gthe Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Καλησπέρα, Έχω ένα i30 1.6 diesel του 2014 που μου παρουσιάζει ένα θεμα. Έχει 60.000 μίλια, δλδ 96.000χλμ. Οι ταχύτητες είναι σκληρές και χρειάζονται αρκετή δύναμη για να κουμπώσουν. Ειδικά 1ή και 2ή. Επίσης μερικές φορές όταν σηκώνω το δαχτυλίδι να βάλω όπισθεν ακούγεται ένας μικρός μηχανικός θόρυβος. Να πω ότι το θέμα εμφανίζεται κυρίως όταν ο καιρός είναι καλός και έχει ζέστη (μένω uk, άρα αυτό δεν συμβαίνει και τόσο συχνά ...) και το χειμώνα το κιβώτιο είναι σαφώς πιο μαλακό στις αλλαγές. Αναρωτιέμαι από που θα έπρεπε να ξεκινήσει ο μηχανικός να κοιτάει για να λύσω το θέμα πριν μπλέξω σε μεγάλες και κοστοβόρες ιστορίες. Αλλαγή λαδιών κιβωτιού φαίνεται το πιο απλό να υποθέσω που θα μπορούσε να βοηθήσει? Μπορεί να είναι από συμπλέκτη και όχι από το κιβώτιο?
meletis_m Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 22 λεπτά πριν, gthe είπε Καλησπέρα, Έχω ένα i30 1.6 diesel του 2014 που μου παρουσιάζει ένα θεμα. Έχει 60.000 μίλια, δλδ 96.000χλμ. Οι ταχύτητες είναι σκληρές και χρειάζονται αρκετή δύναμη για να κουμπώσουν. Ειδικά 1ή και 2ή. Επίσης μερικές φορές όταν σηκώνω το δαχτυλίδι να βάλω όπισθεν ακούγεται ένας μικρός μηχανικός θόρυβος. Να πω ότι το θέμα εμφανίζεται κυρίως όταν ο καιρός είναι καλός και έχει ζέστη (μένω uk, άρα αυτό δεν συμβαίνει και τόσο συχνά ...) και το χειμώνα το κιβώτιο είναι σαφώς πιο μαλακό στις αλλαγές. Αναρωτιέμαι από που θα έπρεπε να ξεκινήσει ο μηχανικός να κοιτάει για να λύσω το θέμα πριν μπλέξω σε μεγάλες και κοστοβόρες ιστορίες. Αλλαγή λαδιών κιβωτιού φαίνεται το πιο απλό να υποθέσω που θα μπορούσε να βοηθήσει? Μπορεί να είναι από συμπλέκτη και όχι από το κιβώτιο? Εάν το πήρες μεταχειρισμένο ίσως ξεκινάει και η φθορά του δισκόπλατο . Ξεκίνα με αλλαγή λαδιών κιβωτίου + υγρά συμπλέκτη που είναι τα πιο ανέξοδα.
G.bar Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Αλλαγή λαδιών του κιβωτίου το πιθανότερο. Δύσκολα βγάζουν ζημιές σε τόσο λίγα χιλιόμετρα.
ideal09 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Αν η διαδρομή του πετάλ σου είναι πολύ μικρή, δηλαδή στις πρώτες μοίρες της διαδρομής όταν το αφήνεις να κουμπώνει πλήρως τη ταχύτητα, πας ΞΕΚΑΘΑΡΑ για συμπλέκτη. Αν όντως έχει 96.000χλμ, βαλβολίνες με τίποτα. Βέβαια 1.6 diesel του 2014 που δεν έχουν έρθει στην Ελλάδα, με 96.000χλμ είναι λίγο περίεργο αλλά οκ, λογικά πας για συμπλέκτη. Σίγουρα θα μπορούσουν να ευθύνονται τα υγρά του συμπλέκτη, τα πομπάκια του συμπλέκτη ή οι βαλβολίνες, αλλά πιστεύω ότι απλά πας για συμπλέκτη και λόγω χιλιομέτρων. Δες αυτό με τη διαδρομή του πετάλ και πες μας. 6 ώρες πριν, gthe είπε Καλησπέρα, Έχω ένα i30 1.6 diesel του 2014 που μου παρουσιάζει ένα θεμα. Έχει 60.000 μίλια, δλδ 96.000χλμ. Οι ταχύτητες είναι σκληρές και χρειάζονται αρκετή δύναμη για να κουμπώσουν. Ειδικά 1ή και 2ή. Επίσης μερικές φορές όταν σηκώνω το δαχτυλίδι να βάλω όπισθεν ακούγεται ένας μικρός μηχανικός θόρυβος. Να πω ότι το θέμα εμφανίζεται κυρίως όταν ο καιρός είναι καλός και έχει ζέστη (μένω uk, άρα αυτό δεν συμβαίνει και τόσο συχνά ...) και το χειμώνα το κιβώτιο είναι σαφώς πιο μαλακό στις αλλαγές. Αναρωτιέμαι από που θα έπρεπε να ξεκινήσει ο μηχανικός να κοιτάει για να λύσω το θέμα πριν μπλέξω σε μεγάλες και κοστοβόρες ιστορίες. Αλλαγή λαδιών κιβωτιού φαίνεται το πιο απλό να υποθέσω που θα μπορούσε να βοηθήσει? Μπορεί να είναι από συμπλέκτη και όχι από το κιβώτιο? Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2020 από ideal09
gthe Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, ideal09 είπε Αν η διαδρομή του πετάλ σου είναι πολύ μικρή, δηλαδή στις πρώτες μοίρες τις διαδρομής όταν το αφήνεις να κουμπώνει πλήρως τη ταχύτητα, πας ΞΕΚΑΘΑΡΑ για συμπλέκτη. Αν όντως έχει 96.000χλμ, βαλβολίνες με τίποτα. Βέβαια 1.6 diesel του 2014 που δεν έχουν έρθει στην Ελλάδα, με 96.000χλμ είναι λίγο περίεργο αλλά οκ, λογικά πας για συμπλέκτη. Ο συμπλεκτης μου πιάνει πολύ βαθιά κάτω, δλδ τον πατάω πλήρως και ανεβάζω πολύ λίγο και πιάνει. Το αντίθετο δεν ισχύει αν έχει φαγωθεί δίσκος πλατo και θέλει αλλαγή? Αφού όσο φθείρεται θέλει να πας ψηλότερα για να πιάσει; Έτσι θυμάμαι σε ένα παλιό που είχα στην Ελλάδα και άλλαξα δίσκο πλατo. Το αμάξι είναι uk μοντέλο, δεξιοτιμο. Uk μένω και uk το οδηγώ. Εχει οντως 60000 μίλια, δλδ 96000 χιλιόμετρα. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2020 από gthe 1
ideal09 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, gthe είπε Ο συμπλεκτης μου πιάνει πολύ βαθιά κάτω, δλδ τον πατάω πλήρως και ανεβάζω πολύ λίγο και πιάνει. Το αντίθετο δεν ισχύει αν έχει φαγωθεί δίσκος πλατω και θέλει αλλαγή? Αφού όσο φθείρεται θέλει να πας ψηλότερα για να πιάσει; Το αμάξι είναι uk μοντέλο, δεξιοτιμο. Uk μένω και uk το οδηγώ. Εχει οντως 60000 μίλια, δλδ 96000 χιλιόμετρα. Όχι γιατί στο i30 είναι υδραυλικός και αυτορυθμιζόμενος, δεν πιάνει ποτέ ψηλά. Αα, οκ Αγγλία μένεις είπα και γω. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2020 από ideal09
gthe Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Πήγα το αυτοκίνητο σήμερα στο συνεργείο. Ζήτησα από το μάστορα να το κοιτάξει για διαρροή υγρών συμπλέκτη μήπως χάνει. Το τσέκαρε δεν βρήκε κάτι, άλλαξε τα υγρά, το εξαέρωσε και το πρόβλημα παραμένει το ίδιο. Μου είπε πως για να κοιτάξει περαιτέρω στο υδραυλικό κύκλωμα του συμπλέκτη πρέπει να αφαιρέσει το κιβώτιο ταχυτήτων. Δλδ 4 εργατοώρες βάλε βγάλε κόστος συν τα ανταλλακτικά ότι χρειαστεί. Από ότι διάβασα, 3 πράγματα είναι στο κύκλωμα αυτό ... master clutch cylinder (πάνω αντλία;), slave clutch cylinder (κάτω αντλία;) και κιτ δίσκος/πλατώ. Έλπιζα ότι μπορεί να βάλει χέρι και να δοκιμάσει τις αντλιες χωρίς πολύ μπελά ώστε αν είναι να αντικατασταθεί μία από τις να τη βγάλω σχετικά φτηνά ... αλλά αυτός είπε όχι. Πρέπει να βγει το κιβώτιο. Μου έδωσε και τιμή για αλλαγή κιτ συμπλέκτη. @ideal09 μάλλον το βρήκες χωρίς καν να το δεις Δεν το βλέπω εύκολο να γλιτώνω νέο δίσκο/πλατώ. Ελπίζω μόνο να μην τον αλλάξω και δεν λυθεί το θέμα. 1
ideal09 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 34 λεπτά πριν, gthe είπε Πήγα το αυτοκίνητο σήμερα στο συνεργείο. Ζήτησα από το μάστορα να το κοιτάξει για διαρροή υγρών συμπλέκτη μήπως χάνει. Το τσέκαρε δεν βρήκε κάτι, άλλαξε τα υγρά, το εξαέρωσε και το πρόβλημα παραμένει το ίδιο. Μου είπε πως για να κοιτάξει περαιτέρω στο υδραυλικό κύκλωμα του συμπλέκτη πρέπει να αφαιρέσει το κιβώτιο ταχυτήτων. Δλδ 4 εργατοώρες βάλε βγάλε κόστος συν τα ανταλλακτικά ότι χρειαστεί. Από ότι διάβασα, 3 πράγματα είναι στο κύκλωμα αυτό ... master clutch cylinder (πάνω αντλία;), slave clutch cylinder (κάτω αντλία;) και κιτ δίσκος/πλατώ. Έλπιζα ότι μπορεί να βάλει χέρι και να δοκιμάσει τις αντλιες χωρίς πολύ μπελά ώστε αν είναι να αντικατασταθεί μία από τις να τη βγάλω σχετικά φτηνά ... αλλά αυτός είπε όχι. Πρέπει να βγει το κιβώτιο. Μου έδωσε και τιμή για αλλαγή κιτ συμπλέκτη. @ideal09 μάλλον το βρήκες χωρίς καν να το δεις Δεν το βλέπω εύκολο να γλιτώνω νέο δίσκο/πλατώ. Ελπίζω μόνο να μην τον αλλάξω και δεν λυθεί το θέμα. Αυτό είναι 100%. Με 92.000χλμ ούτε τα υγρά ούτε οι βαλβολίνες χάνουν τις ιδιότητες τους. Άντε να πω οι αντλίες θα μπορούσανε να έχουν κάποια βλάβη, αλλα το i30 GD τέτοιες αστοχίες δεν είχε και με τα χιλιόμετρα που έχεις αλλά και με τα συμπτώματα που αναφέρεις, η φθορά του συμπλέκτη είναι η πιο λογική περίπτωση. Το μόνο επιπλέον πρόβλημα που θα είχα στο μυαλό, θα ήταν μήπως υπάρχει κάποια διαρροή βαλβολίνης απο τσιμούχα του σασμάν πάνω στο δίσκο και στο βολάν, και προκαλεί τη ταχύτερη φθορά του. Επίσης, απ' τη στιγμή που θα κατέβει σασμάν, θα τον αλλάξεις υποχρεωτικά. Είναι άσκοπο και κρίμα, να κατέβει σασμάν(💸💸💸) και να ξανά ανέβει με των 92.000χλμ δίσκο. Όταν πάρεις το αμάξι στα χέρια σου θα καταλάβεις τι θα πει ο δίσκος να είναι σε καλή κατάσταση, τόσο στην αίσθηση του πετάλ, όσο και στο λευγέ. Αναμένουμε κοστολόγια και την εμπειρία σου όταν το οδηγήσεις.
gthe Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ideal09 είπε Αυτό είναι 100%. Με 92.000χλμ ούτε τα υγρά ούτε οι βαλβολίνες χάνουν τις ιδιότητες τους. Άντε να πω οι αντλίες θα μπορούσανε να έχουν κάποια βλάβη, αλλα το i30 GD τέτοιες αστοχίες δεν είχε και με τα χιλιόμετρα που έχεις αλλά και με τα συμπτώματα που αναφέρεις, η φθορά του συμπλέκτη είναι η πιο λογική περίπτωση. Το μόνο επιπλέον πρόβλημα που θα είχα στο μυαλό, θα ήταν μήπως υπάρχει κάποια διαρροή βαλβολίνης απο τσιμούχα του σασμάν πάνω στο δίσκο και στο βολάν, και προκαλεί τη ταχύτερη φθορά του. Επίσης, απ' τη στιγμή που θα κατέβει σασμάν, θα τον αλλάξεις υποχρεωτικά. Είναι άσκοπο και κρίμα, να κατέβει σασμάν(💸💸💸) και να ξανά ανέβει με των 92.000χλμ δίσκο. Όταν πάρεις το αμάξι στα χέρια σου θα καταλάβεις τι θα πει ο δίσκος να είναι σε καλή κατάσταση, τόσο στην αίσθηση του πετάλ, όσο και στο λευγέ. Αναμένουμε κοστολόγια και την εμπειρία σου όταν το οδηγήσεις. Για κοστος μου είπε: Εργασία 4 εργατοώρες, δλδ εδώ 4x40=160λιρες συν φόρος. Κιτ συμπλέκτη άλλες 174λιρες. Τα βγάζει δλδ 400 λίρες όλα μαζί με το φόρο πληρωμένο. Την εργασία δεν την γλιτώνω ότι και να ελέγξει. Προσωπικά το θεωρώ οκ... Ούτε φτηνό, ούτε και με γδέρνει, έχοντας μόνο προσωπική εμπειρία από ένα Ford ka Ελλάδα που άλλαξα κιτ συμπλεκτη και στοίχισε 330 ευρώ πριν κάποια χρόνια. Πως την βλέπεις σαν τιμή; Φοβάμαι μόνο μην κατεβάσει το σασμάν, αλλάξει δίσκο/πλατό, το ξαναδεσει και τελικά είναι καμιά αντλία και δεν λυθεί το θέμα! Και πρέπει να ξαναπληρωσω εργασία. Όταν κατέβει σασμάν πως τις ελέγχουν τις αντλίες; Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2020 από gthe
ideal09 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, gthe είπε Για κοστος μου είπε: Εργασία 4 εργατοώρες, δλδ εδώ 4x40=160λιρες συν φόρος. Κιτ συμπλέκτη άλλες 174λιρες. Τα βγάζει δλδ 400 λίρες όλα μαζί με το φόρο πληρωμένο. Την εργασία δεν την γλιτώνω ότι και να ελέγξει. Προσωπικά το θεωρώ οκ... Ούτε φτηνό, ούτε και με γδέρνει, έχοντας μόνο προσωπική εμπειρία από ένα Ford ka Ελλάδα που άλλαξα κιτ συμπλεκτη και στοίχισε 330 ευρώ πριν κάποια χρόνια. Πως την βλέπεις σαν τιμή; Φοβάμαι μόνο μην κατεβάσει το σασμάν, αλλάξει δίσκο/πλατό, το ξαναδεσει και τελικά είναι καμιά αντλία και δεν λυθεί το θέμα! Και πρέπει να ξαναπληρωσω εργασία. Όταν κατέβει σασμάν πως τις ελέγχουν τις αντλίες; Μιλάμε για άλλη χώρα οπότε δεν υφίσταται άμεση σύγκριση. Εδώ σε εξωτερικό συνεργείο οι τιμές παίζουν 250 - 300 ευρώ για αλλαγή του σετ. 400 λίρες με την μετατροπή σε ευρώ θα την έλεγα τιμή αντιπροσωπείας. Οι αντλίες δεν γνωρίζω πως ελέγχονται αλλά λογικά εφόσον δεν υπάρχει εμφανής διαρροή δεν νομίζω να υπάρχει θέμα. Απ' όσο έχω διαβάσει , στις περιπτώσεις που χαλούσαν οι αντλίες, έφτυναν υγρά και έπεφτε το πετάλ. Επαναλαμβάνω όμως ότι τα i30 GD δεν είχανε θέματα στις αντλίες, οπότε μην το σκέφτεσαι πολύ. Επίσης, μη τις θεωρείς μικρότερη ζημιά γιατί και το κόστος τους δεν είναι αμελητέο. 1
meletis_m Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 9 ώρες πριν, gthe είπε Για κοστος μου είπε: Εργασία 4 εργατοώρες, δλδ εδώ 4x40=160λιρες συν φόρος. Κιτ συμπλέκτη άλλες 174λιρες. Τα βγάζει δλδ 400 λίρες όλα μαζί με το φόρο πληρωμένο. Την εργασία δεν την γλιτώνω ότι και να ελέγξει. Προσωπικά το θεωρώ οκ... Ούτε φτηνό, ούτε και με γδέρνει, έχοντας μόνο προσωπική εμπειρία από ένα Ford ka Ελλάδα που άλλαξα κιτ συμπλεκτη και στοίχισε 330 ευρώ πριν κάποια χρόνια. Πως την βλέπεις σαν τιμή; Φοβάμαι μόνο μην κατεβάσει το σασμάν, αλλάξει δίσκο/πλατό, το ξαναδεσει και τελικά είναι καμιά αντλία και δεν λυθεί το θέμα! Και πρέπει να ξαναπληρωσω εργασία. Όταν κατέβει σασμάν πως τις ελέγχουν τις αντλίες; Επειδή τήν έχω πατήσει με πομπάκι συμπλέκτη εσωτερικό . Τα χιλιόμετρα σου είναι λίγα για να πάθει ζημιά . Είτε πέφτει το πεντάλ κάτω ή δέν παίρνει τίς ταχύτητες καθόλου. Εάν είχες > 150.000 χιλιόμετρα να έλεγα να τα αλλάξεις. Από τιμές φαίνεται λογικές εάν και είναι Αγγλίας και δέν γνωρίζω . 1
gthe Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, meletis_m είπε Επειδή τήν έχω πατήσει με πομπάκι συμπλέκτη εσωτερικό . Τα χιλιόμετρα σου είναι λίγα για να πάθει ζημιά . Είτε πέφτει το πεντάλ κάτω ή δέν παίρνει τίς ταχύτητες καθόλου. Εάν είχες > 150.000 χιλιόμετρα να έλεγα να τα αλλάξεις. Από τιμές φαίνεται λογικές εάν και είναι Αγγλίας και δέν γνωρίζω . Ερώτηση καθαρά τεχνική. Ίσως τα καταλαβαίνω και λάθος πως δουλεύουν. Υπάρχουν 2 αντλίες (πομπακια τα λένε, δεν το ήξερα), master/ slave τις λένε εδώ στα αγγλικά. Η μία ασκεί πίεση και όταν πατάς το συμπλέκτη, αποσυμπλεκει δίσκο πλατώ? Η άλλη επαναφέρει το συμπλέκτη πίσω, απελευθερωνει την πίεση και κλείνει ο δισκος/πλατω? Επομένως αν σου χαλάσει η πρώτη δεν μπορείς να αποσυμπλεξεις, άρα δεν θα βάλεις ποτέ ταχύτητα, αν σου χαλάσει η δεύτερη σου μένει δίσκος/πλατω ανοιχτος και το πεντάλ στο πάτωμα; Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2020 από gthe
Fubar.gr Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, gthe είπε Ερώτηση καθαρά τεχνική. Ίσως τα καταλαβαίνω και λάθος πως δουλεύουν. Υπάρχουν 2 αντλίες (πομπακια τα λένε, δεν το ήξερα), master/ slave τις λένε εδώ στα αγγλικά. Η μία ασκεί πίεση και όταν πατάς το συμπλέκτη, αποσυμπλεκει δίσκο πλατώ? Η άλλη επαναφέρει το συμπλέκτη πίσω, απελευθερωνει την πίεση και κλείνει ο δισκος/πλατω? Υπάρχουν δύο κυλινδροι (master/slave cylinder), ο ένας (master) είναι στο πετάλι, ο άλλος είναι στο δίχαλο του συμπλεκτη (release fork) Το παρακάτω είναι απο σύστημα φρένων αλλά είναι ακριβώς ίδια λογική Οι δύο κύλινδροι έχουν διαφορετική διάμετρο, επομένως στο πεντάλ έχεις μεγάλη διαδρομή του κυλίνδρου με μικρή αντίσταση, αλλά στο slave έχει μικρή διαδρομή με πολλαπλασιασμό της δύναμης. Το συστημα δηλαδή λειτουργεί όπως ο μοχλός. Εδώ ο slave με το δίχαλο Η επαναφορά γίνεται κατα βάση απο το ελατήριο του πλατώ (pressure plate) του συμπλέκτη. Τα ελατήρια μέσα στους κυλίνδρους που δείχνει το σχεδιάγραμμα είναι απλά για να μαζεύουν τα μπόσικα. 3 ώρες πριν, gthe είπε Επομένως αν σου χαλάσει η πρώτη δεν μπορείς να αποσυμπλεξεις, άρα δεν θα βάλεις ποτέ ταχύτητα, αν σου χαλάσει η δεύτερη σου μένει δίσκος/πλατω ανοιχτος και το πεντάλ στο πάτωμα; Αν υπάρχει διαρροή ή άλλο πρόβλημα σε οποιοδήποτε απο τους δύο κυλίνδρους, τότε το πεντάλ δέν θα έχει καμία αντίσταση και θα φτάνει στο πάτωμα, ενώ ο συμπλέκτης δεν θα αποσυμπλέκει, δηλαδή θα μένει η ταχύτητα μέσα.
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Αν έχουν πρόβλημα θα έχεις διαρροή υγρών ,το μόνο άλλο είναι να έχει στραβώσει το realese fork ή δίχαλο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα