nbtz89 Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Όμορφα αυτοκίνητα και τα 2. Βρες να τα οδηγήσεις και δες ποιό σου αρέσει καλύτερα από θέμα εσωτερικής άνεσης - θέσης οδήγησης και οδηγικής συμπεριφοράς. Το tt που έχω μπει είναι κλειστοφοβικό, ένιωθα ότι οδηγάω ένα άρμα. Προσωπικά μου άρεσε. To mx-5 είναι κι αυτό στενάχωρο και χαμηλό. Το mx-5 ποιό σβέλτο για στροφές, το tt ποιό βαρύ αλλά κουβαλάει το prestige της audi. 1
mazdakias2413 Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, hexenlord είπε μαλλον σπαμαρω τωρα το θρεντ σου @mazdakias2413 αλλα θελω να κανω μια ερωτηση πιο πολυ για δικη μου ενημερωση: Ποιος ειναι ο λογος (περαν μαλλον του πολυ προφανη, τα χρηματα) που σε κανει να θες να αγορασεις αμαξι δεκαπενταετιας? Δεν μου το χαλας καθόλου το θρεντ , ίσα ίσα θεωρώ καλό να ακούγονται διάφορες απόψεις και να λύνονται οποίες απορίες δημιουργούνται. 😊 Επί του θέματος , τώρα , το θρεντ ξεκινάει γράφοντας ότι είμαι ιδιοκτήτης μια celica του 1989. Κάθε άλλο παρά καινούργιο το λες 😁, και ήταν ξεκάθαρα επιλογή δική μου. Με τα ίδια λεφτά θα μπορούσα να είχα πάει σε ένα daihatsu sirion μοντέλο 2008, και να ήταν και πιο οικονομικό στα παντα και να έβρισκα ανταλλακτικά και να μπορεί να πουληθεί και πιο ευκολα. Με τα ίδια λεφτά επίσης θα μπορούσα να πάω σε ένα hyundai i10 του 2012-14. Δεν το έκανα και δεν το μετανιώνω. Ο κανόνας με τον οποίο κινούμαι (όσο μπορώ φυσικά) όταν αγοράζω αμάξι είναι το κατά πόσο το γουστάρω . Αν δεν γυρνάω όταν το παρκάρω να το χαζεψω λίγο τότε έχω πάρει λάθος αμάξι. Το αν είναι παλιό η καινούργιο δεν με απασχολεί ιδιαίτερα , πόσο μάλλον από την στιγμή που του έχει γίνει σωστή συντήρηση και λειτουργία από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν θα έχω touch οθόνη μέσα στο αμάξι, αν θα εχει ψηφιακό καντράν και αν θα στρίβει μόνο του. Εγώ από το αμάξι μου θέλω να είναι πρώτα από όλα στην πένα , να το χαζεύω με τις ώρες όταν είναι σταματημένο , και όταν το οδηγάω να υπακούει πίστα στις εντολές μου και να μην "μασάει" . Οπότε στα 6-8000€ που θα διαθέσω , εγώ σαν οδηγός προτιμώ ένα καλοστημενο και καλοσυντηρημενο όχημα και ας είναι 15 και 20 χρόνων από ένα άλλο όχημα 5 ετών το οποίο δεν θα καλύπτει τις δικές μου ανάγκες . 2 ώρες πριν, nbtz89 είπε Όμορφα αυτοκίνητα και τα 2. Βρες να τα οδηγήσεις και δες ποιό σου αρέσει καλύτερα από θέμα εσωτερικής άνεσης - θέσης οδήγησης και οδηγικής συμπεριφοράς. Το tt που έχω μπει είναι κλειστοφοβικό, ένιωθα ότι οδηγάω ένα άρμα. Προσωπικά μου άρεσε. To mx-5 είναι κι αυτό στενάχωρο και χαμηλό. Το mx-5 ποιό σβέλτο για στροφές, το tt ποιό βαρύ αλλά κουβαλάει το prestige της audi. Μάλλον προς τα εκεί κλείνω... Θα δοκιμάσω και τα δυο στο δρόμο μάλλον πρώτου αποφασίσω. Μικρή διευκρίνιση μόνο, όταν λέτε ότι νιώθατε ότι οδηγουσατε άρμα πως το εννοείτε? 10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Το κακό είναι ότι αγοράζει ένα αμάξι που θα το έχει λιώσει ο προηγούμενος γιατί πόσοι γιατροί/πιλότοι/κομμώτριες να τα είχαν; Δεν είναι απαραίτητο αυτό. Εάν είναι καλοσυντηρημενο-προσεγμενο το αμάξι φαίνεται. Το καλό με το mx5 αυτής της γενιας είναι ότι τα περισσότερα είναι πρώτο χέρι και συνεπώς δεν έχουν κακοποιηθεί ακόμα όπως τα na και nb , ενώ τα ΤΤ ήταν ακριβά αυτοκίνητα τα οποία επίσης το αγοραστικό κοινό πρόσεχε . Το ότι υπάρχουν ξεσκισμενα υπάρχουν αλλά δεν μιλάμε για mx5 2ης γενιάς που κάθε 20χρονος καγκουρας παίρνει με 2500€ 9 ώρες πριν, hexenlord είπε Καταλαβα αγαπητε, ευχαριστω για την απαντηση και σορρυ για το οφτοπικ. Θεωρησα σιγουρο το οικονομικο απλα σκεφτηκα μηπως αυτα τα αυτοκινητα ειχαν κατι συγκεκριμενο που τα κανει αγαπητα σε συγκριση με το ιδιο αμαξι μια-δυο γενιες μετα. Κατι σαν vintage ας πουμε.. Το καλό με τα συγκεκριμένα αμάξια είναι ότι παίζουν μόνα τους σε αυτή τη τιμή. Από την μια έχεις το mx5 nc το οποίο δεν πρόκειται να πέσει πιο κάτω (τουλάχιστον στα επόμενα 3-4 χρόνια) καθώς οι τιμές των nb (προηγούμενη γενιά) είναι ήδη χώμα, ενώ παράλληλα ο αντικαταστάτης του (nd) δεν έχει πουλήσει έτσι ώστε να το αναγκάσει να πέσει λόγω πολυετους απουσίας της αντιπροσωπείας στη χώρα μας Από την άλλη το TT πέρα του ότι είναι future classic , προσφέρει πολλά για τα λεφτά του δίχως να έχει τα μειονεκτήματα των ανταγωνιστών της εποχής του ( πολλά κυβικά , υψηλή κατανάλωση) . Οπότε για κάποιον που ψάχνει ένα ποιοτικό διαχρονικό γρήγορο μικρό coupe , δίχως να θέλει να ξοδέψει μια περιουσία είναι από τις λίγες επιλογες Επεξ/σία 31 Μαΐου 2020 από mazdakias2413 Διασαφήνιση 1
junior-21- Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Άλλη χάρη το σαλιγκάρι, θα πω εγώ.... Γιατί δεν πας σε μια μάντρα να τα οδηγήσεις? 😜
nbtz89 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, mazdakias2413 είπε Μάλλον προς τα εκεί κλείνω... Θα δοκιμάσω και τα δυο στο δρόμο μάλλον πρώτου αποφασίσω. Μικρή διευκρίνιση μόνο, όταν λέτε ότι νιώθατε ότι οδηγουσατε άρμα πως το εννοείτε? Το σαλόνι του tt είναι "αντρικό" με ποιοτικά υλικά και ωραίες μεταλλικές λεπτομέρειες. Από την άλλη έχει πολύ μικρά παράθυρα και παρμπρίζ, η ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη, εκεί μου θύμισε "άρμα". Κάτι άλλο γενικό που ήθελα να αναφέρω. Τα σπορ αυτοκίνητα έχουν αρκετά μεγαλύτερο κόστος συντήρησης από ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Πέρα από το κόστος αγοράς πρέπει να έχεις ένα σεβαστό ποσό ανα πάσα στιγμή για ότι σου βγάλει. (Μη ξεχνάς ότι αυτά τα αμάξια κυκλοφόρησαν με τιμή αγοράς 30-40 χιλιάρικα). Τα αναλώσιμα (λάστιχα, λάδια, μπουζί, τακάκια, μέρη ανάρτησης) είναι κι αυτά ακριβά. Ειδικότερα μιλώντας, στα mx-5 πχ την ακούνε τα αμορτισέρ μετά απο κάποια χιλιόμετρα. Επίσης αν βλέπειςαγγελία με tt με κάτω απο 100.000 χλμ να είσαι υποψιασμένος. Αυτά τα αμάξια λόγω ηλικίας και αγοραστικού κοινού, τα περισσότερα κουβαλάνε προβλήματα που οι ιδιοκτήτες θα αποφύγουν να σου αναφέρουν οπότε μπορεί να χρειστεί να τα πας το αμάξι για έλεγχο και σε περισσότερα από 1 συνεργείο. Αυτά από κάποιον που έχει περάσει από αυτή τη διαδικασία. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2020 από nbtz89
mazdakias2413 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 1 λεπτό πριν, nbtz89 είπε Το σαλόνι του tt είναι "αντρικό" με ποιοτικά υλικά και ωραίες μεταλλικές λεπτομέρειες. Από την άλλη έχει πολύ μικρά παράθυρα και παρμπρίζ, η ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη, εκεί μου θύμισε "άρμα". Κάτι άλλο γενικό που ήθελα να αναφέρω. Τα σπορ αυτοκίνητα έχουν αρκετά μεγαλύτερο κόστος συντήρησης από ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Πέρα από το κόστος αγοράς πρέπει να έχεις ένα σεβαστό ποσό ανα πάσα στιγμή για ότι σου βγάλει. (Μη ξεχνάς ότι αυτά τα αμάξια κυκλοφόρησαν με τιμή αγοράς 30-40 χιλιάρικα). Τα αναλώσιμα (λάστιχα, λάδια, μπουζί, τακάκια, μέρη ανάρτησης) είναι κι αυτά ακριβά. Ειδικότερα μιλώντας, στα mx-5 πχ την ακούνε τα αμορτισέρ μετά απο κάποια χιλιόμετρα. Επίσης αν βλέπειςαγγελία με tt με κάτω απο 100.000 χλμ να είσαι υποψιασμένος. Αυτά τα αμάξια λόγω ηλικίας και αγοραστικού κοινού, τα περισσότερα κουβαλάνε προβλήματα που οι ιδιοκτήτες θα αποφύγουν να σου αναφέρουν οπότε μπορεί να χρειστεί να τα πας το αμάξι για έλεγχο και σε περισσότερα από 1 συνεργείο. Αυτά από κάποιον που έχει περάσει από αυτή τη διαδικασία. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τον χρόνο σου. Από ότι έχω διαβάσει , το ΤΤ ποναγε περισσότερο σε περιφερειακά τα οποία κατά βάση εντοπίζονται εύκολα. Ένας έλεγχος σε μια αντιπροσωπεία θεωρείς ότι δεν θα αρκούσε?
squib Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Η πίσω κίνηση έαν τη ξέρεις είναι fun to drive. Εγώ θα πήγαινα στο ΤΤ για αλλους λόγους. Αυτοκίνητα που έχουν τετρακίμηνη πάτημα και με μικρό κόστος 300hp + δύσκολα βρίσκεις.
nbtz89 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, mazdakias2413 είπε Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τον χρόνο σου. Από ότι έχω διαβάσει , το ΤΤ ποναγε περισσότερο σε περιφερειακά τα οποία κατά βάση εντοπίζονται εύκολα. Ένας έλεγχος σε μια αντιπροσωπεία θεωρείς ότι δεν θα αρκούσε? Η αντιπροσωπεία ή ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο είναι ένα καλό μέρος να ξεκινήσεις. Απλά η audi πχ θα σε χρεώσει ένα 50 άρικο για να ελέγξει το αυτοκίνητο ο μηχανικός της και να σου δώσει ένα χαρτί - report με τα ευρήματα και το κόστος εργασίας & ανταλλακτικών. Για επίλυση τυχόν σφάλματων του εγκεφάλου θα σε χρεώσουν έξτρα. Απο κει και πέρα σίγουρα θα πρέπει να πας το αυτοκίνητο και σε ένα βουλκανιζατέρ. Από την ευθυγράμμιση θα καταλάβεις πολλά για το αν έχει χτυπηθεί το αμάξι, αν έχει στραβά μέρη κλπ. Είναι βασικό για την ασφάλεια σου. Αυτά για να έχεις μια εικόνα τι να περιμένεις γιατί μπορεί πχ ένα αμάξι να φαίνεται ευκαιρία στα 5000 χιλιάρικα αλλά να θέλει άλλο 1,5 χιλιάρικο για να έρθει σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Επεξ/σία 1 Ιουνίου 2020 από nbtz89
mazdakias2413 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 2 λεπτά πριν, nbtz89 είπε Η αντιπροσωπεία ή ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο είναι ένα καλό μέρος να ξεκινήσεις. Απλά η audi πχ θα σε χρεώσει ένα 50 άρικο για να ελέγξει το αυτοκίνητο ο μηχανικός της και να σου δώσει ένα χαρτί - report με τα ευρήματα και το κόστος εργασίας & ανταλλακτικών. Για επίλυση τυχόν σφάλματων του εγκεφάλου θα σε χρεώσουν έξτρα. Απο κει και πέρα σίγουρα θα πρέπει να πας το αυτοκίνητο και σε ένα βουλκανιζατέρ. Από την ευθυγράμμιση θα καταλάβεις πολλά για το αν έχει χτυπηθεί το αμάξι, αν έχει στραβά μέρη κλπ. Είναι βασικό για την ασφάλεια σου. Αυτά για να έχεις μια εικόνα τι να περιμένεις γιατί μπορεί πχ ένα αμάξι να φαίνεται ευκαιρία στα 5000 χιλιάρικα αλλά να θέλει άλλο 1,5 χιλιάρικο για να έρθει σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Κατάλαβα...τα έχω περάσει και με την celica ...Σας ευχαριστω για τον χρόνο σας και τις πληροφορίες😊
d_gkal Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Αν πάρεις το ΤΤ θα πρέπει να αλλάξεις το username σου. Είσαι διατεθειμένος να το κάνεις; 🤣
mazdakias2413 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 5 λεπτά πριν, d_gkal είπε Αν πάρεις το ΤΤ θα πρέπει να αλλάξεις το username σου. Είσαι διατεθειμένος να το κάνεις; 🤣 Αχαχαχχααχαχχαχ Θεουλης😂😂 Κοίτα να δεις , αγαπάω mazda , αλλά ρε φίλε πραγματικά όταν ψηφίζεις με τα λεφτά σου , δεν χωράνε φανατισμοι 1
vamvakoolas Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 αν και σπορ αυτοκινητα εχουν διαφορετικο χαρακτηρα: το μαζντα ειναι το αυτοκινητο της παραλιας, να πας βολτα να παιξεις στις στροφες, γενικα παιχνιδιαρικο το αουντι απο την αλλη εχει μεγαλυτερους χωρους, κανεις πιο ανετα μεγαλο ταξιδι και στις ευθειες (και στροφες αναλογα το στισιμο) δε πιανεται.. Το αουντι εχει μεγαλυτερη καταναλωση ανταλλακτικα τιμες/διαθεσιμοτητα ιδιες ισως ενα κλικ καλυτερο το αουντι
mazdakias2413 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, vamvakoolas είπε αν και σπορ αυτοκινητα εχουν διαφορετικο χαρακτηρα: το μαζντα ειναι το αυτοκινητο της παραλιας, να πας βολτα να παιξεις στις στροφες, γενικα παιχνιδιαρικο το αουντι απο την αλλη εχει μεγαλυτερους χωρους, κανεις πιο ανετα μεγαλο ταξιδι και στις ευθειες (και στροφες αναλογα το στισιμο) δε πιανεται.. Το αουντι εχει μεγαλυτερη καταναλωση ανταλλακτικα τιμες/διαθεσιμοτητα ιδιες ισως ενα κλικ καλυτερο το αουντι Για καθημερινό εσείς ποιο θα προτιμούσατε? Επίσης μου κάνει εντύπωση που λέτε ότι σε ανταλλακτικά και σε διαθεσιμοτητα είναι καλύτερο το audi
vamvakoolas Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 για καθημερινη χρηση ισως το audi μιας και εχει περισσοτερους χωρους για ψωνια ενω αν θες να βαλεις κανενα 3ο εστω δυσκολα θα μπει (για μια διαδρομη στη πολη). Επισης το μαζντα ξεχασα ενα κακο οτι εχεις και συντηρηση οροφης (εκτος αν πας σε καμπριο ΤΤ) και ρισκο καποιος καγκουρας να σου τη σκισει (εκτος αν παρεις χαρντ τοπ) ανταλλακτικα το αουντι μοιραζεται αρκετα απο Α4/Α3 ενω υπαρχουν και αρκετα τροπετα μτχ δηλ ανταλλακτικα απο τρακαρισμενα σε σχεση με το μαζντα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα