Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ξεφορτίζει. Σύντομα. Γερανός.
Φορτίζει. Σε ώρες. Βούισμα. Προγραμματίζεις. Τσακώνεσαι. Παραφυλάς.
Ακινητοποιημένο που φορτίζει. Όσο άμεσα το θες, όποτε, όσο. Δεν το έχεις.
Πιάνει εκεί το χώρο. Κάπου σταθμευμένο. Στο πρατήριο. Στο πεζοδρόμιο. Μαζί. Πολλά ηλεκτρικά πολλά πάρκιν. Φεύγεις επιστρέφεις ξαναφεύγεις.
Το καλώδιο να φτάσει στο αυτοκίνητο. Από κάπου να ξεκινήσει. Από κάπου να περάσει. Μπαλκόνι πεζοδρόμιο απέναντι.
Με ασφάλεια. Καλώδια πολλά. Τα τυλίγουμε. Βροχή. Περαστικοί. Ύποπτοι. Γείτονες. Ρευματοκλοπή.
Ρεύμα αρκετό. Η εγκατάσταση του σπιτιού, το δημόσιο δίκτυο. Ταυτοχρονισμός. Διακοπές. Λογαριασμοί. ...

Σουρεάλ.

  • Confused 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, dali13gr είπε

Ως στόχο έχει να δικαιολογήσει τη βίαιη ως το 2023 απολιγνιτοποίηση της Δυτικής Μακεδονίας. Προφανώς και πρέπει να γίνει απολιγνιτοποίηση

Και σκέψου ότι αυτός που σου επιβάλει την βίαιη απολιγνιτοποίηση (δήθεν για περιβαλλοντικούς λόγους), ο ίδιος έχει πάρει παράταση από τον εαυτό του έως το 2030 για να την εφαρμόσει!

Δηλαδή σε υποχρεώνει να καταστρέψεις άμεσα ένα σημαντικό περιουσιακό σου στοιχείο, αλλά ο ίδιος φροντίζει να προσαρμοστεί ομαλά.

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, turbat0s είπε

Και σκέψου ότι αυτός που σου επιβάλει την βίαιη απολιγνιτοποίηση (δήθεν για περιβαλλοντικούς λόγους), ο ίδιος έχει πάρει παράταση από τον εαυτό του έως το 2030 για να την εφαρμόσει!

Δηλαδή σε υποχρεώνει να καταστρέψεις άμεσα ένα σημαντικό περιουσιακό σου στοιχείο, αλλά ο ίδιος φροντίζει να προσαρμοστεί ομαλά.

 

 

Συν Αθηνά και χείρα κίνει είναι αλλά ας μην το γυρίσω στο πολιτικό. Το ζήτημα είναι ότι το πρόγραμμα είναι για γέλια.

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, xrist0s4 είπε

Εδώ ήδη κάποιοι τα παίρνουν χωρίς πρόγραμμα...Τι σαν ενοχλεί αν είναι και επιδοτούμενα;

Ακριβώς γι αυτό. Γιατί αυτοί που είναι να δώσουν 30 και 40 χιλιάρικα στα... παλιά τους τα παπούτσια η επιδότηση. Δηλαδή αλήθεια, περιμένεις να μειωθούν οι εκπομπές καυσαερίων από 14.000 οχήματα (μαζί και τα πατίνια) που θα επιδοτηθούν; Μήπως το αποτέλεσμα του να αποσυρθούν 100.000 αυτοκίνητα και ταξί 15ετιας και 20ετιας και να αντικατασταθούν από EURO6 οχήματα θα είναι καλύτερο για το περιβάλλον;

Είπαμε, πρόγραμμα-πυροτέχνημα είναι. 

Επεξ/σία από dali13gr
  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, xrist0s4 είπε

Εδώ ήδη κάποιοι τα παίρνουν χωρίς πρόγραμμα...Τι σαν ενοχλεί αν είναι και επιδοτούμενα;

Το πρόβλημα είναι ότι τα λεφτά των επιδοτήσεων θα μαζευτούν από τους φόρους και ίσως από τα περιβαλλοντικά τέλη στα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα.

Λες και αυτός που κρατάει το αυτοκίνητο του 90 έχει λεφτά αλλά γουστάρει να έχει το βενζινοβορο και ανασφαλές αυτοκίνητο...

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, xrist0s4 είπε

Εδώ ήδη κάποιοι τα παίρνουν χωρίς πρόγραμμα...Τι σαν ενοχλεί αν είναι και επιδοτούμενα;

Οτι θα δώσουν επιδότηση σε ένα ηλίθιο πρόγραμμα για κόσμο που δεν έχει ανάγκη. Καλύτερα τα λεφτά να πήγαιναν για αντικατάσταση ντίζελ λεωφορείων. Αλλά δεν ήταν αρκετά σέξι απ' ότι φαίνεται, σέξι είναι οι παπατζες περι ηλεκτροκίνησης. Λες και είμαστε Νορβηγία...

Δημοσ.
10 ώρες πριν, filarhos είπε

Το πρόβλημα είναι ότι τα λεφτά των επιδοτήσεων θα μαζευτούν από τους φόρους και ίσως από τα περιβαλλοντικά τέλη στα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα.

σε πολύ μεγαλο ποσοστό είναι λεφτα της ΕΕ

10 ώρες πριν, filarhos είπε

Λες και αυτός που κρατάει το αυτοκίνητο του 90 έχει λεφτά αλλά γουστάρει να έχει το βενζινοβορο και ανασφαλές αυτοκίνητο...

σε αυτό δυστυχως ξερω πολλες περιπτωσεις που εχουν λεφτα (πιο πολλα απο εμενα που αλλαζω στη δεκαετια αμαξι) και το κρατανε γιατι "δε χαλαει", "ειναι καλό", "δε καιει τιποτα"... σιγουρα υπαρχουν και αυτοί που απλα δεν εχουν χρηματα για καινουργιο για αυτό θα ειχε νόημα να δωθει μια επιδότηση και για μεταχειρισμενο euro V και μετά για να πανε επιτέλους τα σαπακια στη πρεσα...

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, paylidis είπε

σε πολύ μεγαλο ποσοστό είναι λεφτα της ΕΕ

σε αυτό δυστυχως ξερω πολλες περιπτωσεις που εχουν λεφτα (πιο πολλα απο εμενα που αλλαζω στη δεκαετια αμαξι) και το κρατανε γιατι "δε χαλαει", "ειναι καλό", "δε καιει τιποτα"... σιγουρα υπαρχουν και αυτοί που απλα δεν εχουν χρηματα για καινουργιο για αυτό θα ειχε νόημα να δωθει μια επιδότηση και για μεταχειρισμενο euro V και μετά για να πανε επιτέλους τα σαπακια στη πρεσα...

Τα οποία χρήματα προέρχονται από τις χώρες της ΕΕ, άρα από εμάς.

Καλή ιδέα αλλά δεν έχει γίνει ποτέ επιδότηση για μεταχειρισμένα.

Θα μπορούσε να γίνει όπως παλιά. Τα καινούρια τεχνολογίας ρύπων EURO 6D ξεκινάνε από τα 8-9χιλ€ (πολύ μικρό πόλης) και μπορείς να πάρεις αξιόλογο μικρό αυτοκίνητο ~15χιλ€, αν ενεργοποιούσαν την απόσυρση σε όλα τότε κάτι θα γινόταν.

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, filarhos είπε

Τα οποία χρήματα προέρχονται από τις χώρες της ΕΕ, άρα από εμάς.

Καλή ιδέα αλλά δεν έχει γίνει ποτέ επιδότηση για μεταχειρισμένα.

Θα μπορούσε να γίνει όπως παλιά. Τα καινούρια τεχνολογίας ρύπων EURO 6D ξεκινάνε από τα 8-9χιλ€ (πολύ μικρό πόλης) και μπορείς να πάρεις αξιόλογο μικρό αυτοκίνητο ~15χιλ€, αν ενεργοποιούσαν την απόσυρση σε όλα τότε κάτι θα γινόταν.

νομιζω προ ετών κατι ψιλό υπηρχε για euro 4 και νεότερα...

απο εκει και περα καλα κανουν και δινουν επιδοτήσεις, το θέμα ειναι όμως οτι η χώρα δεν ειναι ετοιμη για ηλεκτρικά!

  • Like 1
Δημοσ.

το προβλημα οπως ευστοχα εγραψε ενας φιλος στο ιντερνετ ειναι οτι οι πολιτικοι στη χωρα μας νομιζουν οτι απευθηνονται σε τετοιους πολιτες (αλλης χωρας;)

images.jpg.db2a9ca87583760bd37c1bf53061acd7.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Τα ηλεκτρικά έχουν πολύ ιδιαίτερο κοινό, ακόμα και στο UK που τα βλέπω εγώ όπου δεν τίθεται θέμα χώρου εκτός Λονδίνου δεν έχουν ακόμα μεγάλη διείσδυση. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του σπιτιού μου είχε ένα ηλεκτρικό BMW i3, το μοντέλο με το μικρό κινητήρα μέσα. Το χρησιμοποιουσε Μπέλφαστ-Δουβλίνο κάθε μέρα, 2 ώρες πήγαινε 170km η κάθε διαδρομή. Φόρτιζε απογευμα έξω ή βράδυ σπίτι, και έκανε το πήγαινε και δεν έφτανε για το έλα. Επομένως αν έβρισκε θέση φόρτισης Δουβλίνο το έβαζε όσο δούλευε αλλιώς έμπαινε το κινητηρακι βενζίνης για κανα 40λεπτο στην επιστροφή. 

Κόστος ρεύματος σπίτι, 60 λίρες έξτρα το μήνα για τη φόρτιση. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, paylidis είπε

νομιζω προ ετών κατι ψιλό υπηρχε για euro 4 και νεότερα...

απο εκει και περα καλα κανουν και δινουν επιδοτήσεις, το θέμα ειναι όμως οτι η χώρα δεν ειναι ετοιμη για ηλεκτρικά!

Ούτε και τα ηλεκτρικά έτοιμα για την χώρα...

  • Like 1
Δημοσ.

Το ρεύμα που θα χρειάζονται τα ηλεκτρικά για να φορτίσουν πως θα παραχτεί? Καίγοντας λιγνίτη? Ή θα κάνει απολιγνιτοποίηση εν μια νυκτί. Και μετά πως θα παράγεται το ρεύμα?
Πρόχειρες φιέστες για ηλεκτρικά και πράσινα άλογα τη στιγμή που πέρασαν το πιο ρυπογόνο νομοσχέδιο για το περιβάλλον.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την επιδότηση για ηλεκτρικά ποδήλατα ή σκούτερ ποια είναι η άποψη σας?γιατί εγώ πιστεύω ότι θα συμφερε έναν τεράστιο αριθμό ανθρώπων που θέλουν να πηγαίνουν στη δουλειά τους με κάτι ηλεκτρικό και χωρίς να μπλέκουν με τα ΜΜΜ!ειδικά όσοι μένουν κέντρο και σε περιοχές που για να παρκάρεις το αυτοκίνητο σου πρέπει να κάνεις αίτηση στα ΚΕΠ.και για να μιλήσω για μένα προσωπικά θα με συμφερε να πηγαίνω στην δουλειά μου που είναι στην Μάνδρα ενώ εγώ μένω Ελευσίνα!ξέρω ότι η απόσταση δεν είναι και τίποτα τρομερό αλλά αν τα βάλετε κάτω 6 από τις 7 μέρες που δουλεύω και πηγαινοερχομαι είναι κάποια χιλιόμετρα και κάποια λίτρα βενζίνης μέσα στον μήνα.και θα με συμφερε επίσης να αγοράσω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο πχ της τάξεως των 1000€ με την έκπτωση του 40% που αν θυμάμαι καλά είναι τόσο(;)

Επεξ/σία από dimitrakis1991

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...