Προς το περιεχόμενο

CHR C-Lub Hybrid vs Corolla Hatchback Style Hybrid


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

μετά από κλοπή Yaris Hybrid, ήρθε επιτέλους η ώρα της αποζημίωσης και της αντικατάστασης του. Στη διάρκεια της απουσίας του ότι έχω οδηγήσει σε βενζίνη  με έχει ξενερώσει με την κατανάλωση του. Το πετρέλαιο δεν το θέλω καν ως επιλογή. 

Είμαι ανάμεσα στα δυο οχήματα του τίτλου αποκλειστικά. Και τα δυο παίζουν στα 25000€ περίπου. Το Corolla έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες που για να τους βάλω στο CHR ξεφεύγω σημαντικά από το budget. Το CHR αντίθετα έχει εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος ενώ η Corolla μόνο aftermarket που δεν μου τους έκαναν καν δώρο. 
 

To CHR ήταν έρωτας από όταν πήρα το Yaris αλλά τότε τσιγκουνεύτηκα τα χρήματα. Η νέα Corolla είναι κούκλα αλλά τη βλέπω πολύ χαμηλωμένη και φοβάμαι ότι θα βρίσκω συνέχεια κάτω στις καρόδρομους της Αθήνας. 
 

Κλίνω μάλλον προς το CHR αλλά ένα γκάλοπ και μια άλλη οπτική ποτέ δεν έκανε κακό. Από πραγματική κατανάλωση και τα δυο είναι κάτω ή στα ίδια με το Yaris που είχα, επομένως δε νομίζω να έχω θέμα εκεί. Το ερώτημα είναι τα λοιπά κόστη κατοχής ( service/ μικτή ασφάλεια), έχουν κάποια διαφορά άξια λόγου;

 

Ευχαριστώ. 

Δημοσ.

Από χώρους σε καλύπτουν και τα 2?

Οκ για την απόσταση από το έδαφος νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός , μέσα στηνε Αθήνα που θα βρίσκει συνέχεια κάτω?

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Από χώρους σε καλύπτουν και τα 2?

Οκ για την απόσταση από το έδαφος νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός , μέσα στηνε Αθήνα που θα βρίσκει συνέχεια κάτω?

Από χώρους το CHR είναι σίγουρα πιο άνετο, οι στενοί πίσω χώροι είναι μύθος, αλλά σε κάθε περίπτωση είμαι 38, δεν είμαι παντρεμένος και δεν έχω σκοπό για παιδί στο άμεσο ή καν μακρινό μέλλον.

Το αυτοκίνητο θα κινείται κυρίως Αθηνα, ενδεχομένως κάποιο ταξίδι με δυο άτομα κι ένα σκυλί επομένως οι χώροι δεν είναι πρόβλημα. Στις περιοχές που κινούμαι βρίσκουν εύκολα τα αυτοκίνητα κάτω λόγω κακοτεχνιών. 

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο η Corolla. Επιπλέον, το CHR φτιάχνεται στην Τουρκία οπότε για μένα μπαίνει αυτομάτως στην black list. Όσο για τα κόστη service, χοντρικά μπορείς να τα υπολογίσεις εδώ

Στον Configurator της Corolla δείχνει να μπορείς να βάλεις αιθητήρες παρκαρίσματος με 500 ευρώ περίπου. Τους βάζουν στο εργοστάσιο ή εδώ στην αντιπροσωπεία?

parkingCorolla.JPG

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο η Corolla. Επιπλέον, το CHR φτιάχνεται στην Τουρκία οπότε για μένα μπαίνει αυτομάτως στην black list. Όσο για τα κόστη service, χοντρικά μπορείς να τα υπολογίσεις εδώ

Στον Configurator της Corolla δείχνει να μπορείς να βάλεις αιθητήρες παρκαρίσματος με 500 ευρώ περίπου. Τους βάζουν στο εργοστάσιο ή εδώ στην αντιπροσωπεία?

parkingCorolla.JPG

Και η Corolla Ηνωμενο Βασίλειο. Η Τουρκία θα ήταν πρόβλημα μόνο αν η εναλλακτική ήταν Ιαπωνία. Οι αισθητήρες όπως γράφω και στο αρχικό μήνυμα είναι aftermarket, δηλαδή τους τοποθετούν εδώ και είναι αυτοί με το σπαστικό μπιπ μπιπ που βαράει στο πορτ μπαγκαζ. 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο η Corolla. Επιπλέον, το CHR φτιάχνεται στην Τουρκία οπότε για μένα μπαίνει αυτομάτως στην black list. Όσο για τα κόστη service, χοντρικά μπορείς να τα υπολογίσεις εδώ

Στον Configurator της Corolla δείχνει να μπορείς να βάλεις αιθητήρες παρκαρίσματος με 500 ευρώ περίπου. Τους βάζουν στο εργοστάσιο ή εδώ στην αντιπροσωπεία?

parkingCorolla.JPG

Η ελλαδα ειναι ετσι και αλλιως παρα πολυ μικρη αγορα με μικρη αγοραστικη δυναμη, γιαυτο αλλωστε πολλες εταιρειες δεν ερχονται καν στην ελλαδα οπως η apple, rolls royce κτλ

Δηλαδη ειτε αγορασεις ειτε οχι δεν κανεις μεγαλη διαφορα. Γιατι του τουρκικο πχ εργοστασιο δινει και στην γερμανικη αγορα και σε ολες τις αλλες. Οπως επισης οτιδηποτε και αν παρεις , πχ γερμανικο αυτοκινητο ή ιταλικο παλι βοηθας μια αλλη χωρα να αναπτυξει την οικονομια της εναντι της δικη σου.

Αρα το προβλημα στην ελλαδα ειναι οχι το τι αγοραζεις ( αφου εισαι τοσο μικρος που δεν τους νοιαζεις καν) αλλα το τι παραγεις!!!!!! Αν εσυ μια ζωη ειαι αγοραστης και δεν παρεις πρωτοβουλια να δημιουργησεις κατι που οι αλλοι πολιτες αλλων χωρων θα αγοραζουν απο εσενα, ποτε δεν θα φερεις μεσα συναλλαγμα και ποτε δεν θα δημιουργησεις θεσεις εργασιες και πλουτο οικονομικο για την χωρα σου.

Με λιγα λογια οτιδηποτε και να αγορασεις θα ειναι ξενο συμφεροντων αρα καλυτερα αρχισε με το να κανεις κατι εσυ ελληνικων συμφεροντων, δημιουργησε μια προταση, κατι οπως εκανε πχ ο Musk την Τesla και o Steve Jobs την apple ( h apple εχει αξια μεγαλυτερη απο τις 100 μεγαλυτερες γερμανικες εταιρίες μαζι, φαντασου τι καλο εκανε στην οικονομια της usa ) και μετα μιλα μας και μαλωσε μας που πηραμε ch-r. Ως τοτε αραξε στον καναπε σου και φαντασιωσου οτι ο μισθος σου και η ελαχιστη αγοραστικη δυναμη σου εχουν καποια τρομερη αξια

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα συμφωνήσω και εγώ για τους χώρους του C-HR. Είμαι 1.80, ρύθμισα τη θέση του οδηγού όπως με βολεύει και έβαλα τη γυναίκα μου να κάτσει στην πίσω θέση. Είχε σχεδόν 20 πόντους κενό μέχρι τη θέση του οδηγού. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι το κλειστοφοβικό πίσω μέρος με τα μικρά παράθυρα. Αν το αποδεχθείς προχωράς κατευθείαν για το C-HR.

Οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες είναι ένα έξτρα που ήθελα και εγώ οπωσδήποτε αλλά δυστυχώς στην έκδοση CLUB μπορείς να τους προσθέσεις μόνο μαζί με το tech pack που κοστίζει 3000. 

Επεξ/σία από pareisaktos
Δημοσ.
5 ώρες πριν, tsipakis είπε

Η ελλαδα ειναι ετσι και αλλιως παρα πολυ μικρη αγορα με μικρη αγοραστικη δυναμη, γιαυτο αλλωστε πολλες εταιρειες δεν ερχονται καν στην ελλαδα οπως η apple, rolls royce κτλ

Δηλαδη ειτε αγορασεις ειτε οχι δεν κανεις μεγαλη διαφορα. Γιατι του τουρκικο πχ εργοστασιο δινει και στην γερμανικη αγορα και σε ολες τις αλλες. Οπως επισης οτιδηποτε και αν παρεις , πχ γερμανικο αυτοκινητο ή ιταλικο παλι βοηθας μια αλλη χωρα να αναπτυξει την οικονομια της εναντι της δικη σου.

Αρα το προβλημα στην ελλαδα ειναι οχι το τι αγοραζεις ( αφου εισαι τοσο μικρος που δεν τους νοιαζεις καν) αλλα το τι παραγεις!!!!!! Αν εσυ μια ζωη ειαι αγοραστης και δεν παρεις πρωτοβουλια να δημιουργησεις κατι που οι αλλοι πολιτες αλλων χωρων θα αγοραζουν απο εσενα, ποτε δεν θα φερεις μεσα συναλλαγμα και ποτε δεν θα δημιουργησεις θεσεις εργασιες και πλουτο οικονομικο για την χωρα σου.

Με λιγα λογια οτιδηποτε και να αγορασεις θα ειναι ξενο συμφεροντων αρα καλυτερα αρχισε με το να κανεις κατι εσυ ελληνικων συμφεροντων, δημιουργησε μια προταση, κατι οπως εκανε πχ ο Musk την Τesla και o Steve Jobs την apple ( h apple εχει αξια μεγαλυτερη απο τις 100 μεγαλυτερες γερμανικες εταιρίες μαζι, φαντασου τι καλο εκανε στην οικονομια της usa ) και μετα μιλα μας και μαλωσε μας που πηραμε ch-r. Ως τοτε αραξε στον καναπε σου και φαντασιωσου οτι ο μισθος σου και η ελαχιστη αγοραστικη δυναμη σου εχουν καποια τρομερη αξια

Άραξε λίγο, γίνεσαι προσβλητικός χωρίς λόγο.
Δεν κρίνω, ούτε μαλώνω αυτούς που πήραν CHR, απλά είπα ότι εγώ δεν θα το έπαιρνα. Από τη στιγμή που δεν παράγεται κανένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα αναγκαστικά θα στηρίξεις μια άλλη οικονομία. Όμως ανάμεσα στις οικονομίες των ξένων κρατών δεν θα προτιμήσω αυτούς που με το ένα πόδι είναι στην μισή Κύπρο και με το άλλο παλεύουν να μπουν και στο Αιγαίο. Όλα τα υπόλοιπα περί tesla, apple και δεν συμμαζεύεται ας είναι καλά οι κυβερνώντες μας που χάσαμε το τρένο της βιομηχανικής και τώρα της τεχνολογικής επανάστασης. 

5 ώρες πριν, kgkatzi είπε

Και η Corolla Ηνωμενο Βασίλειο. Η Τουρκία θα ήταν πρόβλημα μόνο αν η εναλλακτική ήταν Ιαπωνία. Οι αισθητήρες όπως γράφω και στο αρχικό μήνυμα είναι aftermarket, δηλαδή τους τοποθετούν εδώ και είναι αυτοί με το σπαστικό μπιπ μπιπ που βαράει στο πορτ μπαγκαζ. 

Στις εκδόσεις του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν στον εξοπλισμό και το αυτόματο παρκάρισμα με εργοστασιακούς αισθητήρες. Άραγε αν το ζητήσεις να το φέρνει η εδώ εισαγωγική?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, giorgos_di είπε

Στις εκδόσεις του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν στον εξοπλισμό και το αυτόματο παρκάρισμα με εργοστασιακούς αισθητήρες. Άραγε αν το ζητήσεις να το φέρνει η εδώ εισαγωγική?

Και να μπορούσε να μου το φέρει τι ακριβώς να το κάνω δεξιοτίμονο αυτοκίνητο στην Ελλάδα;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Και να μπορούσε να μου το φέρει τι ακριβώς να το κάνω δεξιοτίμονο αυτοκίνητο στην Ελλάδα;

Και στη Γερμανία περιέχεται το αυτόματο παρκάρισμα σαν tech packet. Μου κάνει εντύπωση που στην Ελλάδα δεν το προσφέρουν στον configurator

Δημοσ.

Αφού το CHR είναι έρωτας , πάρε αυτό και μην το ψάχνεις , εγώ που το έψαξα πολύ το μετάνιωσα, η καρδιά δεν κάνει λάθος

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω και εγω chr 1.8 2019 club bitone και είμαι απόλυτα ικανοποιημενος. Βέβαια δεν εχει αισθητηρες παρκαρισματος καθως τους προσθεσανε στο 2020 μοντέλο απο όπου αφαιρεσανε ομως τα θερμαινομενα καθίσματα, αλλα εφοσον εχει καμερα θα ηταν περιττοί. Αυτό που ίσως θα ηθελα επιπλέον ειναι το blind spot στους καθρεφτες, αλλα ηταν και αυτό στο teck pack με 3000€ επιπλέον, οποτε μια χαρά συνήθισα και χωρις αυτο...  Δεν είναι και τοσο προβλημα οι αναδιπλουμενοι καθρεφτες παντως, ασε που αν γινει το κακο και σπασουν, το κοστος εκτοξευεται.  Ασφάλεια εννοείται μικτη + 3 χρονια προστασια αρχικης τιμης. 1ο σερβις ηταν στα 160€ στα 15000 χλμ αλλά αναγράφονται ολα αναλυτικα στη σελιδα της καθε αντιπροσωπειας. 
Θα εντυπωσιαστεις που ενω ειναι διπλασιο απο το yaris, είναι πιο οικονομικο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, G.bar είπε

Έχω και εγω chr 1.8 2019 club bitone και είμαι απόλυτα ικανοποιημενος. Βέβαια δεν εχει αισθητηρες παρκαρισματος καθως τους προσθεσανε στο 2020 μοντέλο απο όπου αφαιρεσανε ομως τα θερμαινομενα καθίσματα, αλλα εφοσον εχει καμερα θα ηταν περιττοί. Αυτό που ίσως θα ηθελα επιπλέον ειναι το blind spot στους καθρεφτες, αλλα ηταν και αυτό στο teck pack με 3000€ επιπλέον, οποτε μια χαρά συνήθισα και χωρις αυτο...  Δεν είναι και τοσο προβλημα οι αναδιπλουμενοι καθρεφτες παντως, ασε που αν γινει το κακο και σπασουν, το κοστος εκτοξευεται.  Ασφάλεια εννοείται μικτη + 3 χρονια προστασια αρχικης τιμης. 1ο σερβις ηταν στα 160€ στα 15000 χλμ αλλά αναγράφονται ολα αναλυτικα στη σελιδα της καθε αντιπροσωπειας. 
Θα εντυπωσιαστεις που ενω ειναι διπλασιο απο το yaris, είναι πιο οικονομικο.

Για μένα οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι απαραίτητοι γιατί έχω την τάση να χτυπάω ότι ακίνητο εμπόδιο βρω στο δρόμο μου. Στο Yaris είχα χτυπήσει ένα υπερυψωμένο παρτέρι που δεν το έπιασα με την κάμερα, 800 ευρώ η επισκευή στην Toyota, ούτε θέλω να φανταστώ αντίστοιχη ζημιά στο CHR. Το άλλο που με προβληματίζει στο CHR είναι το κόστος αλλαγής ελαστικών που λόγω των διαστάσεων είναι υψηλό. 

Μπορείς να μου δώσεις λεπτομέρειες για την ασφάλεια που λες ( εταιρία, κόστος, παροχές);

Επεξ/σία από kgkatzi
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Για μένα οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι απαραίτητοι γιατί έχω την τάση να χτυπάω ότι ακίνητο εμπόδιο βρω στο δρόμο μου. Στο Yaris είχα χτυπήσει ένα υπερυψωμένο παρτέρι που δεν το έπιασα με την κάμερα, 800 ευρώ η επισκευή στην Toyota, ούτε θέλω να φανταστώ αντίστοιχη ζημιά στο CHR. Το άλλο που με προβληματίζει στο CHR είναι το κόστος αλλαγής ελαστικών που λόγω των διαστάσεων είναι υψηλό. 

Μπορείς να μου δώσεις λεπτομέρειες για την ασφάλεια που λες ( εταιρία, κόστος, παροχές);

  Η ασφάλεια είναι αυτή που συνεργάζεται με την Toyota (και δεν τη θυμαμαι τωρα) ;)  και η πρόσθετη με τα 3 χρόνια προστασίας της αρχικής αξίας είναι extra πακέτο μέσω της Alianz και κοστίζει 500€ αν θυμάμαι καλα. Την πληρώνεις μια φορά κατα την αγορά και ισχυει 3 χρόνια, ωστε σε περίπτωση αποζημίωσης πχ κλοπής αυτοκινήτου  λαμβάνεις όλο το ποσο που ειχες πληρωσει κατά την αγορά και όχι την εμπορική του αξια που πέφτει αρκετα (σχεδον 6000 μετα απο 1 χρόνο). Κατά τα άλλα η κύρια ασφάλεια καλύπτει τα πάντα, ακόμο και καλύψεις που δεν έχεις σκεφτει οτι υπάρχουν, πχ καθαρισμος σαλονιου μετα απο μεταφορα τραυματια.  Σε γενικές γραμμές όλες οι μεγάλες ασφαλιστικές έχουν σοβαρές καλύψεις και όσον αφορα στο κόστος, ξεκινανε απο 600 περίπου τον χρόνο με την υψηλότερη απαλλαγη και φυσικά όσο μειώνεται η απαλλαγή μεγαλώνει και το κόστος. Για παράδειγμα αν θυμάμαι καλά κόστιζε 1100 περίπου ο χρόνος με 200€ απαλλαγη και 680€ με 900€ απαλλαγη. Απαλλαγη είναι το ποσο το οποιο αν κάνεις μια ζημια εσυ στο αυτοκίνητο, η ασφαλιστική πληρώνει απο αυτο και πάνω. Αν χτυπήσεις ενα ακινητο εμποδιο δηλαδη επειδη δεν θα έχεις αισθητήρες και η ζημιά ειναι 800€ και έχεις απαλλαγή 200€, θα πάρεις απο την ασφαλιστική σου τα 600. Αν έχεις απαλλαγη 900, δεν θα πάρεις τίποτα. Φυσικά υπάρχουν και φθηνότερες ασφάλειες αλλά αν ρίξεις μιά ματιά στο κόστος των ανταλλακτικών, η μικτη κάλυψη είναι μονοδρομος. 
  Οι τιμές των ελαστικών τώρα, δεν είναι όπως πριν 10 χρόνια που έβλεπες 16αρα ζάντα και την θεωρούσες μεγάλη. Έχουν μεγαλώσει γενικότερα οι διαστάσεις σε όλα τα αυτοκίνητα και όπως είναι λογικό έχουν πέσει και οι τιμές. Μπορείς να βρεις επώνυμα 18" ελαστικά από 400€ η 4αδα αλλά αυτό θα σε απασχολήσει μετά από 3-4 χρόνια φαντάζομαι, εκτός αν κάνεις 30.000,χλμ τον χρόνο.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, G.bar είπε

  Η ασφάλεια είναι αυτή που συνεργάζεται με την Toyota (και δεν τη θυμαμαι τωρα) ;)  και η πρόσθετη με τα 3 χρόνια προστασίας της αρχικής αξίας είναι extra πακέτο μέσω της Alianz και κοστίζει 500€ αν θυμάμαι καλα. Την πληρώνεις μια φορά κατα την αγορά και ισχυει 3 χρόνια, ωστε σε περίπτωση αποζημίωσης πχ κλοπής αυτοκινήτου  λαμβάνεις όλο το ποσο που ειχες πληρωσει κατά την αγορά και όχι την εμπορική του αξια που πέφτει αρκετα (σχεδον 6000 μετα απο 1 χρόνο). Κατά τα άλλα η κύρια ασφάλεια καλύπτει τα πάντα, ακόμο και καλύψεις που δεν έχεις σκεφτει οτι υπάρχουν, πχ καθαρισμος σαλονιου μετα απο μεταφορα τραυματια.  Σε γενικές γραμμές όλες οι μεγάλες ασφαλιστικές έχουν σοβαρές καλύψεις και όσον αφορα στο κόστος, ξεκινανε απο 600 περίπου τον χρόνο με την υψηλότερη απαλλαγη και φυσικά όσο μειώνεται η απαλλαγή μεγαλώνει και το κόστος. Για παράδειγμα αν θυμάμαι καλά κόστιζε 1100 περίπου ο χρόνος με 200€ απαλλαγη και 680€ με 900€ απαλλαγη. Απαλλαγη είναι το ποσο το οποιο αν κάνεις μια ζημια εσυ στο αυτοκίνητο, η ασφαλιστική πληρώνει απο αυτο και πάνω. Αν χτυπήσεις ενα ακινητο εμποδιο δηλαδη επειδη δεν θα έχεις αισθητήρες και η ζημιά ειναι 800€ και έχεις απαλλαγή 200€, θα πάρεις απο την ασφαλιστική σου τα 600. Αν έχεις απαλλαγη 900, δεν θα πάρεις τίποτα. Φυσικά υπάρχουν και φθηνότερες ασφάλειες αλλά αν ρίξεις μιά ματιά στο κόστος των ανταλλακτικών, η μικτη κάλυψη είναι μονοδρομος. 
  Οι τιμές των ελαστικών τώρα, δεν είναι όπως πριν 10 χρόνια που έβλεπες 16αρα ζάντα και την θεωρούσες μεγάλη. Έχουν μεγαλώσει γενικότερα οι διαστάσεις σε όλα τα αυτοκίνητα και όπως είναι λογικό έχουν πέσει και οι τιμές. Μπορείς να βρεις επώνυμα 18" ελαστικά από 400€ η 4αδα αλλά αυτό θα σε απασχολήσει μετά από 3-4 χρόνια φαντάζομαι, εκτός αν κάνεις 30.000,χλμ τον χρόνο.

400 ευρώ για 18'' του CHR χλωμό το κόβω εκτός αν κινηθείς σε άγνωστες μάρκες. Οτιδήποτε επώνυμο δοκίμασα στο skroutz μου έβγαλε κόστος 600 για την τετράδα, ενώ σε φόρουμ του αυτοκινήτου έχω δει πως παίζει γύρω στα 700. Λίγο τσιμπημένη η ασφάλεια, τέτοια ποσά πλήρωνα σε εποχές παχιών αγελάδων, τουλάχιστον για την μικρή απαλλαγή, κάτι σε 500-600 ευρώ απαλλαγή μου φαίνεται πιο λογικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...