Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η εταιρεία Fiat Chrysler μέχρι πρόσφατα δεν είχε συγκεκριμενοποιήσει τη στρατηγική της αναφορικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η ιστοσελίδα Autocar ωστόσο έκανε γνωστό ότι η εταιρεία πρόκειται μέσα στο 2022 να λανσάρει ένα μικρό ηλεκτρικό SUV μάρκας Alfa Romeo.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για το ηλεκτρικό όχημα, ωστόσο έκανε γνωστό ότι «δεν θα είναι όμοιο» από άποψη αισθητικής με το υβριδικό SUV που βλέπετε στην εικόνα, δηλαδή με το Tonale. 

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Alfa Romeo αναμένεται να διαθέτει πάτωμα που θα προέρχεται από την PSA (η συγχώνευση του ομίλου PSA με τον όμιλο FCA βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη) και θα διατηρήσει τον συνδυασμό άνεσης και σπορ χαρακτήρα που διακρίνει τα οχήματα της Ιταλικής φίρμας. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της FCA που μίλησε στο Autocar, ο χώρος των μικρών SUV αποτελεί μία καλή αφετηρία για ένα τέτοιου τύπου όχημα, το οποίο θα προσφέρει μία καλή ισορροπία μεταξύ χρηστικότητας και εμβέλειας.

Το 2018, η FCA είχε κάνει λόγο για περισσότερα από 30 ηλεκτρικά/ υβριδικά οχήματα μέχρι το 2022, όμως σε σχέση με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων δείχνει να αργοπορεί ενώ ξεκαθάρισε ότι προτεραιότητα της είναι τα υβριδικά οχήματα. Αν και με τον εξηλεκτρισμό του στόλου της, η εταιρεία φαίνεται να αργοπορεί, τουλάχιστον με τα σχέδια της για την ηλεκτρική Alfa Romeo δείχνει να βρίσκεται στον σωστό δρόμο.  


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Alfa Romeo αναμένεται να διαθέτει πάτωμα που θα προέρχεται από την PSA" Δηλαδή Peugeot,Citroen,Opel,FIAT,Chrysler,Alfa και άλλες 4-5 εταιρίες, όλες μαζί. Κατά τα άλλα, κρατάνε το διαφορετικό όνομα, γιατί έχουν "διαφορά φιλοσοφίας" και στοχεύουν σε "διαφορετικό κοινό".

Θυμάμαι το μακρινό 1993 πόσο είχα εκνευριστεί με ένα άρθρο που σύγκρινε τις ομοιότητες της Alfa 155 και της Lancia Dedra, είχαν ήδη και οι δύο εξαγοραστεί από το group FIAT. Οι ομοιότητες ήταν συγκλονιστικές, είχαν κοινά αμορτισέρ στο πορτ μπαγκαζ, κάτι κοινούς διακόπτες και άλλα τέτοια χαζά. Πού να ήξερα ότι 30 χρόνια μετά τα αυτοκίνητα θα ξεχωρίζουν μόνο από το σήμα στην μάσκα.

Κάποτε αγόραζες ένα αυτοκίνητο και μαζί την "σχολή" που το έφτιαξε. Οι καυγάδες μεταξύ διαφορετικών σχολών είχαν νόημα, καθώς αλλού κέρδιζε το ένα μοντέλο, αλλά αλλού έχανε. Επειδή όμως κανείς δεν μπορεί να τα κάνει όλα τέλεια, οι εταιρίες ενώθηκαν και έτσι αποκτήσαμε απείρως καλύτερα αυτοκίνητα, που όμως είναι απλές οικιακές συσκευές, με διαφορετικό μοτίβο στην ταπετσαρία του  σαλονιού  και διαφορετικά σήματα. Και το τραγικότερο για εμένα είναι ότι το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όλους ανεξαιρέτως τους κατασκευαστές ευρείας παραγωγής. 

Επεξ/σία από Voodooman
  • Like 13
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H Tesla έχει ηλεκτρικA SUV εδώ και ΧΡΟΝΙΑ. Επιτυχημένα και εξελιγμένα.
Εκτός από τις ΔΕΚΑΔΕΣ κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων, μέχρι και κινέζικα υπάρχουν ΗΔΗ.

