Προς το περιεχόμενο

Skoda Scala ή Hyundai I30 ή .


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://search.briskoda.net/
Εδώ θα βρεις πάρα πολλά.

Η "τύχη" μπορεί να έρθει και στα πρώτα 2-3 χρόνια. Ειδικά με την καδενα ξέρω πολλούς που την πάτησαν.

Και ένα σασμάν στα 150Κ χλμ να βγάλει πρόβλημα είναι απαράδεκτο. Οι ταριφες τα αλλάζουν στα 500Κ ή κάνουν πατέντες. Σε προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα με 300Κ χλμ και σκισμένο ούτε συμπλέκτη δεν άλλαξα.

Αν καταλήξεις σε 2-3 μοντέλα τα οδηγείς και όποιο σου κάνει κλικ το παίρνεις. Για 8 με 10 χρόνια δεν θα έχεις θέμα.

Επεξ/σία από jsidir
  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Ναι φυσικά.....μου το είπε ο ξάδερφος που το ξέρει από τον μπατζανάκη που μια μερα ειδε τον Μήτσο στο συνεργείο του Νικολά και κατι κοίταζαν πισω από το golf!

Δηλαδή, προς το τέλος τις ζωης του μπορει να σου βγάλει προβλήματα........

Εμένα μου το είπε ο Μαστροκώστας από τα άσπρα χώματα που έχει γυναίκα την Μαρία την κουτσή.Μακρυα από vag.Εγω τον πιστευω . Χρόνια μάστορας.

Ποιο τέλος της ζωής του. Στα 120000 χλμ τωρα αρχίζει να ανοίγει ο κινητήρας για τους περισσότερους εδώ.καινουριο είναι.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν κοιτάς και καμιά Giulietta;

Σταματά η παραγωγή της στο τέλος του  έτουςκαι είναι εντός του προϋπολογισμού σου.

Δίνει full extra και στους MultiAir και στους MultiJet κινητήρες.

 

Επεξ/σία από Black Flag
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, xgol είπε

Kάποια επίσημα στατιστικά υπάρχουν, που να βγάζουν τα vag αναξιόπιστα?

Δεν έχω/είχα ποτέ αμάξι απο vag group, αλλά είτε μπορούμε να υποστηρίξουμε τα λεγόμενά μας με στατιστικά, είτε αυτά που λέμε δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

Μπορει   ο  καθενας   να   βγαλει   τα   γενικα   συμπερασματα   του   με  μια   αναγνωση   εδω.....

http://www.carblogger.gr/2011/09/adac-tuv.html

Προσοχη   ομως!

Σε   συνδυασμο   με  τις   ελληνικες   ιδαιτεροτητες   οπως   λιγοτερα   χλμ   ανα   χρονο,  γηραιοτερα   αυτοκινητα,  ιδιορυθμες   αντιπροσωπειες   κλπ

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Μπορει   ο  καθενας   να   βγαλει   τα   γενικα   συμπερασματα   του   με  μια   αναγνωση   εδω.....

http://www.carblogger.gr/2011/09/adac-tuv.html

Προσοχη   ομως!

Σε   συνδυασμο   με  τις   ελληνικες   ιδαιτεροτητες   οπως   λιγοτερα   χλμ   ανα   χρονο,  γηραιοτερα   αυτοκινητα,  ιδιορυθμες   αντιπροσωπειες   κλπ

Το άρθρο είναι του 11 οπότε δεν έχει αξία , αν βρεις κάποιο πρόσφατο ευχαρίστως να του ρίξουμε μια ματιά

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το άρθρο είναι του 11 οπότε δεν έχει αξία , αν βρεις κάποιο πρόσφατο ευχαρίστως να του ρίξουμε μια ματιά

Δεν  το  εβαλα   τυχαια....

Ειναι   και  ο  βασικος   λογος   που  εγραψα   απο  κατω   για   λιγοτερα  χλμ  και   γηραιοτερα   αυτοκινητα   που  υπαρχουν  στην  ελλαδα.

Κοντολογις   η  οποια   εξαγωγη   συμπερασματων   στην   ελλαδα   ταιριαζει   περισσοτερο.

ΠΧ  δεν  θα   υπαρξει   οφελος   απο  εξαγωγη   συμπερασματων   για   υβριδικα   και   αμιγως   ηλεκτρικα   αυτοκινητα  5ετιας.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν στο google εκατοντάδες τεστ αξιοπιστίας αυτοκινήτων,σε πολλές γλώσσες,από πολλές χώρες,

με εκατοντάδες διαφορετικά αποτελέσματα.Πολλα είναι κατευθυνόμενα,πολλά είναι πουλημένα,πολλά είναι μιλημενα και πολλά είναι ότι να ναι,ειδικά τα ελληνικά.Δεν μπορείς να βασιζεσαι σε αυτά για αγορά αυτοκινήτου.

Έπειτα τα πιο αξιοπιστα τεστ είναι ανα κατηγορία μοντελου και χρονολογια,δεν θα συγκρίνεις ένα Picanto με μια S-class στην ίδια έρευνα και ούτε ένα αμάξι του 2015 με ένα του 2005,αυτά για μεταχειρισμένο.Θα πάρεις αυτό που σου αρέσει εσένα προσωπικά,που καλύπτει τις ανάγκες σου και κυρίως αυτό που έχει την καλύτερη συντήρηση,είναι δύσκολο να το εξακριβώσεις,αλλά υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα.

Σε αγορά καινούργιου αυτοκινήτου πλέον,εν έτη 2020 κοιτάς τι σου αρέσει σαν εμφάνιση και τι προσφέρει η κάθε εταιρεία στα λεφτά που δίνεις,έξτρα εξοπλισμό και διάφορες παροχες.Δεν υπάρχει θέμα αξιοπιστίας,όλα αξιόπιστα είναι,αν τα συντηρείς και τα οδηγείς σωστά.Τα ασιατικά είναι αξιόπιστα και τα VAG όχι.Τριχες.Οποιος τα πιστεύει αυτά δικαίωμα του.

Το θέμα ήταν σύγκριση μεταξύ 2 συγκεκριμένων νεων μοντέλων και κλασσικά insomnia αρχίσατε τις ανοησίες και κόντρες,έτσι γενικά και αόριστα,ούτε καν έπαιζε ρόλο ποιο μοντέλο είναι,μεταξύ Κορέα και VAG,ξεκολληστε επιτέλους,αν μπορείτε.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Προ ενός έτους ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα και διάλεξα τον Κορεάτη 

ειχα και group vag πριν για 14 έτη και 190000 χλμ από καινούριο , το οποίο και έδωσα παρ ότι ατρακάριστο με είχε ταλαιπωρήσει αφάνταστα 

για εμένα είναι ένα ακόμη στοιχείο νούμερο  για τα στατιστικά που λένε μακριά από vag χαλάνε εύκολα 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, KoreanW είπε

αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα, skoda είναι ένα σήμα του ομίλου,η τεχνολογία, τα ανταλλακτικά και τα εργοστάσια είναι κοινά

αν οι ταρίφες αγοράζουν octavia και rapid είναι γιατί έχουν 5πορτο ευρύχωρο αμάξωμα , με τον ίδιο τρόπο που κάποτε αγόραζαν seat toledo πρώτης γενιάς

όσο για το scala είναι ένα station wagon με σασί polo-ibiza

ψεμα ; ειχα το οκταβια4 του 2005 , το εδωσα το 2019 με 210,000χμ 

σε αυτα τα χρονια  για βλαβες πληρωσα ενα 3000 

και δεν ειμαι ο μονος 

αρα ναι τα καουραει ολα του γκρουπ 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Προ ενός έτους ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα και διάλεξα τον Κορεάτη 

ειχα και group vag πριν για 14 έτη και 190000 χλμ από καινούριο , το οποίο και έδωσα παρ ότι ατρακάριστο με είχε ταλαιπωρήσει αφάνταστα 

για εμένα είναι ένα ακόμη στοιχείο νούμερο  για τα στατιστικά που λένε μακριά από vag χαλάνε εύκολα 

Αν επιτρέπεται σε τι κατέληξες;

Δημοσ.

Φιλε nemesis, σημαντικο οτι κατεληξες σε δυο. Ο ενας προσφερει λιγο καλυτερους χωρους και λιγο σπιρτοζικο.

Ο αλλος καλυτερη εγγυηση και λιγο καλυτερη αξιπιστια. Βαλτα κατω, οδηγησε τα ξανα στα καπακια και παρε αυτο που θα σου κανει κλικ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nemesis000 είπε

Αν επιτρέπεται σε τι κατέληξες;

I 30 fastback 1400 140ps την τόπ (dinstinctive)έκδοση 20800 με το κλειδί στο χέρι και μεταλλικό χρώμα 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

I 30 fastback 1400 140ps την τόπ (dinstinctive)έκδοση 20800 με το κλειδί στο χέρι και μεταλλικό χρώμα 

Έπαιρνες την Giulietta Sport με τον κινητήρα Βενζίνης που είναι μια Ιταλίδα ντίβα.

Anyway καλοτάξιδο. Γούστα είναι αυτά.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και δεν είμαι fun των Ιταλών ούτε πιστεύω ότι θα ήταν αυτή η τιμή της με τέτοιο εξοπλισμό εκτελωνιση και πιθανός χρέωση κάποιου μεταλλικού χρώματος 

και θα με χάλαγε σίγουρα το πορτ παγκαζ 

ήδη που την κοιτάω στον διαμορφωτή παρ όλο την έκπτωση που δεν είχε πέρυσι φτάνω τα 22 χιλιάρικα χωρίς τελωνείο pdi κλπ για να έχω παρόμοιο εξοπλισμό με τον Κορεάτη 

αλλα ο Κορεάτης δίνει και 140 άλογα αντί για 120

γενικα τα Hyundai δεν είναι καταπληκτικά αμάξια αλλά είναι vfm σίγουρα 

26 λεπτά πριν, Black Flag είπε

Έπαιρνες την Giulietta Sport με τον κινητήρα Βενζίνης που είναι μια Ιταλίδα ντίβα.

Anyway καλοτάξιδο. Γούστα είναι αυτά.

 

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 1
Δημοσ.

Να σου πω...
Το Accent (2003) που έχει ο πατέρας μου, τα άξιζε τα λεφτά του.

Τα καινούργια όχι. Δυστυχώς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...