Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να αναφερω κατι για τους πωλητες:

εγω παλια ημουν πορωμενος και στο ι.χ μου προσπαθουσα να εχω οτι after μαρκετ εξτρα υπηρχε στην αγορα (ενισχυτης, ηχεια, αναρτησεις κορυφη, αεροτομη και δε συμμαζευεται). Θυμαμαι που ειχα μπλεξει με κλοπη που τοσο η αστυνομια οσο και η ασφαλιστικη δε τους ένοιαζε τιποτα απο τα εξτρα. Κοιταζαν ποσο κανει το πιο φθηνιαρικο στην αγορα..Ευτηχως βρηκα το ιχ.

Μαλιστα ημουν τυχερος γιατι μετα το ανταλλαξα σε μαντρα (αλλιως δε θα γλιτωνα το κλαμα)

Μετα απο αυτη τη "σφαλιαρα" δεν επενδυω καθολου σε τετοια εξτρα, βαζω οτι φοραγε απο τη μανα του, αλλαζω ελαστικα οταν πρεπει και σερβις μονο οτι λεει το βιβλιο...

Αυτο θελουν οι αγοραστες αυτο κανω, ουτε ευρω παραπανω (να μη με ποιασουν και 3@@#).

Κανεις δε θα εκτιμησει το κατι παραπανω (εκτος αν τυχεις σε κανενα μερακλη ή πορωμενο ραλιστα αλλα αυτο θα ειναι η εξαιρεση στο κανονα)

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 2
  • Sad 1
  • Απαντ. 356
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, turbat0s είπε

Στις αγοραπωλησίες αυτοκινήτων κουμάντο κάνει αναγκαστικά ο πωλητής. 

Αυτός κατέχει το αντικείμενο της αγοραπωλησίας, οπότε αυτός δίνει τον επιθυμητό ”ρυθμό”.

Ο υποψήφιος αγοραστής απλά εκδηλώνει το ενδιαφέρον του και αποφασίζει αν θα συμμορφωθεί με την πρακτική που επιβάλλει ο πωλητής.

Αν ο πωλητής υποκύπτει στις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών, τότε χάνει ένα σημαντικό διαπραγματευτικό εργαλείο (δείχνει ότι έχει μεγάλη ανάγκη την πώληση), που θα εκμεταλλευτεί ο αγοραστής.

Φυσικά όλα τα παραπάνω εξαρτώνται από το πόσο αναγκασμένος είναι ο πωλητής να πουλήσει και πόσο πρόθυμος είναι ο αγοραστής να αγοράσει.

Μα ποιος πουλάει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο εάν δεν εχει λογους να το πουλησει?  εάν δεν εχε αναγκη δεν το πουλαει!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 minutes ago, Joshua21 said:

Κάπου χάθηκες... εδώ ανταλλάζουμε όποιες απόψεις θέλουμε, άσχετα αν εγκρίνεις ή όχι.

Πουθενά δεν χάθηκα...την άποψη μου είπα...οπότε αυτά που λες επιστρέφονται.

Επεξ/σία από nikko_
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, InAux είπε

Έτσι όπως τα λέτε είναι. Όσοι έχουν χρήματα δε σημαίνει ότι τους αρέσει να τα σκορπάνε από δω κι από κει. Αυτοί έχουν στo μυαλό τους καλύτερα σταμπαρισμένο από μας την έννοια vfm.

Κάλλιστα μπορούν να ψωνίζουν από αλλού, και από εξωτερικό, όπως από εδώ π.χ https://www.autoscout24.com/lst/ferrari/575/ve_maranello με σημαντικά χαμηλότερη τιμή.

Αν βάλεις τα έξοδα να πας να το δεις, να το ελέγξεις και το φέρεις Ελλάδα και να το πινακιδώσεις ξεπέρασες τα 135 που ζητάει και έχεις μια επιπλέον σιγουριά ότι θα έχεις να κανεις με τον έλληνα αντιπρόσωπο και όχι έναν τυχαίο σε κάποιο γερμανικό κωλοχωρι.

 

24 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Σαφώς, δεν θυμάμαι να ισχυρίστηκα το αντίθετο, παρόλα αυτά δεν παύει να είναι γεγονός πως ο αγοραστής ρισκάρει να χάσει περισσότερα.

Η ουσία είναι ότι - από όσα έχεις γράψει - γενικώς δεν σε ενδιαφέρει ο χρόνος του άλλου, δεν εξηγείται αλλιώς που λαμβάνεις υπόψιν μόνο τον χρόνο που θα χάσεις εσύ.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ειδική κατηγορία η οποία δεν απευθύνεται ούτε στο 1‰ των Ελλήνων, συνεπώς είναι εντελώς άστοχο ως παράδειγμα.

Η αγορά του μεταχειρισμένου έχει ρίσκο και αυτό το γνωρίζει a priori ο αγοραστής, αν δεν θέλει ας το βρει καινούργιο beggars can’t be choosers

Καθόλου δεν με ενδιαφέρει ο χρόνος του άλλου όπως δεν ενδιαφέρει τον αγοραστή ο δικός μου. 

Συγγνώμη που όπως έγραψα και πριν ασχολούμαι ιδιαίτερα με αυτό που θεωρείς εσύ με τε στατιστικά σου 1% και μιλάω για τις εμπειρίες μου και όχι γι αυτά που θες να ακούσεις. 

10 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Μα ποιος πουλάει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο εάν δεν εχει λογους να το πουλησει?  εάν δεν εχε αναγκη δεν το πουλαει!

Το να το βαρέθηκε, να μην του καλύπτει τις ανάγκες ή να θέλει να αναβαθμιστεί δεν σημαίνει ότι πουλάει από ανάγκη 

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Μα ποιος πουλάει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο εάν δεν εχει λογους να το πουλησει?  εάν δεν εχε αναγκη δεν το πουλαει!

μπορει να το βαρεθηκε, μπορει να θελει να αλλαξει κατηγορια απλα. εχω αλλαξει αμαξι ετσι, το πηρα, δεν μου αρεσε το εδωσα και πηρα αλλο.

και το δικο μου που το πουλουσα για να διευκολυνω εμενα τωρα π ερχεται το μωρο το εκανα, π στην τελικη πριν 35-40 χρονια δεν ειχαμε καν αμαξι να με κουβαλαν))))

Επισκέπτης
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

να αναφερω κατι για τους πωλητες:

εγω παλια ημουν πορωμενος και στο ι.χ μου προσπαθουσα να εχω οτι after μαρκετ εξτρα υπηρχε στην αγορα (ενισχυτης, ηχεια, αναρτησεις κορυφη, αεροτομη και δε συμμαζευεται). Θυμαμαι που ειχα μπλεξει με κλοπη που τοσο η αστυνομια οσο και η ασφαλιστικη δε τους ένοιαζε τιποτα απο τα εξτρα. Κοιταζαν ποσο κανει το πιο φθηνιαρικο στην αγορα..Ευτηχως βρηκα το ιχ.

Μαλιστα ημουν τυχερος γιατι μετα το ανταλλαξα σε μαντρα (αλλιως δε θα γλιτωνα το κλαμα)

Μετα απο αυτη τη "σφαλιαρα" δεν επενδυω καθολου σε τετοια εξτρα, βαζω οτι φοραγε απο τη μανα του, αλλαζω ελαστικα οταν πρεπει και σερβις μονο οτι λεει το βιβλιο...

Αυτο θελουν οι αγοραστες αυτο κανω, ουτε ευρω παραπανω (να μη με ποιασουν και 3@@#).

Κανεις δε θα εκτιμησει το κατι παραπανω (εκτος αν τυχεις σε κανενα μερακλη ή πορωμενο ραλιστα αλλα αυτο θα ειναι η εξαιρεση στο κανονα)

Όσο πιο πολύ φορτώνεις το αμάξι με aftermarket,μη μανισια πράγματα,τόσο χάνει την αξία του.

Όσο πιο μαμά είναι,τόσο κρατάει την αξία του.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

να αναφερω κατι για τους πωλητες:

εγω παλια ημουν πορωμενος και στο ι.χ μου προσπαθουσα να εχω οτι after μαρκετ εξτρα υπηρχε στην αγορα (ενισχυτης, ηχεια, αναρτησεις κορυφη, αεροτομη και δε συμμαζευεται). Θυμαμαι που ειχα μπλεξει με κλοπη που τοσο η αστυνομια οσο και η ασφαλιστικη δε τους ένοιαζε τιποτα απο τα εξτρα. Κοιταζαν ποσο κανει το πιο φθηνιαρικο στην αγορα..Ευτηχως βρηκα το ιχ.

Μαλιστα ημουν τυχερος γιατι μετα το ανταλλαξα σε μαντρα (αλλιως δε θα γλιτωνα το κλαμα)

Μετα απο αυτη τη "σφαλιαρα" δεν επενδυω καθολου σε τετοια εξτρα, βαζω οτι φοραγε απο τη μανα του, αλλαζω ελαστικα οταν πρεπει και σερβις μονο οτι λεει το βιβλιο...

Αυτο θελουν οι αγοραστες αυτο κανω, ουτε ευρω παραπανω (να μη με ποιασουν και 3@@#).

Κανεις δε θα εκτιμησει το κατι παραπανω (εκτος αν τυχεις σε κανενα μερακλη ή πορωμενο ραλιστα αλλα αυτο θα ειναι η εξαιρεση στο κανονα)

φυσικα και δεν περιμενεις να παρεις κατι πισω και παραπανω. χαμενα λευτα ειναι, αλλα κανεις οτι κανεις για σενα, οπως και εγω οτι εκανα και κανω το κανω για μενα.

και οτι ανταλλακτικο μπει επανω και οτι βελτιωτικο μπει επανω

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Morosana είπε

Αν βάλεις τα έξοδα να πας να το δεις, να το ελέγξεις και το φέρεις Ελλάδα και να το πινακιδώσεις ξεπέρασες τα 135 που ζητάει και έχεις μια επιπλέον σιγουριά ότι θα έχεις να κανεις με τον έλληνα αντιπρόσωπο και όχι έναν τυχαίο σε κάποιο γερμανικό κωλοχωρι.

Η αγορά του μεταχειρισμένου έχει ρίσκο και αυτό το γνωρίζει a priori ο αγοραστής, αν δεν θέλει ας το βρει καινούργιο beggars can’t be choosers

Καθόλου δεν με ενδιαφέρει ο χρόνος του άλλου όπως δεν ενδιαφέρει τον αγοραστή ο δικός μου. 

Συγγνώμη που όπως έγραψα και πριν ασχολούμαι ιδιαίτερα με αυτό που θεωρείς εσύ με τε στατιστικά σου 1% και μιλάω για τις εμπειρίες μου και όχι γι αυτά που θες να ακούσεις. 

Το να το βαρέθηκε, να μην του καλύπτει τις ανάγκες ή να θέλει να αναβαθμιστεί δεν σημαίνει ότι πουλάει από ανάγκη 

Υπάρχει παντα λογος όταν πουλάς κατι, ακόμη και εάν απλως πιάνει χωρο στο παρκινγκ..... ένα πολύ μικρο ποσοστό τα σκοτώνει πλέον!!!! 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Morosana είπε

Η αγορά του μεταχειρισμένου έχει ρίσκο και αυτό το γνωρίζει a priori ο αγοραστής, αν δεν θέλει ας το βρει καινούργιο beggars can’t be choosers

Καθόλου δεν με ενδιαφέρει ο χρόνος του άλλου όπως δεν ενδιαφέρει τον αγοραστή ο δικός μου. 

Συγγνώμη που όπως έγραψα και πριν ασχολούμαι ιδιαίτερα με αυτό που θεωρείς εσύ με τε στατιστικά σου 1% και μιλάω για τις εμπειρίες μου και όχι γι αυτά που θες να ακούσεις. 

Μετά από αυτό στα bold σιγουρεύτηκα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρει να κάνει κάποιος σοβαρή συζήτηση μαζί σου.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, jmmys είπε

Όσο πιο πολύ φορτώνεις το αμάξι με aftermarket,μη μανισια πράγματα,τόσο χάνει την αξία του.

Όσο πιο μαμά είναι,τόσο κρατάει την αξία του.

παντα

Μετρον Αριστον

Δημοσ.
19 ώρες πριν, bezan είπε

α όχι προς θεού,

λογική έχει σαν σκέψη, εάν είναι και λογικά τα νούμερα προκαταβολής.

παραδείγματα μπορώ να φέρω εγώ από πελάτες δικούς μου στο τουριστικό DMC κομμάτι. πόσοι έχουν έρθει και απαιτούν να φιλοξενηθούν δωρεάν, να ταϊστούν δωρεάν, να μετακινηθούν και να διασκεδάσουν δωρεάν μόνο και μόνο επειδή έχουν ενα κάποιο υποτυπώδες γραφείο στο εξωτερικό που μπορεί να είναι και απλό touragency και ούτε καν να έχει δικαίωμα σύνταξης/πώλησης πακέτου, και να έρχονται και να πουλάνε παπά εδω. οταν τον λες οκ, εγω τα κανω αυτά, εσυ πλήρωσε το αεροπορικό σου μόνο, μα το 90% κάνουν πίσω.

γράφω πάλι γρήγορα και επιφανειακά γιατί είμαι στην δουλειά και η κουβέντα έχει ενδιαφέρον,  άπλα δίνω σαν παράδειγμα γιατι συμφωνώ με το παραπάνω ως προς την προκαταβολή.

εάν ο τελικός σκοπός είναι να καταλάβεις την προθεση του αγοραστή, ναι, μπορεις να του αναφέρεις την προκαταβολή. παίζεις 50/50, γιατι ο άλλος μπορεί να το καταλαβει οπως το εννοεις εσυ, και μπορεί να το πάρει στραβά. τώρα, εάν το καταλάβει όπως το κατάλαβες εσύ και είναι κύριος, θα σου πει θεωρητικά οκ, δεν συμφωνώ, γεια σας, εάν δεν είναι θα λέει μλκιες. τώρα εάν δεν το καταλάβει όπως το εννοείς εσύ. έπαιξες και έχασες είτε έναν πιθανό αγοραστή η έναν πιθανό αεριτζή.

όπου χρησιμοποιώ η λέξη εσύ, δεν εννοείται κάποιος από εδώ μέσα, και πάντα φιλικά!

Τώρα είδα αυτό το post.

Δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύει το σύστημα με το "τουριστικό DMC κομμάτι", αλλά από όσα περιέγραψες σίγουρα δεν έχει και πολύ σχέση με αυτό που συζητάμε. Στη δική σου περίπτωση απλά ξεκαθαρίζεις στους τζαμπατζήδες ότι θα πληρώσουν οι ίδιοι το εισιτήριο για το δικό τους ταξίδι, όπως είναι και το ορθό άλλωστε.

Ο λόγος ύπαρξης της προκαταβολής είναι για να κρατήσει ο πωλητής το αυτοκίνητο μέχρι να γίνει η πώληση, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να δοθεί προκαταβολή πριν ο αγοραστής σιγουρευτεί πως το αυτοκίνητο του κάνει. Ο υποψήφιος αγοραστής φυσικά και θα το πάρει στραβά, γιατί όπως και να το δεις η προκαταβολή πριν τον έλεγχο είναι κάτι θεόστραβο, ο αγοραστής ΔΕΝ είναι ακόμα σίγουρος πως το αυτοκίνητο του κάνει, οπότε ΔΕΝ πρέπει να δεσμευτεί πως θα το αγοράσει. Ο πωλητής δεν εμπιστεύεται τον αγοραστή και του ζητάει προκαταβολή, ο αγοραστής όμως από τη μεριά του αν δώσει προκαταβολή πριν τον έλεγχο στην ουσία δείχνει τυφλή εμπιστοσύνη προς τον πωλητή, μόνο ως θύμα θα μπορούσα να χαρακτηρίσω όποιον δεχτεί κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, turbat0s είπε

Στις αγοραπωλησίες αυτοκινήτων κουμάντο κάνει αναγκαστικά ο πωλητής. 

Αυτός κατέχει το αντικείμενο της αγοραπωλησίας, οπότε αυτός δίνει τον επιθυμητό ”ρυθμό”.

Ο υποψήφιος αγοραστής απλά εκδηλώνει το ενδιαφέρον του και αποφασίζει αν θα συμμορφωθεί με την πρακτική που επιβάλλει ο πωλητής.

Αν ο πωλητής υποκύπτει στις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών, τότε χάνει ένα σημαντικό διαπραγματευτικό εργαλείο (δείχνει ότι έχει μεγάλη ανάγκη την πώληση), που θα εκμεταλλευτεί ο αγοραστής.

Φυσικά όλα τα παραπάνω εξαρτώνται από το πόσο αναγκασμένος είναι ο πωλητής να πουλήσει και πόσο πρόθυμος είναι ο αγοραστής να αγοράσει.

Τον ρυθμό μπορεί να τον δίνει οι πωλητής αλλά τον τελευταίο λόγο τον έχει ο αγοραστής...

Όπως λένε και οι Αμαρικάνοι, “money talks”!

Ο πωλητής έχει ένα αντικείμενο και θέλει λεφτά.

Ο αγοραστής έχει λεφτά και θέλει ένα αντικείμενο.

Ποίος έχει τον τελευταίο λόγο;

Χομπίστες μπορεί να υπάρχουν σαφώς και στις δύο πλευρές...

21 ώρες πριν, Morosana είπε

Ο μηχανικός έλεγχος δεν είναι υποχρεωτικός για δικιά του εξασφάλιση το κάνει όποτε ας πληρώσει. 

Το που θα βρίσκεται ένα αμαξι και η απόφαση του να κάνει είτε 500 μέτρα ή 50 χλμ πάλι δίκη του είναι εγώ οφείλω να είμαι εκεί και να του δείξω το αμαξι που έχουμε συμφωνήσει τώρα για τον αν ο δικός του χρόνος είναι πιο πολύτιμος απ τον δικό μου δεν με ενδιαφέρει. 

Δες εδώ πως γίνεται σωστά η δουλειά και ποιος παίρνει ρίσκο να βγάλει ένα τέτοιο αμαξι στο δρόμο 

https://www.car.gr/7348208-ferrari-575-maranello-f1-v12

Έχει το αμαξι, το δείγματιζει μόνο στην επίσημη αντιπροσωπεία και πολύ καλά κάνει. Οποίος πραγματικά ενδιαφέρεται και δεν είναι Τσάκας να μιλάει με φανταστικά χρήματα ξέρει από πριν ότι θα βάλει χέρι στη τσέπη. Ούτε τον ζαλίζουν με τηλέφωνα ούτε βρήκα ένα άλλο Γερμανία φθηνότερο, οποίος πραγματικά το θέλει δεν θα μασήσει στα 5 κατοστάρικα που θα ζητήσει για έλεγχο η genesis ούτε σε ότι άλλο έξοδο ζητήσει για να πάει το αμαξι εκεί. 

 

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Τον ρυθμό μπορεί να τον δίνει οι πωλητής αλλά τον τελευταίο λόγο τον έχει ο αγοραστής...

Όπως λένε και οι Αμαρικάνοι, “money talks”!

Ο πωλητής έχει ένα αντικείμενο και θέλει λεφτά.

Ο αγοραστής έχει λεφτά και θέλει ένα αντικείμενο.

Ποίος έχει τον τελευταίο λόγο;

Χομπίστες μπορεί να υπάρχουν σαφώς και στις δύο πλευρές...

αν και υπαρχουν πολλα ποστ να κανω παραθεση ο ελληνας εχει μπερδεψει οτι ολοι ειναι σε αναγκη. MONEY DO NOT TALK φιλε, και το πουλαω οχι λογω αναγκης αλλα γτ θελω να το αλλαξω και να παρω πιο καινουριο/αλλαξαν οι αναγκες μου κτλ. Επομενως παντα ο πωλητης κανει κουμαντο, αν τωρα ο αγοραστης θελει να παρει οσο οσο ειναι δικο του θεμα αν θα το δεχτει ο πωλητης.

Παντως ειναι γελοιος για εμενα ο ελληνας καταναλωτης και αγοραστης γτ πολυ απλα δεν ξερει τι θελει ουτε τι ψαχνει. Καλο φθηνο δεν υπαρχει. Το να κανουμε την εξαιρεση κανονα παλι δεν γινεται. Ερχεται ο αλλος και σου λεει να ο αλλος το πηρε 1000ευρω πιο κατω κανε και για μενα το ιδιο, δηλαδη ποσο καραγκιοζης? και οτι αυτο που λεει δεν στεκει.

Επεξ/σία από dancer
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Τον ρυθμό μπορεί να τον δίνει οι πωλητής αλλά τον τελευταίο λόγο τον έχει ο αγοραστής...

Όπως λένε και οι Αμαρικάνοι, “money talks”!

Ο πωλητής έχει ένα αντικείμενο και θέλει λεφτά.

Ο αγοραστής έχει λεφτά και θέλει ένα αντικείμενο.

Ποίος έχει τον τελευταίο λόγο;

Εγώ θα έλεγα κανένας, τον τελευταίο λόγο θα τον είχε κάποιος μόνο αν για κάποιο λόγο θα περνούσε το δικό του, όποιο και να ήταν αυτό.

Αντιθέτως όμως στις αγοραπωλησίες δεν είναι απαραίτητο πως ο ένας από τους δύο θα ενδώσει στις απαιτήσεις του άλλου.

Για να στο κάνω πιο λιανά, πουλάει κάποιος μια γκόλφω και ζητάει 5.000€, βρίσκεται κάποιος που την θέλει και προσφέρει 4.000€. Αρχίζουν τα παζάρια, ο ένας δεν πέφτει με τπτ κάτω από 4.800€ και ο άλλος δεν ανεβαίνει με τίποτα κάτω από 4.200€, και τελικά δεν γίνεται πράξη μια και οι διαπραγματεύσεις έφτασαν σε αδιέξοδο. Για πες μου εσύ τώρα, ποιος από έχει (ή μάλλον είχε) τον τελευταίο λόγο, ο πωλητής ή ο αγοραστής?

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...