Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ας μου πειτε καποιοι που εχετε κανει προσφατα,  ακολουυθω τα βηματα που λει εδω?  https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html  και επισης μεσω emai μπορω να την στειλω  και σε ποιο? εψαξα δεν μπορω να καταλαβω που

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Επισκέπτης
Δημοσ.

εσυ πηγες κατευθειαν στο τελος, αυτο προφανως το εχω δει παραπανω αναφερει να κανω γραπτη καταγγελια και να περιμενω αυτος λει 20 μερες κλπ , εκει αυπεθυνοταν η ερωτηση

Δημοσ.

Έτσι όπως το έγραψες, εννοούσες την ΕΕΤΤ.

Το γραπτή καταγγελία υποβάλλεται αποκλειστικά στην ΕΕΤΤ (το λέει και η ιστοσελίδα που παραθέτεις). Καταγγελία δεν κάνεις τον πάροχο, στον ίδιο, αλλά στην ανώτερη αρχή εποπτεύουσα (ΕΕΤΤ). Με τον πάροχο θα έρθεις αρχικά σε προφορική επικοινωνία, αναφέροντας το πρόβλημα που έχεις, κατόπιν σε γραπτή και αν δεν βρεθεί λύση προχωράς σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Η λέξη "γραπτή" είναι απλή και ελληνικότατη. Θες με fax, θες με email, θέλεις με συστημένη επιστολή, θα κάνει εγγράφως το αίτημά σου προς τον πάροχο. Τα στοιχεία επικοινωνίας τα βρίσκει ή ρωτάς τον ίδιο ή σε ένα κατάστημά του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...