mariabr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Καλησπέρα σας, ξέρω οτι τα αυτοκίνητα είναι άσχετα μεταξύ τους απλά έχω πάει σε τόσες αντιπροσωπείες και έχω μπερδευτεί (είμαι και αναποφάσιστη γενικά). Οδηγούσα ένα Nissan Micra και επειδή με τράκαραν δυνατά (το αμάξι βγήκε άχρηστο) από τότε σκέφτομαι οτι ένα SUV ίσως θα ήταν πιο ασφαλές. Αυτό που φοβάμαι είναι τι θα γίνει σε δέκα χρονιά (γιατί έχω σκοπό να το έχω αρκετά χρόνια το αυτοκίνητο) με περιβαλλοντολογικούς φόρους, τέλη κυκλοφορίας κτλ. Οι μισοί μου λένε στις αντιπροσωπείες οτι για να πάρω υβριδικό και να το κάνω απόσβεση με τα χιλιόμετρα που κάνω το χρόνο (12000-13000) θα μου πάρει χρόνια, άλλοι λένε οτι το υβριδικό είναι το μέλλον και αν θέλω να το έχω χρόνια το αυτοκίνητο να πάω σε υβριδικό γιατί αν πάρω αυτοκίνητο βενζίνης θα είναι για πέταμα μετά ούτε θα μπορώ να το πουλήσω ούτε τίποτα. Επίσης κάτι άλλο ακόμα που φοβάμαι για το Stonic είναι η πραγματική του κατανάλωση και αν θεωρείται ρυπογόνο επειδή τα τέλη κυκλοφορίας του είναι 158 ευρώ. Οποιαδήποτε πληροφορία θα βοηθούσε γιατί νομίζω με βλέπουν και γυναίκα οπότε με περνάνε και για άσχετη και μου λένε τα δικά τους νομίζω ο καθένας. Σας ευχαριστώ πολύ
terry308 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Budget ; Περιοχή; Έχεις καταλήξει κι είδα ανάμεσα σε αυτά τα 2;
ikaruga24 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Για θέματα βενζίνης μην φοβάσαι για τα επόμενα τουλάχιστον 10 χρόνια. Δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι τόσο γρήγορα. Είναι αλήθεια όμως ότι κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση. Για το diesel όμως είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, εγώ δεν θα αγόραζα σήμερα πετρέλαιο με την προοπτική ότι θα το κρατήσω 10+ χρόνια. Για τα υβριδικά ισχύει ότι και για την βενζίνη. Ο στόχος είναι να τελειώσουν με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα υβριδικά χρησιμοποιούν τέτοιους έτσι και αλλιώς. Πάρε ότι θες λοιπόν από τα δυο και απέφυγε το πετρέλαιο.
zanskou Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Προσωπικά εχοντας οδηγήσει και τα δύο κατά βάση ειναι θέμα κυρίως γούστου το τι θα αγοράσεις τελικά και εξηγώ: To Yaris εκτός από φοβερά αξιόπιστο και αρκετά οικονομικό ως προς τη χρήση του, το μόνο σίγουρο είναι ότι κρατάει διαχρονικά την μεταπωλητική του αξία σε πολύ υψηλά επίπεδα. Είναι όμως αρκετά μικρότερο σε χώρους αλλά έχει το πλεονέκτημα του πολύ ξεκούραστου αυτόματου κιβωτίου. Από την άλλη το Stonic είναι αισθητά μεγαλύτερο και ψηλότερο αλλά με χειροκίνητο κιβώτιο και ενα κινητήρα που δεν τραβάει και ιδιαίτερα, ανεβάζει πάρα πολύ εύκολα στροφές και δεν έχει καν 6η ταχύτητα (τουλάχιστον η έκδοση που είχα ε΄γω στα χέρια μου ) που σημαινει οτι σε ταχύτητες κοντά ή πάνω από τα 120 χλμ/ωρα ο θόρυβος από το μοτέρ ειναι παρα πολύ ενοχλητικός. Το εσωτερικό της καμπίνας ειναι πρακτικά ίδιας ποιότητας περίπου και στα δύο και η μονη ουσιαστική διαφορά ειναι η καλύτερα τοποθετημένη οθόνη στο Stonic και οτι έχει δυναμικές γραμμές καθοδήγησης στην κάμερα οπισθοπορίας που στο yaris απουσιάζουν. εγγυήσεις δίνουν πολύ καλές και οι δύο εταιρείες, όμως της Toyota ειναι ότι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή με 6χρονια ή 180.000 χλμ + 11 χρόνια στην υβριδική μπαταρία.
giorgos_di Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Αν το επιτρέπει το budget, κοίτα και τα Suzuki Swift και Mazda 2. Έκαστο στα 90 άλογα και εφοδιάζονται και τα δύο με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που βοηθάει στην κατανάλωση και τους ρύπους.
mariabr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 26 λεπτά πριν, terry308 είπε Budget ; Περιοχή; Έχεις καταλήξει κι είδα ανάμεσα σε αυτά τα 2; Budget : εως 16.000 Περιοχη: Κρητη Δεν εχω καταλήξει απλα απο όσα είδα στα λέφτα που δίνω νομίζω είναι τα καλύτερα. Αν έχετε κάποιο αλλο αμάξι επίσης να προτείνεται που δεν έχω σκεφτεί. 6 λεπτά πριν, zanskou είπε Προσωπικά εχοντας οδηγήσει και τα δύο κατά βάση ειναι θέμα κυρίως γούστου το τι θα αγοράσεις τελικά και εξηγώ: To Yaris εκτός από φοβερά αξιόπιστο και αρκετά οικονομικό ως προς τη χρήση του, το μόνο σίγουρο είναι ότι κρατάει διαχρονικά την μεταπωλητική του αξία σε πολύ υψηλά επίπεδα. Είναι όμως αρκετά μικρότερο σε χώρους αλλά έχει το πλεονέκτημα του πολύ ξεκούραστου αυτόματου κιβωτίου. Από την άλλη το Stonic είναι αισθητά μεγαλύτερο και ψηλότερο αλλά με χειροκίνητο κιβώτιο και ενα κινητήρα που δεν τραβάει και ιδιαίτερα, ανεβάζει πάρα πολύ εύκολα στροφές και δεν έχει καν 6η ταχύτητα (τουλάχιστον η έκδοση που είχα ε΄γω στα χέρια μου ) που σημαινει οτι σε ταχύτητες κοντά ή πάνω από τα 120 χλμ/ωρα ο θόρυβος από το μοτέρ ειναι παρα πολύ ενοχλητικός. Το εσωτερικό της καμπίνας ειναι πρακτικά ίδιας ποιότητας περίπου και στα δύο και η μονη ουσιαστική διαφορά ειναι η καλύτερα τοποθετημένη οθόνη στο Stonic και οτι έχει δυναμικές γραμμές καθοδήγησης στην κάμερα οπισθοπορίας που στο yaris απουσιάζουν. εγγυήσεις δίνουν πολύ καλές και οι δύο εταιρείες, όμως της Toyota ειναι ότι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή με 6χρονια ή 180.000 χλμ + 11 χρόνια στην υβριδική μπαταρία. Δηλάδη το yaris τραβάει καλύτερα απο το Stonic? Επίσης ισχύει οτι το yaris το υβριδικό δούλευει ο κινητήρας ως τα 40 χιλιόμετρα περίπου και καλύτερα να πας στο μοντέλο corolla και πάνω?
aGka8l Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) το yaris δουλευει εως τα 60 χλμ ηλεκτρικά, η αυτονομία του ηλεκτρικά ειναι περίπου 1,5-2 χλμ η κατανάλωση του ειναι πολύ καλή , φαντάσου στον ΒΟΑΚ ταξίδι με a/c ή χωρις η κατανάλωση ειναι 4.1-4,5/λτ/100 κμ γενικά το yaris εχει καλή μεταπωλητική αξία , τα υβριδικά ομως θεωρώ οτι δέν εχουν τόση κάθως ολοι φοβούνται για το κόστος αντικατάστασης μπαταριών. Τέλος για εμενα δεν αξίζει για αγορά αυτή την στιγμή το yaris καθώς σε λίγους μήνες θα κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2020 από aGka8l
mariabr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 7 λεπτά πριν, aGka8l είπε το yaris δουλευει εως τα 60 χλμ ηλεκτρικά, η αυτονομία του ηλεκτρικά ειναι περίπου 1,5-2 χλμ η κατανάλωση του ειναι πολύ καλή , φαντάσου στον ΒΟΑΚ ταξίδι με a/c ή χωρις η κατανάλωση ειναι 4.1-4,5/λτ/100 κμ γενικά το yaris εχει καλή μεταπωλητική αξία , τα υβριδικά ομως θεωρώ οτι δέν εχουν τόση κάθως ολοι φοβούνται για το κόστος αντικατάστασης μπαταριών. Τέλος για εμενα δεν αξίζει για αγορά αυτή την στιγμή το yaris καθώς σε λίγους μήνες θα κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο. Το νεο μοντελο βγαινει τον Δεκέμβριο σώστα; Αν οχι το yaris ποιο άλλο μοντέλο θα ηταν μια καλή αγορα σε αυτα τα χρήματα και ίσως λίγο μεγαλύτερο απο το yaris (να νιωθω λιγο ασφάλεια).
zanskou Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 33 λεπτά πριν, mariabr είπε Budget : εως 16.000 Περιοχη: Κρητη Δεν εχω καταλήξει απλα απο όσα είδα στα λέφτα που δίνω νομίζω είναι τα καλύτερα. Αν έχετε κάποιο αλλο αμάξι επίσης να προτείνεται που δεν έχω σκεφτεί. Δηλάδη το yaris τραβάει καλύτερα απο το Stonic? Επίσης ισχύει οτι το yaris το υβριδικό δούλευει ο κινητήρας ως τα 40 χιλιόμετρα περίπου και καλύτερα να πας στο μοντέλο corolla και πάνω? ναι εχει πολύ καλύτερο τράβηγμα λόγω και της πολύ μεγάλης ροπής του ηλεκτροκινητήρα μεταξύ άλλων. Ανάλογα με τις συνθήκες που οδηγείς ίσως μπορέσεις να πας και μεχρι τα 60 αποκλειστικά με ρεύμα. Το corolla ειναι πολλά σκαλιά πάνω σε όλα. Τεράστια οικονομία, πολύ καλύτερο γκάζι, φοβερά ποιοτικό εσωτερικό. Για αυτό και είναι και σημαντικά ακριβότερο. 9 λεπτά πριν, aGka8l είπε το yaris δουλευει εως τα 60 χλμ ηλεκτρικά, η αυτονομία του ηλεκτρικά ειναι περίπου 1,5-2 χλμ η κατανάλωση του ειναι πολύ καλή , φαντάσου στον ΒΟΑΚ ταξίδι με a/c ή χωρις η κατανάλωση ειναι 4.1-4,5/λτ/100 κμ γενικά το yaris εχει καλή μεταπωλητική αξία , τα υβριδικά ομως θεωρώ οτι δέν εχουν τόση κάθως ολοι φοβούνται για το κόστος αντικατάστασης μπαταριών. Τέλος για εμενα δεν αξίζει για αγορά αυτή την στιγμή το yaris καθώς σε λίγους μήνες θα κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο. Αυτό για το κόστος αντικατάστασης είναι πρόσχημα. με 11 χρόνια εγγύηση τι έχεις να φοβηθείς ; και ειδικά με την πτώση που υπάρχει ήδη στις μπαταρίες, σε 11 χρόνια το κόστος θα ειναι peanuts. Επίσης, η έλευση του νέου μοντέλου ειναι μια πολύ καλή ευκαιρία να εκμεταλλευτεί τα πολύ δυνατά προωθητικά που τρέχουν για το υφιστάμενο μοντέλο. Το νέο θα ειναι σαφώς ακριβότερο. Μόλις τώρα, mariabr είπε (να νιωθω λιγο ασφάλεια). μια χαρά ασφαλής θα νιώθεις με το Yaris. 7 αερόσακοι, ειδοποιηση αλλαγής λωρίδας και αυτόματο φρενάρισμα ειναι στον βασικό εξοπλισμό
mariabr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 σας ευχαριστω πολυ ολους! με βοηθησατε παρα πολυ!
mariabr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 2 λεπτά πριν, zanskou είπε ε πες και που κατέληξες τελικά Σωθηκες τώρα!! ειμαι τελειως αναποφασίστη. Απο αυτα που διαβασα μαλλον προς toyota μερια (θα τσεκαρω και την Mazda που ανεφεραν παραπανω). Αν και πχ στο yaris λιγο με προβληματιζουν οι χωροι (για ταξιδι κτλ) αλλα θα ξαναπαω να το δω και να δω αν αυτο το μήνα ισχύει η ιδια προσφορα με το Μαιο. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ερωτηση. Θεωρειτε οτι στα χιλιομετρα που κανω το χρονο (12000-13000) αξιζει να πάρω υβριδικό ή όχι;
zanskou Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 η αγορά ενός υβριδικού αξίζει πάντα υπό την εννοια ότι με τον ίδιο τρόπο οδήγησης, στην ίδια διαδρομή θα σου κάψει λιγότερο από το αντίστοιχο συμβατικό. Το θέμα δεν είναι μόνο τα χιλιόμετρα αλλά που τα κάνεις ώστε να δεις πότε θα κάνεις απόσβεση των επιπλέον χρημάτων. Όσο περισσότερο είσαι σε συνθήκες πόλης (χαμηλές ταχύτητες, μποτιλιάρισμα κλπ) τόσο το καλύτερο. Και σε εθνική να το βγάζεις κάθε μέρα πάλι λιγότερο θα σου κάψει από το αντίστοιχο yaris βενζίνης, απλά η απόσβεση θα γίνει αργότερα.
filarhos Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Εγώ θα έλεγα, αν υπάρχει η δυνατότητα πρίζας στο χώρο του πάρκινγκ, να περιμένεις λίγο να έρθει το υβριδικό plug in. Η οικονομία σε αυτά είναι τεράστια ειδικά όταν κάνεις χλμ εντός πόλης, φορτίζεις από το σπίτι και το αυτοκίνητο για 40-60χλμ κινείται αποκλειστικά με ρεύμα. Αν είναι να κάνεις μεγαλύτερη απόσταση αναλαμβάνει ο θερμικός κινητήρας να γεμίσει ή να κινείσει το αυτοκίνητο. Τώρα το λίγο είναι σχετικό. Επειδή μπορεί να πάει και 2 χρόνια να τα φέρουν Ελλάδα πάρε κάτι να κάνεις την δουλειά σου, ίσως μεταχειρισμένο και όταν φέρουν τα plug in δίνεις τα χρήματα και το κρατάς 11 χρόνια που θα έχει εγγύηση. Τώρα για τα δύο που προτάθηκαν, δεν έχω ιδέα για το κια αλλά το yaris με το κιβώτιο που έχει δεν μου άρεσε καθόλου στο ακριβώς προηγούμενο. Αν δεν άλλαξε κάποια ρύθμιση για μέσα στην πόλη είναι αδιάφορο κι ένα τσικ νωθρό. Στο ταξίδι αν κινείσαι με πχ 120 σταθερά δεν καταλαβαίνει κάτι κανένας εκτός από κάποια κατεβάσματα σπάνια, αλλά δεν κάνει για επιθετική οδήγηση ή έστω σβέλτη. Από κατανάλωση εντός πόλης έχεις μια οικονομία περίπου 25% μέσα στην πόλη, ενώ εκτός σημαντικά λιγότερο ειδικά για μεγάλα ταξίδια.
sargus Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, mariabr είπε Το νεο μοντελο βγαινει τον Δεκέμβριο σώστα; Αν οχι το yaris ποιο άλλο μοντέλο θα ηταν μια καλή αγορα σε αυτα τα χρήματα και ίσως λίγο μεγαλύτερο απο το yaris (να νιωθω λιγο ασφάλεια). Τα ford τα είδες; Fiesta σίγουρα και δεν ξέρω αν κανένα από τα ψηλά τους είναι στο budget σου. Citroen; To C3 είναι πανέμορφο και ίσως φτάνεις και το C3 aircross.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα