topaz Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Ντίζες σασμάν. Εύκολη επισκευή, σχετικά μικρό κόστος. Καλά χιλιόμετρα!
ideal09 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, topaz είπε Ντίζες σασμάν. Εύκολη επισκευή, σχετικά μικρό κόστος. Καλά χιλιόμετρα! Λέει ότι το πετάλ με το που αφήνει το συμπλέκτη κατευθείαν συμπλέκει, δεν μοιάζει για ντίζες το θέμα.
topaz Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Αν είναι συμπλέκτης, τότε ψηλά θα πατινάρει. Η περιγραφή του προβλήματος ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες του σασμαν μου κάνει σε ντίζες σασμαν. Αν το πεις στον μηχανικό, θα σου ψεκάσει λίγο λάδι στα σημεία που εδράζουν μπας και δεις διαφορά, αλλά χλωμό. Ως εκ τούτου όμως θα δει και την φθορά στις ντίζες λογικά. Όσο το αφήνεις τόσο αυτές θα σκληραίνουν μέχρι που μπορεί και να κοπουν, οπότε θα ακινητοποιηθεί το όχημα (δεν θα μπορείς να αλλάξεις ταχύτητες). Βαλβολίνες κλπ σε αυτά τα χιλιόμετρα δεν παίζουν, συγχρονιζε δεν γρατζουνάνε όπότε κατ εμέ: Ντίζες σασμάν. 19 ώρες πριν, gthe είπε Πήγα το αυτοκίνητο σήμερα στο συνεργείο. Ζήτησα από το μάστορα να το κοιτάξει για διαρροή υγρών συμπλέκτη μήπως χάνει. Το τσέκαρε δεν βρήκε κάτι, άλλαξε τα υγρά, το εξαέρωσε και το πρόβλημα παραμένει το ίδιο. Μου είπε πως για να κοιτάξει περαιτέρω στο υδραυλικό κύκλωμα του συμπλέκτη πρέπει να αφαιρέσει το κιβώτιο ταχυτήτων. Δλδ 4 εργατοώρες βάλε βγάλε κόστος συν τα ανταλλακτικά ότι χρειαστεί. Από ότι διάβασα, 3 πράγματα είναι στο κύκλωμα αυτό ... master clutch cylinder (πάνω αντλία;), slave clutch cylinder (κάτω αντλία;) και κιτ δίσκος/πλατώ. Έλπιζα ότι μπορεί να βάλει χέρι και να δοκιμάσει τις αντλιες χωρίς πολύ μπελά ώστε αν είναι να αντικατασταθεί μία από τις να τη βγάλω σχετικά φτηνά ... αλλά αυτός είπε όχι. Πρέπει να βγει το κιβώτιο. Μου έδωσε και τιμή για αλλαγή κιτ συμπλέκτη. @ideal09 μάλλον το βρήκες χωρίς καν να το δεις Δεν το βλέπω εύκολο να γλιτώνω νέο δίσκο/πλατώ. Ελπίζω μόνο να μην τον αλλάξω και δεν λυθεί το θέμα. Αφού δεν χάνει το κύκλωμα σταματάς να ψάχνεις εκεί. Αν έχει πρόβλημα κάποια από τις αντλίες, το πετάλ θα πέσει στο πάτωμα και δεν θα επανέρχεται. Χώρια που θα έχεις το ίδιο πρόβλημα σε όλες τις ταχύτητες. Συγνώμη, πήγες στο συνεργείο, το είδε ο μηχανικός το πρόβλημα και σου άλλαξε τα υγρά στο κύκλωμα του συμπλέκτη; Δηλαδή των φρένων μαζί με συμπλέκτη; Και δεν είδε καν τις ντίζες του σασμάν; Και σου πρότινε να κατεβάσει το σασμάν για να προχωρήσει; Αν ισχύουν όλα αυτά... προσωπικά δεν θα ξαναπήγαινα εκεί. Και πάλι συγνώμη, αλλά έχω κουραστεί με όλους τους άμπαλους...
gthe Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, topaz είπε Συγνώμη, πήγες στο συνεργείο, το είδε ο μηχανικός το πρόβλημα και σου άλλαξε τα υγρά στο κύκλωμα του συμπλέκτη; Δηλαδή των φρένων μαζί με συμπλέκτη; Και δεν είδε καν τις ντίζες του σασμάν; Και σου πρότινε να κατεβάσει το σασμάν για να προχωρήσει; Αν ισχύουν όλα αυτά... προσωπικά δεν θα ξαναπήγαινα εκεί. Και πάλι συγνώμη, αλλά έχω κουραστεί με όλους τους άμπαλους... Για να ακριβολογούμε, πήγα του είπα το πρόβλημα και του είπα "θέλω να αρχίσουμε να ψάχνουμε σιγά σιγά πριν φτάσουμε στο συμπλέκτη" να κοιτάξουμε πρώτα τα υγρά; Το τσέκαρε και αυτός ότι μαγκώνει στις αλλαγές και μου λέει, ναι σε αυτές τις περιπτώσεις κοιτάμε για διαρροή, φέρτο να το κοιτάξουμε και να αλλάξουμε υγρά. Δεν βρήκε διαρροή και μου είπε, πρέπει να κατεβάσουμε σασμαν για να αποκαλυφθεί το σύστημα συμπλέκτη για τυχόν διαρροή που δεν βλέπουμε. Ντίζες δεν αναφέρθηκαν. Προσωπικά δεν είμαι γνώστης. Ούτε έχω και εργαλεία να φτιάξω κάτι μόνος μου. Διαβάζω, ρωτάω, μαθαίνω ότι μπορώ, προβληματίζομαι και τελικά πληρώνω . Τώρα βλέπω ντίζα i30 GD, τιμή ανταλλακτικού κάτω από 20. Αλλάζει ευκολά χωρίς να κατέβει το σασμάν; Αν ναι προφανώς το επόμενο μου βήμα είναι να πάω σε έναν μηχανικό να μου την αλλάξει ακόμα και αν δεν είναι αυτό. Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2020 από gthe
topaz Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Φίλε μου ούτε εγώ είμαι μηχανικός - συνεργειάς, αν ήμουν θα σου έλεγα φέρτο να στο φτιάξω! Στο διαταύτα, αφού δεν έχει διαρροή, τι να κατεβάσεις σασμαν για να δεις εκεί; Αφού δε χάνει! Αν έχανε, και έβλεπες χαμηλή στάθμη στο υγρό, τότε ναι, να αρχίσεις να ψάχνεις που χάνει. Ως αναφορά τις ντίζες σασμάν, δεν είναι ακριβές σαν ανταλλακτικό αλλά έχουν λίγο παίδεμα στη τοποθέτηση. Ανάλογα και με το αυτοκίνητο βέβαια! Σου ανάφερα τις ντίζες, γιατί μου έτυχε και εμένα, ειδικά πρώτη - δευτέρα για να τις βάλω έπρεπε να είμαι ο Κόναν στο τέλος. Ε πήγα συνεργείο, διέγνωσε τη βλάβη, τις άλλαξα και τώρα είναι βούτηρο το σασμάν! Και μάλιστα μου έδεξε τις παλιές, είχαν φθορά τα συρματόσχοινα και έβρισκαν στο κέλυφος τους (πως να το πω) και κάποια στιγμή... θα κοβόντουσαν τελειως και εγώ θα άλλαζα ταχύτητες σαν μανιακός στο λεβιέ, και τίποτα δεν θα γινοταν. Γερανός με λίγα λόγια...
Kostas_ms Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Ντιζες σε ι30 σ αυτα τα χιλιομετρα ειδικα δεν εχει αλλαξει κανεις. Επισης, και η αλλαγη στις ντιζες καμια 100-150€ θα τη φας στο κεφαλι.
topaz Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 13 λεπτά πριν, Kostas_ms είπε Ντιζες σε ι30 σ αυτα τα χιλιομετρα ειδικα δεν εχει αλλαξει κανεις. Επισης, και η αλλαγη στις ντιζες καμια 100-150€ θα τη φας στο κεφαλι. Πολλά έχουν δει τα μάτια μας και ακούσει τ αυτιά μας... π.χ. στου αδερφού μου το Suzuki Swift στα 80k βάρεσαν τα συγχρονιζε της πρώτης και δευτέρας. ως αναφορά το κόστος: Και γώ κάπου εκει το υπολογίζω (αν είναι όντως ντίζες)
gthe Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Το αυτοκίνητο μόλις γύρισε από το συνεργείο. Τελικά κατέβηκε το σασμάν και αλλάχθηκε δίσκος/πλατώ/ρουλεμάν πίεσης. Το πρόβλημα βρέθηκε να είναι στο ρουλεμαν πίεσης τελικά αλλά αλλάχτηκε όλο το κιτ γιατί συμφώνησα να αλλαχθεί ούτως η άλλως μιας και πλήρωσα εργασία και είμαι στα 100.000χλμ ήδη (60.000 μίλια). Οδηγικά είναι σαν καινούργιο τώρα, οι ταχύτητες κουμπώνουν απαλά και ωραία και ο συμπλέκτης πατάει πολύ μαλακά και πιάνει αρκετά πιο ψηλά πλέον από πριν. Τέλος καλό, όλα καλά. Κόστος 400λίρες όλα μαζί (ανταλλακτικά, εργασία, ΦΠΑ). Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2020 από gthe 2
ideal09 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Στις 1/7/2020 στις 7:53 ΜΜ, gthe είπε Το αυτοκίνητο μόλις γύρισε από το συνεργείο. Τελικά κατέβηκε το σασμάν και αλλάχθηκε δίσκος/πλατώ/ρουλεμάν πίεσης. Το πρόβλημα βρέθηκε να είναι στο ρουλεμαν πίεσης τελικά αλλά αλλάχτηκε όλο το κιτ γιατί συμφώνησα να αλλαχθεί ούτως η άλλως μιας και πλήρωσα εργασία και είμαι στα 100.000χλμ ήδη (60.000 μίλια). Οδηγικά είναι σαν καινούργιο τώρα, οι ταχύτητες κουμπώνουν απαλά και ωραία και ο συμπλέκτης πατάει πολύ μαλακά και πιάνει αρκετά πιο ψηλά πλέον από πριν. Τέλος καλό, όλα καλά. Κόστος 400λίρες όλα μαζί (ανταλλακτικά, εργασία, ΦΠΑ). Απ' την αρχή έκανε μπαμ ότι θα πήγαινες για σετ συμπλέκτη, ούτε ντίζες ούτε άσχετα πράγματα έφταιγαν -βάση συμπτωμάτων-. Μπορεί να μην ήταν φαγωμένος ο δίσκος(τουλάχιστον τόσο ώστε να δικαιολογείται αυτή η συμπεριφορά), αλλά και πάλι, το αλλάχθηκε ολόκληρο το σετ όπως είναι αυτονόητο, και κατάλαβες τη διαφορά, πως πρέπει να είναι το αμάξι και που πρέπει να αποσυμπλέκει το πετάλ. Μια χάρα όλα, καλοτάξιδο. Θα τον ακούς τον παλιό 😉
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα