Joshua21 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Μόλις τώρα, bezan είπε εδω οπως οδηγαν οι μισοι εχει καταντησει ρισκο να πας στην δουλεια... φαντασου τον αλλον ομως οταν εχει εκθεσιακο αυτοκινητο, να ειναι καποιο volvo s60/80/cx ως παραδειγμα και να γινει καποιο ατυχιμα στον δρομο, την ζημια την επιβαρυνεται μονο ο πωλητης. τουλαχιστον θεσσαλονικη οι μισοι οδηγοι ειναι ετσι. πολυ δυστιχως, παρα πολυ Φίλε μην παίρνεις ως παράδειγμα ακραίες περιπτώσεις, δεν πωλούνται μόνο volvo s60/80/cx ως μεταχειρισμένα που αξίζουν 15 ή 30 ή 45k ή όσα, πωλούνται και lancia delta με 700€ (πριν παρεξηγηθείς να σου τονίσω ότι δεν εννοώ τη δική σου). Και σίγουρα στην περίπτωση κάποιου "executive car" θα καταλάβαινα την απροθυμία μετακίνησης, σε κάποιο "κοινό" αυτοκίνητο όμως δεν την καταλαβαίνω. Όσο ρίσκο παίρνει ο πωλητής, άλλο τόσο ρίσκο παίρνει και ο αγοραστής ώστε να μεταβούν και οι δύο στο συνεργείο, και μη φοβάσαι, το ίδιο χάλια οδηγούν σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα. 3 λεπτά πριν, nikko_ είπε Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι η αγοραπωλησία αναγκαστικά γίνεται με τους όρους του πωλητή. Αν πχ ο πωλητής δεν θέλει παζάρια, δεν δέχεται έλεγχο ή θέλει προκαταβολή για τον έλεγχο είναι δικαίωμα του, όπως είναι κι επιλογή του αγοραστή αν συμφωνεί με τους όρους αυτούς ή θα πάει σε κάτι άλλο. Εδώ δεν συζητάμε το εάν έχει ο πωλητής δικαίωμα να απαιτεί κάτι, συζητάμε το κατά πόσο λογική είναι αυτή η απαίτηση.
nikko_ Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 3 minutes ago, Joshua21 said: Εδώ δεν συζητάμε το εάν έχει ο πωλητής δικαίωμα να απαιτεί κάτι, συζητάμε το κατά πόσο λογική είναι αυτή η απαίτηση. Μα δεν εχει σημασία αν είναι λογική ή όχι....Αν δεν τη θεωρείς λογική προχωράς στο επόμενο. Απλά.
Morosana Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Και συ το βλέπεις μονόπλευρα... Στο πρώτο ραντεβού δεν έχει αφιερώσει χρόνο μόνο ο πωλητής, έχει αφιερώσει χρόνο και ο αγοραστής, και μάλιστα στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ο αγοραστής αφιερώνει περισσότερο χρόνο γιατί αυτός πηγαίνει εκεί που βρίσκεται το αυτοκίνητο, δεν πάει το αυτοκίνητο σε αυτόν. Συνεπώς το επιχείρημα "έχω ήδη αφιερώσει μια φορά το χρόνο μου" δεν έχει ιδιαίτερη αξία. Ομοίως στον έλεγχο δεν θα χάσεις μόνο εσύ το χρόνο σου, θα χάσει και αυτός τον δικό του, εκτός αν για κάποιο λόγο πιστεύεις πως ο δικός σου είναι πιο πολύτιμος από τον δικό του... την αμοιβή αυτού που θα κάνει έλεγχο ο αγοραστής θα την πληρώσει ούτως ή άλλως, άσχετα αν το αυτοκίνητο βρεθεί σωστό ή όχι, συνεπώς ο αγοραστής χάνει και χρήμα... Και τέλος επιχειρήματα τύπου "ρίσκο η μετάβαση στο συνεργείο" μου φαίνονται τουλάχιστον αστεία. Ο μηχανικός έλεγχος δεν είναι υποχρεωτικός για δικιά του εξασφάλιση το κάνει όποτε ας πληρώσει. Το που θα βρίσκεται ένα αμαξι και η απόφαση του να κάνει είτε 500 μέτρα ή 50 χλμ πάλι δίκη του είναι εγώ οφείλω να είμαι εκεί και να του δείξω το αμαξι που έχουμε συμφωνήσει τώρα για τον αν ο δικός του χρόνος είναι πιο πολύτιμος απ τον δικό μου δεν με ενδιαφέρει. Δες εδώ πως γίνεται σωστά η δουλειά και ποιος παίρνει ρίσκο να βγάλει ένα τέτοιο αμαξι στο δρόμο https://www.car.gr/7348208-ferrari-575-maranello-f1-v12 Έχει το αμαξι, το δείγματιζει μόνο στην επίσημη αντιπροσωπεία και πολύ καλά κάνει. Οποίος πραγματικά ενδιαφέρεται και δεν είναι Τσάκας να μιλάει με φανταστικά χρήματα ξέρει από πριν ότι θα βάλει χέρι στη τσέπη. Ούτε τον ζαλίζουν με τηλέφωνα ούτε βρήκα ένα άλλο Γερμανία φθηνότερο, οποίος πραγματικά το θέλει δεν θα μασήσει στα 5 κατοστάρικα που θα ζητήσει για έλεγχο η genesis ούτε σε ότι άλλο έξοδο ζητήσει για να πάει το αμαξι εκεί.
