Προς το περιεχόμενο

Audi TT (8N) vs Mazda MX-5 (NC)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάτοχος μιας καλοσυντηρημενης Celica του '89, σκέφτομαι να κάνω το άλμα και να πάω σε κάποιο πιο "δυνατό" και "σφιχτό" αμάξι , καθώς η Celica πλέον δεν με καλύπτει οδηγικά.

Μετά από αρκετή έρευνα , έχω καταλήξει μεταξύ Audi TT (την έκδοση 1.8Τ quattro 225hp) και Mazda MX5 NC (το "μικρό" 1.8 130hp)

Και τα δυο αμάξια τα βρίσκεις στα 6-8κ . 

Θετικά mx5:

-Πιο αξιόπιστο 

- Πιο καινούργιο (2006-2010)

- Πιο οικονομικό σε καύσιμο και συντήρηση 

-Προσωπικα πιο όμορφο εξωτερικά

Θετικά tt:

-Πιο ποιοτικό σαν κατασκευή (ποιοτικότερα πλαστικά, καλύτερη συναρμογή, ποιοτικότερα δέρματα , αλουμινένια κομμάτια κλπ)

-Πιο δυνατό κατά 100hp

-Πανεμορφη καμπίνα (ειδικά με τα καθίσματα baseball)

-Τετρακινητο (πιο σταθερό πάτημα στο δρόμο)

-Πισω μέρος που θυμίζει οπίσθια νεαρής λατίνας πορνοστάρ

Το αυτοκίνητο γενικά θα χρησιμοποιείται για καθημερινό (οι μετακινήσεις μου γίνονται σε μεγάλες λεωφόρους πχ Κηφισός , Βουλιαγμένης , Συγγρού, Ποσειδώνος κλπ), και ενίοτε για ταξιδακια -εκδρομουλες .

Οι απορίες μου είναι οι εξής:

-Οι πίσω θέσεις του coupe TT , χωράνε (έστω και μετά βίας) έναν νορμάλ άνθρωπο? καθώς προτιμώ το look του κουπέ έναντι του ανοιχτού και οι πίσω θέσεις ειναι ένα καλό μπόνους

-Οι ιδιοκτήτες των mx5 και tt πείτε μου την άποψη σας για τα αυτοκίνητα...πως είναι στον δρόμο , στην καθημερινότητα κλπ

-Η κατανάλωση που κυμαίνεται τόσο με ήπια όσο και με πιο γρήγορη οδήγηση ?

-Ποιο απο τα δυο θα προτιμούσατε και γιατί?

 

 

 

8213052620e6f348482eba6f22ea6508.jpg

audi_tt_mk1_10.jpeg

Δημοσ.

Θα γίνει πάλι Γερμανοιαπωνικός πόλεμος εδώ :P/
Υπερχαρούμενος κάτοχος NB τους τελευταίους 6 μήνες θα σου πω μερικές εντυπώσεις. Να πω ότι δεν κυκλοφορώ καθημερινά ούτε σε ώρες αιχμής.

Απολαυστική οδήγηση. Αυτό το καταλαβαίνεις κυρίως με το πόσο θα σου κακοφανεί όταν το οδηγήσεις καιρό και  μπεις σε κάποιο συμβατικό αμάξι.
Η κουκούλα σου δημιουργεί ένα άγχος και καλό θα ήταν να έχεις πάρκινγκ.
Από κατανάλωση το δικό μου καίει περίπου 10-11/100, αλλά νομίζω πως το NC είναι αισθητά πιο οικονομικό.
Από χώρους μην περιμένεις πολλά :P

Αν ήμουν στη θέση σου πάντως δεν  θα κοίταγα το TT κυρίως λόγω αξιοπιστίας. Δεν έχω ακούσει από γνωστούς κ.λπ, απλά ότι έχω διαβάσει στο internet όταν έψαχνα να αγοράσω.
Αν κοίταγα κάποιο άλλο τότε θα ήταν κάποιο S2K (που είναι αρκετά πιο ακριβό) είτε NB 1.8 (το προτιμώ εμφανισιακά σε σχέση με το NC).

  • Like 2
Δημοσ.

Ακριβώς επειδή δεν έχω πάρκινγκ ένας λόγος που γέρνω προς το TT είναι αυτός, για s2k δεν με παίρνει η αλήθεια είναι όσο και αν το αγαπώ σαν αμάξι . Τι θέματα έχεις ακούσει για το TT ? (γιατί πέρα από κάνα δυο περιφερειακά δεν έχω διαβάσει κάτι άλλο) 

Όσο για τον γερμανοιαπωνικο πόλεμο , ευελπιστώ να μην γίνει γιατί και θα διέλυε την κουβέντα και νόημα δεν θα χε ( και είμαι φανατικός λάτρης της mazda, αλλά φανατισμοι δεν χωράνε όταν επιλέγεις με τα λεφτά που δούλεψες)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είχε χρειαστεί να το ψάξω πολύ συγκεκριμένα. Ήμουν σε παρόμοια φάση με σένα, δηλαδή ήθελα κάτι πιο σπορ, αλλά απέρριψα πολύ σύντομα τα TT.

Με ένα googlαρισμα βρίσκεις μερικά π.χ.
http://audi-club.gr/forums/index.php?showtopic=243
http://audi-club.gr/forums/index.php?showtopic=1141

http://audi-club.gr/forums/index.php?showtopic=7906

Αν θυμάμαι καλά, τα πρώτης γενιάς ήταν αυτά με τα πολλά προβλήματα αλλά προφανώς δεν πας για τέτοιο.


Ίσως να περιμένεις να βρεις κάνα καλό NC rc (αυτό με το hardtop που ανοίγει/κλείνει με κουμπί). Δες πιο κάτω για παράδειγμα.
https://www.car.gr/23180429-mazda-mx-5

https://www.car.gr/22853964-mazda-mx-5-1-8-mid-hard-top

https://www.car.gr/28659077-mazda-mx-5-roadster-coupe
Αφού πας για σπορ αμάξι είναι αμαρτία να μην πάρεις κάμπριο :P

 

 

Επεξ/σία από manos89
  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν έχεις δικό σου πάρκινγκ τότε λίγο πολύ η απόφαση σου έχει παρθεί για εσένα προς το TT. Και εγώ θα προτιμούσα το MX-5 μεταξύ των δυο για άπειρους λόγους όμως αν δεν είναι hard top και έχεις το ύφασμα και το έχεις εκτεθειμένο σε κάθε λογής καιρικό φαινόμενο τότε καληνύχτα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Αν δεν έχεις δικό σου πάρκινγκ τότε λίγο πολύ η απόφαση σου έχει παρθεί για εσένα προς το TT. Και εγώ θα προτιμούσα το MX-5 μεταξύ των δυο για άπειρους λόγους όμως αν δεν είναι hard top και έχεις το ύφασμα και το έχεις εκτεθειμένο σε κάθε λογής καιρικό φαινόμενο τότε καληνύχτα. 

Και δεν το κάνει hard top? Τι κόστος έχει? Θυμάμαι σωστά ότι ήταν 4000€ διαφορά όταν έβγαινε?

Α τώρα είδα το πρώτο στο car είναι hard top

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Δημοσ.

Αν θέλεις να χαρείς οδήγηση παίρνεις MX5 αν δε σε καίει και τόσο τότε ΤΤ. Το ΜΧ5 μπορεί να χρησιμοποιηθεί και καθημερινά αλλά το βλέπεις ότι ''πονάει'' στις αστικές μετακινήσεις τόσο στις λακκούβες όσο και στο σταμάτα ξεκίνα. Με υφασμάτινη οροφή θες πάρκινγκ αν είσαι σε μεγάλο αστικό κέντρο, σε επαρχία δεν έχεις και τόσο θέμα. Από κατανάλωση κάπου στα 7-9λ παίζουν μικτά. Στην πόλη δε θα πέφτεις φυσικά κάτω από 11.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, manos89 είπε

Δεν είχε χρειαστεί να το ψάξω πολύ συγκεκριμένα. Ήμουν σε παρόμοια φάση με σένα, δηλαδή ήθελα κάτι πιο σπορ, αλλά απέρριψα πολύ σύντομα τα TT.

Με ένα googlαρισμα βρίσκεις μερικά π.χ.
http://audi-club.gr/forums/index.php?showtopic=243
http://audi-club.gr/forums/index.php?showtopic=1141

http://audi-club.gr/forums/index.php?showtopic=7906

Αν θυμάμαι καλά, τα πρώτης γενιάς ήταν αυτά με τα πολλά προβλήματα αλλά προφανώς δεν πας για τέτοιο.


