Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σας

 

Μολις εκανα εγγραφη στο συγκεκριμενο forum με σκοπο να παραθεσω καποιες ερωτησεις 

Ειμαι κατοχος ενος Mini cooper s r56

Το αμαξι φοραει καινουριο μοτερ και ειναι μαμα εκτος απο ενα αλλαγμενο καζανακι και τελικα Akrapovic

Σκεφτομαι εδω και λιγο καιρο να το βελτιωσω (οχι κατι ιδιαιτερο και εξτριμ)

Εχω μιλησει με τον αντιπροσωπο της  RevLimit στη Λαρισα ο οποιος μου εδωσε τιμη για προγραμμα στα 450ευρω.

Το αμαξι με επαναπρογραμματισμο θα βγαζει γυρω στα 205 αλογα.

  • Επειδη το μπατζετ ειναι αρκετα περιορισμενο θα χρειαστει απαραιτητα η τοποθετηση φιλτρου ή μπορω να το αποφυγω χωρις κινδυνο? 
  • Εαν εν τελει βαλω και μια ελευθερη εισαγωγη ποια θα προτεινατε σε φυσιολογικες τιμες? Ειχε πεσει το ματι μου σε μια μαρκας ΑΛΤΑ γυρω στα 250ευρω γνωριζετε αν αξιζει?
  • Η τοποθετηση παραλληλου εγκεφαλου ειναι κατι αξιοπιστο ή υπαρχει περιπτωση να μου καψει τον ηδη υπαρχοντα εγκεφαλο? Τι κοστος εχει αυτη η αγορα?

Ευχαριστω για το χρονο σας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σου!

Κάτοχος του ίδιου αυτοκινήτου και βελτιωμένου! Αρχικά θα ήθελα να σε ρωτήσω τι μοντέλο είναι; Έχει ελέγξει τον χρονισμό και γενικά αν καίει λάδια; 

Αν είσαι από Λάρισσα μπορείς να μιλήσεις και με κάποιον αντιπρόσωπο από Etuners. Στο στάδιο που το θέλεις εσύ εγώ θα πρότεινα μόνο ένα ελεύθερο φίλτρο μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι εκτός αν έχει βλέψεις να ανέβεις και άλλο σε άλογα αργότερα. Ένα της DNA η ΚΝ θα ήταν μια χαρά.

Επεξ/σία από NikosRocknRolla
Δημοσ.

Νικο ευχαριστω για την απαντηση θα με ενδιεφερε να μαθω τι εχεις κανει στο δικο σου και αν εχεις να μου δωσεις καμια συμβουλη ωστε να αποφυγω τυχον λαθος επιλογες!

Το δικο μου ειναι μοντελο του 2012 ευτυχως δεν εχω συναντησει ακομα προβλημα με τα λαδια.

Εχουμε την Autospeed εδω αλλα δεν εχω μιλησει ακομα. Θα ηθελα να ανεβω ναι απλα σιγα σιγα γιατι το μπατζετ ειναι περιορισμενο.

 

Το μοτερ μου εσπασε στα 56.000χλμ και μπηκε ολοκαινουριο.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ntf26 είπε

Το μοτερ μου εσπασε στα 56.000χλμ και μπηκε ολοκαινουριο.

Το ολοκαίνουργιο μετά την "βελτίωση" θα αντέξει άλλα 56k λες ;

Δημοσ.

Με αξιοπιστες λυσεις πιστευω δε θα εχω κατι να φοβαμαι αλλα ποτε δεν ξερεις ισως και να μην αντεξει

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ntf26 είπε

Με αξιοπιστες λυσεις πιστευω δε θα εχω κατι να φοβαμαι αλλα ποτε δεν ξερεις ισως και να μην αντεξει

Εσπασε μαμα μοτερ στα 56.000 και θες να το βελτιωσεις.Εγω μαλλον detune θα το εκανα.

Παντως μια ελευθερη εισαγωγη, εστω ελευθερο φιλτρο θα βοηθουσε.Τελος, μακρυα απο παραλληλο.Προγραμματισε τον μαμα και ασε του μεσαζοντες και τους παραπλανητες.Γιατι τετοια δουλεια κανουν οι παραλληλοι.Αλλοιωνουν το σηματα και ξεγελουν τον μαμα εγκεφαλο στελνοντας του ψευτικα δεδομενα.

  • Like 5
Δημοσ.

Μην το φοβάσαι. Πρόγραμμα άνετα. Όχι παράλληλο. Μια ζωή βελτιωμένα είχα δεν είχε κάνει κιχ κανένα. Σωστό προγραμματιστή και καλή συντήρηση και θα είσαι jet

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Μην το φοβάσαι. Πρόγραμμα άνετα. Όχι παράλληλο. Μια ζωή βελτιωμένα είχα δεν είχε κάνει κιχ κανένα. Σωστό προγραμματιστή και καλή συντήρηση και θα είσαι jet

Οντως ετσι.Μεγαλη υποθεση ο σωστος προγραμματιστης.Φιλος, προσφατα εσπασε Fiat bravo το 150αρι απο λαθος-κακο προγραμμα.Στεγνωνε και χταπαγε και πυρακια.Μεγαλη ζημια-μη επισκευασιμο το μοτερ.

  • Like 1
Δημοσ.

Μολις ειχα τηλεφωνικη επικοινωνια με την Autospeed (αντιπροσωπος etuners εδω στη Λαρισα)

Εχετε γνωμη για τους συγκεκριμενους? Ο υπευθυνος που μιλησα φανηκε πολυ εξυπηρετικος και μου ειπε οτι το προγραμμα γινεται απο τον ιδιο πανω στο αμαξι.
Διαβασα ομως και αρνητικες αποψεις οτι τα προγραμματα τους ειναι κονσερβες..

Γνωριζετε?

Δημοσ.
Στις 3/6/2020 στις 10:07 ΜΜ, ntf26 είπε

Νικο ευχαριστω για την απαντηση θα με ενδιεφερε να μαθω τι εχεις κανει στο δικο σου και αν εχεις να μου δωσεις καμια συμβουλη ωστε να αποφυγω τυχον λαθος επιλογες!

Το δικο μου ειναι μοντελο του 2012 ευτυχως δεν εχω συναντησει ακομα προβλημα με τα λαδια.

Εχουμε την Autospeed εδω αλλα δεν εχω μιλησει ακομα. Θα ηθελα να ανεβω ναι απλα σιγα σιγα γιατι το μπατζετ ειναι περιορισμενο.

Το μοτερ μου εσπασε στα 56.000χλμ και μπηκε ολοκαινουριο.

Εμένα είναι του 2007 το μοντέλο με τον Ν14 κινητήρα που τα αρχικά μοντέλα έχουν τα θέματα τους σε αρκετά πράγματα. Έλυσα πρώτα αυτά και έπειτα έχω κάνει εισαγωγή, έχω ολόσωμη εξάτμιση, ιντερκούλερ και πρόγραμμα από Etuners. Eσένα λογικά είναι Ν18 το μοτέρ αν δεν κάνω λάθος και αν έβαλες το ίδιο με αυτό που είχε. Ναι η Autospeed είναι στην Λάρισσα αντιπρόσωπος. Και η Etuners και η Revlimit είναι μεγάλο όνομα στον χώρο τους και αξιόπιστες. Εγώ δεν θα σου πω βάλε από Etuners γιατί έβαλα και εγώ έχω και άτομα που έβαλαν Revlimit  και είναι ικανοποιημένοι τέρμα. Μίλα με τα άτομα και όποιος σου κάτσει καλύτερα με τον τρόπο του γίνεσαι πελάτης. Λίγο πολύ στο στάδιο που θα πας όλα τα προγράμματα ''κονσέρβα'' είναι για 1ο στάδιο.

Το μοτέρ από τι έσπασε το πρώτο αν επιτρέπεται;

https://www.facebook.com/groups/2241955093/?ref=bookmarks αν δεν είσαι μέλος έλα και στην παρέα μας στο fb!

Δημοσ.

Εχω μιλησει και με τους δυο αντιπροσωπους και μου εκαναν καλη εντυπωση ηταν πολυ εξυπηρετικοι

Οι τιμες ειναι ιδιες αλλα ισως παω με etuners γιατι στην τιμη περιλαμβανεται και δυναμομετρηση για αυτο και μονο

Το ''κακο'' ειναι οτι δεν εχω ξεκαθαρη αποψη για βελτιωμενα mini cooper διοτι οπου και να ψαξω κυριως ασχολουνται με VAG κλπ (δεν το λεω αρνητικα καταλαβαινεις τι εννοω)

Οταν εσπασε το μοτερ ελειπα εξωτερικο (ειμαι φοιτητης)

Δε ρωτησα αναλυτικα τι εγινε μου ειπαν απο την πιεση που ετρωγε (ημουν αρκετα καυλωμενος οταν το οδηγουσα δυστυχως) και απο τις αποτομες αλλαγες. Βλεπεις με 185 αλογα ενιωθα λες και οδηγουσα τουμπανιασμενο αγωνιστικο.. Οι μαλακιες πληρωνονται και δυστυχως οχι απο μενα αφου δεν εχω εισοδημα.. Με μισο ματι με κοιτανε ακομα οι δικοι μου καταλαβαινεις..

Θα μπω και στη σελιδα σε ευχαριστω πολυ!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλ. οι κινητήρες με τουρμπο πιο χαλια από τους παλιούς κομπρεσορατους? 

schnitzer,cooper works,alpina δεν βγαζουν προγραμματα?

Άλλαξες μηχανή ή rebuild ?

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Δε θα ελεγα πιο χαλια πιστευω δεν υπαρχει μετρο συγκρισης με τα R53 το R56 ειναι μακραν καλυτερο σε θεμα αξιοπιστιας απλα ενδεχομενως να ετυχε η στραβη σε μενα.

schnitzer δεν εχει παρει κατι το ματι μου για το συγκεκριμενο μοντελο

jcw δε νομιζω οτι αξιζει να μπει προγραμμα 

Αλλαξα μηχανη 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα r56 φοράνε τον κλασικο κινητήρα της peugeot με την bmw που έχουν και τα 207 (thp). Είναι ένα καλό μοτεράκι που βέβαια θέλει την δική του προσοχή. Έχουν ψιλό θεματακια με την κατανάλωση λαδιού που πολλές φορές είναι υπερβολική. Η peugeot έδινε μέχρι και 300ml / 1000km ως φυσιολογική που είναι σχετικά υπερβολικό.. ξέρω ανθρώπους που τους καίει λιτρο ανά 1000km που εκεί πας απευθείας για ψιλό ρεκτιφιε.

Επίσης θέλουν συχνό καθαρισμό βαλβίδων από τις επικαθίσεις λόγο άμεσου ψεκασμού. Άλλο αμάξι μετά τον καθαρισμό.. καλό θα ήταν ανά 70.000χλμ να γίνεται.

Όσο για τα προγράμματα το 90% στο stage 1 είναι παντού κονσέρβα. Δεν είναι αρνητικό μιας και δεν έχεις εξειδικευμένες απαιτήσεις εξάλλου και όντας κονσέρβα σημαίνει ότι είναι και αρκετά δοκιμασμένο σε πολλά αυτοκίνητα. Λογικά με ένα απλό πρόγραμμα με χαλαρή ρύθμιση 95αρας θα δεις 195-205 άλογα ανάλογα την κατάσταση του μοτέρ και την ρύθμιση.

Ps: οπωσδήποτε καθαρισμό βαλβίδων ΠΡΙΝ το πρόγραμμα.

Επεξ/σία από Liapisftw

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...