Εν έτει 2020, είναι είδηση για πρωτοσέλιδο ιστοσελίδας μη εξειδκικευμένης με το αυτοκίνητο για ποιό ακριβώς λόγο ένα ακόμη ηλεκτρικό SUV χωρίς να αναφέρεται ότι θα φέρει κάτι το ιδιαίτερο που ΘΑ παρουσιαστεί μετά από κάποια χρόνια ;...

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, stafaf είπε

"Ηλεκτρικό FIAT". 

Σίγουρα θα είναι πολύ αξιόπιστο. 

Ναι δεν είναι καλά μην πάρεις 

Τα mercedes,Audi,bmw,Volvo σίγουρα θα είναι καλύτερα.

Η μήπως δεν είναι?

apotelesmata-AUTOCHECK-2019.jpg

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Superuser3 είπε

Ναι δεν είναι καλά μην πάρεις 

Τα mercedes,Audi,bmw,Volvo σίγουρα θα είναι καλύτερα.

Η μήπως δεν είναι?

apotelesmata-AUTOCHECK-2019.jpg

Πήγες σε καμιά έκθεση της Fiat τελευταία και παρεξηγήθηκες;

Το νεότερο μοντέλο είναι 7ετιας. 

Ευτυχώς που την πήραν οι Γάλλοι μήπως και ξαναπάρει μπρος. 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, stafaf είπε

Μην αρπάζεστε βρε. 

Μεγάλωσα με fiat 128 στην οικογένεια και τα αγαπάω. 

Αλλά εντάξει, μια ευαισθησία την είχανε στα ηλεκτρικά και στα πλαστικά και στις σκουριές και στο χρώμα.

Στο κάτω κάτω ό,τι και να γράφουμε εδώ μέσα είναι dust in the wind, αύριο δε θα θυμάται κανείς τί έλεγε ποιος. 

Και 124 και 128 και ΤEBRA και BRAVA και PUNTO και GRANDE PUNTO. Το τελευταίο οτι ποιο τίμιο και αξιόπιστο έχει περάσει από τα χέρια μου. Όχι ότι τα άλλα ήταν ζημιάρικα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν πρόκειται να ισχυριστώ πως και η FIAT δεν είχε τα θεματάκια της σε κάποια φάση. Σίγουρα τα είχε, όπως και πολλές άλλες εταιρίες (π.χ. BMW που πιάνουν κυριολεκτικά φωτιά στο δρόμο). Το θέμα είναι να αναγνωρίζουμε την όποια πρόοδο έχει κάνει η κάθε εταιρία και την ποιότητά της εν έτει 2020.

Το γεγονός πως πιάνουν κάποιες BMW φωτιά στο δρόμο δεν πάει να πει πως η BMW είναι φορ δε πουτς.

Το γεγονός πως το DSG της VW έβγαζε του κόσμου τα προβλήματα σε κάποια φάση δεν πάει να πει πως η VW είναι φορ δε πουτς.

Το γεγονός πως κάποτε ο όμιλος FCA αντιμετώπισε κάποιες ευπάθειες στον ηλεκτρολογικό σχεδιασμό, δεν πάει να πει πως η FIAT είναι φορ δε πουτς.

Συνειδητοποιείστε μερικοί σε ποια δεκαετία ζείτε.

Δόξα τω Θεώ, εν έτει 2020 οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εξελίξει τρομερά τον RnD τομέα τους, και εμείς ως καταναλωτές έχουμε το διαδίκτυο με άπλετη γνώση να μας προσφέρεται στο πιάτο. Ο καθένας παίρνει αυτό που πιστεύει πως θα τον ικανοποιήσει περισσότερο. Διότι οκ, καλό το VW Polo, αλλά προσωπικά επιζητούσα πράγματα (οδηγική εμπειρία και ντιζάιν/ομορφιά) που μπορούσε να μου προσφέρει μόνο η Lancia μου. Κάποιος άλλος μπορεί να ικανοποιείται περισσότερο από ένα Toyota Yaris. Δεν πάει να πει πως κάποιο από αυτά τα τρία είναι "χειρότερο". 

Το να αναφερόμαστε την σήμερον ημέρα σε "γερμανικά", "ιαπωνικά", "ιταλικά" και "γαλλικά" όσον αφορά την αξιοπιστία είναι τουλάχιστον τραγελαφικό. Όπως έχω ξαναπεί, ας τους κάνουμε όλοι την συντήρηση, τα σέρβις, και την χρήση που πρέπει, και ύστερα ας δούμε ποιο θα βγάλει τι θέμα.

 

Υ.Γ.: Για να γράψω κι εγώ την εμπειρία μου: Lancia Ypsilon - Μοναδικό θέμα το γεγονός πως μου έφαγε φέτος, για πρώτη φορά στα 74.000 χλμ, περίπου 250ml λαδιού. Δεν ξέρω εάν ήταν θέμα του λαδιού που έβαλα, αλλά μόνο αυτό. Ααα, και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας. Εάν αυτά το καθιστούν "αναξιόπιστο" για πολλούς, πάω πάσο. Προσωπικά χαίρομαι για την επιλογή που έκανα τότε, και με ικανοποιεί πλήρως.

Υ.Γ.2: Κοροϊδεύετε την Fiat, αλλά αυτοκίνητα με καλύτερο VFM δύσκολα θα βρει κανείς. Βρείτε μου αντίστοιχο του Tipo στα 12-13.000€ (καινούριο) και σας βγάζω το καπέλο.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αστείο είναι ότι μόνο κατι πιτσιρικάδες είναι τρελά φανατισμενοι με ιαπωνικά μιξερακια επειδή μαθανε τα αυτοκίνητα από τον τακούμι και τo YouTube. Όποιον μεγαλύτερο δεις που κάποτε γούσταρε ανατολίτικα, τώρα γυρνάει με ευρωπαϊκό και μετανιώνει που δεν είχε μπέμπα και άλφα του 70 με 80. Άσε που ιαπωνικό παλιότερο του 85 με 90 εκτός κάτι sunny δεν βλέπεις να γυρνάει στους δρόμους, όλα σκραπ γίνανε... 

Επεξ/σία από Miaou7
  • Confused 4
  • Sad 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Miaou7 είπε

Το αστείο είναι ότι μόνο κατι πιτσιρικάδες είναι τρελά φανατισμενοι με ιαπωνικά μιξερακια επειδή μαθανε τα αυτοκίνητα από τον τακούμι και τo YouTube. Όποιον μεγαλύτερο δεις που κάποτε γούσταρε ανατολίτικα, τώρα γυρνάει με ευρωπαϊκό και μετανιώνει που δεν είχε μπέμπα και άλφα του 70 με 80. Άσε που ιαπωνικό παλιότερο του 85 με 90 εκτός κάτι sunny δεν βλέπεις να γυρνάει στους δρόμους, όλα σκραπ γίνανε... 

Καλά τα λες. 

Και εγώ βλέπω συνέχεια έξω mirafiori και lancia beta. Αθάνατα εργαλεία. 

Η ποιότητα δεν κρύβεται άλλωστε. 

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, stafaf είπε

Πήγες σε καμιά έκθεση της Fiat τελευταία και παρεξηγήθηκες;

Το νεότερο μοντέλο είναι 7ετιας. 

Ευτυχώς που την πήραν οι Γάλλοι μήπως και ξαναπάρει μπρος. 

Τι σχέση έχουν τα νέα μοντέλα με τις ζημιες που έλεγες?

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Superuser3 είπε

Τι σχέση έχουν τα νέα μοντέλα με τις ζημιες που έλεγες?

Κοίτα, μοιραία όταν αγοράζεις αυτοκίνητο, λειτουργεί ΚΑΙ το θυμικό, όχι μόνο η λογική. 

Συν αυτό, όταν πας σε έκθεση και βλέπεις καινούργια αυτοκίνητα που έχουν υποστεί από 5 facelifting το καθένα προκειμένου να έχουν κάτι να πουλάνε, έ όλο αυτό δε σε αποτρέπει;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, stafaf είπε

Κοίτα, μοιραία όταν αγοράζεις αυτοκίνητο, λειτουργεί ΚΑΙ το θυμικό, όχι μόνο η λογική. 

Συν αυτό, όταν πας σε έκθεση και βλέπεις καινούργια αυτοκίνητα που έχουν υποστεί από 5 facelifting το καθένα προκειμένου να έχουν κάτι να πουλάνε, έ όλο αυτό δε σε αποτρέπει;

Με αποτρέπει αλλά τι σχέση έχει αυτό με την αξιοπιστία και τις ζημιές που είπες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...