Προς το περιεχόμενο

DSLR 2020 (250D / 800D / M50 / d5300 / d5600)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Crypton-R- είπε

Αυτό που λέω είναι πως οι τόσες διαφορετικές απόψεις δεν με βοηθήσανε να καταλήξω κάπου.

Θέλω να πάω σε καινούργια και όχι ντούκου τα λεφτά.

Επίσης ναι μεν ξεκινάω τώρα, αλλά δεν θέλω να αλλάξω μοντέλο σύντομα εφόσον θα αγοράσω καινούργια. Σε περίπτωση που δε με καλύψει και το ότι τη θέλω για χόμπι δε σημαίνει πως δε μπορώ να ψαχτώ περισσότερο με μια μηχανή καλύτερη από τις ερασιτεχνικές και μετά ποιος ξέρει μπορεί να μου στρίψει και να το δω επαγγελματικά.

Μέχρι τώρα ήμουν με τα κινητά, δεν μπορώ άλλο, δε με καλύπτουν πια και το καλύτερο κινητό να αγοράσεις πχ. σε νυχτερινή κινητού έχεις το noise της αρκούδας. Τώρα θα μου πείτε τι συγκρίνεις; Ακριβώς αυτό, το τηλέφωνο με τους φακουδάκους είναι γι' άλλα. Αυτό που θέλω είναι να ξεπεράσω αυτές τις δυνατότητες κι ας πάω σε μια λίγο καλύτερη από τις φθηνές DSLR που κυκλοφορούν. Αν πάρω την D3300 πχ που λες, πάρω φακό με χαμηλό F, ψαχτώ με ρυθμίσεις κτλ κτλ και δε μπορώ να καταφέρω καλό αποτέλεσμα θα πάνε τσάμπα τα λεφτά και θα ψάχνομαι πάλι.

Θέλω να κάνω τα 3 πράγματα που έγραψα στην αρχή, ικανοποιητικά. Όχι, τέλεια, ούτε μέτρια, αλλά ικανοποιητικά. Μιλάω για τα telephoto, low-light & bokeh.

Βάζω κι ένα παράδειγμα σε RAW που τραβήχτηκε με Manual Settings με Huawei Mate 20 Pro για να δείτε ότι δεν μπορώ αυτό το ρημάδι το noise. Το ελάττωσα με photoshop+lightroom στην edited αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δε με ικανοποιεί.

IMG_20200413_235604_dng.jpg

IMG_20200413_235604xF.jpg

     Έχετε πεισθεί για την αξία του post processing , κάτι που παίζει δυνατά αριστερά δεξιά , οπότε δεν βλέπω τον τρόπο να μπορούσατε να το αποφύγετε . 

    Όπως επίσης έχετε πεισθεί ότι υπάρχει τρόπος να ασχοληθείτε με την φωτογραφία μπαμ και κάτω δλδ αγοράζοντας ιδανικά ένα φωτογραφικό σύνολο και να μείνετε εσαεί με αυτό . Βλέπω ότι δεν το κάνετε πατώντας στην λογική " Θέλω μια καλή επαγγελματική μηχανή " κάτι που κάνουν αρκετοί , αλλά παρακινούμενος από καθαρά οικονομικά κριτήρια κι' αυτό το καταλαβαίνω πολύ καλά αφού σε κανέναν μας δεν περισσεύουν .

   Δεν υπάρχει τρόπος να αγοράσετε μια και καλή φωτογραφικό σύνολο , αφού και μόνος σας λέτε πως φοβάστε να αγοράσετε την τάδε μήπως και σύντομα παρουσιαστεί νεότερο μοντέλο , το οποίο θα γίνει έτσι κι' αλλιώς και στην συνέχεια θα παρουσιαστεί κι' άλλο ακόμη νεότερο . Αυτό που δεν γνωρίζετε είναι πως κάποιες φορές , τα νεότερα μοντέλα δεν είναι ακριβώς αυτό που φαίνονται και χρειάζεται αρκετό ψάξιμο για να το βρείτε . Σαν παράδειγμα σας αναφέρω πως έχοντας δουλέψει με Nikon D3300 ( αλλά και με Nikon D1 ) πήγα να δω μια 3500 , το νεότερο μοντέλο , μόνο και μόνο για να ανακαλύψω πως το dial για την αλλαγή shutter speed ας πούμε , ήταν σε πολύ μα πολύ άβολο σημείο για το δικό μου χέρι , σε αντίθεση με την 3300 κι' αυτό μ' έκανε να φύγω άναυλα . Σήμερα λοιπόν αν με ρωτούσατε ποιο από τα δύο θα προτιμούσα θα σας έλεγα ανεπιφύλακτα το παλαιότερο για λόγους που αρχικά δεν φαίνονται ορατοί . Μάλιστα απορώ για τον λόγο που προσφέρονται τόσες πολλές ως μεταχειρισμένες , όμως δεν με αφορά να το ψάξω περισσότερο . Ο ένας και μοναδικός λόγος που δεν θέλω να την χρησιμοποιήσω είναι πως δεν έχει εσωτερικό μοτέρ ( όπως και η σειρά 5xxx ) ώστε να μπορεί να δουλέψει και με άλλους φακούς γι' αυτό και δεν βλέπω την ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δύο σειρών , όπως επίσης και την ταχύτητα του κλείστρου που και στις δύο βρίσκεται στο 1/4000 . Αυτή όμως είναι η δική μου προσέγγιση και δεν είναι απαραίτητο να γίνει και δική σας . Άλλος μαγεύεται από την ύπαρξη flip screen στην σειρά 5xxx και το βλέπει σαν απαραίτητο συστατικό κάτι που σ' εμένα δεν λέει τίποτε απολύτως , ούτε με κάνει να προτιμήσω μια 5300 ας πούμε αντί της αναντικαταστατης για μένα D3300 αν μιλήσουμε για απλή καθημερινή ερασιτεχνική χρήση με αρκετές επιπλέον δυνατότητες για κάποιον που γνωρίζει λίγα περισσότερα . Προσοχή , χρησιμοποιώ τις συγκεκριμένες ως παράδειγμα και θα μπορούσα να κάνω το ίδιο για την αξιολογοτατη Canon 100D η οποία στέκεται επάξια απέναντι σε μια D3300 , αν και ανώτερη σε διάρκεια μπαταρίας , μείον το πιάσιμο στη χούφτα . Μια Canon 100D πακέτο με τον 70 - 200 σειράς L θα ήταν αρκετά δυνατό συνολακι !

   Μετά από τα παραπάνω τα οποία γνωρίζω σήμερα , έχοντας χρησιμοποιήσει κάμποσα σώματα , δεν βλέπω τον τρόπο να μείνετε ικανοποιημένος στον βαθμό που επιθυμείτε , με μια και μοναδική αγορά , όπως επίσης βλέπω τον κίνδυνο να αγοράσετε κάτι με βάση " κάποια " κριτήρια , αλλά στην πορεία να μην σας αρέσει και το χειρότερο θα είναι πως δεν θα αντιλαμβάνεστε τον λόγο .

  Όχι , σήμερα μια D3300 δεν λειτουργεί για μένα , όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορώ να " δω " ένα κάδρο μέσα από το viewfinder της συγκεκριμένης και στην συνέχεια να τραβήξω μια φωτογραφία . Όπως επίσης δεν σημαίνει πως η εικόνα που θα τραβήξω πρέπει σώνει και καλά να περάσει μέσα από κάποιο " Photoshop " για να γίνει καλύτερη , σε τι άραγε .......... δλδ τι δεν καταλάβαινα όταν την τραβούσα , ότι θα βγεί τελείως λάθος το WB , αφού ενώ είχε συννεφιά , εγώ το είχα ξεχάσει σε ηλιοφάνεια ....... τι δεν καταλάβαινα όταν την τραβούσα , ότι ενώ ήθελα να θολωσω το σκηνικό πίσω από ένα σημείο , έβαλα διάφραγμα 11 την στιγμή που ήθελε 4.5 ....... και σε τι από τα παραπάνω φταίει η μηχανή ....... και πως θα δημιουργηθεί η θολούρα στο Photoshop .........   

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, babisskg είπε

     Έχετε πεισθεί για την αξία του post processing , κάτι που παίζει δυνατά αριστερά δεξιά , οπότε δεν βλέπω τον τρόπο να μπορούσατε να το αποφύγετε . 

    Όπως επίσης έχετε πεισθεί ότι υπάρχει τρόπος να ασχοληθείτε με την φωτογραφία μπαμ και κάτω δλδ αγοράζοντας ιδανικά ένα φωτογραφικό σύνολο και να μείνετε εσαεί με αυτό . Βλέπω ότι δεν το κάνετε πατώντας στην λογική " Θέλω μια καλή επαγγελματική μηχανή " κάτι που κάνουν αρκετοί , αλλά παρακινούμενος από καθαρά οικονομικά κριτήρια κι' αυτό το καταλαβαίνω πολύ καλά αφού σε κανέναν μας δεν περισσεύουν .

   Δεν υπάρχει τρόπος να αγοράσετε μια και καλή φωτογραφικό σύνολο , αφού και μόνος σας λέτε πως φοβάστε να αγοράσετε την τάδε μήπως και σύντομα παρουσιαστεί νεότερο μοντέλο , το οποίο θα γίνει έτσι κι' αλλιώς και στην συνέχεια θα παρουσιαστεί κι' άλλο ακόμη νεότερο . Αυτό που δεν γνωρίζετε είναι πως κάποιες φορές , τα νεότερα μοντέλα δεν είναι ακριβώς αυτό που φαίνονται και χρειάζεται αρκετό ψάξιμο για να το βρείτε . Σαν παράδειγμα σας αναφέρω πως έχοντας δουλέψει με Nikon D3300 ( αλλά και με Nikon D1 ) πήγα να δω μια 3500 , το νεότερο μοντέλο , μόνο και μόνο για να ανακαλύψω πως το dial για την αλλαγή shutter speed ας πούμε , ήταν σε πολύ μα πολύ άβολο σημείο για το δικό μου χέρι , σε αντίθεση με την 3300 κι' αυτό μ' έκανε να φύγω άναυλα . Σήμερα λοιπόν αν με ρωτούσατε ποιο από τα δύο θα προτιμούσα θα σας έλεγα ανεπιφύλακτα το παλαιότερο για λόγους που αρχικά δεν φαίνονται ορατοί . Μάλιστα απορώ για τον λόγο που προσφέρονται τόσες πολλές ως μεταχειρισμένες , όμως δεν με αφορά να το ψάξω περισσότερο . Ο ένας και μοναδικός λόγος που δεν θέλω να την χρησιμοποιήσω είναι πως δεν έχει εσωτερικό μοτέρ ( όπως και η σειρά 5xxx ) ώστε να μπορεί να δουλέψει και με άλλους φακούς γι' αυτό και δεν βλέπω την ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δύο σειρών , όπως επίσης και την ταχύτητα του κλείστρου που και στις δύο βρίσκεται στο 1/4000 . Αυτή όμως είναι η δική μου προσέγγιση και δεν είναι απαραίτητο να γίνει και δική σας . Άλλος μαγεύεται από την ύπαρξη flip screen στην σειρά 5xxx και το βλέπει σαν απαραίτητο συστατικό κάτι που σ' εμένα δεν λέει τίποτε απολύτως , ούτε με κάνει να προτιμήσω μια 5300 ας πούμε αντί της αναντικαταστατης για μένα D3300 αν μιλήσουμε για απλή καθημερινή ερασιτεχνική χρήση με αρκετές επιπλέον δυνατότητες για κάποιον που γνωρίζει λίγα περισσότερα . Προσοχή , χρησιμοποιώ τις συγκεκριμένες ως παράδειγμα και θα μπορούσα να κάνω το ίδιο για την αξιολογοτατη Canon 100D η οποία στέκεται επάξια απέναντι σε μια D3300 , αν και ανώτερη σε διάρκεια μπαταρίας , μείον το πιάσιμο στη χούφτα . Μια Canon 100D πακέτο με τον 70 - 200 σειράς L θα ήταν αρκετά δυνατό συνολακι !

   Μετά από τα παραπάνω τα οποία γνωρίζω σήμερα , έχοντας χρησιμοποιήσει κάμποσα σώματα , δεν βλέπω τον τρόπο να μείνετε ικανοποιημένος στον βαθμό που επιθυμείτε , με μια και μοναδική αγορά , όπως επίσης βλέπω τον κίνδυνο να αγοράσετε κάτι με βάση " κάποια " κριτήρια , αλλά στην πορεία να μην σας αρέσει και το χειρότερο θα είναι πως δεν θα αντιλαμβάνεστε τον λόγο .

  Όχι , σήμερα μια D3300 δεν λειτουργεί για μένα , όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορώ να " δω " ένα κάδρο μέσα από το viewfinder της συγκεκριμένης και στην συνέχεια να τραβήξω μια φωτογραφία . Όπως επίσης δεν σημαίνει πως η εικόνα που θα τραβήξω πρέπει σώνει και καλά να περάσει μέσα από κάποιο " Photoshop " για να γίνει καλύτερη , σε τι άραγε .......... δλδ τι δεν καταλάβαινα όταν την τραβούσα , ότι θα βγεί τελείως λάθος το WB , αφού ενώ είχε συννεφιά , εγώ το είχα ξεχάσει σε ηλιοφάνεια ....... τι δεν καταλάβαινα όταν την τραβούσα , ότι ενώ ήθελα να θολωσω το σκηνικό πίσω από ένα σημείο , έβαλα διάφραγμα 11 την στιγμή που ήθελε 4.5 ....... και σε τι από τα παραπάνω φταίει η μηχανή ....... και πως θα δημιουργηθεί η θολούρα στο Photoshop .........   

     Θα το επαναλαμβάνω πως , για μένα τελείως άστοχα , έχει συνδεθεί ο όρος " καλή " φωτογραφία με την χρήση state of the art εξοπλισμού η όσο πιο κοντά γίνεται σ' αυτό .

   Φωτογραφίες μπορούν να βγουν με τα πάντα , μέσα και το smartphone και να είναι και πολύ αξιόλογες , όχι όμως τεχνικά . 

   Ευνόητο είναι πως δεν θα στείλουμε φωτογραφία τραβηγμένη με smartphone σαν συμμετοχή στο worldphoto.org αφού γνωρίζουμε ότι θα περάσει από πάνω από σαράντα αισθητικά αλλά και τεχνικά κόσκινα . 

   Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την φωτογραφία με την χρήση " κάποιου " εξοπλισμού σε μάρκα , ακόμη χειρότερα με τεχνικά χαρακτηριστικά στα οποία πέφτουν με τα μούτρα και όπως είναι επόμενο χάνονται μέσα σε αυτά , μη γνωρίζοντας να ξεχωρίσουν τις διαφορές και την σημασία του καθενός από αυτά και είναι πάρα μα πάρα πολλά .

  Εν ολίγοις τρώνε την ώρα τους μπας και καταφέρουν να καταλάβουν αν η τάδε είναι καλύτερη από την δείνα , αντί να πιάσουν μια μηχανή και να βγουν έξω να τραβάνε φωτογραφίες . 

  Τρισχειροτερα ψάχνουν να δουν τι είπε το dxomark για κάποιο μοντέλο σε μέτρηση που έκανε , λες και αυτό θα επηρεάσει τελικά την φωτογραφία που θα βγάλουν . Αφού δλδ είπε πως το X μοντέλο της τάδε εταιρείας έχει υψηλότερο σκορ σε επίπεδο dynamic range συνεπάγεται πως εγώ θα βγάλω το καλύτερο δυνατό αισθητικό αποτέλεσμα ......... κι' αυτό μέχρι να βγει το επόμενο μοντέλο που θα ξεπερνάει αυτό το σκορ !!! 

   Τώρα αν εγώ δεν γνωρίζω πως να χρησιμοποιήσω το διάφραγμα σε έναν φακό δεν έχει καμία σημασία . Το dxomark είπε πως η μηχανή έχει το υψηλότερο dynamic range , αυτό μετράει . Αν εγώ δεν γνωρίζω πως λειτουργεί το back button focusing , σε τι μπορεί να μου φανεί χρήσιμο κι' αν με εξυπηρετεί τελικά , αυτά δεν τα γράφει το dxomark δυστυχώς . 

   Παραμένει προσωπική επιλογή του καθενός η να τρώει την ώρα του ψάχνοντας διαφορές σε μετρήσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά ένθεν κι' εκείθεν η να βγαίνει έξω και να τραβάει φωτογραφίες με κάποιον εξοπλισμό , αυτόν έστω που αντέχει η τσέπη του . 

   Για την ώρα συνεργάζομαι με την Olympus μου e - 420 και δεν δίνω πεντάρα τσακιστή για το τι μπορεί να λένε οι μετρήσεις σε τεχνικά χαρακτηριστικά , συν την νεοαποκτηθείσα ( μεταχειρισμένη ) old but new Nikon D7000 . Για την πρώτη δεν υπάρχει περίπτωση να μετανιώσω , για την δεύτερη πιστεύω να προκύψει το όμοιο !

 

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το post-processing δεν θεωρώ ότι είναι πάντα απαραίτητο, αλλά δεν βλέπω επαγγελματία φωτογράφο που να μην το χρησιμοποιεί.

Θέλω να πάρω το καλύτερο σύνολο που μπορώ σε αυτά τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω αυτη τη χρονική περίοδο, πάντα ότι αγοράσω πριν το αγοράσω το κάνω αυτό και φυσικά να καλύπτει τις ανάγκες μου. Επίσης ποτέ δεν είπα ότι θέλω να μείνω για πάντα με αυτό το σύνολο, αλλά δεν θέλω να πετάξω τόσα λεφτά που για μένα είναι πολλά και να μη με καλύψει σε ένα βαθμό σε αυτό που θέλω. Φυσικά όταν και αν η μηχανή δεν με καλύπτει πλέον θα την πουλήσω και θα πάρω αυτή που θα έχω ανάγκη τότε.

Αυτό με το νεότερο μοντέλο το είπα για την 5300 αν θυμάμαι καλά επειδή είναι λίγο παλιά, αλλά κατάλαβα ότι έκανα λάθος βλέπωντας και την 7200 που είναι εξίσου πιο παλιά από την 7500 και ρίχνει φυσικά όλες τις entry γιατί είναι άλλη κατηγορία, οπότε δε μ' ενδιαφέρει η ηλικία πλέον.

Έχω δει τι έχει τραβήξει φίλος με μια 5200 και βλέπωντας τα δείγματα για τώρα με κάλυπτε το αποτέλεσμα που έβλεπα. Ξέρω ότι η μηχανή που θα πάρω όσο ασχολούμαι θα χτυπήσεί ταβάνι κάποια στιγμή, θα έχω φτάσει στα όρια της, δε θα με καλύπτει πια και θα έχει έρθει η ώρα για την αλλαγή της αλλά μέχρι τότε έχω δρόμο μπροστά μου.

Ούτε η μάρκα με νοιάζει, ούτε τα χαρακτηριστικά. Πάντα έλεγα Canon γιατί είχα χρησιμοποιήσει άλλες συσκευές Canon στο παρελθόν και είχα μείνει ικανοποιημένος. Όμως όταν πήγα στο κατάστημα και έπιασα στα χέρια μου τις Nikon μου φάνηκαν πιο βολικές στο κράτημα για τα δικά μου χέρια κι επίσης δε με τρέλαινε η εμφάνιση τους αλλά είπα θέλω να πάω σε αυτό που θα με εξυπηρετήσει, όχι στο όμορφο ή το άσχημο. Θα συμβιβαζόμουνα ακόμα και με την κουμούτσα την 7200. Δεν είμαι κολλημένος με καμία συγκεκριμένη, ούτε με τα χαρακτηριστικά. Μόνο να ξεπεράσω τις δυνατότητες του κινητού που θα το κάνω με οποιαδήποτε φυσικά, αλλά εν τέλει να πάω στη καλύτερη δυνατή περίπτωση με τα χρήματα που θέλω να δώσω.

Μάλλον όμως δεν υπάρχει καλύτερη δυνατή περίπτωση γιατί ο καθένας έχει χρησιμοποιήσει ότι έχει χρησιμοποιήσει και ο καθένας έχει διαφορετική άποψη.

Επεξ/σία από Crypton-R-
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Crypton-R- είπε

Το post-processing δεν θεωρώ ότι είναι πάντα απαραίτητο, αλλά δεν βλέπω επαγγελματία φωτογράφο που να μην το χρησιμοποιεί.

Θέλω να πάρω το καλύτερο σύνολο που μπορώ σε αυτά τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω αυτη τη χρονική περίοδο, πάντα ότι αγοράσω πριν το αγοράσω το κάνω αυτό και φυσικά να καλύπτει τις ανάγκες μου. Επίσης ποτέ δεν είπα ότι θέλω να μείνω για πάντα με αυτό το σύνολο, αλλά δεν θέλω να πετάξω τόσα λεφτά που για μένα είναι πολλά και να μη με καλύψει σε ένα βαθμό σε αυτό που θέλω. Φυσικά όταν και αν η μηχανή δεν με καλύπτει πλέον θα την πουλήσω και θα πάρω αυτή που θα έχω ανάγκη τότε.

Αυτό με το νεότερο μοντέλο το είπα για την 5300 αν θυμάμαι καλά επειδή είναι λίγο παλιά, αλλά κατάλαβα ότι έκανα λάθος βλέπωντας και την 7200 που είναι εξίσου πιο παλιά από την 7500 και ρίχνει φυσικά όλες τις entry γιατί είναι άλλη κατηγορία, οπότε δε μ' ενδιαφέρει η ηλικία πλέον.

Έχω δει τι έχει τραβήξει φίλος με μια 5200 και βλέπωντας τα δείγματα για τώρα με κάλυπτε το αποτέλεσμα που έβλεπα. Ξέρω ότι η μηχανή που θα πάρω όσο ασχολούμαι θα χτυπήσεί ταβάνι κάποια στιγμή, θα έχω φτάσει στα όρια της, δε θα με καλύπτει πια και θα έχει έρθει η ώρα για την αλλαγή της αλλά μέχρι τότε έχω δρόμο μπροστά μου.

Ούτε η μάρκα με νοιάζει, ούτε τα χαρακτηριστικά. Πάντα έλεγα Canon γιατί είχα χρησιμοποιήσει άλλες συσκευές Canon στο παρελθόν και είχα μείνει ικανοποιημένος. Όμως όταν πήγα στο κατάστημα και έπιασα στα χέρια μου τις Nikon μου φάνηκαν πιο βολικές στο κράτημα για τα δικά μου χέρια κι επίσης δε με τρέλαινε η εμφάνιση τους αλλά είπα θέλω να πάω σε αυτό που θα με εξυπηρετήσει, όχι στο όμορφο ή το άσχημο. Θα συμβιβαζόμουνα ακόμα και με την κουμούτσα την 7200. Δεν είμαι κολλημένος με καμία συγκεκριμένη, ούτε με τα χαρακτηριστικά. Μόνο να ξεπεράσω τις δυνατότητες του κινητού που θα το κάνω με οποιαδήποτε φυσικά, αλλά εν τέλει να πάω στη καλύτερη δυνατή περίπτωση με τα χρήματα που θέλω να δώσω.

Μάλλον όμως δεν υπάρχει καλύτερη δυνατή περίπτωση γιατί ο καθένας έχει χρησιμοποιήσει ότι έχει χρησιμοποιήσει και ο καθένας έχει διαφορετική άποψη.

Ισως (και) η φωτογραφία να είναι σαν ένα ταξίδι.... Ο καθένας το κάνει με τον δικό του τρόπο.

Μπορεί να είμαι σε θέση να πάρω Ferrari ανοιχτή και να τρέχω με 250 αλλά μπορεί και ενα Fiatάκι να παω στο δάσος και να ευχαριστηθώ τη στιγμή με το ταίρι μου. 

Ακόμα και αν ξεκινήσει κανείς μια φαντασία Α, μπορεί - καθ' οδον - να προσθέσει, να τροποποιήσει στόχους και προσδοκίες.

Παλαιότερα, μπορεί να πρόσεχα τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά σταδιακά (ωριμαζοντας;) συνειδητοποιούσα περίπου αυτά που αναφέρει ο @babisskg.

Νομίζω πως κάπου εκεί κατασταλαζεις και μένεις με ηρεμία. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, xx1100 είπε

Ισως (και) η φωτογραφία να είναι σαν ένα ταξίδι.... Ο καθένας το κάνει με τον δικό του τρόπο.

Μπορεί να είμαι σε θέση να πάρω Ferrari ανοιχτή και να τρέχω με 250 αλλά μπορεί και ενα Fiatάκι να παω στο δάσος και να ευχαριστηθώ τη στιγμή με το ταίρι μου. 

Ακόμα και αν ξεκινήσει κανείς μια φαντασία Α, μπορεί - καθ' οδον - να προσθέσει, να τροποποιήσει στόχους και προσδοκίες.

Παλαιότερα, μπορεί να πρόσεχα τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά σταδιακά (ωριμαζοντας;) συνειδητοποιούσα περίπου αυτά που αναφέρει ο @babisskg.

Νομίζω πως κάπου εκεί κατασταλαζεις και μένεις με ηρεμία. 

    Έτσι ....... 

57 λεπτά πριν, Crypton-R- είπε

Το post-processing δεν θεωρώ ότι είναι πάντα απαραίτητο, αλλά δεν βλέπω επαγγελματία φωτογράφο που να μην το χρησιμοποιεί.

Θέλω να πάρω το καλύτερο σύνολο που μπορώ σε αυτά τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω αυτη τη χρονική περίοδο, πάντα ότι αγοράσω πριν το αγοράσω το κάνω αυτό και φυσικά να καλύπτει τις ανάγκες μου. Επίσης ποτέ δεν είπα ότι θέλω να μείνω για πάντα με αυτό το σύνολο, αλλά δεν θέλω να πετάξω τόσα λεφτά που για μένα είναι πολλά και να μη με καλύψει σε ένα βαθμό σε αυτό που θέλω. Φυσικά όταν και αν η μηχανή δεν με καλύπτει πλέον θα την πουλήσω και θα πάρω αυτή που θα έχω ανάγκη τότε.

Αυτό με το νεότερο μοντέλο το είπα για την 5300 αν θυμάμαι καλά επειδή είναι λίγο παλιά, αλλά κατάλαβα ότι έκανα λάθος βλέπωντας και την 7200 που είναι εξίσου πιο παλιά από την 7500 και ρίχνει φυσικά όλες τις entry γιατί είναι άλλη κατηγορία, οπότε δε μ' ενδιαφέρει η ηλικία πλέον.

Έχω δει τι έχει τραβήξει φίλος με μια 5200 και βλέπωντας τα δείγματα για τώρα με κάλυπτε το αποτέλεσμα που έβλεπα. Ξέρω ότι η μηχανή που θα πάρω όσο ασχολούμαι θα χτυπήσεί ταβάνι κάποια στιγμή, θα έχω φτάσει στα όρια της, δε θα με καλύπτει πια και θα έχει έρθει η ώρα για την αλλαγή της αλλά μέχρι τότε έχω δρόμο μπροστά μου.

Ούτε η μάρκα με νοιάζει, ούτε τα χαρακτηριστικά. Πάντα έλεγα Canon γιατί είχα χρησιμοποιήσει άλλες συσκευές Canon στο παρελθόν και είχα μείνει ικανοποιημένος. Όμως όταν πήγα στο κατάστημα και έπιασα στα χέρια μου τις Nikon μου φάνηκαν πιο βολικές στο κράτημα για τα δικά μου χέρια κι επίσης δε με τρέλαινε η εμφάνιση τους αλλά είπα θέλω να πάω σε αυτό που θα με εξυπηρετήσει, όχι στο όμορφο ή το άσχημο. Θα συμβιβαζόμουνα ακόμα και με την κουμούτσα την 7200. Δεν είμαι κολλημένος με καμία συγκεκριμένη, ούτε με τα χαρακτηριστικά. Μόνο να ξεπεράσω τις δυνατότητες του κινητού που θα το κάνω με οποιαδήποτε φυσικά, αλλά εν τέλει να πάω στη καλύτερη δυνατή περίπτωση με τα χρήματα που θέλω να δώσω.

Μάλλον όμως δεν υπάρχει καλύτερη δυνατή περίπτωση γιατί ο καθένας έχει χρησιμοποιήσει ότι έχει χρησιμοποιήσει και ο καθένας έχει διαφορετική άποψη.

    Πάρτε μια μηχανή αγαπητέ , όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν με τον χρόνο ......... διαβάστε κι' αυτό που έγραψε λίγο πιο πάνω ο xx1100 ........ έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα , όπως τα λέει !

   Κάνουν post processing για επαγγελματικούς λόγους και καλά κάνουν ! 

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Crypton-R- είπε

Αυτό που λέω είναι πως οι τόσες διαφορετικές απόψεις δεν με βοηθήσανε να καταλήξω κάπου.

Θέλω να πάω σε καινούργια και όχι ντούκου τα λεφτά.

Επίσης ναι μεν ξεκινάω τώρα, αλλά δεν θέλω να αλλάξω μοντέλο σύντομα εφόσον θα αγοράσω καινούργια. Σε περίπτωση που δε με καλύψει και το ότι τη θέλω για χόμπι δε σημαίνει πως δε μπορώ να ψαχτώ περισσότερο με μια μηχανή καλύτερη από τις ερασιτεχνικές και μετά ποιος ξέρει μπορεί να μου στρίψει και να το δω επαγγελματικά.

Μέχρι τώρα ήμουν με τα κινητά, δεν μπορώ άλλο, δε με καλύπτουν πια και το καλύτερο κινητό να αγοράσεις πχ. σε νυχτερινή κινητού έχεις το noise της αρκούδας. Τώρα θα μου πείτε τι συγκρίνεις; Ακριβώς αυτό, το τηλέφωνο με τους φακουδάκους είναι γι' άλλα. Αυτό που θέλω είναι να ξεπεράσω αυτές τις δυνατότητες κι ας πάω σε μια λίγο καλύτερη από τις φθηνές DSLR που κυκλοφορούν. Αν πάρω την D3300 πχ που λες, πάρω φακό με χαμηλό F, ψαχτώ με ρυθμίσεις κτλ κτλ και δε μπορώ να καταφέρω καλό αποτέλεσμα θα πάνε τσάμπα τα λεφτά και θα ψάχνομαι πάλι.

Θέλω να κάνω τα 3 πράγματα που έγραψα στην αρχή, ικανοποιητικά. Όχι, τέλεια, ούτε μέτρια, αλλά ικανοποιητικά. Μιλάω για τα telephoto, low-light & bokeh.

Βάζω κι ένα παράδειγμα σε RAW που τραβήχτηκε με Manual Settings με Huawei Mate 20 Pro για να δείτε ότι δεν μπορώ αυτό το ρημάδι το noise. Το ελάττωσα με photoshop+lightroom στην edited αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δε με ικανοποιεί.

IMG_20200413_235604_dng.jpg

IMG_20200413_235604xF.jpg

Λοιπον, δικιο εχεις που μπερδευεσαι αλλα μην περιμενεις να σου πει κανενας ποια μηχανη ταιριαζει σε εσενα. Δεν υπαρχει τελεια μηχανη (ή αν υπαρχει κατι κοντινο τοτε μιλαμε για κατι εξαιρετικα ακριβο που και αυτο θα εχει καποιου αλλου ειδους μειονεκτηματα οπως πχ ογκο και βαρος).

Βαζοντας απλοποιημενα τα πραγματα σε μια σειρα μηπως και βοηθησω

1) Να ξεκινησουμε απο το γεγονός ότι ΟΛΕΣ οι συγχρονες φωτογραφικες μηχανες ειναι οχι απλα καλές αλλα υπεραρκετές για ενα ερασιτεχνη φωτογραφο απο άποψη ποιοτητας αισθητήρα. Οποτε δεν τιθεται θεμα λαθους επιλογης οτι και εαν επιλεξεις.

2) Στην τελική ποιότητα της φωτογραφίας σου περισσοτερο ρόλο θα παίξει ενας καλύτερος φακός παρά ενα καλύτερο σώμα. Τι σημαινει αυτο? Οτι εαν θελησεις κατι παραπανω οπως πχ στην νυχτερινη σου φωτογραφιση η λογικη λεει οτι απλα πρεπει να αγορασεις απλα ενα πιο φωτεινό φακό (πχ f/1.8) και θα δεις τεραστια βελτιωση πχ x2, x3 στην φωτο σου ενω εαν απλα αλλαζεις σε ενα πιο μοντερνο σωμα θα δεις μια μικρη απλα βελτιωση πχ x0.2 (δεκα φορες μικροτερη!!) με μεγαλυτερο συνηθως κοστος. 

3) Οι βασικες ρυθμισεις είναι ιδιες σε ολες τις φωτογραφικες ακόμη και στις entry level. Οι αισθητηρες σχεδον ίδιοι τις περισσοτερες φορες. Ο αισθητηρας της D3300 πχ δεν ειναι χειροτερος απο μια D7100. Παρόλα αυτα θεωρουμε την D7100 καλυτερη μηχανη. Ειναι, εαν εχεις αναγκη τα σημεια στα οποια ειναι καλύτερη βεβαια.

4) Μια μηχανη οπως η D7200 την θεωρει ο καθενας καλύτερη για διαφορετικούς λογους.

Αλλος για το weather proffing. Σπανια ομως ειναι χρησιμο στους περισσοτερους.

Αλλος για το μεγαλύτερο burst buffer ή για τα επιπλεον AF points. Χρησιμα σε οσους τραβανε action, εντελώς αδιάφορα για καποιον που τραβαει τοποια, πορτετα, macro...

Αλλος για το μεγαλυτερο και βαρυτερο σωμα και τα επιπλεον κουμπια οπου δινει καλύτερο πιασιμο, αμεσες αλλαγες ρυθμίσεων, καλύτερο ζυγισμα με μεγαλους βαρεις φακους κλπ, αλλα μειονεκτημα για καποιον που θελει μια μηχανη κατα το δυνατον μικρη και ελαφρια για να την εχει μαζι του στο ταξιδι.

Ισως καταλαβες τι θελω να πω. Το ιδιο ισχυει για καθε μηχανη. Οι αναγκες μας καλυπτονται διαφορετικα και ο καθενας ειναι διατεθημενος να κανει διαφορετικες υποχωρησεις.

5) Θελεις telephoto, low-light & bokeh.

Low light: Απο μονο του φωναζει οπως ειπαν και αλλοι οτι θελεις αφενoς τριποδο, αφετερου θεμα χωρις κινηση αλλιως μπλεκεις σε πολυ ακριβα χωραφια

Telephoto + low light: να ξερεις οτι όποιο σωμα και να παρεις απο μονο του δεν θα σε βγαλει πουθενα. Το τριποδο ειναι ο φιλος σου αλλα οι συνηθεις tele φακοί ειναι σκοτεινοι οσο περισσοτερο τους zoomαρεις οποτε θα χανεις σε ποιοτητα. Η λυση ειναι tele φακος φωτεινος οπου παμε σε τιμες κοντα στο χιλιαρικο+

Low light + tele + κινουμενο θεμα: εκει παμε σε μηχανες οπως η D500, D7500, Full Frames σε συνδιασμο με φωτεινο tele φακο οποτε υπολογισε 2+ χιλιαρικα για πλακα.

Low light + κινουμενο θεμα: Εκει ειναι καλυτερα απο την προηγουμενη περιπτωση αφου θες καλό συγχρονο σωμα και απλα ενα prime φωτεινο φακο.

Telephoto: Σε σχετικα καλες συνθηκες φωτισμου οι τυπικοι φακοι θα ειναι αρκετοι. Εαν θελεις action τοτε θελεις και ενα καλο AF. Στην πραξη σε καλες συνθηκες φωτισμου σε action μπορεις να ανταποκριθεις ικανοποιητικα και με entry level εαν ξερεις τι θελεις να φωτογραφισεις και τον τροπο που γινεται για action. Για γενικη φωτογραφιση, ενα σταθερο χερι ειδικα σε συνδιασμο με την οπτικη σταθεροποιηση (η και επιπλεον σταθεροποιηση στο σωμα) μπορει να σε βγαλει και χωρις τριποδο. Το τριποδο παντα ειναι θετικο (αναλογως το θεμα φυσικα).

Bokeh: Εδω ξεχνας το σωμα και ασχολεισαι μονο με τους φακους. Οκ. Σαφεστατα πας σε μεγαλυτερους ασιθητηρες οπως APS-C ή ακομη καλυτερα Full Frame.

-----

Επαναλαμβανω οτι κανενας δεν θα διαλεξει την σωστη μηχανη για εσενα. Δεν γινεται. Οι φωτογραφικες αναγκες ειναι διαφορετικες αλλα και ιδιες να ηταν, ο τροπος που λειτουργει ο καθενας και η ιεραρχηση των προτεραιοτητων και των υποχωρησεων ειναι διαφορετικη. Η χρηση ειναι επισης διαφορετικη απο ατομο σε ατομο. Ακομη και η οπτικη του ίδιου φωτογραφικού θέματος ειναι διαφορετική.

Απο εμας θα ακούσεις γνώμες. Οσο περισσοτερες τοσο το καλύτερο. Στο τελος εισαι αναγκασμένος να μπεις στην εσωτερική διαδικασία της κρισης και της αποφασης συμφωνα με τα δικα σου δεδομενα. Απο εδω μεσα θα μαζεψεις προσωπικες εμπειριες ανεβαζοντας τεχνητα το δικο σου επιπεδο εμπειριας και θα καταληξεις σε μια επιλογη που θα αντιπροσωπευει εσενα. Σαφεστατα μπορει να μην ειναι η απολυτα βελτιστη. Πότε αλλωστε στην ζωη μας γνωριζουμε ότι κανουμε σε καθε περισταση την απολυτα βελτιστη επιλογη? Ποτέ! Στο εγγυωμαι όμως ότι η όποια επιλογη δεν θα προκειται να ειναι μια κακή επιλογη απλα και μονο διοτι δεν υπαρχουν πια κακες καμερες. Πιθανα να μην ειναι μια επιλογη που θα την κρατησεις χρονια. Αλλα αυτο μπορει απλα να συμβει οχι μονο απο λαθος επιλογη αλλα και ισως διοτι θα εξελιχθεις ή θα αλλαξεις μεσα απο την ανασχοληση σου αυτη ή θα μπορεσεις να διακρινεις πιο ξεκαθαρα τι ακριβως θελεις. Η φωτογραφια ειναι μια τεχνη πολυπλευρη. Με ποιο παρακλαδι της θα καταληξεις να ασχοληθεις και σε ποιο επιπεδοδεν μπορεις να το προδικασεις. Αλλωστε δεν ειναι υποχρεωτικο να παντρευτεις τον εξοπλισμο σου. Ειδικα εαν η αρχικη αγορα εχει γινει σε πολυ συμφερουσα τιμη, μπορεις απλα να τον πουλησεις και να τον αλλαξεις.

Προσωπικη επιλογη μου η D7200 αλλα εγω τραβαω action και indoor action. Οποτε θελω τα εξτραδακια που μου δινει. H M50 θα ηταν ισως η δευτερη μου επιλογη διοτι και ικανοτατη ειναι και σαφεστατα μικροτερο μεγεθος εχει ακομη και απο την D3300.  Οπως ειπα και αρχικα την 250D δεν θα την κοιτουσα καθολου. Ειναι πολυ low και η τιμη της πολυ υψηλη για την κατηγορια της θα ελεγα.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Crypton-R- είπε

Μέχρι τώρα ήμουν με τα κινητά, δεν μπορώ άλλο, δε με καλύπτουν πια και το καλύτερο κινητό να αγοράσεις πχ. σε νυχτερινή κινητού έχεις το noise της αρκούδας....

...Βάζω κι ένα παράδειγμα σε RAW που τραβήχτηκε με Manual Settings με Huawei Mate 20 Pro για να δείτε ότι δεν μπορώ αυτό το ρημάδι το noise. Το ελάττωσα με photoshop+lightroom στην edited αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δε με ικανοποιεί.

IMG_20200413_235604_dng.jpg

 

To night mode του κινητού σου το δοκίμασες? Να ξέρεις ότι βράδυ "στο χέρι" καμία φωτογραφική με κιτ φακό δε θα σου δώσει καλύτερο αποτέλεσμα από το κινητό σου, εκτός ίσως από τις full frame (που και πάλι δε θα είναι τεράστια η διαφορά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

4 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Λοιπον, δικιο εχεις που μπερδευεσαι αλλα μην περιμενεις να σου πει κανενας ποια μηχανη ταιριαζει σε εσενα. Δεν υπαρχει τελεια μηχανη (ή αν υπαρχει κατι κοντινο τοτε μιλαμε για κατι εξαιρετικα ακριβο που και αυτο θα εχει καποιου αλλου ειδους μειονεκτηματα οπως πχ ογκο και βαρος).

Βαζοντας απλοποιημενα τα πραγματα σε μια σειρα μηπως και βοηθησω

1) Να ξεκινησουμε απο το γεγονός ότι ΟΛΕΣ οι συγχρονες φωτογραφικες μηχανες ειναι οχι απλα καλές αλλα υπεραρκετές για ενα ερασιτεχνη φωτογραφο απο άποψη ποιοτητας αισθητήρα. Οποτε δεν τιθεται θεμα λαθους επιλογης οτι και εαν επιλεξεις.

2) Στην τελική ποιότητα της φωτογραφίας σου περισσοτερο ρόλο θα παίξει ενας καλύτερος φακός παρά ενα καλύτερο σώμα. Τι σημαινει αυτο? Οτι εαν θελησεις κατι παραπανω οπως πχ στην νυχτερινη σου φωτογραφιση η λογικη λεει οτι απλα πρεπει να αγορασεις απλα ενα πιο φωτεινό φακό (πχ f/1.8) και θα δεις τεραστια βελτιωση πχ x2, x3 στην φωτο σου ενω εαν απλα αλλαζεις σε ενα πιο μοντερνο σωμα θα δεις μια μικρη απλα βελτιωση πχ x0.2 (δεκα φορες μικροτερη!!) με μεγαλυτερο συνηθως κοστος. 

3) Οι βασικες ρυθμισεις είναι ιδιες σε ολες τις φωτογραφικες ακόμη και στις entry level. Οι αισθητηρες σχεδον ίδιοι τις περισσοτερες φορες. Ο αισθητηρας της D3300 πχ δεν ειναι χειροτερος απο μια D7100. Παρόλα αυτα θεωρουμε την D7100 καλυτερη μηχανη. Ειναι, εαν εχεις αναγκη τα σημεια στα οποια ειναι καλύτερη βεβαια.

4) Μια μηχανη οπως η D7200 την θεωρει ο καθενας καλύτερη για διαφορετικούς λογους.

Αλλος για το weather proffing. Σπανια ομως ειναι χρησιμο στους περισσοτερους.

Αλλος για το μεγαλύτερο burst buffer ή για τα επιπλεον AF points. Χρησιμα σε οσους τραβανε action, εντελώς αδιάφορα για καποιον που τραβαει τοποια, πορτετα, macro...

Αλλος για το μεγαλυτερο και βαρυτερο σωμα και τα επιπλεον κουμπια οπου δινει καλύτερο πιασιμο, αμεσες αλλαγες ρυθμίσεων, καλύτερο ζυγισμα με μεγαλους βαρεις φακους κλπ, αλλα μειονεκτημα για καποιον που θελει μια μηχανη κατα το δυνατον μικρη και ελαφρια για να την εχει μαζι του στο ταξιδι.

Ισως καταλαβες τι θελω να πω. Το ιδιο ισχυει για καθε μηχανη. Οι αναγκες μας καλυπτονται διαφορετικα και ο καθενας ειναι διατεθημενος να κανει διαφορετικες υποχωρησεις.

5) Θελεις telephoto, low-light & bokeh.

Low light: Απο μονο του φωναζει οπως ειπαν και αλλοι οτι θελεις αφενoς τριποδο, αφετερου θεμα χωρις κινηση αλλιως μπλεκεις σε πολυ ακριβα χωραφια

Telephoto + low light: να ξερεις οτι όποιο σωμα και να παρεις απο μονο του δεν θα σε βγαλει πουθενα. Το τριποδο ειναι ο φιλος σου αλλα οι συνηθεις tele φακοί ειναι σκοτεινοι οσο περισσοτερο τους zoomαρεις οποτε θα χανεις σε ποιοτητα. Η λυση ειναι tele φακος φωτεινος οπου παμε σε τιμες κοντα στο χιλιαρικο+

Low light + tele + κινουμενο θεμα: εκει παμε σε μηχανες οπως η D500, D7500, Full Frames σε συνδιασμο με φωτεινο tele φακο οποτε υπολογισε 2+ χιλιαρικα για πλακα.

Low light + κινουμενο θεμα: Εκει ειναι καλυτερα απο την προηγουμενη περιπτωση αφου θες καλό συγχρονο σωμα και απλα ενα prime φωτεινο φακο.

Telephoto: Σε σχετικα καλες συνθηκες φωτισμου οι τυπικοι φακοι θα ειναι αρκετοι. Εαν θελεις action τοτε θελεις και ενα καλο AF. Στην πραξη σε καλες συνθηκες φωτισμου σε action μπορεις να ανταποκριθεις ικανοποιητικα και με entry level εαν ξερεις τι θελεις να φωτογραφισεις και τον τροπο που γινεται για action. Για γενικη φωτογραφιση, ενα σταθερο χερι ειδικα σε συνδιασμο με την οπτικη σταθεροποιηση (η και επιπλεον σταθεροποιηση στο σωμα) μπορει να σε βγαλει και χωρις τριποδο. Το τριποδο παντα ειναι θετικο (αναλογως το θεμα φυσικα).

Bokeh: Εδω ξεχνας το σωμα και ασχολεισαι μονο με τους φακους. Οκ. Σαφεστατα πας σε μεγαλυτερους ασιθητηρες οπως APS-C ή ακομη καλυτερα Full Frame.

-----

Επαναλαμβανω οτι κανενας δεν θα διαλεξει την σωστη μηχανη για εσενα. Δεν γινεται. Οι φωτογραφικες αναγκες ειναι διαφορετικες αλλα και ιδιες να ηταν, ο τροπος που λειτουργει ο καθενας και η ιεραρχηση των προτεραιοτητων και των υποχωρησεων ειναι διαφορετικη. Η χρηση ειναι επισης διαφορετικη απο ατομο σε ατομο. Ακομη και η οπτικη του ίδιου φωτογραφικού θέματος ειναι διαφορετική.

Απο εμας θα ακούσεις γνώμες. Οσο περισσοτερες τοσο το καλύτερο. Στο τελος εισαι αναγκασμένος να μπεις στην εσωτερική διαδικασία της κρισης και της αποφασης συμφωνα με τα δικα σου δεδομενα. Απο εδω μεσα θα μαζεψεις προσωπικες εμπειριες ανεβαζοντας τεχνητα το δικο σου επιπεδο εμπειριας και θα καταληξεις σε μια επιλογη που θα αντιπροσωπευει εσενα. Σαφεστατα μπορει να μην ειναι η απολυτα βελτιστη. Πότε αλλωστε στην ζωη μας γνωριζουμε ότι κανουμε σε καθε περισταση την απολυτα βελτιστη επιλογη? Ποτέ! Στο εγγυωμαι όμως ότι η όποια επιλογη δεν θα προκειται να ειναι μια κακή επιλογη απλα και μονο διοτι δεν υπαρχουν πια κακες καμερες. Πιθανα να μην ειναι μια επιλογη που θα την κρατησεις χρονια. Αλλα αυτο μπορει απλα να συμβει οχι μονο απο λαθος επιλογη αλλα και ισως διοτι θα εξελιχθεις ή θα αλλαξεις μεσα απο την ανασχοληση σου αυτη ή θα μπορεσεις να διακρινεις πιο ξεκαθαρα τι ακριβως θελεις. Η φωτογραφια ειναι μια τεχνη πολυπλευρη. Με ποιο παρακλαδι της θα καταληξεις να ασχοληθεις και σε ποιο επιπεδοδεν μπορεις να το προδικασεις. Αλλωστε δεν ειναι υποχρεωτικο να παντρευτεις τον εξοπλισμο σου. Ειδικα εαν η αρχικη αγορα εχει γινει σε πολυ συμφερουσα τιμη, μπορεις απλα να τον πουλησεις και να τον αλλαξεις.

Προσωπικη επιλογη μου η D7200 αλλα εγω τραβαω action και indoor action. Οποτε θελω τα εξτραδακια που μου δινει. H M50 θα ηταν ισως η δευτερη μου επιλογη διοτι και ικανοτατη ειναι και σαφεστατα μικροτερο μεγεθος εχει ακομη και απο την D3300.  Οπως ειπα και αρχικα την 250D δεν θα την κοιτουσα καθολου. Ειναι πολυ low και η τιμη της πολυ υψηλη για την κατηγορια της θα ελεγα.

Ευχαριστώ φίλε μου, στην M50 φοβάμαι λίγο τη μπαταρία.

 

16 λεπτά πριν, nickolas είπε

To night mode του κινητού σου το δοκίμασες? Να ξέρεις ότι βράδυ "στο χέρι" καμία φωτογραφική με κιτ φακό δε θα σου δώσει καλύτερο αποτέλεσμα από το κινητό σου, εκτός ίσως από τις full frame (που και πάλι δε θα είναι τεράστια η διαφορά).

Ναι, το night mode του κινητου βγαζει πολυ καλες για πιο κοντινες φωτογραφίες, αυτη τραβήχτηκε σταθερή σε ψευτοτρίποδο με telephoto και 5x οπτικό zoom.

Επεξ/σία από Crypton-R-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Crypton-R- είπε

  

Ευχαριστώ φίλε μου, στην M50 φοβάμαι λίγο τη μπαταρία.

Πως σκοπευεις να χρησιμοποιήσεις την μηχανη σου? Ποσες στασεις ανα ημερα ή ανα εξορμιση ή ανα φορτιση σκοπευεις να κανεις?

Εχε υποψην σου οτι στην πραξη η μηχανες βγαζουν αρκετες παραπανω απο τις αναφερομενες στα χαρακτηριστικά τους διοτι ενα μερος απο τον τυπικο κυκλο (απο οπου βγαινουν τα νουμερα που βλεπεις) αφορα χρηση με φλας.

Απο την αλλη η αγορα μιας δευτερης μπαταριας ποτε δεν πειραξε κανενα και δεν ειναι και ουσιαστικο κοστος.

Φαντασου οτι εγω με μια FZ200 που θεωρητικα βγαζει 500 ανα φορτιση φτανω να βγαζω ανετα 1500+ ειδικα εαν χρησιμοποιώ (που χρησιμοποιώ) κυριως το viewfinder και ελαχιστα την οθονη οποτε σε ενα ΣΚ σε action shooting μπορει και να μην χρειαστω δευτερη φορτιση.

Πραγματικά δεν ξέρω εαν ανα βολτα ή ανα προγραμματισμενη φορτιση σκοπευεις να τραβήξεις πανω απο 230 (θα ελεγα ανετα 400 φωτο με χρηση viewfinder και χωρις να παιζεις μετα με επεξεργασια των photo in camera).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοίτα εκτός από ταξίδι θα με φτάνουν άνετα οι 400 φώτο.

Αυτό με το βάρος που λένε όταν είμαι χωρίς τρίποδο; Δηλαδή να είναι βαρύς ο φακός και να μην βολεύει και πολύ να βγάλεις χωρίς τρίποδο.

Γενικά γιατί θα πήγαινες στην M50 αντί για μια από τις άλλες που προαναφέρθηκαν;

Επίσης αν μπορεί κάποιος να μου πει πότε χρησιμοποιούμε flash γιατί στο κινητό δε χρησιμοποιώ καθόλου.

Θα πάω σε καμιά ώρα να τις ξαναπιάσω και να προχωρήσω στην αγορά αν είναι να την κοιτάξω και την Μ50.

Επεξ/σία από Crypton-R-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Crypton-R- είπε

Κοίτα εκτός από ταξίδι θα με φτάνουν άνετα οι 400 φώτο.

Αυτό με το βάρος που λένε όταν είμαι χωρίς τρίποδο; Δηλαδή να είναι βαρύς ο φακός και να μην βολεύει και πολύ να βγάλεις χωρίς τρίποδο.

Γενικά γιατί θα πήγαινες στην M50 αντί για μια από τις άλλες που προαναφέρθηκαν;

Επίσης αν μπορεί κάποιος να μου πει πότε χρησιμοποιούμε flash γιατί στο κινητό δε χρησιμοποιώ καθόλου.

Μια δευτερη μπαταρια εχει βαρος γραμμαριων. Εγω παντα εχω στην mirrorless (και παντα ειχα στις compact). Τσαντα θα εχεις ουτως ή αλλως, μπαινει μεσα και την ξεχνας.

Δεν το καταλαβα με το βαρος τι ακριβως μου λες. Βαρος εχει το σωμα αλλα και ο φακος. Το σωμα πχ της D7200 πχ εχει διπλασιο βαρος απο της M50. Σε βαθος χρονου σε κουραζει σαφεστατα περισσοτερο σε μια βολτα σε ενα ταξιδι. Και ο ογκος επισης. Αλλο ενα μικρο τσαντακι και αλλο ενα μεγαλο. Απο την αλλη εαν κοτσαρεις πανω εναν 80-200mm f/2.8 (70-200 f/1.8L στην Canon) που ζυγιζει 1.5kg τότε το σωμα της D7200 μαζι με τον φακο θα ειναι πιο ισορροπημενο απ οτι η M50. Φυσικα με βαρεις φακούς πας σε αλλα μονοπατια (δεν το βλεπω πιθανο συντομα). Το τριποδο σε μια φωτογραφηση ειναι σχετικο με το φως, το ISO, τις ταχυτητες, τον φακο. Σε low light και θεματα χωρις κινηση ειναι αν οχι απαραιτητο θεμιτο παντως. Μπορεις να εχεις και πιο φορητα τριποδα ή αλλες τεχνικές σταθεροποιησης της μηχανης σου.

Οπως ειπα θα πηγαινα στην M50 γιατι σου δινει την ποιοτητα του νεου ικανου αισθητηρα της Canon, ενα καλο AF (προτιμω της NIkon βεβαια) και μια φορητοτητα που παντα ειναι ανακουφιστικη και σε κανει να χρησιμοποιεις περισσοτερο τον εξοπλισμο σου. Μειονεκτημα του συστηματος οτι οι native φακοι του ειναι λιγοι. Με ανταπτορα χρησιμοποιείς ολους τους φακους της Canon βεβαια αλλα οπως παντα θα χασεις σε ταχυτητα AF. Για την πλειονοτητα του κοσμου αυτο δεν λεει κατι. Σε εμενα θα ηταν προβλημα που θα επρεπε να αποφασισω εαν θα το αποδεκτω για χαρην του ογκου/βαρους.

Προσωπικα θα κοιτουσα και τα συστημα Olympus/Panasonic αλλα ο αισθητηρας τους ειναι πιο μικρός και για τις δικες σου φωτογραφησεις θα χασεις σε low light, bokeh και πληροφορια. Εγω θα κερδιζα δωρεαν zoom λογω μεγαλυτερου crop factor πχ.

Το ενσωματωμενο flash δεν μου αρεσει να το χρησιμοποιώ. Απο εκει και μετα η χρηση flash ειναι τεραστιο κεφαλαιο. Εχει τα δικα του.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ και πάλι, αυτό που εννούσα με το βάρος είναι το βάρος της μηχανής σε σχέση με έναν βαρύ φακό αλλα μου απάντησες ήδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Crypton-R- είπε

Ναι, το night mode του κινητου βγαζει πολυ καλες για πιο κοντινες φωτογραφίες, αυτη τραβήχτηκε σταθερή σε ψευτοτρίποδο με telephoto και 5x οπτικό zoom.

Δυστυχώς δεν το έχουν κάνει (ακόμα) optimize για telephoto. 
 

Θα σου έλεγα να δεις τα σώματα από κοντά. 
Η D7200 εμένα μου φάνηκε πολύ βαριά (αίσθηση στο χέρι σαν διπλάσιο βάρος από την D3100). 
Θα βοηθήσει σε πιο σταθερές φωτο αλλά εγώ προσωπικά δεν την κουβαλάω. 
Οι mirorless είναι το μέλλον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αποφάσισε με ποια εταιρεία θα ασχοληθείς.

Πάρε ενα μεταχειρισμένο σώμα και ξοδεψε τα λεφτά σου σε ενα σταθερό φακό full frame με το μεγαλύτερο διαφραγμα που μπορείς, αφου εαν ασχοληθεις εκει θα καταλήξεις.

12 με 16 ΜΡ ειναι αρκετα για να μαθεις να φωτογραφίζεις αφού δεν θα τυπώνεις σε μεγεθος αφισας.

Στοχος θα πρεπει να ειναι το σωστό καδραρισμα ο σωστός φωτισμός και το οσο λιγοτερο επεξεργασία στον υπολογιστή. (Αυτα ειναι για του επαγγελματιες και θελει πολύ δουλειά και γνωσεις)

Να θυμάσαι τα σώματα ειναι αναλώσιμα, οι καλοί φακοί  αναντικατάστατοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...