Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dtzgr είπε

Φίλε αν τη συννενόηση με το μαγαζί και την παραγγελία σου τα έκανες τόσο κατανοητά όσο και εδώ που περιγράφεις το πρόβλημα, δεν μου κανει καθόλου εντύπωση το αποτέλεσμα.

Επίσης, αν επικοινωνήσεις με το συνήγορο ή οποιονδήποτε και τους εξηγήσεις το πρόβλημα όπως εδώ, δεν βλέπω να πετυχαίνεις και πολλά.

Εντελώς φιλικά στο λέω.

ok φιλε μου θα το λαβω υπ οψιν μου

Επεξ/σία από delon
  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, delon είπε

Αγαπητε μου σε σεβομαι που εισαι και moderator και διαθετεις χρονο και σε ευχαριστω.Αλλα τα ESHOP δεν ειναι κουριερ για ολο τον κοσμο ειναι μαγαζια που διακινουν μονο τα προιοντα τουςΕλπιζω να με καταλαβες εχουν σε πολου νομους τετοια καταστηματα.

Εμ τώρα κατάλαβα σε eshop-point πήγες και τα πέταξες, δεν ήξερα καν ότι έχει στην Κω κατάλαβα στην κούριερ γιατί είπες αυτοί που παραδίδουν τα προιόντα σε κάθε νομό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, ChrisAce είπε

Εμ τώρα κατάλαβα σε eshop-point πήγες και τα πέταξες, δεν ήξερα καν ότι έχει στην Κω κατάλαβα στην κούριερ γιατί είπες αυτοί που παραδίδουν τα προιόντα σε κάθε νομό. 

ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΥΡΙΕΡ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΜΑΓΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΘΑ ΤΑ ΕΧΑΝΑ.ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ.ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΟΙΣ ΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ

23 λεπτά πριν, The_Judas είπε

δεν καταλαβα τι έγινε

 παρήγγειλες μελάνι πχ νο55 και σου έστειλαν νο65? 

στην εικόνα γράφει multimedia gadget...

έχεις λινκ του μελανιού;

το πλυστικο κακως το κρατήσες. στην δική μου περίπτωση είχαν φέρει χτυπημένο κλιματιστικό και το πήραν πίσω χωρίς πολλά πολλά.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΚΩΣ ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΜΕ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΟΥΝΟΥΠΙ .ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΑΝΟΙΓΩ ΚΟΥΤΙΑ ΣΤΟ point ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΚΟΛΗΣΩ ΚΑΤΙ. ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΠΡΟΕΡΧΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΦΥΣΙΚΑ

Επεξ/σία από delon
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, ChrisAce είπε

Λοιπόν μετάφραση.

Ο εκτυπωτής του είναι hewlett-packard και παίρνει μελάνια Νο 301.

Η κούτα λοιπόν είχε μέσα ένα(1) σωστό μελάνι Νο 301 και 4 μελάνια Νο 21 πάλι για hewlett-packard.

Λόγω καραντίνας μάλλον ο αποθηκάριος έβαλε μέσα ότι βρήκε εύκαιρο για να έχει ο ts.

Παράκληση delon ηρέμησε πριν γράψεις για να καταλαβαίνουν τι θες να πεις. Ότι έγινε έγινε.

ΗΡΕΜΗΣΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

30 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Όχι και κεφάλαια φίλε μου, λυπήσου τα μάτια μας.

 

Επεξ/σία από delon
Δημοσ.

Ουτε εγω εχω καταλαβει γιατι το κουραζουμε το θεμα τοσο πολυ.

Σου εστειλαν λαθος μελανια,συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες.

Επικοινωνεις επι τοπου με το καταστημα τους τα στελνεις πισω και αν δεν εχουν αλλα να σου δωσουν, σου κανουν επιστροφη χρηματων/πιστωτικο στο ποσο που τα αγορασες να αγορασεις αν θελεις καποια αλλα.

Αν παλι αρνουνται να τα παρουν πισω,τοτε οντως μιλας με αρμοδιους φορεις.

Κατι περισσοτεροι εμεις στο forum δεν μπορουμε να πουμε απο αυτο.

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtzgr είπε

Φίλε αν τη συννενόηση με το μαγαζί και την παραγγελία σου τα έκανες τόσο κατανοητά όσο και εδώ που περιγράφεις το πρόβλημα, δεν μου κανει καθόλου εντύπωση το αποτέλεσμα.

Επίσης, αν επικοινωνήσεις με το συνήγορο ή οποιονδήποτε και τους εξηγήσεις το πρόβλημα όπως εδώ, δεν βλέπω να πετυχαίνεις και πολλά.

Εντελώς φιλικά στο λέω.

ok φιλε μου θα το λαβω υπ οψιν μου 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

23 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ουτε εγω εχω καταλαβει γιατι το κουραζουμε το θεμα τοσο πολυ.

Σου εστειλαν λαθος μελανια,συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες.

Επικοινωνεις επι τοπου με το καταστημα τους τα στελνεις πισω και αν δεν εχουν αλλα να σου δωσουν, σου κανουν επιστροφη χρηματων/πιστωτικο στο ποσο που τα αγορασες να αγορασεις αν θελεις καποια αλλα.

Αν παλι αρνουνται να τα παρουν πισω,τοτε οντως μιλας με αρμοδιους φορεις.

Κατι περισσοτεροι εμεις στο forum δεν μπορουμε να πουμε απο αυτο.

Ακριβως αγαπητε μου φιλε το κουρασαμε και εγω ειμαι ο πρωτος.Αλλα μεσα απο εδω πρεπει να λεμε και αυτα .Το ευγενικο τρολαρισμα απο μερικους ειναι φυσικο γιατι φταιω και εγω . Ισως δεν μπορεσα να μεταφερω τον λογο μου σε γραφη ζηταω συγγνωμη.Για αυτο πηρα πισω μερικες απαντησεις.Ομως ο σκοπος μου ηταν να μεταφερω την τυρανια μου για 2 μηνες τωρα με αυτους .Σε πολλα φορουμ δινονται απαντησεις στο να βοηθησουν. Στο δικο μας μερικες φορες πεταγονται μερικοι και τρολαρουν ετσι για να παιρναει η ωρα τους .Εδω ομως φταιω και εγω .Ευχαριστω τον Μoderator και ολους σας που ακουσαν το προβλημα εστω και με μεταφραση .

 
  •  
Επεξ/σία από delon
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Fosf0ros είπε

όσες φορές αγόρασα από eshop έχω να το λέω για την αγένεια και την αμπαλοσύνη των πωλητών

Όσοι έχετε πρόβλημα με πωλητές καλό είναι να στέλνετε παράπονα στα κεντρικά. Λαμβάνονται σοβαρά υπόψη. Δεν μπορούν όλοι να είναι μέσα στα μαγαζιά ανά πάσα στιγμή. Αν δεν κάνετε παράπονα τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει. 

Σε ότι αφορά τον φίλο μας τον ts, στείλε όλα τα παράπονα σου με ένα email στα κεντρικά και περίμενε απάντηση. Θα σου χρειαστούν οι γραπτές αποδείξεις.

Επίσης, οι υπάλληλοι στο κατάστημα δεν έφταιγαν σε κάτι.. Κακώς έκανες φασαρία εκεί. Τα παιδιά ότι τους λένε από τα κεντρικά κάνουν. . .

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, delon είπε

Ακριβως αγαπητε μου φιλε το κουρασαμε και εγω ειμαι ο πρωτος.Αλλα μεσα απο εδω πρεπει να λεμε και αυτα .Το ευγενικο τρολαρισμα απο μερικους ειναι φυσικο γιατι φταιω και εγω . Ισως δεν μπορεσα να μεταφερω τον λογο μου σε γραφη ζηταω συγγνωμη.Για αυτο πηρα πισω μερικες απαντησεις.Ομως ο σκοπος μου ηταν να μεταφερω την τυρανια μου για 2 μηνες τωρα με αυτους .Σε πολλα φορουμ δινονται απαντησεις στο να βοηθησουν. Στο δικο μας μερικες φορες πεταγονται μερικοι και τρολαρουν ετσι για να παιρναει η ωρα τους .Εδω ομως φταιω και εγω .Ευχαριστω τον Μoderator και ολους σας που ακουσαν το προβλημα εστω και με μεταφραση .

 
  •  

Να είσαι καλά και γενικά εκτιμάται το ευγενικότατο ύφος σου. Χαμένος δεν θα πας στην ζωή.

Όσο για τα μελάνια: όντως πρέπει να αντικατασταθούν. Λες όμως ότι πλέον δεν τα έχουν σε απόθεμα. Αν δεν πάρεις τίποτα ως αντικατάσταση, πρέπει όντως να πας σε κάποιο αρμόδιο συνήγορο καταναλωτή.

Το θέμα είναι όμως ότι για τα 67€ χασούρα που είχες δεν νομίζω να καταφέρεις και πολλά. Έναν δικηγόρο να φέρεις για να διαβάσει οτιδήποτε επ'αυτού θα σου πάρει 200€ σίγουρα. Συμβουλή φιλική δική μου: ξέχνα τα τα 67€, δεν πειράζει, όλοι την πατήσαμε. Ως συμπόνοια, πάνε σε ένα άλλο τοπικ με Mobilepoint.gr που άνθρωποι σε παρόμοιες καταστάσεις έχουν χάσει 1.500 και 1.900€ για iPhone που ποτέ δεν έλαβαν.

Φιλικά πάντα, και ειλικρινά εύχομαι να σε ξαναδω εδώ.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Να είσαι καλά και γενικά εκτιμάται το ευγενικότατο ύφος σου. Χαμένος δεν θα πας στην ζωή.

Όσο για τα μελάνια: όντως πρέπει να αντικατασταθούν. Λες όμως ότι πλέον δεν τα έχουν σε απόθεμα. Αν δεν πάρεις τίποτα ως αντικατάσταση, πρέπει όντως να πας σε κάποιο αρμόδιο συνήγορο καταναλωτή.

Το θέμα είναι όμως ότι για τα 67€ χασούρα που είχες δεν νομίζω να καταφέρεις και πολλά. Έναν δικηγόρο να φέρεις για να διαβάσει οτιδήποτε επ'αυτού θα σου πάρει 200€ σίγουρα. Συμβουλή φιλική δική μου: ξέχνα τα τα 67€, δεν πειράζει, όλοι την πατήσαμε. Ως συμπόνοια, πάνε σε ένα άλλο τοπικ με Mobilepoint.gr που άνθρωποι σε παρόμοιες καταστάσεις έχουν χάσει 1.500 και 1.900€ για iPhone που ποτέ δεν έλαβαν.

Φιλικά πάντα, και ειλικρινά εύχομαι να σε ξαναδω εδώ.

Όχι όχι , γιατί να τους τα χαρίσει;;; Ας στείλει ένα mail στα κεντρικά, εξηγώντας αναλυτικά το πρόβλημα. Εγώ πιστεύω πως αν δεν του επιστρέψουν τα χρήματα, τουλάχιστον ένα πιστωτικό θα του δώσουν.

  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Να είσαι καλά και γενικά εκτιμάται το ευγενικότατο ύφος σου. Χαμένος δεν θα πας στην ζωή.

Όσο για τα μελάνια: όντως πρέπει να αντικατασταθούν. Λες όμως ότι πλέον δεν τα έχουν σε απόθεμα. Αν δεν πάρεις τίποτα ως αντικατάσταση, πρέπει όντως να πας σε κάποιο αρμόδιο συνήγορο καταναλωτή.

Το θέμα είναι όμως ότι για τα 67€ χασούρα που είχες δεν νομίζω να καταφέρεις και πολλά. Έναν δικηγόρο να φέρεις για να διαβάσει οτιδήποτε επ'αυτού θα σου πάρει 200€ σίγουρα. Συμβουλή φιλική δική μου: ξέχνα τα τα 67€, δεν πειράζει, όλοι την πατήσαμε. Ως συμπόνοια, πάνε σε ένα άλλο τοπικ με Mobilepoint.gr που άνθρωποι σε παρόμοιες καταστάσεις έχουν χάσει 1.500 και 1.900€ για iPhone που ποτέ δεν έλαβαν.

Φιλικά πάντα, και ειλικρινά εύχομαι να σε ξαναδω εδώ.

Πραγματικά αγαπητέ φίλε σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια . Ίσως μια μέρα να γίνουμε όλοι έτσι σαν και σένα να μπορούμε να λέμε ένα καλό λόγο ακόμα και εγώ . Να ξέρεις πάντως ότι όλα εδώ στη ζωή πληρώνονται καλή συνέχεια και ζητάω συγγνώμη σε κάποιους εάν έχασα λίγο την κατάσταση αλλά επειδή μέσα από εδώ έχω μάθει αρκετά πράγματα θα είμαστε εδώ 

9 λεπτά πριν, filip123go είπε

Όχι όχι , γιατί να τους τα χαρίσει;;; Ας στείλει ένα mail στα κεντρικά, εξηγώντας αναλυτικά το πρόβλημα. Εγώ πιστεύω πως αν δεν του επιστρέψουν τα χρήματα, τουλάχιστον ένα πιστωτικό θα του δώσουν.

Αγαπητέ φίλε από Δευτέρα θα δω τι θα κάνω τώρα όλοι οι μεγάλοι έχουν σχολάσει θα τα πούμε από την Δευτέρα τώρα για το φίλο δεν έκανα φασαρία στο παιδί που δουλεύε ίσα ίσα του είπα με σένα δεν έχω τίποτα . Απλώς ξαναγύρισα και τα πέταξα και του είπα τους τα κάνω δώρο . Με πείραξε που μετά από 2 μήνες σύνολο και εγώ όλο αυτό τον καιρό που ξέρετε όλοι τα μελάνια κοστίζουν περίμενα και συγχρόνως είχα πληρώσει και αγόραζα και αλλά .Αυτοι μου στείλαν μήνυμα το απόγευμα να πάρω την παραγγελία χάρηκα και μετά όταν άνοιξα είδα πάλι τα ίδια 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ChrisAce είπε

Τα πέταξες μέσα στην κούριερ και έφυγες?!?!?

Μα τι φταίνε αυτοί.

Πήγαινε να τα πάρεις πίσω πες και ένα συγνώμη γιατί δεν φταίνε αυτοί αν το κάθε shop στέλνει λάθος πράγματα. Αυτοί απλά τα μεταφέρουν από το μαγαζί που τα αγόρασες σε εσένα.

Και ειδικά τις μέρες τις καραντίνας τρέχανε και δεν φθάνανε όλες οι εταιρείες ταχυμεταφορών.

Πήγαινε λοιπόν να τα πάρεις από την κούριερ(ελπίζω μόνο να μην τα πέταξαν) και συνενοήσου με το shop που τα αγόρασες για να τα επιστρέψεις αν μπορείς. Δεν ξέρω και πόσος καιρός έχει περάσει τι να πώ..

Νομίζω στο E-Shop Point τα πέταξε όχι σε μεταφορική 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Νομίζω στο E-Shop Point τα πέταξε όχι σε μεταφορική 

Ναι το καλύψαμε αυτό στο 13ο μήνυμα πριν 3 ώρες. Μην λέμε τα ίδια πάλι και ξαναμπλέξουμε. 🙂

  • Like 1
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...