Ίσως να περιμένεις να βρεις κάνα καλό NC rc (αυτό με το hardtop που ανοίγει/κλείνει με κουμπί). Δες πιο κάτω για παράδειγμα.
https://www.car.gr/23180429-mazda-mx-5

https://www.car.gr/22853964-mazda-mx-5-1-8-mid-hard-top

https://www.car.gr/28659077-mazda-mx-5-roadster-coupe
Αφού πας για σπορ αμάξι είναι αμαρτία να μην πάρεις κάμπριο :P

Kαλησπερα σας,

 Αρχικά ευχαριστώ για τον χρόνο σας και για όλα τα λινκς που παραθεσατε.  Η κωδική ονομασία 8Ν αναφέρεται σε ΤΤ πρώτης γενιάς (1999-2005) , και αυτό είναι το αμάξι το οποίο σκέφτομαι. Διαβάζοντας τα λινκς που στείλατε και έχοντας κάνει και εγώ την δική μου έρευνα στο google , έχω διαπιστώσει ότι το συγκεκριμένο αμάξι "πονάει" σε χαζά περιφερειακα , και όχι σε καίρια μηχανικά η ηλεκτρολογικά ζητήματα. Κατά βάση τα οποία προβλήματα μπορεί να προκύψουν είναι το κοντέρ το οποίο "τρελαίνεται" , αλλά επισκευάζεται , διχως υψηλό κόστος (η αλλαγή είναι ακριβή) , πρέπει να ελέγχεις πολλαπλασιαστές , αισθητήρα λάμδα και haldex, καθώς και τον ιμάντα του (που ούτως η άλλως αυτόν τον ελέγχεις σε όλα τα αμάξια).  Δεν το λες απροβληματιστο όπως το mx5, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι είναι και ζημιαρικο. Για το rc mx5 δεν το σκέφτομαι καθόλου για 3 βασικους λόγους:

- Αξιοπιστία μηχανισμού

-Βαρος (συν το ότι μεταθέτει το κέντρο βάρους πιο ψηλά επηρεάζοντας σε κάποιον βαθμό την οδήγηση)

- μειωμένος χώρος αποσκευών τη στιγμή που by default είναι μικρός 

Και αυτοί είναι και οι λόγοι που κατά αντιστοιχία προτιμώ το coupe TT από το cabrio

 

Όσο για το cabrio της υπόθεσης , οκ είναι ωραίο να το έχεις άνοιξη/φθινόπωρο όπου ο ήλιος δεν βράζει αλλά δεν έχει και κρύο , αλλά είναι στο τέλος της ημέρας μη πρακτικό στο 80% των περιπτώσεων, και ειδικά τη στιγμή που δεν έχω γκαράζ🙄, οπότε ειλικρινά σαν αγοραστής αν έβγαινε πχ το mx5 όπως το ΤΤ σε κάποια κουπέ έκδοση , την κουπέ θα προτιμούσα 😊 (και να σημειωθεί ότι υπάρχει μια z3 στην οικογένεια οπότε έχω ζήσει την όλη φάση ...δεν τα λέω δίχως πείρα).

 

Επίσης θα ήθελα να μάθω αν επιτρέπετε, που καταληξατε

 

2 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Αν θέλεις να χαρείς οδήγηση παίρνεις MX5 αν δε σε καίει και τόσο τότε ΤΤ. Το ΜΧ5 μπορεί να χρησιμοποιηθεί και καθημερινά αλλά το βλέπεις ότι ''πονάει'' στις αστικές μετακινήσεις τόσο στις λακκούβες όσο και στο σταμάτα ξεκίνα. Με υφασμάτινη οροφή θες πάρκινγκ αν είσαι σε μεγάλο αστικό κέντρο, σε επαρχία δεν έχεις και τόσο θέμα. Από κατανάλωση κάπου στα 7-9λ παίζουν μικτά. Στην πόλη δε θα πέφτεις φυσικά κάτω από 11.και 

Και εγώ την ίδια εντύπωση με εσάς είχα για "απολαυστική οδήγηση" . Ότι το mx5 είναι μια απο τις καλύτερες αν όχι η καλύτερη επιλογή σε αυτή τη κατηγορία. Ωστόσο όσους έχω ρωτήσει , που έχουν οδηγήσει και τα δυο , βάζουν το ΤΤ πιο πάνω από το mx5 λόγω κρατηματων , θέσης οδήγησης , και δύναμης. Κυρίως λόγω κρατηματων μάλιστα πολλοί το χαρακτηρίζουν καλύτερο από το s2k το οποίο όταν το άκουσα δεν το πίστευα (γενικά το ΤΤ το είχα στο μυαλό μου ότι είναι αυτοκίνητο για μόστρα και όχι τόσο ουσίας , ωστόσο όσο το ψάχνω τόσο καλύτερα λόγια διαβάζω/ακούω για αυτό). Αν έχετε εμπειρία με κάποιο από τα δυο (η και τα δυο) ευχαρίστως να την ακουσω

Ποιοι λόγοι είναι αυτοί? Γιατί θεωρητικά το soft top μπορεί κανείς να το αποφύγει αν πάρει το coupe tt η το rc mx5 (το οποίο ήταν hardtop) . Θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψη σας😊

Επεξ/σία από mazdakias2413
Πρόσθεση ερωτησης
Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες ότι έχει καλύτερα κρατήματα, αναφέρομαι ξεκάθαρα στην αίσθηση που σου δίνει. Πχ μπορεί με το ΤΤ να πάρεις μια στροφή με 100χλμ και το ΜΧ5 να μην μπορεί να μπει με πάνω από 80χλμ ωστόσο το δεύτερο θα σου δώσει την αίσθηση ότι έστριψες με παραπάνω, όπως ένα καρτ. Το ΜΧ5 δεν είναι γρήγορο αλλά σου δίνει την αίσθηση ότι πας γρήγορα και αυτό είναι που το διαφοροποιεί.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

μαλλον σπαμαρω τωρα το θρεντ σου @mazdakias2413 αλλα θελω να κανω μια ερωτηση πιο πολυ για δικη μου ενημερωση: Ποιος ειναι ο λογος (περαν μαλλον του πολυ προφανη, τα χρηματα) που σε κανει να θες να αγορασεις αμαξι δεκαπενταετιας? 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, hexenlord είπε

μαλλον σπαμαρω τωρα το θρεντ σου @mazdakias2413 αλλα θελω να κανω μια ερωτηση πιο πολυ για δικη μου ενημερωση: Ποιος ειναι ο λογος (περαν μαλλον του πολυ προφανη, τα χρηματα) που σε κανει να θες να αγορασεις αμαξι δεκαπενταετιας? 

Με τόσα λεφτά που διαθέτει τι άλλες επιλογές έχει σε σπορ αυτοκίνητο που θέλει; Ηδη αυτά που έχει στο μυαλό του κοστίζουν αρκετά για χρήση και ασφάλειες + τέλη. Δεν μιλάμε να πάει σε αυτοκίνητο με 2000cc και πάνω όπου εκεί θέλει 2 μηνιάτικα το έτος μόνο για την ασφάλεια και τα τέλη. Αναγκαστικά λοιπόν θα κοιτάξει αυτοκίνητα εκείνης της περιόδου. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Με τόσα λεφτά που διαθέτει τι άλλες επιλογές έχει σε σπορ αυτοκίνητο που θέλει; Ηδη αυτά που έχει στο μυαλό του κοστίζουν αρκετά για χρήση και ασφάλειες + τέλη. Δεν μιλάμε να πάει σε αυτοκίνητο με 2000cc και πάνω όπου εκεί θέλει 2 μηνιάτικα το έτος μόνο για την ασφάλεια και τα τέλη. Αναγκαστικά λοιπόν θα κοιτάξει αυτοκίνητα εκείνης της περιόδου. 

Το κακό είναι ότι αγοράζει ένα αμάξι που θα το έχει λιώσει ο προηγούμενος γιατί πόσοι γιατροί/πιλότοι/κομμώτριες να τα είχαν;

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Με τόσα λεφτά που διαθέτει τι άλλες επιλογές έχει σε σπορ αυτοκίνητο που θέλει; Ηδη αυτά που έχει στο μυαλό του κοστίζουν αρκετά για χρήση και ασφάλειες + τέλη. Δεν μιλάμε να πάει σε αυτοκίνητο με 2000cc και πάνω όπου εκεί θέλει 2 μηνιάτικα το έτος μόνο για την ασφάλεια και τα τέλη. Αναγκαστικά λοιπόν θα κοιτάξει αυτοκίνητα εκείνης της περιόδου. 

Καταλαβα αγαπητε, ευχαριστω για την απαντηση και σορρυ για το οφτοπικ. Θεωρησα σιγουρο το οικονομικο απλα σκεφτηκα μηπως αυτα τα αυτοκινητα ειχαν κατι συγκεκριμενο που τα κανει αγαπητα σε συγκριση με το ιδιο αμαξι μια-δυο γενιες μετα. Κατι σαν vintage ας πουμε..

  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Το κακό είναι ότι αγοράζει ένα αμάξι που θα το έχει λιώσει ο προηγούμενος γιατί πόσοι γιατροί/πιλότοι/κομμώτριες να τα είχαν;

Φαντάζομαι ότι και ο ίδιος δεν θα το θέλει για να πάει να αγοράζει ζαρζαβατικά από την λαϊκή. Αλλωστε σαν πόσο καιρό να το κρατήσει και ο ίδιος μέχρι να δώσει άλλα 6-8κ για να πάρει το επόμενο μοντέλο; Εφόσον ο προηγούμενος το πρόσεχε όπως πρέπει ας το έσκιζε κιόλας.

Δημοσ.

Εξαρταται τι θελεις, αρκετα διαφορετικα αυτοκινητα.

Εγωπροσωπικα θα πηγαινα σε tt λογω αλογων και τετρακινησης (ο 20vt τρομερο μοτερ).

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...