bezan Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Φίλε μην παίρνεις ως παράδειγμα ακραίες περιπτώσεις, δεν πωλούνται μόνο volvo s60/80/cx ως μεταχειρισμένα που αξίζουν 15 ή 30 ή 45k ή όσα, πωλούνται και lancia delta με 700€ (πριν παρεξηγηθείς να σου τονίσω ότι δεν εννοώ τη δική σου). Και σίγουρα στην περίπτωση κάποιου "executive car" θα καταλάβαινα την απροθυμία μετακίνησης, σε κάποιο "κοινό" αυτοκίνητο όμως δεν την καταλαβαίνω. Όσο ρίσκο παίρνει ο πωλητής, άλλο τόσο ρίσκο παίρνει και ο αγοραστής ώστε να μεταβούν και οι δύο στο συνεργείο, και μη φοβάσαι, το ίδιο χάλια οδηγούν σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα. Εδώ δεν συζητάμε το εάν έχει ο πωλητής δικαίωμα να απαιτεί κάτι, συζητάμε το κατά πόσο λογική είναι αυτή η απαίτηση. α όχι προς θεού, λογική έχει σαν σκέψη, εάν είναι και λογικά τα νούμερα προκαταβολής. παραδείγματα μπορώ να φέρω εγώ από πελάτες δικούς μου στο τουριστικό DMC κομμάτι. πόσοι έχουν έρθει και απαιτούν να φιλοξενηθούν δωρεάν, να ταϊστούν δωρεάν, να μετακινηθούν και να διασκεδάσουν δωρεάν μόνο και μόνο επειδή έχουν ενα κάποιο υποτυπώδες γραφείο στο εξωτερικό που μπορεί να είναι και απλό touragency και ούτε καν να έχει δικαίωμα σύνταξης/πώλησης πακέτου, και να έρχονται και να πουλάνε παπά εδω. οταν τον λες οκ, εγω τα κανω αυτά, εσυ πλήρωσε το αεροπορικό σου μόνο, μα το 90% κάνουν πίσω. γράφω πάλι γρήγορα και επιφανειακά γιατί είμαι στην δουλειά και η κουβέντα έχει ενδιαφέρον, άπλα δίνω σαν παράδειγμα γιατι συμφωνώ με το παραπάνω ως προς την προκαταβολή. εάν ο τελικός σκοπός είναι να καταλάβεις την προθεση του αγοραστή, ναι, μπορεις να του αναφέρεις την προκαταβολή. παίζεις 50/50, γιατι ο άλλος μπορεί να το καταλαβει οπως το εννοεις εσυ, και μπορεί να το πάρει στραβά. τώρα, εάν το καταλάβει όπως το κατάλαβες εσύ και είναι κύριος, θα σου πει θεωρητικά οκ, δεν συμφωνώ, γεια σας, εάν δεν είναι θα λέει μλκιες. τώρα εάν δεν το καταλάβει όπως το εννοείς εσύ. έπαιξες και έχασες είτε έναν πιθανό αγοραστή η έναν πιθανό αεριτζή. όπου χρησιμοποιώ η λέξη εσύ, δεν εννοείται κάποιος από εδώ μέσα, και πάντα φιλικά!
turbat0s Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Στις αγοραπωλησίες αυτοκινήτων κουμάντο κάνει αναγκαστικά ο πωλητής. Αυτός κατέχει το αντικείμενο της αγοραπωλησίας, οπότε αυτός δίνει τον επιθυμητό ”ρυθμό”. Ο υποψήφιος αγοραστής απλά εκδηλώνει το ενδιαφέρον του και αποφασίζει αν θα συμμορφωθεί με την πρακτική που επιβάλλει ο πωλητής. Αν ο πωλητής υποκύπτει στις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών, τότε χάνει ένα σημαντικό διαπραγματευτικό εργαλείο (δείχνει ότι έχει μεγάλη ανάγκη την πώληση), που θα εκμεταλλευτεί ο αγοραστής. Φυσικά όλα τα παραπάνω εξαρτώνται από το πόσο αναγκασμένος είναι ο πωλητής να πουλήσει και πόσο πρόθυμος είναι ο αγοραστής να αγοράσει. Επεξ/σία 28 Μαΐου 2020 από turbat0s 5
Morosana Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Και για να κάνουμε και λίγο χαβαλέ φαντάσου να πουλάς αμαξι και να έχεις έναν υποψήφιο αγοραστή σαν τον @tsofras (no offense) που να το θέλει Δευτέρα πρωί Δευτέρα βράδυ να ξενερώνει Τρίτη να σου λέει πάμε για μεταβίβαση και Πέμπτη να σου λέει βρήκα κάτι άλλο γιατί στο δικό σου δεν μου άρεσε το χρωμα της ραφής του τιμονιού 😛 Εκεί ή τον σκοτώνεις ή ζητάς προκαταβολή που αν σου ακυρώσει του λες αντίο και χάρηκα το αμαξι ήταν μια χαρά εσύ δεν ήξερες τι θες πλήρωσε να μάθεις 😛 1
apostoleas Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, Morosana είπε Δες εδώ πως γίνεται σωστά η δουλειά και ποιος παίρνει ρίσκο να βγάλει ένα τέτοιο αμαξι στο δρόμο https://www.car.gr/7348208-ferrari-575-maranello-f1-v12 Έχει το αμαξι, το δείγματιζει μόνο στην επίσημη αντιπροσωπεία και πολύ καλά κάνει. Οποίος πραγματικά ενδιαφέρεται και δεν είναι Τσάκας να μιλάει με φανταστικά χρήματα ξέρει από πριν ότι θα βάλει χέρι στη τσέπη. Εφόσον ο σκοπός ειναι η πωληση και οχι το να σπαταλάμε τον χρονο μας, το γεγονος οτι το συγκεκριμένο ειναι για πωληση απο το 2016 λεει πολλα (που δεν θελει να καταλάβει ο πωλητης) 1
bezan Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 5 λεπτά πριν, Morosana είπε Και για να κάνουμε και λίγο χαβαλέ φαντάσου να πουλάς αμαξι και να έχεις έναν υποψήφιο αγοραστή σαν τον @tsofras (no offense) που να το θέλει Δευτέρα πρωί Δευτέρα βράδυ να ξενερώνει Τρίτη να σου λέει πάμε για μεταβίβαση και Πέμπτη να σου λέει βρήκα κάτι άλλο γιατί στο δικό σου δεν μου άρεσε το χρωμα της ραφής του τιμονιού 😛 Εκεί ή τον σκοτώνεις ή ζητάς προκαταβολή που αν σου ακυρώσει του λες αντίο και χάρηκα το αμαξι ήταν μια χαρά εσύ δεν ήξερες τι θες πλήρωσε να μάθεις 😛 xaaxaxaxaxaxaxaxax 70βαλε σελιδες))))))) 3 λεπτά πριν, apostoleas είπε Εφόσον ο σκοπός ειναι η πωληση και οχι το να σπαταλάμε τον χρονο μας, το γεγονος οτι το συγκεκριμένο ειναι για πωληση απο το 2016 λεει πολλα (που δεν θελει να καταλάβει ο πωλητης) αυτο την τιμη με τα κιλα του αυτοκινητου να διαιρεσεις πιο ακριβο απο το τετραγωνικο μετρο στην καλαμαρια θα βγει)))) 135000/1690=80 eyro per kilo, λαθος εκανα, τι αγοραζουμε με 80 ευρω το κιλο?
Morosana Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 4 λεπτά πριν, apostoleas είπε Εφόσον ο σκοπός ειναι η πωληση και οχι το να σπαταλάμε τον χρονο μας, το γεγονος οτι το συγκεκριμένο ειναι για πωληση απο το 2016 λεει πολλα (που δεν θελει να καταλάβει ο πωλητης) Δεν καίγεται να το πουλήσει και προφανως κάποιος με ένα τέτοιο αμαξι δεν περιμένει να ζήσει απ αυτό και ούτε έχει χρόνο για σκότωμα και pub talking, προτιμάει να γίνει όπως θέλει και σωστά και ξέρει ότι ένα τηλέφωνο θα χτυπήσει και αυτός που θα μπει στον κόπο θα είναι πιθανότατα και ο αγοραστής. Σίγουρα θα είχε βαρεθεί να ακούει τιμούλα και να το πάμε μια βολτουλα να δω αν μου κάνει και χωρίς να δουν καν το αμαξι να του έκαναν προσφορές. Όταν όμως ο κάθε Τσάκας ξέρει ότι το μπανιστηρι και οι φωτό στο Instagram στο συγκεκριμένο αμαξι θα του κοστίσουν ένα χιλιάρικο με το καλημέρα κοιτάει άλλο. 2 λεπτά πριν, bezan είπε xaaxaxaxaxaxaxaxax 70βαλε σελιδες))))))) Εκεί του λες όταν έρθει να δει το αμαξι να δει και ότι άλλο του αρέσει και όταν είναι πραγματικά έτοιμος να έρθει με το χρήμα 1
apostoleas Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Morosana είπε Δεν καίγεται να το πουλήσει και προφανως κάποιος με ένα τέτοιο αμαξι δεν περιμένει να ζήσει απ αυτό και ούτε έχει χρόνο για σκότωμα και pub talking, προτιμάει να γίνει όπως θέλει και σωστά εκεινος και ξέρει ότι ένα τηλέφωνο θα χτυπήσει και αυτός που θα μπει στον κόπο θα είναι πιθανότατα και ο αγοραστής. Σίγουρα θα είχε βαρεθεί να ακούει τιμούλα και να το πάμε μια βολτουλα να δω αν μου κάνει και χωρίς να δουν καν το αμαξι να του έκαναν προσφορές. Όταν όμως ο κάθε Τσάκας ξέρει ότι το μπανιστηρι και οι φωτό στο Instagram στο συγκεκριμένο αμαξι θα του κοστίσουν ένα χιλιάρικο με το καλημέρα κοιτάει άλλο. Εκεί του λες όταν έρθει να δει το αμαξι να δει και ότι άλλο του αρέσει και όταν είναι πραγματικά έτοιμος να έρθει με το χρήμα Δεν ειναι ετσι δυστυχώς. Το παλεύει 4 χρονιά αρα θελει να το πουλήσει. Η αγορα εκτιμά τοσο τις απαιτήσεις του αγοραστή οσο και την τιμη. Εκ των πραγμάτων το συγκεκριμένο δεν θα φυγει ποτε (λογο υψηλής τιμης) και το να το χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα λογικη πώλησης ειναι λαθος. Εαν θελεις 135 χιλιαρικα, θα το ανεβάσεις και σε δυναμόμετρο, ειδάλλως παντρέψου το. Οσον αφορα περι τιμουλας και βολτας, υποθεσεις που δεν εχουν βαση, ουτε βοηθανε την κουβεντα. Επεξ/σία 28 Μαΐου 2020 από apostoleas
Morosana Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, apostoleas είπε Δεν ειναι ετσι δυστυχώς. Το παλεύει 4 χρονιά αρα θελει να το πουλήσει. Η αγορα εκτιμά τοσο τις απαιτήσεις του αγοραστή οσο και την τιμη. Εκ των πραγμάτων το συγκεκριμένο δεν θα φυγει ποτε (λογο υψηλής τιμης) και το να το χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα λογικη πώλησης ειναι λαθος. Εαν θελεις 135 χιλιαρικα, θα το ανεβάσεις και σε δυναμόμετρο, ειδάλλως παντρέψου το. Οσον αφορα περι τιμουλας και βολτας, υποθεσεις που δεν εχουν βαση, ουτε βοηθανε την κουβεντα. Μπορει να έμεινε απούλητη επειδή είναι ακριβή, να θέλει κάποιος manual και όχι F1 να μην τους αρέσει το χρωμα και μπορεί και να μην είναι καν καλό αμαξι και να πήγε για έλεγχο και να έφαγε άκυρο. Για να είναι σταθερά στα 135 δεν δείχνει και διάθεση να φύγει όσο όσο όποτε δεν βλέπω πάλη και σίγουρα όταν βγήκε στην αγορά αρκετοί έμποροι θα του έκαναν προσφορά χαμηλότερη από το asking price. φυσικα και θα το ανεβάσεις στο δυναμόμετρα και θα το πας για έλεγχο αλλά θες να το πας για αγοραστή και όχι time waster, αυτός που σκοπεύει να δώσει 135 όρθια δεν έχει πρόβλημα να πληρώσει έλεγχο και ότι άλλο του ζητηθεί. Οι υπόλοιποι που πληρώνουν με λεφτά monopoly δεν θα μπουν καν στον κόπο να τον ενοχλήσουν. Μπορεί να χάσει και κάποιον δυνητικό αγοραστή που έχει δικό του σκεπτικό και δεν το δέχεται αλλά είναι μέσα στο παιχνίδι. 1
paylidis Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 2 ώρες πριν, nikko_ είπε Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι η αγοραπωλησία αναγκαστικά γίνεται με τους όρους του πωλητή. Αν πχ ο πωλητής δεν θέλει παζάρια, δεν δέχεται έλεγχο ή θέλει προκαταβολή για τον έλεγχο είναι δικαίωμα του, όπως είναι κι επιλογή του αγοραστή αν συμφωνεί με τους όρους αυτούς ή θα πάει σε κάτι άλλο. Συμφωνω απόλυτα. Σε οποιον δεν αρεσει ας παει στο επομενο... 1
Joshua21 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 2 ώρες πριν, nikko_ είπε 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Εδώ δεν συζητάμε το εάν έχει ο πωλητής δικαίωμα να απαιτεί κάτι, συζητάμε το κατά πόσο λογική είναι αυτή η απαίτηση. Μα δεν εχει σημασία αν είναι λογική ή όχι....Αν δεν τη θεωρείς λογική προχωράς στο επόμενο. Απλά. Κάπου χάθηκες... εδώ ανταλλάζουμε όποιες απόψεις θέλουμε, άσχετα αν εγκρίνεις ή όχι. Επίσης ούτως ή άλλως αν δεν θεωρώ λογική μια απαίτηση προσπερνάω, δεν χρειαζόταν να μου το πεις εσύ.
bezan Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 πάντα ανταλλαγή απόψεων και μόνο, ούτως η άλλως έτσι βλέπει και ο καθένας πως σκέφτεται ο άλλος, και αφού είναι διαφορετικό καλά κάνει και είναι...
Joshua21 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 2 ώρες πριν, Morosana είπε Ο μηχανικός έλεγχος δεν είναι υποχρεωτικός για δικιά του εξασφάλιση το κάνει όποτε ας πληρώσει. Σαφώς, δεν θυμάμαι να ισχυρίστηκα το αντίθετο, παρόλα αυτά δεν παύει να είναι γεγονός πως ο αγοραστής ρισκάρει να χάσει περισσότερα. 2 ώρες πριν, Morosana είπε Το που θα βρίσκεται ένα αμαξι και η απόφαση του να κάνει είτε 500 μέτρα ή 50 χλμ πάλι δίκη του είναι εγώ οφείλω να είμαι εκεί και να του δείξω το αμαξι που έχουμε συμφωνήσει τώρα για τον αν ο δικός του χρόνος είναι πιο πολύτιμος απ τον δικό μου δεν με ενδιαφέρει. Η ουσία είναι ότι - από όσα έχεις γράψει - γενικώς δεν σε ενδιαφέρει ο χρόνος του άλλου, δεν εξηγείται αλλιώς που λαμβάνεις υπόψιν μόνο τον χρόνο που θα χάσεις εσύ. 3 ώρες πριν, Morosana είπε Δες εδώ πως γίνεται σωστά η δουλειά και ποιος παίρνει ρίσκο να βγάλει ένα τέτοιο αμαξι στο δρόμο https://www.car.gr/7348208-ferrari-575-maranello-f1-v12 Έχει το αμαξι, το δείγματιζει μόνο στην επίσημη αντιπροσωπεία και πολύ καλά κάνει. Οποίος πραγματικά ενδιαφέρεται και δεν είναι Τσάκας να μιλάει με φανταστικά χρήματα ξέρει από πριν ότι θα βάλει χέρι στη τσέπη. Ούτε τον ζαλίζουν με τηλέφωνα ούτε βρήκα ένα άλλο Γερμανία φθηνότερο, οποίος πραγματικά το θέλει δεν θα μασήσει στα 5 κατοστάρικα που θα ζητήσει για έλεγχο η genesis ούτε σε ότι άλλο έξοδο ζητήσει για να πάει το αμαξι εκεί. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ειδική κατηγορία η οποία δεν απευθύνεται ούτε στο 1‰ των Ελλήνων, συνεπώς είναι εντελώς άστοχο ως παράδειγμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα