Liapisftw Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Δεν χρειάζεται ολόσωμη. Ένα downpipe 63.5 με 200αρι καταλύτη θα ανασανει. Απλά έπρεπε πριν το πρόγραμμα γιατί θέλει επαναπρογραμματισμό. Θα έβλεπες γύρω στα 150 άλογα με ένα καλό πρόγραμμα
gozzila100 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2020 Σημερα εγινε και η μετριση μονο με αλλαγη προγραμματος... Οριστε και τα αποτελεσματα.. νομιζω μου αρκει καθως αλλαξε το αμαξι παρα πολυ.. οποτε δε θα παω για εξατμιση!
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, gozzila100 είπε Σημερα εγινε και η μετριση μονο με αλλαγη προγραμματος... Οριστε και τα αποτελεσματα.. νομιζω μου αρκει καθως αλλαξε το αμαξι παρα πολυ.. οποτε δε θα παω για εξατμιση! Αν αυτό το νομίζεις ok. Καλο θα ήταν να πεις σε τι άλλαξε το αμάξι,εντελώς αντικειμενικά.
gozzila100 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, jmmys είπε Αν αυτό το νομίζεις ok. Καλο θα ήταν να πεις σε τι άλλαξε το αμάξι,εντελώς αντικειμενικά. κοιτα.. δε θα γινω υπερβολικος... για μεσα στη πολη η καταλαναλωση ειναι ιδια.. αλλα για ενα ταξιδι θεσσαλονικη βολο που κατα μεσω ορο ειχα 6.6 καταναλωση το τελευταιο ταξιδι το εκανα με 6.2... οσο για το γκαζι.. παιρνει πολυ πιο ευκολα που σημαινει οτι νιωθεις την ροπη αρκετα... και το γκαζι νταξει.. αλλο πραμα.. εμενα προσωπικα με καλυψε αυτο π εκανα.. Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2020 από gozzila100 2
HALF EVIL Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, gozzila100 είπε κοιτα.. δε θα γινω υπερβολικος... για μεσα στη πολη η καταλαναλωση ειναι ιδια.. αλλα για ενα ταξιδι θεσσαλονικη βολο που κατα μεσω ορο ειχα 6.6 καταναλωση το τελευταιο ταξιδι το εκανα με 6.2... οσο για το γκαζι.. παιρνει πολυ πιο ευκολα που σημαινει οτι νιωθεις την ροπη αρκετα... και το γκαζι νταξει.. αλλο πραμα.. εμενα προσωπικα με καλυψε αυτο π εκανα.. Ποιο είναι το κόστος πάνω κάτω; Και πόσος χρόνος απαιτείται για την μετατροπή; Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2020 από HALF EVIL
Liapisftw Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, HALF EVIL είπε Ποιο είναι το κόστος πάνω κάτω; Και πόσος χρόνος απαιτείται για την μετατροπή; Για ένα πρόγραμμα γύρω στα 20 λεπτά αν διαβάζει εγκέφαλο από obd. Αν πρέπει να τον ανοίξει στον πάγκο καμία ωρίτσα το πολύ. Κόστος ανάλογα τον προγραμματιστή αλλά από την εμπειρία μου 350-500 ανάλογα που θα πας. 1
gozzila100 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 4 ώρες πριν, HALF EVIL είπε Ποιο είναι το κόστος πάνω κάτω; Και πόσος χρόνος απαιτείται για την μετατροπή; 300€ εδωσα... 20' οπως ειπε και ο φιλος ποπ πανω... μια μερα να το γραψει θελει... και μια μερα να ερθει να στο περασει... αποτι ξερω τα toyota εχουν λιγο περισσοτερη δουλεια αποτι ακουσα.. εμεις καναμε και μερικες δοκιμες αφου μ περασε τοπρογραμμα.. με λιγα λογια ειναι ευκολη και γρηγορη διαδικασια 1
KoreanW Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 έτσι από περιέργεια με κτέο καυσαέρια τσεκάρουν; από αξιοπιστία; επαναφορά στα εργοστασιακά πώς γίνεται κάποια στιγμή αν θες;
Liapisftw Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 7 ώρες πριν, KoreanW είπε έτσι από περιέργεια με κτέο καυσαέρια τσεκάρουν; από αξιοπιστία; επαναφορά στα εργοστασιακά πώς γίνεται κάποια στιγμή αν θες; Όλα μα όλα τα μοτέρ έχουν αρκετά μεγαλύτερη αντοχή από τα αναγραφόμενα άλογα. Εγώ σε όλα μου τα αυτοκίνητα είχα πρόγραμμα και πότε δεν είχα θέμα. Είναι η καλύτερη βελτίωση που μπορείς να κάνεις. ΚΤΕΟ και καυσαέρια περνάει κανονικότητα. Επίσης εννοείται ότι όποτε θες γυρνάς στο εργοστασιακό file είτε από update στην αντιπροσωπεία είτε έχει κρατήσει το αρχείο ο προγραμματιστής και στο περνάει πίσω. Εγώ ειλικρινά θα πρότεινα σε όσους έχουν turbo αυτοκίνητο να βάλουν πρόγραμμα. Άλλο αμάξι και πολύ πιο ευχάριστο. 1
gozzila100 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 οπως τα λεει ο liapisftw.. μονο αν αλλαξεις εξατμιση με καταλητη που δεν ειναι αρκετα αξιοπιστοςνθα εχεις θεμα με το ΚΤΕΟ.. αλλα προσωπικα εγω μπορει να βαλω κανα τελικο μονο να κανω βρουμ βρουμ.. οχι τπτ καγκουριες.. αλλα το αμαξι δεν ακουγεται καθολου... καποιες φορες νιωθεις την τεχνολογια δε λεω.. αλλα αν το αμαξι δε κανει βρουμμ δεν ειναι αμαξι! 😂 1
NT1G Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Και δηλαδή αντέχει το intercooler 40 άλογα ακόμα ...
Liapisftw Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, NT1G είπε Και δηλαδή αντέχει το intercooler 40 άλογα ακόμα ... Εύκολα. Θες πολύ παραπάνω από ένα απλό πρόγραμμα για να αλλάξεις ιντερκουλερ. Εμένα ήταν προαπαιτούμενο μόλις ρύθμισα stage 2 + με φουλ περιφερειακά και wastegate. Εν τω μεταξύ ειδικά σε αμάξια του group vag από τα μεγαλύτερα αδέρφια τους τα κουλερ είναι plug and play και πολύ φθηνά. Εγώ πχ στο scirocco είχα βάλει από s3 8p 1
NT1G Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Liapisftw είπε Εύκολα. Θες πολύ παραπάνω από ένα απλό πρόγραμμα για να αλλάξεις ιντερκουλερ. Εμένα ήταν προαπαιτούμενο μόλις ρύθμισα stage 2 + με φουλ περιφερειακά και wastegate. Εν τω μεταξύ ειδικά σε αμάξια του group vag από τα μεγαλύτερα αδέρφια τους τα κουλερ είναι plug and play και πολύ φθηνά. Εγώ πχ στο scirocco είχα βάλει από s3 8p Οπότε το υδρόψυκτο intercooler του συγκεκριμένου κινητήρα αντέχει 30 % αύξηση στην ισχύ και δεν θα κλατάρει μετά από παρατεταμένη χρήση; Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2020 από NT1G
Liapisftw Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, NT1G είπε Οπότε το υδρόψυκτο intercooler του συγκεκριμένου κινητήρα αντέχει 30 % αύξηση στην ισχύ και δεν θα κλατάρει μετά από παρατεταμένη χρήση; Εσύ πιστεύεις ότι θα πουλούσαν το αυτοκίνητο με ιντερκουλερ που θα ήταν οριακά με την ισχύ του αυτοκινήτου? Όλα είναι σχεδιασμένα να αντέχουν παραπάνω από το όριο του εκάστοτε αυτοκινήτου αλλιώς θα χαλαγανε όλα αμέσως. Δεν είναι τυχαίο που κανείς προγραμματιστής δεν συμπεριλαμβάνει το ιντερκουλερ σε πρόγραμμα πρώτου σταδίου. Εννοείται πάντως αν συνεχίσεις να ζητάς το κάτι παραπάνω και ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες μιας και Ελλάδα χτυπάμε πάνω από 40 βαθμούς εύκολα θα χρειαστεί μεγαλύτερο κουλερ. Πολύ κόσμος δεν είναι εξοικειωμένος με το πρόγραμμα στο αμάξι. Ακόμα νομίζουν ότι είναι κάποια δύσκολη μετατροπή με ρίσκο κλπ κλπ ενώ πρακτικά είναι ένα απλό φλασαρισμα του εγκεφάλου με λίγο πιο επιθετική ρύθμιση. Ειδικά τα πρώτα στάδια είναι χιλιοδοκιμασμενα και το 90% είναι κονσέρβα και όχι custom. Ειδικά στην Ελλάδα που με τις φορολογίες και τα τεκμήρια δεν μπορεί ο μέσος Έλληνας να αποκτήσει αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού μπορεί με αμάξι χαμηλού κυβισμού να αποκτήσει εφάμιλλες επιδόσεις με χαμηλό κόστος. Για μένα είναι ο ορισμός του vfm. Δεν συζητάμε για κατι παραπάνω βέβαια γιατί μετά μπαίνουν αλλά ζητήματα όπως αλλαγή περιφερειακών κλπ.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα