Προς το περιεχόμενο

αγορά mirrorless,dslr


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα παίδες. Λοιπόν εδώ και 1 χρόνο κοιτάζω και θέλω να πάρω μια φωτογραφική μηχανή. όπως καταλαβαίνετε είμαι τελείως αρχάριος αλλά έχω δει και έχω διαβάσει αρκετά πράγματα. Θέλω να μάθω περισσότερα και να ασχοληθώ (σαν χόμπι) με την φωτογραφία που μου άρεζε από πάντα και ειδικά landscape photos. σκεφτόμουν για αρχή να ξεκινήσω με την xt-20 που έχω ακούσει και έχω δει τα καλύτερα οπότε όπως καταλαβαίνετε εκεί γύρω είναι το budget μου (+-100ε δε θα με πείραζε) το μόνο που με χάλασε είναι (μπορεί να κάνω και λάθος) ότι οι φακοί της fuji είναι λίγο πιο ακριβοί από τις γνωστές nikon,canon. θα με βοηθούσε πάρα πολύ να μου λέγατε και εσείς την άποψή σας και να μου προτείνετε κάποιες άλλες προτάσεις ίσως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, SoniC_R είπε

καλησπέρα παίδες. Λοιπόν εδώ και 1 χρόνο κοιτάζω και θέλω να πάρω μια φωτογραφική μηχανή. όπως καταλαβαίνετε είμαι τελείως αρχάριος αλλά έχω δει και έχω διαβάσει αρκετά πράγματα. Θέλω να μάθω περισσότερα και να ασχοληθώ (σαν χόμπι) με την φωτογραφία που μου άρεζε από πάντα και ειδικά landscape photos. σκεφτόμουν για αρχή να ξεκινήσω με την xt-20 που έχω ακούσει και έχω δει τα καλύτερα οπότε όπως καταλαβαίνετε εκεί γύρω είναι το budget μου (+-100ε δε θα με πείραζε) το μόνο που με χάλασε είναι (μπορεί να κάνω και λάθος) ότι οι φακοί της fuji είναι λίγο πιο ακριβοί από τις γνωστές nikon,canon. θα με βοηθούσε πάρα πολύ να μου λέγατε και εσείς την άποψή σας και να μου προτείνετε κάποιες άλλες προτάσεις ίσως. 

      Καλημέρα σας , ακόμη και με Nikon D5 να ξεκινουσατε δεν θεωρείται κακό , πέρα από τα ζητήματα όγκου , φορητότητας κλπ .