Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά.

Έχω ένα Samsung S8 ενάμιση χρόνο και πριν περίπου 3 μήνες άρχισαν να φαίνονται κάτι ενοχλητικά κοκκινάδια στα σημεία που γίνονται οι διαγραμμίσεις του facebook. Μετά από λίγο αποτυπώθηκε το fb search, τα stories του messenger και κάποιες επιλογές του instagram. Τελικά αποτυπώθηκε και το πληκτρολόγιο. Όσο πήγαινε γινόταν και πιο έντονο.. εν μέσω της καραντίνας μου έπεσε η συσκευή και έκανε ένα εξωτερικό ράγισμα στην γωνία γύρω στα 2 εκ. Πριν 4 μέρες σταμάτησε να δουλεύει και η έξοδος των ακουστικών.. ε εκεί ξεχείλισε το ποτήρι και το πήγα στο εξειδικευμένο service της samsung.

Ο τεχνικός με ενημέρωσε ότι η έξοδος των ακουστικών θα αντικατασταθεί μαζί με την επαφή φόρτισης (είναι όλο μαζί), το ηχείο (δεν ξέρω γιατί) και την μπαταρία (ούτε αυτό ξέρω γιατί, μάλλον για να με μαλακώσει γι αυτό που θα ακολουθήσει). Η οθόνη μου είπε ότι δεν μπορεί να αντικατασταθεί λόγω του εξωτερικού ραγίσματος. Εξήγησα ότι το εξωτερικό ράγισμα δεν έχει αιτιώδη συνάφεια με το καμένο πάνελ, μιας και αφενός (αναπόδεικτα βέβαια) το καμένο πάνελ προηγήθηκε χρονικά του ραγίσματος και αφετέρου το συγκεκριμένο πρόβλημα το έχουν χιλιάδες χρήστες στο διαδίκτυο με άριστες οθόνες εξωτερικά. Εκείνος επέμεινε ότι η διαδικασία είναι αυτή και με έφερε σε συμφωνία του να "καλιμπραριστεί" η οθόνη ώστε να "επιδιορθωθεί μέχρι ενός σημείου" ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο "να παραμείνουν κάποιες κοκκινίλες για τις οποίες δεν μπορεί να γίνει κάτι". Εξέφρασα την γνώμη μου ότι το "καλιμπράρισμα" μέσω software δεν μπορεί να επιδιορθώσει ένα σοβαρό ζήτημα hardware και ότι εάν ήταν έτσι θα το έφτιαχνα και εγώ (προσπάθησα μέσω διάφορων διαδικτυακών "λύσεων" ανεπιτυχώς) αλλά με ξέκοψε λέγοντας ότι η διαδικασία που θα κάνει είναι εξειδικευμένη της samsung service και μη προσβάσιμη στο ευρύ κοινό.

Έστειλα email στην εξυπηρέτηση της Samsung και μου απάντησαν ότι καταλαβαίνουν τον προβληματισμό μου αλλά δεν μπορεί να καλυφθεί *φθορά φυσιολογικής χρήσης* (εδώ να πω ότι έμεινα μαλάκας) ή "φθορά που προκλήθηκε από τον πελάτη". Απάντησα ότι σαφώς δεν αιτούμαι να καλύψουν την φθορά που εγώ προκάλεσα (ράγισμα στο τζάμι) αλλά το εργοστασιακό πρόβλημα μίας συσκευής εντός εγγύησης, εν προκειμένω του καμένου πάνελ και, ακόμα και αν μου επιστραφεί επισκευασμένη αλλά με το ραγισμένο τζάμι πάλι δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

Κατ' εμέ η πρακτική του να καταπιάνονται από ανόητες δικαιολογίες προκειμένου να αποφύγουν τις ευθύνες τους απέναντι στον καταναλωτή είναι κατάπτυστη, πράγμα το οποίο τους τόνισα και στο δεύτερο email μου (δεν απαντήθηκε ακόμα). Πως μπορώ να κινηθώ; Μπορώ να βρω το δίκιο που θεωρώ ότι έχω; Ποια η γνώμη σας;

Κρίμα πάντως γιατί ήμουν ευχαριστημένος από την υποστήριξη της εταιρείας.

Η φώτο είναι ενδεικτική, είναι το πιο κοντινό με το δικό μου burn που βρήκα.

Note 4. Is Screen Burn A Problem? - Samsung Galaxy Note 4 ...

Επεξ/σία από Kastriot
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λυπαμαι που στο λεω αλλά απ τη στιγμη που εγινε το ραγισμα και τους το πηγες, ηταν δεδομενο οτι θα επικαλεστουν την υπαιτιοτητα του χρηστη για να σε βγαλουν εκτος εγγυησης.

Οχι η Samsung, οποιαδηποτε το ιδιο θα εκανε.

Ραγισμα στην οθονη = Τερμα η εγγυηση

Σε περιπτωση που δεν υπηρχε το ραγισμα, η οθονη αντικαθισταται δωρεαν εντος εγγυησης σε περιπτωση burn in.

Ησουν ατυχος ...

Υγ. Δε διαφωνω στο συλλογισμο σου, απλα προσπαθω να σου εξηγησω το σκεπτικο τους

Επεξ/σία από paris_chav
  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, paris_chav είπε

Λυπαμαι που στο λεω αλλά απ τη στιγμη που εγινε το ραγισμα και τους το πηγες, ηταν δεδομενο οτι θα επικαλεστουν την υπαιτιοτητα του χρηστη για να σε βγαλουν εκτος εγγυησης.

Οχι η Samsung, οποιαδηποτε το ιδιο θα εκανε.

Ραγισμα στην οθονη = Τερμα η εγγυηση

Σε περιπτωση που δεν υπηρχε το ραγισμα, η οθονη αντικαθισταται δωρεαν εντος εγγυησης σε περιπτωση burn in.

Ησουν ατυχος ...

Υγ. Δε διαφωνω στο συλλογισμο σου, απλα προσπαθω να σου εξηγησω το σκεπτικο τους

 

Δηλαδή, αν για παράδειγμα, η συσκευή έκανε κάποιο ράγισμα στην πλάτη από πτώση ή περιμετρικά το αλουμίνιο και μετά καιγόταν η κάμερα, θα έβγαινε εκτός εγγύησης λόγω του ότι η κάμερα κάηκε από την πτώση; Για εμένα ακούγεται εξίσου υποτιμητικό για την νοημοσύνη του καταναλωτή με το "φάγωσες τα λάστιχα του αυτοκινήτου σου άρα ευθύνεσαι για την ζημιά του κινητήρα στα 2000 χλμ"¨.

 

Το σκεπτικό τους το ξέρω, προσπαθούν να με ρίξουν για να την βγάλουν αυτοί καθαρή, το τι μπορώ να κάνω εγώ ρωτάω (αν μπορώ)

 

Δημοσ.

τα λάστιχα είναι αναλώσιμη φθορά και δεν είναι ίδια περίπτωση με το σύνολο ενός κινητού που δεν υπάρχει κάτι αναλώσιμο. παρέχεται πλήρως συναρμολογημένο να λειτουργεί όπως πρέπει.

εφόσον το πήγες με σπάσιμο άσχετα αν είναι αληθής η ιστορία σου ή όχι, η πολιτική όλων των εταριών παγκοσμίως λέει οτι για να ισχύει η εγγύηση το προϊόν θα πρέπει να μην έχει σημάδια κακομεταχείρισης που εσένα έχει.

τελεία και παύλα. καλό ψάξιμο για το επόμενο κινητό.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, greekfragma είπε

τα λάστιχα είναι αναλώσιμη φθορά και δεν είναι ίδια περίπτωση με το σύνολο ενός κινητού που δεν υπάρχει κάτι αναλώσιμο. παρέχεται πλήρως συναρμολογημένο να λειτουργεί όπως πρέπει.

εφόσον το πήγες με σπάσιμο άσχετα αν είναι αληθής η ιστορία σου ή όχι, η πολιτική όλων των εταριών παγκοσμίως λέει οτι για να ισχύει η εγγύηση το προϊόν θα πρέπει να μην έχει σημάδια κακομεταχείρισης που εσένα έχει.

τελεία και παύλα. καλό ψάξιμο για το επόμενο κινητό.

Η γνώμη σου αποδεκτή, την ειρωνεία και το υφάκι στα επιστρέφω. 

Δημοσ.

ψάχνω την ειρωνεία και το υφάκι. τελεία και παύλα σημαίνει οτι αυτό ισχύει σου αρέσει ή δε σου αρέσει.

σταματήστε να καίγετε τον εγκέφαλό σας όταν σας γράφει κάποιος κάτι.

διαβάστε πραγματικά τι γράφει και μη περνάτε αμέσως στην επίθεση.

  • Like 2
Δημοσ.

Γενικά δεν σου αλλάζουν μπαταρία επειδή θέλουν να το παίξουν καλοί για το γεγονός οτι δεν σου καλυπτουν την οθόνη. Σε αρκετές συσκευές το κάνουν.

Στο ζητούμενο, θεωρητικά εγώ σε πιστεύω οτι η βλάβη στην οθόνη δεν προήλθε από το χτύπημα που έχει, όταν όμως πάει να αφαιρέσει το κομμάτι αυτό για την αλλαγή της οθόνης -μάντεψε- θα γίνει κομμάτια και μετά δικαίως εσύ θα πεις αφου ξέρατε οτι θα σπάσει κακώς το αφαιρέσατε βάλτε καινουργιο γιατί εσείς το χαλάσατε κτλ.
Ειδικά αν το έχεις πάει στην Smartec (που πιστεύω οτι μερίδιο των πωλήσεων οφείλεται στο υποδειγματικό τους service) και εφόσον είσαι εντός εγγύησης, κάνουν οτι μπορούν καλύτερο.

Υ.Γ: Το παράδειγμά σου με τα λάστιχα το θεωρώ ατυχές γιατί είναι αναλώσιμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ποιο service απευθύνθηκες;

το πάνελ δεν μπορεί να αλλαχτεί έτσι απλά καθώς πάει με το εξωτερικό γυαλί και το πλαίσιο. Αυτό είναι και το επίσημο ανταλλακτικό.

Αν τώρα εσυ καθεσαι και βλέπεις βίντεο στο YT που ο τυπάς σηκώνει μόνο το γυαλί απ'εξω, πέρα του ότι είναι σίγουρο οτι θα σπάσει το γυαλί, θα σπάσει και το πάνελ μιας και δεν ειναι κατασκευασμένο να βγαίνει έτσι.

Αργησες να το πας για εγγύηση εφόσον είδες το burn in.

Για να γίνει burn in στην οθόνη όμως πάει να πει οτι κ εσύ το είχες με τέρμα φωτεινότητα για ώρες και άφηνες και να δείχνει το ίδιο πράγμα η κάτι στατικό. Δυστυχώς έτσι χαλάει η amoled/oled/led οθόνη.

όσα σου είπαν για το καλιμπράρισμα ισχύουν επίσης.

όσο για την μπαταρία πιθανότατα να αλλάζεται εντός εγγύησης λόγω φθοράς (Κύκλων φόρτισης).

Επεξ/σία από Xristaras12
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...