Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Μόλις τώρα, gbras είπε Ειλικρινα να κοιταχτεις, ειναι παρανοικα αυτα που γραφεις. Ε ναι, το να ζητάς εσύ να αποδείξουν οι άλλοι τους ισχυρισμούς τους είναι ότι πιο λογικό, το να σου ζητάνε να αποδείξεις τους ισχυρισμούς σου όμως είναι παρανοϊκό... Περαστικά. 1
EuphangeL Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 4 ώρες πριν, Joshua21 είπε Μήπως να μας έδειχνες εσύ τον νόμο ο οποίος επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό σου, δλδ τον νόμο που να λέει ότι μπορείς? Και το γράφω γιατί είμαι σίγουρος ότι το έβγαλες από το κεφάλι σου. Η λογική όντως λέει ότι και στο γκαράζ χρειάζεσαι ρεύμα, αλλά δεν λέει πως μπορείς να το ρευματοδοτήσεις άλλον άσχετο χώρο αυθαίρετα, δεν λέει πως μπορείς να μην δηλώσεις στο Ε9 ότι ο άλλος άσχετος χώρος ρευματοδοτείται, δεν λέει πως μπορείς να το κάνεις χωρίς να έχει γίνει μελέτη για τις ανάγκες του, δεν λέει πως μπορείς να το κάνεις χωρίς να καταθέσεις ηλεκτρολογικό σχέδιο που να συμπεριλαμβάνει και τον άλλον άσχετο χώρο, δεν λέει ότι μπορείς να το κάνεις χωρίς να δηλώσεις στον ΔΕΔΔΗΕ (και κατ επέκταση στο Δήμο) τα τετραγωνικά του άλλου άσχετου χώρου ώστε να χρεώνεσαι με τους προβλεπόμενους φόρους υπέρ Δήμου κτλ ΚΑΙ για αυτόν. Στον Δήμο και κατ'επέκταση στον ΔΕΔΔΗΕ, όταν δηλώνεις τα τετραγωνικά του σπιτιού σου, το κάνεις μαζί με τον χώρο στάθμευσης, καθώς είναι τετραγωνικά ιδιοκτησίας σου. 1
MauroPaltoudias Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 6 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Υπάρχει παροχή απο τον δεδδηε, και τους διάφορους παρόχους ρεύματος για σύνδεση σε γκαράζ, αποκλειστικά για φόρτιση κάποιου αυτοκινήτου. Όπως προαναφέρθηκε, τραβάς γραμμή από τον πίνακά σου, αφού ελέγξεις τυχόν υπέρβαση στη συμφωνημένη ισχύ (ήτοι η ζήτηση < παροχή).
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 48 λεπτά πριν, EuphangeL είπε Στον Δήμο και κατ'επέκταση στον ΔΕΔΔΗΕ, όταν δηλώνεις τα τετραγωνικά του σπιτιού σου, το κάνεις μαζί με τον χώρο στάθμευσης, καθώς είναι τετραγωνικά ιδιοκτησίας σου. Κάνεις λάθος, για να ρευματοδοτηθεί ένα ακίνητο καταθέτεις ΥΔΕ συν όποια άλλα δικαιολογητικά απαιτούνται, από τα οποία φαίνονται τα τετραγωνικά του χώρου που ηλεκτροδοτείται, για αυτά ακριβώς τα τετραγωνικά λαμβάνει γνώση ο ΔΕΔΔΗΕ, για αυτά ακριβώς τα τετραγωνικά λαμβάνει γνώση και ο Δήμος. Τουλάχιστον έτσι γινόταν μέχρι πρόσφατα. Επίσης έχεις δει ποτέ έναν μετρητή να ρευματοδοτεί και σπίτι και γκαράζ νόμιμα, έχεις δει τα δικαιολογητικά που κατατέθηκαν για να διαπιστώσεις πως ακριβώς έχουν δηλωθεί οι χώροι στον ΔΕΔΔΗΕ, ή απλά το υποθέτεις? Στην πράξη πάντως όσα γκαράζ έχω δει να ηλεκτροδοτούνται από μετρητή κατοικίας ηλεκτροδοτούνται παράνομα, τα τμ του γκαράζ δεν είναι υπολογισμένα στα τμ που φαίνονται στον λογαριασμό ρεύματος της κατοικίας. Ομοίως και στις πολυκατοικίες που τα γκαράζ ρευματοδοτούνται από το κοινόχρηστο, τα τμ των γκαράζ δεν είναι υπολογισμένα στα τμ των κοινόχρηστων χώρων. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2020 από Joshua21
NikosKallithea Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Παιδια έχετε ξεφύγει, αφηστε τα αυτα. Ρωτησα αν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο για γκαραζ στο οποίο μπορούν να τοποθετηθούν μετρητές δεδδηε για την φόρτιση αυτοκινήτων και μονο για αυτή την χρηση. Ουτε για μπαλαντέζες, ουτε για καλώδια ρώτησα αυτα τα ξερω καλύτερα απο κάποιους. Τεσπα θα δω, δεν ειναι και στα άμεσα σχέδια μου, απλα δεν ευρισκα κατι σχετικο, αν και ημουν περίπου σίγουρος οτι δεν υπάρχει μέριμνα
Joshua21 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 9 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Παιδια έχετε ξεφύγει, αφηστε τα αυτα. Ρωτησα αν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο για γκαραζ στο οποίο μπορούν να τοποθετηθούν μετρητές δεδδηε για την φόρτιση αυτοκινήτων και μονο για αυτή την χρηση. Ουτε για μπαλαντέζες, ουτε για καλώδια ρώτησα αυτα τα ξερω καλύτερα απο κάποιους. Τεσπα θα δω, δεν ειναι και στα άμεσα σχέδια μου, απλα δεν ευρισκα κατι σχετικο, αν και ημουν περίπου σίγουρος οτι δεν υπάρχει μέριμνα Νίκο αυτό που ρωτάς το έχω ήδη απαντήσει, άλλο που δεν σου άρεσε η απάντηση. Γενικότερα δεν υπάρχει (και κατά τη γνώμη μου δεν πρόκειται να υπάρξει) νομοθετικό πλαίσιο που να σου επιτρέπει να ρευματοδοτήσεις γκαράζ χωρίς να πληρώνεις ΔΤ+ΔΦ επειδή θέλεις να δίνεις ρεύμα μόνο στον φορτιστή του BEV, ομοίως σπίτι που θέλεις να δίνεις ρεύμα μόνο στο ψυγείο, συνεργείο αυτοκινήτων που θέλεις να δίνεις ρεύμα μόνο στο ανυψωτικό κτλ. Πάντα κάθε κτίσμα που ηλεκτροδοτείται πληρώνει για όλα τα τετραγωνικά του κανονικά ΔΤ+ΔΦ, άσχετα τη χρήση του, άσχετα αν είναι κατοικία, γκαράζ, κατάστημα, συνεργείο, αποθήκη, βιοτεχνία ή οτιδήποτε άλλο. Κάθε φορά που είτε ηλεκτροδοτείται κάποιο κτίσμα για πρώτη φορά, είτε υπάρχει αλλαγή σε οτιδήποτε (πχ επέκταση ή διαχωρισμός) ο ΔΕΔΔΗΕ στέλνει κάποιον για αυτοψία ώστε να διαπιστώσει αν τα τετραγωνικά του χώρου που ρευματοδοτείται συμπίπτουν με αυτά που έχει δηλώσει ο αιτών. Δες και κάτι άλλο: «Ακίνητα που δεν χρησιμοποιούνται, σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή του νόμιμου εκπροσώπου του και δεν ηλεκτροδοτούνται, ύστερα από βεβαίωση της Δ.Ε.Η., απαλλάσσονται από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας για όσο χρόνο παραμένουν κλειστά. Σε περίπτωση που διαπιστώνεται χρησιμοποίηση του ακινήτου, επιβάλλεται σε βάρος των υποχρέων ολόκληρο το τέλος που αναλογεί σε κάθε κατηγορία ακινήτου μαζί με το σχετικό πρόστιμο, αναδρομικά από το χρόνο απαλλαγής.» Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/47428/ta-dhmotika-telh-kaoariothtos-kai-fwtismoy-istoriko-oi-ryomiseis-gia-tis-apallages-poy-isxyoyn-shmera Με λίγα λόγια τα δημοτικά τέλη και ο δημοτικός φόρος προκύπτουν από τη χρήση του ακινήτου, αν χρησιμοποιείς το γκαράζ σου για να παρκάρεις το αυτοκίνητο σου τότε πρέπει να τα πληρώνεις κανονικά, άλλο που κανείς δεν ασχολείται με τέτοιους ελέγχους.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Θα συμφωνήσω με τον παραπάνω φίλο θα χρειαστεί να κάνεις αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ για νέα παροχή / νέο ρολόι (ικανό για τις ανάγκες να φορτίσεις το ηλεκτρικό σου όχημα (ότι και να είναι αυτό)) το οποίο θα τροφοδοτεί με ρεύμα τον χώρο που αποκαλείται ΓΚΑΡΑΖ και εννοείται ότι τα ΤΜ θα συμφωνούν με το Ε9 που έχεις καταθέσει στην ΕΦΟΡΙΑ δεν ξέρω αν θα χρειαστεί να δηλώσεις τίποτα στον ΔΗΜΟ καθώς υποτίθεται ότι υπάρχουν όλα τα στοιχεία καταχωρημένα όταν αγόρασες το ακίνητο μαζί με το γκαράζ.
NikosKallithea Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Νίκο αυτό που ρωτάς το έχω ήδη απαντήσει, άλλο που δεν σου άρεσε η απάντηση. Γενικότερα δεν υπάρχει (και κατά τη γνώμη μου δεν πρόκειται να υπάρξει) νομοθετικό πλαίσιο που να σου επιτρέπει να ρευματοδοτήσεις γκαράζ χωρίς να πληρώνεις ΔΤ+ΔΦ επειδή θέλεις να δίνεις ρεύμα μόνο στον φορτιστή του BEV, ομοίως σπίτι που θέλεις να δίνεις ρεύμα μόνο στο ψυγείο, συνεργείο αυτοκινήτων που θέλεις να δίνεις ρεύμα μόνο στο ανυψωτικό κτλ. Πάντα κάθε κτίσμα που ηλεκτροδοτείται πληρώνει για όλα τα τετραγωνικά του κανονικά ΔΤ+ΔΦ, άσχετα τη χρήση του, άσχετα αν είναι κατοικία, γκαράζ, κατάστημα, συνεργείο, αποθήκη, βιοτεχνία ή οτιδήποτε άλλο. Κάθε φορά που είτε ηλεκτροδοτείται κάποιο κτίσμα για πρώτη φορά, είτε υπάρχει αλλαγή σε οτιδήποτε (πχ επέκταση ή διαχωρισμός) ο ΔΕΔΔΗΕ στέλνει κάποιον για αυτοψία ώστε να διαπιστώσει αν τα τετραγωνικά του χώρου που ρευματοδοτείται συμπίπτουν με αυτά που έχει δηλώσει ο αιτών. Δες και κάτι άλλο: «Ακίνητα που δεν χρησιμοποιούνται, σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή του νόμιμου εκπροσώπου του και δεν ηλεκτροδοτούνται, ύστερα από βεβαίωση της Δ.Ε.Η., απαλλάσσονται από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας για όσο χρόνο παραμένουν κλειστά. Σε περίπτωση που διαπιστώνεται χρησιμοποίηση του ακινήτου, επιβάλλεται σε βάρος των υποχρέων ολόκληρο το τέλος που αναλογεί σε κάθε κατηγορία ακινήτου μαζί με το σχετικό πρόστιμο, αναδρομικά από το χρόνο απαλλαγής.» Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/47428/ta-dhmotika-telh-kaoariothtos-kai-fwtismoy-istoriko-oi-ryomiseis-gia-tis-apallages-poy-isxyoyn-shmera Με λίγα λόγια τα δημοτικά τέλη και ο δημοτικός φόρος προκύπτουν από τη χρήση του ακινήτου, αν χρησιμοποιείς το γκαράζ σου για να παρκάρεις το αυτοκίνητο σου τότε πρέπει να τα πληρώνεις κανονικά, άλλο που κανείς δεν ασχολείται με τέτοιους ελέγχους. Αυτα τα ξερω και ειναι γνωστα. Εδω μιλαμε για μια νεα τεχνολογια που έρχεται και πρεπει οπως και να εχει να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο. Δηλαδη αν σε ενα γκαραζ παρκάρουν πχ 10 ηλεκτρικα αυτοκίνητα πως κατά την γνώμη σου θα φορτιστουν ανεξάρτητα και ο κάθε ενας να πληρώνει τον δικό του λογαριασμό.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε Αυτα τα ξερω και ειναι γνωστα. Εδω μιλαμε για μια νεα τεχνολογια που έρχεται και πρεπει οπως και να εχει να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο. Δηλαδη αν σε ενα γκαραζ παρκάρουν πχ 10 ηλεκτρικα αυτοκίνητα πως κατά την γνώμη σου θα φορτιστουν ανεξάρτητα και ο κάθε ενας να πληρώνει τον δικό του λογαριασμό. αυτό που ζητάς ή λες θα γινόταν αν το γκαράζ ήταν δημόσιος χώρος όπως είναι τα parking στην πολυκατοικία που μένεις αν π.χ έχετε 10 διαμερίσματα και όλοι έχετε 1 γκαράζ και όλοι έχετε 1 ηλεκτρικό όχημα θα πρέπει και οι 10 ιδιοκτήτες να καταθέσετε αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ για νέα παροχή/μετρητή που να μπορεί να τροφοδοτήσει το ηλεκτρικό όχημα (μπορεί να χρειάζεται π.χ τριφασική παροχή και να μην φτάνει η μονοφασική παροχή. πιστεύω ότι αν ψάξεις λίγο παραπάνω θα βρεις την άκρη για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την φόρτιση τους ότι αφορά το νομοθετικό πλαίσιο φαντάζομαι θα το φτιάξουν σύντομα η τωρινή κυβέρνηση καθώς βγάζει μέτρα για να υποστηρίξει τα ηλεκτρικά οχήματα έτσι ο κόσμος που θα τα πάρει κάπως πρέπει να τα φορτίζει και σίγουρα δεν φτάνει η παροχή που έχουμε στο σπίτι μας να φορτίσεις ηλεκτρικό όχημα (ακόμα και πατίνι πόσο ένα scooter ή ένα αυτοκίνητο/μηχανή)
Joshua21 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε Αυτα τα ξερω και ειναι γνωστα. Εδω μιλαμε για μια νεα τεχνολογια που έρχεται και πρεπει οπως και να εχει να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο. Sorry αλλά δε τη λες και "νέα" μια τεχνολογία που υπάρχει εδώ και δεκαετίες, επίσης ο ισχυρισμός σου "πρεπει οπως και να εχει να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο" δεν συνοδεύεται από κάποιο επιχείρημα. 8 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Δηλαδη αν σε ενα γκαραζ παρκάρουν πχ 10 ηλεκτρικα αυτοκίνητα πως κατά την γνώμη σου θα φορτιστουν ανεξάρτητα και ο κάθε ενας να πληρώνει τον δικό του λογαριασμό. Αν το γκαράζ αυτό είναι σε πολυκατοικία πχ τότε δεν είναι μόνο ένα γκαράζ, είναι δέκα διαφορετικά, συνεπώς ο καθένας θα βάλει τη δική του παροχή και θα πληρώνει το δικό του λογαριασμό.
Dinos1973 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Ξεκιναμε με τα βασικά....σε κοινόχρηστο υπόγειο πολυκατοικίας εχεις θέση στάθμευσης και όχι ιδιοκτησία......εκεί δεν μπορείς να βάλεις φορτιστή για το ηλεκτρικο σου αυτοκίνητο. Σε κλειστο γκαράζ το οποίο είναι δηλωμένο στην φορολογική σου δήλωση σαν ακίνητο και υπάρχει παροχή ρεύματος, λογικά η παροχή θα είναι από το ρολοι σου. εάν όχι καλα ξεμπερδέματα με τους υπόλοιπους στην πολυκατοικία!!!!
csontheline Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, ikorolis είπε και σίγουρα δεν φτάνει η παροχή που έχουμε στο σπίτι μας να φορτίσεις ηλεκτρικό όχημα (ακόμα και πατίνι πόσο ένα scooter ή ένα αυτοκίνητο/μηχανή) [offtopic] Τα παρακάτω είναι απλοποιημένα και λαμβάνουν υπόψην τους την γενική κατάσταση και δεν καλύπτουν το 100% των περιπτώσεων. Μία τυπική πρίζα δίνει 3,6KW (3600W) Ένα μέσο πατίνι παίρνει από τον φορτιστή του ~100W και κρατάει 500W (υπάρχουν και μεγαλύτερα, αλλά και αυτά ζητάνε λιγότερα watts από την πρίζα). Nissan Leaf : κρατάει 40kWh (40.000 watts, ας αφήσουμε το hour). Αν το βαλεις στην πρίζα (θεωρητικά, δεν έχω ψάξει τα specs του κατασκευαστή), άμα ζητάει 3600 watts (δηλαδή ότι μπορεί να δώσει η πρίζα) και μετά τις απώλειες δίνει στις μπαταρίες του 3000 watts, τότε θέλει περίπου 13,5 ώρες να φορτίσει πλήρως. Οπότε, μπορείς κανονικά (εφόσον επιτρέπεται από τον κατασκευαστή του εκάστοτε οχήματος) να φορτίσεις το ηλεκτρικό σου όχημα από την πρίζα του σπιτιού, απλά θα πάρει πολύ περισσότερο χρόνο. [/offtopic] Σχετικά με το αν μπορείς ή τι χρειάζεται, πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι εννοείς γκαράζ (γιατί ο καθένας που σου απαντάει έχει στο μυαλό του κάτι διαφορετικό). Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από csontheline
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, csontheline είπε Τα παρακάτω είναι απλοποιημένα και λαμβάνουν υπόψην τους την γενική κατάσταση και δεν καλύπτουν το 100% των περιπτώσεων. Μία τυπική πρίζα δίνει 3,6KW (3600W) Ένα μέσο πατίνι παίρνει από τον φορτιστή του ~100W και κρατάει 500W (υπάρχουν και μεγαλύτερα, αλλά και αυτά ζητάνε λιγότερα watts από την πρίζα). Nissan Leaf : κρατάει 40kWh (40.000 watts, ας αφήσουμε το hour). Αν το βαλεις στην πρίζα (θεωρητικά, δεν έχω ψάξει τα specs του κατασκευαστή), άμα ζητάει 3600 watts (δηλαδή ότι μπορεί να δώσει η πρίζα) και μετά τις απώλειες δίνει στις μπαταρίες του 3000 watts, τότε θέλει περίπου 13,5 ώρες να φορτίσει πλήρως. Οπότε, μπορείς κανονικά (εφόσον επιτρέπεται από τον κατασκευαστή του εκάστοτε οχήματος) να φορτίσεις το ηλεκτρικό σου όχημα από την πρίζα του σπιτιού, απλά θα πάρει πολύ περισσότερο χρόνο. από τα πάρα πολύ λίγα που ξέρω για αυτό είπα μιας και προχωράμε προς την χρήση ηλεκτρικών οχημάτων (μιας και το προωθούν αυτοί που μας κυβερνούν) εκτός της νομοθεσίας που θα αλλάξει θα βγουν και οι σχετικές οδηγίες για την φόρτιση τους γιατί μπορεί να έχεις την δυνατότητα να το φορτίσεις στην πρίζα του σπιτιού σου (μονοφασική) αλλά... πιθανό να είναι καλύτερο να έχεις την ανάλογη εγκατάσταση για αυτή την χρήση. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από ikorolis
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 1 hour ago, NikosKallithea said: Δηλαδη αν σε ενα γκαραζ παρκάρουν πχ 10 ηλεκτρικα αυτοκίνητα πως κατά την γνώμη σου θα φορτιστουν ανεξάρτητα και ο κάθε ενας να πληρώνει τον δικό του λογαριασμό. Ε δεν πρέπει να βρεθεί τρόπος? Θα κάνω 203498230429834 χλμ, θα το ξεσκίσω στο φόρτισμα και δεν θα πληρώνω ξεχωριστά τον δικό μου λογαριασμό? Θα έπρεπε να περνάει στον κοινόχρηστο και μετά αυτός να πηγαίνει ανάλογα με τα τμ των διαμερισμάτων? 😛
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 21 hours ago, Joshua21 said: Αυτό που περιγράφεις είναι παράνομο, δλδ να ρευματοδοτείται ιδιωτικός χώρος από κοινόχρηστο μετρητή. Το ιδιωτικό γκαράζ κανονικά πρέπει να έχει δικό του ρολόι, και μέσω του λογαριασμού να πληρώνει το ΤΑΠ και τα ΔΤ+ΔΦ που του αναλογούν. Παράνομο είναι, άσχετα αν σε σένα φαίνεται λογικό. Αλήθεια, τι ακριβώς αντιλαμβάνεσαι ως "κατάλληλο νομικό πλαίσιο"? Το να δώσουν τη δυνατότητα ο καθένας να κάνει του κεφαλιού του? A μπράβο και όταν θα έχουν όλοι ηλεκτροκίνηση θα έχουν όλοι ένα επιπλέον ρολόι της ΔΕΗ και ένα κινητό ρολόι στα οπίσθια και όπου φορτίζουν να πληρώνουν τον ΤΑΠ και τα ΔΤ+ΔΦ που τους αναλογούν. Όχι νομικό πλαίσιο είναι μόνο οι επιπλέον φόροι στα αυτοκίνητα > 10ετίας για να βγάλουν κάνα φράγκο οι αυτοκινητοβιομηχανίες και να πληρώνουν 2πλούς και 3πλους φόρους οι πολίτες για να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα τους που έχουν πληρώσει φόρους όταν τα αγοράζουν + όλα τα άλλα χαράτσια .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα