Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Tsino είπε

Σε Opel Corsa e 2015 1.3 Diesel, κάθε πότε προτείνεται η αλλαγή καδένας? 

Αλλού λένε 250Κ + άλλος του κόπηκε στα 150Κ και πήρε το οτέρ στη μασχάλη... 

Μηχανικός λέει όταν ακούσω να "χτυπάει" το μοτέρ... 

Την αλλάζουμε προληπτικά ? 

Στα Honda με καδενα  δεν υπαρχει αλλαγη αν δεν κανει προβλημα 

Αντιθετα ο ιμαντας θελει καθε 80000 χλμ  περιπου 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tsino είπε

Σε Opel Corsa e 2015 1.3 Diesel, κάθε πότε προτείνεται η αλλαγή καδένας? 

Αλλού λένε 250Κ + άλλος του κόπηκε στα 150Κ και πήρε το οτέρ στη μασχάλη... 

Μηχανικός λέει όταν ακούσω να "χτυπάει" το μοτέρ... 

Την αλλάζουμε προληπτικά ? 

Ναι την αλλαζεις προληπτικά γιατι ειναι σαβουρομοτερ δυστυχως... και οι 250 ισως ειναι πολλες, στις 120-130 καλο ειναι να αλλαχθει αν αρχισει να χτυπαει

  • Like 2
Δημοσ.
45 minutes ago, paylidis said:

Ναι την αλλαζεις προληπτικά γιατι ειναι σαβουρομοτερ δυστυχως.

Αποκλειεται. Αφου οπως μας ενημερωναν οι ειδικοι του χωρου, πριν την Στελλαντις η Οπελαρα εβγαζε αμαξαρες και μετα την εξαγορα χαλασε😉

  • Haha 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η καδένα θεωρητικά είναι εφόρου ζωής αλλά μπορεί να χαλαρώσει και να θέλει να αλλάξεις μόνο τεντωρηρα η ολόκληρο το σετ. Σαν εξάρτημα δεν είναι και πολύ ακριβό αλλά ανάλογα το αυτοκίνητο μπορεί να έχει πολύ μανουρα και πολλά εργατικά.

 

Είχα διαβάσει για παράδειγμα σε opel astra K είναι σε περίεργο σημείο και πρέπει να κατέβει ολο το σασμάν η ο κινητήρας για να αλλαχτεί οπότε το κόστος πάει ψηλά στα 800-1000 ευρώ. Σε bmw 116d τρικυλινδρο επίσης το κόστος πάει 1300 ευρώ περίπου 

Επεξ/σία από sakks80
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Tsino είπε

Σε Opel Corsa e 2015 1.3 Diesel, κάθε πότε προτείνεται η αλλαγή καδένας? 

Αλλού λένε 250Κ + άλλος του κόπηκε στα 150Κ και πήρε το οτέρ στη μασχάλη... 

Μηχανικός λέει όταν ακούσω να "χτυπάει" το μοτέρ... 

Την αλλάζουμε προληπτικά ? 

Το έχεις πρώτο χέρι το αμάξι .

Εγώ σε Opel Corsa C άλλαξα στις 230,000 αλλά τα είχε κοιτάξει και 2 φορές . 

Στη πράξη είχε χαλαρώσει η καδένα αρκετά και περισσότερη φθορά είχαν οι γλυστρες . Μαζί με όλο το σετ χρονισμού υπολόγισε και αντλία νερού μαζί .

Εγώ έβαλα εμπορίου σετ πλήρες 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Δημοσ.
6 minutes ago, meletis_m said:

Το έχεις πρώτο χέρι το αμάξι .

Εγώ σε Opel Corsa C άλλαξα στις 230,000 αλλά τα είχε κοιτάξει και 2 φορές . 

Στη πράξη είχε χαλαρώσει η καδένα αρκετά και περισσότερη φθορά είχαν οι γλάστρες . Μαζί με όλο το σετ χρονισμού υπολόγισε και αντλία νερού μαζί .

Εγώ έβαλα εμπορίου σετ πλήρες 

Δεύτερο χέρι το έχω... 

Πόσο σου πηγε

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Tsino είπε

Δεύτερο χέρι το έχω... 

Πόσο σου πηγε

130 σετ ΙΝΑ  +50 αντλία νερου. Συνήθως δίνουν όρια μέτρησης στα τεχνικά εγχειρίδια.  Δε ξέρω τι εργασία έχει το corsa e και τη διάταξη του μοτέρ πάντως εμένα το κράτησε μισή μέρα .

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Και πως καταλαβαινετε οτι εχει χαλαρώσει η καδενα ή οτι θέλει αλλαγη? Κανει κομπιασματα στο ρελαντι πχ? Κανει βυθισμα (σ)το ρελαντι ? Σε καποια βίντεο ειδα οτι κάνει το μοτερ αριστερα οπως κοιτας (μιλαω για corsa d) συνεχομενα τακ τακ  ας πουμε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, panosno1com είπε

Και πως καταλαβαινετε οτι εχει χαλαρώσει η καδενα ή οτι θέλει αλλαγη? Κανει κομπιασματα στο ρελαντι πχ? Κανει βυθισμα (σ)το ρελαντι ? Σε καποια βίντεο ειδα οτι κάνει το μοτερ αριστερα οπως κοιτας (μιλαω για corsa d) συνεχομενα τακ τακ  ας πουμε

Από τον θόρυβο σαν πυρακια  στις πολύ  υψηλές στροφες κοντά στους κοφτές . Το Τάκ τακ δεν είναι απαραίτητα καδένα. Ο μεταλλικός θορυβος στις πολύ υψηλές στροφες σαν πηρακια είναι καδένα που ταλαντώνεται και χτυπάει στα τοιχώματα .

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ.
On 04/12/2024 at 09:28, Tsino said:

Σε Opel Corsa e 2015 1.3 Diesel, κάθε πότε προτείνεται η αλλαγή καδένας? 

Αλλού λένε 250Κ + άλλος του κόπηκε στα 150Κ και πήρε το οτέρ στη μασχάλη... 

Μηχανικός λέει όταν ακούσω να "χτυπάει" το μοτέρ... 

Την αλλάζουμε προληπτικά ? 

Νομίζω όταν αρχίσει να ακούγεται. 

Corsa d με 180000 δεν την έχω πειράξει γιατί δεν ακούγεται. Αλλαγή λαδιών δύο φορές τον χρόνο ανεξαρτήτων χιλιομέτρων. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/12/2024 στις 10:24 ΜΜ, panosno1com είπε

Και πως καταλαβαινετε οτι εχει χαλαρώσει η καδενα ή οτι θέλει αλλαγη? Κανει κομπιασματα στο ρελαντι πχ? Κανει βυθισμα (σ)το ρελαντι ? Σε καποια βίντεο ειδα οτι κάνει το μοτερ αριστερα οπως κοιτας (μιλαω για corsa d) συνεχομενα τακ τακ  ας πουμε

η καδενα ακουγεται οταν εκινεις το αυτοκινητο κρυο,το πρωι ας πουμε πριν πας στην δουλεια και εχει μεινει ολο το βραδυ σβηστο.

 στο δικο μου μου ειπαν οτι καλο ειναι να αλλαζει πριν τα 180.000χιμ προληπτικα και μαζι και ο τεντωτηρας.

ενα ακομη σημαδι που μπορει να δειχνει καδενα ειναι λαμπακι πιεσης λαδιου κοκκινο.

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης αν τα λάδια είναι χάλια ή λάθος , ο υδραυλικός τεντωτηρας της καδένας μπορεί να μην δουλεύει σωστά κατά την εκκίνηση και να ακούγεται ο ήχος της Χάλαρης καδένας, γιατί ο τεντωτηρας δουλεύει με την πίεση λαδιου. 
Στο δικό μου άλλαξα καδενα και τεντωτηρα στα 215.000 χιλιόμετρα γιατί πίστευα ότι ήταν χαλασμένη  μιας και χτύπαγε κατα την εκκινηση. Τελικά και μετά την αλλαγή χτύπαγε πάλι, ώσπου άλλαξα λαδια και έβαλα τα σωστά . Από τότε δεν το ξανάκανε, μιας και τα καινούργια λαδια κατα την εκκινηση έφταναν πιο γρήγορα στον τεντωτηρα και κράταγε  την καδενα τεντωμένη.

Με τα σωστά λάδια, σε κάποια αυτοκίνητα οπως αναφερθηκε προηγουμενως , η καδένα ειναι εφόρου ζωής. Στο δικό μου δεν υπαρχει στο manual για αλλαγή , παρά μόνο προληπτικός έλεγχος μαζί με την αντλία νερού.Τα αλλαξα και τα δυο και κατάλαβα , την σημασία των σωστών λαδιών στο αυτοκίνητο μου.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καποιες φορες ειναι και κατασκευαστικο  λαθος οπως στο bmw 116d  που αναφερθηκε σαν παραδειγμα ,οπου οτι λαδι και αν εβαζαν χτυπουσε.και εγιναν πολλες μυνησεις ειδικα στην αγγλια για το συγκεκριμενο κατασκευαστικο λαθος. γενικα θελει παρακολουθηση και αντιληψη στα νεα μοντελλα.

οσον αφορα τα λαδια,εδω καποιοι βαζουν λαδι μανολ,φθηνο λαδι δλδ.χωρις καμμια εγκριση ,οτιναναι δλδ. και δεν επαθε τιποτα η καδενα.το λαθος λαδι δεν μετραει τοσο οσο το χωρις πολυ λαδι.αν το αυτοκινητο σου καταναλωνει λαδι και δεν το παρακολουθεις η΄δεν δινεις σημασια τοτε δημιουργειται προβλημα στην λιπανση του τεντωτηρα και της καδενας.

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...