Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Superuser3 είπε

Ενώ εσύ επειδή το φιατ του 1960 έβγαζε πρόβλημα στα ηλεκτρικά έβγαλες το ασφαλές συμπέρασμα ότι το ηλεκτρικό Alfa Romeo που θα βγάλει δεν θα είναι αξιόπιστο.Ότι να ναι

 

Μη του χαλάς το όνειρο. Θα είναι από αυτούς που κράζουν τα ηλεκτρικά των fiat και θαυμάζουν γερμανικά. Την ίδια ώρα που πλέων όλα είναι bosch πάνω στο αυτοκίνητο, από πλεξούδες μέχρι ecu και σχεδόν όλα τα modules. (+ τα απροβλημάτιστα delphi και magneti marelli ανά μοντέλα)

Κατά τα άλλα να 'χαμε να λέγαμε και να' χουμε να πούμε που λέει και ο αυγολέμονος.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν γινεται να συγκρινεις διαφορετικες μαρκες αυτοκινητων απο την στιγμη που ολες εχουν και καλα αλλα και μαπα αυτοκινητα.

Μπορεις να εχεις μια γενικη εικονα αλλα δεν ξερεις σε μερικα χρονια τι μπορει να παθει το αμαξι. Βλεπεις καινουριο μοντελο αυτοκινητου, μπορεις να συγκρινεις με τις προηγουμενες εκδοσεις του, τι προβληματα ειχανε, τι διορθωσανε, τι καινουριες τεχνολογιες βαλανε, τι αλλαγες κανανε (αν κανανε) στον κινητηρα κλπ κλπ.

Παραδειγμα mercedes e280 του 2005 με 1,2 εκκατομυρια χιλιομετρα (μηδενισε το κοντερ και ξαναρχισε απο την αρχη) συνεχιζει και δουλευει ενω ιδιο μοντελο (e280) ολοιδιο εξωτερικα και σχεδον εσωτερικα στα 550 χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη κινητηρα.

Τελικα της mercedes τα αυτοκινητα ποιανουν ολα το μυριο επειδη ειναι "γερμανος και δεν χαλαει" ή ειναι γερμανικα και ολα τα καινουρια μοντελα ειναι για τον πουτς;

Εγω πιστευω πλεον ολα καλα ειναι, απλα κοιταζεις τι κατηγορια αυτοκινητου μπορει να σηκωσει η τσεπη σου, γιατι περα απο τα προβληματα που μπορει να βγαλει ενα αμαξι εχεις να πληρωσεις και τις βενζινες σου, τα τελη τις ασφαλειες κλπ κλπ.

Τι να το κανω ενα αμαξι που "δεν βγαζει προβληματα" αλλα καιει τον πατερα και την μανα του;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, stafaf είπε

Μακάρι αδελφέ, εγώ μαζί σου. 

Να εδώ μέσα με μαλώνουν και με κατηγορούν για γιαπωνεζάκια. 

Αν θέλουν αυτοί να υποστηρίζουν κουβάδες με ρόδες καλά κάνουν , δεν με νοιάζει . Βρε δεν παν να δουλεύουν και με κάτουρο όπως λένε και ξαναλένε , κουβάδες παραμένουν ... φινέτσα . Design . Και ομορφιά μόνο τα ιταλικά έχουν .... πείτε ότι θέτε.... ξέρω πολλούς που τα κράζουν και λένε για τα χοντα π.χ. Αλλά μόλις δούνε Alfa στο δρόμο κάτι τους πιάνει .. φιλάκια 

3 ώρες πριν, Feregorn είπε

Όλα τα προηγούμενα Alfa πριν τη σειρά 159, Brera, Spider άντε και το λίγο προηγούμενο GT, και επίσης τα μετέπειτα  Alfa από το 2010 περίπου μέχρι και την άφιξη της νέας σχεδίασης από Stelvio και μετά

Ενταξει ... επόμενος 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, CMOS_Z είπε

Μη του χαλάς το όνειρο. Θα είναι από αυτούς που κράζουν τα ηλεκτρικά των fiat και θαυμάζουν γερμανικά. Την ίδια ώρα που πλέων όλα είναι bosch πάνω στο αυτοκίνητο, από πλεξούδες μέχρι ecu και σχεδόν όλα τα modules. (+ τα απροβλημάτιστα delphi και magneti marelli ανά μοντέλα)

Κατά τα άλλα να 'χαμε να λέγαμε και να' χουμε να πούμε που λέει και ο αυγολέμονος.

Διαβάζεις κάνα άλλο ποστ ή ψάχνεσαι για καυγά;

Ποιο όνειρο μου χαλάει;

Διάβασε μία από την αρχή όλο το νήμα και τη Δευτέρα με τον κηδεμόνα σου. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, stafaf είπε

Διαβάζεις κάνα άλλο ποστ ή ψάχνεσαι για καυγά;

Ποιο όνειρο μου χαλάει;

Διάβασε μία από την αρχή όλο το νήμα και τη Δευτέρα με τον κηδεμόνα σου. 

Ναι ψάχνομαι για καυγά από την οθόνη, άσε μας ρε @stafaf

Από την αρχή του νήματος (πρώτο πόστ συγκεκριμένα) έδειξες οτί δεν ασχολείσαι εδώ και 40 χρόνια με τα ιταλικά. Τι περίμενες να απαντήσω στον άλλο δηλαδή με αυτά που γράφεις?

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, bringmevictims είπε

Αν θέλουν αυτοί να υποστηρίζουν κουβάδες με ρόδες καλά κάνουν , δεν με νοιάζει . Βρε δεν παν να δουλεύουν και με κάτουρο όπως λένε και ξαναλένε , κουβάδες παραμένουν ... φινέτσα . Design . Και ομορφιά μόνο τα ιταλικά έχουν .... πείτε ότι θέτε.... ξέρω πολλούς που τα κράζουν και λένε για τα χοντα π.χ. Αλλά μόλις δούνε Alfa στο δρόμο κάτι τους πιάνει .. φιλάκια 

Ενταξει ... επόμενος 

Φίλος, μερικοί έχουμε πολύ εκλεκτικό γούστο και καμία υποχρέωση να γουστάρουμε και όλο το σόι μιας γκόμενας εργολαβικά...!

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε

Ναι ψάχνομαι για καυγά από την οθόνη, άσε μας ρε @stafaf

Από την αρχή του νήματος (πρώτο πόστ συγκεκριμένα) έδειξες οτί δεν ασχολείσαι εδώ και 40 χρόνια με τα ιταλικά. Τι περίμενες να απαντήσω στον άλλο δηλαδή με αυτά που γράφεις?

Ποια ιταλικά ρε φίλε. 

Πεθαμένα μοντέλα με 5 facelift το καθένα για να παραμένουν οι εκθέσεις ανοιχτές. 

Άσε μας τώρα. 

Αν τους αναστήσουν οι Γάλλοι καλά θα είναι. 

Η lancia πεθαμένη η alfa φυτοζωεί, η fiat τα είπαμε. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Superuser3 είπε

Ναι βέβαια, στα 100 TOYOTA τα 90 έχουν πρόβλημα........ θα μαζεύουν πετραδάκια τα λάστιχα επειδή έχουν χοντρό πέλμα ..........δεν ξέρετε τι διαβάζετε ......

Δημοσ.
Μόλις τώρα, stafaf είπε

Ποια ιταλικά ρε φίλε. 

Πεθαμένα μοντέλα με 5 facelift το καθένα για να παραμένουν οι εκθέσεις ανοιχτές. 

Άσε μας τώρα. 

Αν τους αναστήσουν οι Γάλλοι καλά θα είναι. 

Η lancia πεθαμένη η alfa φυτοζωεί, η fiat τα είπαμε. 

Δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που λες εδώ. Facelift του facelift, μια fiat που όλα τα έχει κάνει όλα 500, μια alfa που την έχει δει ferrari με ανύπαρκτα μοντέλα στις εκθέσεις, να μην αρχίσουμε να λέμε και για το υπόλοιπο group. Αψυχολόγητο κάθε ένα roadmap που βγαίνει.

Στο θέμα όμως των ηλεκτρικών να ξέρεις πως είσαι λάθος. Ή τέλος πάντων να βγουν και τα νέα με ηλεκτροκινητήρες να τα δούμε πρώτα και ας τα θάψουμε αν η αξιοπιστία έχει γυρίσει εκεί που ήταν κάποτε.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε

Στο θέμα όμως των ηλεκτρικών να ξέρεις πως είσαι λάθος. Ή τέλος πάντων να βγουν και τα νέα με ηλεκτροκινητήρες να τα δούμε πρώτα και ας τα θάψουμε αν η αξιοπιστία έχει γυρίσει εκεί που ήταν κάποτε.

Δεν ξέρεις πόσο εύχομαι να βγω λάθος. 

Αλήθεια στο λέω. 

Να βάλουν μια καλή σειρά με νέα μοντέλα, λογικές τιμές και αξιοπιστία. 

Τους θάβω γιατί τους αγαπάω τους Ιταλούς. 

Οι άλλοι δε με πολυενδιαφερουν, δεν ασχολούμαι. 

Επεξ/σία από stafaf
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Miaou7 είπε

Καλοταξιδο φιλε, αλλα το γεγονος οτι βγηκε καλο το Prius (το οποιο παρεπιπτωντος ειναι "ειδικο" αυτοκινητο και το χρησιμοποιει σαν διαφημιση η toyota) δεν σημαινει οτι τα ιαπωνικα δεν χαλανε. Εχω φιλο που ειναι στο τριτο μοτερ στην celica 2006 (βασικα τεταρτο γιατι το μαμα το εκανε 1.8vvti)και παιρνουν νερο και τα φαναρια. Επισης το κοστος του prius ξεφευγει απο τα "κοινα" αυτοκινητα.
Παραυτα απο μπαταριες πως εισαι? Το πηρες με αλλαγμενες? Γιατι εκει ειναι η μεγαλη κεφαλια στα υβριδικα και 200.000 χλμ ειναι μεγαλο νουμερο.

Μιλωντας για καταναλωση , το C4 1.4 που εχω του 2008 γραφει γυρω τα 7.5lt/100km μεσο ορο, γεματο αλλα χωρις μπαγκαζιερα οροφης κατω απο 7 στην εθνικη και ειχε τιμη αγορας 13χιλιαδες εουρος.

Κοίτα να δεις, επειδή είχαμε και 2 Clio της δεκαετίας του 90 στην οικογένεια (του πατέρα μου του 92 και το δικό μου του 97) αν τα συντηρείς όπως πρέπει και σε καλό συνεργείο, ότι και να είναι, δύσκολο να βγάλει πρόβλημα. 

Τώρα αν ο φίλος σου κρίνει ότι πρέπει να κάνει το μοτέρ 1.8. Δεν θα το σχολιάσω. Απλά όλοι αυτοί οι μηχανικοι που ανέπτυξαν το μοντέλο και τον κινητήρα και έκριναν ότι θα πρέπει να φοράει 1.6, κάτι παραπάνω θα ξέρουνε. 

Επίσης αν έχει αλλάξει 3-4 μοτέρ, με βάση το ότι ανέβασε το μοτέρ από 1.6 στα 1.8, μάλλον θα οδηγάει ανάλογα και το αμάξι. Πιθανότατα να μην φταιει το celica σε αυτή την περίπτωση. 

Όσο για τη συντήρηση, δεν ξέρω αν την κάνει στην ώρα του. 

Το θέμα με τη μπαταρία είναι μεγάλο παραμύθι. Ναι χαλάει, αλλά κυρίως σε αμάξια που μένουν σε ακινησία και έχουν λίγα χιλιόμετρα ή χαλάει μέσα στην εγγύηση.

Τα μισά ταξί εδώ είναι Toyota υβριδικά πλέον. Κάτι θα ξέρουν αυτοι που περνούν Toyota και όχι Mercedes. Επαγγελματίες είναι, αυτό είναι το εργαλείο τους και με αυτό βγάζουν το μεροκάματο τους. 

Και η Toyota με 2000€ έξτρα το δίνει στους ταξιτζήδες νομίζω με 400000 εγγύηση. 

Και να χαλάσει 2000€ κοστίζει καινούρια. Όσο κοστίζει και μια τουρμπίνα μαζί με τοποθέτηση σε ένα τουρμπατο. 

Μπορείς όμως αν χαλάσει αντικαταστήσεις 2-3 τμήματα της και μετά ξανά λειτουργεί. Με κόστος 150-300€. 

Και να χαλάσει στην τελική, το ότι βγάζει τόσα χρόνια και χιλιόμετρα, τα 2000 € είναι σε αυτή την περίπτωση πολύ καλά επενδυμένα λεφτά. 

4.2 καίω καλοκαίρι στην πόλη. 6 το χειμώνα στην πόλη. Αν μπορείς να κινηθείς σε δρόμο με ταχύτητα 70 +-10 χμ/ώρα η κατανάλωση είναι το καλοκαίρι 3.6

Και σέρβις τίποτα λάδια, φίλτρα κάθε 15000, ψυκτικα υγρά και υγρά φρένων κάθε 30000, μπουζί κάθε 90000, λάδι κιβώτιο ταχυτήτων κάθε 90000, δισκόφρενα μπροστά κάθε 60000-90000 αναλόγως πως οδηγας. 

Αντε το πολύ πολύ να κάψει και καμιά λάμπα. 

  • Confused 1
Δημοσ.

Τη σημαντικοτερη λεπτομερεια νομιζω την ανεφερε καποιος αλλος παραπανω...

"Τα ομορφα αυτοκινητα, ομορφα καιγονται"

Τα Ιταλικα πρωτιστως και απο κοντα λιγα Γαλλικα της Peugeot, τις δεκαετιες 70-80 και λιγοτερο 90's, ηταν τα αυτοκινητα που επιθυμουσαν ολοι οσοι ηθελαν να Οδηγησουν.-

Λιγο το design, λιγο οι επιδοσεις στo WRC της εποχης, δημιουργησαν την πεποιθηση στους υποψηφιους αγοραστες της εποχης, οτι για να νοιωσεις οτι πιο κοντα σε..."Ραλίστα"...επρεπε να παρεις το αντιστοιχο μοντελο που κυριαρχουσε στα Ράλλυ.

Μοιραια κατεληγες με Ιταλικο κυριως, και ισως Γαλλικο. Αυτο αφορα αυτους που ηθελαν να Οδηγουν, οχι να μετακινουνται.

Μοιραιο λοιπον, αντιστοιχως, ηταν το γεγονος οτι αυτα τα αμαξια Υπεφεραν τα πανδεινα στα χερια wannabe Ari Vatanen, u_name_it, etc.

Δε χρειαζεται νομιζω πολυ αναλυση, για ποιον λογο ηταν σε κατασταση..."σκόρπιου"...πολλα απο αυτα τα αυτοκινητα.

 

Ανεκαθεν ειχες την επιλογη να αγορασεις Ιαπωνικο ή γερμανικο, αλλα παντοτε απευθυνοταν σε πιο "αδιαφορους" (διττό κι αυτο) οδηγους.00

Το Γιαπωνεζικο της εποχης..."δεν σπαει, δεν χαλαει"...αλλα οπως χαρκτηριστικα ελεγε ενας φιλος μου...αν παρκαρεις πανω σε πεζοδρομιο...νοιωθεις την στρεβλωση στο σασι..."πιτσικάρει"...για τους πιο μυημενους...🤣

Η δε γερμανιλα της εποχης...ηταν ανεκαθεν "μπετόν αρμέ" κατασκευη (χαρακτηριστικα Γοτθικη), με πολυ βαρυ αμαξωμα και πολυ αδυναμους κινητηρες, που μοιραια δεν απεδιδαν τιποτε! κι ετσι δεν σε προκαλουσανε να τα "μελανιασεις"...αρα...σπανια χαλουσανε.

Φυσικα με τα χρονια επηρθε η ταση για ομοιογένεια στα περισσοτερα οχηματα (κοινα πατωματα, κοινα ανταλλακτικα μερη, κτλ).

 

Το design παντοτε θα κανει την διαφορα (προσωπικη αποψη), αλλα σημαντικος επισης παραγοντας ειναι και η οποια προκαταληψη κουβαλα ο καθενας μας απεναντι σε διαφορετικες σχολες, και δη χωρες παραγωγης.

Πχ προσωπικα...γερμανικο...(ανεκαθεν ομως)...δε θα αγοραζα οπως χαρακτηριστικα χαριτολογω...ουτε κ@λοχαρτο.

Δεν ηθελα, δε θελω και δεν προκειται να θελησω να εχω ουδεμια σχεση με οτιδηποτε κατασκευασμα εξαγει η εν λογω περιοχη.-

 

ΥΓ. για την Ιστορια, η Lambo πλεον ειναι ΚΑΙ αυτη γερμανικη και δη vw, οπως και η θρυλικη Bugatti......αφου ειδαν και αποειδαν οτι δεν μπορουνε να κατασκευασουνε κι αυτοι Εργα Τεχνης.....αποφασισαν να εξαγορασουν τους καλλιτεχνες που δημιουργουνε Τεχνη.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ritakos είπε

Κοίτα να δεις, επειδή είχαμε και 2 Clio της δεκαετίας του 90 στην οικογένεια (του πατέρα μου του 92 και το δικό μου του 97) αν τα συντηρείς όπως πρέπει και σε καλό συνεργείο, ότι και να είναι, δύσκολο να βγάλει πρόβλημα. 

Τώρα αν ο φίλος σου κρίνει ότι πρέπει να κάνει το μοτέρ 1.8. Δεν θα το σχολιάσω. Απλά όλοι αυτοί οι μηχανικοι που ανέπτυξαν το μοντέλο και τον κινητήρα και έκριναν ότι θα πρέπει να φοράει 1.6, κάτι παραπάνω θα ξέρουνε. 

Επίσης αν έχει αλλάξει 3-4 μοτέρ, με βάση το ότι ανέβασε το μοτέρ από 1.6 στα 1.8, μάλλον θα οδηγάει ανάλογα και το αμάξι. Πιθανότατα να μην φταιει το celica σε αυτή την περίπτωση. 

Όσο για τη συντήρηση, δεν ξέρω αν την κάνει στην ώρα του. 

Το θέμα με τη μπαταρία είναι μεγάλο παραμύθι. Ναι χαλάει, αλλά κυρίως σε αμάξια που μένουν σε ακινησία και έχουν λίγα χιλιόμετρα ή χαλάει μέσα στην εγγύηση.

Τα μισά ταξί εδώ είναι Toyota υβριδικά πλέον. Κάτι θα ξέρουν αυτοι που περνούν Toyota και όχι Mercedes. Επαγγελματίες είναι, αυτό είναι το εργαλείο τους και με αυτό βγάζουν το μεροκάματο τους. 

Και η Toyota με 2000€ έξτρα το δίνει στους ταξιτζήδες νομίζω με 400000 εγγύηση. 

Και να χαλάσει 2000€ κοστίζει καινούρια. Όσο κοστίζει και μια τουρμπίνα μαζί με τοποθέτηση σε ένα τουρμπατο. 

Μπορείς όμως αν χαλάσει αντικαταστήσεις 2-3 τμήματα της και μετά ξανά λειτουργεί. Με κόστος 150-300€. 

Και να χαλάσει στην τελική, το ότι βγάζει τόσα χρόνια και χιλιόμετρα, τα 2000 € είναι σε αυτή την περίπτωση πολύ καλά επενδυμένα λεφτά. 

4.2 καίω καλοκαίρι στην πόλη. 6 το χειμώνα στην πόλη. Αν μπορείς να κινηθείς σε δρόμο με ταχύτητα 70 +-10 χμ/ώρα η κατανάλωση είναι το καλοκαίρι 3.6

Και σέρβις τίποτα λάδια, φίλτρα κάθε 15000, ψυκτικα υγρά και υγρά φρένων κάθε 30000, μπουζί κάθε 90000, λάδι κιβώτιο ταχυτήτων κάθε 90000, δισκόφρενα μπροστά κάθε 60000-90000 αναλόγως πως οδηγας. 

Αντε το πολύ πολύ να κάψει και καμιά λάμπα. 

Δεν ανεβασε το μοτερ απο 1.6, 1.8 ηταν αλλα εβαλε τροπετο απο ιαπωνικο 1.8vvti και μετα αλλα δυο μοτερ ιδια.
Συντηρηση στην ωρα του και το αμαξι με μπατονετες το καθαριζει. Το οτι η χρηση παιζει ρολο φυσικα και ερχεσαι στα λογια μου, οταν οι αλφα βγαζαν 88 αλογα απο 1.350κυβικα υψηλοστροφα, τα ιαπωνικα ηταν στα 70-75-80 αλογα απο 1500κυβικα, λογικες και λιγοτερες ζημιες.

Οι μπαταριες φθειρονται με την μη χρηση, την θερμοκρασια αλλα και τους κυκλους φορτισης οποτε δεν γινετε να μην χαλασουν ποτε και εαν κανεις 230000 χιλιομετρα με χαμηλη καταλωση λογικα εχουν πολλες φορτισεις/εκφορτισεις.

Τα ταξι τωρα πανε με τα κριτηρια των ρυπων και στην Γερμανια γιαυτο αλλαζουν αμαξι καθε 5 χρονια, επισης παιζουν και οικονομικα κριτηρια και επιδοτησεις. Τωρα που θα δωσουν επιδοτηση για υβριδικα θα γεμισει και η Ελλαδα.

Ολα καλα για καταναλωση, εγω μπορω να το το παω μεχρι 5.5 με 120χλμ αλλα στην πολη δεν πεφτει κατω απο 7.5-8, παντως στο C4 αλλαξα τακακια μπροστα στα 120.000χιλιομετρα.

Καλα, αν πεις σε γιαπωνοζοφιλο οτι ειχες ρενο κλιο του 90 και δεν ειχες προβληματα θα σε βαφτισει Μινχαουζεν. Μεγαλος παραγοντας η σωστη χρηση και καλη και προληπτικη συντηρηση..

Επεξ/σία από Miaou7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περηφανος κατοχος Alfa Romeo ΜiTo με 140,000 απροβληματιστα χιλιομετρα περα απο βλαβες ανευ σημασιας οπως σωληνακια ψυγειου η ενας αισθητηρας εδω και εκει κτλ. Εξαιρετικο αυτοκινητο, απολαυστικο στην οδηγηση με τα 155 αλογα και το στυλ του μεσα/εξω ολοζωντανο και συγχρονο 10 χρονια μετα. Αναμενω απο κοντα την πανεμορφη Tonale για να αποφασισω αν θα γινει το επομενο μου αυτοκινητο. 

Οσο για καποιους που ζουνε σε αλλες δεκαετιες και αναμασανε τις ιδιες καραμελες, μονο γελιο προκαλουν.

Επεξ/σία από Bluedive
  • Like 3
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Feregorn είπε

Φίλος, μερικοί έχουμε πολύ εκλεκτικό γούστο και καμία υποχρέωση να γουστάρουμε και όλο το σόι μιας γκόμενας εργολαβικά...!

Καλά κανεις φίλος , γίαυτο μην μας ζαλίζεται εσείς πρώτοι ... φιλια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...