Προς το περιεχόμενο

Δορυφορική τηλεόραση στο PC

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Απαντ. 5,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

mindtrapper,

Gia na katalavo se pio doriforo eimai xrisimopoio to ProgDVB kai anoigo to Scan. Epilego Hotbird kai bazo ena transponder. Girnontas tin kairaia otan peseis pano ston Hotbird tha prepei na sou diksei oti exeis lipsi apo to programa mesa.

To ksero einai ligo xazos o tropos alla den exo allon eksoplismo ektos apo Satfinder gia na kano tin doulia.

Stin arxi pou evala to piato, epiasa sima me to satfinder kai eipa edo eimaste!!! anoigo to ProgDVB kai den epiane tipota!!! Trelathika. Telika meta apo ligo psaksimo epesa pano ston Eutelsat (9mires). Thelei ligo epimoni kai tha bgaleis akri.

Kanenas allos kserei pos kanei render i skystar2? To fernei san overlay stin othoni? Exei kataferei kaneis na stilei eikona sto TV-OUT?

Δημοσ.

nai alla to satfinder den baraei opoion doryforo kai an exeis brei? epeidi eimai se 56k currently den mporesa na do tis foto oles. kathe doryforos exei kai sygekrimenes moires? an dyo doryforoi einai poly konta stis moires pos tha ksexoriseis?

Δημοσ.

mindtrapper, prepei na kounas poly arga to piato...opws exei proanaferthei...poio eukola pianeis ton hotbird ...kai poio dyskola ton Astra....episis to piato exei diaforetikh klish ston kathena...

na thimaste oti kai ta xiliosta...paizoun rolo sto shmadema doryforou....

Δημοσ.

mindtrapper, koita...paizei na parageilw kai egw mia...alla den kserw to pote...! auto einai to provlima mou...kai an thn viazesai enoeite oti den thelw na se parw ston laimo mou.. pantos mexri tetarth or pempti tha kserw....! An se endiaferei na perimeneis...

ps: pantos sto paratsak exases thn prohgoumenh paragelia...:(

Δημοσ.

loipon paides epeidh auth thn karta thn exw anakalupsei edw kai 2 xronia kai exw psaxtei arketa sas plhroforw oti mpreis kanonika na kaneis sundesh me tv out apo thn karta grafikwn kai na exeis eikona sthn tv allwste m authn thn sundesh petuxaineis na exeis eikona se mia deuterh o8onh den mporw na katalabw giati lete oti den ginete egw pantws to exw kanei apla kaneis tis ru8miseis tis o8onhs apo to conrol panel....

oso anafora thn topo8ethsh tou piatou kai thn anixneush doruforou proteinw auto pou egrapse kai o archon 99 dhladh anoigoume to programma setup4pc apo tous drivers phgainoume sto status kai apo ekei epilegoume manual settings ru8mizoume loipon ta trasponder settings kai ksekiname na gurname thn keraia siga siga afou exoume topo8ethsh to eleation angle ths keraias stis swstes moires, para8eto ena site pou mporei na fanei polu xrhsimo gia autes tis plhrofories(http://www.satlex.de/en/azel_calc-params.html?satlo=39.0&user_satlo=&user_satlo_dir=O&location=&la=&lo=&country_code=gr)

pisteuw na mhn kourasa kai na fanika kapws xrhsimos me tis apnthseis mou

P.S:opou mporw na fanw xrhsimos sthn dia8esh sas

Δημοσ.
loipon paides epeidh auth thn karta thn exw anakalupsei edw kai 2 xronia kai exw psaxtei arketa sas plhroforw oti mpreis kanonika na kaneis sundesh me tv out apo thn karta grafikwn kai na exeis eikona sthn tv allwste m authn thn sundesh petuxaineis na exeis eikona se mia deuterh o8onh den mporw na katalabw giati lete oti den ginete egw pantws to exw kanei apla kaneis tis ru8miseis tis o8onhs apo to conrol panel....

ti akrivos rythmiseis enooeis oti exeis kanei??? give an example...;)

Δημοσ.

Με καταστρέψατε και εμένα..ομολογω πως στη θεωρία περισσότερα με μπέρδεψαν οι 1314124 σελίδες του τόπικ επομένως είναι καιρός για τη πράξη.

Παίζει καμία νέα παραγγέλια για πιάτο, skystar, κτλ κτλ; Εαν ναι είμαι μέσα.

Δημοσ.

Τελικα γινεται ή δε γινεται να παρεις εικονα απο το TV-OUT της καρτας γραφικων με την SS2? Το εχει δοκιμασει κανεις αλλος εκτος απο τον kapadokopoulos?

Δεν ειναι πιο απλη λυση μια VISIONDTV SAT-CI (Twinhan compatible αρα συμβατη με ProgDVB) που εχει και ενσωματωμενο CI?

Δημοσ.

loipn paides epeidh ginete polu koubenta me to tv out ktl. kai isws den katalaba ti enoite akribws sas lew oti egw apla sundesa me ena kalodio thn eksodo tv out pou mou dinei h karta grafikwn me to scart ths tv kai eblepa thn eikona tou pc se auto ths tv opote anoiga to progdvvb epelaga to kanali ths areskias mou kai eblepa,pisteuw oti einai polu aplo kai den paizei kanena rolo h ss2.Twra an enoite allh eikona na paizei to pc kai parallhla na exeis eikona apo ss2 sthn tv auto den ginete m auth thn karta xriazete mia pou bgazei eksodo tv out

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...