Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλη την παρέα!

Έχω πρόταση από πολύ καλό γνωστό μου για να μου δώσει ένα Beverly cruiser 2008 250cc.

Το μηχανάκι εμφανισιακά είναι άψογο (για αυτό και μου κίνησε το ενδιαφέρον αρχικά), ο θόρυβος του παραδόξως πολύ χαμηλός για την ηλικία του και γενικά το προσέχει σαν παιδί του.

Στα τεχνικά (και σημαντικότερα) έχει 72.000 χλμ. Έχει κάνει όλα τα σέρβις του στην ώρα του, του έχει αλλάξει αρκετά πράγματακια που παλιωσαν με τον καιρό (όλα αυθεντικά). 

Δυστυχώς δεν ξέρω πολλά για μηχανές Piaggio, γενικά τις απέφευγα, αλλά η συγκεκριμένη μου έκανε κλικ και εμπιστεύομαι φουλ τον άνθρωπο που μου την προσφέρει. Η τιμή είναι 2000€ και φαίνεται καλή. Με ανησυχεί περισσότερο ότι έχει πολλά χιλιόμετρα και είναι λίγο παλιό ηλικιακά. 

Κάτοχοι Beverly και λοιπά έμπειρα μηχανόφιλα όντα ευπρόσδεκτοι για απόψεις για όλα τα παραπάνω!

 

Δημοσ.

12ετίας μηχανάκι, φορτωμένο με Km, πρέπει να σου αρέσει πάαααααααρα πολύ για να το πάρεις(και δεν ξέρω και αν η τιμή είναι καλή κοίταξε στο car πόσο πωλουνται). Κοίτα μην βρεις κανένα SYM 200άρι καινούργιο στα ίδια χρήματα (ή και λίγο παραπάνω να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, να μην πλακωθείς και με τον πολύ καλό γνωστό σου).

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ου μπλέξεις με τόσο παλιό και beverly από πάνω, πέρνα από ένα μεγάλο συνεργείο δες πόσα μηχανάκια της piaggio group έχει παρατημένα απ έξω

Επεξ/σία από ziaba
Δημοσ.

αν ειναι φιλος σου και ηταν ψειρας με τη συντηρηση ορμα στο πατσα

αν σου μασαει περι συνεργειου (δε θυμαμαι ποτε πηγα, πρεπει να θελει σερβις φετος και αλλα τετοια περιεργα ...αστο)

Κολλητος ειχε ολοιδιο με αυτο που θες αλλα τηρουσε ευλαβικα συντηρηση και αν και ειχε αρκετες δεκαδες χιλιαδες χλμ το σκουτερ ηταν πενα

 

εχε υποψη οτι ειναι λιγο πιο κοστοβορα η συντηρηση απο το μεσο ορο

Δημοσ.

Αρχικά τα χρήματα του ειναι πολλά για 12 ετών μηχανάκι με 72κ, όσο καλή συντήρηση και να του έχει κάνει. Γενικά ειναι πολύ καλό και αξιόπιστο μηχανάκι με κινητήρα διαμάντι, αλλά όχι πολυ οικονομικό σε κατανάλωση. Απο θέματα να ελέγξεις μπροστινές μπουκάλες και πισω αμορτισέρ αν χάνουν λάδια, μετά τα 30κ χρειάζονται επισκευή. Επίσης να δείς ποτε έκανε τελευταία φορά αλλαγη ιμάντα και φυγοκεντρικά, αν και στα Beverly αρχίζουν να βαράνε σαν σφυριά όταν θέλουν αλλαγή. Τέλος να κάνεις έλεγχο συμπίεσης στον κινητήρα, 72κ σημαίνει ότι πλησιάζει στο τέλος του και μπορεί να χρειαστεί ρεκτιφιε, αν εχει καλή συμπίεση και δεν καίει λάδια τότε έχει ψωμιά ακόμα. Είναι πολύ καλό μηχανάκι αλλά με 2000 και χωρίς ABS καλύτερα να δείς ενα καινούργιο απο ασία, αν το δώσει πιο φθηνά αξίζει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...