gerokost Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Σάββατο βράδυ, τεχνικός στο σπίτι, 65 ευρώ. Μερικοί λέτε για 20ρικο. Πολλοί, παιδιά δεν πάνε σε γνωστούς για να πιούνε καφέ και να πάρουν ένα χαρτζηλίκι μαύρα για ένα φορμάτ. Είναι η δουλειά τους. Έχουν μαγαζί, κόβουν παραστατικά, έχουν να πληρώσουν ΦΠΑ. Επίσης, μήν ξεφτυλίζετε τις γνώσεις σας. Τον εκάστοτε τεχνικό δεν τον πληρώνεις για το αν έκανε 10 λεπτά ή 3 ώρες να λύσει μια βλάβη, αλλά γι αυτό που δεν μπορείς ΕΣΥ να κάνεις, και για τον χρόνο που έχει σπαταλήσει ΑΥΤΟΣ να μάθει αυτό που δεν ξέρεις. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από gerokost 6
sexymwro7 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Οπως ξαναεγραψα, οταν θες ΑΜΕΣΑ κατι, δεν το παραγγελνεις εξαρχης. Ο ts μενει σε νησι απ οτι καταλαβα. Τι θα γινοταν αν καθυστερουσε μια εργασιμη (ή και παραπανω) η παραγγελια? Αντι για Σαββατο, θα το ειχες στα χερια σου Δευτερα, μπορει και Τριτη. Και δε θα εφταιγε καθολου το e-shop. Αν δεν πιεζε ο χρονος, πολυ απλα θα το πηγαινες πισω στο e-shop point και θα σε βοηθουσαν τα παιδια εκει. Μισο λεπτο υποθεση ειναι. Σιγουρα μπορει να τους εχει ξανατυχει. Και τελειως δωρεαν. Στην τελικη μπορει να σου το αλλαζαν κιολας. Αν ειχες καποιες μερες καιρο να περιμενεις. Το λαθος του ts ηταν οτι ενω τον πιεζε ο χρονος, δεν πηγε σε ενα φυσικο μαγαζι να τα σκασει για να παρει κατι ετοιμοπαραδοτο. Εφοσον ηταν θεμα χρονου, αυτη ηταν η καλυτερη σου επιλογη. Απο κει και περα ναι, μπορει οντως να ηταν φαουλ το e-shop και οντως να ειχε μονο Πολωνικα. Ειναι κατι ομως που δε λυνεται? Θα σου το ελυνε. Το λαπτοπ για να το πηρες απο το e-shop, ενω σε πιεζε ο χρονος, πρεπει να το βρηκες σε πολυ καλυτερη τιμη απ οτι σε μεγαλες αλυσιδες. Οποτε ακομα και με τα 65 ευρω του "επαγγελματια" που σε εγδυσε, ακομα κερδισμενος εισαι. Και ενα τελευταιο. Αν το λαπτοπ ερχοταν και δεν ανοιγε καθολου (DOA) παλι το e-shop θα εφταιγε? Αφου σου πουλαει λειτουργικο λαπτοπ, συμφωνα με την περιγραφη, ενω παιρνεις στα χερια σου χαλασμενο...Αυτα συμβαινουν. Μπορει να αφορα 1 στα 1000 κομματια, αλλα συμβαινουν. Αν εχεις χρονο, τα λυνεις. Θα σου το αλλαζαν. Αν δεν εχεις χρονο, σε γδυνουν αλλοι.
