Προς το περιεχόμενο

Air Condition vs Climate


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, GrMikeD είπε

Λες ρε μαν ε?

Φοβάμαι η "σπορ ανάρτηση" μήπως βρίσκει ευκολότερα κάτω....

Όχι ρε μαν απλά είναι πιο σκληρής οπότε χάνεις λίγο σε άνεση και κερδίζεις σε στήσιμο. εγώ πάντως που το κοίταζα αν θα επερνα μόνο το st line, είναι διαφορετικοί και οι προφυλακτήρες είναι πολύ ομορφότερο έτσι.

Βέβαια γούστα είναι αυτά και αν σε ζοριζει το 1500€ πάνω τότε πήγαινε στην business

Αν έχεις να τα δώσεις εγώ θα έλεγα st line.

Έχεις πάει να δείς από κοντά τις εκδόσεις? Μπες και στις 2 κάνει μπαμ η διαφορά

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Βλέποντας στα τεχνικα χαρακτηριστικα του focus στο φυλλαδιο το ST-Line δεν εχει dual zone clima ειναι σε μονο στο ST και μετα σε προεραιτικο πακετο. 1652431286_stline.png.6f2e4baebab96136e22cd77f42b05e20.png 

Επιπλέον πακέτο:Marketing Comfort Pack #1
544
Με αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού (DEATC) (AC--G) Με σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί KeyFree με κουμπί εκκίνησης/διακοπής κινητήρα χωρίς κλειδί (CBGAL) Με αυτόματους υαλοκαθαριστήρες (CFFAE)
Και επειδή το ψαχνω και εγω για το focus οχι αμεσα για μενα το business ειναι το value for money + το εξτρα πακετο

st line1.png

Επεξ/σία από fragsp
Δημοσ.
11 ώρες πριν, phanispal είπε

Πάντως κι εγώ που έψαχνα για μετάχειρο αυτοκίνητο, ήθελα να έχει κλιματισμό και τελικά βρήκα.

Αλλά αυτές τις μέρες έχω αρχίσει να διαπιστώνω ότι η αυτόματη λειτουργία του δεν έχει και πολύ νόημα τελικά.

Αν έχει πολλή ζέστη στο εσωτερικό, δεν έχει νόημα να το βάλεις π.χ. στους 23°C, γιατί θα έχεις γίνει μούσκεμα μέχρι να τους φτάσει.

Και αν το βάλεις στους 18°C ή τους 16°C για να μειώσεις το χρόνο δυσφορίας, οι ανεμιστήρες λειτουργούν στο full και σου σπάνε τα νεύρα.

Οπότε καταλήγεις να παίζεις με τις ρυθμίσεις, οπότε μου φαίνεται ότι δεν έχει και τόσο νόημα τελικά, τουλάχιστον για μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη, που θεωρητικά πρέπει να είσαι διαρκώς σε εγρήγορση. Όντως στο ταξίδι παίζει να βλέπεις τη διαφορά μεταξύ κλιματισμού και aircondition.

Επίσης το διζωνικό που αναφέρθηκε, θεωρώ πως πέρα από την άμεση επαφή με τον αέρα, δηλαδή τον αέρα που σκάει απευθείας πάνω σου, είναι μια μπαρούφα.

Δηλαδή οδηγός και συνοδηγός έχουν απόσταση μισό μέτρο, και απολαμβάνουν διαφορετικά temps. Μπα.

Απλά αν οι ανεμιστήρες είναι σε ψηλή ταχύτητα και οι γρίλιες είναι ρυθμισμένες ώστε ο αέρας να χτυπάει πάνω σου (που το θεωρώ λάθος όπως και να 'χει), εκεί όντως μπορεί να υπάρχει μια αμεσότητα στην αίσθηση. Αν δεν, νομίζω πως δεν τίθεται θέμα θερμοκρασιακών ζωνών σε τόσο μικρό χώρο.

Στο δικό μου πάντως το παίζω 19-21 το καλοκαίρι (ανάλογα τη θερμοκρασία περιβάλλοντος).

Με τη λειτουργία auto όντως οι ανεμιστήρες λειτουργούν ψηλά στην αρχή για 2-5 λεπτά (μέχρι να πιάσει θερμοκρασία) και μετά πέφτουν.

Δεν μου φαίνεται τόση βαβούρα πάντως.

Φυσικά μπορώ να βάλω χεράτα τους ανεμιστήρες στο low αλλά είναι λογικό να αργήσει να φέρει τη θερμοκρασία εκεί που θέλω εφόσον δεν κινείται ο αέρας...

ΥΓ. Αν έχει πολύ ζέστη ανοίγεις παράθυρα για 5 λεπτά να φύγουν τα πολλά και μετά βάζεις ανακύκλωση για 10-15 λεπτά (ανάλογα την απόδοση του κλιματιστικού σου) πριν το γυρίσεις στο φρέσκο αέρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Η ST-LINE δεν παίζεται από έξω, πολύ σπορτίφ και με ωραίες ωραίες ζάντες

image.png.813c382ccb56a0f45c2b0ac048bb3b27.png

Όσο αφορά το πακέτο Auto-Clima, έρχεται στην Ελλάδα μαζί με αυτό στον εξοπλισμό υποχρεωτικά

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, fragsp είπε

 Βλέποντας στα τεχνικα χαρακτηριστικα του focus στο φυλλαδιο το ST-Line δεν εχει dual zone clima ειναι σε μονο στο ST και μετα σε προεραιτικο πακετο. 1652431286_stline.png.6f2e4baebab96136e22cd77f42b05e20.png 

Επιπλέον πακέτο:Marketing Comfort Pack #1
544
Με αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού (DEATC) (AC--G) Με σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί KeyFree με κουμπί εκκίνησης/διακοπής κινητήρα χωρίς κλειδί (CBGAL) Με αυτόματους υαλοκαθαριστήρες (CFFAE)
Και επειδή το ψαχνω και εγω για το focus οχι αμεσα για μενα το business ειναι το value for money + το εξτρα πακετο

st line1.png

Επειδή τα έψαξα πρόσφατα σου λέω τα εξής:

1) Σταμάτησαν να έρχονται Ελλάδα οι κινητήρες 1.5 για το 5θυρο. Μόνο σε Active και Station έρχονται πλέον

2) Στο 5θυρο υπάρχουν μόνο οι εκδόσεις Business και ST-LINE

3) Η Business έχει περίπου 20,000 και η ST-LINE 21,500

4) Και οι 2 εκδόσεις περιλαμβάνουν εργοστασιακό πακέτο παρκαρίσματος με αισθητήρες μπρος πίσω, κάμερα 180μοιρών, αυτόματο παρκάρισμα κτλ

5) H Business έχει Air Condition. Η ST-LINE έχει επιπλέον Clima, ζάντες 17 με λάστιχα 215/55, χαμηλότερο αμάξωμα κατά 1 εκατοστό, σπορ τιμόνι, κουμπί εκκίνησης κινητήρα, μαύρο ουρανό και καθίσματα Bucket (ίδια με το Business) αλλά με κόκκινες ραφές

6) Έρχεται από την αρχή του έτους ανανεωμένη γενιά Focus και πέρα από τα διάφορα θέματα που πιθανά έχουν λύσει, η μεσαία σκάλα είναι LED και το infotainment έχει e-SIM για υπηρεσίες μέσω εφαρμογής κινητού.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ πολύ γιατί κάποια στιγμή όταν ηρεμήσουνε τα πράγματα θέλω να πάω στην αντιπροσωπία να το δω από κοντά.  Τώρα είμαι με clio 2011 1.2tce με clima ευχαριστημένος αλλά τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να δείχνει την κατηγορία του το αμάξι. Μηχανικά προβλήματα και ηλεκτρολογικά (113000χμ) δεν μου έχει βγάλει αλλά εδω και καιρο εχει αρχισει και τρίζει και τα καθισματα εχουν αρχισει να γινονται λιγοτερο ανετα.

Πριν ειχα το i30 του 08. Απο χρηματοδοτικά τι λένε ειναι αυτά που διαφημίζουν στο site;

Επεξ/σία από fragsp
  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Θα ήθελες να μας πεις πιο αναλυτικά ? αν και ίσως είναι προφανές

ειναι πολυ απλο,παιρνει κινηση απο το στροφαλοφορο οταν λοιπον λειτουργει μονιμα εχει μεγαλυτερη απωλεια εργου,νομιζω ειναι αρκετα ως πολυ εμφανες οταν οδηγας κυριως στο κεντρο που εχεις υψηλοτερη καταναλωση

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο δικό μου το clima διαλέγεις την θερμοκρασία από 17,5-28 βαθμούς και πατάς το auto ανάλογα με την θερμοκρασία στη καμπίνα του αυτοκινήτου ξεκινά να λειτουργεί δυνατά ο ανεμιστήρας και όσο πέφτει η εσωτερική θερμοκρασία αντίστοιχα ρίχνει τις σκάλες(4) στον ανεμιστήρα δηλαδή την ροή στον αέρα όταν πιάσει την θερμοκρασία μπορεί να λειτουργεί και με μισή σκάλα και ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία μπορεί να σταματήσει ή να το γυρίσει σε θέρμανση αν ειναι θερμοκρασίες όπως τις τελευταίες ημέρες γιατί πάντα προσπαθεί να κρατήσει την επιθημητή θερμοκρασία. Θα το ήθελα τον συμπιεστή πιο δυνατό βέβαια αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα από ένα αμάξι της μικρής κατηγορίας και 9 χρονών

Επεξ/σία από fragsp
Δημοσ.

Το κλιμα ειναι τρομερη ευκολια και τα αξιζει τα λεφτα του 100%. Απλα βαζεις μια θερμοκρασια και δεν ξανασχολεισαι

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2020 κ πουλάνε ακόμη a.c.? Ενολιγης το βασικοτερο με a.c. χάνεις μεγαλύτερη απόδοση /άλογα...

Η τιμή είναι μια χαρα..μοτέρ συμπιεστή κάτω από 600ε δεν παίζει + οθονιτσα με θερμοκρασίες αντί για διακόπτες έφτασες κοντά χίλια (εννοώ σαν ανταλ.κα)

Τα παλια a.c. π σ γράφουν εδώ λογικά είναι δεκαετίας+ και συνήθως το πρόβλημα είναι το ψυκτικό υγρο...πλέον τα οικολογικά ψυκτικά δεν αποδίδουν τόσο καλά...

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
11 ώρες πριν, imr είπε

Το κλιμα ειναι τρομερη ευκολια και τα αξιζει τα λεφτα του 100%. Απλα βαζεις μια θερμοκρασια και δεν ξανασχολεισαι

Αν αντέχεις το θόρυβο των ανεμιστήρων, όντως.

8 ώρες πριν, kage είπε

Τα παλια a.c. π σ γράφουν εδώ λογικά είναι δεκαετίας+ και συνήθως το πρόβλημα είναι το ψυκτικό υγρο...πλέον τα οικολογικά ψυκτικά δεν αποδίδουν τόσο καλά...

Αυτό παίζει και να ισχύει, το A/C στο Starletάκι σκοτώνει (και μετά από 21 χρόνια δεν έχει ζητήσει ούτε συμπλήρωμα ούτε τίποτα).

Όσοι είχαν μπει μέσα προερχόμενοι από νεότερα μοντέλα, μου έλεγαν ότι έβγαζε παγωμένο αέρα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Αν αντέχεις το θόρυβο των ανεμιστήρων, όντως.

Αυτό παίζει και να ισχύει, το A/C στο Starletάκι σκοτώνει (και μετά από 21 χρόνια δεν έχει ζητήσει ούτε συμπλήρωμα ούτε τίποτα).

Όσοι είχαν μπει μέσα προερχόμενοι από νεότερα μοντέλα, μου έλεγαν ότι έβγαζε παγωμένο αέρα.

Μπορείς να τους έχεις στο low αν δεν αντέχεις το αυτόματο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...