voltmod Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Αν αναρωτιέσαι πόσα γνωρίζουν οι εταιρείες τεχνολογίες για σένα, η απάντηση σύμφωνα με την ιστοσελίδα Security Baron είναι «πρακτικά, τα πάντα». Η ιστοσελίδα εξέτασε προσεκτικά τις πολιτικές ιδιωτικότητας των Facebook, Google, Apple, Twitter, Amazon και Microsoft και δημιούργησε ένα βολικό infographic που δείχνει ποιους τύπους δεδομένων παραδέχεται η κάθε εταιρεία ότι συλλέγει για όσους χρησιμοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Είναι γνωστό ότι για το Facebook, αλλά και για άλλες εταιρείες «τα δεδομένα ισοδυναμούν με χρήμα» όμως το πόσα γνωρίζουν οι εταιρείες για εμάς, ενδεχομένως να προκαλέσουν έκπληξη στους περισσότερους. Όπως μπορείτε να δείτε και στο infographic, το Facebook είναι ιδιαίτερα «data hungry», καθώς συλλέγει πληροφορίες για το επάγγελμα των χρηστών του, το επίπεδο εισοδήματος, τις πολιτικές πεποιθήσεις, την φυλή ή τις διαφημίσεις που τους ενδιαφέρουν και άλλα αυτά, πέρα από τα γνωστά δεδομένα (τηλεφωνικός αριθμός, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τοποθεσία, τύπος συσκευής που χρησιμοποιείται). Η ιστοσελίδα επισημαίνει ότι το Facebook είναι «ασυνήθιστα επιθετικό» στη συλλογή δεδομένων, ενώ τα δεδομένα που συλλέγει επίσης αποτελούν αντικείμενο εκμετάλλευσης από διαφημιζόμενους και τρίτους. Η γνωστή υπηρεσία microblogging, Twitter από την άλλη συλλέγει ελάχιστα δεδομένα συγκριτικά με το Facebook. To Twitter δεν συλλέγει δεδομένα όπως η ονομασία, το φύλο ή ακόμα και την ημερομηνία γέννησης (κάτι που κάνουν οι Facebook, Google και Microsoft), ωστόσο το Twitter γνωρίζει τον τηλεφωνικό αριθμό, την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ζώνη ώρας ή ποια βίντεο παρακολουθούν οι χρήστες του και άλλα. Οι εταιρείες Google και Microsoft είναι οι επόμενοι μεγάλοι παίκτες στη συλλογή δεδομένων. «Με την Cortana να ακούει και το Gmail να βλέπει όλα τα email σας, η πανταχού παρούσα φύση των Google και Microsoft τους δίνει πρόσβαση σε ένα άβολα μεγάλο όγκο από τις πληροφορίες σας» επισημαίνει η ιστοσελίδα Security Baron. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
stafaf Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Surprise level --> 0. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2020 από stafaf 16 3
psaras10 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Τα πάντα ζητάνε πρόσβαση σε κάμερα , μικρόφωνο , ακουστικό , επαφές , σύλλογες φωτογραφιών , τοποθεσία κτλ κτλ Φούλ φακέλωμα . - και εκεί που μιλάω για έπιπλα , τσουπ διαφήμιση για καναπέδες 😂🤣😂 Νομιζω πως και τώρα ξέρουν ότι χε@ω και γράφω στο insomnia . Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2020 από psaras10 13 1
devanir Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Πόσα από αυτά τα άπειρα δεδομένα είναι εξατομικευμένα και πόσα είναι σε μορφή απρόσωπων γενικών στοιχείων; Ποιος νοιάζεται, ο μέσος φουκαράς με σύνδρομο καταδίωξης και τον χαρακτηριστικό συνδυασμό Linux/Firefox στον υπολογιστή θα βρει ευκαιρία να κράξει και να προσθέσει άλλο ένα privacy addon στον ήδη υπερφορτωμένο browser. 12 2 1 4
alexpap Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Η γνώμη μου είναι ότι Οι εταιρείες και τα ΑΙ προγράμματα σχεδόν τα πάντα. Οι άνθρωποι από την άλλη ούτε τι έφαγαν χθες το Μεσημέρι. 1 1 1 1
JcD Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 15 λεπτά πριν, psaras10 είπε Τα πάντα ζητάνε πρόσβαση σε κάμερα , μικρόφωνο , ακουστικό , επαφές , σύλλογες φωτογραφιών , τοποθεσία κτλ κτλ Φούλ φακέλωμα . - και εκεί που μιλάω για έπιπλα , τσουπ διαφήμιση για καναπέδες 😂🤣😂 Νομιζω πως και τώρα ξέρουν ότι χε@ω και γράφω στο insomnia . Τσουπ διαφήμιση για χαρτί... 3
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Αν ήξερε τα πάντα, δεν θα μου έστελνε προτιμώμενη διαφήμιση τη μπουτίκ σελίδα του παοκ, του ολυμπιακου, της αεκ και του παναθηναϊκού
filip123go Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Υπάρχουν πολλοί τρόποι να προστατευτείς από τις "κακές εταιρείες" . Αλλά όσο πιο προστατευμένος είσαι, τόσο λιγότερο user friendly γίνονται οι εφαρμογές που χρησιμοποιείς. Δεν θα μιλήσω για cubes και tails, ένα απλό πείραμα κάντε, κοψ'τε την JavaScript από τον browser. Λες και σερφαρεις σε σελίδες του 1998 θα είναι. 2
Βασίλης_29 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Οι εταιρείες δεν ξέρουνε τίποτα, άλλη δουλειά δεν είχαν να κάθονται να ψάχνουν εσένα και εμένα μέσα στα δισεκαρομμυρια. Αν όμως κάποιος σε έχει βάλει στο μάτι και θέλει να ψάξει πληροφορίες για εσένα τότε μπορεί να χρησιμοποιήσει τις εταιρείες κι όχι μόνο για να κάνει την δουλειά του. 4 1
Realakias Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Η Google γνωρίζει τα πάντα για μένα αλλά δεν γνωρίζει έναν κεντρικό δρόμο στην Θεσσαλονίκη/Πολίχνη. Ελλάδα μεγαλείο. 😂 2
nhzt Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Από τη στιγμή που εμείς οι ίδιοι δίνομαι καθημερινά πληροφορίες στα social, δεν προκαλεί έκπληξη η συλλογή στοιχείων. Άλλωστε σήμερα δεν υπάρχει άτομο στον πλανήτη που θεωρεί οτι συμβαίνει το αντίθετο. Περιττές τέτοιου είδους έρευνες. Είναι πλέον γνωστό. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα