Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, Miaou7 είπε

Το αστείο είναι ότι μόνο κατι πιτσιρικάδες είναι τρελά φανατισμενοι με ιαπωνικά μιξερακια επειδή μαθανε τα αυτοκίνητα από τον τακούμι και τo YouTube. Όποιον μεγαλύτερο δεις που κάποτε γούσταρε ανατολίτικα, τώρα γυρνάει με ευρωπαϊκό και μετανιώνει που δεν είχε μπέμπα και άλφα του 70 με 80. Άσε που ιαπωνικό παλιότερο του 85 με 90 εκτός κάτι sunny δεν βλέπεις να γυρνάει στους δρόμους, όλα σκραπ γίνανε... 

ε καλα δεν ειναι μονο οι νεοι, μια βολτα απο τις σελιδες "ταδε νεα  οχηματων" στο facebook να κανεις θα δεις στα commnents θα δεις την αποβαση της Νορμανδιας ( Σαν σημερα) απο μεσηλικες φανατικους Γιαπωνεζακιδες σε γερμανους ή το αντιθετο. κανουν λες και εχουν μετοχες των εταιριων ,τις υπερασασπιζονται λες και τους πληρωνουν. ολα αυτα μονο και μονο επειδη μεγαλωσαν με ενα αυτοκινητο της ταδε χωρας ή τους εχει πει ενας γνωστος για τα προβληματα 

Επεξ/σία από Iliaz
  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Superuser3 είπε

Με αποτρέπει αλλά τι σχέση έχει αυτό με την αξιοπιστία και τις ζημιές που είπες

Άντε πάλι. 

Μίλησα για θυμικό, ας εξηγήσω τι εννοώ. 

Είχε ο πατέρας μου, ο θείος μου κάνα 2 γείτονες Φίατ τη δεκαετία του 80. 

Ε υπήρχαν προβλήματα τί να λέμε τώρα, σκουριές και ηλεκτρικά γινόταν χαμός. 

Αυτά εντυπώνονται, δεν ξανάκουσες εσύ ότι τα ιταλικά είναι ζημιάρικα; 

(Θυμικό=η αφετηρία της θέλησης). 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπάρχει λόγος να διαφωνείτε.Το fiat group από μόνο του πουλάει σχεδόν 5 εκατομμύρια μονάδες τον χρόνο. Κατι θα ξέρουν περισσότερο οι ιταλοί  από τους πολίτες του κράτους που παράγει μόνο φέτα και ελαιόλαδο.

Επίσης δεν πήραν οι γάλλοι το fiat group οπως αναφέρθηκε. Κοινοπραξία 50-50 έχει δημιουργηθεί(4η μεγαλύτερη στον κόσμο) που σε βάθος χρόνου το πιθανότερο είναι να οδηγήσει στην εξαγορά του PSA από την fiat και όχι το αντίθετο.

Κάτι που δεν ξέρουν πολλοί επίσης είναι,οτι και η opel ανήκει πλέον  στο γκρουπ.

Γενικά η είδηση είναι άσκοπη και άσχετη με το insomnia σε αντίθεση με την είδηση της συγχώνευσης των γκρουπ που άξιζε την περσινή  αναφορά.

Επεξ/σία από Rebel21
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 2
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

JFTR εδω πανω (Λονδινο) , πολλα 500αρακια (τα καινουργια) και  ελαχιστα Stelvio. Τιποτε απο τα αρχαια Φιατ.

Οι προτιμησεις τους στα ιταλικα ειναι  supercars - Ferrari , lamborghini κτλ. και φυσικα τα δικα τους RR,Bentley , Aston Martin (για αυτους που εχουν χρηματα) . Παρα πολυ γερμανικο σε μεγαλους κυβισμους με δευτερα  τα ιαπωνικα (σε σημαντικα μικροτερους αριθμους) και φυσικα οι δικες τους μετροσεξουαλ καφριλες (Vauxhall).Ελαχιστα εως καθολου γαλλικα.

Απο ηλεκτρικα πολυ Τεσλα και λιγοτερα γερμανικα.

Αλλα με τα χρηματα που παιζουν εδω και την στενουρα των δρομων του Λονδινου ενας ακομη παιχτης στην αγορα του ηλεκτρικου αυτοκινητου  θα δωσει σε περισσοτερους την δυνατοτητα για ποιο καθαρη αυτοκινηση.Για να μην αναφερω τα προνομια για κινηση εντος δακτυλιου Λονδινου , παρκαρισματος , φορολογιας κτλ.

Με το καλο λοιπον. 

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Rebel21 είπε

Δεν υπάρχει λόγος να διαφωνείτε.Το fiat group από μόνο του πουλάει σχεδόν 5 εκατομμύρια μονάδες τον χρόνο. Κατι θα ξέρουν περισσότερο οι ιταλοί  από τους πολίτες του κράτους που παράγει μόνο φέτα και ελαιόλαδο.

