Προς το περιεχόμενο

Καθυστέρηση σε αίτηση wind fiber to the home 100


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα να μοιραστώ ένα πρόβλημα σχετικά με την ενεργοποίηση ftth 100 από τη wind και να μου πει αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο θέμα. Θα σας τα παρουσιάσω όλα αναλυτικά με ημερομηνίες. 

Στις 28/02/2020 έκλεισα ραντεβού με εκπρόσωπο της wind για να με ενημερώσει για την υπηρεσία, λόγω ότι ενδιαφερόμουν να βάλω fiber. Την ίδια ημέρα υπέγραψα αίτηση ενεργοποίησης για wind fiber 100 plus.

Τέλος Μαρτίου ήρθε μηχανικός, ώστε να δει το κτίριο και να αποφασιστεί πως θα μπουν οι γραμμές και οι καλωδιώσεις της οπτικής ίνας στην πολυκατοικία. 

Στις 7 & 8/04/2020, ήρθε συνεργείο του ΟΤΕ ώστε να κάνει τις απαραίτητες εργασίες στην πολυκατοικία, οι οποίες ολοκληρώθηκαν με επιτυχία στις 8/04/2020

Από εκείνη τη μέρα και μετά είμαι στο έλεος του Θεού. Έχω επικοινωνήσει άπειρες φορές με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τη wind fiber για να μάθω γιατί καθυστερεί η ενεργοποίηση της υπηρεσίας και αυτοί μου λένε συνέχεια το ίδιο. Ότι περιμένουν ο ΟΤΕ να τους ενημερώσει συστημικά για κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά που χρειάζονται για να προχωρήσει η διαδικασία και ότι δε τους έχει απαντήσει ακόμα. Σημειώνω ότι ο ΟΤΕ τους έχει ενημερώσει για την υλοποίηση της κατασκευής στην πολυκατοικία. 

Δεν ξέρω καν αν αυτό που μου λένε είναι αλήθεια η ψέμματα. Από τη Wind μου είπαν ότι ο ΟΤΕ είχε περιθώριο να τους απαντήσει ένα μήνα από την ολοκλήρωση. Δηλαδή έως τις 08/05/2020, πράγμα που όπως καταλαβαίνετε δεν έχει συμβεί. Και αυτό που μου λένε είναι ότι δε μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο παρά να τους στέλνουν συνέχεια υπενθυμίσεις.

Θα ήθελα τη βοήθειά σας, να μου πείτε αν κάποιος άλλος αντιμετωπίζει παρόμοιο ζήτημα και πως μπορώ να το χειριστώ. 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι νάνε ειναι η Wind σε τέτοια θέματα δε θα βρεις λύση αν δεν φωνάξεις.

εγώ μέσα Φλεβάρη έκανα αίτηση για συμβόλαιο την επόμενη μέρα το είχα στα χέρια μου με την sim και απλά ποτέ δε δούλεψε. μιλήσαμε 15 φορές τηλέφωνο (γιατί από κατάστημα δε μπορούν να με εξυπηρετήσουν) και εννοείται με χρέωση κάθε φορά. με δικαιολογία πως δεν είχαν τη ταυτότητα μου (Την έστειλα 3 φορές) δεν είχαν ενεργοποιήσει το συμβόλαιο που είχα υπογεγραμμένο στα χέρια μου. 1η Ιουνίου με πήραν τηλέφωνο να τους τη ξαναστείλω και αφού της εξήγησα πως δε με ενδιαφέρει πια το έχω πετάξει και επέμενε να τους στείλω τη ταυτότητα για ενεργοποίηση την έκραξα και το έκλεισα.

και σε κατάστημα να πας δε θα βγάλεις άκρη.

για εμένα πάρε τηλέφωνο τα κεντρικά και ζήτα απευθείας προϊστάμενο αλλιώς απαίτησε ακύρωση της αίτησης εκείνη τη στιγμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει εξειδικευμένο τμήμα ftth στη wind το οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά θέματα και εξέλιξη νέας γραμμής ftth ...

στο έχουν δώσει ;

αν όχι κάλεσε στο τεχνικό τμήμα που είναι δωρεάν και ζήτα το 

Επεξ/σία από kostakiss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, kostakiss είπε

Υπάρχει εξειδικευμένο τμήμα ftth στη wind το οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά θέματα και εξέλιξη νέας γραμμής ftth ...

στο έχουν δώσει ;

αν όχι κάλεσε στο τεχνικό τμήμα που είναι δωρεάν και ζήτα το 

Φυσικά και μου το έχουν δώσει. Από την αρχή με αυτούς μιλάω. Δεκάδες οι κλησεις. Καλά δε το λες και εξειδικευμένο. Εκτός από το "κάντε υπομονή", δεν έχουν να πουν τίποτα άλλο απολύτως. Τέλος πάντων, σήμερα έκανα φορητότητα σε κοσμοτε γιατί αγανακτησα. Ελπιζω να μπουν όλα στο δρόμο τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...