Seaside Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, stafaf είπε "Ηλεκτρικό FIAT". Σίγουρα θα είναι πολύ αξιόπιστο. Οσο αξιόπιστα ειναι και τα γερμανικά σκουπίδια που είτε παιρνουν φωτιά μόνα τους γιατί οι κάτοχοι τους είναι καβούρια και δεν τα συντηρούν αλλα θέλουν να νιώθουν "υποτίθεται ανώτεροι ανθρωποι" επειδή οδηγούν ένα τέτοιο είτε ανάβουν 1000 λαμπάκια στο πίνακα οργάνων τους γιατί έτσι γουστάρουν και έχουν αισθητηρες που είναι φτιαγμένοι απο χαρτί. Βλέπε VAG εδω. 17 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε Στα νιατα μου η Fiat η Chrysler και η Alfa Romeo δεν ειχαν καμια σχεση μεταξυ τους. Ακόμα νέος είσαι. Πότε θα παιξουμε κανά online strategy ? Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2020 από Seaside 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 18 ώρες πριν, Superuser3 είπε Ναι δεν είναι καλά μην πάρεις Τα mercedes,Audi,bmw,Volvo σίγουρα θα είναι καλύτερα. Η μήπως δεν είναι? Να υποθέσω ότι όσο πιο χαμηλά τόσο πιο κακά; Βέβαια η JD Power δεν συμφωνεί μαζί σου αλλά μπορεί να φταίει το κλίμα στο america https://www.jdpower.com/business/press-releases/2020-us-vehicle-dependability-study 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikchris Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 11 ώρες πριν, 1600 είπε Τη σημαντικοτερη λεπτομερεια νομιζω την ανεφερε καποιος αλλος παραπανω... "Τα ομορφα αυτοκινητα, ομορφα καιγονται" Τα Ιταλικα πρωτιστως και απο κοντα λιγα Γαλλικα της Peugeot, τις δεκαετιες 70-80 και λιγοτερο 90's, ηταν τα αυτοκινητα που επιθυμουσαν ολοι οσοι ηθελαν να Οδηγησουν.- Λιγο το design, λιγο οι επιδοσεις στo WRC της εποχης, δημιουργησαν την πεποιθηση στους υποψηφιους αγοραστες της εποχης, οτι για να νοιωσεις οτι πιο κοντα σε..."Ραλίστα"...επρεπε να παρεις το αντιστοιχο μοντελο που κυριαρχουσε στα Ράλλυ. Μοιραια κατεληγες με Ιταλικο κυριως, και ισως Γαλλικο. Αυτο αφορα αυτους που ηθελαν να Οδηγουν, οχι να μετακινουνται. Μοιραιο λοιπον, αντιστοιχως, ηταν το γεγονος οτι αυτα τα αμαξια Υπεφεραν τα πανδεινα στα χερια wannabe Ari Vatanen, u_name_it, etc. Δε χρειαζεται νομιζω πολυ αναλυση, για ποιον λογο ηταν σε κατασταση..."σκόρπιου"...πολλα απο αυτα τα αυτοκινητα. Ανεκαθεν ειχες την επιλογη να αγορασεις Ιαπωνικο ή γερμανικο, αλλα παντοτε απευθυνοταν σε πιο "αδιαφορους" (διττό κι αυτο) οδηγους.00 Το Γιαπωνεζικο της εποχης..."δεν σπαει, δεν χαλαει"...αλλα οπως χαρκτηριστικα ελεγε ενας φιλος μου...αν παρκαρεις πανω σε πεζοδρομιο...νοιωθεις την στρεβλωση στο σασι..."πιτσικάρει"...για τους πιο μυημενους...🤣 Η δε γερμανιλα της εποχης...ηταν ανεκαθεν "μπετόν αρμέ" κατασκευη (χαρακτηριστικα Γοτθικη), με πολυ βαρυ αμαξωμα και πολυ αδυναμους κινητηρες, που μοιραια δεν απεδιδαν τιποτε! κι ετσι δεν σε προκαλουσανε να τα "μελανιασεις"...αρα...σπανια χαλουσανε. Φυσικα με τα χρονια επηρθε η ταση για ομοιογένεια στα περισσοτερα οχηματα (κοινα πατωματα, κοινα ανταλλακτικα μερη, κτλ). Το design παντοτε θα κανει την διαφορα (προσωπικη αποψη), αλλα σημαντικος επισης παραγοντας ειναι και η οποια προκαταληψη κουβαλα ο καθενας μας απεναντι σε διαφορετικες σχολες, και δη χωρες παραγωγης. Πχ προσωπικα...γερμανικο...(ανεκαθεν ομως)...δε θα αγοραζα οπως χαρακτηριστικα χαριτολογω...ουτε κ@λοχαρτο. Δεν ηθελα, δε θελω και δεν προκειται να θελησω να εχω ουδεμια σχεση με οτιδηποτε κατασκευασμα εξαγει η εν λογω περιοχη.- ΥΓ. για την Ιστορια, η Lambo πλεον ειναι ΚΑΙ αυτη γερμανικη και δη vw, οπως και η θρυλικη Bugatti......αφου ειδαν και αποειδαν οτι δεν μπορουνε να κατασκευασουνε κι αυτοι Εργα Τεχνης.....αποφασισαν να εξαγορασουν τους καλλιτεχνες που δημιουργουνε Τεχνη. Aναλυση απο τα λιντλ " με πολυ βαρυ αμαξωμα και πολυ αδυναμους κινητηρες, που μοιραια δεν απεδιδαν τιποτε! κι ετσι δεν σε προκαλουσανε να τα "μελανιασεις"...αρα...σπανια χαλουσανε" Αυτο σημαινει οτι για να εχεις την ιδια απλη ταχυτητα με το αλλο επρεπε να δουλεψει το αμαξι περισσοτερο, το αυτονοητο δηλαδη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mader Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 20 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε Στα νιατα μου η Fiat η Chrysler και η Alfa Romeo δεν ειχαν καμια σχεση μεταξυ τους. μη σου πω ουτε η Alfa με τη Romeo! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Flag Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, CMOS_Z είπε Δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που λες εδώ. Facelift του facelift, μια fiat που όλα τα έχει κάνει όλα 500, μια alfa που την έχει δει ferrari με ανύπαρκτα μοντέλα στις εκθέσεις, να μην αρχίσουμε να λέμε και για το υπόλοιπο group. Αψυχολόγητο κάθε ένα roadmap που βγαίνει. Στο θέμα όμως των ηλεκτρικών να ξέρεις πως είσαι λάθος. Ή τέλος πάντων να βγουν και τα νέα με ηλεκτροκινητήρες να τα δούμε πρώτα και ας τα θάψουμε αν η αξιοπιστία έχει γυρίσει εκεί που ήταν κάποτε. Αδιάβαστο σε πιάνω... Μα η Alfa Romeo είναι η αιτία δημιουργίας της Ferrari, η μαμά της ας το πούμε... Πάντα η Alfa Romeo είχε ακριβά και ξεχωριστά αυτοκίνητα, εσείς το ξεχνάτε. Για τις εκθέσεις που αναφέρεσαι ευθύνεται ο επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Ο οποίος κοιτάει να πουλήσει τους ιαπωνικούς και γαλλογερμανικούς κουβάδες που επίσης είναι επίσημος αντιπρόσωπος. Επειδή πριν έναν τρίμηνο πήγα να πάρω μεταχειρισμένη Giulietta από την αντιπροσωπεία προσπαθούσαν να με πείσουν να πάρω Nissan ή Opel. Το ίδιο ίσχυε και με τον προηγούμενο επίσημο αντιπρόσωπο του Gruppo. Οι αντιπρόσωποι ευθύνονται ξεκάθαρα. Τώρα στις αντιπροσωπείες της Velmar δεν ξέρω τι γίνεται δεν έχει καμία εδώ κοντά για να δω. Πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος είναι πιο σοβαρός. Εδώ πάντως στην Λάρισα θυμάμαι πολλές 33, 75, 145, 146, 155, 164 στα 1990s και από τις νεότερες 147, 156 ακόμα περισσότερες, ειδικά 156 που ήταν και πανάκριβη για τα δεδομένα της τότε εποχής. Επίσης και πιο παλιές, Alfasud, Sprint και πολλές Alfetta GTV6. Ήμουν και τυχερός έχω δει και με ελληνικές πινακίδες εδώ στην Λάρισα την αγαπημένη μου Alfa 6... Οι 145, 146 ήταν τεράστια επιτυχία... Δεν μιλάω για την μετά 2000s εποχή ή για τις GT, GTV, Spider γιατί είναι άλλης κατηγορίας. Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2020 από Black Flag 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xeri83 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Ωραια τα ηλεκτρικα αλλα θα με ληψει ο ηχος ομως στα ψηλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 ηλεκτρικα αυτοκινητα. εφτασε η ωρα τους και θα ειναι ομορφα και ωραια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark_Nightfall Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1600 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, nikchris είπε Aναλυση απο τα λιντλ " με πολυ βαρυ αμαξωμα και πολυ αδυναμους κινητηρες, που μοιραια δεν απεδιδαν τιποτε! κι ετσι δεν σε προκαλουσανε να τα "μελανιασεις"...αρα...σπανια χαλουσανε" Αυτο σημαινει οτι για να εχεις την ιδια απλη ταχυτητα με το αλλο επρεπε να δουλεψει το αμαξι περισσοτερο, το αυτονοητο δηλαδη ...ελα...πες το....εχεις ξεμεινει μς γερμανικο 15ετιας που το χρυσοπληρωσες για premium και τελικα το μονο premium πανω του ειναι το κοστος συντηρησης κι επισκευης του... Οταν αντιληφθεις τη διαφορα μεταξυ του "Οδηγω ενα αυτοκινητο" και "Μετακινουμαι με ενα οχημα", ισως αναθεωρησεις για τα "αυτονοητα"... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 16 λεπτά πριν, Xeri83 είπε Ωραια τα ηλεκτρικα αλλα θα με ληψει ο ηχος ομως στα ψηλα Αν δεν το έχουν κάνει ακόμη, θα το κάνουν, θα αναγκάσουν να έχει ήχο το αυτοκίνητο. Θα δεις ότι θα μπορείς να τον αλλάζεις και με το app στο κινητό σου και κάθε εβδομάδα θα έχεις άλλο αυτοκίνητο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 35 λεπτά πριν, 1600 είπε ...ελα...πες το....εχεις ξεμεινει μς γερμανικο 15ετιας που το χρυσοπληρωσες για premium και τελικα το μονο premium πανω του ειναι το κοστος συντηρησης κι επισκευης του... Οταν αντιληφθεις τη διαφορα μεταξυ του "Οδηγω ενα αυτοκινητο" και "Μετακινουμαι με ενα οχημα", ισως αναθεωρησεις για τα "αυτονοητα"... Χωρις να θελω να μπω σε αντιπαραθεση, ποιο γερμανικο 15ετιας το πληρωσε καποιος για premium και δεν ηταν? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nat10 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, Superuser3 είπε Ναι δεν είναι καλά μην πάρεις Τα mercedes,Audi,bmw,Volvo σίγουρα θα είναι καλύτερα. Η μήπως δεν είναι? να σε ρωτησω φιλε μιας κ τα ψαχνετε λιγο παραπανω στα αυτοκινητα..το το Alfa Romeo Alfa 147 Twin spark '06 ειναι καλο αμαξακι για 1ο αυτοκινητο; γνκ λενε για toyota ειναι πιο αξιοπιστα..θελω μια γνωμη Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2020 από nat10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Flag Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Μια χαρά είναι η 147 του 2006. Λίγο η κατανάλωση καυσίμου θα σε προβληματίσει. Αλλά η οδηγική εμπειρία θα σε κάνει να τα ξεχάσεις. Άμα βρεις και του 2009 είναι με Full extra και με εργοστασιακό navi. Το 2009 σταμάτησε η παραγωγή της... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1600 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, gergios.boussias είπε Χωρις να θελω να μπω σε αντιπαραθεση, ποιο γερμανικο 15ετιας το πληρωσε καποιος για premium και δεν ηταν? Καμια αντιπαραθεση, συζητηση κανουμε και καταθετουμε τις προσωπικες μας αποψεις. Επι του ερωτηματος, εξαρταται τι εννοει καποιος premium. Αν εννοουμε το prestige που εχει το μπρελοκ με τα κλειδια στο τραπεζι του καφε ή των μπουζουκιων, ναι, εκει τα γερμανικα ειναι premium. Αν εννοουμε το μεγεθος της -διαχρονικης- εξαπατησης απεναντι στους πελατες της και στον ιδιο τον Πλανητη εν τελει...(σκανδαλο ρυπων)...κι εκει premium ειναι. Αν εννοουμε την αιματοβαμμενη ιστορια γιγαντωσης των 3-4 γερμανικων αυτοκινητοβιομηχανιων, θεμελιωμενη με εργαζομενους-σκλαβους-αιχμαλωτους αλλων κρατων, κι εκει uber premium ειναι. Ολα εχουν να κανουν με την οπτικη του καθενος, αλλοι ειναι διατεθειμενοι "να ξεχνουν, να προσπερνουν" το παρελθον και να στεκονται μονο στο παρον. Αλλοι παλι αηδιαζουν με τις αδιστακτες πρακτικες που υιοθετουν -συνηθως- οι γερμανοι επιχειρηματιες και με τις φιλοσοφικες θεωριες που πρεσβευουν γενικοτερα εναντι των "βαρβαρων" μη γερμανων. Επισης, περα απο τα ηθικα ζητηματα οπου ειναι διαρκως αμφιλεγομενη η προσεγγιση τους οσον αφορα τα λήμματα "Αναπτυξη κι Ανταγωνισμος", τεραστια σημασια εχει...τι πραγματικα ζηταει καποιος απο ενα αυτοκινητο...το γερμανικο αυτοκινητο ειναι σαν την σοβαρη κοπελα που σου κανουνε προξενειο στο χωριο...την παντρευεσαι και ζεις μια "ησυχη ζωη"...χωρις εντασεις, χωρις συγκινησεις, χωρις παθος (πλήττω ηδη). Τα Ιταλικα απο την αλλη πλευρα...θυμιζουν εναν ανεκπληρωτο παιδικο ερωτα...οπου η σκεψη και μονο να βρεθεις κοντα στο αντικειμενο τους ποθου σου...ειναι αναζωογονητικη, λαχταραει η καρδια σου να συναντηθειτε κι ας ξερεις οτι εχει τις παραξενιές της και ισως σου σπασει λιγο τα νευρα παλι.....εσυ...εγω...ο καθενας...που επιθυμει χρωμα στη ζωη του κι οχι γκριζα πραγματικοτητα, που θελει να οδηγησει απλα για να παει μια βολτα κι οχι επειδη πρεπει να παει καπου, που του αρεσει ο ηχος που περναει στην καμπινα γιατι τον "συνδεει" εναντι της καλυτερης ηχομονωσης που σε απομονωνει, που γενικα εχει μια σχεση με το αυτοκινητο του...λιγο πιο προσωπικη...αυτοι οι ανθρωποι Δεν επιλεγουν γερμανικα. Ψαχνουνε premium προσωπικες εμπειριες κι οχι premium status quo. Κοιτα φιλος...τιποτε δεν ειναι τελειο σε αυτη τη ζωη...και κανεις μας δεν ειναι ιδιος με κανεναν αλλον.....η "αγορα" πλεον ειναι ευρεια και γεματη επιλογες, για καθε γουστο και για καθε βαλαντιο. Το DNA ομως και οι "ριζες", η ιστορια που κουβαλαει στον χρονο καθε εταιρεια...δεν αμφισβητουνται. Το ζητημα ειναι να Γνωριζει καποιος γιατι? επιλεγει κατι κι οχι να το επιλεγει επειδη το marketing του το επεβαλλε. Και δυστυχως, η γερμανοι στο marketing ειναι κορυφη. Ειτε με ψεμματα, ειτε με συκοφαντιες, ειτε με δωροδοκιες, παντοτε, πετυχαινουν κι επιβαλλουν την ατζεντα τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CMOS_Z Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, Black Flag είπε Αδιάβαστο σε πιάνω... Μα η Alfa Romeo είναι η αιτία δημιουργίας της Ferrari, η μαμά της ας το πούμε... Πάντα η Alfa Romeo είχε ακριβά και ξεχωριστά αυτοκίνητα, εσείς το ξεχνάτε. Για τις εκθέσεις που αναφέρεσαι ευθύνεται ο επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Ο οποίος κοιτάει να πουλήσει τους ιαπωνικούς και γαλλογερμανικούς κουβάδες που επίσης είναι επίσημος αντιπρόσωπος. Επειδή πριν έναν τρίμηνο πήγα να πάρω μεταχειρισμένη Giulietta από την αντιπροσωπεία προσπαθούσαν να με πείσουν να πάρω Nissan ή Opel. Το ίδιο ίσχυε και με τον προηγούμενο επίσημο αντιπρόσωπο του Gruppo. Οι αντιπρόσωποι ευθύνονται ξεκάθαρα. Τώρα στις αντιπροσωπείες της Velmar δεν ξέρω τι γίνεται δεν έχει καμία εδώ κοντά για να δω. Πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος είναι πιο σοβαρός. Εδώ πάντως στην Λάρισα θυμάμαι πολλές 33, 75, 145, 146, 155, 164 στα 1990s και από τις νεότερες 147, 156 ακόμα περισσότερες, ειδικά 156 που ήταν και πανάκριβη για τα δεδομένα της τότε εποχής. Επίσης και πιο παλιές, Alfasud, Sprint και πολλές Alfetta GTV6. Ήμουν και τυχερός έχω δει και με ελληνικές πινακίδες εδώ στην Λάρισα την αγαπημένη μου Alfa 6... Οι 145, 146 ήταν τεράστια επιτυχία... Δεν μιλάω για την μετά 2000s εποχή ή για τις GT, GTV, Spider γιατί είναι άλλης κατηγορίας. Πως γίνεται να με πιασες αδιάβατο και να μην είπες κατι διαφορετικό από αυτό που είπα; Ο αντιπρόσωπος πλασάρει οτιδήποτε άλλο γιατί πολύ απλά δεν έχει μοντέλα να σου δείξει. Ξέχνα το παρελθόν, σήμερα τι επιλογές έχω εαν θέλω να αγοράσω κάτι από το γκρουπ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα