Γιώργος Γ. Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Γεια σας. Τον τελευταίο χρόνο (δεν το είχα αντιληφθεί νωρίτερα) αντιμετωπίζω το πρόβλημα της αυτόματης επανεκκίνησης της σύνδεσης του modem μου σε σταθερή ώρα κάθε βράδυ. Το πρόβλημα αυτό έχει ενταθεί με την αναβάθμιση που κάναμε σε VDSL. Με το παλιό adsl modem (ZTE ZXHN λεγόταν, νομίζω) που είχαμε, η επανασύνδεση έπαιρνε περίπου 1 λεπτό για να γίνει. Με το νέο VDSL modem (H300S), όμως, παίρνει περίπου 35-36 λεπτά για να αποκατασταθεί η σύνδεση. Το ίδιο πρόβλημα εμφανίζεται και στα 2 modems την ίδια ακριβώς ώρα κάθε μέρα. Στο νέο modem μου βγάζει (στη σελίδα της Vodafone) την καταγραφή "DSL is not responding (DSL synchronization failed)(R006)" (πιθανότατα δεν χρειαζόταν να αναφέρω ολόκληρη την ειδοποίηση αλλά κυρίως τον κωδικό). Να αναφέρω πως επικοινώνησα με τεχνικό στην γραμμή υποστήριξης και ανέφερε το ενδεχόμενο βραχυκυκλώματος στη γραμμή μέσα στο σπίτι. Επειδή είμαι ο μόνος στο σπίτι μου που ασχολείται με τεχνικά θέματα, και ξεκίνησα να ασχολούμαι με τον τομέα αυτό τις τελευταίες εβδομάδες (που έγινε και η αναβάθμιση σε VDSL), τι μπορώ να κάνω ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Υ.Γ. Συγγνώμη αν ξεκινάω συζήτηση για θέμα που έχει ήδη συζητηθεί σε άλλο νήμα, αλλά το τμήμα αυτό του forum (όπως και τα υπόλοιπα) είναι χαοτικά μεγάλο. Και δεν είμαι τόσο εξοικειωμένος στην τακτική χρήση forum. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos_k1 Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 7 ώρες πριν, Γιώργος Γ. είπε Γεια σας. Τον τελευταίο χρόνο (δεν το είχα αντιληφθεί νωρίτερα) αντιμετωπίζω το πρόβλημα της αυτόματης επανεκκίνησης της σύνδεσης του modem μου σε σταθερή ώρα κάθε βράδυ. Το πρόβλημα αυτό έχει ενταθεί με την αναβάθμιση που κάναμε σε VDSL. Με το παλιό adsl modem (ZTE ZXHN λεγόταν, νομίζω) που είχαμε, η επανασύνδεση έπαιρνε περίπου 1 λεπτό για να γίνει. Με το νέο VDSL modem (H300S), όμως, παίρνει περίπου 35-36 λεπτά για να αποκατασταθεί η σύνδεση. Το ίδιο πρόβλημα εμφανίζεται και στα 2 modems την ίδια ακριβώς ώρα κάθε μέρα. Στο νέο modem μου βγάζει (στη σελίδα της Vodafone) την καταγραφή "DSL is not responding (DSL synchronization failed)(R006)" (πιθανότατα δεν χρειαζόταν να αναφέρω ολόκληρη την ειδοποίηση αλλά κυρίως τον κωδικό). Να αναφέρω πως επικοινώνησα με τεχνικό στην γραμμή υποστήριξης και ανέφερε το ενδεχόμενο βραχυκυκλώματος στη γραμμή μέσα στο σπίτι. Επειδή είμαι ο μόνος στο σπίτι μου που ασχολείται με τεχνικά θέματα, και ξεκίνησα να ασχολούμαι με τον τομέα αυτό τις τελευταίες εβδομάδες (που έγινε και η αναβάθμιση σε VDSL), τι μπορώ να κάνω ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Υ.Γ. Συγγνώμη αν ξεκινάω συζήτηση για θέμα που έχει ήδη συζητηθεί σε άλλο νήμα, αλλά το τμήμα αυτό του forum (όπως και τα υπόλοιπα) είναι χαοτικά μεγάλο. Και δεν είμαι τόσο εξοικειωμένος στην τακτική χρήση forum. Καλημέρα φίλε. Λόγω του ότι ανέφερες ότι γίνεται σε συγκεκριμένη ώρα και μάλιστα και με 2 διαφορετικά ρούτερ, θα σου έλεγα να παρατηρήσεις εάν κάτι ενεργοποιείται εκείνη τη στιγμή στο σπίτι σου. Για παράδειγμα κάποιος συναγερμός που στέλνει σήμα ή κάποια άλλη συσκευή στο σπίτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιώργος Γ. Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 4 ώρες πριν, nikos_k1 είπε Καλημέρα φίλε. Λόγω του ότι ανέφερες ότι γίνεται σε συγκεκριμένη ώρα και μάλιστα και με 2 διαφορετικά ρούτερ, θα σου έλεγα να παρατηρήσεις εάν κάτι ενεργοποιείται εκείνη τη στιγμή στο σπίτι σου. Για παράδειγμα κάποιος συναγερμός που στέλνει σήμα ή κάποια άλλη συσκευή στο σπίτι. Ο συναργερμός που έχουμε σταμάτησε εδώ και χρόνια να επικοινωνεί με την εταιρία, αλλά χτυπούσε κάθε φορά που η σύνδεση έπεφτε στις διακοπές. Α, ξέχασα να αναφέρω (με βάση το προαναφερθέν) πως η σύνδεση έπεφτε σχεδόν κάθε 5-10 λεπτά στις διακοπές των χριστουγέννων και πως ο συναγερμός χτυπούσε κάθε φορά που γινόταν αυτό. Όσο για άλλη συσκευή, δεν φαίνεται να έχουμε συσκευή στο σπίτι που θα μπορούσε να προκαλέσει τέτοια παρεμβολή (εκτός αν τα ασύρματα σταθερά μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Μάλλον πρόβλημα από τον συναγερμό φαίνεται. Συνήθως αυτοί κάθε βράδυ την ίδια ώρα κάνουν έλεγχο επικοινωνίας με το κέντρο λήψης σημάτων. Προφανώς είτε δεν υπάρχει είτε έχει χαλάσει το φίλτρο πριν τον συναγερμό, με αποτέλεσμα κατά την κλήση να πέφτει η σύνδεση του DSL. Από την στιγμή που δεν τον χρησιμοποιείτε για αποστολή σημάτων, αποσύνδεσε το τηλεφωνικό καλώδιο από τον συναγερμό ή φρόντισε να υπάρχει σωστό λειτουργικό φίλτρο πριν από αυτόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιώργος Γ. Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 12 ώρες πριν, jkoukos είπε Μάλλον πρόβλημα από τον συναγερμό φαίνεται. Συνήθως αυτοί κάθε βράδυ την ίδια ώρα κάνουν έλεγχο επικοινωνίας με το κέντρο λήψης σημάτων. Προφανώς είτε δεν υπάρχει είτε έχει χαλάσει το φίλτρο πριν τον συναγερμό, με αποτέλεσμα κατά την κλήση να πέφτει η σύνδεση του DSL. Από την στιγμή που δεν τον χρησιμοποιείτε για αποστολή σημάτων, αποσύνδεσε το τηλεφωνικό καλώδιο από τον συναγερμό ή φρόντισε να υπάρχει σωστό λειτουργικό φίλτρο πριν από αυτόν. Νομίζω η καλωδίωση του συναγερμού είναι εντοιχισμένη (Έτσι δεν είναι πάντα ?). Εκτός αν υπάρχει συγκεκριμένο μέρος στο σπίτι που είναι όλα τα καλώδια του συναγερμού διαθέσιμα για αλλαγή της σύνδεσής τους. Μακάρι το θέμα που υπάρχει να μην χρειάζεται τεχνικό/ούς... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Φίλε μου τα καλώδια του συναγερμού μπορεί να είναι εντοιχισμένα, αλλά για να μπορεί αυτός να κάνει κλήσεις, απαραίτητα πρέπει να συνδεθεί με το την τηλεφωνική γραμμή του σπιτιού. Άρα από κάπου ξεκινά ένα καλώδιο για να μεταφέρει το σήμα στην πλακέτα του συναγερμού. Σε ένα από τα δύο αυτά σημεία, θα υπάρχει και το φίλτρο. Αλλά από την στιγμή που τώρα όπως λες, δεν χρησιμοποιείται ο συναγερμός με κέντρο λήψης σημάτων, απλά αποσυνδέεις αυτό το καλώδιο. Επεξ/σία 29 Μαΐου 2020 από jkoukos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HateMe Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Είχα κ εγώ το ίδιο θέμα. Ακριβώς 30-40 λεπτά να συγχρονίσει. Μου το έφτιαξαν σε 2-3 λεπτά μέσω chat. Με το που είπαν οτι το εφτιαξαν, εκανα 10 restart (μετρημενα) και συγχρόνιζε σε λιγότερο από 2 λεπτά. Ξανά μίλα τους. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2020 από HateMe Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιώργος Γ. Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 3 λεπτά πριν, HateMe είπε Είχα κ εγώ το ίδιο θέμα. Ακριβώσ 30-40 λεπτά να συγχρονίσει. Μου το έφτιαξαν σε 2-3 λεπτά μέσω chat. Με το που είπαν οτι το εφτιαξαν, εκανα 10 restart (μετρημενα) και συγχρόνιζε σε λιγότερο από 2 λεπτά. Ξανά μίλα τους. Όταν τους πήρα στη γραμμή υποστήριξης, μου είπαν πως παίζει να υπάρχει βραχυκύκλωμα (που μου φαίνεται απίθανο, καθώς γίνεται ακριβώς την ίδια ώρα). Θα πάρω μια μέρα στον πάροχο να το αναφέρω, μήπως και όντως κάνουν κάτι. Αλήθεια, γιατί 10 επανεκκινήσεις συγκεκριμένα ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HateMe Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2020 12 ώρες πριν, Γιώργος Γ. είπε Όταν τους πήρα στη γραμμή υποστήριξης, μου είπαν πως παίζει να υπάρχει βραχυκύκλωμα (που μου φαίνεται απίθανο, καθώς γίνεται ακριβώς την ίδια ώρα). Θα πάρω μια μέρα στον πάροχο να το αναφέρω, μήπως και όντως κάνουν κάτι. Αλήθεια, γιατί 10 επανεκκινήσεις συγκεκριμένα ? Δεν είχα τι να κάνω και έπαιζα ένα game στο κινητό χαααχαχ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα