terry308 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, Loinen είπε πρεπει να σε πληρωνει το βαρος σου σε χρυσο αυτη η δουλεια. Δε πάω καθημερινά, 1 φορά το μήνα περίπου, φέτος ήρθα εδώ πάνω... πριν έκανα 150χλμ καθημερινά πήγαινε - έλα γι αυτό και πήρα φ.α. αλλά πλέον εδώ καίω βενζίνη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billys7 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Για πολλά χρόνια δούλευα σε εταιρεία που διαχειριζόταν αρκετές χιλιάδες αυτοκίνητα στόλο όπου και απομυθοποίησα πολλά στερεότυπα για τα καλά και τα κακά αυτοκίνητα. Όλα τα αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας είναι αξιόπιστα. Σαφέστατα και μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με ένα 1000άκι, και να κρατήσει για αρκετά χιλιόμετρα. Τρανή απόδειξη όλα τα μικρά αυτοκίνητα που έχουν οι εταιρείες ενοικιάσεως, τα οποία αφού κάνουν καμμιά 150.000 χιλιόμετρα γύριζαν τα χλμ (δεν ξέρω αν το κάνουν ακόμα) και τα πουλάγανε σε επώνυμες μάντρες κατά εκατοντάδες και δεν έπαιρνε κανένας χαμπάρι. Φυσικά ένα αυτοκίνητο 2 1/2 ετών, 3 τουριστικές περιόδοι, με γυρισμένα χλμ και χαμηλή τιμή φαινόταν ευκαιρία. Επίσης, πολλοί υπάλληλοι αυτών των εταιρειών τα αγοράζουν για δικά τους. Αφού το όχημα έχει κάνει απόσβεση, η αξία μεταπώλησης ήταν πολύ χαμηλή, γιατί έπρεπε να φύγει άμεσα. Προσωπική μου εμπειρία λοιπόν, και μιας και το θέμα αφορά τα μικρά αυτοκίνητα, είναι ότι ένα μικρό αυτοκίνητο μπορεί να κάνει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, πάντα με τη σωστή συντήρηση, και δεν εννοώ συντήρηση, ότι το πήγα στην αντιπροσωπεία και είμαι ξένοιαστος. Αξίζει να πω εδώ ότι, επειδή αγοράζαμε δεκάδες με εκατοντάδες κομμάτια ανά μοντέλο, τύχαινε το εξής. Κάποιες παρτίδες τις οποίες ξεχώριζες από τον αριθμό πλαισίου, βγάζανε συγκεκριμενες βλάβες. Μπορεί τα υπόλοιπα οχήματα αυτού του μοντέλου να μην έβγαζαν πρόβλημα. Ο ιδιώτης δεν μπορεί να έχει αυτή την εικόνα και έτσι εύκολα μπορεί να πει κάποιος ότι συχτήρησα με αυτό το αμάξι ένω ένας άλλος να είναι ευχαριστημένος. Ένα άλλο στατιστικό που είχαμε, για τις μικρές κατηγορίες, είναι ότι τα χαμηλού κόστους αγοράς οχήματα, κρατάγαν το χαμηλό κόστος συντήρησης μέχρι την πώληση. Ένας από τους λόγους ήταν, επειδή δεν είχαν πονηρές ηλεκτρονικές βλάβες σε κοινούς αισθητήρες, πχ χάλασε ο αισθητήρας του εκκεντροφόρου κλπ. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
salamander998 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 150.000χιλ σε suzuki alto χωρίς κανένα θέμα ποτέ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 6 ώρες πριν, froyd είπε ... Και το τούρμπο επίσης μειώνει τη ζωή του κινητήρα Κλασσική περίπτωση τα σμαρτ που στις 60.000 χρειάζονται επισκευή κινητήρα λόγω κακής οδήγησης Άλλοι κινητήρες με turbo δεν υπάρχουν στην αγορά εκτός του smart; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petroskasap Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Τα 1000αρια αυτοκινητα ειναι καλα για πολη και περιαστικες μετακινησεις μονο και ειτε ειναι ατμοσφαιρικα ειτε με υπερσυμπιεστη ο κινητηρας τους στα 100 με 150 χιλιαδες χλμ θα βγαλει βλαβη Για μεγαλυτερες αποστασεις μετακινησης τα 1400αρια ειναι μονοδρομος ενα προσεγμενο 1400 μπορει ανετα ο κινητηρας του να βγαλει 250.000 Για μακρινα ταξιδια προτιμουμε αυτοκινητα με 1600 κυβικα εκατοστα και πανω κινητηρες που εχουν ζωη 400-500 χιλιαδες χλμ Οι Αμερικανοι εχουν ενα παλιο ρητο ΤΙΠΟΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ δηλαδη τα πολλα κυβικα προσφερουν μακρυζωια στον κινητηρα στην Ελλαδα ειναι απαγορευενοι λογο τεκμηριων και υωηλης τιμης βενζινης 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, Petroskasap είπε Τα 1000αρια αυτοκινητα ειναι καλα για πολη και περιαστικες μετακινησεις μονο και ειτε ειναι ατμοσφαιρικα ειτε με υπερσυμπιεστη ο κινητηρας τους στα 100 με 150 χιλιαδες χλμ θα βγαλει βλαβη Για μεγαλυτερες αποστασεις μετακινησης τα 1400αρια ειναι μονοδρομος ενα προσεγμενο 1400 μπορει ανετα ο κινητηρας του να βγαλει 250.000 Για μακρινα ταξιδια προτιμουμε αυτοκινητα με 1600 κυβικα εκατοστα και πανω κινητηρες που εχουν ζωη 400-500 χιλιαδες χλμ Οι Αμερικανοι εχουν ενα παλιο ρητο ΤΙΠΟΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ δηλαδη τα πολλα κυβικα προσφερουν μακρυζωια στον κινητηρα στην Ελλαδα ειναι απαγορευενοι λογο τεκμηριων και υωηλης τιμης βενζινης Αυτή η αυθαίρετη αυθεντία,τα ΧΧΧΧcc είναι μονόδρομος (άρα τα ΧΧΧΧ-100cc είναι λίγα) με ξεπερνά. Ευτυχώς που τα 100-150Κ km είναι ένας γήινος αριθμός,οπότε περιμένουμε τις σχετικές μελέτες.Δέν πιστεύω πως τουλάχιστον ΕΝΑ έγκριτο περιοδικό αυτοκίνησης ,δέν έχει κάνει κάτι ανάλογο σαν δοκιμή,έτσι; Οι Αμερικάνοι δέν χρειάστηκε να εξελίξουν αποδοτικούς κινητήρες επι δεκαετίες, γιατί υπήρχε πάντα διαθέσιμο φτηνό καύσιμο να καίνε τα τερατώδη V6 τρίλιτρα ...των 200 ίππων.Επίσης,οι Αμερικάνοι δέν ξέρουν και δέν θα μάθουν να οδηγούν χειροκίνητο ακόμα και αν εξαρτώταν η επιβίωση τους απο αυτό.Φέρνεις ώς παράδειγμα μια κουλτούρα ανθρώπων με εκ διαμέτρου αντίθετες ανάγκες.Παρεμπιπτόντως,μια χαρά πουλάνε και οι μικροί κινητήρες στην χώρα της δημοκρατίας,του φαλακρού αετού και των θαμμένων στην άμμο ινδιάνων.. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Μ'αρεσουν αυτές οι ατοπες συγκρίσεις, δεν οδηγούν πουθενά🙂 Και γιατί να παίρνουμε παράδειγμα από τους μπιφτεκοφαγους και όχι από τους πραγματικούς σενσει της αυτοκίνησης, τους Γιαπωνέζους, που διδάσκουν ότι εκεί που τελειώνει η ατμόσφαιρα ξεκινάει... ΤΟ TURBO! ΥΓ περιμένω και άλλα τσιτατα αντί επιχειρημάτων Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2020 από tutuyo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stel106 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Στις 8/6/2020 στις 6:44 ΜΜ, Anagnwstis είπε Άρα κάτω από 1300 δεν πολυαξιζει αν κάνω και κανένα ταξίδι άρα άκυρο για τα 999 υπαρχει 1000αρακι που παει ανετα 500.000χλμ και πας ταξιδι μεχρι Ρωσια και ερχεσαι πισω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, tutuyo είπε Μ'αρεσουν αυτές οι ατοπες συγκρίσεις, δεν οδηγούν πουθενά🙂 Και γιατί να παίρνουμε παράδειγμα από τους μπιφτεκοφαγους και όχι από τους πραγματικούς σενσει της αυτοκίνησης, τους Γιαπωνέζους, που διδάσκουν ότι εκεί που τελειώνει η ατμόσφαιρα ξεκινάει... ΤΟ TURBO! ΥΓ περιμένω και άλλα τσιτατα αντί επιχειρημάτων Θα διαφωνήσω καθαρά ιστορικά γιατί το τούρμπο από τους μπιφτεκοφαγους ήρθε αν δεν κάνω λάθος , και οι Γιαπωνέζοι τελευταίοι έφτασαν αν δεν κάνω πάλι λάθος. ( Στα αυτοκίνητα , οι μηχανές είναι άλλο καπέλο) Σε όλες τις μάρκες είχαμε τούρμπο και περιμέναμε την Honda, Suzuki, Mazda να βάλει κανά τούρμπο. Παίζει η εξαίρεση να ήταν η Mitsubishi Ειδικά η τελευταία ( Mazda) ακόμη με διλιτρους ατμόσφαιρα είναι, αλλά έχει τον Wankel οπότε την συγχωρούμε 🥰 Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2020 από tsofras 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stel106 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Petroskasap είπε Τα 1000αρια αυτοκινητα ειναι καλα για πολη και περιαστικες μετακινησεις μονο και ειτε ειναι ατμοσφαιρικα ειτε με υπερσυμπιεστη ο κινητηρας τους στα 100 με 150 χιλιαδες χλμ θα βγαλει βλαβη Για μεγαλυτερες αποστασεις μετακινησης τα 1400αρια ειναι μονοδρομος ενα προσεγμενο 1400 μπορει ανετα ο κινητηρας του να βγαλει 250.000 Για μακρινα ταξιδια προτιμουμε αυτοκινητα με 1600 κυβικα εκατοστα και πανω κινητηρες που εχουν ζωη 400-500 χιλιαδες χλμ Οι Αμερικανοι εχουν ενα παλιο ρητο ΤΙΠΟΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ δηλαδη τα πολλα κυβικα προσφερουν μακρυζωια στον κινητηρα στην Ελλαδα ειναι απαγορευενοι λογο τεκμηριων και υωηλης τιμης βενζινης το βασιζεις καπου αυτο εμπειρικα η το ειπε πχ καποιος φιλος - θειος απο Αμερικη κλπ? γιατι εγω μπορω να βαλω το χερι μου στην φωτια οτι 1100cc hyundai -KIA θα σε βγαλει 500.000 χωρις επισκευη με σωστη συντηρηση αντιθετως για μια αλλη μαρκα αρκετα πιο ακριβη και 1400 δεν θα φτασει τα μισα χωρις να δωσεις αλλα ποσα σε συντηρηση βλαβες κλπ οποτε αν δεν εχετε καποια στατιστικα περι αυτοκινητων μην λεμε αερολογιες.. φιλικα παντα το λεω ! Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2020 από stel106 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, tsofras είπε Θα διαφωνήσω καθαρά ιστορικά γιατί το τούρμπο από τους μπιφτεκοφαγους ήρθε αν δεν κάνω λάθος , και οι Γιαπωνέζοι τελευταίοι έφτασαν αν δεν κάνω πάλι λάθος. Σε όλες τις μάρκες είχαμε τούρμπο και περιμέναμε την Honda, Suzuki, Mazda να βάλει κανά τούρμπο. Παίζει η εξαίρεση να ήταν η Mitsubishi Ειδικά η τελευταία ακόμη με διλιτρους ατμόσφαιρα είναι Άσε μας ρε φίλε😄 Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2020 από tutuyo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 4 λεπτά πριν, tutuyo είπε Άσε μας ρε φίλε😄 Είπαμε ιστορικά .... 😆 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 8 ώρες πριν, NT1G είπε Άλλοι κινητήρες με turbo δεν υπάρχουν στην αγορά εκτός του smart; Νομιζω πως η γενικη φιλοσοφια του κινητηρα του σμαρτ ηταν λαθος σε ενα αυτοκινητο πολης για τοσο μικρες αποστασεις, δεν βαζεις κινητηρα τουρμπο, ο οποιος οσο να ναι θελει ενα σχετικο ζεσταμα-κρυωμα. Επισης ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που αντι να κανει downsizing και τουρμπο, εκανε το ακριβως αντιστροφο... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 10 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Νομιζω πως η γενικη φιλοσοφια του κινητηρα του σμαρτ ηταν λαθος σε ενα αυτοκινητο πολης για τοσο μικρες αποστασεις, δεν βαζεις κινητηρα τουρμπο, ο οποιος οσο να ναι θελει ενα σχετικο ζεσταμα-κρυωμα. Επισης ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που αντι να κανει downsizing και τουρμπο, εκανε το ακριβως αντιστροφο... Το θέμα είναι ότι οι Ιάπωνες έχουν τέτοιου είδους κινητήρες δεκαετίες τώρα, 600 κυβικά turbo 60 άλογα για μικρά αυτοκίνητα για την πόλη. Η υλοποίηση του smart πρέπει να είχε θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
axe3d Δημοσ. 10 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Petroskasap είπε Τα 1000αρια αυτοκινητα ειναι καλα για πολη και περιαστικες μετακινησεις μονο και ειτε ειναι ατμοσφαιρικα ειτε με υπερσυμπιεστη ο κινητηρας τους στα 100 με 150 χιλιαδες χλμ θα βγαλει βλαβη Για μεγαλυτερες αποστασεις μετακινησης τα 1400αρια ειναι μονοδρομος ενα προσεγμενο 1400 μπορει ανετα ο κινητηρας του να βγαλει 250.000 Για μακρινα ταξιδια προτιμουμε αυτοκινητα με 1600 κυβικα εκατοστα και πανω κινητηρες που εχουν ζωη 400-500 χιλιαδες χλμ Οι Αμερικανοι εχουν ενα παλιο ρητο ΤΙΠΟΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ δηλαδη τα πολλα κυβικα προσφερουν μακρυζωια στον κινητηρα στην Ελλαδα ειναι απαγορευενοι λογο τεκμηριων και υωηλης τιμης βενζινης αισίως 300.000 χλμ σε Yaris του 2001 1000 με 68 HP.......(βενζίνη όπου φθηνότερα .λάδια συνθετικά 15000 με 20000 ) Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2020 από axe3d Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα