Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι παντού τραγικά τα πράγματα με τις online αγορές και τα μαγαζιά και ακόμα χειρότερα στη χώρα μας. Λόγω δουλειάς συνεργάζομαι με πολλούς επιχειρηματίες και μπορώ να πω ότι το 95% κάνουν λαμογιές, οι καλύτεροι φοροδιαφεύγουν, παραγγέλνουν β ποιότητας προϊόντα και τα πουλάνε στις τιμές της α ποιότητας (τρόφιμα, καφέδες, ρούχα κλπ), νοθεύουν, κάνουν εισαγωγές και παραεισαγωγές ταυτόχρονα, πουλάνε εκθεσιακά και επιστροφές σαν καινούργια, δεν παραδέχονται τα λάθη τους, βάζουν του υπαλλήλους να εκθειάζουν την προϊστορική απούλητη σαβούρα στους ανυποψίαστους κλπ.

Εγώ όπως και πολλοί άλλοι αγοραστές έχω αναπτύξει ολόκληρο πρωτόκολλο παραλαβής:

α. Το προϊόν ελέγχεται διεξοδικά αμέσως μετά την παραλαβή.

β. Ο χώρος είναι επαρκώς φωτισμένος και στήνονται δύο κάμερες για το unboxing και τον έλεγχο.

γ. Αν υπάρχει πρόβλημα η επικοινωνία με το μαγαζί γίνεται άμεσα, τηλεφωνικά και με email για να υπάρχουν στοιχεία. Στο τηλέφωνο το ύφος είναι πολύ cool χωρίς κανένα εκνευρισμό και απειλές γιατί μειώνει την πιθανότητα να γίνει η δουλειά μου όμως με τις κατάλληλες ατάκες που δείχνουν ότι ξέρω πως λειτουργούν τα πράγματα και ότι δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι.

Παρόλα αυτά την έχω πατήσει και εγώ αρκετές φορές, ιδίως ο εκβιασμός των μεγάλων αλυσίδων που σου λένε θα επικοινωνήσουμε μαζί σου, σε παίρνουν μετά από 4-5 μέρες και σου λένε στείλε το πίσω με δικά μας έξοδα και θα σου στείλουμε καινούργιο όμως επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμο δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε καν εκτίμηση του πότε θα το έχεις πάντα πιάνει. Αν πάλι τους πεις να σου επιστρέψουν τα χρήματα τότε στην καλύτερη σου λένε ότι τότε θα το στείλεις πίσω με δικά σου έξοδα τα οποία είναι πολλά για μεγάλα αντικείμενα επειδή ζω στην επαρχεία, στη χειρότερη απλά δεν το δέχονται και δεν τους απασχολεί τι λέει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Συμπάσχω με τον OP και βρήκα την ευκαιρία και εγώ να βγάλω τα απωθημένα μου. Ψυχοθεραπεία το insomnia 🤣.

PS: Το Eshop στον πρώτο μου πολύ ακριβό υπολογιστή το 2009 μου είχε βάλει διαφορετικά dimm μνήμης, πόσους μήνες από τη ζωή μου έχασα προσπαθώντας να τα κάνω να δουλέψουν σωστά χωρίς να καταλαβαίνω τι φταίει. Ήταν και ίδια εμφανισιακά τα άτιμα.

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Δυστυχώς αυτά παθαίνουν όσοι παραλαμβάνουν παραγγελίες και δεν ελέγχουν τις αποδείξεις/τιμολόγιά τους.

Οι περιγραφές αυτόν ακριβώς το σκοπό έχουν, να εξακριβώνεις αν αυτό που παρήγγειλες είναι και αυτό που έφτασε στα χέρια σου.

Ο υπάλληλος που σε βάζει να υπογράψεις το δελτίο παραγγελίας/απόδειξη παραλαβής δεν το κάνει για να έχει τη τζίφρα σου απλά στο αρχείο.

Πριν υπογράψεις την παραλαβή, ελέγχεις/διασταυρώνεις τα προϊόντα που βρίσκονται μπροστά σου και αν αυτό δεν είναι εφικτό λόγω ουράς

στο ταμείο όπως λες, πας παραδίπλα από το ταμείο και το κάνεις.

Δημοσ.

Πριν από λίγους μήνες είχα αγοράσει outdoor antenna από το eshop, το οποίο το άνοιξα -προσεκτικά χωρίς να καταστρέψω την συσκευασία και το χρησιμοποίησα.

Επειδή είδα ότι δεν κάνει την δουλειά μου, το επέστρεψα. Σε μια εβδομάδα είχα πάρει πιστωτικό.

Το ίδιο ακριβώς έγινε και με το κλιματιστικό που μου το έφεραν με σπασμένες γρίλιες. Το είδα εκ των υστέρων και τους πήρα τηλέφωνο και το άλλαξαν.

Οπότε μου κάνει εντύπωση που δεν δέχονται να δώσουν πιστωτικό για 2-3 απλά μελάνια... 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, othon.gr είπε

Δυστυχώς αυτά παθαίνουν όσοι παραλαμβάνουν παραγγελίες και δεν ελέγχουν τις αποδείξεις/τιμολόγιά τους.

Οι περιγραφές αυτόν ακριβώς το σκοπό έχουν, να εξακριβώνεις αν αυτό που παρήγγειλες είναι και αυτό που έφτασε στα χέρια σου.

Ο υπάλληλος που σε βάζει να υπογράψεις το δελτίο παραγγελίας/απόδειξη παραλαβής δεν το κάνει για να έχει τη τζίφρα σου απλά στο αρχείο.

Πριν υπογράψεις την παραλαβή, ελέγχεις/διασταυρώνεις τα προϊόντα που βρίσκονται μπροστά σου και αν αυτό δεν είναι εφικτό λόγω ουράς

στο ταμείο όπως λες, πας παραδίπλα από το ταμείο και το κάνεις.

Σωστος αλλα εδω ο υπαλληλος ειναι point ειπαμε δεν αρνειται τιποτα οι αλοι επανω ειναι δυσκιλιοι 

Μόλις τώρα, The_Judas είπε

Πριν από λίγους μήνες είχα αγοράσει outdoor antenna από το eshop, το οποίο το άνοιξα -προσεκτικά χωρίς να καταστρέψω την συσκευασία και το χρησιμοποίησα.

Επειδή είδα ότι δεν κάνει την δουλειά μου, το επέστρεψα. Σε μια εβδομάδα είχα πάρει πιστωτικό.

Το ίδιο ακριβώς έγινε και με το κλιματιστικό που μου το έφεραν με σπασμένες γρίλιες. Το είδα εκ των υστέρων και τους πήρα τηλέφωνο και το άλλαξαν.

Οπότε μου κάνει εντύπωση που δεν δέχονται να δώσουν πιστωτικό για 2-3 απλά μελάνια... 

Και εμενα αγαπητε φιλε μου κανει εντυπωση 

5 ώρες πριν, elpenor είπε

Είναι παντού τραγικά τα πράγματα με τις online αγορές και τα μαγαζιά και ακόμα χειρότερα στη χώρα μας. Λόγω δουλειάς συνεργάζομαι με πολλούς επιχειρηματίες και μπορώ να πω ότι το 95% κάνουν λαμογιές, οι καλύτεροι φοροδιαφεύγουν, παραγγέλνουν β ποιότητας προϊόντα και τα πουλάνε στις τιμές της α ποιότητας (τρόφιμα, καφέδες, ρούχα κλπ), νοθεύουν, κάνουν εισαγωγές και παραεισαγωγές ταυτόχρονα, πουλάνε εκθεσιακά και επιστροφές σαν καινούργια, δεν παραδέχονται τα λάθη τους, βάζουν του υπαλλήλους να εκθειάζουν την προϊστορική απούλητη σαβούρα στους ανυποψίαστους κλπ.

Εγώ όπως και πολλοί άλλοι αγοραστές έχω αναπτύξει ολόκληρο πρωτόκολλο παραλαβής:

α. Το προϊόν ελέγχεται διεξοδικά αμέσως μετά την παραλαβή.

β. Ο χώρος είναι επαρκώς φωτισμένος και στήνονται δύο κάμερες για το unboxing και τον έλεγχο.

γ. Αν υπάρχει πρόβλημα η επικοινωνία με το μαγαζί γίνεται άμεσα, τηλεφωνικά και με email για να υπάρχουν στοιχεία. Στο τηλέφωνο το ύφος είναι πολύ cool χωρίς κανένα εκνευρισμό και απειλές γιατί μειώνει την πιθανότητα να γίνει η δουλειά μου όμως με τις κατάλληλες ατάκες που δείχνουν ότι ξέρω πως λειτουργούν τα πράγματα και ότι δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι.

Παρόλα αυτά την έχω πατήσει και εγώ αρκετές φορές, ιδίως ο εκβιασμός των μεγάλων αλυσίδων που σου λένε θα επικοινωνήσουμε μαζί σου, σε παίρνουν μετά από 4-5 μέρες και σου λένε στείλε το πίσω με δικά μας έξοδα και θα σου στείλουμε καινούργιο όμως επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμο δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε καν εκτίμηση του πότε θα το έχεις πάντα πιάνει. Αν πάλι τους πεις να σου επιστρέψουν τα χρήματα τότε στην καλύτερη σου λένε ότι τότε θα το στείλεις πίσω με δικά σου έξοδα τα οποία είναι πολλά για μεγάλα αντικείμενα επειδή ζω στην επαρχεία, στη χειρότερη απλά δεν το δέχονται και δεν τους απασχολεί τι λέει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Συμπάσχω με τον OP και βρήκα την ευκαιρία και εγώ να βγάλω τα απωθημένα μου. Ψυχοθεραπεία το insomnia 🤣.

PS: Το Eshop στον πρώτο μου πολύ ακριβό υπολογιστή το 2009 μου είχε βάλει διαφορετικά dimm μνήμης, πόσους μήνες από τη ζωή μου έχασα προσπαθώντας να τα κάνω να δουλέψουν σωστά χωρίς να καταλαβαίνω τι φταίει. Ήταν και ίδια εμφανισιακά τα άτιμα.

για αυτο το εκανα και εγω ηρεμησα 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, delon είπε

Σωστος αλλα εδω ο υπαλληλος ειναι point ειπαμε δεν αρνειται τιποτα οι αλοι επανω ειναι δυσκιλιοι

Ναι αλλά εφόσον ανοίγεις κάτι επιτόπου και διαπιστώνεις πως δεν είναι αυτό που ζήτησες, έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις άμεσα τα χρήματά σου πίσω.

Ο υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να σου επιστρέψει το αντίτιμο άμεσα, όχι να μπει στη διαδικασία επιστροφής στα κεντρικά με αιτιολογία.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, othon.gr είπε

Ναι αλλά εφόσον ανοίγεις κάτι επιτόπου και διαπιστώνεις πως δεν είναι αυτό που ζήτησες, έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις άμεσα τα χρήματά σου πίσω.

Ο υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να σου επιστρέψει το αντίτιμο άμεσα, όχι να μπει στη διαδικασία επιστροφής στα κεντρικά με αιτιολογία.

Ο Υπαληλος στο point του ehop δεν εχει αυτη την δικαιοδοσια φιλε μου ενα καρο χαρτια εστειλε και 0 στο πηλικον

21 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Πριν από λίγους μήνες είχα αγοράσει outdoor antenna από το eshop, το οποίο το άνοιξα -προσεκτικά χωρίς να καταστρέψω την συσκευασία και το χρησιμοποίησα.

Επειδή είδα ότι δεν κάνει την δουλειά μου, το επέστρεψα. Σε μια εβδομάδα είχα πάρει πιστωτικό.

Το ίδιο ακριβώς έγινε και με το κλιματιστικό που μου το έφεραν με σπασμένες γρίλιες. Το είδα εκ των υστέρων και τους πήρα τηλέφωνο και το άλλαξαν.

Οπότε μου κάνει εντύπωση που δεν δέχονται να δώσουν πιστωτικό για 2-3 απλά μελάνια... 

εχει περασει η εβδομαδα δυστυχως εχεις δικιο

14 λεπτά πριν, othon.gr είπε

Ναι αλλά εφόσον ανοίγεις κάτι επιτόπου και διαπιστώνεις πως δεν είναι αυτό που ζήτησες, έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις άμεσα τα χρήματά σου πίσω.

Ο υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να σου επιστρέψει το αντίτιμο άμεσα, όχι να μπει στη διαδικασία επιστροφής στα κεντρικά με αιτιολογία.

Δεν τα ανοιξα επιτοπου το εχω πει φταιω και εγω δειχνει ομως την μικροψυχια τους εν μεσω κιολας κορονοιου

Επεξ/σία από delon
Δημοσ.

Ψιλό off topic αλλά

επί καραντίνας το eshop δεν ήταν που διαφήμιζε στο site του ότι τα points της συνεργαζόμενης εταιρείας currier παραμένουν ανοικτά;

Δηλαδή τα eshop points δεν είναι eshop.

Εντύπωση μου κάνει που επί δυο μήνες+ κανένα άλλο μαγαζί δεν τους έκανε καταγγελία

 

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, smpt είπε

Ψιλό off topic αλλά

επί καραντίνας το eshop δεν ήταν που διαφήμιζε στο site του ότι τα points της συνεργαζόμενης εταιρείας currier παραμένουν ανοικτά;

Δηλαδή τα eshop points δεν είναι eshop.

Εντύπωση μου κάνει που επί δυο μήνες+ κανένα άλλο μαγαζί δεν τους έκανε καταγγελία

Καλή ερωτηση θα δείξει πολλα θα ειπωθούν θα σας ενημερώνω 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, smpt είπε

Ψιλό off topic αλλά

επί καραντίνας το eshop δεν ήταν που διαφήμιζε στο site του ότι τα points της συνεργαζόμενης εταιρείας currier παραμένουν ανοικτά;

Δηλαδή τα eshop points δεν είναι eshop.

Εντύπωση μου κάνει που επί δυο μήνες+ κανένα άλλο μαγαζί δεν τους έκανε καταγγελία

Έχω την αίσθηση οτι το eshop έχει δική του μεταφορική και ενδεχομένως τα eshop points λειτουργούν ως υποκαταστήματα της μεταφορικής τους (εκτός από υποκαταστήματα του eshop).

Οπότε πατάνε στους ίδιους κανονισμούς που ισχύει για τα courier.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Thanks 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Έχω την αίσθηση οτι το eshop έχει δική του μεταφορική και ενδεχομένως τα eshop points λειτουργούν ως υποκαταστήματα της μεταφορικής τους (εκτός από υποκαταστήματα του eshop).

Οπότε πατάνε στους ίδιους κανονισμούς που ισχύει για τα courier.

Λογική απάντηση 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, delon είπε

Λογική απάντηση 

Στο point της περιοχης μου ο υπαλληλος ο οποιος δουλευει εκει (πολλα χρονια μαλιστα),ποτε δεν δινει προιον μεσα στο κουτι που γραφει eshop(αυτα τα ασπρα κουτια στα οποια ερχονται οι παραγγελιες).Παντα ανοιγει τα κουτια και σου δινει το προιον απλα στην δικη του συσκευασια και το βαζει σε σακουλα.Ετσι μπορεις πολυ ευκολα να το ελεγξεις αν ειναι αυτο ή οχι.Ετσι επρεπε να κανει και ο εκει υπαλληλος.Δευτερον,εχουν οι υπαλληλοι δικαιοδοσια,μου ειχε χαλασει στο 6μηνο ssd,τον παω πισω και του λεω(τον ξερω βασικα),οταν με ειδοποιησουν απο το σερβις,αν γινεται θελω πιστωτικο και οχι αντικατασταση,για να παρω κατι αλλο.Οτι θες μου λεει,απλα οταν σου ερθει μυνημα απο το σερβις,παρε με ενα τηλ και θα στο κανω πιστωτικο.Ετσι και εγινε.Και γενικα στα 15 χρονια που ψωνιζω απο eshop,ποτε δεν ειχα θεμα.Πλυστικο που ηθελα πηρα απο eshop και ας ηταν και 50€ ακριβοτερο απο το φθηνοτερο skroutzομαγαζο.

Εσενα η αποδειξη ποια μελανια γραφει?Τα κανονικα ή αυτα τα λαθος που σου εστειλαν?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Στο point της περιοχης μου ο υπαλληλος ο οποιος δουλευει εκει (πολλα χρονια μαλιστα),ποτε δεν δινει προιον μεσα στο κουτι που γραφει eshop(αυτα τα ασπρα κουτια στα οποια ερχονται οι παραγγελιες).Παντα ανοιγει τα κουτια και σου δινει το προιον απλα στην δικη του συσκευασια και το βαζει σε σακουλα.Ετσι μπορεις πολυ ευκολα να το ελεγξεις αν ειναι αυτο ή οχι.Ετσι επρεπε να κανει και ο εκει υπαλληλος.Δευτερον,εχουν οι υπαλληλοι δικαιοδοσια,μου ειχε χαλασει στο 6μηνο ssd,τον παω πισω και του λεω(τον ξερω βασικα),οταν με ειδοποιησουν απο το σερβις,αν γινεται θελω πιστωτικο και οχι αντικατασταση,για να παρω κατι αλλο.Οτι θες μου λεει,απλα οταν σου ερθει μυνημα απο το σερβις,παρε με ενα τηλ και θα στο κανω πιστωτικο.Ετσι και εγινε.Και γενικα στα 15 χρονια που ψωνιζω απο eshop,ποτε δεν ειχα θεμα.Πλυστικο που ηθελα πηρα απο eshop και ας ηταν και 50€ ακριβοτερο απο το φθηνοτερο skroutzομαγαζο.

Εσενα η αποδειξη ποια μελανια γραφει?Τα κανονικα ή αυτα τα λαθος που σου εστειλαν?

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΑ ΕΚΑΝΑ. ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΛΕΕΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕΛΑΝΙΑ .ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ .ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ .ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΠΑΝΤΟΥ ΔΥΣΦΥΜΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΒΓΑΖΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ.ΣΕΒΟΜΑΙ ΟΠΙΑΔΗΠΟΤΕ ΓΝΩΜΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΩΤΕΡΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΑΓΚΗΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΩ.ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ .ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ.ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Μ....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑ.ΥΓ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ 65 ΕΥΡΩ ΣΕ ΜΕΛΑΝΙΑ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΜΑΓΑΖΙ.ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΩΣ

15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τα δικά τους άσπρα κουτιά τα ξαναχρησιμοποιούν ,για αυτό και τα κρατάνε.

ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΑΣΠΡΟ ΚΟΥΤΙ

13 ώρες πριν, elpenor είπε

Είναι παντού τραγικά τα πράγματα με τις online αγορές και τα μαγαζιά και ακόμα χειρότερα στη χώρα μας. Λόγω δουλειάς συνεργάζομαι με πολλούς επιχειρηματίες και μπορώ να πω ότι το 95% κάνουν λαμογιές, οι καλύτεροι φοροδιαφεύγουν, παραγγέλνουν β ποιότητας προϊόντα και τα πουλάνε στις τιμές της α ποιότητας (τρόφιμα, καφέδες, ρούχα κλπ), νοθεύουν, κάνουν εισαγωγές και παραεισαγωγές ταυτόχρονα, πουλάνε εκθεσιακά και επιστροφές σαν καινούργια, δεν παραδέχονται τα λάθη τους, βάζουν του υπαλλήλους να εκθειάζουν την προϊστορική απούλητη σαβούρα στους ανυποψίαστους κλπ.

Εγώ όπως και πολλοί άλλοι αγοραστές έχω αναπτύξει ολόκληρο πρωτόκολλο παραλαβής:

α. Το προϊόν ελέγχεται διεξοδικά αμέσως μετά την παραλαβή.

β. Ο χώρος είναι επαρκώς φωτισμένος και στήνονται δύο κάμερες για το unboxing και τον έλεγχο.

γ. Αν υπάρχει πρόβλημα η επικοινωνία με το μαγαζί γίνεται άμεσα, τηλεφωνικά και με email για να υπάρχουν στοιχεία. Στο τηλέφωνο το ύφος είναι πολύ cool χωρίς κανένα εκνευρισμό και απειλές γιατί μειώνει την πιθανότητα να γίνει η δουλειά μου όμως με τις κατάλληλες ατάκες που δείχνουν ότι ξέρω πως λειτουργούν τα πράγματα και ότι δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι.

Παρόλα αυτά την έχω πατήσει και εγώ αρκετές φορές, ιδίως ο εκβιασμός των μεγάλων αλυσίδων που σου λένε θα επικοινωνήσουμε μαζί σου, σε παίρνουν μετά από 4-5 μέρες και σου λένε στείλε το πίσω με δικά μας έξοδα και θα σου στείλουμε καινούργιο όμως επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμο δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε καν εκτίμηση του πότε θα το έχεις πάντα πιάνει. Αν πάλι τους πεις να σου επιστρέψουν τα χρήματα τότε στην καλύτερη σου λένε ότι τότε θα το στείλεις πίσω με δικά σου έξοδα τα οποία είναι πολλά για μεγάλα αντικείμενα επειδή ζω στην επαρχεία, στη χειρότερη απλά δεν το δέχονται και δεν τους απασχολεί τι λέει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Συμπάσχω με τον OP και βρήκα την ευκαιρία και εγώ να βγάλω τα απωθημένα μου. Ψυχοθεραπεία το insomnia 🤣.

PS: Το Eshop στον πρώτο μου πολύ ακριβό υπολογιστή το 2009 μου είχε βάλει διαφορετικά dimm μνήμης, πόσους μήνες από τη ζωή μου έχασα προσπαθώντας να τα κάνω να δουλέψουν σωστά χωρίς να καταλαβαίνω τι φταίει. Ήταν και ίδια εμφανισιακά τα άτιμα.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ 

8 ώρες πριν, The_Judas είπε

Πριν από λίγους μήνες είχα αγοράσει outdoor antenna από το eshop, το οποίο το άνοιξα -προσεκτικά χωρίς να καταστρέψω την συσκευασία και το χρησιμοποίησα.

Επειδή είδα ότι δεν κάνει την δουλειά μου, το επέστρεψα. Σε μια εβδομάδα είχα πάρει πιστωτικό.

Το ίδιο ακριβώς έγινε και με το κλιματιστικό που μου το έφεραν με σπασμένες γρίλιες. Το είδα εκ των υστέρων και τους πήρα τηλέφωνο και το άλλαξαν.

Οπότε μου κάνει εντύπωση που δεν δέχονται να δώσουν πιστωτικό για 2-3 απλά μελάνια... 

ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ....

Ανετρεξα στην ιστορια μερικων που εκαναν κρισεις μεσα εδω στο ινσομνια ,Και ειδα αρκετα με τι ασχολουνται και τι κανουν προεκυψε ευτυχως εκτος απο τον εξυπνακισμο τους οχι κακη θεληση

 

Επεξ/σία από delon
Δημοσ.
2 ώρες πριν, delon είπε

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΑ ΕΚΑΝΑ. ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΛΕΕΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕΛΑΝΙΑ .ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ .ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ .ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΠΑΝΤΟΥ ΔΥΣΦΥΜΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΒΓΑΖΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ.ΣΕΒΟΜΑΙ ΟΠΙΑΔΗΠΟΤΕ ΓΝΩΜΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΩΤΕΡΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΑΓΚΗΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΩ.ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ .ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ.ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Μ....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑ.ΥΓ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ 65 ΕΥΡΩ ΣΕ ΜΕΛΑΝΙΑ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΜΑΓΑΖΙ.ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΩΣ

Αυτο δεν καταλαβα αν απευθυνεται σε εμενα ή οχι,ελπιζω οχι ομως.Καλη συνεχεια και ελπιζω να βγαλεις ακρη,που δεν το νομιζω αλλα τεσπα.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, elpenor είπε

Είναι παντού τραγικά τα πράγματα με τις online αγορές και τα μαγαζιά και ακόμα χειρότερα στη χώρα μας. Λόγω δουλειάς συνεργάζομαι με πολλούς επιχειρηματίες και μπορώ να πω ότι το 95% κάνουν λαμογιές, οι καλύτεροι φοροδιαφεύγουν, παραγγέλνουν β ποιότητας προϊόντα και τα πουλάνε στις τιμές της α ποιότητας (τρόφιμα, καφέδες, ρούχα κλπ), νοθεύουν, κάνουν εισαγωγές και παραεισαγωγές ταυτόχρονα, πουλάνε εκθεσιακά και επιστροφές σαν καινούργια, δεν παραδέχονται τα λάθη τους, βάζουν του υπαλλήλους να εκθειάζουν την προϊστορική απούλητη σαβούρα στους ανυποψίαστους κλπ.

Εγώ όπως και πολλοί άλλοι αγοραστές έχω αναπτύξει ολόκληρο πρωτόκολλο παραλαβής:

α. Το προϊόν ελέγχεται διεξοδικά αμέσως μετά την παραλαβή.

β. Ο χώρος είναι επαρκώς φωτισμένος και στήνονται δύο κάμερες για το unboxing και τον έλεγχο.

γ. Αν υπάρχει πρόβλημα η επικοινωνία με το μαγαζί γίνεται άμεσα, τηλεφωνικά και με email για να υπάρχουν στοιχεία. Στο τηλέφωνο το ύφος είναι πολύ cool χωρίς κανένα εκνευρισμό και απειλές γιατί μειώνει την πιθανότητα να γίνει η δουλειά μου όμως με τις κατάλληλες ατάκες που δείχνουν ότι ξέρω πως λειτουργούν τα πράγματα και ότι δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι.

Παρόλα αυτά την έχω πατήσει και εγώ αρκετές φορές, ιδίως ο εκβιασμός των μεγάλων αλυσίδων που σου λένε θα επικοινωνήσουμε μαζί σου, σε παίρνουν μετά από 4-5 μέρες και σου λένε στείλε το πίσω με δικά μας έξοδα και θα σου στείλουμε καινούργιο όμως επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμο δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε καν εκτίμηση του πότε θα το έχεις πάντα πιάνει. Αν πάλι τους πεις να σου επιστρέψουν τα χρήματα τότε στην καλύτερη σου λένε ότι τότε θα το στείλεις πίσω με δικά σου έξοδα τα οποία είναι πολλά για μεγάλα αντικείμενα επειδή ζω στην επαρχεία, στη χειρότερη απλά δεν το δέχονται και δεν τους απασχολεί τι λέει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Συμπάσχω με τον OP και βρήκα την ευκαιρία και εγώ να βγάλω τα απωθημένα μου. Ψυχοθεραπεία το insomnia 🤣.

PS: Το Eshop στον πρώτο μου πολύ ακριβό υπολογιστή το 2009 μου είχε βάλει διαφορετικά dimm μνήμης, πόσους μήνες από τη ζωή μου έχασα προσπαθώντας να τα κάνω να δουλέψουν σωστά χωρίς να καταλαβαίνω τι φταίει. Ήταν και ίδια εμφανισιακά τα άτιμα.

Δεν διευθύνονται όλα τα eShop από λαμόγια. Υπάρχουν και εξαιρετικοί επαγγελματίες. 2 περιπτώσεις μέσα στη καραντίνα. Από το tsampas αγοράζω ψυγείο. Μου έρχεται χτυπημένο . Όπως το φέραν, το άνοιξαν οι ίδιοι, το είδαν, το πήραν πίσω και σε 2 μέρες είχα καινούριο. Στο καινούργιο ήταν σπασμένο ένα κλιψακι στο ντουλάπι. Επικοινωνώ μαζί τους και σε 2 μέρες μου έφεραν καινούριο συρτάρι. Πάρα πολύ ευγενικοί όλοι και πάρα πολύ εξυπηρετικοί. Δεύτερη περίπτωση από το kooqie, είχα παραγγείλει ένα Bluetooth transmitter. Το στέλνουν την επόμενη μέρα και κολλάει 20 μέρες στην spidex (υπόψη Αθήνα και εγώ και το κατάστημα) . Μετά από επικοινωνία μου έφερε αλλά προϊόν ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του καταστήματος. Το προηγούμενο δεν έχω ιδέα τι είχε γίνει...

Από το eShop.gr δεν έχω κάποια τρανταχτή εμπειρία. Οπότε έχω επιστρέψει κάτι ελαττωματικό, κατεύθυναν μου το αντικατέστησαν. Και μάλιστα μια φορά που είχα πάρει μια GPU που δεν μου έκανε την δέχθηκαν πίσω και μου έδωσαν πιστωτικό. 

Αντίθετα στο ΠΛΑΊΣΙΟ που τους είχα αφήσει άπειρα ευρώ, μια φορά που πήρα DOA προϊόν δεν με εξυπηρέτησαν καθόλου, με αποτέλεσμα να χάσουν έναν πάρα πολύ καλό πελάτη τους.. 

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...