Joshua21 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 3 hours ago, csontheline said: Nissan Leaf : κρατάει 40kWh (40.000 watts, ας αφήσουμε το hour). Αν το βαλεις στην πρίζα (θεωρητικά, δεν έχω ψάξει τα specs του κατασκευαστή), άμα ζητάει 3600 watts (δηλαδή ότι μπορεί να δώσει η πρίζα) και μετά τις απώλειες δίνει στις μπαταρίες του 3000 watts, τότε θέλει περίπου 13,5 ώρες να φορτίσει πλήρως. Θεωρητικά ναι, στην πράξη όμως για να φορτίσει από το 0 στο 100% ένα leaf των 40kw με μια απλή οικιακή πρίζα θα χρειαστούν 21 ώρες.
NikosKallithea Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Έχετε κολλησει με την πολυκατοικία και η πολυκατοικία. Αφήστε τι κανει η πολυκατοικία δεν μας αφορά, εδω πρόκειται για γκαραζ ανεξάρτητο. Πεσπα σαφως και θα πρέπει να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο.
RcManiac Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Αφού θεωρητικά μπορείς να το βάλεις σε απλή πρίζα και να φορτίσει σε Χ ώρες δεν χρειάζεται νομικό πλαίσιο. Τι φορτίζεις κινητό, τι αυτοκίνητο. Κατανάλωση ρεύματος έχεις, δεν τους ενδιαφέρει που θα το χρησιμοποιήσεις. Τώρα αν θες να "τραβήξεις" περισσότερο ρεύμα, φτιάχνεις τις ανάλογες καλωδιώσεις/υποδομές. 3
csontheline Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 17 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Έχετε κολλησει με την πολυκατοικία και η πολυκατοικία. Αφήστε τι κανει η πολυκατοικία δεν μας αφορά, εδω πρόκειται για γκαραζ ανεξάρτητο. Πεσπα σαφως και θα πρέπει να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο. Λογικά θεωρείται βοηθητικός χώρος και ρευματοδοτείται από το κύριο κτίσμα. Οπότε, ανάλογα τι θες να φορτίσεις, πρέπει να προετοιμάσεις την εσωτερική καλωδίωση/εγκατάσταση και να ζητήσεις από την εταιρεία ηλεκτρισμού την ανάλογη αύξηση ισχύος ή/και μετατροπή σε 3φασικό. Εκτός αν εννοείς ανεξάρτητο τελείως, οπότε πρέπει να βάλεις ρολόι με τους ανάλογους φόρους.
Joshua21 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 5 λεπτά πριν, csontheline είπε Λογικά θεωρείται βοηθητικός χώρος και ρευματοδοτείται από το κύριο κτίσμα. Οπότε, ανάλογα τι θες να φορτίσεις, πρέπει να προετοιμάσεις την εσωτερική καλωδίωση/εγκατάσταση και να ζητήσεις από την εταιρεία ηλεκτρισμού την ανάλογη αύξηση ισχύος ή/και μετατροπή σε 3φασικό. Εκτός αν εννοείς ανεξάρτητο τελείως, οπότε πρέπει να βάλεις ρολόι με τους ανάλογους φόρους. Βασικά τους ανάλογους φόρους προβλέπεται να τους πληρώνεις και στην περίπτωση που ισχύει αυτό στα bold, αλλά και στην περίπτωση που το γκαράζ έχει δικό του ανεξάρτητο ρολόι. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό δεν αρέσει στον ts, και θέλει να αλλάξει το νομικό πλαίσιο ώστε να έχει δικαίωμα να ηλεκτροδοτήσει το γκαράζ, χωρίς όμως να χρεώνεται ΔΤ+ΔΦ για το γκαράζ. Κατάλαβες τώρα?
kage Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Ακόμη θυμάμαι ότι ο Αλαφούζος με Τέσλα ψάχνει συνεργείο για σέρβις σε hybrid τουοτα χάλασε το ινβερτερ κόστος όσο το 1/4 του αυτοκ.. η τεσλα έχει το powerwall σκεφτείτε το σαν λύση της προκόπης .. Το να καις ληγνιτη πετρέλαιο κτλ γ να το παίζει ο άλλος οικολόγος είναι αστειο Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από kage 1
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, legendw84it είπε Από την στιγμή που έχω ρολόι και πληρώνω ήδη φόρους και είναι δυνατόν πρέπει να παρασχεθεί παροχή από αυτό, και θα πρέπει το κράτος να κατασκευάσει την καλωδίωση και να πληρώνω το ρεύμα από εκεί. Αν αυτό δεν γίνεται να κατασκευαστούν χώροι με κοινό ρολόι που να υπολογίζουν την μέτρηση από το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. Τώρα αν εσύ που καταλαβαίνεις, θέλεις να βάλουν επιπλέον ρολόι με διπλούς φόρους και κόστη για όποιον πάρει αυτοκίνητο καλά κάνεις. Θα συμφωνήσω με τον φίλο πιο πάνω εκτίθεσθε με αυτά που λες φίλε μου τα οποία είναι λάθος και θα συμφωνήσω με το φίλο ξέρεις πόσα ακίνητα δεν έχουμε ενοικιάσει ακόμα και πολυκατοικίες ολόκληρες (άμεσα με συνοπτικές διαδικασίες τρώνε άκυρο οι ιδιοκτήτες) γιατί οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες χωρίς να ρωτήσουν ή να ψάξουν έχουν αφήσει είτε το "εργοταξιακό ρεύμα" ή το "εργοταξιακό νερό" δηλαδή ένας κοινός μετρητής για ολόκληρη πολυκατοικία (είδες δεν μιλάω για ένα ή δύο διαμερίσματα) ή έχουν κοινή παροχή ρεύματος/νερού με έναν μετρητή για ένα - δύο - τρία - τέσσερα διαμερίσματα (ακόμα και σε διαφορετικούς ορόφους του ακινήτου) και άλλα πολλά τραγελαφικά.... φυσικά δεν έχουν δηλώσει τίποτα πουθενά..όταν θα τους πιάσουν φυσικά θα τους τσούξει πάρα πολύ το πρόστιμο που θα φάνε... Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από ikorolis
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 1 hour ago, ikorolis said: Θα συμφωνήσω με τον φίλο πιο πάνω εκτίθεσθε με αυτά που λες φίλε μου τα οποία είναι λάθος και θα συμφωνήσω με το φίλο ξέρεις πόσα ακίνητα δεν έχουμε ενοικιάσει ακόμα και πολυκατοικίες ολόκληρες (άμεσα με συνοπτικές διαδικασίες τρώνε άκυρο οι ιδιοκτήτες) γιατί οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες χωρίς να ρωτήσουν ή να ψάξουν έχουν αφήσει είτε το "εργοταξιακό ρεύμα" ή το "εργοταξιακό νερό" δηλαδή ένας κοινός μετρητής για ολόκληρη πολυκατοικία (είδες δεν μιλάω για ένα ή δύο διαμερίσματα) ή έχουν κοινή παροχή ρεύματος/νερού με έναν μετρητή για ένα - δύο - τρία - τέσσερα διαμερίσματα (ακόμα και σε διαφορετικούς ορόφους του ακινήτου) και άλλα πολλά τραγελαφικά.... φυσικά δεν έχουν δηλώσει τίποτα πουθενά..όταν θα τους πιάσουν φυσικά θα τους τσούξει πάρα πολύ το πρόστιμο που θα φάνε... Ε καλά σίγουρα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, με το θα ΠΡΕΠΕΙ να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο, να βάλεις δικό σου ρολόι με διπλή φορολογία στην ΔΕΗ αλλιώς ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, διπλάσια τέλη κυκλοφορίας αν έχεις αμάξι ηλικίας 10 χρόνια και πάνω και άλλα τέτοια. Αν είναι έτσι εντάξει, αν είναι όποιος έχει λεφτά και πόσα ακίνητα που δεν έχει νοικιάσει ακόμη, να έχει αμάξι και οι υπόλοιποι ή χωρίς αμάξι ή 2 πλάσιους φόρους κάθε χρόνο ή θα αλλάζετε αμάξι κάθε 10 χρόνια.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 48 minutes ago, legendw84it said: Ε καλά σίγουρα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, με το θα ΠΡΕΠΕΙ να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο, να βάλεις δικό σου ρολόι με διπλή φορολογία στην ΔΕΗ αλλιώς ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, διπλάσια τέλη κυκλοφορίας αν έχεις αμάξι ηλικίας 10 χρόνια και πάνω και άλλα τέτοια. Αν είναι έτσι εντάξει, αν είναι όποιος έχει λεφτά και πόσα ακίνητα που δεν έχει νοικιάσει ακόμη, να έχει αμάξι και οι υπόλοιποι ή χωρίς αμάξι ή 2 πλάσιους φόρους κάθε χρόνο ή θα αλλάζετε αμάξι κάθε 10 χρόνια. δεν ξέρω ποιος θίγεται και γιατί ούτε με ενδιαφέρει ούτε με νοιάζει εγώ σου μίλησα βάση της εμπειρίας που έχω καθώς είμαι αυτός που δίνει την έγκριση για να υπογραφούν συμβόλαια με τους ιδιοκτήτες ακινήτων που ενοικιάζει η εταιρεία και επειδή έχω άμεση σχέση με το ΔΕΔΔΗΕ - ΟΤΑ (Δήμους) και φυσικά με όλους τους Προμηθευτές ενέργειας (ΔΕΗ και υπόλοιποι) έχουν δει πάρα πολλά τα μάτια μου από ιδιοκτήτες που φυσικά εννοείται ότι παραβιάζουν κάθε νομοθεσία όσο και να μην συμφωνείς με την απάντηση μου σου ανάφερα το πιο απλό παράδειγμα παρανομίας που ακούστηκε "εργοταξιακό ρεύμα ή κοινός μετρητής" σε ολοκληρωμένη οικοδομή η οποία έχει (10) δέκα διαμερίσματα και κατοικούνται (είτε από μέλη μιας οικογένειας είτε από αγνώστους) το πιο κοινό που συναντώ τακτικά σε αυτά που απορρίπτω είναι η "κοινή παροχή/μετρητής" σκέψου ότι αρνούνται να πάνε στον ΔΕΔΔΗΕ και να ζητήσουν νέα παροχή/μετρητή και ας είμαστε σύμφωνοι να πληρώσουμε εμείς προκειμένου να μας τα ενοικιάσει...βέβαια καταλαβαίνω το φόβο τους καθώς μπορεί να κληθούν να πληρώσουν αναδρομικά τα "πρόστιμα".
Dinos1973 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 49 minutes ago, legendw84it said: Ε καλά σίγουρα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, με το θα ΠΡΕΠΕΙ να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο, να βάλεις δικό σου ρολόι με διπλή φορολογία στην ΔΕΗ αλλιώς ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, διπλάσια τέλη κυκλοφορίας αν έχεις αμάξι ηλικίας 10 χρόνια και πάνω και άλλα τέτοια. Αν είναι έτσι εντάξει, αν είναι όποιος έχει λεφτά και πόσα ακίνητα που δεν έχει νοικιάσει ακόμη, να έχει αμάξι και οι υπόλοιποι ή χωρίς αμάξι ή 2 πλάσιους φόρους κάθε χρόνο ή θα αλλάζετε αμάξι κάθε 10 χρόνια. Για να σταματήσουμε την καραμέλα, σε πολυκατοικία το 2004, με κλειστο γκαράζ, εχω πίνακα μεσα στο γκαράζ με παροχή από το ρολοι μου, όπως εχω και στην αποθήκη στο υπόγειο, πίνακα μικρο με ασφάλειες και ρελε!!!! τωρα τι διαμερίσματα εσείς αγοράζατε δεν ξερω!!!!!!!!!
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Στις 2/6/2020 στις 5:00 ΜΜ, Dinos1973 είπε Για να σταματήσουμε την καραμέλα, σε πολυκατοικία το 2004, με κλειστο γκαράζ, εχω πίνακα μεσα στο γκαράζ με παροχή από το ρολοι μου, όπως εχω και στην αποθήκη στο υπόγειο, πίνακα μικρο με ασφάλειες και ρελε!!!! τωρα τι διαμερίσματα εσείς αγοράζατε δεν ξερω!!!!!!!!! δεν έχεις όμως σταθμό φόρτισης για ηλεκτρικό αυτοκίνητο - μηχανή - scooter - ποδήλατο - πατίνι βάλε σταθμό φόρτισης και μετά τα λέμε αν αντέξει ο μικρός πίνακας με τις ασφάλειες και ρελέ που έχεις στο γκαράζ σου τώρα να έχεις επίσης υπόψη ότι η "κοινή παροχή" - μετρητής (ρολόι) απαγορεύεται ενημερωτικά από την ΔΕΗ και τον ΔΕΔΔΗΕ αν ποτέ πέσεις σε έλεγχο εγκατάστασης του μετρητή σου από εξειδικευμένο συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ ετοιμάσου για πρόστιμο καθώς κάθε ανεξάρτητος χώρος πρέπει να έχει παροχή και μετρητή (είτε είναι διαμέρισμα είτε είναι αποθήκη είτε είναι γκαράζ άρα αν έχεις αυτούς τους τρεις χώρους σε ένα ακίνητο για να είσαι νόμιμος πρέπει να έχουν τρεις ανεξάρτητες παροχές ανάλογα τις δυνατότητες του κάθε χώρου (σαφώς μπορείς να μην με πιστεύεις εδώ πέρα υπάρχουν άτομα που δουλεύουν στον ΔΕΔΔΗΕ και μπορούν να σου επιβεβαιώσουν αν ισχύουν ή όχι).
BTelis Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2020 Νομίζω ότι το ενδιαφέρον του ΔΕΔΔΗΕ είναι και μάλλον θα παραμείνει στις δημόσιες υποδομές φόρτισης. Μια ενδιαφέρουσα παρουσίασή του εδώ, αν και είναι λίγο παλιά... Στο δια ταύτα. Ισχύει ότι ισχύει για όλες τις ηλεκτρολογικές εγκ/στάσεις κτηρίων (π.χ. IEC 60364-5-52 ή IEC 60364-1). Καλό είναι σε κάθε περίπτωση να ακολουθούμε τις οδηγίες του εγκατάστασης κάθε κατασκευαστή ανάλογα με το μοντέλο(α) που θα χρησιμοποιηθούν. π.χ. άλλο φορτιστής 11KW, άλλο 22KW, άλλο 2x22KW κλπ Δύο τυχαία παραδείγματα οδηγιών εγκ/σης εδώ και εδώ που θα βοηθήσουν. Απαραίτητη η χρήση ένα RCD (Residual Current Device / διάταξη προστασίας ρεύματος διαρροής) τουλάχιστον τύπου A. Κατά την εγκατάσταση θα πρέπει να ληφθούν υπόψη περαιτέρω σημαντικά σημεία, όπως η "Κλιμάκωση" του RCD και η επιλογή ενός κατάλληλου διακόπτη προστασίας καλωδίων. Επίσης καλό είναι να μην ξεχνάμε και τον σωστό αερισμό της κάθε συσκευής όταν αυτή τοποθετείται σε τοίχο
telis Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Ναι, να προωθήσουμε την ηλεκτροκινηση αλλά να υποχρεώσουμε να μπει νέο ρολόι της ΔΕΗ με πρόσθετους δημοτικούς φόρους, ΦΠΑ, δημοτικά τέλη, πάγια, γ@μησιατικα πάντως τύπου.... Σοβαρά μιλάμε τώρα;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Ειλικρινά δεν ξέρω πόσοι θα στραφούν στην ηλεκτροκίνηση. Πέρα του ότι χρειάζεται γκαράζ για φόρτιση το οποίο δεν έχει η πλειοψηφία, οι τιμές είναι ακόμα απαγορευτικές κι η αυτονομία μόνο για εντός πόλης. Άκουγα τις προηγούμενες μέρες στα ΜΜΕ ότι το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν έχουν αρκετά μέρη για φόρτιση και γέλαγα...
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, Thresh είπε Ειλικρινά δεν ξέρω πόσοι θα στραφούν στην ηλεκτροκίνηση. Πέρα του ότι χρειάζεται γκαράζ για φόρτιση το οποίο δεν έχει η πλειοψηφία, οι τιμές είναι ακόμα απαγορευτικές κι η αυτονομία μόνο για εντός πόλης. Άκουγα τις προηγούμενες μέρες στα ΜΜΕ ότι το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν έχουν αρκετά μέρη για φόρτιση και γέλαγα... ακόμα και τα μέτρα που είπαν για να προωθήσουν την ηλεκτροκίνηση είναι για γέλια αυτοκίνητο που έχει κόστος 30.000-40.000 ευρώ και δίνουν επιδότηση αν το θυμάμαι καλά 8.000 ευρώ? είναι για γέλια δεν λέω καλή η ηλεκτροκίνηση σε αυτοκίνητα/μηχανές/scooters/πατίνια/ποδήλατα (αλλά...) τα υπόλοιπα ποιος θα τα δώσει? γιατί δεν γνωρίζω καμία τράπεζα να δώσει δάνειο για αυτοκίνητο αν δεν βάλεις υποθήκη το σπίτι σου ή αν δεν έχεις εκκαθαριστικό εφορίας από 30.000 ευρώ και πάνω άσε που δεν γνωρίζω πολλούς να έχουν τόσα μετρητά...εδώ εγώ το σκέφτομαι για την αγορά scooter που κοστίζει 2.000-3.000 ευρώ η αγορά του (+ όλα τα υπόλοιπα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα