Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια είναι τα μέγιστα χιλιόμετρα που κάνει περίπου ένας κινητήρας 10 άλογα? 

Συγκεκριμενα για το volkswagen up

Επεξ/σία από Anagnwstis
  • Sad 1
  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Anagnwstis είπε

Ποια είναι τα μέγιστα χιλιόμετρα που κάνει περίπου ένας κινητήρας 10 άλογα? 

Συγκεκριμενα για το volkswagen up

Ανάλογα τον ιδιοκτήτη και τον/τους οδηγό/οδηγούς, τη συντήρηση κτλ... 

Προς το παρών το δικό μου 999 κ. εκ. αδερφάκι Seat ibiza tgi (φυσικό αέριο) είναι στις 73.000 στα 2 χρόνια κατοχής. 

Υπάρχουν cng του 2013 με 244.000χλμ

https://www.spritmonitor.de/en/detail/612620.html

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, terry308 είπε

Ανάλογα τον ιδιοκτήτη και τον/τους οδηγό/οδηγούς, τη συντήρηση κτλ... 

Προς το παρών το δικό μου 999 κ. εκ. αδερφάκι Seat ibiza tgi (φυσικό αέριο) είναι στις 73.000 στα 2 χρόνια κατοχής. 

Υπάρχουν cng του 2013 με 244.000χλμ

https://www.spritmonitor.de/en/detail/612620.htm

Άρα 131.000 πάτα είναι πολλά για 10ρι? 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Anagnwstis είπε

Ποια είναι τα μέγιστα χιλιόμετρα που κάνει περίπου ένας κινητήρας 10 άλογα? 

Συγκεκριμενα για το volkswagen up

Tα 10 άλογα που κολλάνε;

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Anagnwstis είπε

Ποια είναι τα μέγιστα χιλιόμετρα που κάνει περίπου ένας κινητήρας 10 άλογα

Συγκεκριμενα για το volkswagen up

Αν εννοείς φορολογήσιμους ίππους τότε τα 1000cc είναι 7.

Δημοσ.

Μάλλον τα έχω μπερδεμένα 999cc είναι ο κινητήρας και έχει το αμάξι 131.000 είναι πολλά η είναι καλά για τέτοιο μέγεθος 

Επισκέπτης
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Anagnwstis είπε

Μάλλον τα έχω μπερδεμένα 999cc είναι ο κινητήρας και έχει το αμάξι 131.000 είναι πολλά η είναι καλά για τέτοιο μέγεθος 

Μια χαρά είναι.Μετρια έως κακή προσπάθεια.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Anagnwstis είπε

Μάλλον τα έχω μπερδεμένα 999cc είναι ο κινητήρας και έχει το αμάξι 131.000 είναι πολλά η είναι καλά για τέτοιο μέγεθος 

Να ξέρεις ότι κινητήρες μικρού κυβισμού συνήθως ζορίζονται περισσότερο,ειδικά αν συνοδεύονται με turbo,και έχεις ως αποτέλεσμα την συχνή λειτουργία σε υψηλές στροφές με αποτέλεσμα να τσιμπάνε σε κατανάλωση σε σχέση με τον κυβισμό τους,βέβαια άλλο ότι ζορίζονται και άλλο αν θα σου βγάλει πρόβλημα η όχι κτλ κτλ με πολλά km στην πλάτη κιόλας.Ίσως καλό θα ήταν να κοιτάξεις κάτι σε 1300αρη που πιστεύω είναι η χρυσή τομή.

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Να ξέρεις ότι κινητήρες μικρού κυβισμού συνήθως ζορίζονται περισσότερο,ειδικά αν συνοδεύονται με turbo,και έχεις ως αποτέλεσμα την συχνή λειτουργία σε υψηλές στροφές με αποτέλεσμα να τσιμπάνε σε κατανάλωση σε σχέση με τον κυβισμό τους,βέβαια άλλο ότι ζορίζονται και άλλο αν θα σου βγάλει πρόβλημα η όχι κτλ κτλ με πολλά km στην πλάτη κιόλας.Ίσως καλό θα ήταν να κοιτάξεις κάτι σε 1300αρη που πιστεύω είναι η χρυσή τομή.

Το turbo τους βοηθάει δεν τους ζοριζει.

  • Like 3
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Να ξέρεις ότι κινητήρες μικρού κυβισμού συνήθως ζορίζονται περισσότερο,ειδικά αν συνοδεύονται με turbo,και έχεις ως αποτέλεσμα την συχνή λειτουργία σε υψηλές στροφές με αποτέλεσμα να τσιμπάνε σε κατανάλωση σε σχέση με τον κυβισμό τους,βέβαια άλλο ότι ζορίζονται και άλλο αν θα σου βγάλει πρόβλημα η όχι κτλ κτλ με πολλά km στην πλάτη κιόλας.Ίσως καλό θα ήταν να κοιτάξεις κάτι σε 1300αρη που πιστεύω είναι η χρυσή τομή.

Μα τι διαβάζουμε εδώ μέσα;

Είναι δυνατόν να αμολας τέτοια παραπληροφόρηση;

Δλδ ζοριζονται τα μοτέρ με λίγα κυβικά και για να τα ζορισουν ακόμη περισσότερο, έβαλαν και τούρμπο;

Φακ λοτζικ

  • Like 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, tutuyo είπε

Μα τι διαβάζουμε εδώ μέσα;

Είναι δυνατόν να αμολας τέτοια παραπληροφόρηση;

Δλδ ζοριζονται τα μοτέρ με λίγα κυβικά και για να τα ζορισουν ακόμη περισσότερο, έβαλαν και τούρμπο;

Φακ λοτζικ

Turbo έχει νόημα για μένα από 2λιτρο και πάνω ,βαριέμαι να σου εξηγήσω γιατί.Μπορεί κάλλιστα εσύ η ο οποιοσδήποτε που ενδιαφέρεται να πάει να αγοράσει τρικύλινδρο turbo 1000cc και κάθε 3 -5 χρόνια να το αλλάζει με κάποιο αντίστοιχο της εποχής, κανέναν πρόβλημα.Όσο για την παραπληροφόρηση google is your friend όποιος θέλει επιβεβαιώνει η διαψεύδει.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Anagnwstis είπε

Άρα κάτω από 1300 δεν πολυαξιζει αν κάνω και κανένα ταξίδι άρα άκυρο για τα 999

Κανένα ταξίδι; 1 το χρόνο; για πόσα χλμ μιλάς;; 

Λόγω δουλειάς κάνω 410χλμ για να πάω σπίτι μου Έβρος - Βέροια κι άλλα τόσο αντίστροφα με τα 999κ εκ. άνετα, πιο άνετα από τα 1250 που είχα στο punto..

Νεα τεχνολογία.... 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Turbo έχει νόημα για μένα από 2λιτρο και πάνω ,βαριέμαι να σου εξηγήσω γιατί.Μπορεί κάλλιστα εσύ η ο οποιοσδήποτε που ενδιαφέρεται να πάει να αγοράσει τρικύλινδρο turbo 1000cc και κάθε 3 -5 χρόνια να το αλλάζει με κάποιο αντίστοιχο της εποχής, κανέναν πρόβλημα.Όσο για την παραπληροφόρηση google is your friend όποιος θέλει επιβεβαιώνει η διαψεύδει.

Μπορείς να παραθέσεις ένα link για τα περί τούρμπο?

Γιατί και έχω είχα ενδιασμους για τους χιλιαριδες κινητήρες αλλά αυτό που αναφέρεις για το τούρμπο πρώτη φορά το ακούω.

Εκτός από τουρμπισμενα ατμοσφαιρικά εκτός εργοστασίου που έσπαγαν , δεν έχω ακούσει ποτέ πρόβλημα την τελευταία δεκαετία τουλάχιστον

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...