georgebou21 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 7 ώρες πριν, kabamaru2372 είπε το γράφει πιο κάτω το λογισμικό δες καλύτερα... το λάθος ήταν η λάθος περιγραφή. Ρε φίλε λαθη γίνονται και το e-shop έκανε το αυτονόητο και του είπε να το στειλει πίσω. Τι έπρεπε να κάνει το e-shop θα μου πεις? Το post αυτό είχε τελικά νόημα αν το e-shop του τα μασαγε. 6 ώρες πριν, gerokost είπε Σάββατο βράδυ, τεχνικός στο σπίτι, 65 ευρώ. Μερικοί λέτε για 20ρικο. Πολλοί, παιδιά δεν πάνε σε γνωστούς για να πιούνε καφέ και να πάρουν ένα χαρτζηλίκι μαύρα για ένα φορμάτ. Είναι η δουλειά τους. Έχουν μαγαζί, κόβουν παραστατικά, έχουν να πληρώσουν ΦΠΑ. Επίσης, μήν ξεφτυλίζετε τις γνώσεις σας. Τον εκάστοτε τεχνικό δεν τον πληρώνεις για το αν έκανε 10 λεπτά ή 3 ώρες να λύσει μια βλάβη, αλλά γι αυτό που δεν μπορείς ΕΣΥ να κάνεις, και για τον χρόνο που έχει σπαταλήσει ΑΥΤΟΣ να μάθει αυτό που δεν ξέρεις. Φίλε μου αν θες να φτιάξεις σαν τεχνικός πελατειακή βάση δεν τον πατας στον λαιμό κάποιον οταν έχει ανάγκη. Αυτή η λογική των 65 ευρώ είναι η λογική της αρπαχτής και σε βάθος χρόνου το κλείνεις το μαγαζί. 1
platon2 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Mαλλον δεν μιλαω καλα Ελληνικα,............................. δεν εξηγειται αλλιως. Το ψαξιμο ξεκινησε στο τελος τις καραντινας και επιλεχθηκε η παραδοση κατ' οικον, παρ' ολο που υπαρχει e-shop καταστημα ενα τετραγωνο απο το σπιτι μου. Σχεδον ολα τα λαπτοπ της κατηγοριας αυτης που ηταν ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΑ ειχαν φυγει. Στα μεγαλα καταστηματα οι τιμες ηταν της κατηγοριας 750 Ευρω και πανω. Το οτι το αγορασα στο τσακ, ΔΕΝ ακυρώνει την παραπλάνηση του e-shop. Αν δεν βιαζομουνα, (θα ειχα γλυτωσει και τα 65 Ε) μπορει να το ειχα στειλει πισω και ακομα να περιμενα βεβαια, ενω αυτοι εχουν παρει τα λεφτα τους. Tο πηρα λοιπον, ΟΧΙ γιατι το βρηκα φθηνοτερα, αλλα γιατι δεν ειχα αλλες επιλογες. Επισης ΔΕΝ ακυρώνει την παραπλάνηση του e-shop. Αν για εσας ειναι δεδομένο, οτι αγοραζεις κατι και πρεπει να ξερεις απο softwear και hardwear για να δουλεψει, για μενα δεν ειναι. Θα επαιρνα χωρις καν windows και θα γλυτωνα και αλλα λεφτα. "" Αν το λαπτοπ ερχοταν και δεν ανοιγε καθολου (DOA) παλι το e-shop θα εφταιγε? """ Μη σου πω................ να μη το στελναν και καθολου?................ αυτο που το πας???? Μάλλον........... και συγνώμη πρεπει να τους ζητήσω. 14 λεπτά πριν, georgebou21 είπε Ρε φίλε λαθη γίνονται και το e-shop έκανε το αυτονόητο και του είπε να το στειλει πίσω. Τι έπρεπε να κάνει το e-shop θα μου πεις? Το post αυτό είχε τελικά νόημα αν το e-shop του τα μασαγε. Φίλε μου αν θες να φτιάξεις σαν τεχνικός πελατειακή βάση δεν τον πατας στον λαιμό κάποιον οταν έχει ανάγκη. Αυτή η λογική των 65 ευρώ είναι η λογική της αρπαχτής και σε βάθος χρόνου το κλείνεις το μαγαζί. Οχι φιλε μου................τετοια λαθη δεν γινονται απο σοβαρα μαγαζια. Θα σου πω τι επρεπε να κανει. Απο την Πολωνία που τα παιρνει, να ζητήσει γλωσσα σε Αγγλικα και αν δεν του το εξασφαλίσει ο προμηθευτης του τοτε να αναγράφεται στην περιγραφη του προιοντος , ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ γραμματα, οτι η γλωσα ειναι στα Πολωνικά. 1
georgebou21 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 10 λεπτά πριν, platon2 είπε Mαλλον δεν μιλαω καλα Ελληνικα,............................. δεν εξηγειται αλλιως. Το ψαξιμο ξεκινησε στο τελος τις καραντινας και επιλεχθηκε η παραδοση κατ' οικον, παρ' ολο που υπαρχει e-shop καταστημα ενα τετραγωνο απο το σπιτι μου. Σχεδον ολα τα λαπτοπ της κατηγοριας αυτης που ηταν ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΑ ειχαν φυγει. Στα μεγαλα καταστηματα οι τιμες ηταν της κατηγοριας 750 Ευρω και πανω. Το οτι το αγορασα στο τσακ, ΔΕΝ ακυρώνει την παραπλάνηση του e-shop. Αν δεν βιαζομουνα, (θα ειχα γλυτωσει και τα 65 Ε) μπορει να το ειχα στειλει πισω και ακομα να περιμενα βεβαια, ενω αυτοι εχουν παρει τα λεφτα τους. Tο πηρα λοιπον, ΟΧΙ γιατι το βρηκα φθηνοτερα, αλλα γιατι δεν ειχα αλλες επιλογες. Επισης ΔΕΝ ακυρώνει την παραπλάνηση του e-shop. Αν για εσας ειναι δεδομένο, οτι αγοραζεις κατι και πρεπει να ξερεις απο softwear και hardwear για να δουλεψει, για μενα δεν ειναι. Θα επαιρνα χωρις καν windows και θα γλυτωνα και αλλα λεφτα. "" Αν το λαπτοπ ερχοταν και δεν ανοιγε καθολου (DOA) παλι το e-shop θα εφταιγε? """ Μη σου πω................ να μη το στελναν και καθολου?................ αυτο που το πας???? Μάλλον........... και συγνώμη πρεπει να τους ζητήσω. Οχι φιλε μου................τετοια λαθη δεν γινονται απο σοβαρα μαγαζια. Θα σου πω τι επρεπε να κανει. Απο την Πολωνία που τα παιρνει, να ζητήσει γλωσσα σε Αγγλικα και αν δεν του το εξασφαλίσει ο προμηθευτης του τοτε να αναγράφεται στην περιγραφη του προιοντος , ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ γραμματα, οτι η γλωσα ειναι στα Πολωνικά. Τα λάθη είναι ανθρώπινα. Το πως το διαχειρίζεται το μαγαζί ξεχωρίζει το καλό μαγαζί από το κακό. Φιλικά πάντα και νομίζω ότι πλέον το εξαντλησαμε το θέμα. 2 1
IT chef Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Το ότι ο τεχνικός σεταρε windows,και δεν έκανε απλά την εγκατάσταση,το σκέφτηκε κανένας και λετε για το 65αρι; Προφανώς ήταν η έκδοση με την μία γλώσσα,πολύ πιθανό και να το ανέφερε κάπου,και να μήν το κατάλαβε o ts. Αν έλεγε : λειτουργικό windows 10 SL,καλα κρασα,για άνθρωπο που δε μπορεί να ακολουθήσει τρία βηματα στο γκουγκλ,να αλλάξει τη γλώσσα. Πιθανότερο βέβαια,να έχουν κομμάτια από Πολωνία,και να μην το αναφέρουν καν,να μην το ξέρουν καν οι υπεύθυνοι του σάιτ. Καταλαβαίνω την ανάγκη που σου δημιουργήθηκε να ενημερώσεις,αλλά εδώ είναι τεχνολογικό φόρουμ,στο "μαμάδες του φβ" ή και στο "νεαχρυσητελικήλυση" ίσως είχε κάποιο νόημα. Εδώ ξέρουμε από κομπιούτερ. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από IT chef
Giannakos83 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 On 30/05/2020 at 21:56, platon2 said: Αγόρασα ένα λάπτοπ πριν περίπου ένα μήνα μάρκας Lenovo από το eshop.gr. Μόλις το άνοιξα είδα ότι το λάπτοπ ήταν στα Πολωνικά!! Δεν μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί τους καθώς ήταν Σαββάτο βράδυ. Το λάπτοπ όμως έπρεπε να το ρυθμίσω γιατί το χρειαζόταν η κόρη μου λόγω εξεταστικής στο πανεπιστήμιο της. Οπότε κάλεσα τεχνικό και εφόσον έβγαλε τα μάτια του και αυτός τελικά τα γύρισε όλα στα Ελληνικά. Εννοείται ότι αυτό μου κόστισε (65€) για κάτι που θα μπορούσα να έχω κάνει μόνος μου και δωρεάν εφόσον το λάπτοπ ήταν στα Ελληνικά. Επικοινώνησα μαζί τους την Δευτέρα και μου είπαν ότι έπρεπε να το στείλω πίσω με αποτέλεσμα να έχανα τουλάχιστον μια εβδομάδα. Αν βέβαια το ανέφεραν αυτό στην περιγραφή του λάπτοπ θα επέλεγα κάποιο άλλο εξ αρχής. Άφησα μια κριτική στη σελίδα τους όπου ανέφερα το γεγονός και εννοείται δεν την ενέκριναν ποτέ. Το αναφέρω εδώ για να προσέξετε και εσείς αν τυχόν αγοράσετε λάπτοπ από εκεί και έχετε παρόμοιο θέμα... ΤΟ eshop έχει ενα απίστευτα μεγάλο θέμα με τα lenovo ... υπήρχαν παρτίδες που ερχόταν μέχρι και με ανοιχτά τα κουτιά τους και με κομμένη ταινία ασφαλείας ...!!!! Σε επικοινωνία μαζί τους είχαν πει πως ετσι τα παρέλαβαν από τον αντιπρόσωπο τους ...!!! Είχα επιστρέψει στο σύνολο 7 laptop !!!!! Σε καθε αντικατάσταση συνέβαινε ακριβώς το ίδιο θέμα μέχρι που στο τέλος βαρέθηκα και επέλεξα μάρκα hp ...!!! Προσοχη λοιπόν με lenovo και eshop gr !!!! 2
kalmik Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Να καταλάβουμε μαζί όλοι ότι laptop είναι προϊόν commodity και όχι niche market όπως παλιότερα. Έτσι τα laptop απευθύνονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό (εξ ου και η τεράστια αγορά) και στους απλούς αρχάριους χρήστες και η χρήση τους θα πρέπει να είναι κατανοητή. Κακώς δεχόμαστε ως πολίτες και δεν πιέζουμε το κράτος να είναι υποχρεωτικά οι συσκευές με οδηγίες στην γλώσσα μας (νομίζω υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία αλλά την γράφουν στα ..υποδήματά τους οι παραεισαγωγείς). ΄Όποιος θέλει ως γλώσσα Interface αγγλικά, πολωνικά ή σουαχίλι σεβαστό αλλά ως γλώσσα έναρξης να ορίζονται τα ελληνικά. Αυτό έχει ένα πρόσθετο κόστος αλλά θα πρέπει να ενσωματώνεται στην τιμή του προΪόντος. Εξάλλου από εκεί κερδίζει ο παρασεισαγωγέας, από τον αιθέμιτο ανταγωνισμό ακόμη και στις πιο ελάχιστες λεπτομέρειες. 2
SPYRER_007 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Και στα σουχιλι να ειναι εγκατεστημενο το λειτουργικο αλλαζει με τρια κλικ απο μεσα.Εικονίδια και οθονες ειναι τα ιδια παντου .Κατεβάζεις ενα μπροσερ στα αγγλικα Κανεις μια αναζητηση ΑΛΛΑΓΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ WINDOWS ακολουθεις τον τυφλοσούρτη και τελος https://support.microsoft.com/el-gr/help/4027670/windows-10-add-and-switch-input-and-display-language-preferences ΤΟ GOOGLE ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ....................ΠΡΩΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ................... 23 ώρες πριν, kabamaru2372 είπε Στις 1/6/2020 στις 4:55 ΜΜ, SPYRER_007 είπε Αντε αλλη μια φορα . Εμενα δεν με απασχολεί αν το ε-σηοπ φταιει η δεν φταίει. Ο καθένα εχει την γνωμη του και ειναι σεβαστή. Αυτο που δεν δεχομαι ομως με τιποοτα ειναι το εξής . Ενω ειναι μελος απο το 2004 με 3 ποστ δεν θυμήθηκε το ινσομνια για να ζητησει βοηθεια αλλα κατόπιν εορτής γαι να το χρησιμοποιήσει ως μεσο για να κραξει τον τεχνικό και το μαγαζι .Αν ειχε ανοιξει ενα θεμα αναφέροντας το προβλημα πριν και ζητωντας βοηθεια η εικονα και η αντιμετωπιση θα ηταν διαφορετικη, τουλαχιστον απο μέρους μου. Οσο οTS επιμένει να αγνοει την κοινωτητα και να την θυματε οποτε τον βολεύει τοσο θα επαναλαμβάνω τα ιδια. Ετσι μαθαίνεις τζαμπα ωστε την επομενη φορα να γλιτώσεις τα 65 ευρω............ οσο το συνεχιζεις τοσο θα το ξαναλεωωωωωωωωω. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από SPYRER_007 1
Kostas_ms Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Εκεί που το ζήτημα είναι μια μικρή, ενδεχομένως συχνή παρατυπία - που εν τέλη ούτε το ίδιο το κατάστημα μπορεί να μην το ήξερε -, και το κατάστημα -όπως θα έπρεπε- του είπε να επιστρέψει το λάπτοπ, επειδή η κοράκλα το ήθελε άμεσα ξαφνικά το κατάστημα βγήκε ο κακός της υπόθεσης. Και μετά παίρνουμε εμείς τηλέφωνο να ρωτήσουμε κάτι απλό, και οι υπάλληλοι είναι τσίτα στα νεύρα από τις μπουρδολογίες που έχουν ακούσει ..
kabamaru2372 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 5 ώρες πριν, georgebou21 είπε Το post αυτό είχε τελικά νόημα αν το e-shop του τα μασαγε. το ποστ έχει νόημα ενημέρωσης. αν μερικοί δεν θέλετε να ενημερώνεστε για τέτοια θέματα να μην κάνετε τον κόπο ούτε να μπαίνετε ούτε να σχολιάζετε... 2 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε Και στα σουχιλι να ειναι εγκατεστημενο το λειτουργικο αλλαζει με τρια κλικ απο μεσα.Εικονίδια και οθονες ειναι τα ιδια παντου .Κατεβάζεις ενα μπροσερ στα αγγλικα Κανεις μια αναζητηση ΑΛΛΑΓΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ WINDOWS ακολουθεις τον τυφλοσούρτη και τελος https://support.microsoft.com/el-gr/help/4027670/windows-10-add-and-switch-input-and-display-language-preferences ΤΟ GOOGLE ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ....................ΠΡΩΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ................... οσο το συνεχιζεις τοσο θα το ξαναλεωωωωωωωωω. μήπως οι οδηγίες που δίνεις είναι αφότου ο χρήστης τελειώσει με την εγκατάσταση των windows? γιατί νομίζω ο ts είπε ότι δεν μπορούσε να κάνει καν την εγκατάσταση γιατί δεν του έδινε επιλογή γλώσσας εγκατάστασης 1
platon2 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Τελικα εχει πολλους υπαλληλους το e-shop εδω μεσα. Θα παω στο "ασχετος με τα πισι" φορουμ, να ανοιξω θεμα. Over and Out. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2020 από platon2
SPYRER_007 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, kabamaru2372 είπε το ποστ έχει νόημα ενημέρωσης. αν μερικοί δεν θέλετε να ενημερώνεστε για τέτοια θέματα να μην κάνετε τον κόπο ούτε να μπαίνετε ούτε να σχολιάζετε... μήπως οι οδηγίες που δίνεις είναι αφότου ο χρήστης τελειώσει με την εγκατάσταση των windows? γιατί νομίζω ο ts είπε ότι δεν μπορούσε να κάνει καν την εγκατάσταση γιατί δεν του έδινε επιλογή γλώσσας εγκατάστασης Υπαρχει περιπτωση να μην υπαρχει γλωσα εγκαταστασης ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ Βαζει και like ο αλλος απο κατω KAI ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ..............ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΦΤΙΑΧΝΩ αλλα ενα google ξερω να το δουλευω 4 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε Στις 1/6/2020 στις 4:55 ΜΜ, SPYRER_007 είπε Αντε αλλη μια φορα . Εμενα δεν με απασχολεί αν το ε-σηοπ φταιει η δεν φταίει. Ο καθένα εχει την γνωμη του και ειναι σεβαστή. Αυτο που δεν δεχομαι ομως με τιποοτα ειναι το εξής . Ενω ειναι μελος απο το 2004 με 3 ποστ δεν θυμήθηκε το ινσομνια για να ζητησει βοηθεια αλλα κατόπιν εορτής γαι να το χρησιμοποιήσει ως μεσο για να κραξει τον τεχνικό και το μαγαζι .Αν ειχε ανοιξει ενα θεμα αναφέροντας το προβλημα πριν και ζητωντας βοηθεια η εικονα και η αντιμετωπιση θα ηταν διαφορετικη, τουλαχιστον απο μέρους μου. Οσο οTS επιμένει να αγνοει την κοινωτητα και να την θυματε οποτε τον βολεύει τοσο θα επαναλαμβάνω τα ιδια. Ετσι μαθαίνεις τζαμπα ωστε την επομενη φορα να γλιτώσεις τα 65 ευρω............ Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2020 από SPYRER_007 2
kabamaru2372 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 9 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε Υπαρχει περιπτωση να μην υπαρχει γλωσα εγκαταστασης ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ Βαζει και like ο αλλος απο κατω KAI ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ..............ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΦΤΙΑΧΝΩ αλλα ενα google ξερω να το δουλευω Καλημέρα! Ναι αυτό λέμε και έχει τύχει και σε άλλους που το εγραψαν σε αυτό το νήμα....
sexymwro7 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2020 11 ώρες πριν, platon2 είπε Τελικα εχει πολλους υπαλληλους το e-shop εδω μεσα. Γιατι ως γνωστον οι υπαλληλοι μοιραζονται τα κερδη του επιχειρηματια/ιδιοκτητη (μιας και ζουμε σε κομμουνιστικη κοινωνια), οποτε εχουν αμεσο συμφερον να θολωσουν τα νερα, για να τους ξαναπροτιμησετε... Το οτι πνιγεστε σε μια κουταλια νερο, για ενα θεμα που θα μπορουσε να ειχε λυθει σε 2 λεπτα, αν δε σας επιανε πανικος μεσα στην αγνοια σας, το σκεφτηκατε?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα