jsidir Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) https://search.briskoda.net/ Εδώ θα βρεις πάρα πολλά. Η "τύχη" μπορεί να έρθει και στα πρώτα 2-3 χρόνια. Ειδικά με την καδενα ξέρω πολλούς που την πάτησαν. Και ένα σασμάν στα 150Κ χλμ να βγάλει πρόβλημα είναι απαράδεκτο. Οι ταριφες τα αλλάζουν στα 500Κ ή κάνουν πατέντες. Σε προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα με 300Κ χλμ και σκισμένο ούτε συμπλέκτη δεν άλλαξα. Αν καταλήξεις σε 2-3 μοντέλα τα οδηγείς και όποιο σου κάνει κλικ το παίρνεις. Για 8 με 10 χρόνια δεν θα έχεις θέμα. Επεξ/σία 26 Μαΐου 2020 από jsidir
mp123 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 18 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Ναι φυσικά.....μου το είπε ο ξάδερφος που το ξέρει από τον μπατζανάκη που μια μερα ειδε τον Μήτσο στο συνεργείο του Νικολά και κατι κοίταζαν πισω από το golf! Δηλαδή, προς το τέλος τις ζωης του μπορει να σου βγάλει προβλήματα........ Εμένα μου το είπε ο Μαστροκώστας από τα άσπρα χώματα που έχει γυναίκα την Μαρία την κουτσή.Μακρυα από vag.Εγω τον πιστευω . Χρόνια μάστορας. Ποιο τέλος της ζωής του. Στα 120000 χλμ τωρα αρχίζει να ανοίγει ο κινητήρας για τους περισσότερους εδώ.καινουριο είναι. 1
Black Flag Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν κοιτάς και καμιά Giulietta; Σταματά η παραγωγή της στο τέλος του έτουςκαι είναι εντός του προϋπολογισμού σου. Δίνει full extra και στους MultiAir και στους MultiJet κινητήρες. Επεξ/σία 26 Μαΐου 2020 από Black Flag 1
tigergreg Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, xgol είπε Kάποια επίσημα στατιστικά υπάρχουν, που να βγάζουν τα vag αναξιόπιστα? Δεν έχω/είχα ποτέ αμάξι απο vag group, αλλά είτε μπορούμε να υποστηρίξουμε τα λεγόμενά μας με στατιστικά, είτε αυτά που λέμε δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Μπορει ο καθενας να βγαλει τα γενικα συμπερασματα του με μια αναγνωση εδω..... http://www.carblogger.gr/2011/09/adac-tuv.html Προσοχη ομως! Σε συνδυασμο με τις ελληνικες ιδαιτεροτητες οπως λιγοτερα χλμ ανα χρονο, γηραιοτερα αυτοκινητα, ιδιορυθμες αντιπροσωπειες κλπ
tsofras Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, tigergreg είπε Μπορει ο καθενας να βγαλει τα γενικα συμπερασματα του με μια αναγνωση εδω..... http://www.carblogger.gr/2011/09/adac-tuv.html Προσοχη ομως! Σε συνδυασμο με τις ελληνικες ιδαιτεροτητες οπως λιγοτερα χλμ ανα χρονο, γηραιοτερα αυτοκινητα, ιδιορυθμες αντιπροσωπειες κλπ Το άρθρο είναι του 11 οπότε δεν έχει αξία , αν βρεις κάποιο πρόσφατο ευχαρίστως να του ρίξουμε μια ματιά
tigergreg Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 16 λεπτά πριν, tsofras είπε Το άρθρο είναι του 11 οπότε δεν έχει αξία , αν βρεις κάποιο πρόσφατο ευχαρίστως να του ρίξουμε μια ματιά Δεν το εβαλα τυχαια.... Ειναι και ο βασικος λογος που εγραψα απο κατω για λιγοτερα χλμ και γηραιοτερα αυτοκινητα που υπαρχουν στην ελλαδα. Κοντολογις η οποια εξαγωγη συμπερασματων στην ελλαδα ταιριαζει περισσοτερο. ΠΧ δεν θα υπαρξει οφελος απο εξαγωγη συμπερασματων για υβριδικα και αμιγως ηλεκτρικα αυτοκινητα 5ετιας.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Υπάρχουν στο google εκατοντάδες τεστ αξιοπιστίας αυτοκινήτων,σε πολλές γλώσσες,από πολλές χώρες, με εκατοντάδες διαφορετικά αποτελέσματα.Πολλα είναι κατευθυνόμενα,πολλά είναι πουλημένα,πολλά είναι μιλημενα και πολλά είναι ότι να ναι,ειδικά τα ελληνικά.Δεν μπορείς να βασιζεσαι σε αυτά για αγορά αυτοκινήτου. Έπειτα τα πιο αξιοπιστα τεστ είναι ανα κατηγορία μοντελου και χρονολογια,δεν θα συγκρίνεις ένα Picanto με μια S-class στην ίδια έρευνα και ούτε ένα αμάξι του 2015 με ένα του 2005,αυτά για μεταχειρισμένο.Θα πάρεις αυτό που σου αρέσει εσένα προσωπικά,που καλύπτει τις ανάγκες σου και κυρίως αυτό που έχει την καλύτερη συντήρηση,είναι δύσκολο να το εξακριβώσεις,αλλά υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα. Σε αγορά καινούργιου αυτοκινήτου πλέον,εν έτη 2020 κοιτάς τι σου αρέσει σαν εμφάνιση και τι προσφέρει η κάθε εταιρεία στα λεφτά που δίνεις,έξτρα εξοπλισμό και διάφορες παροχες.Δεν υπάρχει θέμα αξιοπιστίας,όλα αξιόπιστα είναι,αν τα συντηρείς και τα οδηγείς σωστά.Τα ασιατικά είναι αξιόπιστα και τα VAG όχι.Τριχες.Οποιος τα πιστεύει αυτά δικαίωμα του. Το θέμα ήταν σύγκριση μεταξύ 2 συγκεκριμένων νεων μοντέλων και κλασσικά insomnia αρχίσατε τις ανοησίες και κόντρες,έτσι γενικά και αόριστα,ούτε καν έπαιζε ρόλο ποιο μοντέλο είναι,μεταξύ Κορέα και VAG,ξεκολληστε επιτέλους,αν μπορείτε. Επεξ/σία 26 Μαΐου 2020 από jmmys
zourman1981 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Προ ενός έτους ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα και διάλεξα τον Κορεάτη ειχα και group vag πριν για 14 έτη και 190000 χλμ από καινούριο , το οποίο και έδωσα παρ ότι ατρακάριστο με είχε ταλαιπωρήσει αφάνταστα για εμένα είναι ένα ακόμη στοιχείο νούμερο για τα στατιστικά που λένε μακριά από vag χαλάνε εύκολα
tsipakis Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 3 ώρες πριν, KoreanW είπε αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα, skoda είναι ένα σήμα του ομίλου,η τεχνολογία, τα ανταλλακτικά και τα εργοστάσια είναι κοινά αν οι ταρίφες αγοράζουν octavia και rapid είναι γιατί έχουν 5πορτο ευρύχωρο αμάξωμα , με τον ίδιο τρόπο που κάποτε αγόραζαν seat toledo πρώτης γενιάς όσο για το scala είναι ένα station wagon με σασί polo-ibiza ψεμα ; ειχα το οκταβια4 του 2005 , το εδωσα το 2019 με 210,000χμ σε αυτα τα χρονια για βλαβες πληρωσα ενα 3000 και δεν ειμαι ο μονος αρα ναι τα καουραει ολα του γκρουπ
nemesis000 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 14 λεπτά πριν, zourman1981 είπε Προ ενός έτους ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα και διάλεξα τον Κορεάτη ειχα και group vag πριν για 14 έτη και 190000 χλμ από καινούριο , το οποίο και έδωσα παρ ότι ατρακάριστο με είχε ταλαιπωρήσει αφάνταστα για εμένα είναι ένα ακόμη στοιχείο νούμερο για τα στατιστικά που λένε μακριά από vag χαλάνε εύκολα Αν επιτρέπεται σε τι κατέληξες;
seppy Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Φιλε nemesis, σημαντικο οτι κατεληξες σε δυο. Ο ενας προσφερει λιγο καλυτερους χωρους και λιγο σπιρτοζικο. Ο αλλος καλυτερη εγγυηση και λιγο καλυτερη αξιπιστια. Βαλτα κατω, οδηγησε τα ξανα στα καπακια και παρε αυτο που θα σου κανει κλικ.
zourman1981 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, nemesis000 είπε Αν επιτρέπεται σε τι κατέληξες; I 30 fastback 1400 140ps την τόπ (dinstinctive)έκδοση 20800 με το κλειδί στο χέρι και μεταλλικό χρώμα 1
Black Flag Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 5 λεπτά πριν, zourman1981 είπε I 30 fastback 1400 140ps την τόπ (dinstinctive)έκδοση 20800 με το κλειδί στο χέρι και μεταλλικό χρώμα Έπαιρνες την Giulietta Sport με τον κινητήρα Βενζίνης που είναι μια Ιταλίδα ντίβα. Anyway καλοτάξιδο. Γούστα είναι αυτά.
zourman1981 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Αν και δεν είμαι fun των Ιταλών ούτε πιστεύω ότι θα ήταν αυτή η τιμή της με τέτοιο εξοπλισμό εκτελωνιση και πιθανός χρέωση κάποιου μεταλλικού χρώματος και θα με χάλαγε σίγουρα το πορτ παγκαζ ήδη που την κοιτάω στον διαμορφωτή παρ όλο την έκπτωση που δεν είχε πέρυσι φτάνω τα 22 χιλιάρικα χωρίς τελωνείο pdi κλπ για να έχω παρόμοιο εξοπλισμό με τον Κορεάτη αλλα ο Κορεάτης δίνει και 140 άλογα αντί για 120 γενικα τα Hyundai δεν είναι καταπληκτικά αμάξια αλλά είναι vfm σίγουρα 26 λεπτά πριν, Black Flag είπε Έπαιρνες την Giulietta Sport με τον κινητήρα Βενζίνης που είναι μια Ιταλίδα ντίβα. Anyway καλοτάξιδο. Γούστα είναι αυτά. Επεξ/σία 26 Μαΐου 2020 από zourman1981 1
Black Flag Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Να σου πω... Το Accent (2003) που έχει ο πατέρας μου, τα άξιζε τα λεφτά του. Τα καινούργια όχι. Δυστυχώς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα