σε συγκεκριμενο μοντελα και εφοσον εχεις τα στοιχεια οτι ολα τα σερβις τα εκανες προβλεπομενα και σε επισημη αντιπροσωπια, μπορεις να δοκιμασεις να στειλεις τα στοιχεια στην τογιοτα Ευρωπης και να τους ζητησεις να αναλαβουν την ζημια, αφου μαλλον δεν σε καλυψαν.

Μιλαμε για πολυ longshot αλλα ισως σε λυπηθουν. Οπως και να εχει πρεπει να λυθει το μοτερ για να φανει η βλαβη, εαν οντως ειναι για το γνωστο προβλημα και οτι δεν εχει γινει καμια απο αυτες τις "διορθωτικες κινησεις" της αντιπροσωπιας. Φυσικα αυτα πρεπει να γινουν σε επισημο η αξιοπιστο μηχανικο με γνωσεις, για να βγαλει φωτογραφιες και να βρει κωδικους ανταλακτικων και λοιπα. Πολυ τρεξιμο και μικρο περιθωριο επιτυχιας αλλα αν εχεις χρονο, δεν εχεις να χασεις κατι.

Το αστειο ειναι οτι τετοιες ιστοριες υπαρχουν παμπολλες , αλλα ολοι οι ιαπωνολατρες σε βγαζουν τρελο με το "δεν σπαει δεν χαλαει" και λοιπες μπουρδες. Προχθες ειχαμε διαφωνιες σε θεμα εδω στο insomnia παλι...

Περαστικα και καλα ξεμπερδεματα

Και τις συνεχίζεις...

Δημοσ.

Παθών και εγώ, αλλά πρόλαβα και το περάσανε εγγύηση. Στο βιβλίο το προτεινόμενο λάδι είναι το 0W20 ή σε έκτακτες περιπτώσεις το 5W30 (με αλλάγή στα 5.000km). Αλλά δυστυχώς τα πιο πολλά συνεργεία βάζανε 0W30 και λέγανε στον κόσμο να τα κρατήσει 10.000 - 15.000 km. Η συνέχεια γνωστή... βούλωναν οι οχετοί, οπότε πιστονια, ελατηρια, μπιέλες setaki στα 2.000-2.500€

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, pstratos είπε

Παθών και εγώ, αλλά πρόλαβα και το περάσανε εγγύηση. Στο βιβλίο το προτεινόμενο λάδι είναι το 0W20 ή σε έκτακτες περιπτώσεις το 5W30 (με αλλάγή στα 5.000km). Αλλά δυστυχώς τα πιο πολλά συνεργεία βάζανε 0W30 και λέγανε στον κόσμο να τα κρατήσει 10.000 - 15.000 km. Η συνέχεια γνωστή... βούλωναν οι οχετοί, οπότε πιστονια, ελατηρια, μπιέλες setaki στα 2.000-2.500€

 

30738901_10160818629485112_1382845878649225216_n.jpg

  • Sad 1
Δημοσ.

Αν στην αντιπροσωπεία έβαζαν άλλο λάδι από αυτό που λέει το manual αυτό δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν επιχείρημα από τον κάτοχο προκειμένου να καλύψουν οικονομικά την επισκευή εκείνοι?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...