Επίσης δεν πήραν οι γάλλοι το fiat group οπως αναφέρθηκε. Κοινοπραξία 50-50 έχει δημιουργηθεί(4η μεγαλύτερη στον κόσμο) που σε βάθος χρόνου το πιθανότερο είναι να οδηγήσει στην εξαγορά του PSA από την fiat και όχι το αντίθετο.

Κάτι που δεν ξέρουν πολλοί επίσης είναι,οτι και η opel ανήκει στο γκρουπ. Οπότε δυστυχώς χάλασε ένα ακόμα "αξιόπιστο" γερμανικό αυτοκίνητο.

Καλά ό,τι πεις. 

Μια συγκαλυμμένη εξαγορά είναι που προβλήθηκε ως συγχώνευση. 

Αν έβλεπες την πορεία των μετοχών των δύο εταιριών μετά την ανακοίνωση της συγχώνευσης θα καταλάβαινες τί εννοώ. 

Της FCA εκτινάχθηκαν και της PSA έπεσαν. 

Εκτός εάν πιστεύεις ότι με punto 15ετιας που το βγάλαν από τους καταλόγους και seicento, tipo και τα άλλα παιδιά είχε σοβαρό μέλλον. 

Και για την opel, ναι, το γνωρίζαμε, το γράψαν οι εφημερίδες, δεν είναι κρατικό μυστικό. 

 

Edit: Ρε μη με βάζετε να κατηγορώ ιταλικό όχημα (κυρίως μηχανές, θα πεθάνετε!)

Τα αγαπάω, αλήθεια, αλλά έμειναν πίσω, τι να λέμε τώρα. 

Επεξ/σία από stafaf
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, stafaf είπε

Καλά τα λες. 

Και εγώ βλέπω συνέχεια έξω mirafiori και lancia beta. Αθάνατα εργαλεία. 

Η ποιότητα δεν κρύβεται άλλωστε. 

Εισαι λιγο μικρουλης, αλλιως θα ηξερες οτι αυτα ειναι μοντελα δεκαετιας 70 που φτασαν μεχρι 80 (αρα το νεοτερο που μπορει να δεις ειναι 35 με 40 χρονων. Αντιθετα δεκαετιας του 80 30+χρονα κυκλοφορουν παρα πολλα ευρωπαικα καθημερινα και οχι μια καθε κυριακη. Οριενταλ, οτιδηποτε ειναι πανω απο 20 χρονων αυτοματως θεωρειτε αντικα-συλλεκτικο και κυκλοφορουν ελαχιστα.

  • Sad 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, stafaf είπε

Άντε πάλι. 

Μίλησα για θυμικό, ας εξηγήσω τι εννοώ. 

Είχε ο πατέρας μου, ο θείος μου κάνα 2 γείτονες Φίατ τη δεκαετία του 80. 

Ε υπήρχαν προβλήματα τί να λέμε τώρα, σκουριές και ηλεκτρικά γινόταν χαμός. 

Αυτά εντυπώνονται, δεν ξανάκουσες εσύ ότι τα ιταλικά είναι ζημιάρικα; 

(Θυμικό=η αφετηρία της θέλησης). 

Όχι δεν το χω ξανακουσει και μια alfa romeo giulietta που είχα δεν είχε βγάλει τίποτα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Miaou7 είπε

Εισαι λιγο μικρουλης, αλλιως θα ηξερες οτι αυτα ειναι μοντελα δεκαετιας 70 που φτασαν μεχρι 80 (αρα το νεοτερο που μπορει να δεις ειναι 35 με 40 χρονων. Αντιθετα δεκαετιας του 80 30+χρονα κυκλοφορουν παρα πολλα ευρωπαικα καθημερινα και οχι μια καθε κυριακη. Οριενταλ, οτιδηποτε ειναι πανω απο 20 χρονων αυτοματως θεωρειτε αντικα-συλλεκτικο και κυκλοφορουν ελαχιστα.

Μικρούλης; Αχουτο μωρέ. Δεν τα θυμάσαι και καλά. Μια χαρά έβγαιναν και στο πρώτο μισό της δεκαετίας του 80. 

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Lancia_Beta

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fiat_131

Ας μη χαλάσω το παραμύθι σου, ό,τι πεις. 

Μόνο μην το πεις παραέξω. 

8 λεπτά πριν, Superuser3 είπε

Όχι δεν το χω ξανακουσει και μια alfa romeo giulietta που είχα δεν είχε βγάλει τίποτα.

Ο άλλος από πάνω βλέπει στους δρόμους "πολλά ιταλικά δεκαετίας 80" και κανένα γιαπωνέζικο.

Εσύ δεν ξανάκουσες ότι τα ιταλικά ειδικά εκείνης της δεκαετίας (και μπορώ να σου εξηγήσω και τους λόγους) ήταν Η σαπίλα. 

Οκ παιδιά εσείς είστε πιο φανατικοί και από apple fanboys. 

Σόρυ κιόλας. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, stafaf είπε

Μικρούλης; Αχουτο μωρέ. Δεν τα θυμάσαι και καλά. Μια χαρά έβγαιναν και στο πρώτο μισό της δεκαετίας του 80. 

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Lancia_Beta

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fiat_131

Ας μη χαλάσω το παραμύθι σου, ό,τι πεις. 

Μόνο μην το πεις παραέξω. 

Αχ καλε εισαι και χιουμοριστας, μιας και στο τελευταιο ετος παραγωγης αυτοκινητων που ειναι δεκα χρονια στην αγορα πουλανε πολυ.

Και πηγανε μεχρι το 84 ε? δηλαδη 36 χρονων το νεοτερο? Πωπω....

Ασε φιλαρακι, κατσε με το τογιοτα στον καμπο και ασε εμας με τις κουρσες να γυρναμε που δεν ξερουμε. Παιρνεις ιαπωνικο,  πληρωνεις σερβις και συντηρηση μην τυχον σου βγαλει καμια βλαβη και παιρνεις τηλεφωνο να δεις αν εχει και ανταλακτικα διαθεσιμα, πριν πας μια βολτα..

 

Και επειδη σου αρεσουν τα λινκ, δες και στην αγορα αυτοκινητα πριν του 80, τιμες και διαθεσιμοτητα. Ιδιατερα τα φτηνα που ακομα κυκλοφορουν καθημερινα...  https://www.car.gr/classifieds/cars/?pg=1&registration-to=<1980&sort=prd 

Επεξ/σία από Miaou7
  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Miaou7 είπε

Αχ καλε εισαι και χιουμοριστας, μιας και στο τελευταιο ετος παραγωγης αυτοκινητων που ειναι δεκα χρονια στην αγορα πουλανε πολυ.

Και πηγανε μεχρι το 84 ε? δηλαδη 36 χρονων το νεοτερο? Πωπω....

Ασε φιλαρακι, κατσε με το τογιοτα στον καμπο και ασε εμας με τις κουρσες να γυρναμε που δεν ξερουμε. Παιρνεις ιαπωνικο,  πληρωνεις σερβις και συντηρηση μην τυχον σου βγαλει καμια βλαβη και παιρνεις τηλεφωνο να δεις αν εχει και ανταλακτικα διαθεσιμα, πριν πας μια βολτα..

Να είχα και γιαπωνέζικο, να πάει στο διάολο. 

Και ο κάμπος;... Που σε ενόχλησε; 

Επειδή είπα ότι τη δεκαετία του 80 τα ιταλικά ήταν άθλια; 

Μα αφού ήταν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μεγαλυτερο μερος του μυθου "Τα ιαπωνικα δεν χαλανε" προερχετε απο τον καμπο και τα χωρια που επαιρναν αγροτικα γιατι οι ευρωπαιοι φτιαχναν αυτοκινητα και οχι φορτηγακια. Τα Ιταλικα και γενικα τα ευρωπαικα, αντιθετα τα λιωνανε στις κοντρες και δεξιοτεχνιες οι θερμοαιμοι οποτε βγαζαν και ζημιες.

Οσο για τις σκουριες,  ολα τα αμαξια πριν το 90 ειναι πιτα. Δεν γαλβανιζαν τα αμαξωματα μεχρι τοτε. Στην Ευρωπη το 70-80 κανεις δεν επαιρνε ιαπωνικο αυτοκινητο , γιαυτο και δεν φαινοτανε τοσο οτι ειχαν και αυτα θεμα και βοηθησε στον μυθο.

Ασχετο αλλα ο παππους μου ειχε kiamaster αγροτικο και στην πεντατια ηταν σκουριασμενο ολοκληρο..

 

Επεξ/σία από Miaou7
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, stafaf είπε

Καλά ό,τι πεις. 

Μια συγκαλυμμένη εξαγορά είναι που προβλήθηκε ως συγχώνευση. 

Αν έβλεπες την πορεία των μετοχών των δύο εταιριών μετά την ανακοίνωση της συγχώνευσης θα καταλάβαινες τί εννοώ. 

Της FCA εκτινάχθηκαν και της PSA έπεσαν. 

Εκτός εάν πιστεύεις ότι με punto 15ετιας που το βγάλαν από τους καταλόγους και seicento, tipo και τα άλλα παιδιά είχε σοβαρό μέλλον. 

Και για την opel, ναι, το γνωρίζαμε, το γράψαν οι εφημερίδες, δεν είναι κρατικό μυστικό. 

 

Edit: Ρε μη με βάζετε να κατηγορώ ιταλικό όχημα (κυρίως μηχανές, θα πεθάνετε!)

Τα αγαπάω, αλήθεια, αλλά έμειναν πίσω, τι να λέμε τώρα. 

Ότι πεις φίλε μου. Αφού διάβασες τις μετοχές και βρήκες την συγκάλυψη κάτι θα ξέρεις παραπάνω. 

Το γεγονός ότι το fiat group πουλάει από επαγγελματικά αμάξια μέχρι μοτέρ σε άλλες εταιρίες σου διαφεύγει. Το ότι δεν πουλάει πχ το tipo αλλά πουλάει jeep renegade  και patriot για παράδειγμα σου διαφεύγει. Το ότι 1 στα 4 αμάξια που πωλούνται στην Ιταλία είναι ιταλικά και αυτό άσχετο. 

Το πώς ακριβώς το γαλλικό γκρουπ που ανήκει εν μέρει στο γαλλικό κράτος μπορεί να μπει στην διαδικασία  να εξαγοράσει έναν παγκόσμιο κολοσσό,επίσης και αυτό μόνο εσύ το ξέρεις. 

Ίσως στο μέλλον δικαιωθείς. Θα δούμε. 

Το μόνο που συμφωνώ είναι ότι όντως η fiat έμεινε πίσω σε κάποιους τομείς και υποτίμησε λίγο τα δικά τής brands αλλά όπως παλαιότερα βρίσκει τον τρόπο να ανακάμπτει. 

Πλέον όλες οι εταιρείες έχουν αξιόπιστες λύσεις. Οι εποχές έχουν αλλάξει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Miaou7 είπε

Το αστείο είναι ότι μόνο κατι πιτσιρικάδες είναι τρελά φανατισμενοι με ιαπωνικά μιξερακια επειδή μαθανε τα αυτοκίνητα από τον τακούμι και τo YouTube. Όποιον μεγαλύτερο δεις που κάποτε γούσταρε ανατολίτικα, τώρα γυρνάει με ευρωπαϊκό και μετανιώνει που δεν είχε μπέμπα και άλφα του 70 με 80. Άσε που ιαπωνικό παλιότερο του 85 με 90 εκτός κάτι sunny δεν βλέπεις να γυρνάει στους δρόμους, όλα σκραπ γίνανε... 

Τώρα φίλε μου με κάνεις να σχολιάσω μετά από 7-8 χρόνια απραγιας.

Μεχρι και τον κωδικό μου έπρεπε να δώσω 3-4 φορές γιατί τον είχα ξεχάσει. 

Πριν 2,5 χρόνια αγόρασα ένα Toyota Prius II μοντέλο 2008 με 190000 χιλιόμετρα. Τώρα γράφει 230000 το κοντέρ.

Προβληματα; μηδέν! 

Κατανάλωση 5,3 μέσο όρο στα 100. Χειμώνα-Καλοκαίρι. 

Το αμάξι ήταν όνειρο ζωής. 

Για να περάσω κτεο πέρυσι (12 χρόνων αμάξι) έπρεπε να αλλάξω μπροστινά ψαλίδια. Μια συνάδερφος μου είπε μην παραπονιεσαι καθόλου, το Sharam (VW) στην 12ετια έπρεπε να πάει για απόσυρση γιατί οι επισκευές για να πάρει κτεο κόστιζαν παραπάνω από όσα έπιανε το αμάξι αν το πουλούσε. 

Ναι λόγω πολλων joint venture σε πολλά αμάξια σήμερα μόνο το σήμα αλλάζει,... 

ΑΛΛΆ 

όταν το 1998 η Toyota ρίχνει το πρώτο υβριδικό στην αγορά, 

ΤΟ 1998!!!!!!!!!!

 Πόσο κόστιζε ένα λίτρο βενζίνη τότε; 200 Δραχμές; 

Και όταν συνεχίζει κάθε υβριδικό να το κατασκευάζει στην Ιαπωνία... 

Και όταν ο μάστορας στην επίσημη αντιπροσωπεία σηκώνει το αμάξι και σου λέει κοίτα 230000 χιλιόμετρα και ούτε μια σταγόνα λάδι, και τίποτα σαπιο... 

Και όταν κατεβαίνεις Γερμανία - Ελλάδα με 130 στον αυτοκίνητοδρομο, με μπαγκαζιερα οροφής γεμάτη, όλη την οικογένεια μέσα και το air condition στο full και καις μόνο 5,3 στα 100, δεν νομίζω να χρειάζεσαι το YouTube για να σου κάνει πλύση εγκεφάλου, τα γεγονότα μιλάνε από μόνα τους.

Επεξ/σία από ritakos
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...