agnostos13 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 10 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε Μα το τσατ δε μπορει να κανει κατι για αυτο, αυτο ειναι το πρόβλημα κατάλαβες; Και οι ιδιοι εχουν ενημερωθει μέσω της δικης τους τράπεζας οτι η αξίωση απορρήφθηκε. Ήταν απλα μια απόπειρα, δεν είχα να χάσω κάτι, και η τραπεζα με ειπε δε θα την κερδισουμε λογικα αλλα δε χανεις κατι να προσπαθησεις, απο το ξενοδοχειο το πηρα ολο το ποσο ωστοσο. Το εχω κανει και αυτο, μου λενε να επικοινωνησω με το τμήμα απάτης, μονος τροπος το τηλεφωνο που δινουν και δεν απαντάει κανεις. Τι να το κάνεις το τηλέφωνο, με τηλέφωνο δεν θα βγάλεις άκρη και ότι πείτε δεν θα τα έχεις καταγεγραμμένα... Πρέπει να επικοινωνήσεις γραπτά (με κάποιο mail ίσως) και να τους πεις οτι εγώ δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων από εσάς ποτέ, όπως λανθασμένα μου αναφέρετε, και με βάση αυτό να προχωρήσεις. Τώρα αν σου πουν για κάποιο διαχειριστικό κόστος από την διαδικασία που έκανες με την τράπεζα είναι άλλο καπέλο...
thetiesthatbind Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Τι να το κάνεις το τηλέφωνο, με τηλέφωνο δεν θα βγάλεις άκρη και ότι πείτε δεν θα τα έχεις καταγεγραμμένα... Πρέπει να επικοινωνήσεις γραπτά (με κάποιο mail ίσως) και να τους πεις οτι εγώ δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων από εσάς ποτέ, όπως λανθασμένα μου αναφέρετε, και με βάση αυτό να προχωρήσεις. Τώρα αν σου πουν για κάποιο διαχειριστικό κόστος από την διαδικασία που έκανες με την τράπεζα είναι άλλο καπέλο... Δεν τιθεται θεμα καποιου κόστους λογω της διαδικασίας. E-mail δεν ηυπάρχει λέει, μονο το νουμερο.
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 16 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε Όχι, για τη 2η μιλάμε υποθετικά, σε περίπτωση που δεν αρθεί η απαγόρευση απο και προς Ιταλια τον Ιούλιο. Ωστόσο, εάν δεν εξοφληθεί το ποσό των 55,96 EUR στο αεροδρόμιο (στην πύλη) δε θα μου επιτράπει η επιβίβαση στο αεροπλάνο, σε περίπτωση που εκτελεστεί. Αυτή ειναι η οδηγία. Το θέμα ειναι οτι ΔΕΝ υπάρχει οφειλούμενο ποσό. Πας στην πύλη, δεν σου επιτρέπουν να ταξιδέψεις και αξιώνεις 250€
MikeJ Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Καλά πρώτη φορά το ακούω αυτό. Έστω και σε είχε δικαιώσει η τράπεζα ή το paypal και σου είχε επιστρέψει το ποσό, έχει κανένα δικαίωμα μια εταιρεία να σου τα ζητήσει πίσω την επόμενη φορά που θα έχεις συναλλαγή μαζί της; Να μιλάγαμε για καμιά ατομική επιχείρηση που σπαστηκε μαζί σου να το καταλάβω, αλλά ολόκληρη Ryanair. Ίσως υπάρχει κάποια λεπτομέρεια που δε ξέρουμε για την όλη υπόθεση.
thetiesthatbind Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, acomaedo είπε Μήπως να προσπαθήσεις και στο [email protected] ; Έστειλα ένα e-mail γιατι ξανα πηρα τηλεφωνο στο ΗΒ και μου ειπα να στειλω e-mail με αποδείξεις οτι δεν πηρα τιποτα πισω εκει. Έστειλα το card statement μου απο το Φλεβάρη μέχρι σήμερα όπου θα φαινόταν εκεί αν γινόταν αντιλογισμός της πληρωμής. Ελπίζω να ειναι αρκετά. 2 ώρες πριν, dancer είπε Επικοινώνησε και Μ την προστασία καταναλωτή Το εκανα, μου ειπαν να επικοινωνησω με την ΥΠΑ και αυτοί με το Δ1 της ΥΠΑ, απο εκει μου ειπαν να τους στειλω e-mail αυτο που τους ειπα τηλεφωνικώς αλλα δεν εχω λάβει απάντηση μέχρι στιγμής. Θα επικοινωνήσω εκ νεου τη Δευτέρα ή την Τριτη (δε θυμαμαι ποτε ειναι Αγ. Πνευματος ) 1 ώρα πριν, cacofonix-3 είπε Πας στην πύλη, δεν σου επιτρέπουν να ταξιδέψεις και αξιώνεις 250€ Το σκέφτηκα. 1 ώρα πριν, MikeJ είπε Καλά πρώτη φορά το ακούω αυτό. Έστω και σε είχε δικαιώσει η τράπεζα ή το paypal και σου είχε επιστρέψει το ποσό, έχει κανένα δικαίωμα μια εταιρεία να σου τα ζητήσει πίσω την επόμενη φορά που θα έχεις συναλλαγή μαζί της; Να μιλάγαμε για καμιά ατομική επιχείρηση που σπαστηκε μαζί σου να το καταλάβω, αλλά ολόκληρη Ryanair. Ίσως υπάρχει κάποια λεπτομέρεια που δε ξέρουμε για την όλη υπόθεση. If a chargeback stands we reserve the right to request all outstanding balances to be paid prior to travel, up to and including, at our discretion, the right to prohibit all future travel with Ryanair. Αυτό το γράφουν με bold στα παραστατικά που έστειλαν στην τράπεζα. Σε περίπτωση που με δικαιώνε η VISA/Τράπεζα δε νομιζω ότι τίθεται θέμα να μπορουν να κάνουν κάτι τέτοιο. Απλά εδώ σου λέει δεν είναι δική μας υπαιτιότητα οπότε δε θα επιστρέψουμε τίποτα. Εν πάση περιπτώση δε δικαιώθηκα οπότε δεν πήρα και κάτι πίσω. Με λιγο google βρηκα και αυτο το άρθρο στο μεταξυ που δε νομιζω οτι εχει σχέση με το δικο μου θέμα αλλά γενικοτερα με τον COVID, τις ακυρωσεις κλπ τρέχουν και δε φτάνουν όλες οι αεροπορικές. https://www.moneysavingexpert.com/news/2020/05/ryanair-staff-wrongly-tell-customers--chargeback-is-fraud--and-c/ Επεξ/σία 30 Μαΐου 2020 από thetiesthatbind
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Αν θεωρείς ότι έπρεπε να δικαιωθείς, και δεν έγινε, μπορείς να προσφυγεις στον τραπεζικό διαμεσολαβητή
agnostos13 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 59 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Έστειλα ένα e-mail γιατι ξανα πηρα τηλεφωνο στο ΗΒ και μου ειπα να στειλω e-mail με αποδείξεις οτι δεν πηρα τιποτα πισω εκει. Έστειλα το card statement μου απο το Φλεβάρη μέχρι σήμερα όπου θα φαινόταν εκεί αν γινόταν αντιλογισμός της πληρωμής. Ελπίζω να ειναι αρκετά. Το εκανα, μου ειπαν να επικοινωνησω με την ΥΠΑ και αυτοί με το Δ1 της ΥΠΑ, απο εκει μου ειπαν να τους στειλω e-mail αυτο που τους ειπα τηλεφωνικώς αλλα δεν εχω λάβει απάντηση μέχρι στιγμής. Θα επικοινωνήσω εκ νεου τη Δευτέρα ή την Τριτη (δε θυμαμαι ποτε ειναι Αγ. Πνευματος ) Το σκέφτηκα. If a chargeback stands we reserve the right to request all outstanding balances to be paid prior to travel, up to and including, at our discretion, the right to prohibit all future travel with Ryanair. Αυτό το γράφουν με bold στα παραστατικά που έστειλαν στην τράπεζα. Σε περίπτωση που με δικαιώνε η VISA/Τράπεζα δε νομιζω ότι τίθεται θέμα να μπορουν να κάνουν κάτι τέτοιο. Απλά εδώ σου λέει δεν είναι δική μας υπαιτιότητα οπότε δε θα επιστρέψουμε τίποτα. Εν πάση περιπτώση δε δικαιώθηκα οπότε δεν πήρα και κάτι πίσω. Με λιγο google βρηκα και αυτο το άρθρο στο μεταξυ που δε νομιζω οτι εχει σχέση με το δικο μου θέμα αλλά γενικοτερα με τον COVID, τις ακυρωσεις κλπ τρέχουν και δε φτάνουν όλες οι αεροπορικές. https://www.moneysavingexpert.com/news/2020/05/ryanair-staff-wrongly-tell-customers--chargeback-is-fraud--and-c/ Εγώ καταλαβαίνω από τα παραπάνω οτι εφόσον ζήτησες chargeback μπαίνεις «blacklist» για την εταιρεία. Και έχουν δικαίωμα να σου ζητήσουν να ξαναπληρώσεις τα λεφτά που διεκδίκησες πίσω για να ξαναταξιδέψεις ή να σου απαγορεύσουν να ξαναπετάξεις γενικά. Δεν ξέρω αν αυτό είναι σύνομο βέβαια και κατά πόσο έγκειται στην πολιτική της εταιρείας γιατί λίγο εκβιαστικό μου φαίνεται. Πάντως στην περίπτωση σου φαίνεται να θεωρούν για κάποιο λόγο οτι πήρες τα λεφτά πίσω... 1
fnp Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Κάπου έιχα διαβάσει πριν λίγο καιρό ότι η Ryan Air θα βάζει σε blacklist όσους ζητάνε charge back από τις τράπεζες τους. Οπότε για αυτό περνάς όλοι αυτή την ταλαιπωρία. Τώρα τί είναι αυτά τα λεφτά που σου ζητάνε ούτε εγώ καταλαβαίνω αλλά αν δεν το λύσεις μαζί τους (είτε να βρεις το δίκιο σου είτε να πληρώσεις) δεν πρόκειται να σε αφήσουν να πετάξεις.
thetiesthatbind Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 8 λεπτά πριν, fnp είπε Κάπου έιχα διαβάσει πριν λίγο καιρό ότι η Ryan Air θα βάζει σε blacklist όσους ζητάνε charge back από τις τράπεζες τους. Οπότε για αυτό περνάς όλοι αυτή την ταλαιπωρία. Τώρα τί είναι αυτά τα λεφτά που σου ζητάνε ούτε εγώ καταλαβαίνω αλλά αν δεν το λύσεις μαζί τους (είτε να βρεις το δίκιο σου είτε να πληρώσεις) δεν πρόκειται να σε αφήσουν να πετάξεις. Καλά αμα δε με αφησουν να πετάξω λεφτά θα παρω, δεν τίθεται θέμα, μη σου πω θα παρω ότι θα πάρω και περισσότερα από αυτά που αξίζει το εισιτήριο. Το πρόβλημα μου ειναι ότι αν δε λυθεί άμεσα (9/7 η πτήση) ανοίγει ένας ακόμη πιο μπερδεμένος κύκλος γιατί αν δεν αρθεί το ban στην Ιταλία (που ειναι πολυ πιθανο) και για τον Ιούλιο, η πτήση πάει για Χ και επομένως θα πρέπει να γυρίσουν 160€. Από αυτά τα 160€ όμως μπορουν να πουν μας χρωστάς ήδη 56€ και να μου πουνε θα πάρεις 104€ πίσω σε voucher ή σε επιστροφή. Και τότε εγώ θα πρέπει να πάω πάλι στην τράπεζα (και μάλιστα όχι στη δικη μου αλλα στης κοπελας μου γιατι αυτη πληρωσε τη 2η φορα) και να κανουμε πάλι chargeback και να πάρουμε τα λεφτά από εκεί. Γενικα έτσι όπως το βλέπω μπορει να φάω κανα ban από τη Ryanair δια βίου Όχι πως θα την προτιμήσω απο εδω και στο εξης.
Bubs Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Εγω εχω την εντυπωση πως το chargeback ειναι λαθος βημα, και γενικα λαθος τακτικη που κανουν ολοι οταν στην υποθεση δεν υπαρχει θεμα απατης. Το chargeback ειναι σαν να αμφισβητεις οτι εσυ εκτελεσες την συναλλαγή και οτι υπηρξες θυμα οικονομικής απατης. Οταν κανεις chargeback, ειναι σαν να απλωνεις το χερι στην τσεπη τους να παρεις τα χρηματα πισω με το ζορι - σαν να τους κλεβεις. Γιαυτο και οσες εταιριες ξερω, οταν γινεται chargeback σε κανουν blacklist, και πολλες φορες δεν σε βγαζουν ποτε η με πολυ δυσκολια. Ηταν λαθος να κανεις chargeback στην αρχη, διοτι η εταιρια ηταν σε θεση να σου παραξει τις υπηρεσιες που πληρωσες, εσυ αλλαξες γνωμη για την παραδοχη των υπηρεσιων. Εφοσον κατα την συναλλαγη αποδεχτηκες τους ορους, μεσα στους οποιους αναφερεται το ενδεχομενο να αρνηθεις την παραδοχη της υπηρεσιας καθως και την σταση της εταιριας αντιστοιχα, εισαι υπευθυνος για το αποτελεσμα. Στο μεταξυ, εχεις δημιουργησει ενα τεραστιο μπαχαλο με αυτη την κινηση αντι να επιδιωξεις μεσω support να σου πιστωσουν την πτηση - λογω των συνθηκων, και σαν να μην εφτανε αυτο, εισαι ετοιμος να επεκτεινεις το μπαχαλο με νεο chargeback - νεα αμφισβητηση συναλλαγης - σε περιπτωση που παρακρατησουν τα χρηματα που πιστευουν τους ωφειλεις. Το καλυτερο που εχεις να κανεις, ειναι να γραψεις ενα ωραιο email εξηγώντας την αρχικη κατάσταση, που βρίσκεσαι τωρα, και να δεις πως μπορεις να το λυσεις ηρεμα και ωραια, αλλιως σε βλεπω η να τρως ban απο την αεροπορικη, η να πληρωνεις λεφτα χωρις λογο. Φιλικά πάντα! 1
thetiesthatbind Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Bubs είπε Εγω εχω την εντυπωση πως το chargeback ειναι λαθος βημα, και γενικα λαθος τακτικη που κανουν ολοι οταν στην υποθεση δεν υπαρχει θεμα απατης. Το chargeback ειναι σαν να αμφισβητεις οτι εσυ εκτελεσες την συναλλαγή και οτι υπηρξες θυμα οικονομικής απατης. Οταν κανεις chargeback, ειναι σαν να απλωνεις το χερι στην τσεπη τους να παρεις τα χρηματα πισω με το ζορι - σαν να τους κλεβεις. Γιαυτο και οσες εταιριες ξερω, οταν γινεται chargeback σε κανουν blacklist, και πολλες φορες δεν σε βγαζουν ποτε η με πολυ δυσκολια. Ηταν λαθος να κανεις chargeback στην αρχη, διοτι η εταιρια ηταν σε θεση να σου παραξει τις υπηρεσιες που πληρωσες, εσυ αλλαξες γνωμη για την παραδοχη των υπηρεσιων. Εφοσον κατα την συναλλαγη αποδεχτηκες τους ορους, μεσα στους οποιους αναφερεται το ενδεχομενο να αρνηθεις την παραδοχη της υπηρεσιας καθως και την σταση της εταιριας αντιστοιχα, εισαι υπευθυνος για το αποτελεσμα. Στο μεταξυ, εχεις δημιουργησει ενα τεραστιο μπαχαλο με αυτη την κινηση αντι να επιδιωξεις μεσω support να σου πιστωσουν την πτηση - λογω των συνθηκων, και σαν να μην εφτανε αυτο, εισαι ετοιμος να επεκτεινεις το μπαχαλο με νεο chargeback - νεα αμφισβητηση συναλλαγης - σε περιπτωση που παρακρατησουν τα χρηματα που πιστευουν τους ωφειλεις. Το καλυτερο που εχεις να κανεις, ειναι να γραψεις ενα ωραιο email εξηγώντας την αρχικη κατάσταση, που βρίσκεσαι τωρα, και να δεις πως μπορεις να το λυσεις ηρεμα και ωραια, αλλιως σε βλεπω η να τρως ban απο την αεροπορικη, η να πληρωνεις λεφτα χωρις λογο. Φιλικά πάντα! Ναι βρε φίλε μου έχουν γίνει όλα οσα λες προ πολλού. Η αίσχατη λύση ήταν το chargeback μπας και. Δεν υπήρξε ακύρωση πτήσεων μέχρι να πέσει το ban σε όλη την Ιταλία. Το ταξίδι ηταν για Ρώμη, η Β. Ιταλια ειχε lockdown και την ώρα που η Aegean δεχόταν δωρεάν αλλαγές η Ryanair σφύριζε κλέφτικα. Από τη στιγμή που ήταν ειδικές οι συνθήκες και όχι επειδη έτσι μου κα*λωσε να μην παω μίλησα με το support, τους είπα ότι δε θελω να ακυρωσω την πτήση, δε θελω καποιο refund απλά να με αφήσουν να αλλάξω την πτήση μου χωρίς να δωσω 300 ευρώ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν λάθος το chargeback γιατί η αεροπορική εταιρία εκτέλεσαι την πτήση κανονικα ωστόσο πάτησα στο γεγονός οτι υπάρχει ένας ιός απο πίσω και μιση χωρα σε lockdown, ήταν θεμα ημερών να κλείσει και η άλλη μιση αλλιώς δεν είχα σκοπό να κάνω chargeback στην πτήση. Το δωματιο το οποιο επισης αρνηθηκε επιστροφή ή/και αλλαγη ημερομηνιών έχασε όλο το ποσό από το chargeback που επεστράφει πίσω. Έτσι όπως πάει για ban πάει γιατί δε μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους. Έχω στείλει ένα e-mail στo queriescustomer κλπ και ένα στην Δ1 της ΥΠΑ και περίμενω να βγάλουμε άκρη. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί πιστεύουν ότι πήρα χρήματα πίσω, αφου οι ίδιοι εστειλαν τα παραστατικά στην τράπεζα και είχε σαν αποτέλεσμα την απόρριψη της αξίωσης μου. Προφανώς δε με ενοχλεί που έχασα το chargeback, το πρόβλημα μου είναι αυτά τα 55,96 EUR που ζητάει η εταιρία και έγραψα για να δω μήπως μου ξεφεύγει κάτι, μηπως υπαρχει καποια αλλη ενεργεια που μπορω να κανω ή εαν ειχε καποιος παρόμοια εμπειρία πρόσφατα λόγω και της κατάστασης. ΥΓ. Το chargeback είναι δικαίωμα του καθενός απλά είναι σωστό εφόσον η εταιρία αποτύχει να σου παρέχει τις υπηρεσίες που πλήρωσες για Χ, Ψ λόγους. Πχ, τώρα με τον κορονοϊό κλπ, μπορείς να κανεις chargeback για να γλυτώσεις χρόνο και την αναμονή 12+ μηνών ( ; ) και την επιβολη του voucher. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2020 από thetiesthatbind
agnostos13 Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 Δημοσ. 31 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Ναί απλά αν άλλαξες γνώμη για μια αγορά που έκανες (δεν αναφέρομαι απαραίτητα στην συγκεκριμένη περίπτωση που είναι περίπλοκη) δεν ζητάς chargeback, ή αν το κάνεις δεν περιμένεις να σου πουν και ευχαριστώ μάλλον... Επεξ/σία 31 Μαΐου 2020 από agnostos13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα